Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Opel Astra Sports Tourer 1,4 Turbo (103 kW) – Těžká pohoda

Z ryze užitkové karoserie se během několika generací stala lifestylová záležitost. Kam se posunula dostupná kombi Opelu v rámci proměny z Caravanu na Sports Tourer?
Zpět na článek
18. 1. 2011 06:36
18. 1. 2011 14:18
18. 1. 2011 21:49
18. 1. 2011 07:07
18. 1. 2011 09:36
18. 1. 2011 09:44
18. 1. 2011 09:54
18. 1. 2011 13:40
18. 1. 2011 14:12
18. 1. 2011 14:44
18. 1. 2011 15:36
19. 1. 2011 13:44
19. 1. 2011 15:09
19. 1. 2011 16:25
19. 1. 2011 19:18
20. 1. 2011 18:43
20. 1. 2011 19:04
21. 1. 2011 12:39
21. 1. 2011 13:17
19. 1. 2011 16:44
19. 1. 2011 17:10
19. 1. 2011 18:06
19. 1. 2011 19:34
18. 1. 2011 13:02
18. 1. 2011 13:38
18. 1. 2011 17:25
18. 1. 2011 18:21
neregistrovaný "Oplik1.3"
18. 1. 2011 18:58
18. 1. 2011 21:40
neregistrovaný "Oplik1.3"
19. 1. 2011 13:51
19. 1. 2011 15:18
19. 1. 2011 15:16
18. 1. 2011 07:35
18. 1. 2011 07:39
18. 1. 2011 09:39
18. 1. 2011 14:12
18. 1. 2011 07:45
18. 1. 2011 08:38
18. 1. 2011 09:32
18. 1. 2011 09:41
18. 1. 2011 09:45
18. 1. 2011 09:51
18. 1. 2011 10:14
18. 1. 2011 12:23
18. 1. 2011 09:42
18. 1. 2011 10:19
18. 1. 2011 10:45
18. 1. 2011 10:55
18. 1. 2011 11:23
18. 1. 2011 11:44
18. 1. 2011 11:51
18. 1. 2011 12:09
18. 1. 2011 13:20
18. 1. 2011 14:47
18. 1. 2011 11:58
18. 1. 2011 12:16
18. 1. 2011 13:00
18. 1. 2011 12:21
18. 1. 2011 12:17
18. 1. 2011 12:25
18. 1. 2011 13:00
18. 1. 2011 12:25
18. 1. 2011 13:18
18. 1. 2011 14:08
18. 1. 2011 15:24
18. 1. 2011 15:28
18. 1. 2011 15:38
18. 1. 2011 15:41
18. 1. 2011 16:09
18. 1. 2011 16:38
18. 1. 2011 16:56
18. 1. 2011 19:32
18. 1. 2011 19:28
18. 1. 2011 13:23
18. 1. 2011 07:56
18. 1. 2011 09:15
18. 1. 2011 09:44
18. 1. 2011 09:49
18. 1. 2011 09:52
18. 1. 2011 09:55
18. 1. 2011 11:54
18. 1. 2011 09:43
18. 1. 2011 11:46
18. 1. 2011 12:09
18. 1. 2011 12:18
18. 1. 2011 12:37
18. 1. 2011 12:57
18. 1. 2011 13:02
18. 1. 2011 13:48
18. 1. 2011 09:30
18. 1. 2011 11:24
18. 1. 2011 17:00
18. 1. 2011 19:09
19. 1. 2011 15:21
18. 1. 2011 08:59
18. 1. 2011 15:39
18. 1. 2011 10:46
18. 1. 2011 12:46
18. 1. 2011 12:02
18. 1. 2011 12:23
18. 1. 2011 12:40
18. 1. 2011 12:55
18. 1. 2011 13:35
18. 1. 2011 13:54
18. 1. 2011 15:27
18. 1. 2011 16:44
18. 1. 2011 13:32
18. 1. 2011 12:37
18. 1. 2011 17:04
11. 11. 2011 12:29
neregistrovaný "ivan12345"
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2011 06:36
motor
Jestli to dobře chápu, tak pro toho kdo rád šlape na plyn se tento motor nehodí, protože má pak velkou žízeň. Prostě nejlépe pracuje, když se jede na pohodičku a na předjetí tam ty koně jsou.
Rozbalit vlákno
2
18. 1. 2011 14:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
18. 1. 2011 21:49
Re: motor
Myslím, že pro lidi co rádí šlapou na plyn, se nehodí žádný z moderních nízkoobjemových turbomotorů, pač si berou všechny dost.
18. 1. 2011 07:07
Astra
Autor článku sa poctivo snažil do protikladu k negatívam nájsť aj výraznejšie plusy tohto vozu, za čo mu patrí pochvala. Ale mám pocit, že každý plusový bod je vykúpený nejakým negatívom.

Plusy:

Tuhá karoséria - snáď dnes už viac-menej samozrejmosť

Velmi dobré jízdní vlastnosti - autor si protirečí už v samotnom článku: "Jízda patří k silným stránkám tohoto kombi, i když vysoká hmotnost auta je stále cítit. Ani krátké Astře se do ostrých zatáček moc nechce, a tak není divu, že dlouhá verze se chová ještě o něco neohrabaněji."

Schopnosti adaptivního podvozku, dobré tlumení nerovností - fajn, ale za príplatok. Navyše adaptívny podvozok žehlí aj negatíva väčších rozmerov kolies. Za menej peňazí sa príjemne neodvezieš, menšie jak 16" kolesá nie sú a podvozok ťa vytrasie.

Jízdní pohodlí i na velkých kolech - ako v predchádzajúcom odseku - len s adaptívnymi tlmičmi

Nejlepší ergonomická sedadla ve třídě - ok, ale čo vzadu? Kombi nie je športiak pre dvoch.

Prostor na předních sedadlech, velká vnitřní šířka vpředu i vzadu - vpredu beriem, vzadu šírka bez dĺžky nemá efekt. Navyše sú zadné sedadlá dosť "utopené", o pohodlí nemôže byť reči

Přiměřená spotřeba při jízdě konstantní rychlostí - veta hodná diplomata, proste pekne napísané, že pri inom spôsobe jazdy ako "piánko" to žerie jak prasa

Variabilita a praktičnosti zavazadelníku - nevymyká sa zo zvyklostí triedy, vzhľadom na rozmery auta neohúri objem, prah kufra tiež neoslní malou výškou, operadlá sú delené opačne - kvôli dlhšiemu predmetu musíš sklopiť dvojsedadlo, a dozadu si sadne už iba jeden. Operadlá mali byť delené na tri časti ako predtým

Čeština v palubním informačním systému - aspoň niečo, čo stojí za pochvalu. Mala by to byť samozrejmosťou u všetkých dovozových áut.

Celkovo - auto je veľké a ťažké, vzhľadom na to ponúka mizerný priestor vzadu, len priemerný kufor, naopak, vozí na kombi zbytočne veľa vzduchu nad hlavami pasažierov. Pohodlie ponúka iba vpredu, zadní cestujúci nemajú nárok. Podvozok v základe nepoteší aj do ostreších zákrut ide nerád (vraj "Sports"). Prevádzkové náklady nepotešia tiež, výmena pneumatík s väčším priemerom nie je za hubičku a na čerpačka tiež môže znamenať prievan v peňaženke.

Suma-sumárum, Opel to vzal za veľmi zlý koniec.
Rozbalit vlákno
28
18. 1. 2011 09:36
Re: Astra
že ty poslednou dobou ten Opel nejak nemáš rád ;-)
Avatar - jazva
18. 1. 2011 09:44
Re: Astra
asi ho nas.rali s tou Merivou... >:D
18. 1. 2011 09:54
Re: Astra
ano, to bola vyslovene provokácia! >:-[]
18. 1. 2011 13:40
Re: Astra
Ona ani tá Astra nejak neohúrila. Sedel som v krátkej a nemôžem povedať, že by ma čímkoľvek oslovila. Vyberať medzi Astrou a Golfom (čo je najčastejšie porovnávaná dvojica), tak jednoznačne Golf. Bez ohľadu na to, že VW nemám rád podstatne dlhšie a dôkladnejšie. >:-[]
18. 1. 2011 14:12
Re: Astra
hmm, krátke verzie by bol docela oriešok rozsúdiť. Naštastie preferujem kombi a tam je to jednoznačné :-)
Avatar - iudex
18. 1. 2011 14:44
Re: Astra
Jazdne je to lepšie, ako staticky. Ako som už písal blog, je to podľa mňa bezkonkurenčne najlepšie jazdiace auto s polotuhou zadnou nápravou a i medzi multilinkami sa radí vysoko. S Golfom je jazdne plne porovnateľná a na Focus jej chýba len málo.
18. 1. 2011 15:36
Re: Astra
No rozhodne, že jazda je o inom. Aj niečo iné povie ako statická prehliadka. Ale to by som musel skúšať každé auto o ktorom sa tu píše, a toho by bolo teda na jedného veľa. Porovnať Golfa a Astru podľa množstva testov nie je problém, u tohto kombíka ale sa mi jej hodnotenie, čo sa jazdy týka, nepozdáva.
Čiste vizuálne sa mi Golf nijak nepáči, ale vždy je to lepšie, ako Astra - interiéry od Opla mi proste nesedia, nepáčia sa mi, ani sa v tých autách nejak dobre necítim.
19. 1. 2011 13:44
Re: Astra
inac velmi divne napisane riadky.. je vidno ze ti novy opel nesedi ale co ta perla na zaver?

"Suma-sumárum, Opel to vzal za veľmi zlý koniec."

Opel to vzal za zly koniec vzhladom na zakaznika menou Klaudius, celkovo to vzal prave za dobry koniec a myslim ze v nizsej strednej medzi kombikmi bude s focusom dominovat.

inac k ostatnym veciam:
kolesa rozmeru 16 a klasickym podvozkom ta nevytrasu, kedze tam je profil tusim 55. A klasicky podvozok je dostatocne odladeny tiez, nie je dobre ked sa vyjadrujes k niecomu co si neskusal.Ono aj taka octavka na 17' kolesach s klasickym podvozkom je odladena vcelku dobre a u astry to nie je ine.

Motor je dobry, taky ako vsetko ostatne u konkurencii.. Ked neslapes nizka spotreba ked tomu dupnes tak leti do vysin. Tu su na tom vsetci rovnako.

