Renault Samsung Motors, čtvrtá největší korejská automobilka, začne na konci ledna prodávat třetí generaci sedanu střední třídy Samsung SM5. Novinka bude využívat techniky Renaultu Laguna, dosud byl SM5 postaven na platformě Nissanu.
to auto nie je sice urcene pre Europu ale dizajn ma zopar skvelych momentov z ktorych by mohla cerpat aj Laguna. A zopar momentov ktore dokaze vyprodukovat iba korejsky dizajner. Ale OK, je to predsa auto pre Koreu, ze
Naprostý souhlas - sice přední světla trochu připomínají design Dacie a zadní světla se zase snaží o kreativitu a každou cenu, ale jako celek je tenhle Samsung moc pěkný :yes:
blbo sa predáva lebo je to renault strednej triedy a jeho predchodcom bolo auto s najhoršou povesťou v európe. Mne sa dizajnovo súčasná laguna páči, interiér je doslova mňamka a cenová ponuka tiež nie na zahodenie..ja im tie predaje ale nespravím >:D
Chlape,že ty dneska žertuješ,vidˇ ;-) ?Tohle je zase pro mne ukázka "beztvarovosti",tam není nic co by mělo šmrnc,nic dramatického,nic co by tě buď nadchlo nebo zvedlo ze židle,nic co by to auto charakterizovalo - jedno v jakým směru.Jestli u Fluence to jakž takž vyšlo,tak tohle už je třída,kde buď kruci charakter máš,nebo ne - a je mi nyní jedno jestli jsi nebo nejsi přijat(prodejci a ekonomové mě sežerou za živa >:-[] ).Kopejte do mě,ale stávající verze je pro mne vzhledově OK,velmi vyhraněný,je svá,má svůj charakter,charizma-to jí nemůže nikdo upřít(a komentáře o kinedrilu etc.nechte být-bavme se v normalu),prolínají se tam křivky ostré i oblé,hrany i obliny,má svoje "ego"(o technice ani slovo :-) ) a čas dle mne potvrdí,ocení tenhle kousek a když ne -> bohužel,nevyšlo to!,ale u mne OK -> tenhle bonbon,snažící se hrát na příliš mnoho strun doufám co by vzor či zdroj inspirace fungovat nebude!!!
Souhlas, jsem taky raděj pro Lagunu. U Laguny je (bohužel) velká propast mezi GT a základem, u GT ty tvary fungují a to auto je nádherné, v černé a v základu je to ale bída.
Rozumím,jel jsem vícekráte verzi Dynamic a vcelku ok,o rozdílu a dojmu z jednotlivých verzí se nepřu(základ v tmavé není to pravé,to ouplně ztratí "smysl" :-))) ),jen mi šlo celkovou kocepci,pojetí designu toho auta,ať už ho bereš nebo Ti leze krkem,je nezaměnitelný a originální(nebudeme se prosím pouštět do spojování s prodejností a použitou technikou) ;-)
je svá, je vyhraněná, ale nikdy by sis ji nekoupil, protože u konkurence mají zkrátka hezčí auta. Pro mne měla charisma Lag1/2, tato verze ne. Je to nafouknutá žába.
to nejspíše je na místě, ale i tam bude nejspíše uvažovat poměr výkon/cena. Než že by sis řekl, ta je tak krásná, že ji musím mít. Narvěte techniku trojky do kastle dvojky a budu jí fandit >:D
Je fakt,že onen poměr hraje svoji roli ;-) ,nebudu lhát,ale mě se fakt líbí - je jiná,origo,zvláštní,něčím mne přitahuje.Dvojka byla exploze a myslím,že měli nechat Patriku L.Q. volnější ruku při návrhu nové generace... >:D
Myslím, že měl jít cestou evoluce, ale holt se chlapci bojí vlastního úspěchu, tak to musí zmrvit. V případě L3 udělali hnus, v případě M3 stvořili šeď.
Viva la Citroën!
S L3 nesouhlas a M3 člověče - čím častěji ho vidím,tím víc ho beru.V kombajnu a správný barvě je docela šik,ale v každém případě je to individuální.Jo C5 píše a rád bych projel verzi s foukaným benzínem 1,6 - zajímavá konfigurace.Ten motor v Pažoutu 308 SW jede fakt pěkně.A pohotovostní hmotnost je myslím u C5-ky dokonce nižší ;-) ,takže určitě stojí za svezení :yes:
Ano, to je spravna cesta, pokud nema firma rendlik a syn zkrachovat vysledkem ztraty zakazniku z duvodu sve nekvality a kreaturniho designu.
Pokud bude pouze prodavat auta, designovana a vyrobena v Koreji a jako lacinou a mene kvalitni variantu Dacii, mozna by se ji mohlo podarit prezit. Podminkou ovsem je co nejdrive zavrit vyrobu francouzskych smejdu.
