Ford na autosalonu v Paříži nesází pouze na ekologii jako v případě Mondea ECOnetic, oslovuje také zákazníky toužící po poněkud akčnějších řidičských zážitcích.
Nie som si istý, či to je presne tak. Veď ostatne Kuga stále má 2,5 R5 a Volvá tiež.Takže asi sa na Euro 5 dá prispôsobiť, otázka bude zrejme skôr spotreba a emisie.
Hoci moje prvotné zdesenie z dizajnu FoFo III pominulo, stále som prednej časti neprišiel na chuť. Prekvapujúce je i úplne iné poňatie tváre bežného Focusa a estéčka, hoci si neviem vybrať, ktorá je škaredšia. Pri súčasnom ST je vizuál jednoznačným vylepšením základu, pri trojke to také jednoznačné nie je.
Každopádne technika ST je bez výhrad. 250 koní je viac, ako som čakal (čakal som štandardný EcoBoost s 240 k ako v Mondeu), tým sa dostáva na rovnakú úroveň, ako Mégane RS a Golfa GTI necháva ďaleko za sebou. A pritom je tu stále priestor pre RS. :-)
Mne sa naopak STcko paci a neveril by som, co dokaze vymena obycajneho predneho naraznika. Napriek tomu, zadne svetla posobia vyslovene rusivo, az odporne.
Celkovo, aj ked nemozem dat viac ako 9bodov z 10, tak dizajn Stcka ma v sebe zaujimave prvky, ktore ale nemaju dotiahnutu poslednu stvrtinu - zadne svetla by nemali mat to pretiahnutie dopredu, predne hmlovky by nemali byt okruhle a jemne by som doladil aj predne svetla.
Na fotkach auto vyzera vacsie, nez v skutocnosti a svojou velkostou, farbou a fasadou trochu pripomina Cayenne v oranzovej metalize
Usmevne vyzera napis Ate na brzdach ;-)
A interier Gulietty alebo C5ky je ovela krajsi.
Deklarovaný výkon, no, po posledních dvou projetých autech se slibným papírovým výkonem, přestávám papíru věřit. Mondeo 240k jede jako auto o 40 koní slabší, a ještě horší dojem zanechala insignie OPC, buď jsem měl nějaký vadný kus nebo je to číslo podvod, to auto nemělo přes 330 koní ani náhodou, to byla skutečně těžká bída. Přitom si dobře pamatuju vectru 2,8T (což je počítám pořád stejný motor) s nějakými 220ti koňmi, která jela naopak jako by jich měla o padesát víc, nechápu to.
Porovnávalo se srovnatelné, snažil jsem se v insignii opc lovit 535i, jenže při zrychlování jsem se pětce vždycky pár vteřin díval na výfuky, pak už jsem jen viděl vzdalující se siluetu. A to je srovnatelně těžké auto s papírově slabším motorem. OPC jede tak srovnatelně s mým 260ti koňovým S80, prostě tam buď sedmdesát koní zdechlo nebo je ten motor nikdy neměl, jiné vysvětlení nemám.
To, čo hovoríš, nie je moc lichotivé pre Opel. Ale tak nejak mi to do mojej predstavy o Opli zapadá: papierové výkony OK, ale v reále za očakávaniami zaostávajú. Moja posledná skúsenosť je s novou Astrou, kde tiež tie kone boli viac na papieri, ako pod kapotou. 8-s
Jak jsem již psal jinde. Provedení 3. generace je pro mne trochu překvapením v negativním slova smyslu. Původní new edge design od Focusu I, ale i Cougaru, který měl dle mne šanci tvořit dlouhodoběji designový jazyk značky přerostl v jakousi univerzální "splácaninu".
Ze současných fotek nejvíce překvapil celkový dojem neuvěřitelně vysokého pontonu, kdy hlavně masa hmoty nad koly ničí snahu o dojem lehkonohé sportovnosti. Z tohoto mám dojem jak z kladiva.
jsem zvědav kolik post pubertálních honimírů na tohle auto bude mít
vidím v tom marketingovej tah aby tatíci od rodin a podnikatelé nekupovali focus ale šli do mondea když už focus je pomalu velkej jak mondeo před pár lety
palubka je příšerná?? možná pro člověka usedlýho na koncernu vw..kde palubky všech auto vypadají úplně stejně..tohle je změna a hlavně ford byl a je pořád originální a proto ho mám rád,nikoho nekopíruje nesnáží se dělat pořád to samé dokola..kdo neriskuje nic nezíská a u mě ford focus určitě uspěje stejně jako u dalších lidí co uznávají originalitu před kvantitou...proč mejt auto který má třistapadesátšesttisíc lidí???
S focusem budeš velmi originální a nekvantitativní, je to v podstatě taková kusovka ručně dělaná. Jinak, welcome on Earth, mohamede, jak se na Marsu máte?
koukni na první řadu focusu a jeho palubku horší interier jsem neviděl a přesto to bylo nejprodávanější auto své doby s nadčasovým designem jako to vidíš třeba dneska....už nefrčí starý hnusný liftbacky jako otavie nebo stoletej hatch golf....je potřeba se probudit a nežít v roce 1999...
Tak neviem preco, ale toto mi pripada akoby chcel niekto spravit supersport zo Scenicu, 100 ludi 100 chuti, no toto je fakt bieda...kto za toto da tolko penazi?? terajsie ST je oproti tomu krasavec ktory sa neda slovami opisat!
staci sa pozriet na studiu astry GTC, odpustme si obrie kolesa - tamto je desing!!!