Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový duel: Kia Ceed vs. VW Golf – Souboj idejí

Změny v tvarové filozofii korejské značky konkurují osvědčenému tradicionalistovi z Wolfsburgu. Který z hatchbacků je Vám bližší?
Zpět na článek
25. 3. 2012 13:21
25. 3. 2012 13:31
25. 3. 2012 14:04
25. 3. 2012 14:13
25. 3. 2012 18:54
26. 3. 2012 00:16
26. 3. 2012 02:51
25. 3. 2012 18:21
25. 3. 2012 14:29
25. 3. 2012 14:35
25. 3. 2012 17:06
25. 3. 2012 21:59
25. 3. 2012 16:13
25. 3. 2012 18:55
25. 3. 2012 19:51
26. 3. 2012 14:51
25. 3. 2012 19:58
25. 3. 2012 22:05
25. 3. 2012 22:30
25. 3. 2012 23:44
26. 3. 2012 10:06
25. 3. 2012 23:08
25. 3. 2012 23:12
25. 3. 2012 23:36
26. 3. 2012 00:10
26. 3. 2012 10:12
26. 3. 2012 14:02
26. 3. 2012 14:14
27. 3. 2012 09:39
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2012 12:17
golf uz bude o pol roka novy
takze s tymto veteranom by som ceed uz neporovnaval ;-)

hlavne som zvedavy na razvor a kufor noveho golfu, TSi-cka vieme ze budu stat opat za ho.no tak som zvedavy cim bude chciet ludove predrazene auto presvedcit, aj na vonkajsi dizajn som zvedavy lebo tento krabicoidny dizajn je snad este vacsia nuda ako golf V a IV dokopy. Nehanim tu golf ale aj slepy vidi ze v nizsej strednej triede je od golfa krajsie a menej nudne snad kazde auto na ake si spomeniem a keby sme tu mali malajziu alebo cinu aj ta by vyzerala menej nudne a zaujimavejsie. Kvality golfu nejde upriet ale bezny clovek si dnes uz nemoze byt ani tu nicim isty a hlavne "super lacny" volkswagenovsky servis vam zmrazi usmev na tvari ak sa s vasim milacikom nieco stane, vtedy reci o kvalitke idu bokom a zmaknu aj najvacsi ludovwci.

no vratme sa k dizajnovemu duelu - ceed je jasne pred veteranom golfom, dost nerovny dizajnovy suboj bez urazky ale zaujimavy

:yes:
Rozbalit vlákno
6
25. 3. 2012 15:49
Re: golf uz bude o pol roka novy
TSI-čka už budou naštěstí vycházet z nového motoru, který už známe z Up-u a Citigo takže už to snad nebude to co dnes (a zkušenosti naznačujou že nebude).
25. 3. 2012 16:49
Re: golf uz bude o pol roka novy
Naštěstí? To, že VW bude mít nové motory, neznamená, že budou konečně za něco stát. Tahle hra VW na: Tahle generace se sice nepovedla, ale počkejte, ta příští... Je už únavná, ohraná a věří jí jen nesoudní germanofilové. Zmetků ve stylu 1.8 20V, komplet FSI, TDi PD, HTP, aktuálních TSI 1.2. a 1.4 bylo dost. Pardon slušnej je 1.8 TSi, ale ten zas žere jako 3.0.V6 atmosféra, tedy taky, nein danke. Na co pořád čekat, Asie jede :yes:
25. 3. 2012 17:18
Re: golf uz bude o pol roka novy
No ty jejich motory jsou úplně to samé, jejich papírové a skutečné výkony jsou kapitola sama pro sebe...
25. 3. 2012 17:53
Re: golf uz bude o pol roka novy
To je fakt. V autotipu 1/2012 bylo testováno 6 VW a 6 Hyundai s papírově podobnými motory a při reálných měřeních byly skoro vždycky ty od Hyundai o kousek lepší :-)
25. 3. 2012 19:18
Re: golf uz bude o pol roka novy
Už když jsem to psal tak jsem si myslel, že jsem to měl opravit že bude špatně pochopeno. Co se týče výkonu tak jsem v nějakém testu viděl například u známého a v počátcích Ceedu a I 30 vychvalovaného 1,4/80 kW naměřený výkon ještě vyšší, ale, jel jsi s tím někdy? Stálý převod v rozvodovce lehčí než u HTP, aby to vůbec jelo a stejně kde nic tu nic. Taky u něj už šli s výkonem dolů aby to mělo průběh toč. momentu aspoň trochu použitelný... A když se podívám na ty udávané výkony u ostatních motorů tak to bude to samé...
25. 3. 2012 18:41
Re: golf uz bude o pol roka novy
Tak raději budu mít o 10 koní méně, než být každý měsíc v servisu. :no:
25. 3. 2012 12:35
A co designové srovnání Kia Ceed - Opel Astra ?
Podobnost čistě náhodná, i když věřím tomu, že rýžofilové přes počínající zašikmování očí nic takového nevidí.
Rozbalit vlákno
3
25. 3. 2012 12:53
Re: A co designové srovnání Kia Ceed - Opel Astra ?
O podobnosti nemůže být řeč, tedy pokud ten, co ji opravdu vidí, prošel základní školou a z matematiky nepropadal.
Konkrétní příklady:
Okénko v "C" sloupku je u Astry trojúhelník a u Cee´du čtyřúhelník.
Podobně rozdíl mezi přímkou (úsečkou) a křivkou spodního okraje oken (boční profil).
:-!
25. 3. 2012 13:36
Re: A co designové srovnání Kia Ceed - Opel Astra ?
A jaký je důvod porovnávat? Jako jestli je hezčí Astra nebo Ceed? :-) :-) Vosa chce samozřejmě naznačit že Ceed je obšlehnutá Astra. No ať si závěr každý udělá sám.
26. 3. 2012 12:14
Re: A co designové srovnání Kia Ceed - Opel Astra ?
Trojúhelník vs. čtyřúhelník, přímka vs. úsečka na okraji oken.. proč jen mi to připomnělo ty obrázky u kterých je napsáno "Najdi 10 rozdílů" >:-[]
Avatar - Misanick
25. 3. 2012 12:55
20 let rozdíl
V této třídě bych sice dal přednost úplně jinému vozu, ale cee'd mi z profilu připadá jako moderní auto se svěžím designem (přes ne zcela nenápadnou podobu s novou Astrou), oproti Golfu, který se tváří, pominu-li drobné detaily ve světlech a trošku modernější techniku - třeba benzinové motory TSi >:D , jako by z výrobní linky sjel v roce 1992.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
25. 3. 2012 14:15
Re: 20 let rozdíl
On je taky Ceed prakticky o 2 generace novější...
25. 3. 2012 12:55
IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Oceňuji nadpis článku, jakkoli se v principu nemůže jednat ani o souboj ideí, ani o duel designu :-) Neboť Golf JE ta idea, Golf je status, Golf je středobod třídy. Cee´d je korejský lowendový napodobitel.

Problém je, že s předznačenou konstatací není možné dále nepracovat, cee´d, resp. (euro)korejská produkce v komplexu vyžaduje hlubší ponor. A důvod? Důvodem není samozřejmě GOLF, důvodem je jednak Kia, jednak především Renault, Citroen, Fiat. Právě s posledními jmenovanými totiž Kia svádí, resp. svádět bude třídní boj o místo na golfovsky zastíněném, přesto nepřehlédnutelném třídním (no...) výsluní. A tedy konfrontace třídního génia (GOLF, Gé Golf, Gé jako... Génius...) s jakkoli nadrženým třídním lowendovým benjamínkem je věcně i formálně nepatřičná, samotného Génia nedůstojná a pro cee´d bolestně drtivá.

Konfrontaci by naopak zasloužil například Citroen C4, tam už by nejedno diskusní srdéčko jistojistě puklo žalem nad korejským třídním útokem.

VW GÉNIUS - jen heslovitě - geniální idea, geniální provedení, geniální auto pro šoféra, praktika - ergonomie, technika, styl, absolutně vybalancovaný vůz, třídní ikona, bestseller, evergereen.