Auto je velke - suhlas, opel sa snazi zaujat na dizajn, v dalsich generaciach snad bude lepsie na tom vnutorny priestor

malo miesta vzadu : ono toho miesta tak malo nie je.. Zase ked kupujes kombi tak realne v nom prevazas bud deti v autosedackach alebo male deti, ktorym je to akurat. A realne kolko krat su tie kombi na cestach obsadene na 4 sedackach? Pre podnikatelov to bude aj tak sluzobak..

V tvojom prispevku je vidiet ze ta opel nejako sere a nie je moc objektivny. Neber to ako urazku, len ako moje hodnotenie.
19. 1. 2011 15:09
Re: Astra
A čím akože bude dominovať? Iba ak vonkajšími rozmermi a váhou.

V disciplínach kombi - v priestore vzadu a v kufri neboduje bohvieako. Ak to porovnávaš s Octaviou na 17", tak okej, ani na tej Octavii to nie je bohvieaká výhra, určite teda nie pre rodinné vozenie. Nie je každý športovo naladený.

Ja proti motoru nepíšem nič, ale proti spotrebe. Čo tak pozornejšie čítať? Auto je dosť ťažké, a spotreba je vyššie ako u konkurencie. Nie sú na tom všetci rovnako, to je blbosť.

Toho miesta vzadu zrejme extra veľa nebude, ani na fotkách to moc dobre nevyzerá. A mimochodom - vozil si niekedy v aute deti v autosedačkách? Potom by si mal vedieť, že autosedačky, najmä tie pre menšie deti, potrebujú v pozdĺžnom smere veľa miesta, lebo deti v nich sedia s vystretými nohami. Ak je vzadu menej miesta, nohy si buď nevystrú, alebo si ich musia opierať o operadlo sedadla pre nimi, ktoré im zavadzia.
Reálne je kombík určený na vozenie 4-5 ľudí, argument, že málokedy máš sedadlá vzadu obsadené, v tomto prípade za nič nestojí. To vytiahni pri mikroaute alebo športovom aute.
Kombi nie je iba pre podnikateľov, často ho kupujú práve rodiny.

Opel proste nespravil podľa mňa dobré auto. Začalo to Insigniou, cez merivu, a Astra to chytila naposledy. Nepáči sa mi, akým smerom sa Opel posúva a aj vysvetľujem, čo mi na tých autách nesedí.
19. 1. 2011 16:25
Re: Astra
Mám na tebe dotaz Klaudie. Mohl by si říct co máš za auto a s jakým motorem, abysme věděli, které auto ty preferuješ jako lepší než tuto Astru?
19. 1. 2011 19:18
Re: Astra
To máš ťažké, mám v rodine dve autá, každé úplne iné, a obe úplne iné ako Astra. Lovím skrátka v iných vodách. Kto sem chodí pravidelne, a pozná ma, vie, čím jazdím.
Z kompaktov, ak už by som upieral zrak týmto smerom, hodnotím lepšie - všetky.
20. 1. 2011 18:43
Re: Astra
Tak se pochlub, ať jsem stejně znalý jako ti, kteří již ví, co doma máš.
20. 1. 2011 19:04
Re: Astra
ako vacsina kritkiov tazko ti klaudius povie na com jazdi , keby sem napisal, co ma, tazko by sa mu diskutovalo v dalsich diskusiach...
21. 1. 2011 12:39
Re: Astra
Robíš sa múdry, jak Šalamúnove gate.... >:D
21. 1. 2011 13:17
Re: Astra
ja nepotrebujem vediet ake mas auto, je mi to jedno. Na tuto tvoju uroven diskusie sa neznizim.. :no:
19. 1. 2011 16:44
Re: Astra
1. odstavec:
17" kolesa nie su pre "sportovo" zalozenych ani omylom ale toto je offtopic. Ked nechces 17 tak si tam nechas 16 co su uz pekne balony a ver tomu ze tam rozdiel oproti 15 nebude, co sa tyka komfortu, kedze oproti 17 nejde o ziadne nizkoprofilove pneu ale klasicke.

2 odstavec:
Spotreba: treba si oddelit dve veci: papierove hodnotenia a realne. A nie ani tak testy novinarov ale skor nemecky spritmonitor kde su realni uzivatelia. Novinari to zvyknu testovat trochu inak ako bezni uziovatelia jazdia. Ale myslim ze spotreba 7-8 litrov na 1,4 103KW pri beznej prevadzke je prijatelna a pre cloveka co najazdi 15tisic rocne to nemusi ani prinajmensom trapit. Ale ostatne auta su na tom rovnako, pokial ide o 1,4 ci 1,6 turtba v kombikoch v spotrebe. ROzdiely pol litra nie su podstatne.

3odstavec:
autosedacky: netusim, estelen ma to caka, v juni cakame prirastok, budem mudrejsi. ALe realne pokial nemas 200cm ale beznych 185 +/- tak si myslim ze v pohode. Zase v tej astre nie je zufalo malo miesta. A ked sa autosedacky zmestili ludom do fabie kombi tak do tejto astry sa vojdu tiez. Toho miesta tam nie je vela v porovnani s konkurenciou a dnesnym standardom ale povedat ze je ho vyslovene malo je podla mna blbost. Je ho tam urcite viac ako napriklad v jednotkovej octavke kombi. Nepovedal by som ze kombik je pre 5 ludi, na to tu mame zafiry, smaxy, tourany a podobne.. Kombi je pre 4 ludi , 5 je nudzovka. A 4 ludia sa vojdu. A realne ked mas male deti , kolkokrat mas to sedfadlo vzadu obsadene? Ja si myslim ze je to dost podstatny argument, lebo na kratke cesty stacila aj fabka, na dlhe cesty to par krat do roka vydrzis. Vsetko je to o osobnych preferenciach. Ak budem jazdit denno denne nalozeny s 5 ludmi na palube, nekupim si ani superba ale pojdem do touranu.
A ano, kombi je v podstatnej miere aj pre podnikatelov. A casto si ich ludia beru aj ako sluzobaky, ked maju na vyber beru kombi. Je to tak vsade, staci sledovat. Moji zakaznici maju vo vozovych parkoch vacsinu kombikov a to ide o velke firmy.

4 odstavec:
Je to dobre ze sa ti nepaci, kazdy mame pravo na subjektivny nazor, to ci to bol dobry tah alebo nie, nevies po vedat ani ty ani ja, to ukaze predajnost a cisla v konecnom dosledku. Mne sa paci opel aj jeho sucasna cesta. A pacia sa mi aj tie tlacidla, aj dizajn aj vsetko. Nemat na BMW, idem do opla s istotou.

A este nieco na zaver:
ked chces psa byt, palicu si najdes... :yes:
19. 1. 2011 19:34
Re: Astra
Vpodstate si to reálne vystihol. Máš skrátka na veci iný pohľad ako ja. Každý chváli, čo mu vyhovuje a čo sa mu páči, a naopak.
Pre nápovedu, vozím tri malé deti, ktoré ešte nejakú dobu malé budú. Koniec-koncov, podľa dnešných predpisov odložíš autosedačky hodne neskoro.
Čo preferujem? Priestor, pohodlie, úspornú prevádzku. Vozím seba do práce a okrem toho iba rodinu a občas nejaký náklad, pretože ešte dokončujem bývanie.
;-)
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 13:02
Re: Astra
v astře mu přivřelo hlavu do skla.... a než přijeli hasiči, tak ho našel bezdomovec Béda..... od té doby chodí kolem oplů zády >:D >:D >:D >:D
18. 1. 2011 13:38
Re: Astra
Radšej sa mrkni do zrkadla...či nemáš po napísaní tejto blbiny oslie uši... >:-[]
18. 1. 2011 17:25
Re: Astra
chapem gti-ho ze svojimi prispevkami adoruje vw. co uz ale chapem menej je, ze so zeleznou pravidelnostou pod kazdym testom oplu nachadzam tvoje prispevky, ktorymi obsirne dokazujes ake su to tazke a skarede auta s vela tlacitkami na stredovom panely. zaujimala by ma tvoja motivacia. vacsina diskuterov skor vychvaluje nieco s cim sympatizuje. ty si iny. skoro mam pocit ze ta opel nasrdil a beries to osobne. fakt by ma to zaujimalo. vdaka

ps: mimochodom technicka poznamka: vlastnim opel astra J hatch, kupil som to auto v plnom zdravi a nebol na mna vyvijany ani iny psychicky alebo fyzicky natlak :-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
18. 1. 2011 18:21
Re: Astra
tento člověk má problém s Oply a možná i sám se sebou, tak si ho nevšímej.......opět napíše pár vět o mnoha tlačítkách na palubce, ještě přidá váhu, no nepřipomíná Ti někoho kdo tady zase mele stále něco o apoštolech .....
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 18:58
Re: Astra
Jedno se ale upřít nedá. Astra je kur.e.vsky těžký auto.
neregistrovaný "Oplik1.3"
18. 1. 2011 21:40
Re: Astra
ano, ale kdo ho bude chtít, ten si ho koupí a ten zakomlexovaný pán, co tady stále mele váhu a čudle s tím nic nenedělá........... :-)
19. 1. 2011 13:51
Re: Astra
poviem ti to tak - oproti golfu 1,6 TDI je o 8,9% tazsi. Zda sa ti to vela? Realne je to 1377 ku 1500 Kg. Ono tych 20 cm na dlzku niekde je ukrytych.. ALe te motor to zvladne. Ked chces silny motor nebudes kupovat 1,4 turbo ale asi skor tu 118KW naftu. Realne je tych 123KG rozdiel asi ako keby si nosil naviac dve slecny v aute a to uz velky rozdiel nie je :-)
19. 1. 2011 15:18
Re: Astra
Je vidieť, že si odborník. Sadni do auta a nalož tých 120 kg hoci vo vreciach s kukuricou (tie slečny, predpokladám, asi nezoženieš), a potom si bež vyskúšať, čo to spraví s dynamikou a spotrebou. :-!
19. 1. 2011 15:16
Re: Astra
Tak asi nepatrím k väčšine diskutérov. Sorry, že vyjadrujem vlastný názor. Ak Opel príde s autom, ktoré sa mi bude páčiť, tak to tiež napíšem. Zatiaľ sa nestalo.
Naposledy ma oslovila Astra G, dokonca v istej dobe som zvažoval jej kúpu (ako Astra Classic). Vcelku sympatická mi bola ešte prvá generácia Merivy.
Astra H sa už trochu od mojich predstáv auta, ktoré by som chcel mať v garáži, trochu vzdialila, ale počnúc Insigniou proste Opel nie.

