Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pouze 32 aut pobere tři děti v autosedačkách! Která to jsou?

Narodí se vám třetí dítě a jste nahraní – původní auto nestačí, musíte pořídit nové. Jenže modelů, do nichž byste v pohodě umístili tři dětské sedačky, je tak málo, že po nich musíte doslova pátrat.
Zpět na článek
26. 1. 2013 16:11
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2013 12:15
26. 1. 2013 12:56
27. 1. 2013 21:07
26. 1. 2013 17:46
26. 1. 2013 17:48
26. 1. 2013 18:42
27. 1. 2013 08:58
26. 1. 2013 20:12
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2013 21:43
26. 1. 2013 21:58
26. 1. 2013 22:10
28. 1. 2013 09:09
26. 1. 2013 23:03
27. 1. 2013 22:22
27. 1. 2013 12:58
27. 1. 2013 13:28
28. 1. 2013 09:14
27. 1. 2013 20:21
26. 1. 2013 23:05
27. 1. 2013 00:47
27. 1. 2013 10:06
27. 1. 2013 11:45
27. 1. 2013 20:58
27. 1. 2013 22:09
27. 1. 2013 22:55
27. 1. 2013 23:39
28. 1. 2013 00:51
28. 1. 2013 07:31
28. 1. 2013 08:16
28. 1. 2013 08:40
30. 1. 2013 08:16
neregistrovaný "SR20"
5. 2. 2013 20:41
20. 3. 2017 15:28
26. 1. 2013 11:18
Trochu odbočím
Je to tak čtvrt roku kdy se mi zde někdo snažil namluvit že se do Ceeda na zadní sedačky vejdou pohodlně tři dospělí. Ono když se tam nevejdou tři autosedačky 8-s . Názorná ukázka toho jak někteří jedinci nejsou schopni skousnout že zrovna to jejich není lepší než jiné, tak alespoň ze sebe dělat vědomě vola ;-\
Rozbalit vlákno
44
26. 1. 2013 11:22
Re: Trochu odbočím
Ona má autosedačka často tvrdé oplastování, které výrazně zvětšuje její rozměry.
Pokud tedy nevezeš lidi ve středověkém brnění nebo nějaké tlusťochy, do Cee'da je naložíš relativně pohodlně.

V Bravu je vzadu dost málo místa a tři sedačky se tam vejdou. Čímpak to? ;-)
26. 1. 2013 11:36
Re: Trochu odbočím
Až někdy budeš mít možnost změř si autosedačku v nejširším bodě a pak si nech změřit šíři ramen. Pak zde nebudeš psát takové nesmysly ;-) Vejdou li se do auta pohodlně vedle sebe tři dospělí tak tři sedačky se tam vejdou se slušnou rezervou. Na pohodlné usazení tří lidí vedle sebe je zapotřebí šířka minimálně 170 cm. Což Ceed nemá ani omylem stejně jako většina aut téhle třídy. ;-)
26. 1. 2013 11:43
Re: Trochu odbočím
Já myslel, že sedíme na pr.eli, a ne na ramenou... Jsi naprosto vedle, a tvoje argumenty jsou naprosto o něčem jinym... Dětskou autosedačku asi neusazuješ ve výšce ramen...
26. 1. 2013 11:45
Re: Trochu odbočím
Co to meleš? VE kterém bodě je lidské tělo nejširši? Na zadku? To je mi tě líto >:D
26. 1. 2013 11:50
Re: Trochu odbočím
Je jasný, že se tři lidé budou v autě nižší střední dotýkat rameny. Ale pokud jeden z nich nebude nějak prostorově výrazný, odvezou se klidně přes celou republiku bez nějakých stížností. Cestování první třídou to nebude, ale to ani v S-klasse.

A s těmi rameny...řekněme, že je dost žen, u kterých to platí.

Nemusíš mít hned kalhotky na uzel, nenapsal jsem to nijak konfrontačně, ne? :-)
26. 1. 2013 16:02
Re: Trochu odbočím
Právě proto si nemyslím, že běžná auta jsou stavěná na pohodlné cestování tří lidí v druhé řadě. Jet se tak v některých dá, ale pohodlným bych to nenazval. Se třemi dětmi je opravdu dobré uvažovat o MPV. A pro vození do školy/ školky/ na kroužky atd. je tu navíc přední sedadlo.
Avatar - guze
26. 1. 2013 12:52
Re: Trochu odbočím
:yes: podpásovka >:D
26. 1. 2013 16:03
Re: Trochu odbočím
Dospělý chlap by měl být nejširší v ramenou, ale u žen je to diskutabilní, protože mají prominentnější boky. Pokud jde o posed, tak je možná ještě důležitější oblast loktů.
27. 1. 2013 10:34
Re: Trochu odbočím
Já třeba teď sedím v křesle a ruce mám tak nějak volně pohozené.
A nejvíc místa potřebuju - světe div se - v oblasti loktů.
Pokud je tedy nechci mít křečovitě přitisknuté k tělu...
27. 1. 2013 15:17
Re: Trochu odbočím
Tak pokud chodíš na melounové brigády a potřebuješ mít lokty půl metru od těla není se čemu divit. Já když sedím v křesle, na židli, v autě mám lokty pořád stejně jako když stojím a roce mi visí podél těla.
28. 1. 2013 08:00
Re: Trochu odbočím
Podobně inteligentní odpověď jsem čekal...
28. 1. 2013 08:43
Re: Trochu odbočím
Neboj Taky jednou dospěješ ;-)
26. 1. 2013 11:50
Re: Trochu odbočím
U autosedaček je problém v tom, že někdy dole překryjí zámky pásů. Takže i do relativně širokého auta 3 prostě nedáš.
Nemám zkušenost s Ceedem, ale do i30 se dozadu 3 dospělí vejdou. Není to extra pohodlné, ale spíš kvůli středovému tunelu než kvůli šířce. 3 sedačky dozadu jsem sice naboxoval, ale když jsem se podíval na vzdálenost krajních sedaček od skla, a představil si, co by asi udělal stropní airbag, tak jsem jednu sedačku vrazil radši dopředu. Nejsem si jistý, jestli pánové z AutoBildu tuhle "maličkost" taky posuzovali...
Jinak na cestování se 3 dětmi můžu z vlastní zkušenosti doporučit Picasso, 3 děti celkem pohodlně pobere a nestojí majlant.
27. 1. 2013 22:23
Re: Trochu odbočím
Blbosť, kámo. :no:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2013 16:11
Re: Trochu odbočím
"Ona má autosedačka často tvrdé oplastování, které výrazně zvětšuje její rozměry."

