Opat exkluzivne sa autoblesku podarilo vdaka troianovi v aplikacii Pokemon Go ziskat informaciu z rokovania predstavenstva: "Scheisse, americanom mußime zaplatit fiele dolaren odskodne, aber tu f europe kein problem, nase ofce budu nakupofat dalej aj ked im kasleme na hlafy, hahaha"
Tady pro většinu lidí je číslo jedna spotřeba. Takže i kdyby tam seděli v tom wkramu, tak hlavní je že to jezdí za 4.5litru. To je vono to je vono. Hlavně že to žere tolik, kolik starej vyglga skopku doma. Pak ty nymandy vidím u nastartovanyho verglu jak běhají děti a cuchaji tu TDi toaletni puch a diví se proč mají puchýře. Já jdu proti proudu a svou benzín V6ku laskam a vážím si ji voní mi. Diesel patří ani ne do traktoru, ale do lodě aby ten smrad cuchali max. Chobotnice. Hawk
S 3.0TDI si najvacsi king v kazdej dedine. Tam smradi vsetko avia, tatra, motorak-vlak,... ale na rozdiel od nich TDI ide jak z dela pi.o
Existuju 2 hlavne skupiny:
1) mlady siltovkar, jedinacik, rodicia mu kupili A6ku 2007 s milionom km a on v tom vozi 13rocnu babenku
2) miestny podnikatel v stavenych hmotach, lesnom hospodarstve, zbere, vykupe a vlastne nikto nevie, z coho zije, 40r, rozvedeny, ma nejaku mladu standu. Ten ma Tuarega 3TDI, pripadne rovno V10TDI, tiez ojetiny.
Asi tak: roky šetřil, prodal pole po rodičích, pak zjistil, že mu to nestačí ani na nové auto, natož oktávku, tak ji vezme na úvěr, 70% akontace, na tři roky. Najede za deset let 120tis.km a začne se poohlížet po něčem novém, "než se to začne *", protože to říkal Véna, co spravoval pincky.
Re: Motor V6 TDI má ještě tři další nelegální funkce
Když něco takovýho načipuješ u nějakýho garážisty tak to čoudí. Není to ale v tý rovině, že nadměrně čoudí všechny 3,0 TDI A6 z roku 2009. Spíš naopak Tyhle moderní EURO5 motory už vůbec nekouří bez ohledu na výrobce. Pokud kouří je s nima něco špatně.
Re: Motor V6 TDI má ještě tři další nelegální funkce
Nj, jenomze kdyz to nacipujes a nedas tomu dostatek vzduchu, nebo ruplo turbo a nedava vzduch, tak to zacne kourit a hned se to prestane libit DPFku a to se zase prestane libit ridici, tak filtr vykucha a vesele jezdi s cernym naraznikem.
To je taková polovičatá informace. Ten prográmek funguje 22 minut od nastartování studenýho nebo teplýho motoru? Jestli funguje v obou případech pak si dovedu představit, že to je udělátko na fixlování při emisích. Jestli to dělá jen při studeným motoru, tak to může být spíš za účelem rychlejšího zahřátí motoru respektive optimalizace jeho běhu do doby než se ohřeje.
Norma si žádá studený start, pokud vím (nepočítaje samozřejmě starty díky stop/ startu). A pro to motory mívají program, protože je samozřejmě žádoucí motor i katalyzátory atp. urychleně dostat na provozní teplotu.
Pak se ale není čemu divit, že motor běží v jiným režimu než zahřátý. Není možný, aby studenej motor mohl běžet za stejných podmínek a se stejnýma emisema jako teplý motor.
To není tak jednoduché. Jak jsem v minulosti napsal, výsledek měření emisí je jakýsi průměr za celý cyklus. Jde o kompromis. Pokud na začátku vypustíš hromadu škodlivin, abys o něco zvedl teplotu, musí ti to vykompenzovat nižší emise později v testu. Co si vzpomínám, zavedení studeného startu jako součásti měření bylo zásadní změnou. Tohle samozřejmě vede k tomu, že je ten motor odladěný na test, protože na něm závisí homologace.
To jsem čoveče ani nevěděl. Žil jsem v naivní představě, že se emise testují se zahřátým motorem. V tom případě se nedivím podvádění při emisních testech. Taky bych se ty nesmyslný syntetitcký testy snažil obejít.
V realnej premavke sa nad normu dostanu vsetky auta - v meracom rezime normu plnia.
Jedine uricte modely od VAG si na splnenie normy v meracom rezime musia pomoct nelegalnym softverom, ktory upravi manazment motora len na dobu testu. Ten specialny rezim nie je za beznej premavky dostupny.
Takze problem nie v prekracovani normy v beznej premavke, ale de iure prekracovanie normy v rezime testovacom. Legislativa v USA aj v EU nasadenie softveru, ktory pouziva VAG, zakazuje.
Aféra dieselgate vo svojej podstate vôbec nie je o utajovaných emisných číslach, prípadne spotrebe, ale o podvode ako takom. Dovolím si tvrdiť, že pre 99% majiteľov dotknutých áut je ich emisná produktivita úplne u *, ak vôbec vedia, čo to znamená. Rovnako nie je možné sa na tento VW problém pozerať očami „zlodej kričí, chyťte zlodeja“. Som osobne presvedčený, že určité úpravy majú v tomto smere aj iné automobilky, ale a to je veľké ALE, podvod bol dokázaný len v prípade VW. Osobne nie som výhradným obdivovateľom žiadnej značky, aj keď úprimne, VW je mimo môjho záujmu a tak som na začiatku tejto aférke nedával väčšiu vážnosť. Názor som zmenil pri ohlásených formách riešenia zo strany VW, kedy sa zákazníkom v „štátoch“ doslova lezie do *, zatiaľ čo zákazníci majoritného EU trhu zostávajú na posmech. Toto je pre mňa väčší problém, ako samotné emisie a za pravdu mi dávajú viacerí majitelia dotknutých modelov. Predajné čísla viac menej dokazujú, že väčšine je to stále jedno a rozhodnutie pri voľbe značky to zásadne neovplyvnilo, VW sa ale nálepky arogantného podvodníka len tak ľahko nezbaví.