Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus ST: Nejostřejší zástupce nové generace

Ford na autosalonu v Paříži nesází pouze na ekologii jako v případě Mondea ECOnetic, oslovuje také zákazníky toužící po poněkud akčnějších řidičských zážitcích.
Zpět na článek
1. 10. 2010 12:59
1. 10. 2010 13:35
1. 10. 2010 14:50
1. 10. 2010 17:11
1. 10. 2010 20:31
2. 10. 2010 00:05
Avatar - iudex
1. 10. 2010 12:59
ST a EURO V
Nie som si istý, či to je presne tak. Veď ostatne Kuga stále má 2,5 R5 a Volvá tiež.Takže asi sa na Euro 5 dá prispôsobiť, otázka bude zrejme skôr spotreba a emisie.
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2010 15:31
Re: ST a EURO V
Volva maji take Ford EcoBoost 2.0 a 1.6, R5 maji uz jen v nafte a Kugu ceka facelift ne? ;-)
Avatar - iudex
1. 10. 2010 13:04
Ktorá je horšia?
Hoci moje prvotné zdesenie z dizajnu FoFo III pominulo, stále som prednej časti neprišiel na chuť. Prekvapujúce je i úplne iné poňatie tváre bežného Focusa a estéčka, hoci si neviem vybrať, ktorá je škaredšia. Pri súčasnom ST je vizuál jednoznačným vylepšením základu, pri trojke to také jednoznačné nie je.
Každopádne technika ST je bez výhrad. 250 koní je viac, ako som čakal (čakal som štandardný EcoBoost s 240 k ako v Mondeu), tým sa dostáva na rovnakú úroveň, ako Mégane RS a Golfa GTI necháva ďaleko za sebou. A pritom je tu stále priestor pre RS. :-)
Rozbalit vlákno
8
1. 10. 2010 14:14
Re: Ktorá je horšia?
Mne sa naopak STcko paci a neveril by som, co dokaze vymena obycajneho predneho naraznika. Napriek tomu, zadne svetla posobia vyslovene rusivo, az odporne.
Celkovo, aj ked nemozem dat viac ako 9bodov z 10, tak dizajn Stcka ma v sebe zaujimave prvky, ktore ale nemaju dotiahnutu poslednu stvrtinu - zadne svetla by nemali mat to pretiahnutie dopredu, predne hmlovky by nemali byt okruhle a jemne by som doladil aj predne svetla.
Na fotkach auto vyzera vacsie, nez v skutocnosti a svojou velkostou, farbou a fasadou trochu pripomina Cayenne v oranzovej metalize
Usmevne vyzera napis Ate na brzdach ;-)
A interier Gulietty alebo C5ky je ovela krajsi.
1. 10. 2010 14:22
Re: Ktorá je horšia?
Co je na nápisu Ate úsměvného? Kdyby tam bylo Brembo, tak ti to úsměvné nepřijde?
1. 10. 2010 15:40
Re: Ktorá je horšia?
Navic ATE jsou i dobre zname v US.
Avatar - Dinar
1. 10. 2010 14:48
Re: Ktorá je horšia?
Deklarovaný výkon, no, po posledních dvou projetých autech se slibným papírovým výkonem, přestávám papíru věřit. Mondeo 240k jede jako auto o 40 koní slabší, a ještě horší dojem zanechala insignie OPC, buď jsem měl nějaký vadný kus nebo je to číslo podvod, to auto nemělo přes 330 koní ani náhodou, to byla skutečně těžká bída. Přitom si dobře pamatuju vectru 2,8T (což je počítám pořád stejný motor) s nějakými 220ti koňmi, která jela naopak jako by jich měla o padesát víc, nechápu to.
Avatar - iudex
1. 10. 2010 15:08
Re: Ktorá je horšia?
Nechcem mudrovať, ale možno bude vysvetlením hmotnosť: obe autá sú na hornej hranici strednej triedy rozmermi a aj hmotnosťou. ;-\
Avatar - Dinar
1. 10. 2010 21:06
Re: Ktorá je horšia?
Porovnávalo se srovnatelné, snažil jsem se v insignii opc lovit 535i, jenže při zrychlování jsem se pětce vždycky pár vteřin díval na výfuky, pak už jsem jen viděl vzdalující se siluetu. A to je srovnatelně těžké auto s papírově slabším motorem. OPC jede tak srovnatelně s mým 260ti koňovým S80, prostě tam buď sedmdesát koní zdechlo nebo je ten motor nikdy neměl, jiné vysvětlení nemám.