Tvrdost materialu nema vobec ziadny vplyv na rozmery.

Ked dam vedla seba molitanovy pas siroky 60 cm, bude rovnako siroky, ako 60 cm pas z tvrdych plastov ;-)
26. 1. 2013 20:00
Re: Trochu odbočím
Jo? :-)
Jenže když to oplastování mít nebude, tak ji zmáčknu. Když bude, tak mám smůlu.
26. 1. 2013 11:39
Re: Trochu odbočím
Nemůžeš porovnávat plastovou dětskou autosedačku a dospělýho. Tušíš, jak široká je dětská autosedačka? Viděls někdy "vajíčko" pro batolata s madlem? Evidentně ne. V článku je jasně napsáno, že velkou roli hraje boční vedení sedačy.

Škoda, že ten článek vyšel již asi před 14 dny. Pohled do tabulky je hodně zajímavej.
Avatar - miromen
26. 1. 2013 11:42
Re: Trochu odbočím
Pohodlně se neusadi ani ve středni třidě. Odan ma pravdu. Vyzkoušej si posaz v autech nižši středni a uvidiš jaky muže byt rozdil.
A pravě Ceed patři k těm kteři svou šiřkou pati k těm nadpruměrnym ve sve třidě. Takže posaz 3 lidi v Ceedu a např. v OII bude znatelně znat.
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 11:46
Re: Trochu odbočím
:yes: korejci vychadzaju velmi dobre z toho.. i30 aj CEED dozadu 3 autosedacky napasuju kto by to povedal.. potesil aj lancer mna osobne ;-) ale aj bravo fluence a samozrejme dacie.... velmi prakticke pekne auta :yes:

sklamali nemci... opat sa ukazuje ze bmw musi este vela makat aby sa priblizilo praktickostou k mercedesu :yes: ... to co do ML dame v pohode do X5ky obludy nedame vobec... ze nie som prekvapeny ;-) bravo medak :yes:
Avatar - miromen
26. 1. 2013 12:32
Re: Trochu odbočím
A načem maji zamakat ? Na tom aby se tam vešli 3 sedačky ? Nemyslim si že to je prioritni u většiny tebou zmiňenych aut.
26. 1. 2013 12:42
Re: Trochu odbočím
Ne to jen on by měl zamakat sám na sobě. Ne každý výrobce má jako prioritu vyrobit trestnou lavici na kterou se vlezou 3- 4 sedačky vedle sebe, ale sedět se na ni nedá. I když k BMW 5 na zadních sedadlech v podélném směru je snad méně místa než v OI ;-\
26. 1. 2013 16:10
Re: Trochu odbočím
U většiny aut není prioritou převézt co nejvíce dětí. V EU má většina párů 1, nebo 2 děti. Pro větší rodiny jsou tu MPV. Je to vidět na úchytech ISOFIX. Nebo má snad ML, nebo i30 v druhé řadě troje úchyty?
26. 1. 2013 11:52
Re: Trochu odbočím
Průměrná šíře sedačky v nejširším bodě je 54 cm tři tedy mají 162 cm. Jediné kam se vejdou jak tři sedačky tak tři lidé je například lavice ve VW Caravela.
26. 1. 2013 12:04
Re: Trochu odbočím
Nedá se to sice brát jenom čistě matematicky podle šířky, ale jinak máš pravdu. Pokud někdo chce vozit pohodlně a hlavně bezpečně 3 děti, tak jinou možnost než MPV prostě nemá.
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 11:43
Re: Trochu odbočím
autosedacka niekedy zabera na sirku viac ako nejaky bezny stihly clovek.. navyse clovek sa dokaze skrcit... kdezto seacka ma plasticky pevny tvar...

