Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Detroit: Chrysler ME 4-12 - Kompromisy? Neznám…

Koncern Daimler-Chrysler nevzbudil svou existencí tak bezmezné nadšení, jaké jeho manažeři očekávali, proto nevynechá jedinou příležitost k vylepšení image demonstrací svého bezkonkurenčního technologického potenciálu. (doplněno o 4 plakáty)
Zpět na článek
5. 1. 2004 12:31
neregistrovaný "zigi"
5. 1. 2004 14:08
neregistrovaný "Carlsson"
5. 1. 2004 14:35
neregistrovaný "marlin"
5. 1. 2004 15:43
neregistrovaný "anonym"
5. 1. 2004 15:50
neregistrovaný "Gee Bee"
5. 1. 2004 16:24
neregistrovaný "marlin"
5. 1. 2004 16:12
neregistrovaný "Gee Bee"
5. 1. 2004 16:36
neregistrovaný "E 55 AMG"
7. 1. 2004 08:33
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
15. 1. 2004 16:09
neregistrovaný "spenccer"
6. 1. 2004 07:35
neregistrovaný "geroc"
7. 1. 2004 23:19
neregistrovaný "GP"
8. 1. 2004 00:32
neregistrovaný "Myšák"
neregistrovaný "zigi"
5. 1. 2004 12:31
bez titulku
boze ja tak nenavidim ameriky!ale tohle auuuuu!svezt se a zemrit protoze pak uz me v zivote stejne nic krasnejsiho nepotka! ale jednu poznamecku si neodpustim predni svetla pri pohledu zepredu jsou jako z vectry,ale co, zpoza volantu se na ne stejne nedivam a kdo by si toho v te rychlosti vsimal!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Carlsson"
5. 1. 2004 14:08
Re: Paradní
moc moc pěkný.Seriový vuz?? nevím nevím,asi se toho budou bát.Já bych to vyráběl hned.
neregistrovaný "marlin"
5. 1. 2004 14:35
Re: Paradní
Jestli mu daji zelenou, tak aby to nedopadlo jak s Buggati Výronem....jeste se neprodava a zkrouhly mu maximalku na 330+...... spatny pritlak v prenich podbezich....
neregistrovaný "anonym"
5. 1. 2004 15:43
Re: Paradní
tohle je po aerodynamicke strance nekde jinde nez veyron
neregistrovaný "Gee Bee"
5. 1. 2004 15:50
Re: Paradní
No když vidím ty zadní blatníky a la 30. léta, tak nemám dojem, že by to 850 koní mohlo protlačit vzduchem rychlostí 400 km/h. A proč máš dojem, že je to po aerodynamické stránce jinde než Veyron? A už vidím, co budou dělat zadní gumy, když na ně pošlou 1150 N.m. Další soustruh na pneumatiky, bez elektroniky nezvládnutelný.
neregistrovaný "marlin"
5. 1. 2004 16:24
Re: Paradní
urcite tam bude elektroniky jak nas*ano to by potom prece nebyl Daimler....
neregistrovaný "Gee Bee"
5. 1. 2004 16:12
bez titulku
Máte v tom článku chybu :) Kdyby to mělo mít 2,1 kW/kg jak píšete a vážit 1310 kg, musel by mít motor 2751 kW :)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "E 55 AMG"
5. 1. 2004 16:36
Re: bez titulku
trošku víc výkonu :) ,ale jinak suprrrrrrrrrrrr
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
7. 1. 2004 08:33
Re: bez titulku
Popletla se mi káčka :) Díky za upozornění, opraveno.
neregistrovaný "spenccer"
15. 1. 2004 16:09
Re: bez titulku
Zdravím kolegovci novinári, chcem len upozorniť na fakt, že push rod má horizontálne umiestnenú pružiacu a ltmiacu jednotku. Pozri pressemapu na media stránke . Inak Super
neregistrovaný "geroc"
6. 1. 2004 07:35
ME 4-12
Nic moc teda, docela bych rád viděl jak to šmirgluje gumy při rozjezdu pokud se to vůbec kdy rozjede vlasní silou. Navíc designově je to ni moc, je hromada hezčích supersportů.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GP"
7. 1. 2004 23:19
Re: ME 4-12
Zajimavy, kdyz koukam na to viko od nadrze. Ze by to potreboval i specialni F1 pumpy s vykonem 12l/sec ???
neregistrovaný "Myšák"
8. 1. 2004 00:32
Amerika?
I když je to asi jen legrácka
pro autosalóny, stejně se musela
pánům z Maranella zamotat šiška.
Rozbalit vlákno
0