Avatar - iudex
1. 10. 2010 21:16
Re: Ktorá je horšia?
To, čo hovoríš, nie je moc lichotivé pre Opel. Ale tak nejak mi to do mojej predstavy o Opli zapadá: papierové výkony OK, ale v reále za očakávaniami zaostávajú. Moja posledná skúsenosť je s novou Astrou, kde tiež tie kone boli viac na papieri, ako pod kapotou. 8-s
2. 10. 2010 04:10
Re: Ktorá je horšia?
Nepochybne su Ate dobre brzdy, aj ked nie tak dobre, ako Brembo a preto mi to pride, ako by na sedackach bolo Delphi namiesto Sparco.
1. 10. 2010 13:35
Hmm
Jak jsem již psal jinde. Provedení 3. generace je pro mne trochu překvapením v negativním slova smyslu. Původní new edge design od Focusu I, ale i Cougaru, který měl dle mne šanci tvořit dlouhodoběji designový jazyk značky přerostl v jakousi univerzální "splácaninu".
Ze současných fotek nejvíce překvapil celkový dojem neuvěřitelně vysokého pontonu, kdy hlavně masa hmoty nad koly ničí snahu o dojem lehkonohé sportovnosti. Z tohoto mám dojem jak z kladiva.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
1. 10. 2010 14:50
Re: Hmm
Budou tam za chvíli muset cpát pětadvacítky kola, aby to dělalo alespoň trochu jiný dojem než do výšky navršené hromady plechu.
1. 10. 2010 17:11
Re: Hmm
přesně, je to hnus...
Avatar - Ronault.
1. 10. 2010 20:31
Re: Hmm
Ale možná se to někomu bude límit... třeba někomu, kdo nemá vůbec vkus...
1. 10. 2010 21:26
ta palubka je příšerná
jsem zvědav kolik post pubertálních honimírů na tohle auto bude mít
vidím v tom marketingovej tah aby tatíci od rodin a podnikatelé nekupovali focus ale šli do mondea když už focus je pomalu velkej jak mondeo před pár lety
Rozbalit vlákno
4
Avatar - JDM
1. 10. 2010 21:41
Re: ta palubka je příšerná
palubka je příšerná?? možná pro člověka usedlýho na koncernu vw..kde palubky všech auto vypadají úplně stejně..tohle je změna a hlavně ford byl a je pořád originální a proto ho mám rád,nikoho nekopíruje nesnáží se dělat pořád to samé dokola..kdo neriskuje nic nezíská a u mě ford focus určitě uspěje stejně jako u dalších lidí co uznávají originalitu před kvantitou...proč mejt auto který má třistapadesátšesttisíc lidí???
Avatar - Dinar
1. 10. 2010 22:36
Re: ta palubka je příšerná
S focusem budeš velmi originální a nekvantitativní, je to v podstatě taková kusovka ručně dělaná. Jinak, welcome on Earth, mohamede, jak se na Marsu máte?
Avatar - JDM
1. 10. 2010 22:52
Re: ta palubka je příšerná
koukni na první řadu focusu a jeho palubku horší interier jsem neviděl a přesto to bylo nejprodávanější auto své doby s nadčasovým designem jako to vidíš třeba dneska....už nefrčí starý hnusný liftbacky jako otavie nebo stoletej hatch golf....je potřeba se probudit a nežít v roce 1999...
Avatar - white label
2. 10. 2010 01:17
Re: ta palubka je příšerná
Prober se už konečně "proroku", Focus I byl (zejména proti tomuhle tomu) originální až nekonečně..., a to celkově... ;-)
Avatar - kolmar
2. 10. 2010 00:05
design
Tak neviem preco, ale toto mi pripada akoby chcel niekto spravit supersport zo Scenicu, 100 ludi 100 chuti, no toto je fakt bieda...kto za toto da tolko penazi?? terajsie ST je oproti tomu krasavec ktory sa neda slovami opisat!

staci sa pozriet na studiu astry GTC, odpustme si obrie kolesa - tamto je desing!!!
Rozbalit vlákno
0