inak z tabulky vidime ze do ceedu 3 autosedacky vojdu ale napr novy golfik o tom moze len snivat
26. 1. 2013 11:53
Re: Trochu odbočím
Tak ony se vejdou tři i do Rapida.
Avatar - petrumr
26. 1. 2013 14:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 1. 2013 14:53
Re: Trochu odbočím
Když vidím dětskou sedačku na přední sedačce ježí se mi chlupy. Nechápu kdo to kdy povolil :no:
26. 1. 2013 16:17
Re: Trochu odbočím
Co se ti nelíbí na sedadle smrti? :-) Kromě toho, že se spíš může řidič věnovat dítěti místo řízení.
26. 1. 2013 23:15
Re: Trochu odbočím
sám dítě na přední sedačce vozím a nechápu, v čem vidíš problém. má přední airbag a hlavně boční. naopak vzadu nemám nic. navíc se mi s ním lépe komunikuje. není náhodou ten výraz sedadlo smrti z dob 120tek, kdy nehoda byla často pro lidské tělo devastující a vzadu relativně ok, protože se člověk naplácl jen na přední sedadlo a ne na přístrojovku, bortící se podběh na nohy, lomící se střechu na hlavu?
27. 1. 2013 10:57
Re: Trochu odbočím
Ne pojem sedadlo smrti je aktuální pořád ;-\ . Včerejší nehoda u Hradce ti napoví proč je nezodpovědnost a hovadina nejvyššího zrna vozit děti na přední sedačce. A to paní řidička srazila "jen" člověka! Malé děti v sedačkách na přední sedadlo nepatří když už jej chceš mít v autě v relativním bezpečí instaluj sedačku dozadu doprostřed. Navíc jsetli ti to není známo když už vezeš dítě na přední sedačce airbag má být deaktivován ;-\ !!!!
27. 1. 2013 16:42
Re: Trochu odbočím
tak to jsme si asi nerozuměli, nebo jsi neinformován. airbag má být deaktivován u tzv. vajíčka, kdy dítě sedí hlavou dopředu. u sedaček a podsedáků, pochopitelně deaktivován být nemusí. dítě, nerovná se jen kojenec. jedná se i třeba o dítě, kterému je 9 let, jako v případě mého syna. no a u citigo se mi dítě na prostřední sedadlo vzadu špatně usazuje, páč to sedadlo neexistuje.
27. 1. 2013 16:50
Re: Trochu odbočím
U podsedáku bych to pochopil u čehokoliv jiného ne až uvidíš nafouknutý airbag pochopíš. . Potřebu mít jakkoliv velké dítě natož devítileté vedle sebe na sedačce ve předu je těžko obhajitelný nesmysl... SORRY Jedná se pouze a čím dál větší pohodlnost a nezodpovědnost lidí.
27. 1. 2013 17:16
Re: Trochu odbočím
nezlob se na mě, ale já rozhodně ohledně péče o své děti nezodpovědný nejsem. toto jsem si hodně promýšlel a vzhledem k jeho bezpečnosti jsem rozhodl, že ho budu vozit vepředu, dospěl jsem k názoru, že to místo je v tom konkrétním voze bezpečnější než místo zadní. opakuji, že to je vůz citigo! pokud ho vozím v jiném voze, např fabii, sám leze dozadu, protože je to pro něj změna, proti sezení vepředu. neznamená to, že ho dozadu posílám, je to jeho volba. přední místo pokládám za bezpečnější, protože je jak v té fabii, tak v citigo vybaven bočními pytlíky a vzadu ne. po městě je ryziko bočního nárazu vysoké. sám jsem byl účastníkem nárazu z boku a musím říct, auvajst! co bych tenkrát za boční airbag dal. moje dřívější auto byl hyundai i30 a hádej proč? kvůli vybavení bočnímy airbagy i vzadu! kvůli dětem a jejich bezpečí.
27. 1. 2013 23:09
Re: Trochu odbočím
Pak je tu také otázka nárazu zezadu. Ve městě by ochrana na předním sedadle měla být dostatečná.
27. 1. 2013 17:36
Re: Trochu odbočím
až začne díte vzadu zvracet a zlobit,tak jde bezpečnost do háje. V autě(5místném) je pět sedadel smrti.
Avatar - white label
21. 8. 2017 23:59
Re: Trochu odbočím
Dozadu doprostřed zní hezky, ale to by tam musely začít automobilky dávat uchycení isofix (čest vzácným výjimkám), přitom by stačilo rozmístit uchycení isofix tak rovnoměrně, aby se dalo pro prostřední sedadlo využít vnitřních úchytů krajních pozic vzadu, ale to zatím zřejmě nikoho nenapadlo, nebo o tom zatím nevím.

Deaktivace airbagu vpředu je nutná pouze v případě, že dítě sedí proti směru jízdy, což se týká prakticky jen těch nejmenších dětí.
Pokud (větší) dítě sedí v sedačce vpředu (jsou i pouze dvoumístná auta) po směru jízdy, je vhodné nastavit sedadlo do nejvyšší a nejvzdálenější polohy, při které umí chránit airbag i dítě v sedačce po směru jízdy.
Pokud cestuje s dítětem pouze řidič, tak umístění dítěte vzadu nemusí být vždy bez problémů, může to být pak případně nebezpečné jinak.
26. 1. 2013 18:01
Re: Trochu odbočím
Do Ceed sa dozadu zmestia dve autosedačky + dospelá osoba ... samozrejme dlhšie trasy by som neodporúčal ...

A čo sa týka troch dospelých .. ak sú to 3 štíhle osemnácky ... tak v pohode ... ak traja 100 kilový chlapi tak je to bieda .... tu už závisí od pasažierov ...