KIA CEE´D - mezigeneračně skok časoprostorem, nechtějme ani raději nahlédnout do nitra majitelů předchozí generace, takovou ránu na solar, jakou jim kia uštědřila nájezdem nového modelu si snad zatím nedovolil žádný jiný výrobce. Aktuálně například srovnej, jak si VW hýčká své příznivce Génia dejme tomu od roku 1992 (cca příjezd G3) - auto, jednotlivé jeho generace důsledně staví na základních designových manýrách, nové generace jen jemně posouvají design do aktuální údernosti. A výsledek? Statisíce, milióny oddaných fanoušků po celé Evropě. Při vyslovení písmen G-T-I se zvyšuje tep, prakticky auto, které uznává každý i jen trochu znalý člověk.

Na pochvalu karoserie nového cee´du je především vlastní nezaměnitelná tvář. Jakkoli při obecném náhledu až karikaturní, jakoli kontroverzní, prostě tu je a bude. Garážová genetika tedy může zatínat drápek. Bohužel pasáž za předními dveřmi, a vůbec tvarování bočních skel v zadních partiích, to je na mistra Schreyera nedůstojná macha, pouhá prvoplánová snaha vytvořit "něco jiného". Auto "pluje" v prostoru, pohledově nesedí na silnici.

Kabina je taktéž velkým mezigeneračním skokem, zde ovšem svou roli hraje především čas, tedy to, jak bude přístrojová deska vypadat po ujetí cca 100.000 kilometrů. Neseděl jsem v tom, nemohu soudit ergonomii, tohle tu snad zhodnotí kolegové.

Závěr - VW Génius je autem pro Evropu. Je tu a tvoří pevný nezlomný centrální pilíř třídy. Génius definuje třídu, její styl. Platonika vede světem kompaktních kol, ukazuje mu pravou a jedinečnou třídní cestu. Chytrý člověk, člověk se vkusem, člověk který nelétá od jedné garážové zdi ke druhé, ten nemá v daném duel co řešit, koupí se jedno antracitovcé geteičko na dvě stě deseti koních a dokonale si užívá svůj vůz. No a pak jsou ti, co si to geteičko nemohou dovolit, jezdí kompaktní třídu a nezbude jim, než vybírat z toho, z čeho vybírat jaksi... musí. Ano, je tu například cee´d, je tu například C4, tedy běžná jednotková konfekční kompaktní třída pro jezdce z bodu A do bodu B. A to je vlastně popravdě potěšitelná zpráva úplně pro všechny.

BRAVWO GÉNIUS :yes:
Rozbalit vlákno
37
25. 3. 2012 16:14
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
:yes:
25. 3. 2012 23:31
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Ty jsi opravdu nemocný člověk. Upřímně lituju ty, kteří s Tebou musí sdílet domácnost i život ...
25. 3. 2012 13:17
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Tvoje snaha zosmiešniť koncern H/K je dosť komická pri oficiálnych úvahách koncernu VW, že práve kórejci sú do budúcnosti ich najvážnejšia konkurencia ....

A cenovo už dávno nie je H/K nejakým lowendom ....taká Fabia je začína s cenníkom hlboko pod Riom ....

A prístrojovka vyzerá na mojom Ceede po 83 tis. km tak ako pred 5 rokmi - akurát je špinavšia ;-\

A stále mám auto v záruke a keď v júni skončí, tak nemusím naťahovať uši či mi niečo v motore nerachotí, lebo motor má o dva roky záruky viac ... viď. diskusi o 1,4 TSI ...

A USB port nemá Golf dodnes v štandarte .....doba MP3 skrátka do Golfu nedorazila ...
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2012 13:37
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
a nim sa nebav, zije v inom svete hurvinek :yes:
25. 3. 2012 13:39
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Cože? Golf nemá USB port?! Neprodejné auto :no:
25. 3. 2012 17:19
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Ale má. Jen ne na holobytovém rádiu. K čemu by jim jinak bylo v nabídce Dynaudio?
Avatar - 4hill
25. 3. 2012 15:32
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Někdo vozy tvoří a někdo je jen produkuje a přebírá cokoliv od kohokoliv.Evoluci neošidíš pozlátkem.Přechod z ledniček a mikrovlnek možná zvládly ale nikdy svým výrobkům nevdechnou duši.Desetiletí chyb či úspěchů nenahradíš ničím.Golf se neokouká ani po dvaceti letech..zato rychlokvaška z Koree bude vždy jen kopírovat od těch co své vozy skutečně tvoří. :-!
25. 3. 2012 18:07
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Tak tohle je totální blbost. Ale čím jiným než duší se vlastně mají VW fans utěšovat. Hyunday/Kia je v současnosti mnohem progresivnější a odvážnější firma než VW. A VW navíc častými přešlapy ztrácí pověst spolehlivosti.
26. 3. 2012 12:37
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Duše? U německého auta? lol :yes:
Avatar - -TEAC-
26. 3. 2012 16:43
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Jo, u těch starších v kolech duše byla! >:-[]
Avatar - MikeeC
26. 3. 2012 14:33
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
souhlas..
25. 3. 2012 17:24
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
A kdo jiný by je měl do budoucna ohrozit? Fiat? PSA? Je to jedna z mála automobilek, které mají menší prodeje, ale velmi rychle rostou. Tak rychle, že mohou VW dohnat. A jen hlupák by si myslel, že se na špičku nedotáhnou. Špička sama o sobě VW moc neuteče. Mohou se navzájem předhánět, ale dynamika je to naprosto odlišná.
25. 3. 2012 20:11
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Tak az ho nekdy budes prodavat, hlavne pak nezapomen poreferovat, za kolik ses toho sveho petiletyho auta zbavil.
Jestli Kia bude drzet cenovou lajnu, tak za to, abys ho prodal, budes muset zajemcum (najdou-li se jaci) zaplatit.

No, mozna s prihlednutim k tomu USB portu, to nekdo vezme zadarmo...
Avatar - MikeeC
26. 3. 2012 14:35
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
>:D >:D
25. 3. 2012 13:26
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Záver: Všetky kompakty jazdia z bodu A do bodu B. Len Golf z C do D.
25. 3. 2012 13:38
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
>:D >:D >:D
Avatar - Misanick
25. 3. 2012 17:28
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Myslíš přes EE, jako C-EE-D? ;-)
Avatar - theolli
25. 3. 2012 13:27
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
tebe už nejde jinak nazvat jak VWonanista který neunese propad VW jak kvalitativně tak designově,joj vy vlastně máte ty nejlepší motory 1.2 a 1.4 tsi NA SVĚTĚ >:D
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2012 13:37
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
si mu to dal :yes:

