Diskuse

Dieselgate: Britové vyšetřují Škodovku, jestli nepodváděla

15.6.2016

Mladoboleslavské automobilce Škoda Auto hrozí ve Velké Británii žaloba od tamního ministerstva dopravy kvůli podílu na emisním skandálu, který zavinil její mateřský koncern Volkswagen. Úřad zkoumá možné zatajování informací ze strany české automobilky.

 

  • 51 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 15.06.2016  13:54

    Nejlepší jízda na webu

    Tohle sem dorazilo s takovym zpožděnim ze už to možná vyšetřili >:-[]
    • 100 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 15.06.2016  15:19

      « Re: Nejlepší jízda na webu

      Já si připadám jak v * mlejně. Co chtějí vyšetřovat? Škodovka používá VW motory, který při emisích fixlujou. Motory vyrábí VW a od něj je kupuje celý koncern, takže není co vyšetřovat. Podvodný motory se nachází v autech napříč celým koncernem. Není nutný vyšetřovat extra VW, Seat, Škodu atd. To nemá v Británii někdo co na práci nebo jaký to má význam?
      • 11 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 15.06.2016  16:47

        « Re: Re: Nejlepší jízda na webu

        :yes: :yes: :yes:
      • 52 Reagovat !

        foto comper

        comper 15.06.2016  17:10

        « Re: Re: Nejlepší jízda na webu

        Vsetkym je jasne co sa stalo, teraz uz len zvolit najlepsie riesenie - zosrotovat vsetky podvodne kary!
        • 15 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 15.06.2016  17:35

          « Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

          Řešení hodno mentálního giganta.
          • 51 Reagovat !

            foto comper

            comper 15.06.2016  17:39

            « Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

            Jasne, ty mas urcite lepsie - nechat tie podvodne kary jazdit dalej, ze?
            • 04 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 15.06.2016  18:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

              Sešrotovat miliony zánovních aut a vyrobit nové je daleko ekologičtější.
              Teda podle měření v reálu ostatní nafťáky mají velice podobný emise, ale to je vlastně jedno. Sešrotovat. A ekologicky vyrobit nový z tříděných petek.
              • 21 Reagovat !

                foto WinNatural

                WinNatural 15.06.2016  23:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                Pokud se pálí nebo likviduje oblečení s falešnými "značkami", tak proč ne?
                Ale - samozřejmě jsem proti v obou případech, přesto by měl mít výrobce povinnost všechny auta do jednoho upravit tak, aby emise splňovaly bez ohledu na výsledné vlastnosti auta, tedy klidně za cenu snížení výkonu.
                • 12 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 16.06.2016  09:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                  Kristova noho.
                  Porušení práva k ochranné známce je snad něco jiného než homologace. 8-s
                • 01 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 16.06.2016  11:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                  Jo to mi přijde naprosto trestuhodný. Na jedný straně to spálíme a na druhý to stát pro humanitární potřeby koupí. Tomu se říká čurákůvmlejn 8-s
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 16.06.2016  20:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                  Šrotují se i automobilové plagiáty. Proč ne? Protože po silnicích jezdí a budou jezdit i auta s ještě horšími emisemi. Sešrotování by bylo nepřiměřené přínosu/ vzniklé škodě. Podstatné je zajistit, aby se to do budoucna neopakovalo. Přiměřenější by bylo jim zpětně upravit, jakou normu plní. Pokud by plnila starší normu, tak by je to strčilo na stejnou úroveň jako starší auta, co se týče poplatků, zákazů vjezdu atp.
                  • 00 Reagovat !

                    foto ryccardo

                    ryccardo 22.06.2016  19:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                    Souhlas. :yes:
            • 12 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 16.06.2016  09:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

              Podívej se, představ si, že si necháš postavit barák, firma ti jen předá klíče.
              Pak příjde nějaký ocas, který ti vysvětlí, že kolaudace byla podvod a rovnou ti řekne, že zejtra dojede buldozer a tvůj barák ti tedy zboří. Bo tak to přeci nemože byť.

              V pořádku?
              Tedy, máš to v hlavě v pořádku? :-!
              • 11 Reagovat !

                foto Johnn

                Johnn 16.06.2016  15:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                Dobrej příklad .Kolaudace byla podvod,protože firma použila při stavbě materiál,který tě bude ohrožovat na zdraví.
                Takže ano zbourat (pokud to půjde tak opravit,vyměnit materiály,neprodleně) a ta firma ti uhradí veškeré škody.A ať si to dělá jak chce,více už si u ní nekoupíš.
                Nebo by jsi snad bydlel v něčem co ti bude způsobovat zdravotní problémy?Vědomě?
                Tedy,máš to v hlavě v pořádku? :-!
                • 11 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 16.06.2016  15:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                  Ty "materiály", si sem zatáhl ty sám, ta hlavo vymetená. Já o nich nepsal ani čárku.
                  Takže opet jsme svědky toho, jak zde někdo konstruuje óbrblbost, jen proto, aby obhájil svoji hloupou myšlénku.

