Novinky
laik se zeptám, proč prostě ten šidítkový software, který tedy proleze Euro 5 při testech, nenainstalují na stálo, tím pádem by motor jel pořád v limitu Euro 5, ne?
To je napad! Ne vazne, ten motor by potom nejspis hur jel, vic zral a nicil se.
No ty úpravy, které budou muset udělat, stejně nic jiného nepřinesou..
A proč by ne, když někdo chtěl za každou cenu "ušetřit". >😒] I vzhledem k tomu, že při splnění té normy by ta auta měla nižší výkon při větší spotřebě. PS. To mělo být k XTad.
I cesta je někdy cíl, takže pokud se bude dostatečně dlouho řešit náprava motorů, tak se najednou po letech zjistí, že jsou ty auta už dávno po životnosti a není tudíž co upravovat. >😁
Pojem muset není na místě, pokud se budem bavit o evropě tak je fakticky nic nenutí jakékoliv úpravy dělat, takže jak píše výše ryccardo - přijdou s nějakým návrhem, homologační autority jim to nepovolí s odůvodněním že by to měnilo paramtery homologace (např. ta vyšší spotřeba resp. emise céočka), takže budou vymýšlet další řešení a kolečko se bude opakovat.
Smrdi nejvic, ale protoze je euro nic, tak ji nechaji byt
1.9TDI PD je Euro 3. Pokud by pokračovali ve vývoji tohoto motoru, byl by dnes VW na špici. Jenže i ten koncern řídí ekonomisti... :no: :no: :no:
no, je vidět, že ten nick je hoden mistra
Teda podle měření v reálu ostatní nafťáky mají velice podobný emise, ale to je vlastně jedno. Sešrotovat. A ekologicky vyrobit nový z tříděných petek.
Ale - samozřejmě jsem proti v obou případech, přesto by měl mít výrobce povinnost všechny auta do jednoho upravit tak, aby emise splňovaly bez ohledu na výsledné vlastnosti auta, tedy klidně za cenu snížení výkonu.
Porušení práva k ochranné známce je snad něco jiného než homologace. 8-s
Pak příjde nějaký ocas, který ti vysvětlí, že kolaudace byla podvod a rovnou ti řekne, že zejtra dojede buldozer a tvůj barák ti tedy zboří. Bo tak to přeci nemože byť.
V pořádku?
Tedy, máš to v hlavě v pořádku? :-!
Takže ano zbourat (pokud to půjde tak opravit,vyměnit materiály,neprodleně) a ta firma ti uhradí veškeré škody.A ať si to dělá jak chce,více už si u ní nekoupíš.
Nebo by jsi snad bydlel v něčem co ti bude způsobovat zdravotní problémy?Vědomě?
Tedy,máš to v hlavě v pořádku? :-!
Takže opet jsme svědky toho, jak zde někdo konstruuje óbrblbost, jen proto, aby obhájil svoji hloupou myšlénku.
A mimoto. Podívej se kolem sebe, z čeho a kdo staví, či postavil. Některé "domy" nejsou dobré ani jako chlév pro zvířata. A stejně v nich bydlí lidé a stejně jim je nikdo nechce bourat.
Ty máš prostě chronický nedostatek vlastní soudnosti. A snažíš se to balit do nějakých "materiálů". Materiále. 8-s
Vycházíme z tvého příkladu a dáváme stejný vliv na zdraví lidí.
Nedostatek soudnosti máš ty.
Závady které poškozují zdraví se musejí ve všech případech odstranit,není-li to možné není možné užívání.
Některé bydlení není vhodné ani pro zvířata....dobrý ale v době kolaudace třeba splňovali v pohodě bez podvodů...,tak co by jsi chtěl bourat.Dříve homologovaná (bez podvodů) auta také smí jezdit, proč ne.
Problém je nesplnění pravidel v době schvalování.
Vidím, že žádný. Protože bys jinak nepsal takový kraviny.
PS: jestli si postavíš barák z radioaktivních vepřovic, je ouřadovi u kolaudace srdečně jedno. :-!
Co třeba měření radonu,před stavbou a na kolaudaci.Je to ouřadovi srdečně jedno?
Myslíš že když ti nevyjde rozbor vody z vlastní studny,zdroj pitné vody,že to ouřadovi bude jedno?
Myslíš že se chodí na kolaudaci najíst a napít?
Jseš si jistý,že kdyby ze stavebního odboru zjistily zdravotně závadný materiál,že by to přehlédli?
Hodně velká benevolence vládne v koncernu VW a jejich dodavatelů,jinde to tak volné není.
[odkaz]