PS: ten interier bez toho sexualniho symbolu je docela :yes:
Díky za zpříjemnění pondělního rána.Takový blábol člověka rozesměje.Aliance Renault -Nissan je třetí největší na světě a ty tady plácáš něco o tom,že by měl Rencek zkrachovat,kvůli ztrátě zákazníků.Stačí se podívat na silnice kolik Renaultů jezdí a soudnému člověku je jasné,že Renault se krachu bát nemusí.Navíc je to státní firma a ten ji určitě padnout nenechá i kdyby na chleba nebylo.Kecy o kvalitě jsou taky celkem mimo mísu.V dnešní době to každý seká jak Baťa cvičky a na kvalitu nehledí.Znám dost lidí s různými značkami aut a se.e se všechno zhruba stejně.Ať to má ve znaku co chce.Nejhorší je momentálně kámošova A4,dva roky staré auto a stojí to v servisu skoro každý měsíc a nikdo neví co s tím.Majitel už je z toho nešťastný,ale zatím se s tím snaží bojovat a prodávat moc nechce.Ono taky prodat auto které nefunguje je problém a trefit den kdy náhodou jede taky není jen tak,aby honem našel jiného blázna co to koupí. >:D
Jak velky blabol to je zjistis, kdyz si porovnas postaveni Nissanu Primera v tabulce vaznych zavad TUV pred a po tom, co do te automobilky vstoupili francouzsti manazeri... :-!
Ad A4: mel jsem kdysi podobny problem s Octavii, ktera cas od casu prestala jet - bylo to francouzske rele, ovladajici palivovy ventil, ktere melo obcasny mezizavitovy zkrat. Diagnostika to nenasla, protoze ta hlida jen zkrat, nebo rozpojeni obvodu. Pokud si v servisu nevi s tim autem rady, at se zkusi podivat, zdali neni v elektronice nejaka francouzska soucastka. ;-)
takze vsetko co je dobre je nemecke a vsetko co je zle je francuzske? A keby bolo snad nieco zle nemecke tak urcite tam bol Francuz alebo Nemec s francuzskou babickou...
Je holy fakt ze Renault nie je prebornik v spolahlivosti ale zas tie rozdiely nie su nejak dramaticke, niekoho to moze odradit od kupy, niekomu to je povedzme jedno, su aj ine vyberove kriteria pri vybere auta.
Ado nechlistej tu pravdu tak přímo. Schválně až bude nová generace, znova budou omílat, že tentokrát se zaměřili na spolehlivost. Vsadím se, že Laguna bude ještě pod Primerou.
Řekl bych, že zkombinovali the best of Renault - viz klima z megane. Vnitřek vypadá luxusně, ale to přeci taky v nejlepší verzi Laguny. Jak vypadá v základu, již raději neprezentují. Celkově auto působí dojmem ničím neurazí, ničím nepřekvapí. :yes: Cítím z toho posun k Japan.
I kdyby byl rencl poslední výrobce aut na světě tak raději budu chodit pěšky. Ono to vyjde na stejno a člověk se míň nanervuje s těma budkama pro naduté žabožrouty....a je jedno, jestli to vyrábí žabožrouti, korejci nebo saddám husajn.... :no:
Prokousával mi iluze o spolehlivosti až je prokousal na dobro. A při velmi velmi velmi častých pobytech po servisech jsem měl možnost sledovat ten proud závad a schopnost je řešit. Prostě kdyby žaborencl vyráběl sekačky na trávu tak to si raděj krávku kupim. Renault je sra.čka sr.aček a hlavně ti odporní žabosarkozáci je banda khurev arogantních. Jinak nebyly to žádné Thalie. Jeden stál 930.000 a 2. 1.580.000.....za ty prachy mohla být Audi jak cummel, ale já byl patriot....
A smažil se: xenony, stírače komplet, chladiče, turba, motor, veškeré elektro ovládání, klima, podsvícené panely, brzdy, neustálé zvuky a pazvuky, a ..... a. .... atd. atd. .
No ani mi nemluv...to už byla schíza. Hlas. syntetizér po každém zasunutí karty kecal a kecal a to bylo "foulty" tohle a pak zase to. Strašné, strašné, strašné.... ;-\
Jistě to chápeš sám ale tohle jsou jen takový řečičky. Jestli tě nakrknul poruchovej Renault, tak bych já musel denodenně plivat jed na Škodovku kvůli nadmíru často v servisu stojící Octavii I. Taky jsem vlastnil dva Renaulty - Megana II dva a půl roku a Mastera pět let a světe div se jezdil jsem s nima jen na garanční prohlídky. Asi v nich nebyly francouzský součástky... >:D
Takovejch příběhů, a je to smutný, najdeš tisíce a na všechny značky bez rozdílu. Tak buď trochu nad věcí, i když je to třeba těžký. ;-)
Hm, to chápu a beru, ale to co jsem si s těma budkama na slímáky od slímákožerců užil - tos nežral..... :no::-!
Prostě raděj pěšákem....ale uznávám, že to jsou auta pěkné, bezpečné, kvalitně zpracované interiery, ale ať už to zkoušej na jiných.