ludove auto dostalo po blatnikoch >:D :yes:
Avatar - Ronault.
25. 3. 2012 22:56
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Kluci, vy byste si mohli navzájem víte co...? Podepisovat žákovské knížky ve zvláštní škole.
Avatar - der Spiegel
26. 3. 2012 10:18
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Vysokoškolské vzdelanie je to, čo človeku odhaľuje, ako málo vedia tí ostatní. ...
25. 3. 2012 17:21
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Ale aspoň se nerozpadají...
25. 3. 2012 14:02
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Asi tě překvapím ,ale volil bych golfa. No jednoduše proto ,že se mi líbí víc. Ale když se vžiju do normálního kupujícího ,tak pokud vw razantně neotočí svojí politiku (servis ,přístup ,záruka) tak nemá co golf nabídnout navíc oproti ceedu. VW se snaží dostat do nějaké premiovější třídy ,ale je vidět ,že se mu to nedaří. Kdyby se více zlidštil ,byl by na tom lépe.
25. 3. 2012 16:15
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Ach bože... tohle ti tedy nevyšlo vůbec. :-(
25. 3. 2012 14:38
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Ztrácíš šťávu GTI.
25. 3. 2012 16:16
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
No hlavně, že jí neztrácí Génius... ;-)
25. 3. 2012 14:50
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Kdyby jsi šel v takto pěkný den na slučníčko, možná by tě osvítil i duch svatý.
25. 3. 2012 16:18
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Koukám, že se KOKO sesnubuje s olivovou mládeží... >:D No... svůj k svému >:-[] :no:
25. 3. 2012 17:31
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Copak se nedá brouzdat po internetu a být venku na slunci zároveň? Já myslel, že jsme ve 21. století. ;-)
25. 3. 2012 16:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2012 17:02
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Člověče šetři si dech, tomuhle už věříš jen ty sám a pár Lojzů na vesnici u piva >:D
Avatar - avatas
25. 3. 2012 20:41
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Pane,vy jste plkoň.To vás za to platí,nebo jste inventář redakce..........nebo že by Klausovo bratr ? >:D
Avatar - theolli
26. 3. 2012 09:13
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
" jak bude přístrojová deska vypadat po ujetí cca 100.000 kilometrů." zrovna o tomhle bych v případě VW pomlčel!! Zajímavá recenze CC [odkaz] nebo o vrzání interierů,ano těch "nejlepších" interierů ve VW zde [odkaz]
26. 3. 2012 11:55
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Podáváš to možná až zbytečně expresívně a rozvlekle, ale pravdou je, že jen málo výrobců (i mimo automobilový průmysl) si dnes může dovolit produkovat a prodávat výrobek s designovými prvky, které se zásadně nemění po několik desítek let. Což je pro firmu obrovský úspěch.
26. 3. 2012 13:23
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
preboha zavrite ho uz niekto, ani som to nedocital.
Ty to uz asi nechapes, ale tvoj pocin ma presne opacny dopad ako zamyslas. Z * bic neupleties a tym, ze sa ho snazis pliest akurat davas vystrahu ostatnym, nabuduce ked aj budes argumentovat spravne a objektivne, tak koli tvojmu poskodenemu menu ta nikto nebude brat vazne.
26. 3. 2012 20:38
Re: IDEOVÝ CEE´DEBAKL
Lidi ja se vam divim. Jeste jste neprisli na to, co je GTI za cloveka? Je to sebestredny, arogantny a do sebe zahledeny jedinec, ktery si mysli, ze je buh, jenom kolem neho se toci svet a ostatni lidi mu nesahaji ani po kolena. Vy nevidite, ze vase prispevky jsou voda na jeho mlyn ? Na takhle narusene jedince plati jenom jedno. IGNORUJTE JEHO PRISPEVKY. Uplne ho ignorujte, jako kdyby nebyl, tak ho nejvic vytrestate. I kdyz on si chudacek asi udela vice loginu aby se sam mohl vychvalovat :-)
25. 3. 2012 13:21
Otázka
Tak de Silva alebo da Silva? Spýtajte sa ho niekto, rád by som v tom mal konečne jasno.
Rozbalit vlákno
6
25. 3. 2012 13:31
Re: Otázka
Je to Ital, jako... Leonardo da Vinci :-)
Avatar - donPedro
25. 3. 2012 13:37
Re: Odpověď dle Wiki
[odkaz] , tedy asi spíše "de" , ne však že by na tom nějak extra záleželo.
25. 3. 2012 13:42
Re: Odpověď dle Wiki
Vídám psát oboje. Třeba jako inbus a imbus je možné používat oboje.
25. 3. 2012 22:07
Re: Odpověď dle Wiki
Tiež to vídam písať obomi spôsobmi, preto ma to zaujíma. Prvýkrát som jeho meno registroval ako Walter da Silve, preto mi to "de" nejde nejak do ucha. Ale správny bude len jeden spôsob.
26. 3. 2012 12:04
Re: Odpověď dle Wiki
Když vezmu materiály Audi a rozhovory v časopisech, tak vidím jen jedinou verzi: de'Silva. Vysloveně takhle bez mezery (nejsem si 100% jist, jaký přesně tam má být znak - je jich hned několik podobných - ale viděl jsem používat snad jen apostrof).
25. 3. 2012 17:39
Re: Odpověď dle Wiki
Walter Maria de'Silva
Avatar - donPedro
25. 3. 2012 13:30
Invaze tygřích nosů
Tož Kia, nejen Cee apostrof d, pod taktovkou mistra Schreyera, zatápí, dohání a předhání. Komu zatápí, koho dohání a koho předehnala, to nechť si každý z p.t. čtenářů Auto.cz zodpoví a srovná se svým svědomím sám. Jak to vidí don Pedro, tak zde předmětnému Golfu tedy Cee´d lehce zatápí (bavíme se tu v tuto chvíli pod tímto článkem však jen a pouze o desingu), ovšem jak všichni víme, čeká se na G ver. VII, a až u něj předpokádáme plné rozvinutí se mistrovství mistra de Silvy. Pak zas bude, dle již jistých náznaků, Golf, G jako Guru (copyright GTI) esem třídy. Tož tak.

P.S. Rovněž bych se přimlouval za srovnání s Oplem Astra, obzvláště boční profil by byl IMHO velmi zajímavý.
Rozbalit vlákno
2
25. 3. 2012 22:36
Re: Invaze tygřích nosů
celý příspěvek copyright GTI >:D
Avatar - donPedro
26. 3. 2012 09:44
Re: Invaze tygřích nosů
A můžeš nám zde laskavě nějak ideologicky vysvětlit v čem vlastně spočívá nějaká myšlénková přínosnost tvého příspěvku k diskusi pod tímto článkem?
25. 3. 2012 13:36
šviháctví vs sterilita
zdravím.nebudu se zde dlouze rozepisovat a exponovat svá rozmáchlá "pseudomoudra",tato role je určena jiným,povolanějším......ono totiž více méně není příliš o čem psát,stačí pohled na oba vozy z přiložené fotografie z profilu a vše je jasné.tedy který vuz lze bez nadsázky označit jako moderní,svěží,dynamický a přitom i zdravě elegantní(CEED) a na druhé straně vuz,jehož vizáž se min.10 prakticky nezměnila,tudíž nutně zestárla,zevšedněla a nebojím se použít výrazu,ano,zošklivěla(golf).CEED je ogar plný života,energie a vitality,zatímco golf je pán řešící krizi středního věku,flustrován vzrustající nadváhou,ztrátou vlasového porostu a libida.čas nezastavíš,je to sice možná smutné,ovšem nevyvratitelné.....(zatím tedy.....) :-)
Rozbalit vlákno
4
25. 3. 2012 13:40
Re: šviháctví vs sterilita
:yes: Přesně napsáno. :yes:
25. 3. 2012 13:44
Re: šviháctví vs sterilita
:yes:
25. 3. 2012 17:49
Re: šviháctví vs sterilita
No vidíš. Já když se podívám na takové bílé šestkové GTI s xenony, tak si pořád říkám, jaké pěkné auto to je. Giugiaro v 70. letech odvedl skvělou práci a de'Silva šestku krásně dotáhl.
Avatar - avatas
25. 3. 2012 20:42
Re: šviháctví vs sterilita
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2012 13:39
golf je tak nudne auto ze ked sa vedla neho postavi vychrtla
tak aj ta vyzera lepsie a clovek si ju skor vsimne ako to auto :yes:

pri tych fotkach zboku a zozadu posobi na mna ten golf ako z r 92 ako uz kolega vyssie pisal aj to sme uz v buducnosti >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Nerez
25. 3. 2012 13:52
Re: golf je tak nudne auto ze ked sa vedla neho postavi vych
Zato Korejci dělají tak rozteklá auta, že když vedle nej hodíš výsledek tvojí onanie nad katalogem H/K tak to bude designově na podobné úrovni.