                  A mimoto. Podívej se kolem sebe, z čeho a kdo staví, či postavil. Některé "domy" nejsou dobré ani jako chlév pro zvířata. A stejně v nich bydlí lidé a stejně jim je nikdo nechce bourat.

                  Ty máš prostě chronický nedostatek vlastní soudnosti. A snažíš se to balit do nějakých "materiálů". Materiále. 8-s
                  • 10 Reagovat !

                    foto Johnn

                    Johnn 16.06.2016  16:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                    Tak jako emise NOX jsou škodlivé zdraví tak je i u staveb možný vliv na zdraví kvůli použitým materiálům.Nic víc,nic míň. Proto byla kolaudace,homologace podvodem.
                    Vycházíme z tvého příkladu a dáváme stejný vliv na zdraví lidí.
                    Nedostatek soudnosti máš ty.
                    Závady které poškozují zdraví se musejí ve všech případech odstranit,není-li to možné není možné užívání.
                    Některé bydlení není vhodné ani pro zvířata....dobrý ale v době kolaudace třeba splňovali v pohodě bez podvodů...,tak co by jsi chtěl bourat.Dříve homologovaná (bez podvodů) auta také smí jezdit, proč ne.
                    Problém je nesplnění pravidel v době schvalování.
                    • 02 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 16.06.2016  17:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                      Kolik domů jsi ty sám zkolaudoval?

                      Vidím, že žádný. Protože bys jinak nepsal takový kraviny.

                      PS: jestli si postavíš barák z radioaktivních vepřovic, je ouřadovi u kolaudace srdečně jedno. :-!
                      • 10 Reagovat !

                        foto Johnn

                        Johnn 16.06.2016  17:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                        Je vidět že ty jsi nikdy nic nekolaudoval.
                        Co třeba měření radonu,před stavbou a na kolaudaci.Je to ouřadovi srdečně jedno?
                        Myslíš že když ti nevyjde rozbor vody z vlastní studny,zdroj pitné vody,že to ouřadovi bude jedno?
                        Myslíš že se chodí na kolaudaci najíst a napít?
                        Jseš si jistý,že kdyby ze stavebního odboru zjistily zdravotně závadný materiál,že by to přehlédli?
                        Hodně velká benevolence vládne v koncernu VW a jejich dodavatelů,jinde to tak volné není.
                        • 02 Reagovat !

                          foto jossalito

                          jossalito 16.06.2016  17:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                          Píšěš kraviny. Zbytečná diskuze.
                          • 10 Reagovat !

                            foto Johnn

                            Johnn 16.06.2016  18:54

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                            Ano,když nemáš praktické zkušenosti v ničem tak je zbytečná diskuze,v tom souhlasím.
                • 01 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 16.06.2016  15:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                  Double.
                • 10 Reagovat !

                  foto Xonik

                  Xonik 16.06.2016  16:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                  Tohle přirovnání má ten záhrdel že to že by byla kolaudace získána podvodem musel konstatovat ten stavební odbor nebo třeba soud. A to se u homologací doposud nestalo.
                • 00 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 20.06.2016  20:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

                  No ty si to napsal tak krásně, že je hned i pitomci patrný, že zatímco VW auto svým provozem zabíjí jen projede kolem, tak auta ostatních výrobců, bez ohledu na stáří, svými plyny lahodí plicím >:D >:D Seš za tuhle propagandu placenej nebo je to skálopevný přesvědčení od přírody >:D
            • 01 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 16.06.2016  11:19

              « Re: Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

              No je to logický a taky to tak dopadne. Nejsme zatím ještě v takovým kocourkově, abychom šrotovali nový auta a zároveň spousta lidí dál jezdilo v 20 let starých popelnicích.
      • 10 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 15.06.2016  21:17

        « Re: Nejlepší jízda na webu

        To je protože škodovky maj celoevropskou homologaci právě v Británii = proto je vyšetřujou tam

        [odkaz]
        • 10 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 16.06.2016  11:23

          « Re: Re: Nejlepší jízda na webu

          To je sice zajímavý poznatek. Díky za něj, ale to mi pořád nevysvětluje proč se to děje? VW je výrobce motorů pro celý koncern a je potřeba tudíž řešit ten problém s VW ne se Škodovkou nebo Seatem.
          • 10 Reagovat !

            foto Xonik

            Xonik 16.06.2016  16:53

            « Re: Re: Re: Nejlepší jízda na webu

            Je jedno kdo je výrobcem motorů (nebo třeba ŘJ :-) )homologuješ ten konkrétní model toho kterého výrobce, proto to má každej solo. Ale to že budou jakože prověřovat každou značku solo je hlavně pro vytváření dojmu jak se to řeší, v reálu je to jedno protože NEDC je samozřejmě stejný pořád, ať to homoluguješ v D nebo GB.
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 16.06.2016  20:30

        « Re: Re: Nejlepší jízda na webu

        Motory nevyrábí jen VW, i když Škoda snad vznětové nedělá (jen MPI a TSI), ale třeba Audi ano (i čtyřválce). Má však vývojové kapacity a jsou v jedné skupině, takže klidně mohli vědět něco podstatného. No a zatajování a ničení důkazů nebude bez trestu.
  • 11 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 15.06.2016  14:36

