Novinky

Zpět na článek

Detroit: Chrysler ME 4-12 - Kompromisy? Neznám…

13 komentářů

boze ja tak nenavidim ameriky!ale tohle auuuuu!svezt se a zemrit protoze pak uz me v zivote stejne nic krasnejsiho nepotka! ale jednu poznamecku si neodpustim predni svetla pri pohledu zepredu jsou jako z vectry,ale co, zpoza volantu se na ne stejne nedivam a kdo by si toho v te rychlosti vsimal!
moc moc pěkný.Seriový vuz?? nevím nevím,asi se toho budou bát.Já bych to vyráběl hned.
Jestli mu daji zelenou, tak aby to nedopadlo jak s Buggati Výronem....jeste se neprodava a zkrouhly mu maximalku na 330+...... spatny pritlak v prenich podbezich....
tohle je po aerodynamicke strance nekde jinde nez veyron
No když vidím ty zadní blatníky a la 30. léta, tak nemám dojem, že by to 850 koní mohlo protlačit vzduchem rychlostí 400 km/h. A proč máš dojem, že je to po aerodynamické stránce jinde než Veyron? A už vidím, co budou dělat zadní gumy, když na ně pošlou 1150 N.m. Další soustruh na pneumatiky, bez elektroniky nezvládnutelný.
urcite tam bude elektroniky jak nas*ano to by potom prece nebyl Daimler....
Máte v tom článku chybu 😊 Kdyby to mělo mít 2,1 kW/kg jak píšete a vážit 1310 kg, musel by mít motor 2751 kW 😊
trošku víc výkonu 😊 ,ale jinak suprrrrrrrrrrrr
Popletla se mi káčka 😊 Díky za upozornění, opraveno.
Zdravím kolegovci novinári, chcem len upozorniť na fakt, že push rod má horizontálne umiestnenú pružiacu a ltmiacu jednotku. Pozri pressemapu na media stránke . Inak Super
Nic moc teda, docela bych rád viděl jak to šmirgluje gumy při rozjezdu pokud se to vůbec kdy rozjede vlasní silou. Navíc designově je to ni moc, je hromada hezčích supersportů.
Zajimavy, kdyz koukam na to viko od nadrze. Ze by to potreboval i specialni F1 pumpy s vykonem 12l/sec ???
I když je to asi jen legrácka
pro autosalóny, stejně se musela
pánům z Maranella zamotat šiška.