Bože jsi už s těma názorama do háje :no:
Avatar - guze
25. 3. 2012 20:27
Re: golf je tak nudne auto ze ked sa vedla neho postavi vych
>:D >:D velmi kvalitní reakce :yes:
Avatar - Ronault.
25. 3. 2012 22:58
Re: golf je tak nudne auto ze ked sa vedla neho postavi vych
Představa toho výsledku patří na ty nejzvrácenější weby, ale pobavilo to >:D
Avatar - MikeeC
26. 3. 2012 14:40
Re: golf je tak nudne auto ze ked sa vedla neho postavi vych
>:D >:D pecka
25. 3. 2012 13:56
Golf jasný vítěz
Jednoznačně jsou konzervativní tvary golfu vždy hezčí než designový nesmysly H/K.Auto na který by se dalo dívat Korejci ještě neuplácali.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Nerez
25. 3. 2012 13:58
Re: Golf jasný vítěz
Rio ;-)
Avatar - twistedTSD
25. 3. 2012 14:12
Re: Golf jasný vítěz
Pro mě rozhodně spíš Sorento nebo Optima.
25. 3. 2012 17:04
Re: Golf jasný vítěz
Konzervativní je pouze diplomatický výraz pro zastaralý >:D
25. 3. 2012 18:19
Re: Golf jasný vítěz
Ber to zase tak že ti konzervativní budou možná zase dobří manželé. Jejich stará láska se jim bude líbit pořád nejvíc a nějaké nové buchtičky kolem co se za nima ostatní otáčejí je nechávají chladné. V extrémně konzervativních případech a přílišné vyzývavosti krásek kolem dokonce zvrací. ;-)
25. 3. 2012 19:27
Re: Golf jasný vítěz
Neprohodily se ti číslovky v profilu u věku? S odkazem na myšlénkovou úroveň tvých textů bych si dokonce dovolil odhad, že se v tvém případě nejednaá o roky, nýbrž o... měsíce ;-\ ;-\ :no: Pokud by ses osmělil tu psát opakovaně o mimomanželských vztazích, popros někoho s vychováním, aby tě názorově usměrnil, působíš tu jako dokonalé pako.
25. 3. 2012 20:50
Re: Golf jasný vítěz
A tak to jsem teda narazil. Už to chápu. Pro tebe je manželství posvátné. Manželství s Golfem. :yes: Já auto jako manželství navěky neberu. Klidně ho jak mě přestane bavit nebo se začne kazit vyměním.A klidně si vyberu něco nového a neokoukaného. Protože už při tom výběru budu vědět že to stejně není navěky.Amen.
25. 3. 2012 21:09
Re: Golf jasný vítěz
Já se zhrozil, že sem snad přišel nějaký... Casanova. Ta výměna starého za nový, s tím souhlas. No a právě vyspělost jedince se pozná, jestli ví, co si koupit. Vyjmeme-li logicky z toho Golfa (není nic lepšího) pak tvůj postup lze v případech ostatních aut jenom doporučit - jednou mégana jednou c4, jednou třeba... cee´da, nic proti. Až se ale vycukáš, stejně se vrátíš k tomu VW, tedy pokud chceš to nejlepší ve třídě ;-)
25. 3. 2012 14:04
Hmmm
Golf v základu proti Cedníku v topce.

A stejně to pro Cedník dopadlo blbě. Vyváženost a vyzrálost designu Golfu je naprosto někde jinde. Podstatně dál. :-!
Rozbalit vlákno
5
25. 3. 2012 14:13
Re: Hmmm
Golf ma v zakladu kozene sedacky, volant, radicku, navigaci, atd. ? :-O
26. 3. 2012 02:51
Re: Hmmm
Základy to nejsou, interiéry jsou celkem vybavené (dokonce se tam najde RNS510), ale ty exteriéry? Něco z toho je i Highline, ale příplatky tedy nic moc. Nenašel jsem ani jednu fotku s xenony. Barvy, kola, nic moc zajímavého. Po pravdě bych měl problém si vybrat jedinou fotku exteriéru, která by se mi líbila (neprohlížel jsem to důkladně, ale nic mne nezaujalo). A přitom vím, že mne Golf zaujmout dokáže.
25. 3. 2012 18:21
Re: Hmmm
Jo ta vyzrálost je až tam kde mě ani žena nechce pustit. ;-)
Avatar - nielblack
25. 3. 2012 14:29
Ceed & Golf
Obe dve auta jsou na tom vzhledove vice mene stejne, ikdyz Kia Ceed je dynamictejsi a pusobi oproti Golfu chtelo by se rist krapet luxusneji. V interieru ale Golf ztraci, pristrojovka pusobi jako upgrade z Golfu devadesatych let minuleho stoleti. I pres nesporne kvality Golfu se Ceed na nej po vsech strankach dotahl a v mnohych ho uz predstihl. Snad se podari koncernu s prichodem noveho Golfu trochu hnout z mista. Pri pohledu na anketu ktery hatchback se vam libi vic mi dava 70 % hlasujicich za pravdu. Nakonec oba dva modely patri k mainstreamu nicim nevybocujici z hlavniho proudu.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Nerez
25. 3. 2012 14:35
Re: Ceed & Golf
Golfu může být jedno, že se 70ti % tady nelíbí, když se bude dobře prodávat jako doposud :-)
Avatar - nielblack
25. 3. 2012 14:37
Re: Ceed & Golf
Jasne to je naprosta pravda ;-)
25. 3. 2012 17:06
Re: Ceed & Golf
Nebude, protože každý prodaný CEE'D znamená nevyrobený a neprodaný Golf >:D
Avatar - Ada je zase tady
25. 3. 2012 18:08
Re: Ceed & Golf
Kazdy prodany CEED znamena nevyrobeny a neprodany rendlik Megere >:-[] >:-[] >:-[]
25. 3. 2012 21:59
Re: Ceed & Golf
Golf se nemusí s nikým srovnávat,protože se všichni srovnávají s ním.
Avatar - Tomas_2002
25. 3. 2012 15:24
Titulek článku
Napsat takovýto titulek článku, to je vždy zárukou vysoké čtenosti a spousty komentářů. A přitom je to úplně o ničem - tyto dva vozy nemají prakticky nic společného, mají naprosto odlišné cílové skupiny a prodejní čísla.

Golf jde po tradici, hodnotě, kvalitě a odladěnosti, kdežto KIA jde po designu, sportovnosti a extravaganci. Oba modely mají naprosto jiné zákazníky - teď nemyslím věkem, ale pohledem na svět.

Ale kdyby tu bylo srovnání Astry vs. Ceed, což by bylo mnohem zajímavější, tak by to tolik lidí nečetlo.

Prostě motoristický bulvár.
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2012 16:13
DESIGNOVÝ TLUKOT
Kdyby snad nedej bože někoho, zejména naše slovenské kolegy zajímalo, jak to tluče Korea, jak a kde sbírá inspiraci, kdo je dokonce jejím vzorem, pak ať shlédne tohle výborné video - [odkaz]

Je to přesně, jak nahoře píše kolega 4hill. Já vím, že to víš, akorát se ti ta pravda zdá příliš definitivní pro tvůj životní garážový obzor...
Rozbalit vlákno
13
25. 3. 2012 17:12
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
Ano inspirací jim byl Golf >:D Taky má volant a čtyři kola >:D
Avatar - rohYpnol
25. 3. 2012 19:04
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
Sorry, ale o inspiraci Golfem hovoří sama automobilka. Navíc v jejich (de)mentalitě je kopírování uznání kvality toho, co kopírují. Takže nová generace i30/Ceed vznikla na počest uznání kvalit Golfa :-!
25. 3. 2012 22:16
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
Máš to fuk - jednému sa zavďačíš bežným ale zrelým ovocím, iný radšej exotiku, zrejúcu cestou lietadlom do našich končín...

Nie žeby som bol z ceedu nejak odviazaný - je to však nová krv, mladistvý prúd, ktorý iste osloví mnohých. Navyše aj v kvalite poznať výrazný rast, preto by som kórejskú konkurenciu nepodceňoval.

Golf je stálica, ktorá z toho, čo tu mnohí kritizujeme, ťaží. Nejde cestou kompletných generačných obmien, ale vyvíja sa postupne a nenápadne. Žiadne veľké skoky vpred, ale istý a tichý krok. Pre mnohých nudné a nezáživné auto bez emócií, ale pre mnohých aj spoľahlivý partner síce bez výrazných predností, ale zato prakticky bez chýb.