Mimochodom, s čím máš problém? Tvoja ps je tak trochu z cesty, nemyslíš?
18. 1. 2011 07:35
1500kg?
Kombik v nizsej strednej, s benzinovym motorom, a hmotnost 1500kg? Tomu sa tusim vravi auto-obezita. Pre porovnanie, octavia kombi 1.8tsi/118kW ma ~1300kg...
Rozbalit vlákno
64
Avatar - Uhlik
18. 1. 2011 07:39
Re: 1500kg?
Tiez ma ta Octavia len 4* bezpecnosti, hadam ako jedine auto v triede...

S tym, ze je Astra tazka suhlasim.
18. 1. 2011 09:39
Re: 1500kg?
ono auto so 4* moze byt pre cestujucich napriek tomu bezpecnejsie, ako auto s 5*. Okrem toho, myslim ze testy sa robili naposledy s modelom roku 2004. A tu hviezdu tusim stratila za to, ze v testovanej verzii nebol kolenny airbag, alebo nieco take...

Kazdopadne 1 a pol tony na taketo auto s benzinovym motorom je fakt vela. Pre porovnanie, napriklad mazda6 vo verzii kombi s benzinom 2.0/114kW vazi 1465, ale to je o triedu vacsie auto, v ktorom mas ovela viac priestoru pre cestujucich aj batozinu.
Avatar - Uhlik
18. 1. 2011 14:12
Re: 1500kg?
Neviem preco nedostala Octavia 5*, ked Golf ich vtedy mal.. Asi sa niekde setrilo... Aj minula Astra (terajsia Classic) mala/ma 5*.
18. 1. 2011 07:45
Re: 1500kg?
.... a taky je ta Octa celkově menší a přitom je v ní víc místa a má větší kufr.... A samozřejmě míň žere (se stejným motorem....).

Ale jinak jako jo, Opelu se povedlo postavit auto, které je fotogenické.... Jinak ale absolutně nevidím argumenty, které by mě přesvědčily si tu káru koupit.... (a že je "velká" je pro mě spíš mínus.... Nevím, proč bych s sebou měl tahat kraksnu o délce 4,7m a váze 1,5t, když stejně efektivně mi poslouží menší auto....)
Avatar - Sosa
18. 1. 2011 08:38
Re: 1500kg?
pri celnej zrazke Octa vs. Astra by si chcel sediet vpredu v Octe alebo v Astre?
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 09:32
Re: 1500kg?
A jaký myslíš, že tam bude rozdíl?
18. 1. 2011 09:41
Re: 1500kg?
tak vzhledem k tomu, že Oktavka je z roku 2004 a Astra z 2009 tam rozdíl nějaký určitě bude. Samozřejmě při čelní srážce těchto dvou aut bych nejraději seděl doma na gauči u televize >:-[]
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 09:45
Re: 1500kg?
Rozdíl určitě nebude tak velký, jak si Sosa myslí. Nějaké dílčí rozdíly ve prospěch Astry jsou ze stáří octavie patrné, ale předpokládám že větší váhu by tam hrála spíš náhoda, než to že by ten z astry byl zdravý a ten v octávii rozsekaný.
18. 1. 2011 09:51
Re: 1500kg?
samozřejmě, ono je těžko odhadovat už i situace, které nezodpovídají testovacím modelův v NCAP, takže lepší je nebourat vůbec
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 10:14
Re: 1500kg?
JInak i další nepříjemnost může pramenit z nárazu do pevné překážky, kde vyšší hmotnost Astry nebude výhoda. Bude mít větší setrvačnost a hybnost.
18. 1. 2011 12:23
Re: 1500kg?
No vzhledem k tomu, že 15 metráků má větší setrvačnost, než 13 metráků u oktávky tak radši v Astře. Ovšem ne kvůli počtu pytlů a marketingovým kecům EURO NCAP, ale čistě kvůli tý hmotnosti.
Avatar - Katikakus
18. 1. 2011 09:42
Re: 1500kg?
Kufr sice Octavka vetsi ma, ale vic mista pro cestujici v ni neni. V Astre si za sebe bez problemu sednu, v Octavce nikoli - 186 cm. Resp. sednu si za sebe i v Octavce ale neni to pohodlne a maximalne na kratke trasy. Nedokazu si predstavit jet vzadu treba 200 km.
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 10:19
Re: 1500kg?
Opel astra Sports Tourer:
podélný prostor vzadu min/max (mm): 580 / 640
šířka vzadu (mm): 1430

Octavia Combi 4x4:
podélný prostor vzadu min/max (mm): 650 / 960
šířka vzadu (mm): 1430
Avatar - Katikakus
18. 1. 2011 10:45
Re: 1500kg?
Ten podelny prostor v Astre je blbe, to te mohlo trknout, ze je to nesmysl. Kazdopadne ja nemluvim o papirovych hodnotach ale o realne zkusenosti. V octavce mam proste kolena natlacena do operadla pred sebou, v Astre ne.
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 10:55
Re: 1500kg?
No dost mi tam neseděl, ale kopíroval jsem z auto.cz. Máš někde správné údaje? Už pro to, aby si to na auto.cz opravili.
18. 1. 2011 11:23
Re: 1500kg?
Reálně: mám 190 cm a v OII si za sebe pohodlně (v mezích nižší střední) sednu. V Astře bohužel opravdu ne, tam už mám nohy do praku. Nemluvě o tom, že se mi do Astry i mnohem hůře nasedalo (sklánělo). Po mých osobních zkušenostech tedy vzadu v Astře ne-e......
Avatar - Katikakus
18. 1. 2011 11:44
Re: 1500kg?
To jsi zrejme nejak nestandardne prostorove resenej. >:-[]
Avatar - iudex
18. 1. 2011 11:51
Re: 1500kg?
No ja mám bežných 193 cm a do nižšej strednej triedy si radšej dozadu nesadám. >:-[] Ale je pravda, že Octavia vzhľadom na priemerné rozmery (resp. podpriemerný rázvor) je priestorovo slušne vyriešená, na rozdiel od Astry (hatch, kombi som nesedel), ktorá tie centimetre vyhadzuje oknom.
18. 1. 2011 12:09
Re: 1500kg?
Já se taky vyhýbám jakémukoli pobytu na zadních sedadlech, ale někdy prostě není zbytí. Můj potencionální tchán měří 205cm - ten vzadu nejezdí opravdu nikdy. Jednou jsme se oba dokonce nasoukali do Pumy...jen se nám u chodníku lidi smáli, když jsme lezli ven z auta >:D
18. 1. 2011 12:41
Re: 1500kg?
Mu koukala hlave ze stresniho okynka, ne? >:D
Avatar - Katikakus
18. 1. 2011 13:20
Re: 1500kg?
No ta ja normalne taky ne, ale je to celkem dobra "zkouska spravnosti" - pokud si sednu za sebe ja, tak si tam bez problemu sednou vsichni potencialni spolujezdci z okruhu rodiny a znamych.
Avatar - iudex
18. 1. 2011 14:47
Re: 1500kg?
Rozumiem a stotožňujem sa s tým. Ja si vo svojom aute sám za seba sadnem a nebúcham si hlavu, ani netlačím kolená do operadla, teda s ohľadom na moju výšku ho považujem za veľmi priestranné.
Paradoxne najviac miesta vzadu vyžadujú tí najmenší - deti v autosedačkách, lebo tie majú nohy vystreté rovno dopredu. ;-)
18. 1. 2011 11:58
Re: 1500kg?
no myslím, že jsem proporčně v normálu...aspoň jsem si nevšiml, že bych měl nohy jako Sklenářová >:D
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:16
Re: 1500kg?
..on myslí starou Sklenářovou, sousedku, co má nohy jako konve >:D >:D >:D
18. 1. 2011 12:39
Re: 1500kg?
Mne to prave prislo vtipny, protoze moje tridni ze zakladky se Sklenarova jmenovala a vypadala jako trojdilna skrin.
Sklenarikova, to je jinej level. >:-[]
18. 1. 2011 12:21
Re: 1500kg?
Jo to bude ona....jsem rád, že ses dovtípil ;-)
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:17
Re: 1500kg?
.....pro tebe vyráběj myslím, jo, žebřiňák se to jmenuje >:D ;-) :-)
18. 1. 2011 12:25
Re: 1500kg?
No tak dík. Tomu se říká diskriminace. Jako by nestačilo, že mám krátký nohavice a z trika mi leze břicho, ještě žebřiňákem musím jezdit >:D
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 13:00
Re: 1500kg?
....asi máme stejného krejčího na trika.... mi ta sfiňa taky dělá nadpupkáčky >:D >:D >:D >:D
18. 1. 2011 12:25
Re: 1500kg?
Ty máš nějakou atypickou postavu čoveče. Já mám 180 cm a 100 kilo a v oktávce vzadu nemám problém. Teda pokud nesedím uprostřed mezi dvěma podobně vypadajícíma lidma >:D
Avatar - iudex
18. 1. 2011 13:18
Re: 1500kg?
Ty človeče nežer toľko, metrák pri 180 cm... >:-[]
18. 1. 2011 14:08
Re: 1500kg?
hmm, tiež sa k tomu pomaly ale isto blížim a tiež nechápem kde to je! Veď som stále ten štíhly fešák ako pred 10 rokmi (a 20 kilami) >:D
Avatar - iudex
18. 1. 2011 15:24
Re: 1500kg?
Mládež, 100 kíl? Jediné ospravedlnenie by bolo, ak by to bolo v svalovej hmote a na lavičke tých 100 kg vytlačíte. Ja mám pri 193 cm 88 kg, a to pri sedavom zamestnaní (aj keď tehličky na bruchu sa nejako zaliali) . 8-s
Avatar - Krispos
18. 1. 2011 15:28
Re: 1500kg?
Já mám třeba 172 cm a 94 kilo.... ale hubnutí mám zakázáno od doktorky, takže se tím nestresuju :-)
18. 1. 2011 15:38
Re: 1500kg?
Máš ťažké kosti, alebo si proste "vodnatejší" a nie suchár, voda je ťažká... >:D
Avatar - Krispos
18. 1. 2011 15:41
Re: 1500kg?
Ani, ale mám nemoc, u které se hubnutím tuhne... proto mám nakázáno jíst všecko, klidně i nezdravé, ale nehubnout :-)
Avatar - Andromeda
18. 1. 2011 16:09
Re: 1500kg?
Á,pán je "vysekanej ještěr" >:-[] - v místním slangu sportovně vyrýsovaný štíhlý jedinec ...Hm,to bylo před mnoha kily...
Avatar - iudex
18. 1. 2011 16:38
Re: 1500kg?
Bejvávalo. :'-( Ale ešte sa v rámci možností udržujem.
Avatar - Andromeda
18. 1. 2011 16:56
Re: 1500kg?
Vyděržaj pijaněr ;-) ,fandím.Posledních cca 8 měsíců mne opět "nafouklo" a tytam jsou časy mínus x kil,každodenní porce km na kole + bezproblémového šatníku >:-[] ...
18. 1. 2011 19:32
Re: 1500kg?
No tak kdybych už ani těch 100 kilo v benči nedal to by bylo špatný. >:D
18. 1. 2011 19:28
Re: 1500kg?
>:D >:D nejsem zas tak strašně tlustej. Chodím trochu cvičit.
Avatar - Katikakus
18. 1. 2011 13:23
Re: 1500kg?
O sirku ani tak nejde, jde o kolena. A nejsem sam.
18. 1. 2011 07:56
Re: 1500kg?
Pokud chceš bezpečné auto, které se nebude kroutit, tak bude něco vážit. Octavia je přece jenom o generaci starší a bezpečnost se u ní tehdy až zas tak moc neřešila. Golf s 1.4 taky váží 1460 kg.
Avatar - miromen
18. 1. 2011 09:15
Re: 1500kg?
Proč uvadiš hmotnost Golf 1.4 TFSI s DSG ? Jinak pokud chceš moderni bezpečne auto tak bude lehči než Astra a bude mit 5 hvězd. A mam takovy dojem že starši Golf ziskal vice bodu než Astra.
18. 1. 2011 09:44
Re: 1500kg?
jenže tuším loni se bodování spřísnilo ;-)
Avatar - miromen
18. 1. 2011 09:49
Re: 1500kg?
Pokud vim tak Golf byl testovan už za přisnějšich podminek.
18. 1. 2011 09:52
Re: 1500kg?
komunikační šum - psal jsi "starší Golf", předpokládal jsem, že myslíš 5.generaci ;-)
Avatar - miromen
18. 1. 2011 09:55
Re: 1500kg?
No mohl jsem uvest že mam na mysli 6 generaci ale obraz už naskočil to jsem rad. ;-)
18. 1. 2011 11:54
Re: 1500kg?
OK, bez DSG má 1448 kg. Zase má ale menší nádrž, takže je to v podstatě těch 1460 kg.
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 09:43
Re: 1500kg?
Golf Variant 1,4 TSI 1394 Kg.
18. 1. 2011 11:46
Re: 1500kg?
Golf Variant 1.4 TSI 1460 kg
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 12:09
Re: 1500kg?
Hmotnost vozu bez řidiče s naplněnou palivovou nádrží na 90% je 1394Kg.
18. 1. 2011 12:18
Re: 1500kg?
Pohotovostná hmotnosť Golf Variant 1.4 TSI je 1394 kg. [odkaz]
18. 1. 2011 12:37
Re: 1500kg?
Pohotovostná hmotnosť Golf Variant 1.4 TSI je 1448/1460 [odkaz]
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 12:57
Re: 1500kg?
Nech si zdát. Uvádíš variantu s dvojitým přeplňováním. U modelu s klasickým turbem, tedy srovnatelnou variantu jako astra, je hmotnost 1394 Kg
18. 1. 2011 13:02
Re: 1500kg?
Ta má jen 90 kW. Ale jinak Ok, musíme dát do srovnání tu lehčí 1.4 od VW.
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 13:48
Re: 1500kg?
Ty jsi vážně kašpárek. Je pravda, že golf váží o 13Kw míň . >:D
Ona jedna taková kilovata váží jak středně vykrmený sele. >:D

