Americky pravnici rozputali stvavu kampan na europske automobilky nakolko zistili, ze su tam peniaze. Ide tam o to cielene poskodit reputaciu urcitym automobilkam, aby obmedzili ich predaje v amerike. :no::-(
Neřekl bych, že je to kampaň amerických právníků proti evropským automobilkám. Ti se "živí" jak na straně amerických institucí vystupujících na straně žaloby, tak na straně automobilek, které zastupují, tak na straně majitelů aut. Ve stejných trablech jako VW nebo BMW je tam i americký Ford, částečně americké FCA, americký General Motors, tedy prakticky všechny US automobilky. A právníci se jenom chytli příležitosti, kterou vytvořila americká agentura pro životní prostřední US EPA svými žalobami.
Já se nebavím o praktikách právníků, ale o tom, kdo rozpoutal kampaň s automobilkami na téma podvádění při měření emisí dieselových motorů a to byla zcela evidentně EPA (plus některé instituce, které si najala na měření emisí v reálném provozu). Běž se naučit číst!
Jistě, takový US právník je génius co přes ně ví jak se měří emise NOx u dieselových motorů v provozu a přesně se vyzná v logice řídících jednotek motorů. Všechny tyto obvinění vznikají na půdě EPA s pomocí laboratoří West Virginia University. Právníci se až následně přiživují. Nestrkej žebřiňák před koně.
Chlapče, šlapu tuto planetu už 71 roků. Z toho 40 jsem žil na západě. Mám v rodině 3 právníky. V Anglii, v Austrálii a v USA. Jsem starý starý vlk, a věřím jen životním zkušenostem. Nazdar!
Ten výzkum, který odstartoval gatě, nebyl na podnět EPA, ale na zakázku ICCT, která předtím provedla (nebo financovala) studii v Evropě, pokud si dobře vzpomínám. Ta to pak nahlásila EPA. Podobně, jako myslím výsledky té evropské hlásila evropským úřadům (EU však měla i vlastní studie, které ukazovaly na problémy v měření, včetně analýz, co se s tím dá dělat).