Volkswagen se v Ženevě ukázal jako automobilka s důrazem na ekologii, jak jinak si vysvětlit tři novinky, které sebevědomě křičí do světa co nejnižší hodnoty emisí i spotřeby. Příkladem je i Touareg BlueTDI.
...dnes močovinu pro SCR? pokud vím, tak v čechách není kde a v Evropě snad taky ne. Máte přesnější info? Jinak super, ale má to tento praktický háček...
Kdyz mi kamarad asi pred deseti lety na otazku, jestli ma dost benzinu, odpovedel, ze kdyz to nevystaci, tak zbytek dochcijem, povazoval jsem to za vtip. Ted vidim, ze co se tyka zpusobu doplnovani nekterych provoznich kapalin nebyl daleko od pravdy.
Snaha VW zavděčit se ekologickým aktivistům a dokázat, že i takové tanky jako je Passat nebo dokonce Tuareg mohou splnit nejpřísnější emisní normy je zcela marná. Těm totiž nejde o ekologii, tedy kvalitu a čistotu životního prostředí, ale jde jim jen a jen o to, aby mohli šikanovat lidi, kteří jsou natolik úspěšní, že si mohou velké auto dovolit. Jsou to stále titíž zakomplexovanci, kteří v minulém století pod heslem péče o chudé a sociální spravedlnosti systematicky a brutálně likvidovali všechny, co něco uměli a tím i měli......Dnešní zelení jsou jenom jinak barevná odrůda předvčerejších komunistů a podobných totalitních existencí. Zakomplexovaný Hitler či Gottwald a např. polepšený Joschka Fischer jsou jedna a tatáž odrůda....
Je to jinak. Buďme rádi za zelené hnutí. Nesouhlasím s nima ve všem, ale když nezměníme myšlení z 19. a 20. století, tak tady pochcípáme. Je pravda, že ekologie podle VW je zcela marná, je to jen reklama..... Vyprdli se na investice do progresivních technologií a teď je pozdě. Dobrou cestou se vydala Toyota. :-!
Skoda, ze porad Passat produkuje na km mene CO2 nez Prius, pokud se nepletu. Buran ma pravdu jen castecne, cast zelenych je skutecne chrakteru meloun, tj. uvnitr rudy. V kazdem pripade jim je vlastni vysoka davka fanatismu vyvazena nizsi davou racionality, viz. jejich odpor k jadernym elektrarnam. Nicmene zmeny klimatu atp. jsou nepopiratelnym faktem, ke kteremu je se treba postavit celem a neco s tim delat, jink tu, jak pises, pochcipame.
Plácáš nesmysly a zbožný přání. Emise CO2- Toyota Prius: 103g/km, - Volkswagen Passat 2.0TDI(ten je na tom ze všech motorů Passatu nejlíp): 159g/km
A co pevný částice a NOx? Tam to bude rozdíl řádově. :-!
A teraz vazne, aky mas konkretnty argument? Co je komunisticke na tom, ze ten kto viac mina spolocne zdroje a napr. viac zasiera ovzdusie by mal primerane viac platit? A co je na tom, ze niekto chce zmenit system ktory je dlhodobo neudrzatelny, pretoze mina a poskodzuje neobnovitelne prirodne zdroje?
Co nevydas na naftu, zaplatis vo vyssej kupnej cene, popripade v servise, motor takto priskrteny a donuteny pracovat s chudobnou zmesou, kvazi "na hrane" netipujem na zvlast spolahlivy a trvacny. Kazdopadne naftak vseobecne sa vyplati az od cca.25 tisic km rocne pokial ho mas aspon 5 rokov. Tych 5 litrov pri beznom pouzivani asi nedodrzis, tu ide o reklamu, takze realita moze byt o kusocek ina. Ale mozno sa mylim. ;-)
Proč si myslíte,že VW nemá technologie, pro zavedení do sériovky? Vy pro ně pracujete? Co já vím, tak to je první automobilka, která zavádí SCR do osobních dieselových aut...