Ale neverím tomu, že by sa traja 100 kilový chlapi zmestili do nejakého auta v pohode >:D
26. 1. 2013 21:22
Re: Trochu odbočím
neviem ako je to so ceedom a 3 dospelymi v aute ale viest 3 dospelych a 3 detske sedacky je obrovsky rozdiel. Ako uz bolo spomenute, zalezi od polstrovania sedacky. Skus dat 3 dospelych do superba a skus do toho isteho superba dat 3 autosedacky. Pochopis ten rozdiel.
Avatar - marek.g
26. 1. 2013 12:15
koukám
že pro početnější rodinu jsou ideální Dacie. Škodovka mě zklamala. Ale tak hlavně,že do kufru Rapida/Octavie/Superba se těch sedaček vejde alespoň 10... >:-[]
Rozbalit vlákno
2
26. 1. 2013 12:56
Re: koukám
Má to výhodu. Po nehodě se rodina zmenší a potom jezdí Cytigo. :-)
27. 1. 2013 21:07
Re: koukám
Ty si vážne dement. :-!
26. 1. 2013 15:02
a vitezem se stava...
....Dacia, ze 4 modelu 3 vpohode a jeden tesne, takze pro pohodlne cestovani 3 deti v sedackach jedine Dacii zaparkovanou v kufru nejakeho rodinneho kombi vyssi stredni tridy >:D
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2013 15:10
2 deti a manzelka
No ono staci, kdyz mame 2 male deti a dozadu se spolu s manzelkou nevlezou. U toho naseho 4 mesicniho ditka je potreba ho obcas sledovat nebo v pripade, ze nespi zabavit. A pokud nechcete nepohodlne mackat manzelku mezi dve autosedacky, tak musi jedno dite dopredu, kde je ovsem vetsi riziko poraneni nez na zadnich sedadlech.
Mne se vcelku libi Scenic - male, relativne lehke (cca 1300kg), bezpecne MPV s atmo motorem (jezdim kratke trasy). Do Grandu se zase vlezou podle Cybexu ( [odkaz] ) tri isofixy vedle sebe, ale je zase tezsi (1500kg).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Otrava
26. 1. 2013 17:26
Zajímavé výsledky u škody
Je zajímavé, že ani do Octavie II ani do Superbu se 3 sedačky nevejdou, ale do Rapidu ano. Teď přesně nevím rozměry, ale není Rapid užší?
Rozbalit vlákno
1
27. 1. 2013 21:06
Re: Zajímavé výsledky u škody
Nejde ani tak o šírku interiéru v mieste ramien, jak o šírku medzi madlami dverí - a záleží aj na tom, kde a jak na dverách tie madlá (lakťovové opierky) sú. Ale rozhodne to v Rapide nebude žiadna sláva.
26. 1. 2013 17:46
chybi spousta aut
proc chybi uplne jaguar land rover a range rover a taky uplne chybi touareg a zbytek subaru... nechapu proc zkousi dat 3 sedacky oproti tomu do mercedesu CLS mercedesu A a podobnym autum....? Myslenak testu dobra ale provedeni pouze dostatecne...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
26. 1. 2013 17:48
VW Touran :-))
Do Touranu dám v pohodě 3.sedačky nebo dvě a manželku...když jedeme ještě s dědou.. :yes: :yes:
MPV je asi jasná volba pro větší rodiny.
A Touran má hlavně vzadu tři samostatná sedadla!!
Každé se dá posunout i sklopit. :-) :-)
Pro děti ideální.
A ještě to jezdí jako kombík.
Rozbalit vlákno
2
27. 1. 2013 08:57
Re: VW Touran :-))
to hej, ked si kupis dokonca S-maxa tak sa za auto ani nemusis hanbit a este si jazdu aj uzijes, ten podvozok je na MPV neskutocny :-)
27. 1. 2013 21:04
Re: VW Touran :-))
Ak s tým jazdíš tak kvalitne jak píšeš, chúdence deti. Na tom trasláku im teda fakt nezávisím.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 1. 2013 17:50
Kreacionistická redakce.
Ono se to třetí dítě nenarodí samo od sebe... >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
26. 1. 2013 18:09
Re: Kreacionistická redakce.
Může být. Třeba nám se jako druhý narodila dvojčata ;-) To se pak nestačíš divit. 8-s Stejně máme 6 sitz MPV + civica a děti už jsou teď větší a tak nemáme problém ani se čtvrtým potomkem. Na sedačky to máme 1x sedačka-pultíková, 2x "pod***ník" a 1 už na volno. I v civicu v pohodě. Jinak jako perlička, tři sedačky jsem dostal i do fiesty 2. g-třídvéř-polokabrio >:-[] :-! No ale uznal jsem, že to není to pravé a se slzou v oku jsem ji prodal.
26. 1. 2013 18:16
volba pro 5ti členou rodinu + pes(2x)
začneme při zemi, fiat freemont, následuje něco jako grand voyager (můj favoritek), pro ty štastnější z nás mb třídy R , nuž a pro ty co potřebují narvat i batožinu prodlouženo verzi transporteru, případně viano, jo a doporučuji vřele automat, btw, ta volba je trochu průser, no co už..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
26. 1. 2013 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 1. 2013 18:42
Alfa
celkem mě překvapilo, že hraničně se vlezou tři sedačky i do Giulietty... :yes:
Rozbalit vlákno
1
27. 1. 2013 08:58
Re: Alfa
keby som nebol svedkom tohto experimentu, neveril by som. Ale ano, do giulietty sa naozaj vojdu 3 autosedacky vedla seba.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2013 20:12
Najlacnejsie riesenie
Co je lacnejsie ako nove auto ci sedacky?