Porovnáváš tu motor s více prvky, aby jsi se aspoň přiblížil hmotnosti Astry.

Ale jestli si myslíš, že je výkon tak těžký tak:

Krátká astra 1,4 T 88KW 1400 Kg
Golf 1,4 TSI 90Kw 1255 Kg

A to ten golf váží o dvě kilovaty víc >:D

Takže sni svůj sen o lehký astře dál.
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 09:30
Re: 1500kg?
Superb kombi 1,4 TSI Pohotovostní hmotnost s řidičem 1.499 kg
18. 1. 2011 11:24
Re: 1500kg?
A to je pritom superb o jeden-a-pol triedy vacsie auto kde je ovela viac miesta pre cestujucich, aj batozinu! To len dokazuje, ze astra-st by fakt potrebovala redukcnu dietu...
18. 1. 2011 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 19:09
Re: 1500kg?
Taky slušný macek, ale taky nepatří k tomu nejlepšímu co na trhu je.
19. 1. 2011 15:21
Re: 1500kg?
Správne. Treba ale pripomenúť, ž v rámci Peugeotu tvorí akýsi prechod medzi klasikou a MPV, a do kufra mu vojdú ešte dve menšie sedačky.
Avatar - jazva
18. 1. 2011 08:59
Roletka
Nemá to automatickú roletku, ktorá sa dá odtiahnuť ťuknutím do nej lakťom alebo rukou.
:no:
A ten motor... To má 103kW, kto to pre boha využije?! Stačilo by aj nejakých 51... Každý kW navyše, je nebezpečný!!!
:no:

Proste auto na odpis... >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
1
18. 1. 2011 09:20
TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
Nejsem mistr světa přes auta, mám novou Insignii a jsem spokojen. Ale divím se jak jsou podány + a - tohoto modelu. Ptám se:

a) proč jsou negativa ohledně komfortu na zadním sedadle rozepsány do cca 7 bodů, když lze vše shrnout do jednoho, např. "nepohodlí pro dospělé pasažéry na zadních sedadlech"

b) proč nejsou rozepsány technické vychytávky (asistenti) v obdobném rozsahu přes jednu obrazovku, tak jak to s chutí udělal jiný recenzent u "nového" pašíku? Jaké jiné auto v této třídě nabízí automatické přepínání dálkových světel, integrované LED osvětlení, dynamické nastavení podvozku, kamerové čtení dopravních značek, navigace v CZ, špičkové přední sedadla s razítkem německých ortopedů?

Největším mínusem Oplů je menší image (oproti VW), o který přišel přílišným šetřením v 90.letech což se promítlo do poruchovosti modelů! Dnes se snaží, kvalitou jsou na evropském průměru. Ale IMAGE budou napravovat dalších 20let, jejich škoda!

CHA! Co vy na to???
Rozbalit vlákno
12
Avatar - jazva
18. 1. 2011 09:35
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
:yes: :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2011 09:36
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
Na jednu stranu máš pravdu, že se nějak jinak přihlíží na nedostatky koncernových aut a konkurenčních automobilek. Na druhou stranu, koncern dělá těch kopanců asi nejmíň a některé věci ma super. Třeba palubní počítač, který ukazuje jak krátkodobou tak dlouhodobou spotřebu a třeba na rádiu u čudlíku svítí název stanice.
Golf IV se stal třeba etalonem mála místa vzadu a přitom to tak šílené nebylo.
18. 1. 2011 11:14
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
Kolik meris? Ja mam 184 a do Golfa jsem se za sebe prijatelne posadit nemohl.
18. 1. 2011 12:26
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
Golf IV je vzadu na tom mizerne, horšie jak Octavia I.
18. 1. 2011 09:47
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
a to ještě počkej až ho dostanou do rukou v Top Gearu - "proboha, vždyť je to Vauxhall!!" >:-[]
19. 1. 2011 13:56
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
v top geare zdrbu vsetko co ma menej ako 300 koni a stoji to pod 70 litrov (libier) :-)
18. 1. 2011 09:57
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
Naprostý souhlas :yes: Ale já už se tu ničemu nedivím... ;-)
Avatar - Katikakus
18. 1. 2011 10:08
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
:yes:
18. 1. 2011 11:21
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
:yes: :yes: :yes:
18. 1. 2011 11:28
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
no je fakt že to shrnutí nedostatků a to vyloženě urputné kritizování místa vzadu je trapné.... Ona asi ani ta Octa nemá pro třetího pasažéra vzadu extra libové místo (ovšem u ní by se to maximálně odbylo frází "třetí pasažér si moc komfortu neužije, ale vozy této třídy nejsou pro přepravu tří dospělých koncipované, takže to nevímáme jako vážný nedostatek")

Taky mi to přijde, že u "některých" vozů se testuje stylem "hledáme klady" a u jiných stylem "hledáme nedostatky". 8-s

Jinak ovšem osobně Astru moc nemusím....
18. 1. 2011 12:42
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
vozy této třídy nejsou pro přepravu tří dospělých koncipované - čiastočne máš pravdu ale u väčšiny konkurencie sa tam aj ten stredný ešte uchádzajúco odvezie - kdežto tu bude mať problém vôbec sa usadiť a kam s nohami

Mimochodm, autor článku sa skôr snažil hľadať klady, aspoň ja mám ten pocit. Ale nejak veľa ich nenašiel.
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:48
Re: TROCHU SOUDNOSTI, PÁNOVÉ
Gratuluji k výběru, Insignia je opravdu nádherný vůz.... s jakým to máš motorem? :yes: :yes: :yes:
18. 1. 2011 10:14
PROFI BLOGEŘI?
..stejně by mě zajímalo, kolik "blogerů" či diskutérů je na AUTO.cz placeno PR agentůrkou VW

V dnešní době xichtknížek a "soc.sítí" je ovlivňování masy přes placené blogery jeden z nejúčinějších marketingových kanálů. Pokud zvednete ruku a přihlásíte se, dám vám 2x tolik co oni! ;-)
Rozbalit vlákno
38
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 10:21
Re: PROFI BLOGEŘI?
Mě by zajímalo kolik blogerů či diskutérů je na AUTO.cz placeno Fiatem, Hyundai, Kia, Opel, Ford.....
18. 1. 2011 10:49
Re: PROFI BLOGEŘI?
Aby sme nepřišli na to, že se vlastně na auto.cz odehrává největší souboj automobilek >:D
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 10:58
Re: PROFI BLOGEŘI?
No právě. Ale musel jsem reagovat na to, jak vždycky nějaký zhrzený majitel jedné značky, označuje příznivce jiné značky za placené podržtašky jiné značky.
18. 1. 2011 11:52
Re: PROFI BLOGEŘI?
..nejsem zhrzený a nikoho neoznačuji.

Divili byste se, co říkají výzkumy - nablýskyným letákům a novinám věří dneska málokdo, ale upřímná výpověď majitele z řad návštěvníků - to je panečku pecka, která dokáže u nejednoho nerozhodnutého jedince pohnout s vnímáním konkrétního modelu či image značky.

myslím, že pár takových "šibalů" by se tady našlo
;-)
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 12:14
Re: PROFI BLOGEŘI?
Kdyby jsi nebyl zhrený majitel Opelu, nebo jsi si nemusel dokazovat jak dobře jsi pořídil, tak tu nebudeš psát o placených lidech VW.
18. 1. 2011 12:38
Re: PROFI BLOGEŘI?
No hlavně tady najdeš lidi, kteří rozumí autům. A pak také ty, kteří si koupí opla...