Obaja ponúkajú všetko čo vedia, ale každý po svojom - myslím, že zákazníkov si príliš preberať nebudú - a tých pár, ktorí sa budú rozhodovať medzi Golfom a ceedom, tých v štatistikách ani v číslach jednej či druhej značky nebude ani vidieť.
25. 3. 2012 22:39
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
Ten váš redaktor to tam zhodnotil výborně. Jinak souhlas.
25. 3. 2012 22:47
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
GTI , GTI...
s tebou je to zvláštne. občas mi nedá než uznanlivo prikývnuť hlavou. občas naopak nerozumiem, kam na to VW nadšenie chodíš. Mám čo-to odjazdené na firemných golfoch. veľa odjazdené na ceede takže to viem porovnať z prvej ruky. áno. to v čom golf vyhráva na celej čiare je dojem z konzervatívneho, nadčasového dizajnu. otázka je. nakoľko sa môžeme pri spotrebnom materiáli ako je auto tváriť že ide o produkt ktorý je nadčasový. azda sa môže golf porovnávať s mies van der rohe barcelona chair? sotva...

sú veci ktoré mi na ceede vadia... sú veci ktoré mi vadia na golfe. objektívne? je to 1:1 ...

aktuálne zvažujem dilemu aké vlastné auto si kúpiť. som mladý človek. absolvent vysokej školy. mám na svoj vek slušný príjem získaný tvrdou prácou už počas štúdia... kandidáti na prvé vlastné vozidlo? kia rio a vw polo... áno. polo aktuálne vedie. ale je to práve jeho cenou. je to víťazstvo excel tabuľky a výbavy premium comfortline (auto v základe by som nikdy nekúpil) ... skúšal som jedno aj druhé a voliac čisto podľa emócií. bol by to tvrdý súboj.

polo je krásne auto. a bude krásne aj o 10 rokov. rio je nádherné auto. bude nádherné o 10 rokov? uvidíme...

pre mňa existuje jeden výsledok... 2 kandidáti nad ktorými rozmýšľam...

bravwo POLO... bravo RIO...

howgh

EDIT: a z tohoto porovnania je jasným víťazom ceed. nutné je však poznamenať, že je to pyrrhovo víťazstvo nad modelom v preddôchodkovom veku. počkajme si teda kam posadí latku nový golf
Avatar - SCHROJF
26. 3. 2012 11:37
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
Ja uplne chapem nadsenie GTI...mozno je to zvyk,alebo este stale nadsenie z GOLFA V a teraz VI,ale pokym sadnem do ineho auta,vsetko si poriadne ponastavujem,tak zistim a vzdychnem si...TO NIE JE GOLF...A co sa tyka CEEDU,pretiahnutie okienok do A a do C stlpika mi silne pripomina novu ASTRU,tak isto ako profil z boku.A tieto mini okienka by som akceptoval tak akurat na nejakom MPV.A ta antena???Ta ostala v tovarne z akeho modela?A najviac sa bavim na ich logu...fakt napadite,dlho by som musel prezerat loga,aby som nasiel horsie,a nie iba automobilove!!!A interier?Vzdy som tuzil mat tri tubusy,a v jednom mat prehlad o stave paliva rovnako velky ako otackomer!!! Osobne netankujem po pol deci!? ;-)
P.S.Jasne,ze ked porovname KIU PRIDE a noveho CEEDa,tak je to obrovsky skok pre niekoho,ale pockajme na jesen,na noveho GOLFa,a potom porovnavajme... ;-)
26. 3. 2012 14:44
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
GTI díky za odkaz na test...jednoznačně potvrzuje kvality i30!
Nic proti Golfu nemám, uznávám, že je to skvělé auto a patří na špici, ale bohužel design Golf sráží na kolena...tuším Lamal to tu psal v jiné diskuzi, Golf je "Nuda v Brně". Skutečně, pokud se budeme bavit pouze o designu, tak je Golf naprosto bezpohlavní auto a stále platí to, že většina lidí nakupuje okem.
Golfa si dneska koupí člověk, který je velice konzervativní. Moderní a dynamický člověk si Golfa nekoupí. Technika je srovnatelná s většinou konkurentů (ano i těch korejských), kvalita je vysoce diskutabilní a moc bych se o ní neopíral. No a v poslední fázi podvozek ... kolik lidí v dnešní době s autem jezdí na krev, aby si nutně musel koupit Golfa kvůli výbornému podvozku...minimum, všem ostatním stačí podvozky ostatních prodávných značek (tím reaguji na naklánění v zatáčkách nebo odskakování zadní nápravy...ano, to se možná děje, ale pouze v případech, kdy se s autem závodí, nikoli při stadnardní předpisové jízdě, kterou člověk jede 90% jízd). Z tohoto mi jasně vychází to, že není moc důvodů si aktuálního Golfa koupit, ano image značky, představa, že se kamarádi po*rou z toho, že mám Golfa (i když už to taky není pravda) to jsou jistá plus pro Golf, ale je jich málo a do příchodu nové generace je aktuální Golf naprosto bezpohlavní auto, které si rozumný člověk prostě nekoupí.
Avatar - miromen
26. 3. 2012 14:49
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
Většina lidi nakupuje okem ? Takže vlastně Golf je ten nejhezči.
No a horši podvozek ktery se pozna i při běžne jizdě a to při čim horši cestě tim vyrazněji neni minus ? Ty jsi snad mysliš že kvalita podvozku se pozna jen při jizdě na krev ? Pokud ano tak jsi docela mimo. Že ty maš šikme oči rozhodně neudělaji z Golfa bezpohlavni auto.
26. 3. 2012 16:16
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
Jsme v Čechách a proto posuzuju české statistiky prodejů. Za loňský rok se prodalo nějakých 4 100 Golfů (z toho bylo 500 - 600ks reexport), takže jsme na čísle cca 3 600ks Golfů. cee´du se po odečtení reexportů prodalo cca 3 400ks, i30 se prodalo bez reexportu 3 600ks a například Focusů pouze 3 500ks (nejlepší reexporták roku). Mezi špičku se dostal ještě Megan s cca 3 200 prodanými kusy. Z toho si odečti několik set prodaných Golfů, kde si klient nemohl vybrat, protože to prostě měl nakázané mateřskou firmou (nejčastěji německou). No a dostáváme se k tomu, že Golf rozhodně podle tvojí metodiky není nejhezčí.
Ohledně podvozku jsem tam zcela záměrně napsal, že reaguji na vyčítané "vady" podvozků jako je naklánění a odskakování, ke kterým dochází až při jízdě na krev. Ty učitě reaguješ na rázy způsobené nekvalitními silnicemi a hluk od náprav...ano, Golf je stále ještě o kousek dál, ale zase má jiné mouchy, které jízdní komfort (hluk od náprav a rázy ovlivňují komfort nikoli jízdní vlastnosti) narušují oproti konkurenci, např. nehorázně málo místa pro řidičovo koleno...
Avatar - miromen
26. 3. 2012 17:33
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
Pravě proto že jsme v čechach kde cena je až na prvnim mistě a ceny golfu dlouhou dobu i po slevach nešla pod 350tkč a H/K začinal podstatněji niže jsou prodeje golfu velice pěkne. A ano design stejně jako cena jsou hlavnimi faktory při vyběru auta snad u většiny. A pravě z vlastni zkušenosti mužu potvrdit že golf je velmi libive auto. Takže otřepane fraze nudny,prehistoricky atd. jsou docela mimo. To že ma Golf jisty zub času je jasne snad každemu ale upřimně odolava mu velmi zdatně. U golfa a to ne jen u něj ale da se řict u celeho koncernu jde spiš o zaujatost nebo snad až zavist proto jak děla dobra auta a to jak se dobře prodavaji.
26. 3. 2012 17:52
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
Vcelku s tebou souhlasím, stále si i přesto myslím, že u většiny klientů je důležitější design a atraktivita auta než cenový rozdíl cca 10%. Proto na prvním místě je to, zda se kupujícímu (někdy jeho manželce) auto líbí.
Nechci nijak zpochybňovat tvou vlastní zkušenost, ale jestli je taková, že máš Golfa a všichni známí ti říkají, že je to krásné auto, tak ok...já bych známému nebo kamarádovi taky na rovinu neřekl, že si koupil nudný auto. To, že koncern dělá dobrá auta nezpochybňuju, stejně tak nezpochybňuju ta desetiletí, kdy se Golf vyvíjel ke stále lepšímu výsledku...možná se marně snažím dosáhnout toho, aby na těchto diskuzích byli ochotní VW i H/K příznivci uznat nesporné kvality konkurence...zatím se tu jen závistivě hází špína z jednoho na druhý...krásný příklad z minulých dnů ... VW klub nedokáže uznat, že i30 je aktuálně velice dobré auto a je hodno srovnání s Golfem a v něm ve výsledku být rovnocenným (nikoli pořazeným) i přesto, že se jedná o končící verzi Golfu. Na druhé straně jsou tu zástupci H/K klubu, kteří budou neustále házet špínu na Passaty, Pola, Superby apod. a nedokáží přiznat, že ta auta mají za sebou skvělé výsledky v prodejnosti a spokojenosti svých uživatelů (pochopitelně ne všech, jako ostatní značky).
Když to shrnu, tak mě jen prostě se*re to, že kdykoli dojde ke srovnání Golfa s korejskou produkcí, tak se tu objeví smečka VW uživatelů, kteří přes svoji hrdost (někdy i jinou vlastnost) začnou plivat na konkurenci, a to jen proto, že je stejně dobrá než to co stojí v jejich garážích a navíc moderně vypadá.
Nic víc...
Avatar - miromen
26. 3. 2012 18:17
Re: DESIGNOVÝ TLUKOT
S tou zaujatosti to mam velice podobně jako ty. Ja se sice zastavam koncernu ale to neznamena že bych byl jeho fanatickym fanouškem. Jen prostě aktualně vlastnim koncernovy vuz ktery znam a docela dukladně jsem si prošel vyběrem aut takže jakesi srovnani mam i u konkurentu. Samozřejmě už je to teměř 2 roky a trh se změnil takže nejsem aktualizovan. >:D
S tou libivosti Golfu už jsem to nedavno pod jinym člankem psal. Pravě že pokud by šlo o zname a rodinne přislušniky tak o tom ani nepišu. Jenže ono to přichazi nečekaně a to scela spontanně. Což mě osobně dost překvapuje protože ja Golfa za něco co by mělo byt oku lahodici nepovažuji. A docela velke procento je u žen. Kolikrat jde o lidi kteři ani nevi co je to za auto. Mam i docela par zajimavych historek co se tyče vzhledu golfa ktere mě velmi mile překvapili a da se řict zaskočili. Samozřejmě jsem schytal i kritiku a to z řad znamych.
Avatar - zdravy rozum
25. 3. 2012 16:15
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - zdravy rozum
25. 3. 2012 16:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
25. 3. 2012 16:21
Nesmyslné srovnání i debata
Toto je celkem nesmyslné srovnání. Cee'd není konkurence Golfu. Cee'd si kupují lidé, kteří buďto nemají moc peněz nebo nerozumí autům a nenechají si poradit. A nebo vše dohromady. Nechají se přivábit líbivým designem a mediální masáží a informací o 7leté záruce, v které však není skoro nic obsaženo.