Birth control ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dr.biker
26. 1. 2013 21:10
Přeprava dětí v dřívějších dobách
Když jsem býval dítě já, což není tak dávno (bude mi 25), tak ve většině aut nebyly vzadu bezpečnostní pásy, natož pak aby se používaly pořádné autosedačky. Pamatuji si, jak se mladší sestra vozila ve škodovce v jakési sedačce s popruhy, které zabránily dítěti lézt po autě za jízdy a to bylo tak všechno. Sedačka se sice připevnila pomocí popruhů za opěradlo v autě, ale moc bezpečné to asi nebylo. Ale tato sedačka měla jednu výhodu na rozdíl od dnešních, že sloužila zároveň i jako nosítko dítěte na zádech, to dnešní autosedačky opravdu neumožňují. :-)
Jinak si pamatuji, že jsme jako dospívající děti jeli něco okolo 100 km čtyři vzadu, tedy babička a tři děti. Dokonce nás tehdy zastavila policie na namátkové kontrole, ale nic neříkali. Nyní jezdíme občas tři dospělí vzadu třídveřového Punta Classic a na kratší vzdálenosti se to dá vydržet. Občas sice bývá bitva o sedadlo smrti, ale mě to jako řidiči nevadí. >:D
Jinak bravo Dacie, dobrý výsledek :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
26. 1. 2013 21:43
Tři
V dnešní době, kdy je trendem bezdětnost, nebo jedno dítě, je diskuse o třech sedačkách v autě okrajovou záležitostí...
Rozbalit vlákno
9
26. 1. 2013 21:58
Re: Tři
A cikáni nepotřebují sedačky.
26. 1. 2013 22:10
Re: Tři
A kdo jiný, než automobilový server by se měl zajímat i okrajovými záležitostmi ? Spoustu párů řeší a chce druhé dítě a když se narodí dvojčata, "je to tam".
28. 1. 2013 09:09
Re: Tři
Tak, tak, vlastní zkušenost no a když jsme už měli se třema dětma to 7 sitz MPV, tak jsem se rozhodli ještě pro jednoho sviště ;-)-sranda muší bejt >:-[]
Avatar - iudex
26. 1. 2013 23:03
Re: Tři
Predstav si, že ja poznám až dva páry, kde sa manželia dlho doťahovali, či stačí jedno dieťa, alebo dve a keď sa konečne rozhodli skúsiť druhé, mali dvojičky. >:D A problém s nedostatočne veľkým autom bol raz-dva na svete. Jedni skončili pri MPV, druhí sa cez SUV prepracovali k osobnej verzii úžitkáča.
27. 1. 2013 12:58
Re: Tři
Nechápu proč člověk jako ty s podobným názorem, vůbec reaguje na podobný článek a už vůbec diskuzi. Znám spoustu párů, kde jsou tři - a vůbec to nejsou žádné socky - ba naopak!
Bezdětnost není trend - je to nemoc společnosti
Avatar - Blue Sun
27. 1. 2013 13:28
Re: Tři
To bys nepochopil... tak se ani nesnaž.
28. 1. 2013 09:14
Re: Tři
Naprosto souhlasim. Máme 4 děti (12-dvojčata 10 a malýho 3 roky) a navíc s manželkou oba vypadáme hodně mladě (není to tak dávno co po mě chtěli občaku, když jsem šel koupit pivka) a je opravdu komické sledovat pohledy lidí, na nichž je vidět, že neví co si mají myslet-sourozenci? rodina, to né, 4 děti maj dnes jen ci... . No co, někomu stačí jeden "mazánek", ale já raději pořádnou smečku >:-[]
PS: nejsem sice milionář, ale za socku se opravdu nepovažuji ;-)
Avatar - Martin911Turbo
26. 1. 2013 22:15
Mimo mísu
Přesně tak, naco v dnešní single době řešit 3 děcka v jednom autě na zadních sedačkách, naprosto pasé :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
26. 1. 2013 23:05
Re: Mimo mísu
Nehodnoť s klapkami na očiach, existuje aj svet mimo Teba. ;-) Aj niektorí tunajší diskutéri majú tri deti a tento problém museli riešiť.
Avatar - Martin911Turbo
27. 1. 2013 11:02
Re: Mimo mísu
Ano existuje i jiný svět, například můj bývalý šéf - Slovák, sám pochází z 11 dětí, jeho bratr má nyní 6 dětí a on sám zatím pouze "jen" 3 a oba nepatří do utlačované menšiny...
Takový svět opravdu nehodlám sdílet...
27. 1. 2013 20:26
Re: Mimo mísu
To je tvoja vec, ale to neznamená, že keď sa to netýka zrovna teba, tak to nemá cenu riešiť...
27. 1. 2013 00:47
Re: Mimo mísu
No, kolikátý článek za 10 let je tady vůbec o dětských sedačkách v autě?

A na druhou stranu - je tady mnoho recenzí aut, kterých se v ČR prodá řádově méně, než kolik lidí má 3 (či více) dětí.
27. 1. 2013 10:06
Re: Mimo mísu
:no: za vlastní omezenost
26. 1. 2013 22:18
Dacia překvapila,
anebo možná ani ne, jsou to sice jednoduchá, ale promyšlená auta. Lodgy se 3 řadami sedadel je asi za tu cenu pro větší rodinu ideální.
Rozbalit vlákno
2
27. 1. 2013 10:32
Re: Dacia překvapila,
Dacie mají suverénně nejhorší jízdní vlastnosti ze všech zde prodávaných aut. Proto Dacii nemůže řídit kdejaké Pako ,alo COOL řidič :yes:
27. 1. 2013 20:58
Re: Dacia překvapila,
Tak si Daciu nekupuj, keď na to nemáš...
Avatar - sargis
27. 1. 2013 11:45
páni...
Ked citam vase prispevky, pred naplanovanim rodiny by som mal naplanovat vhodne auto :-O
Rozbalit vlákno
2
27. 1. 2013 12:40
Re: páni...
Doporučuji Peugeot 5008 viz. můj příspěvek.
27. 1. 2013 20:58
Re: páni...
Nie je jediný dobrý. Môžem doporučiť aj Kangoo, Berlingo a podobné vozy s odsuvnými dverami. Šírka interiéru aj sedadiel vzadu býva bezkonkurenčná. Plusom je v tomto prípade výška interiéru, pripútať deti do sedačiek je oveľa ľahšie a menej namáhavé - dokonca aj voči klasickým MPV.
27. 1. 2013 12:34
Peugeot 5008
Máme od března nový Peugeot 5008 a jsem s ním velmi spokojený. Jak spotřeba, tak prostor je úžasný. Tři sedačky bez problémů, nebo dvě sedačky a 3 dospělý. Byli jsme i na dlouhých cestách v plném obsazení i s kočárem,kufry, in-line,pro malou i kolečko, zkrátka vše. Spotřeba v plném obsazení za celou dovolenou 5,1 l/100km. Auto jsme kupovali hlavně v relaci cena výkon. Rozhodovali jsme se i mezi VW Touran a Peugeot, ale Touran byl míň vybavený, užší. Auto je pohodlné a děti se i lépe nakládají, než do běžného combi - nemusíte se tolik ohývat. Podlaha vzadu je rovná, bez jakéhokoliv tunelu a tak se tam dá i dobře chodit i sedět. Pro děti ideál. Vzadu 3x ISOFIX. Pro rodinu s dětmi je to ideální auto. Porovnávám se škodou Octavia i VW Touran.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
27. 1. 2013 20:17
není auto jako auto
Já děti nemám a auta mám 2. Jedno je vyhodnoceno jako těsně a druhé jako že v pohodě. Hold to je tak, když si lidé kupují pseudoauta a pak se diví;-)
Rozbalit vlákno
1
27. 1. 2013 20:57
Re: není auto jako auto
Hold alebo holt? Chcelo by to minútku jazyka českého... ;-)
27. 1. 2013 20:52
TRI DETSKÉ AUTOSEDAČKY
Pre niekoho blbosť, pre iného každodenná činnosť - odviezť tri malé deti. S touto alternatívou máloktorý výrobca áut ráta, pokiaľ by sme sa orientovali podľa úchytov Isofix, tak asi žiadny - neviem o aute, ktorý by tento systém ponúkal na všetkých troch zadných miestach. Možno v sedem a viacmiestnych autách...?