Přece nechceš tvrdit, že jsi vybíral mezi Mondeem, Pasatem, Accordem a Insignií, a dobrovolně sis vybral insignii... Co tě k ní dovedlo? Jsi schopen podrobně definovat svůj výběr, nebo jen za každým stromem čekáš vetřelce?
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:46
Re: PROFI BLOGEŘI?
Třeba právě to, že autům rozumí.... ;-) osobně bych volil mezi Ins a Mondeem.... nakonec by vyhrála Ins, protože je mi esteticky bližší.....jinak dobrá hláška s vetřelci :yes:
18. 1. 2011 13:02
Re: PROFI BLOGEŘI?
*** DESIGN (Red Dot award, takže nejsem sám)
***** PODVOZEK (adaptivní)
**** INTERIÉR (palubovka a komfort řidiče)
*** TECHNOLOGIE (AFL s kamerou, navigace cz)

Ostatní modely byly v 2009 okoukané krabice, mondeo s šunkoidním interiérem, nůďo passat v důchodu, accordu s nepraktickým kufrem (nevejde se kočár :))

..a teď se ukaž, filuto! Ocením alespoň minimální míru objektivity.

> GTI - je vždy lepší auto si projet (aspoň 15tkm) ať víš o čem mluvíš. S virtuálními jedzci se nebavím.
18. 1. 2011 14:05
Re: PROFI BLOGEŘI?
koukám, že ty asi nebudeš splňovat 100% platnou pravdu hlásanou světákem, že "do půl roku budeš litovat, že jsi nevzal Apoštola" >:-[]
18. 1. 2011 15:32
Re: PROFI BLOGEŘI?
Navigace a kamera, to jsou zcela podružné záležitosti. Já už čekal, že tu bedeš šermovat Saabem 9-5, aby tu jako ta insignia vyzněla v plné parádě.

Problém vizuální (jakkoli jsem byl první týden poblouzněn) spatřuji především v celkové neurovnané konfiguraci - tekoucí, do ***ky jdoucí záď, příliš naivistický kukuč, takže jediné co lze cenit, jsou boční dveře, ta obrácená prolisovaná hokejka. A přitahuje-li tě to, pak (v porovnání s Mondeem) jaksi dospělejší kabina.

Uznávám, že jeden třídní problém tu je - vyjma Passatu a Superbu vlastně není co v mainstreamu koupit. Psal jsi, že máš novou insignii, myslel jsem žes ji bral letos, napsal bych ti, že je to přece jasné - nový Passat, ale tvé rozhodování v roce 2009, to holt byl vořech. To už je tak dlouho insignia na trhu?

Proč nevzít Mercedes C-klasse? Jednak je to fakt klassa, jednak za klassu cenu. Uvažoval jsi i tímto směrem?

P.S. Pokud se tu nebavíš s virtuálními jezdci, tak si tu moc neužiješ...
18. 1. 2011 16:53
Re: PROFI BLOGEŘI?
Ne, ne díky, nechci VW už proto, že nechci patřit do šedého průměru a mít auto jako každý 10tý v D segmentu. Navíc ani design mercedesu se mnou nic nedělá (jsou to auta bez emocí, možná až budu v důchodu). Sním o A5, ale až dostavím barák :-)
18. 1. 2011 17:19
Re: PROFI BLOGEŘI?
:-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 19:05
Re: PROFI BLOGEŘI?
srovnat mbc a ins....... to byl vtip, že?
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:19
Re: PROFI BLOGEŘI?
...jako že my tu vytváříme tvář celosvětového automobilového trhu, jo? .... :yes: ;-)
18. 1. 2011 12:54
Re: PROFI BLOGEŘI?
A ne ? Wolff napíše, že Alfa pod VW v žádném případě a ejhle, do měsíce Sergio vytrubuje do světa, že Alfa pod VW nikdy. Škodovka je vlastně krám a jakmile se to tady objeví, tak do týdne VW hlásí do světa, jak přiškrtí Škodovku na výbavě (přeci nebudeš cpát do krámu všechny vymoženosti). Pak najednou se zde dozvíš, jak je VW zlé, že nám škrtí Škodovku a najednou do týdne upřesňující zpráva, že osekání výbavy znamená absenci deštníku u Superbu.
Neber to na lehkou váhu. Jsme pod drobnohledem a svět nás sleduje.
P.S. Víš proč je VW nejlepší ? Protože ta neustálá kritika jim přesně ukazuje, co musí hned zlepšit. Holt to akorát nejde stihnout všechno najednou. >:D
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:58
Re: PROFI BLOGEŘI?
yessss...... ;-) >:D >:D >:D :yes: :yes:
PS: s deštníkem jsi mě skoro přizabil >:D
18. 1. 2011 10:46
Re: PROFI BLOGEŘI?
Já dostávám dva litry od Alfy Romeo, tři od Škodovky, a pětikilo platím Fiatu za to, že ho můžu hanit.

Číslo účtu ti pošlu, desítka se vždycky hodí ;-)
Avatar - iudex
18. 1. 2011 11:53
Re: PROFI BLOGEŘI?
>:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:44
Re: PROFI BLOGEŘI?
....já desítku od souseda za to, že držím hubu a koukám jinam ;-) >:D >:D >:D >:D >:D
18. 1. 2011 12:59
Re: PROFI BLOGEŘI?
>:D To je moc. Co tomu rika manzelka? >:-[]
18. 1. 2011 11:22
Re: PROFI BLOGEŘI?
:yes: :yes: :yes:
18. 1. 2011 11:34
Re: PROFI BLOGEŘI?
Nevím přesně, kolik lidí si v průměru přečte test na auto.cz, ale diskuzi pod ním maximálně pár stovek a to ještě přeháním, abys mi víc zaplatil >:D Za pětikilo tu pro tebe napíšu, že si v tvojí Insignii vzadu hodím nohu přes nohu v botách do š***k a to měřím 190cm ;-)
18. 1. 2011 12:07
Re: PROFI BLOGEŘI?
ACZ ma mesicni navstevnost cca 400.000 unikatnich uzivatelu, z toho se drtiva vetsina o auta blize zajima. To je marketingovy prostor jako krava. Vem si, kolik lidi se tady drzi koncernu jen kvuli GTImu a spol. Ani bych se nedivil, kdyby ruzna zastoupeni podobnym (profi)diskuterum platila. O testech si nedelam iluze, ted uz jen prenest regulerni boj i do diskuzi.
18. 1. 2011 12:16
Re: PROFI BLOGEŘI?
Díky za info, 400tis je u nás k.revsky dost :yes:
Pochopil bych ještě placené testy (i když osobně nevěřím, že to tu takhle funguje), ale např.já osobně jsem diskuze pod články do nedávna ani nečetl a myslím, že takto postupuje drtivá většina z výše zmiňovaných čtenářů... placení diskutéři by byli asi špatná investice.
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:24
Re: PROFI BLOGEŘI?
Ono ty "placené" testy probíhají jinak. Každý redaktor - testér, je nějak zaměřen - prostě mu tluče srdíčko pro tu či onu značku, ten či onen motor....atd....
Tzn. dát do ruky např., myslím Libor se jmenuje, jakékoliv jiné auto než je vw tak to znamená, že tam dovnitř narve hever a bude tak dlouho působit silou rovnající se jednomu heveru, až něco holt vrzne.... Pokud to samé vrznutí bude v koncernu, tak to buď přehlídne nebo řekne: je to něco, čeho si nevšimnete.
Ano, je pár redaktorů, HONZA KOUBEK a jemu podobní, kteří ti to naservírujou tak jak to je.
Nevím, jestli fungují profi blogeři, ale ve světě, kdy vládne informace a psychologie, tak ano. Dokážu si představit, že mladí nevyskákaní si na doporučení od vwonanátora toho golfa nakonec koupí....

;-)
18. 1. 2011 12:25
Re: PROFI BLOGEŘI?
Nechci tady nikoho obvinovat z podjatosti, ale precti si testy Laguny GT (celou dobu chvali jizdni vlastnosti, nakonac je obodovali podprumerem), Touranu a Passatu (o nedostatcich se nehovori), korunu vsemu nasazuje srovnavacka Swiftu a Fabie. I presto, ze ve vetsine dilcich srovnani Swift zvitezil, celkove naprosto nesmyslne vyhrala Fabie.
Placeni diskuteri jsou pomerne castym jevem na IT webech, na auta se to asi jeste nerozsirilo. Ono se predpoklada, ze clovek, ktery diskutuje, svoje vedomosti a pravdy rozsiruje nejen na diskuzich, ale i vsem znamym a lidem okolo. Takze investice v kvalitniho diskutera typu GTI (archivuje si prispevky, travi tu neskutecne casu, pise literarne velni zdarile) se urcite vyplati. Vzdyt na WoM postavil Volkswagen cele svoje imperium. :-)
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 12:18
Re: PROFI BLOGEŘI?
Zkus se nadýchat čerstvého vzduchu ty unikátní uživateli. >:D
Jen díky GTImu výlevům na adresu VW má spousta uživatelů tuto značku znechucenou. Já nechápu proč si tu pořád stěžujete, že někdo má svou oblíbenou značku a tak se jí drží. Hol ty vaše značky tolik oblíbené nejsou a tak nemají takové zastání. Nezbyde vám nic jiného, než se s tím smířit.
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:27
Re: PROFI BLOGEŘI?
...ale prd znechucenou.... ono tím se vzbuzuje zájem..... Když ti někdo řekne, FUUUUJ, to je hnusné, tak se na stopro podíváš.... další příklady si určitě domyslíš sám. Jinak v marketingu, více než kde jinde, platí, že 5xřečena lež je pravda. To už předčí jen politici, kde už poprvé řečena lež je pravda. >:D
18. 1. 2011 12:28
Re: PROFI BLOGEŘI?
Co se ti nelibi na unikatnim uzivateli? >:D
Ja si nestezuju. Jen podotykam, ze nazvat Foxe zcela vazne "mistrem elegance" vyzaduje bud lobotomii anebo tucny prispevek.
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:43
Re: PROFI BLOGEŘI?
nebo musí být jeden vwonanem...... >:D ale všichni víme, jak to gti myslí.
Mi to neva, rád to počtu, jen mi na něm vadí, že když se má začít diskutovat tak buď přejde do tuhé agresivní demagogické ofenzivy, aby pak mohl aktivně ustoupit, hrát mrtvého brouka..... Ale jinak gti je v poho týpek....... a opravdu, fox je mistr elegance, ...... když ho postavíš vedle Piaggio.... >:D >:D >:D
18. 1. 2011 12:45
Re: PROFI BLOGEŘI?
Ja ho vidim uplne stejne. Pise uzasne, jen holt nesmi byt v dohledu zadny odpurce nebo Renault.

