Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dieselgate: Britové vyšetřují Škodovku, jestli nepodváděla

39 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tohle sem dorazilo s takovym zpožděnim ze už to možná vyšetřili >😒]
ryccardo
Já si připadám jak v * mlejně. Co chtějí vyšetřovat? Škodovka používá VW motory, který při emisích fixlujou. Motory vyrábí VW a od něj je kupuje celý koncern, takže není co vyšetřovat. Podvodný motory se nachází v autech napříč celým koncernem. Není nutný vyšetřovat extra VW, Seat, Škodu atd. To nemá v Británii někdo co na práci nebo jaký to má význam?
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes: :yes: :yes:
comper
Vsetkym je jasne co sa stalo, teraz uz len zvolit najlepsie riesenie - zosrotovat vsetky podvodne kary!
jossalito
Řešení hodno mentálního giganta.
comper
Jasne, ty mas urcite lepsie - nechat tie podvodne kary jazdit dalej, ze?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Sešrotovat miliony zánovních aut a vyrobit nové je daleko ekologičtější.
Teda podle měření v reálu ostatní nafťáky mají velice podobný emise, ale to je vlastně jedno. Sešrotovat. A ekologicky vyrobit nový z tříděných petek.
Avatar - WinNatural
WinNatural
Pokud se pálí nebo likviduje oblečení s falešnými "značkami", tak proč ne?
Ale - samozřejmě jsem proti v obou případech, přesto by měl mít výrobce povinnost všechny auta do jednoho upravit tak, aby emise splňovaly bez ohledu na výsledné vlastnosti auta, tedy klidně za cenu snížení výkonu.
jossalito
Kristova noho.
Porušení práva k ochranné známce je snad něco jiného než homologace. 8-s
ryccardo
Jo to mi přijde naprosto trestuhodný. Na jedný straně to spálíme a na druhý to stát pro humanitární potřeby koupí. Tomu se říká ***ůvmlejn 8-s
_MT_
Šrotují se i automobilové plagiáty. Proč ne? Protože po silnicích jezdí a budou jezdit i auta s ještě horšími emisemi. Sešrotování by bylo nepřiměřené přínosu/ vzniklé škodě. Podstatné je zajistit, aby se to do budoucna neopakovalo. Přiměřenější by bylo jim zpětně upravit, jakou normu plní. Pokud by plnila starší normu, tak by je to strčilo na stejnou úroveň jako starší auta, co se týče poplatků, zákazů vjezdu atp.
ryccardo
Souhlas. :yes:
jossalito
Podívej se, představ si, že si necháš postavit barák, firma ti jen předá klíče.
Pak příjde nějaký ocas, který ti vysvětlí, že kolaudace byla podvod a rovnou ti řekne, že zejtra dojede buldozer a tvůj barák ti tedy zboří. Bo tak to přeci nemože byť.

V pořádku?
Tedy, máš to v hlavě v pořádku? :-!
Johnn
Dobrej příklad .Kolaudace byla podvod,protože firma použila při stavbě materiál,který tě bude ohrožovat na zdraví.
Takže ano zbourat (pokud to půjde tak opravit,vyměnit materiály,neprodleně) a ta firma ti uhradí veškeré škody.A ať si to dělá jak chce,více už si u ní nekoupíš.
Nebo by jsi snad bydlel v něčem co ti bude způsobovat zdravotní problémy?Vědomě?
Tedy,máš to v hlavě v pořádku? :-!
jossalito
Ty "materiály", si sem zatáhl ty sám, ta hlavo vymetená. Já o nich nepsal ani čárku.
Takže opet jsme svědky toho, jak zde někdo konstruuje óbrblbost, jen proto, aby obhájil svoji hloupou myšlénku.

A mimoto. Podívej se kolem sebe, z čeho a kdo staví, či postavil. Některé "domy" nejsou dobré ani jako chlév pro zvířata. A stejně v nich bydlí lidé a stejně jim je nikdo nechce bourat.

Ty máš prostě chronický nedostatek vlastní soudnosti. A snažíš se to balit do nějakých "materiálů". Materiále. 8-s
Johnn
Tak jako emise NOX jsou škodlivé zdraví tak je i u staveb možný vliv na zdraví kvůli použitým materiálům.Nic víc,nic míň. Proto byla kolaudace,homologace podvodem.
Vycházíme z tvého příkladu a dáváme stejný vliv na zdraví lidí.
Nedostatek soudnosti máš ty.
Závady které poškozují zdraví se musejí ve všech případech odstranit,není-li to možné není možné užívání.
Některé bydlení není vhodné ani pro zvířata....dobrý ale v době kolaudace třeba splňovali v pohodě bez podvodů...,tak co by jsi chtěl bourat.Dříve homologovaná (bez podvodů) auta také smí jezdit, proč ne.
Problém je nesplnění pravidel v době schvalování.
jossalito
Kolik domů jsi ty sám zkolaudoval?

Vidím, že žádný. Protože bys jinak nepsal takový kraviny.