Kým som mal dve deti, stačil aj starý Forman. Potom už začal byť kvapku problém. Tým väčší, čím menšie sú deti a čím lepšiu sedačku chceš mať. Lepší v tomto prípade = masívnejší a mohutnejší. Nie iba výrobcovia áut, ale ani výrobcovia autosedačiek absolútne neberú v úvaju možnosť, že niektop potrebuje inštalovať vedľa seba 3 (slovm TRI) detské autosedačky.

Kdesi som tu čítal tvrdenie, že ak sa dozadu vojdú tri dospelé osoby a neodtláčajú sa ramenami, tak pohodlne vojdú aj tri detské sedačky. To je somarina na kvadrát. Prvým parametrom je šírka interiéru vzadu - v tom najužšom mieste medzi madlami dverí. Druhým dôležitým parametrom je archutektúra sedačiek, ich tvar a umiestnenie zámkov bezpečnostných pásov. Niekde tie autosedačky napriek dostatočnej celkovej šírke proste nedáš. Tretím parametrom je pozdĺžny priestor - malé dieťa sedí v autosedačke s vystretými nohami a potrebuje viac priestoru jak dospelák. V mnohých autách problém aj dnes a prakticky neriešiteľný problém v tretej rade 7-miestnych áut. So zvyšujúcim sa vekom a vyšším vzrastom detí je tento problém postupne menší.

Veľmi správne článok spomína najmä dôležitosť vyhotovenia upínacích prvkov bezpečnostných pásov - niekedy sa sedačky vojdú, ale zapnúť do nich dieťa je drina aj pre zdatného otca, najmä v tých nižších autách a často pre rodinu preferovaných kombíkoch.

Moja posledná voľba je Renaul Kangoo. Decká rastú a dokážu sa v prípade potreby zapnúť aj samé, prípadne si pomôžu navzájom. Ani pre mňa to nie je extra námaha, Kangoo je vysoké a chrbtica pri týchto úkonoch zvlášť netrpí. Na šírku je super, na posuvných dverách absentujú klasické lakťové opierky a neuberajú priestor tam, kde nemajú (obvykle práve tam bývajú detské autosedačky najširšie).

Jak decká rastú, postupne prechádzame a za pár rokov aj prejdeme na samotné podsedáky - v operadlách postupne začne byť veľmi tesno. Manipulácia s nimi je ľahšia, aj pripútať sa do nich už deckám nerobí problémy, tvarové operadlá už neprekážajú.

U posledného VW Sharan som si pred časom na autosalóne prezeral zvláštnu výbavu - zabudovanú detskú sedačku. Zaujímavý nápad, ale opäť len čiastkové riešenie, sedačka je malá a deti predsa len rastú, takže kúpiť niečo ďalšie je len otázkou času. Navyše je nutné voziť v aute tak či tak diel navyše, delá autosedačka nie je súčasťou zadných sedadiel.

A teraz k tabuľke. Popravde, ani nie je pre mňa prekvapujúce, k akým výsledkom sa dospelo, pri hľadaní vhodného auta som si na výrobcov áut zanadával dosť. Veľa závisí aj na tvare a rozmeroch autosedačiek a teda aj na veku malých pasažierov - preto do niektorých áut, ktoré skončili s červenou značkou, sa istá kombinácia autosedačiek môže s odratými ušami vojsť. Napríklad do malého Yarisu mi jedna plnohodnotná autosedačka a dva podsedáky vošli, a vošli by aj do radu ďalších malých áut - ale to je kompromis na krátke mestské jazdy, ktorý sa tiež nedá použiť vždy.

Nepríjemným je zistenie, že veľké auto neznamená vždy aj v každom ohľade veľký priestor. Na zamyslenie je aj fakt, že napríklad Škoda nemá v ponuke jediné auto, ktoré by v tomto parametre viacčlennej rodine vyhovelo. A netvrďte mi, prosím, že v Čechách majú prakticky vo všetkých rodinách jedno, maximálne dve deti...
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2013 22:09
Zlatý Sharan
Taktéž mohu doporučit Sharana. Když jedeme s kamarádem na pánskou jízdu bez manželek, tak vzadu vezeme 5 dětských sedaček. :-)
Když vytahujeme jedno dítě za druhým z auta, tak je to jak stěhování mateřské školky. :-!
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2013 22:55
Realita
Mam tri prcky 4,6,8 let a podobnym pruzkumem se zabyvam jiz nejakou dobu. O sluzebniho Sharana jsem prisel zmenou mista a dalsi auto bude za vlastni (takze 750+ za Sharana, S-MAXe ci Alhambru jsou uz trochu moc).

K tabulce v zasade potvrzuje muj vlastni pruzkum, s nekolika poznamkami.

Ve vozech I30 a Kia Ceed neni v kombiku problem, dal bych spise zelenou. Ve stejne kategorii je i aktualni Focus Kombi. Jeste lepsi je Peugeot 308 SW od vyssi vybavy ma dokonce tri oddelene sedacky vzadu a je to z nizsi stredni nejlepsi reseni (je to vlastne takovy hybrid nizsi stredni a MPVcka). Pokud bude treba setrit penize tak je to aktualne nejlevnejsi pouzitelne auto.
Zbytek nizsi stredni co jsem zkousel tak nesel Golf, Auris, Megane, Leon...

Par kousku z vyssi stredni se diskvalifikovalo vetsinou prilis malou vzdalenosti mezi zamky pasu u prostedni sedacky.

Rapid a aktualni Octavia II jsou na tom prakticky stejne - jde to ale dre to (problem je u OctavkyII sedacka zarvana az mezi podbehy), prakticky stejne je na tom i aktualni Superb (provozoval jsem jej 150t Km jako sluzebni pred Sharanem, takze o tom neco vim). Nepatrne lepsi je to v Roomsteru a Yetti. Na novou OIII se tesim pristi tyden...drzim si palce aby to vyslo...