Jo jo, syfilis je taky o dost lepsi nez AIDS. (© Jeremy Clarkson) >:D
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:53
Re: PROFI BLOGEŘI?
>:D :yes:
18. 1. 2011 12:46
Re: PROFI BLOGEŘI?
Myslet, si že někdo přijde na diskuzi, přečte si BRAVWO VW a poběží do autosalonu je hodně bláhové.

Ona taky drtivá většina ze 400.000 UIP jsou děti a pubertální mládež, kteří žijí v Need for Speed Turbo Ultra Supersonic Power a realita je jim vzdálená, takže nic jiného než GTR a M3 nemá šanci.
Pokud jsem potencionální kupující, tak si přečtu recenze a názory UŽIVATELŮ. Určitě ne, tisíce vzájemně si nadávajících tlučhubů ;-)
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:56
Re: PROFI BLOGEŘI?
To je jasné, ale ty děti dorostou a kdy jindy jim profilovat oči a srdce? Pro mladé tu je šíro, golf gti, ojetější cc, pro ty tvrdé chlapy pašík..... sice budou hoblovat ojetinu, ale jak to dají na protiúčet, tak asi nejspíš u vw.... ...jak nejsi in a neumíš vyjmenovat aspoń tři motory od golfa, příplatek za metlu, neznáš pakety........a gti -ho.... jako bys ani nebyl.... >:D
18. 1. 2011 14:02
Re: PROFI BLOGEŘI?
jako správný adept na eurodrzka začínáš na Lišce ;-)
18. 1. 2011 11:22
najlepsie plateny od vw group je???
gti >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 11:31
Re: najlepsie plateny od vw group je???
Od fiatu Wolff, od Chrisleru Barrichello ... a tak by to šlo dál
Avatar - iudex
18. 1. 2011 11:55
Re: najlepsie plateny od vw group je???
A ja blbec tu píšem zadarmo!!! 8-s
18. 1. 2011 12:09
Re: najlepsie plateny od vw group je???
..nevšimli si tě, protože máš nejspíš nízkou "social value" tedy index vyjadřující tvůj komunikační potenciál = počet followerů na Twitteru x počet přátel na FB x frekvence aktualizací příspěvků
>:D
18. 1. 2011 12:50
Re: najlepsie plateny od vw group je???
Social value iudex vyjadřující komunikační potenciál >:D :yes:
18. 1. 2011 13:01
Re: najlepsie plateny od vw group je???
:yes: >:D
Avatar - iudex
18. 1. 2011 13:24
Re: najlepsie plateny od vw group je???
Tak to je všetko preto, že profil na Facebooku som zrušil po mesiaci? Vedieť to, tak sa nechám pozývať do priblblých skupín doteraz. A ten twister je čo? >:-[]
18. 1. 2011 13:32
Re: najlepsie plateny od vw group je???
Asi taneční droga :-)
18. 1. 2011 13:56
Re: najlepsie plateny od vw group je???
a prodávají to v coffee shopech KFC >:-[]
18. 1. 2011 12:03
Re: najlepsie plateny od vw group je???
Budu muset zavolat do zastoupeni Renaultu a VW, treba mi taky neco daji. :-)
18. 1. 2011 12:33
Re: najlepsie plateny od vw group je???
svěrací kazajku mezi dveřma >:D ;-)
18. 1. 2011 12:42
Re: najlepsie plateny od vw group je???
No dik. >:D
18. 1. 2011 12:02
Hmotnosť?
Aj tak som presvedčený, že keby neexistovali rôzne časopisy a weby venujúce sa testovaniu automobilov a nikde by teda neuvádzali hmotnosti áut. tak by nemal šancu nikto z tunajších diskutérov postrehnúť či je Astra, Octavia, Golf, alebo Focus ťažší alebo ľahší. Ja som presvedčený, že rozmery a hmotnosť neboli len na úkor dizajnu, ale aj na úkor tuhosti karosérie a bezpečnosti. Ja som pred mesiacom a pol absolvoval testovacie jazdy v Megane Grandtour, Octavii Combi, Golfe Variant a Astre ST. Zvíťazila Astra ST a nejakých 100 kg hore dole mi bolo absolútne ukradnutých a väčšinu kupujúcich hmotnosť absolútne netrápi. Aspoň mňa teda trápilo ako to auto jazdí, ako sa v ňom jazdí, ako sa v ňom človek cíti, čo mi ponúka a za akú cenu a či sa páči alebo nie...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 12:19
Re: Hmotnosť?
Jenže díky bohu tyhle časopisy existují.
18. 1. 2011 12:23
Re: Hmotnosť?
nejakych tych "100kg hore-dole" sa ale uz prejavi na spotrebe. Teda nie pri ustalenej rychlosti (tam nema hmotnost ziaden vplyv), ale pri rozbiehani. A potom to dopadne tak, ze vyrobca si napise spotrebu pri 90/130km/h, ale realita bude niekde inde.

A pokial ide o tu bezpecnost/tuhost, tak pokial sa s 1500kg da spravit velmi bezpecny aj tuhy superb (co je skoro o jeden a pol triedy vacsie auto), tak pre nizsiu strednu je urcite mozne dosiahnut vahu ~1400kg. Hore uvedeny rozdiel ~200kg voci octavii combi je uz extrem! To je ako ist sam v Astre, versus 4 ludia v Octavii...
18. 1. 2011 12:35
Re: Hmotnosť?
Spíš bych to viděl jako 1 v Astře vs 3 v Oktávce, ale máš pravdu. Pro mě čím lehčí auto, tím lepší. (akcelerece, menší spotřeba). Kvůli tomu abych se v tom cítil naprosto bezpečně bych mohl za chvíli podle týhle filozofie jezdit 30 tunovým tankem.
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:40
Re: Hmotnosť?
Přesně tak zino, přesně tak. To že je něco o kilo lehčí nebo těžší..... to mám u zádele.... hlavně si to testnu jak se to cítí na cestě...... konečně příspěvek někoho, kdo nejezdí auta jen na acz., ale si je i ošahá ......
18. 1. 2011 12:55
Re: Hmotnosť?
;-) :yes:

Presne tak! A tvoju vetu: "hlavně si to testnu jak se to cítí na cestě" by si najskôr mali vziať k srdcu tunajší špecialisti a až potom písať...
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 13:03
Re: Hmotnosť?
O kilo by tak ještě nevadilo jako o 200 kilo >:D >:D >:D
Avatar - iudex
18. 1. 2011 13:35
Re: Hmotnosť?
Nebagatelizuj to na kilo-dve. Už som písal, že nová Astra 5hb 1,4 16v má 1360 kg a napr. nový Focus 5hb 1,6 Ti-VCT len 1195 kg, to máš i napriek menšiemu motoru 165 kg(!), čo je rozdiel triedy. 8-s
18. 1. 2011 13:54
Re: Hmotnosť?
kdo ťa platí? >:-[]
Avatar - iudex
18. 1. 2011 15:27
Re: Hmotnosť?
Ja som bohužiaľ SZČO/OSVČ... 8-s
18. 1. 2011 16:44
Re: Hmotnosť?
takže si žoldák! >:-[]
Avatar - iudex
18. 1. 2011 13:32
Re: Hmotnosť?
Nie, tú hmotnosť nevieš odhadnúť, len potom pri jazde cítiš, že ten motor akosi neťahá, hoci má 103 kW. Ešte lepšie, keď máš rovnaký motor v dvoch generáciách jedného auta, to, čo v pohode stačilo v staršej a ľahšej generácii, je zrazu akési dýchavičné v novšej a ťažšej.
A tí z nás, ktorí sa jazdu občas aj užijú inde ako na rovnej diaľnici, vedia povedať, ktoré auto je na kľukatej okreske/pri slalome mrštnejšie, živšie, na čo má nízka hmotnosť kľúčový (i keď samozrejme nie jediný) vplyv.
Avatar - misoo
18. 1. 2011 12:06
najlepsie sedadla
je sice pekne ze vychvalujete najlepsie sedadla v triede, no na fotke ich akosi nevidime... zato je tam 2x cca rovnaky zaber na zadne sedadla... 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 12:37
Ňů Astra
z vlastní zkušenosti: seděl jsem v krátké, jel jsem s krátkou, právě výše uvedený motor, spotřeba do 7mi litrů (70%město, 30mimoměsto), nějak jsem se nešetřil, a můžu říci:
Interiér: vypadá ve skutečnosti líp než na fotkách...... je na minimálně stejné, ale spíše lepší úrovni než ten omílaný guru.
Dojem z auta: frajer auto - šedá metalíza, led světla, ..... prostě fešák, výhled z auta normál, ovladatelnost, pohoda při jízdě nebo i troška blbnutí - moc dobré, žádný těžký lenoch, prostor uvnitř moc dobré,.....
Postavil jsem to na parkingu vedle guru a Astra vypadá mlaději, svěžeji, elegantněji, dynamičtěji..... Golf vedle ní vypadal jako stará naštvaná buťora ...... jinak mi osobně se líbí golf, ale po usednutí za volant se jeden rád přesedne do astry.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2011 14:27
Když už to tady někdo nahodil
No, že je tady někdo placený (zejména, ale nejen) koncernem (nemyslím tím jen pisálky) je zřejmé. Stačí se podívat kolik které automobilky vydávají na reklamu u nás a je to hned patrné. Částka kterou vydává koncern je několiktinásobně vyšší, než jsou částky, které vydávají automobilky.
Článek o tom tady byl. V kontextu tohoto jsou třeba prodejní čísla zajímavá zejména v momentě, kdybychom udělali přepočet prodaných kusů na vynaloženou korunu (na reklamu) Pak by se zjistilo, že některé automobilky na tom tak dobře nejsou a jiné paradoxně na tom jsou mnohem líp.