Golf je poctivé auto, které sice nebere za srdíčko, ale vrátí to kvalitou a výdrží. Je to etalon své třídy.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - zdravy rozum
25. 3. 2012 16:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
25. 3. 2012 21:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
26. 3. 2012 07:41
Re: Brno to je zlata lod
Muzeum Tatry v Kopřivnici znám jako své boty :-) . Jezdím tam od dětství. Pamatuju i to staré. Parádní! Škoda Tatry, že dopadla jak dopadla...
Avatar - zdravy rozum
26. 3. 2012 10:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2012 18:55
Re: Brno to je zlata lod
etalon pre impotentných...

prosim ta,netlac svoju pravdu aj ostatným...su to same koko...tiny.
Avatar - CHerokee
25. 3. 2012 20:04
Re: Brno to je zlata lod
VW Golf je nejprodávanějším vozem třeba v Německu. Netvrdil bych, že 80 milionový národ, který dělá nej auta na světěje impotentní.

Jinak vyjádřil jsem svůj názor, tak jako vy. KKtiny - cena ojetin, nebo vyjádření techniků z STK hovoří za vše :-)
26. 3. 2012 22:52
Re: Brno to je zlata lod
Sorry ale zatvrdlý nacionalista nemec s fúzikmi (a ze kolko ich z tých 80mil je!) si nic ine ako VW nekupi...samotná kupi schopnost nemcov je tak velka,ze ich nelaka kupovat lacne korejske auta...aj keby boli jak dobre...v podstate tam ma aka kolvek znacka mimo koncernu (a domacich znaciek) problem sa presadit a preto sa necudujme,ze prve auto,ktore nie je z koncernu a GER je práve i30ka a je na 20mieste za posledny mesiac :-)

"Nedavno" v Top gearu to pekne nazval Jeremy Clarkson
Nemec si pozera na aute jeho techniku a to jak je to cele pekne v kope...anglican alebo talian zase pozera hlavne na dušu auta...az potom ostatne...minimalne s tym pohladom nemcov suhlasim!
26. 3. 2012 23:02
Re: Brno to je zlata lod
tym som nechcel povedat,ze golf je uplny šit a kupuju ho len nemci kvoli tomu ze je to nemecke auto :-) ...len argument poctu predaja aut v nemecku nie je u mna presvedcivy,ked sa bavime o dizajne auta...
25. 3. 2012 22:28
Re: Brno to je zlata lod
O čo ti ide? Prečo by si cee´d nemohol kúpiť niekto, komu sa jej dynamický dizajn, priestorové pomery, motorizácie a farby proste páčia a vyhovujú? Nie každý je zaťažený na usadlú nudu dávno prekonaného dizajnu a značku. Máš to v hlave nejak jednofarebne naladené, kámo.
Avatar - CHerokee
26. 3. 2012 07:43
Re: Brno to je zlata lod
Takový člověk, kterého popisujete mohl. Tomu, komu jde o kvalitu, hodnotu auta se rozhoduje jinak. Nemusí to být nutně VW.
Avatar - MikeeC
26. 3. 2012 14:47
Re: Brno to je zlata lod
tak tak, nemusí to být nutně VW, ale z tohohle "divnýho" duelu bych si vybral Golfa ;-)
26. 3. 2012 15:53
Re: Brno to je zlata lod
A máš vôbec o tej kvalite šajn? Čo vieš o kvalite súčasného cee´du a čo môžeš vedieť o kvalite toho nového? Že je Golf najpredávanejší napr. v Nemecku, nemusí nič znamenať. V Čechách je tiež najpredávanejšia Škoda Octavia, a rozhodne to nie je najlepšie auto v triede. Komu ide o kvalitu, môže si rovnako vybrať cee´d ako Golf.
Avatar - zdravy rozum
25. 3. 2012 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
25. 3. 2012 16:30
KIA CEEd
Označujete za hezčí auto Kiu? Nad tím bliju... :no: >:-[]

Ale teď vážně: Označit za designově povedenější auto výrobek firmy KIA mohou snad jen rendlíkovci. A právě to je problém firmy rendlík a syn - korejská auta jsou sice stejně potřeštěná jako francouzské kreatury, ale při podobné ceně jsou navíc kvalitnější a s delší zárukou.

Takže někdo tady má problém. Koncern VW to ale nebude :yes:
Rozbalit vlákno
1
25. 3. 2012 18:58
Re: KIA CEEd
Ne vazne, uz konecne napis neco vazne! Snad si nemyslis,ze si myslime,ze si taky ... :-)

Fakt sa majitelovi Golfu nemoze pacit KIA len preto ze to je KIA? No to mi je ich luto ;-)
25. 3. 2012 18:55
Ani jedno...
Obě auta jsou extrémy. Jeden extrémně nudný a tak zevšedněný, že prostě "no jo Golf". A druhý zase hýří tvary a linkami, že vypadá, jak už tu kdysi někdo napsal "rozteklá kostka másla".