Castecnym resenim je vyber sedacek, dve vetsi maji moznost odsazeni od operadla a umozni dat ruku mezi sedacky nutnou k zapnuti. Pomaha take relativne uzka prostredni sedacka pro jnejmensi dite.

Stredni MPVcka typu P5008, RScenic, C Picaso, T Verso, Prius+, Touran jsou OK a asi u nektereho z nich skoncim. Problematictejsi jsou C-MAX, Orlando, Mazda 5, Altea vetsinou protoze prostredni sedacka presahuje pres zamky pasu. O prusvihu Zafiry se prodejce nejak nesiril takze jsem se to dozvedel az z tohoto clanku...

Rozhodne to neni legrace a ani clanek neni 100% aplikovatelny na vsechny kombinace sedacek...
Podobne postizenym otcum nezbyva nez popadnout vlastni kombinaci sedacek a vyrazit do autosalonu...
Rozbalit vlákno
5
27. 1. 2013 23:39
Re: Realita
Nižšia stredná je proste malá, ja som popravde počítal nanajvýš s MPV - zohýbať sa do klasického auta k deťom je o držku, hlavne ak ich vozíš denne. Ale riešil som eššte o problém viac - musel som kúpiť ešte aj malé auto pre manželku. Takže dôležitým kritériom bola aj cena, kvôli ktorej ak kompaktné MPV padlo. Nakoniec som skončil pri autáchFiat Dobló, VW Caddy, Peugeot Partner, Citroen Berlingo, Ford Tourneo Connect, Opel Combo a Renault Kangoo.
Opel sa vyradil sám starou konštrukciou a k tomu neadekvátnou cenou.
Ford a VW som škrtol pre vysokú cenu - ak osekané holátko bolo nad rozpočet.
Fiat Dobló mal dobrú cenu len s najmenším motorom a neúplnou výbavou - a hoci je z konkrentov asi najväčší, využitie priestoru má nabiednejšie.
Ostali Francúzi. Kangoo presvedčilo vychytávkami v interiéri aj exteriéri aj výhodnejšou cenou ako konkurenti z PSA. Mám ho teraz tretí rok a som nadmieru spokojný.
28. 1. 2013 00:51
Re: Realita
Ono to pausalizovani nema moc velky smysl v podstave je vetsina MPV na stejnem podvozku jako nizssi stredni...308kombi je treba celkem o dost vetsi prostorem nez Verso...
Ty zosobnene dodavky jsou asi nejpraktictejsi (prostor, cena, posuvne dvere) ale me se proste nelibi a ani by se mi nechtely ridit...
28. 1. 2013 07:31
Re: Realita
Podvozkovo áno, priestorom už celkom nie, 308 v kombíku je tak na polceste k MPV a je skôr výnimkou. Ja si u MPV cením aj väčšiu celkovú výšku auta, jednak kvôli vlastnému pohodlnejšiemu nastupovaniu a vystupovaniu, jednak pre ľahšiu prácu so sedačkami a deťmi, predsa len sa zohýbaš o dosť menej.
Zosobnené dodávky ponúkajú najviac priestoru, dizajn je samozrejme vecou vkusu. Jazda s nimi ale už dodávku nepripomína tak ako v nedávnej minulosti, posledné generácie sú ponímané viac ako osobné autá. Napríklad Renault Kangoo disponuje podvozkom zo Scénica II a je to predsa len iné ako poskakovanie s tuhou zadnou nápravou, ktorá je pre užitkáče typickejšia... A pokiaľ viem, jazdne na tom ani Berlingo nie je nijak zle. Vyššia stavba sa prejavuje väčším bočným náklonom a väčšou citlivosťou na čelný a bočný vietor, ale to je z negatív asi tak všetko.
28. 1. 2013 08:16
Re: Realita
Na ceníkové ceny bych se moc nedíval. Pokud najdeš zajímavého prodejce, tak se ceny pohybují 20-30% z plné ceny. Já měl před vánoci na stole nabídku na S-Maxe se slevou z 899.000 na 590.000... Jasně, není to málo, ale za ty prachy paráda!
28. 1. 2013 08:40
Re: Realita
Samozrejme.
Tech -20% z katalogu plati temer u vsech znacek, samozrejme cim drazsi vuz tim vetsi sance. Aktualne nejzajimavejsi nabidky pri podobne vybave (minimum slabsi diesel, Tempomat, BT, Automaticka klima):

350tKc P308 SW A+
380tKc Ceed, I30 combi (tady bych vyjinecne zvazil i povedenou atnosferickou GDI misto deiselu)
420tKc Octavia, Focus combi
440tKc Grand Picasso, P5008, R Grand Scenic (1.6),
460tKc Toyota Verso
500tKc Zafira Tourer
540tKc Touran
620tKc S-MAX (v plne palbe, Xenony...)
620tKc Prius+ (predvadecka s par tisic km na triku)
700tKc Alhambra,Sharan

