Auto se mi líbí s každou novou sérií fotek víc a víc. :yes: Co mi ale k němu vůbec nesedí je ten název. Tim spíš, když De Tomaso uvádí, že chce na trh přijít i s coupe a limuzínou. Pro tohle mohli vymyslet něco novýho a DeAuville nechat pro limuzínu. K plánovanýmu kupátku by se hodilo Longchamps ;-)
dobry :yes: , ale ten zadek to je priserne... :no: Hlavne si vsimnete slicovani, jak zadni svetla na vyklopne casti kufru nelicuji se zbytkem. Tohle vystavit? 8-s
Tedy, ať se na mě pan Vaverka nezlobí, ale z čeho nabyl dojmu, že nejde o pokus v kategorii reprezentované GT5kou, ale že "představy, že DeTomaso představí konkurenta BMW 5 GT, se ukázaly liché. Nový crossover je zcela svébytný druh auta."??? :-O Dále zase čtu, že na rozdíl od X6, "De Tomaso představuje plnohodnotně čtyřmístný luxusní crossover." Srovnání s X6 je mimo mnohem víc než srovnání s GT5kou, naopak bych řekl, že GT5 právě dostalo přímého konkurenta, auto které naprosto kopíruje jeho filozofii, a bohužel z hlediska designové invence resp. impotence také prakticky jeho tvary.
Souhlas, ani ja jsem myslenkovy pochody autora textu ponekud nepochopil a stejne jako ty vidim v tyhle zrude jasnou variaci na tema 5 GT. Kdybych mohl ocekavat uprimnou odpoved, s jemnou ironii bych se pana Vaverky a jeho kolegu zeptal, jestli se jim na letosni Zeneve a vubec kdy na nejakym autosalonu dokumentovanym auto.cz nejaky auto nelibilo... A pokud ano, proc to ksakru nikdy do zadnyho clanku, co auto.cz ctu (circa 8 let), nenapsali.
Vidíte, oba jste narazili na podstatu problému. Ono to vypadá jako 5 GT, ale ve skutečnosti je to svým pojetím spíš něco jako X6, navíc uvnitř znatelně větší. Jen ten design karoserie zcela rezignuje na prvky SUV, a proto se až do teď pořád objevovaly příměry jen k 5 GT.
To nejhezčí co se o tom dá podle fotek říct je, že to vypadá PODSTATNĚ lépe než BMW 5er GT i X6. Na zbytek raději počkám na setkání naživo. Zatím u mě převažují rozpaky... :-|
Ve skutečnosti, tento vůz nic zajímavého nenabízí. Kdo je cílová zákaznická skupina? Jak to, že se nepodobá na 5GT? Vždyť jeho koncepce a rozměry přímo bijí do očí, že DeTomaso může pomýšlet nanejvýš na stávající zákazníky a zájemce o 5GT. Hm, a taky má autor Lukáš asi problém typický pro české muže: velkou zadnici. Podle mého soudu je základem sportovního posazu sevření hýždí bočnicemi sedáku. Pak mám skutečný pocit sounáležitosti s autem. Jasně, opěradlo by mělo podpírat tělo také...
Tak ještě jednou - ne, není to nic jako BMW 5 GT. Jestli se DeTomaso DeAuville něčemu podobá, pak BMW X6, ale v rozměrově velkorysejším balení. A problém s nadměrně velkou zadnicí nebo jakoukoliv jinou částí těla opravdu nemám. Naopak jsem jediný z letošní pětičlenné ženevské výpravy Auto.cz, kdo se bez problémů a rychle vměstná například do Lotusu Elise ;-)