V této třídě naštěstí existují auta, která mají svou krásu nenucenou a přesto se nehoupou na starých "hliněných" základech.
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2012 19:51
VW group
VW nad vodou drží už len reklama, povesť a bývalá spoľahlivosť ich motorov, ktorá sa pomaly vytratila. TSI, TDI CR, HTP patria skôr medzi neúspechy. Kia, Hyundai idú rýchlo dopredu. Na týchto dvoch modeloch vidno, že v Cee´de je možné vidieť viac inovačných prvkov ako v Golfe (ukazovatele na prístrojovej doske, pomocné systémy...). 5 rokov dozadu by padla voľba na golfa, ale dnes sú tu aj lepšie autá.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MikeeC
26. 3. 2012 14:51
Re: VW group
a jak vypadaly H/K před lety, když přišel "tenhle" model golfa....?? věkově neobjektivní duel..
25. 3. 2012 19:58
Avantime,
Opet jsi pichnul do vosiho hnizda >:D

A take ocenuji, zes do ankety dal dotaz ve forme "ktere se vam libi" misto "ktere ma lepsi design", to se tady plakatovcum casto poplantalo.

:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - avatas
25. 3. 2012 20:37
Kia Ceed - das auto !
Bez jakéhokoli odsudku Golfa: nejsem jeho zastánce ani odpůrce, jen se mi nelíbí.Je to totiž stále stejný studený design (odvozeno z latinského de-signare, označit)
Prostě okoukáno,ojeto a je na konci .Jan Tleskač asi praskne,ale je to tak.Toužit po Golfu může snad jen majitel otuněného Fiatu Uno 1.0l.
Kia je krásná,moderní a cool.Kvalitu prověří čas.

Kia na hrad ! ! !

;-) :yes: >:D :-!
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2012 20:42
Dnešnú Kiu Ceed...
... by som si kúpil bez najmenšieho zaváhania. Aj v prípade, ak by vo výbere bol aj Golf.

Kia pokročila o poriadny kus dopredu čo sa týka dizajnu, aj kvality materiálov. Navyše, ak postavíte vedľa seba Golf a Ceed, do rána viete, ktoré tam bude na 100% ďalej stáť. U Golfa si človek nikdy nie je celkom istý, aj keď má garáž, žiaľ je to tak.

Jediné mínus, ktoré stále vidím je, veľká strata hodnoty pri kúpe nového auta. Ak však by som si mal kúpiť nový Ceed ako ojazdený, v tom prípade by to bol významný plus :-)
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2012 21:46
GOLF jasný LOOSER!
Golf totálně prohrál... jen ubožák ale asi může napsat, že JASNĚ vyhrál... chudák! :'-( >:D ...

Jinak výsledek 80:20 % je zde celkem jasný každému! KIA Motors - partly owned by the Hyundai Motor Group - svými odvážnými a neotřelými design-nápady brousí automobilový svět! Jen tak dál! ;-)

Jak nekompromisně hlásají i recenze: "VW Golf již tradičně neohromí designem, který je usedlý až nudný..." a jinde: "Volkswagen Golf - nudný..." ...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
25. 3. 2012 22:14
Re: GOLF jasný LOOSER!
Jen bych doplnil - když se představil takto tvarovaný Golf, Kia přišla s tímto: [odkaz]
25. 3. 2012 23:39
Re: GOLF jasný LOOSER!
A když už tak doplňuješ, tak se podívej, kde je design obou automobilek dnes! Vlastně u VW se ani dívat nemusíš. Tam se ten čas zastavil na počátku 90-tých let ... 8-s
Avatar - deliqent4
26. 3. 2012 06:18
Re: GOLF jasný LOOSER!
úplně přesně jak říkáš, VW je úplně bez nápadu. Chápu že se drží prostě osvědčeného ale to nutně neznamená že to bude dobré napořád. Přesně takhle si to zavařil kdysi Ford. Taky vyráběl bez velkých změn model T x let a když se jednou probudil zjistil že ostatní jsou úplně někde jinde. VW by se měl taky probudit !
26. 3. 2012 09:37
Re: GOLF jasný LOOSER!
presne tak... VW ostal dizajnom v 90-tych rokoch
Avatar - Emel
25. 3. 2012 22:05
Úvodní foto
Při pohledu na úvodní dvoufoto mi až zatrnulo, o kolik lépe Kia vypadá... ale to srovnání není moc fér. Velikost kol, kvalita fotografie... a konec konců i srovnání zbrusu nového Ceedu s končící generací Golfa. Navíc je nutno dodat, že přímý boční pohled svědčí Ceedu, zatímco Golf vypadá lépe z většiny ostatních pohledů.
Rozbalit vlákno
5
25. 3. 2012 22:30
Re: Úvodní foto
Emele, čistě v designovém pohledu by nového cee´da pravděpodobně pokořil i G...3 :-) G4 pak určitě - [odkaz] ;-) :yes: Otevři voči, prosím - [odkaz] >:D Nebo, že by tě přitahovala více cingrlátka než třeba tohle? - [odkaz]

P.S. Píšeme o autech, nikoli o kuchyňské kredenci...
25. 3. 2012 23:25
Re: Úvodní foto
G4 navrhoval Peter Schreyer ...ano ten isty,co teraz Ceed

[odkaz]

neserte si do ust chlapci.
25. 3. 2012 23:44
Re: Úvodní foto
A co sis tím chtěl vysvětlit, asi jen to, že když automobilka ví, jak má vypadat její portfolio, designér se má čeho držet a stvoří skvost Evropy, GOLF IV. Aktuálně proti sobě stojí doslova skvostný G6 a cee´d. Tedy evropský supermainstream a korejský lowend. Já uznávám, že to cee´d nemůže s tak silným soupeřem ustát, ale tento duel vybíral někdo jiný, na mně se za to nezlob.
Avatar - Katikakus
26. 3. 2012 00:26
Re: Úvodní foto
Kdo tento duel neustal vidis v ankete. ;-)

Budme ale fer, Golf nemel sanci, protoze nejlepsi leta ma uz za sebou, zatimco Ceed je horka novinka. Uvidime, co nova generace Golfa.

PS: Gratuluji k tve dalsi diskusni sebevrazde. Posledni dobou je to na dennim poradku.
Avatar - Emel
26. 3. 2012 10:06
Re: Úvodní foto
Jak říkám, z předobočních pohledů vypadá Golf lépe a Ceed hůř a rozdíl se zmenšuje. Přesto nelze přehlédnout, že Ceed působí moderněji, což ovšem vzhledem ke stáří Golfa nepřekvapí. Osobně očekávám, že nová generace Golfu udělá krok směrem k Ceedu... k větší dynamice, chceš-li.
Avatar - Well-being
25. 3. 2012 22:25
Někteří diskutující
vyvinuli velké usilí aby obhájili obstarožní vzhled své modly, ale bylo jim to platné jako mrtvému zimník. Většině se líbí KIA ceed ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
26. 3. 2012 07:45
Re: Někteří diskutující
ano, pravděpodobně zástupci značky Kia dostali odkaz, kde mají kliknout, potažmo jejich zaměstnanci :-) . Takové ankety nic nedokazují. A o kvalitě už vůbec ne ;-)
26. 3. 2012 15:56
Re: Někteří diskutující
Co tak sa naucit citat? clanok hovori o Dizajne a nie o kvalite... Ale necudoval by som sa keby to s kvalitou vyzeralo podobne ako s dizajnom...
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2012 22:38
ceed - kladivo na ludove auto
:yes:

uz sa tesim ako v eu budu pocty golfov klesat :yes:

lebo na tie hnusne krabice sa neda pozerat navyse s tym itrapnymi poruchovymi tsi motormi je ludove auto hanbou nemecka :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
25. 3. 2012 23:17
Re: ceed - kladivo na ludove auto
Ale ta hanba je nejprodávanějšm autem Evropy, a o to jde. ;-)
25. 3. 2012 23:08
Nechápu
proč se máme koukat na tyhle dvě auta vedle sebe...naopak bych uvítal dyzajnovej souboj tadyk toho korejce s frantíkama, to by bylo myslím mnohem zajímavější. Ostatně myslim že jim teď díky Schreyerovi zaskočil šnek v krku a jestli bude pokračovat timhle tempem, tak aby si taky najali nějakýho němce :-)
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2012 23:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - blake26
25. 3. 2012 23:36
Kia vs VW
uznavam kiu za to ze svojim dizajnom ohurila aj mna pretoze moc nezastavam korejske znacky avsak na druhej strane by som mozno podotkol ze novy Ceed sa dotiahol na auto (Golf) ktore je aj s FL zmenami (predok zadok interier) stale na rovnakom zaklade uz od roku 2004 cize az taku slavu by som z toho nerobil pretoze o par mesiacov je tu G VII a potom sa uvidi v porovnani ako na tom budu tieto auta
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2012 00:10
Korejsky smejd
Kym sa na otvorenych dverach Kie nebude hojdat nejaky poriadne bachraty Korejec, neuverim ze by to mohla byt konkurencia pre Geeee, jako Guru. >:D

Ze za pol roka ma byt "novy" Golf, zase budeme s napatim sledovate prve spy photos, nervozne budeme cakat na prve rendery, a nakoniec spokojne uvidime, ze zmena sa zase nekona >:D

Bravwo KIA, za snahu :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
26. 3. 2012 09:09
Souboj Mistra se žákem
Zde jsou dva soupeři z jednoho segmentu, ale přesto dvě různá auta. Máme tu jedno, které se snaží inspirovat v různých již zaběhlých konkurentech a tím dohnat to, co doposud neměl. A pak tu je ten, který se nikde neinspiruje, ale naopak jako vzor působí. Všichni by chtěli být jako on. I ti, kteří tvrdí, že ne, protože jeho úspěchy nelze popřít.
Takže zde máme Golfa, který je pro ostatní jako vzor a pak Ceed, který se od ostatních inspiruje. Zatím co golfu nelze originalitu upřít (Ať už na někoho působí třeba nudně, nebo jakkoliv jinak) a je nezaměnitelný, tak ceed působí neurčitě a najde většina lidí si na něm najde část, která mu už nějaké jiné auto připomíná a ikdyž to není například okopírované, tak inspirace jinde se nezapře.
Takže závěr je jednoduchý. Komu se líbí originalita a jednoduché elegantní tvary, nepodléhající stáří tak rychle volí Golfa. Komu se líbí složitější tvary a snaha působit co nejmoderněji i za cenu toho, že spousta lidí bude mít pocit, že už to někde viděli a tvary, které rychleji podlehnou času, volí Ceed.
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2012 09:35
Da sa este viac nadrziavat VW?
Autorovi len jednu otazku: Dobre plati koncern? >:D Takto neobjektivne dizajnove porovnanie som este nevidel. Vyrazy zastaraly a otrasny autor zamiena za slovo konzervativny atd.... Aj slepec vidi ze golf je stary srot a dizajnovo je o dve urovne nizsie ako Ceed, ale ked autora plati VW, tak sa nemame o com bavit. Porovnavacie testy kde su VW a Skoda nebudem vobec citat, lebo su tak prudko zmanipulovane a neobjektivne, ze to znie len ako blabol marketingoveho pracovnika od VW....
Rozbalit vlákno
6
Avatar - miromen
26. 3. 2012 09:47
Re: Da sa este viac nadrziavat VW?
Tak jses tu vyblil tak si to po sobě i ukliď.
Je děsne jak se u nas degraduje pohled na automobilovy trh kdy se mnozi vzhližeji v korejskych drožkach. Opravdu hluboky pokles ktery je hambou pro čechoslovaky kterym šikměji oči..
Avatar - Katikakus
26. 3. 2012 10:18
Re: Da sa este viac nadrziavat VW?
Míro, proboha, když už píšeš, piš česky. Nedá se to číst.
"Vzhlížet" k něčemu a "zhlížet" se v něčem je dost podstatný rozdíl.
To, jak píšeš je haNba, nikoli haMba.
Avatar - miromen
26. 3. 2012 10:28
Re: Da sa este viac nadrziavat VW?
Holt jsem v ČJ nedokonaly jako samotny Golf mezi auty. :-(
26. 3. 2012 10:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
26. 3. 2012 11:00
Re: Da sa este viac nadrziavat VW?
Ano maš pravdu přispěvek je stejně stupidni jako přispěvky korejskych soudruhu nejen zde na diskuzi.
26. 3. 2012 15:53
Re: Da sa este viac nadrziavat VW?
Myslim ze si viac zaujaty ako ja. Nie som fanusikom Kie, ani Hyundai-a a je mi jedno kde sa ake auto vyraba. Ked uz, tak Hyundai sa vyraba hlavne v Cechach. A doma mam Renaulta. Ale nemienim sa pozerat na to ako niekto glorifikuje uplne zastaraly a okukany dizajn nad moderny a aktualny. bud je autor slepy, alebo zmanipulovany. A tuto sa bavime o autach a nie o tom kto je odkial. Ked uz, tak pokial viem jedna z najvacsich fabrik VW v EU je na Slovensku., a beztak sa nezdraham ho skritizovat. Co tak sa vyjadrovat k autam a nie k tomu co sa kde vyraba...
26. 3. 2012 10:12
Kia Ceed
Ceed sa mi podstatne viac paci ako Golf, neda sa povedat zeby VW nieco zlepsilo okrem vyssej ceny. a kazdy kto cita ake su TSI-cka si radsej vyberie nieco ine. Idelna volba bude 1.6 CVVT + LPG, krasa benzinaku a postreba dieslu
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2012 11:33
sterilita vs. švihátství? Jednou sterilitu, děkuji!
Sterilita v podání Golfu: [odkaz]
Šviháctví v podání Ceedu?: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2012 11:58
Re: sterilita vs. švihátství? Jednou sterilitu, děkuji!
:-) :yes:
26. 3. 2012 11:57
Zbytecny flame...
Stary faceliftovany Golf vs. novy ceed... pockal bych na novou generaci a potom porovnaval.

Cim dal casteji jsou tu tyhle ucelove clanky... tfuj :no:
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2012 14:02
Golf - slabota
kdyz si nejsem necim jisty, zeptam se prvni baby na jeji nazor. a zatimco ceed ziskava body, golf sklidi rozpacite pokrceni rameny. Priznejme si, ma to tezke, nemuze byt prilis dobry, jinak by konkuroval Audi, nemuze se tvarit prilis sportovne, to by konkuroval Seatu, nemuze hrat prilis na ValueforMoney, to by vysplouchl Skodu, takze cilova skupina... ortodoxni germano-golfofilove kteri si pred desitkami let kupovali prvniho Golfa gen1 a doted u nej zustali .. je predem dana. A ze takovych lidi neni malo!!!
Porovnavat design CEEDu a Golfa je jako srovnavat Zigulika alias Fiat 124 s aktualnim Fiatem Bravo. CEED je mnohem lepsi. I kdyz mu to nejaky patek potrva, nez v prodejich Golf dozene. Zastupy Golfofilu jsou totiz hodne silne - zatim ;-)
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2012 14:14
g jako ...
padala zde slova jako gé golf, gé jako... génius..., atd. jednoho to svadi se nezeptat, existuje take gé jako gräfenberg-punkt? a když, tak kde?
p.s. ale, tady to spis vypada, ze kdo hleda najde...!
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2012 09:39
Ceed alebo Golf?
No, napriek krvopotnej snahe tunajších diskusných spermainstreamových kovbojov je výsledok jednoznačný. Stačí hľadať v ankete pod článkom... ;-)

PS: Slzy sa dajú utrieť aj toaletným papierom, ak by ste nemali po ruke servítku. Ako zabrániť vytrhávaniu vlasov a okusovaniu nechtov od zúrivosti, to už neporadím...
Rozbalit vlákno
0