Nechci teď psát o tom, že třeba jedna osoba z Mostu to má jako slušný vedlejšák ke svému koncipientskému platu, nicméně je objektivní fakt, že není to dlouho..., ale v jedné diskuzi zapřísáhlý FIAŤÁK, člen Fiat fora v jedné diskuzi zastával hodně pozitivní názor na Yetinu. Přičemž já mám svoji zkušenost s Yetinou z firmy a s problémy s tímto autem, jal sem se k tomuto povozu vyjadřovat. Byl sem doslova napaden touto osobou, která psala o Yetině jako o nadpozemském kočáru. V nepřímé diskuzi po tom (co se to trochu vyostřilo) z dotyčného pána potom vyšlo (asi to nebyl úpřímný záměr, ale čilý nerozum), že tento mladý pán, pro své rodiče dostal SPECIÁLNÍ nabídku od jednoho nejmenovaného člověka zde aktivně působícího na foru, jenž zastává vyšší managerskou pozici ve škoda auto. CO K TOMU DODAT? Ano, je to tady boj, takže mimo nás, co auta máme rádi a baví nás se o nich bavit z čistě zájmového důvodu, jsou zde i čilí "profesionálové" a "provokatéři a "lanaři". Je to prostě tak.

Malá nápověda. Mezi těmito lanaři je dobré se orientovat podle toho co píšou, zejména také proto, že jejich čas zde ztrávený neodpovídá časově volnočasové činnosti a také jejich nick zde například není dlouho, případně se může i průběžně měnit. Dále tyto osoby zachovávají přísnou anonymitu, tedy nenajdete v jejich podcastech žádné osobní informace a už vůbec nehrozí, že by napříkald dali v šanc svoje osobní auto na moje.auto.cz. Mimoto se jejich nick nevyskytuje na jiných servrech kde vystuují obyvkle pod dalšími.

Takže hodně klidu a pohody při diskuzích a hlavně..odlišujte min. vnitřně slušné amaterské diskuzní fanoušky od těch ostatních. :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 14:43
Re: Když už to tady někdo nahodil
To je pravda. Fiat u nás chlup na pořádnou reklamu nepustí, tak si paltí jenom tebe a ty aby jsi tu obhajobu Fiatu oddřel sám co? Věřím, že to je k pos.r.á.ní a stojí tě to dost sil. Sdílím s tebou tvou beznaděj >:D >:D >:D

PS: Zkus spíše udělat statistiku, kolik korun automobilka vydělá na jednu korunu v reklamě a ne kolik prodá kusů na jednu korunu v reklamě. Ale to by se ti zase nehodilo do krámu, co.
18. 1. 2011 14:52
Re: Když už to tady někdo nahodil
To není podstatné. Mimoto, já vubec nepochybuji, že koncern vydělává. Dokonce vím kolik vydělává. Mě ani atk nevadí to co dělá... mě jenom vadí, že to nepřizná a schovává se za panáčky, co si ještě k nicku dají znáček peugeotu... ;-) a blbě plácaj. To mi vadí.

Stejně tak mi vadí, že třeba svoje SPECIÁLNÍ nabídky dělají lidem, co mají třeba nějakou funkci na diskuzních forch jiných automobilek. Ne že bych nějaké takové stránky navštěvoval (nemám potřebu si družit a houfovat), z tohoto pohledu mi to nevadí, vadí mi to z hlediska cíleného zájmu. A o to mi šlo. To, že si to ty nepochopil, tomu rozumím. Dokonce rozumím i tvé reakci a dokonce vím i kdo bude ještě reagovat. ;-) , a dokonce i jak. >:-[]

P.S. Normální lidská reakce by jinak byla...ano tohle je špatně, takhle by to nemělo být. To je celé.

Aby řeč nestála:
kari.laz - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2010-04-21 16:47:39)
skutečné jméno: Vítězslav Karas
muž
věk: 28 let
Blog: .blog.auto.cz
Počty příspěvků v diskusích:
- celkem: 1042
- pod články: 1042

..to sedí. Tedy nick ani ne rok starý, žádné informace, možná smyšlené jméno..., co? Nikde jinde nepůsobící...
18. 1. 2011 15:27
Re: Když už to tady někdo nahodil
Wolffe klid, nemusíš tady hned dělat Derricka.

I kdyby tady někdo hrál placeného agenta provokatéra, tak co? Je to protizákonné?

Krom toho se Kari.Laz-e musím zastat - nepíše nijak tendenčne, našel bys x nicků u kterých je to jasné po prvním příspěvku. To že tu nemá žádnou káru? Já taky ne, a to jsem tu už cca 4 roky (ale na jaře chystám konečně, před zimou jsem to nestihl, a teď mám auto furt zas..ný, takže nejde nafotit). A že je tu jen rok? Lidé přicházají, lidé odcházejí. Vzpomínáš na Pierra, Beaumonta, Šviháka a pod?
18. 1. 2011 15:38
Re: Když už to tady někdo nahodil
Však v pohodě. Nic nehrotím.
Protizákonné to samozřejmě není, jen to není plně fér. To ej celé. A kari-Laz je relativně v pohodě. Jsou tady horší experti.

P.S. Te´d sem koukal, že sem tady od 99 roku, tedy od doby, kdy někteří, co tady píšou svoje kraviny a osočují ostatní a třeba mě i urážejí měli ještě mléko na bradě. A i přes to měl kari-laz potřebu mě urazit.. Proto sem dal ten doplněk s jeho profilem.
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 15:46
Re: Když už to tady někdo nahodil
A čím jsem tě urazil? Tím, že tu meleš kraviny o placených diskutérech (podle mě by jsi neměl trávit tolik času před zprávama na nově) , nebo tím, že jsem si dovolil nefandit Fiatu? Ty prostě nedokážeš překousnout, že tu má koncern víc příznivců, než Fiat a dokonce i korejci se zde v přízni dostali před Fiat.
Ty tu máš pak potřeby vylévat si srdce a psát tu nesmysli o nějakých nasazených lidech a já nevím, o čem ještě. Popravdě ti řeknu, že koncern mi je celkem volný. Před Passatem by jsem dal přednost Peugeotu 508 a před golfem asi octavii. Jediné, co se mi vyloženě z koncernu líbí je Audi. A myslíš že mi to trhá žíly?
Jenže se snažím diskutovat věcně a ať chceš nebo ne, tak například Golf má laťku hodně vysoko, stejně jako třeba Tuareg, Phaeton a podobně. Takže nemám potřebu tu hanit něco co je dobré.
18. 1. 2011 19:35
Re: Když už to tady někdo nahodil
Teď si mi to nandal.
P.S. Phaeton v rámci třídy je asi nejhorším autem, co je na trhu... Ale snaha byla dobrá... :yes: , teda myslím ten pokus o tu objektivitu.

Si o něco lepší než koncipient z Mostu, ale žádná sláva to není. On si taky myslí, že je to...letadlo.., jak ostatně předvádí i teď a tady... a při tom...to nikoho, ale vůbec nikoho nezajímá...
19. 1. 2011 19:45
Re: Když už to tady někdo nahodil
Do zrkadla sa asi nepozeráš, odkedy ti jedno prasklo...
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 15:40
Re: Když už to tady někdo nahodil
Ty jsi vážně psychopat. Marně jsem přemýšlel, jestli mám na tebe reagovat, ale nedalo mi to. To že tam nemám žádné auto je moje věc. Věř, že auto mám. Stejně tak jako jsi špatný diskutér jsi špatný detektiv. Mám totiž auto Francouzské a to už třetí. Měl jsem opel, fiat, alfu, citroen, peugeot, škodu.
Věř že moje jméno je pravdivé. Asi se moc koukáš na telenovely.
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 14:53
Ergonomická sedadla
CHtěl bych poprosit redakci nebo někoho, kdo již Astru zkoušel, jak je to s těmi veleslavnými sedadly?

Jsou prý ortopedickou společností (to by mě zajímalo co to bylo za filigrány) oceněna. Zkoušel jsem před pár dny novou Merivu a také měla příplatkové sedadla. Opěradla jsou v pořádku, i když si dokážu představit oporu beder při mé výšce ještě o krapet výše a hlavně seříditelnou.
Co však ale nechápu, je naprosto úzký sedák, resp. jeho boční vedení je tuhé a nedává žádný prostor. Hned po usazení jsem cítil nepříjemné tlačení do boků. Dal jsem jim asi 15 minut, jestli se v tom sedadle nějak neuvelebím a ne. Opravdu mě z toho bolely hýždě a v něčem tak nepohodlně úzkém jsem ještě neseděl :no: Tohle auto je jedno z mála, které bych opravdu nemohl mít, protože bych za jízdy trpěl bolestí.
Přiznám, že nejsem nějaký střízlík nebo vychrtloun, ale pořád ještě nejsem nijak obézní, ale tohle je už opravdu leda tak pro zadek anorektické modelky 8-s
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Andromeda
18. 1. 2011 15:11
Re: Ergonomická sedadla
Nesmíš sedět v autě na Turka chlape >:-[] .Nicméně novou Astru jsem jel už před delší dobou,příplatkové sedačky neměla a vcelku ok-po té době bych řekl na danou třídu kvalitní.Podotýkám,nejsem zrovna čahoun.Ale nasadil jsi mi brouka do hlavy a protože k blesku pojedu,osonduji.
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 15:27
Re: Ergonomická sedadla
Osonduj a dej vědět. Já měl teď asi 4 hodiny čas v servisu a zrovna tam měli vystavenou novou Merivu, tak jsem ji za ty 4 hodiny čekání měl dost času pořádně prolézt a ta ergonomická sedadla mě fakt zklamala, spíše znechutila. Možná ale v Astře budou lepší.

Jinak ale Meriva pohledově, bohužel jízdně jsem nezkoušel, měli tam jen tohle auto, a pocitově docela podařená, i ten systém otevírání dveří je docela fajn. Jo a ještě jedna věc mě zklamala. Byla tam příplatková loketní opěrka, která je celá posuvná, Nápad dobrý, ale i když jsem ji dal úplně vpřed, tak jsem s opřeným loktem měl problém zařadit třeba trojku a sotva jsem na řadící páku dosáhl. A na tohle jsem ve svém autě zvyknutý.
Avatar - Andromeda
18. 1. 2011 15:56
Re: Ergonomická sedadla
Vidíš,novou Merivu jsem ještě osobně pořádně nezkouknul,nevyzkoušel praktičnost netradičních zadních dveří,ani se "nepral" s posuvnou středovou opěrkou - myslím,že tomu říkají Flex rail.Doufám,že bude na prodejně ;-) .
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 17:12
Re: Ergonomická sedadla
Jojo, flex rail, už si vzpomínám na ten název. Přitom pěkněji než ta kolejnice vypadá vhodně umístěná řadička u loketky.