Pokud umite nekdo neco podobneho vyrazne levneji jsem jedno velke ucho na pva@centrum.cz ;-)
neregistrovaný "SR20"
30. 1. 2013 08:16
fr-v
V tejto discipline je dobra Honda FR-V. Uz sa nevyraba?
Ako jedno z mala aut pojme rodinu s 4 detmi a zostane aj batozinovy priestor. To vsetko pri prijatelnom designe a rozumnych rozmeroch.
Rozbalit vlákno
1
6. 3. 2013 21:50
Tři sedačky do Octavie se vejdou
Nedávno jsem řešil problém, jak umístit do Octavie tři autosedačky. Všichni prodejci autosedaček tvrdili, že to není možné, a odkazovali se na tento test. Po chvílích zoufalství jsem narazil na pana Prodejce, který problematice dětských autosedaček opravdu rozuměl. Doporučil mi jakou konfiguraci sedaček mám použít a... jde to! (ale dře to). Vydavateli tohoto časopisu bych doporučil, aby udělal test sedaček, které se do českých aut opravdu vejdou a nekopíroval německé články. Situace a finanční možnosti německých rodin je na hony vzdálená těm českým.
Rozbalit vlákno
3
8. 3. 2013 19:37
Re: Tři sedačky do Octavie se vejdou
Mohl by jsi prozradit jaký je to prodejce, nebo aspoň jaká je to kombinace autosedaček. Mám Octavii 2 combi.
8. 3. 2013 21:06
Re: Tři sedačky do Octavie se vejdou
Mám tam Cybex solution (15-36 kg) a 2x Romer Eclipse (9-18 kg).Ten prodejce je pan Rybníček z Vrchlabí a problematice opravdu rozumí. (www.autosedacky.mimishop.cz). Jediná nevýhoda byla, že jsem musel absolvovat cestu z Plzně do Vrchlabí. Ale vyplatilo se.
Avatar - Anonym
19. 5. 2013 18:43
Re: Tři sedačky do Octavie se vejdou
Nerozumiem, preco by sa mal vydavatel casopisu prisposobovat konkretnemu autu... Vybrali sa holt 3 sedacky, a spravodlivo sa s nimi testovali vsetky auta... To uz fakt len cech moze povedat, ze vydavatel sa neprisposobil s vyberom sedaciek ceskemu autu...
21. 12. 2016 16:22
A teď realita bez reklam některým MPV
Poté, co roky čtu nesmysly o 3 sedačkách v atuech jsem se rozhodl Vám trošku poradit. Řešíme toto téma, protože samozřejmě ty 3 prcky máme. 10+5+3. Sedačky teď máme Cybex Pallas Fix 2016 pro malý, tj robustní a bezpečný sedačky s pultíkem, a pro nejstaršího stejnou jen bez pultíku. Měli jsme kdysi i noname sedačky, který jsou podstatně menší takže ty nacpete všude. Ale bavme se o velkých, prostorově nárocných sedačkách i s pultíkem. Celá recenze je nesmysl a většina informací je lež. půl roku jsme jezsili se Škoda Rapid 2013 a BEZ PROBLÉMU se tam děti vlezli. Každý víkend Praha - Ostrava a zpět a ani při x hodinové cestě neměl nikdo sebemenší problém. Ano, zabere cca minutu než děti zapnete, není to 20 vteřin jako v prostorném MPV, ale jde to a bez problémů. Stejně tak se vlezou do Yetiho a v Oktávce 3 generace mají místa už luxusně. BMW řady 5 je stejně dobře pojme. Audi A6 (od modelu C5 tj 1997) i Škoda Superb - všechny 3 řady - bez problému- Výdy je to o tom naučit se, jak děti zapnout, v jakém pořadí. Jistě, taková Xsara Picasso, Opel Zafira aspol vám ušetří 10 vteřin času při zapínání a 3 cm pro každé dítě, ale jsou to takové plechovky, s tenkýma plechovýma dveřma a bez pořádné airbagové výbavy že ťukanec zboku v Picassu je reálné nebezpečí, zatímco ťukanec v rapidu je relativně pohodová věc pro děti vzadu. Stejně dobře se vlezou do X5, Q7 a dalších, v recenzi zamítnutých aut. Celé je to nesmysl. A to píšu z mnoha let zkušeností jako radu rodičům, kteří se rozhodují jaké auto vybrat. Ideálně, pokud máte 3 potomky, vyberte si MB-GL se sedmi sedadly, nebo podobné koncernové vozítko, případně Ford S-Max, který koupíte rozumně ojetý za pár set tisíc dnes. A pokud máte 3 děti, nemáte peníze a chcete jezdit, tak si kupte Zafiru, a čekejte až Vám to nějaký magor napálí na křižovatce z boku do dveří a budete bez dětí. Nebo radši MHD.
Rozbalit vlákno
2
8. 2. 2017 20:22
Re: A teď realita bez reklam některým MPV
Mám takový dotaz, máme 2 sedačky Pallas M-fix a potřebujeme ještě 1 - zvažuji Solution M. Budeme jezdit v Octavii 3, myslíte že se tam fakt vejdou, když píšete, že sedačky 2x Pallas-fix a 1x Solution se tam dostanou luxusně? Měl jste sedačky na ISO-fixu nebo volně? Série Cybex Gold (M-fix) má uváděné navíc menší rozměry než série Silver (fix).
16. 12. 2019 10:41
Re: A teď realita bez reklam některým MPV
Dobrý den,

pokud máte mnoho let zkušeností s touto problematikou, ocením a jistě i mnoho dalších rodičů, když si ji nenecháte pro sebe a pomůžete zkvalitnit některé články. Samozřejmě nejde jen o faktická data automobilek a případných testů bezpečnosti, ale také o reálné situace. Budu rád, když dáte vědět.
20. 3. 2017 15:28
seat leon
Zdravím, v tom seznamu úplně chybí seaty, řešíme teď s manželem takovou věc, máme seat leon st, a už máme 4 letou dceru, a nyní čekám dvojčata, vůbec nevíme jestli se nám to tam vejde, máme sedačku Joie Trillo Shield, je masivní a manžel tam zkoušel dát vedle toho alespoň vajíčka, a nejde to, ještě máme druhou sedačku v druhém autě, to je britax first class. Je tu nějaká dobrá duše?? Nechci to řešit hned koupí nového auta, klidně jen výměna autosedaček. Prosím o pomoc. děkuji
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2017 23:24
Autosedačka - testy?
Zdravím, když už je tu článek a diskuze o autosedačkách - zeptám se jako nastávající rodič. Dá se věřit testům kvality v případě autosedaček (jako je třeba tento: [odkaz] nebo jen oficiální crash testy a podobně? Nemám s tím zkušenost, takže nechci soudit sám. Díky za radu :-)
Rozbalit vlákno
0