PS: jestli si postavíš barák z radioaktivních vepřovic, je ouřadovi u kolaudace srdečně jedno. :-!
Johnn
Je vidět že ty jsi nikdy nic nekolaudoval.
Co třeba měření radonu,před stavbou a na kolaudaci.Je to ouřadovi srdečně jedno?
Myslíš že když ti nevyjde rozbor vody z vlastní studny,zdroj pitné vody,že to ouřadovi bude jedno?
Myslíš že se chodí na kolaudaci najíst a napít?
Jseš si jistý,že kdyby ze stavebního odboru zjistily zdravotně závadný materiál,že by to přehlédli?
Hodně velká benevolence vládne v koncernu VW a jejich dodavatelů,jinde to tak volné není.
jossalito
Píšěš kraviny. Zbytečná diskuze.
Johnn
Ano,když nemáš praktické zkušenosti v ničem tak je zbytečná diskuze,v tom souhlasím.
jossalito
Double.
Xonik
Tohle přirovnání má ten záhrdel že to že by byla kolaudace získána podvodem musel konstatovat ten stavební odbor nebo třeba soud. A to se u homologací doposud nestalo.
ryccardo
No ty si to napsal tak krásně, že je hned i pitomci patrný, že zatímco VW auto svým provozem zabíjí jen projede kolem, tak auta ostatních výrobců, bez ohledu na stáří, svými plyny lahodí plicím >😁 >😁 Seš za tuhle propagandu placenej nebo je to skálopevný přesvědčení od přírody >😁
ryccardo
No je to logický a taky to tak dopadne. Nejsme zatím ještě v takovým kocourkově, abychom šrotovali nový auta a zároveň spousta lidí dál jezdilo v 20 let starých popelnicích.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je protože škodovky maj celoevropskou homologaci právě v Británii = proto je vyšetřujou tam

[odkaz]
ryccardo
To je sice zajímavý poznatek. Díky za něj, ale to mi pořád nevysvětluje proč se to děje? VW je výrobce motorů pro celý koncern a je potřeba tudíž řešit ten problém s VW ne se Škodovkou nebo Seatem.
Xonik
Je jedno kdo je výrobcem motorů (nebo třeba ŘJ 😄 )homologuješ ten konkrétní model toho kterého výrobce, proto to má každej solo. Ale to že budou jakože prověřovat každou značku solo je hlavně pro vytváření dojmu jak se to řeší, v reálu je to jedno protože NEDC je samozřejmě stejný pořád, ať to homoluguješ v D nebo GB.
_MT_
Motory nevyrábí jen VW, i když Škoda snad vznětové nedělá (jen MPI a TSI), ale třeba Audi ano (i čtyřválce). Má však vývojové kapacity a jsou v jedné skupině, takže klidně mohli vědět něco podstatného. No a zatajování a ničení důkazů nebude bez trestu.
Avatar - Hittman
Hittman
laik se zeptám, proč prostě ten šidítkový software, který tedy proleze Euro 5 při testech, nenainstalují na stálo, tím pádem by motor jel pořád v limitu Euro 5, ne?
XTad
To je napad! Ne vazne, ten motor by potom nejspis hur jel, vic zral a nicil se.
Avatar - Hittman
Hittman
No ty úpravy, které budou muset udělat, stejně nic jiného nepřinesou..
Avatar - praptak
praptak
A proč by ne, když někdo chtěl za každou cenu "ušetřit". >😒] I vzhledem k tomu, že při splnění té normy by ta auta měla nižší výkon při větší spotřebě. PS. To mělo být k XTad.
ryccardo
I cesta je někdy cíl, takže pokud se bude dostatečně dlouho řešit náprava motorů, tak se najednou po letech zjistí, že jsou ty auta už dávno po životnosti a není tudíž co upravovat. >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😁
Xonik
Pojem muset není na místě, pokud se budem bavit o evropě tak je fakticky nic nenutí jakékoliv úpravy dělat, takže jak píše výše ryccardo - přijdou s nějakým návrhem, homologační autority jim to nepovolí s odůvodněním že by to měnilo paramtery homologace (např. ta vyšší spotřeba resp. emise céočka), takže budou vymýšlet další řešení a kolečko se bude opakovat.
Nicco
Smrdi nejvic, ale protoze je euro nic, tak ji nechaji byt
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
1.9TDI PD je Euro 3. Pokud by pokračovali ve vývoji tohoto motoru, byl by dnes VW na špici. Jenže i ten koncern řídí ekonomisti... :no: :no: :no:
Avatar - pelikoš
pelikoš
no, je vidět, že ten nick je hoden mistra
Nicco
Dost me prekvapila aktualni reklama Mitsubishi, neco jako nestracejte cas s Francouzem a nekdo tam tlaci ozraleho Francouze - patrne narazka na porouchane auto - a kupte si kvalitu made in Japan. Uz jenom cekam protikus z Francie ohledne reziveni Japoncu a podvody ze spotrebou.