    Jako

    laik se zeptám, proč prostě ten šidítkový software, který tedy proleze Euro 5 při testech, nenainstalují na stálo, tím pádem by motor jel pořád v limitu Euro 5, ne?
    • 11 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 15.06.2016  14:45

      « Re: Jako

      To je napad! Ne vazne, ten motor by potom nejspis hur jel, vic zral a nicil se.
      • 11 Reagovat !

        foto hittman

        hittman 15.06.2016  14:53

        « Re: Re: Jako

        No ty úpravy, které budou muset udělat, stejně nic jiného nepřinesou..
        • 11 Reagovat !

          foto praptak

          praptak 15.06.2016  14:56

          « Re: Re: Re: Jako

          A proč by ne, když někdo chtěl za každou cenu "ušetřit". >:-[] I vzhledem k tomu, že při splnění té normy by ta auta měla nižší výkon při větší spotřebě. PS. To mělo být k XTad.
        • 12 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 15.06.2016  15:22

          « Re: Re: Re: Jako

          I cesta je někdy cíl, takže pokud se bude dostatečně dlouho řešit náprava motorů, tak se najednou po letech zjistí, že jsou ty auta už dávno po životnosti a není tudíž co upravovat. >:D
        • 20 Reagovat !

          foto Xonik

          Xonik 15.06.2016  15:55

          « Re: Re: Re: Jako

          Pojem muset není na místě, pokud se budem bavit o evropě tak je fakticky nic nenutí jakékoliv úpravy dělat, takže jak píše výše ryccardo - přijdou s nějakým návrhem, homologační autority jim to nepovolí s odůvodněním že by to měnilo paramtery homologace (např. ta vyšší spotřeba resp. emise céočka), takže budou vymýšlet další řešení a kolečko se bude opakovat.
  • 33 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 15.06.2016  16:03

    paradox jednadevitly

    Smrdi nejvic, ale protoze je euro nic, tak ji nechaji byt
    • 36 Reagovat !

      foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

      Ada - stop rendlíkovskému odpadu 15.06.2016  16:53

      « Re: paradox jednadevitky

      1.9TDI PD je Euro 3. Pokud by pokračovali ve vývoji tohoto motoru, byl by dnes VW na špici. Jenže i ten koncern řídí ekonomisti... :no: :no: :no:
      • 52 Reagovat !

        foto pelikos

        pelikoš 15.06.2016  19:43

        « Re: Re: paradox jednadevitky

        no, je vidět, že ten nick je hoden mistra
        • 10 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 16.06.2016  12:09

          « Re: Re: Re: paradox jednadevitky

          Dost me prekvapila aktualni reklama Mitsubishi, neco jako nestracejte cas s Francouzem a nekdo tam tlaci ozraleho Francouze - patrne narazka na porouchane auto - a kupte si kvalitu made in Japan. Uz jenom cekam protikus z Francie ohledne reziveni Japoncu a podvody ze spotrebou.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Podezřelý balíček na poště v Řepích! Sypal se z něj bílý prášek a páchl, dvě ženy skončily v nemocnici

Podezřelý balíček na poště v Řepích! Sypal se z něj…

V pátek o půl jedenácté 17. srpna dostali policisté hlášení o podivné zásilce. Zaměstnanci pošty zjistili, že z…

Brutální destrukce všeho a všech! Recenze Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered

Brutální destrukce všeho a všech! Recenze Red…

Nejenom dobří holubi se vracejí. I klasické a oblíbené videohry vycházejí v nových remasterovaných konverzích.…

 

iSport.cz

SESTŘIH: Dukla – Slovácko 1:2. Chlumecký si vstřelil dva vlastní góly

SESTŘIH: Dukla – Slovácko 1:2. Chlumecký si vstřelil…

Bída Dukly pokračuje i nadále! Pražský tým prohrál i pátý zápas nové sezony FORTUNA:LIGY, se Slováckem padl na…

Sparta redukuje kádr. Mustedanagič míří za Holoubkem na Slovensko

Sparta redukuje kádr. Mustedanagič míří za Holoubkem…

Po vyřazení ve druhém předkole Evropské ligy bylo zřejmé, že Sparta přistoupí k redukci početného kádru. Tak se…

 

Reflex.cz

10 nejlepších seriálů poslední dekády a důvody, proč je rozhodně nesmíte propásnout

10 nejlepších seriálů poslední dekády a důvody, proč…

Homeland. Sherlock. Peaky Blinders… Zatímco zbrusu nové seriály vám kriticky (OK, většinou spíš nekriticky)…

Vzpomínky na Srpen 68: Každý se ptal, je to válka? Bylo to horší, nebránili jsme se. Celých dvacet let!

Vzpomínky na Srpen 68: Každý se ptal, je to válka?…

Ta noc z úterka 20. na středu 21. srpna 1968 skutečně nebyla krátká.  Čtenáři Reflexu se podělili o své…