Ale přes ty zadní dveře se fakt špatně nenastavuje, jen to chce se chytnout madla, které tam je, a pak je to celkem snadné.
18. 1. 2011 15:30
Re: Ergonomická sedadla
asi to bude něco podobného jako ty spolky zubařů, co dávají razítka na zubní pasty :-)
Avatar - iudex
18. 1. 2011 15:31
Re: Ergonomická sedadla
To je enem pre ľudí s BMI pod 20, čo Ty nejak nespĺňaš. >:D
Ale vážne, ja mám 88 kg a v novej Astre som žiaden problém nemal.
18. 1. 2011 15:44
Re: Ergonomická sedadla
Tak ale ty si dlhý a tenký, to je iný prípad. ;-)
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 17:22
Re: Ergonomická sedadla
Já mám 90 Kg, ale jde o výšku a to mám 183, takže sice není BMI 20, ale pořád jsem takový průměr.

Možná ale jsou v Astře jiné ty sedačky, to ale píšu hned na začátku, že jsem zkoušel Merivu, ale s ortopedickými sedadly, či jak se to jmenuje.
18. 1. 2011 15:43
Re: Ergonomická sedadla
Podobne ma sklamali sedadlá vo Forde S-Max.
18. 1. 2011 16:15
Re: Ergonomická sedadla
Včera jsem se díval společně s manželkou na Terminátora I čku. To byly káry. Houpavé, nestabilní, poholdné, s klubovkama místo super anatomických sedáků. Já chci do auta ušák!!!
18. 1. 2011 16:41
Re: Ergonomická sedadla
můžu potvrdit. kdybychom měli doma gauč tak dobrý jak sedačky v Pontiacu r.81, asi bych ani nevstával od televize >:-[]
18. 1. 2011 15:55
Každý dělá co umí,
jelikož nejsem majitelem básnického talentu ( p. GTi ho má dostatečně vyvinutý - ten talent), nebudu reagovat ne každý blud, co tady kdo napíše. Čím víc člověk přispívá, tím víc pitomostí tvoří. Někdo píše pitomosti sem tam, někdo pořád. Takový Áda je dle mého názoru již nadosmrti historicky znemožněn. Zviditelňovat se za cenu frenetických výkřiků ,, Vivat Peugeot" nebo ,,Banzai císařství, naše Honda vítězství" by možná mojí osobě zaručilo publicitu hodnou zveřejnění v pseodoanketě ZLATÝ VENTILEK, nicméně, kdo soudný stojí o veřejné zařazení do skupiny nenapravitelných p.itomců? Dlouhodobě diskutovat zde na ACZ a udržet si úroveň není nic jednoduchého. Nemám - li na to být jedničkou, držím se raději při zdi. Drát se vpřed a nic neumět a nevědět jest zoufalství. Je smutné, že marketing Alfy ( od těch zoufalců so ovšem nic jiného čekat nedá ), Renaultu, PSA nebo třeba Hondy není schopno najmout vysoce kvalifikované diskutéry!!! Jak rád bych četl diskusi GTi - ho s názorovým oponentem, stejně kvalitně demagogickým, věkem ošlehaným a zkušenostmi oplývajícím!!! Že to musí být tak trochu m.agor a fanatik je taky jasné. Můžeme snad říct, že co se týká mistrů pera, je zde snad někdo, kdo se GTi -mu alespoň vyrovná? A proč najímat jednoho diskutéra? Klidně dva, tři - ať to má šťávu a show běží. Rád bych zde četl víc profesionálních diskutérů, co opravdu umí a znají. A navíc, ta dominance jednoho alfa samce je tak dlohodobá a úplná, že to prostě chce změnu.
Rozbalit vlákno
10
18. 1. 2011 16:16
Re: Každý dělá co umí,
Tak že bych se nechal kvůlivá diskuzím kastrovat, to teda ani náhodou ;-) Děkuju za uznání, ten magor byl milej... >:D ale tak trochu magoři jsme tu snad všichni, ne?

To víš, pokud tu píši o Volkswagenu, mám jednu nezaslouženou výhodu, těžko mě tu kdokoli může roznést na radiálkách, jde o objektivitu, o fakta a to holt stojí na straně VW.

Co se týká kvality diskuzí, musíme vycházet z toho, že jde o otevřený projekt a příspívat tedy mohou i ti, co třeba zatím ani neumí... psát. ale vedle toho tu jsou naštěstí i tací, kteří píší kvalitně, umí a ví. Ty je potřeba si vybírat, člověk tu nemusí číst jen ty bláboly o tom, jak to mégani nakládaj jedničkám od BMW, případně, že pod latitůdním tlakem stahuje Mercedes éčko z oběhu a tak.

Oponent VW, AUDI, Škody, Bugatti, Lmborghini, Seatu, Bentleye a Porsche se nenajde, to je vyloučeno z podstaty věci, ale kvalitní hlasatel od Alfy Fiatu či Renaultu, ten by se tu ujal rychle. Kvalitu na úrovní BMW ale nečekejme, však to znáš, prémiové auto, prémiový člověk...

Tedy jistě můžeme diskuze shrnout - celkově dobrý - a až na nemnoho velmi intelektuálně skromných jedinců, kteří evidentně ve svém krátkém životě neokusili zatím ani prémiový rohlík, natož novou ášestku, myslím, že diskuze svojí úroveň mají. A to jistě i tvojí zásluhou :yes:
18. 1. 2011 16:41
Re: Každý dělá co umí,
Děkuji za slova uznání, nicméně s hlubokým hrbusklonem připomínám, že má patolízalská slova jsou jen součástí intrik, jak svrhnout a vykastrovat >:D alfa-samce.
18. 1. 2011 17:19
Re: Každý dělá co umí,
>:D ;-)
18. 1. 2011 17:53
Re: Každý dělá co umí,
GTI nehon si ego na slabejch, to je snad i pod tvou uroven.

K te objektivite, dneska si pod clankem o uspechu Rencka dostal na zadek, vidi to kazdej, kdo ma v sobe aspon spetku objektivity a netrpi silne nezdravou mirou sebevedomi. Zajimal by me nazor pritele Dinara, tvrdi to samy co Kuko - vyber auta by mel byt jen a jen individualni volbou dle osobnich preferenci, kaslat na cenu, image - tvoje modly. A zatimco Kuka posilas kamsi do ventilku, Dinarovi olizujes premiovy zadek >:-[]

P.S.: Ptam se te uz po x-ty, co slibena vyjizdka?
18. 1. 2011 18:53
Re: Každý dělá co umí,
Jaká vyjížďka? Nemáš bolení? Na zadek tam dostal renault, kukometři, nikdo jiný. Nejnižší ceny signalizují odnepaměti jenom jedno, ano správně, exklusivní zboží... >:D

Jakkoli Dinar nepotřebuje diskuzní pomoc, tak zde se ho musím velmi zřetelně zastat. Dávat do souvislosti diskuzní kvalitu Dinara a Kukobláboly, to promiň, to si tu nedovoluj, to bys překročil míru možné tolerance.

Pravděpodobně sis to celé nějak pomotal k obrazu svému - kašlat na cenu, na image a vybírat podle osobních preferencí? :-) Nepoplet sis to tu s nákupem plavek?

Tak si olízni postpubertální slinu a zkus to znovu.
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 19:01
Re: Každý dělá co umí,
Na zadek jsi dostal ty, jako už mnohokráte..... ale krom tvých orgastických výkřiků se na věcné argumenty a diskuzi prostě nezmůžeš. Neber to prosím jako hodnocení Tebe, ale je to jen konstatování faktu. Možná ti ta demagogie něco dává, ale nechápu co. ach jo s tebou.... anebo se vymez na ty své ódy, ale do diskuzí se nepouštěj :-( :'-( :'-( :'-(
19. 1. 2011 23:26
Re: Každý dělá co umí,
GTI a vecne argumenty? to som este nevidel... >:D
19. 1. 2011 01:04
Re: Každý dělá co umí,
Prejdeme jen k vyjizdce, starecku, asi uz te trapi pamet, sliboval si srovnavacku hmm...co to jen bylo..myslim ze Megane RS a Golf R na snehu...nebo se pletu? :*) >:D
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 19:03
Re: Každý dělá co umí,
...nečekáš na odpověď, která by měla reálný základ.... on je to diskuzní zbabělec. Dostane latu a hned uteče jinam. Mnohokrát jsem se snažil s ním vést věcnou diskuzi, ale jakmile mu nabouráš program, tak:
A) vypustí jed
B) uteče
C) vypustí jed a uteče
Jinak pod články o Ren. dostává na frak pravidelně.
>:D >:D
19. 1. 2011 00:11
Re: Každý dělá co umí,
Hlavne, ze ty umis kazdeho spravne posoudit...komiku ;-)
18. 1. 2011 16:59
Ne/sadnu si za sebe
Jeden so 186cm si za seba do O2 nesadne, dalsi s 190 ano a podme sa hadat. :-) Zeby to bolo tym ze nie kazdy rovnako to sedadlo nastavene? Ale co, ja som pocul od jednej a tej istej osoby uz aj, ze do O2 sa za seba nezmesti, ale vo Fabii 2 ano. >:D No co uz, ja mam 180 a zmestim sa za seba aj vo Fabii 1 a to vobec nie som nalepeny na skle ;-) skromnost, pani, skromnost >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Filip .
18. 1. 2011 17:04
Octavia? WTF?
Uz s nou bezte do * a prestante ju pchat do kazdeho testu :no:
Rozbalit vlákno
0
20. 1. 2011 13:13
ať si každý koupí co mu vyhovuje
ale, tato Astra se inženýrům fakt nepovedla. Vytvořit auto hmotnosti a velikosti bývalé Omegy s vnitřním prostorem bývalé Astry (rozdíl dvou tříd), nevím za co jsou tam placeni. Obzvláště v dnešní době, kdy se furt mluví o úsporách a ekologii, tak je to krok úplně špatným směrem. V tomto směru má konkurence jasně navrch. A vůbec nezáleží na subjektivním hodnocení novinářů, prostě fakta mluví jasně.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ivan12345"
11. 11. 2011 12:29
Slušný design ale jinak KATASTROFA
Koupil jsem to auto s motorizaci 1.6 atmosfer. s tim, ze na starem motoru neni co zkazit. Je. Nejprve signalizace zavady brzd, odstraneno na 3. pokus, odpadly blinkr v blatniku, ktery jsem na radu servisu prilepil silikonem a nakonec, asi po 1000km - samovolne se zvysujici otacky motoru, pomala decelerace ve velkych rychlostech. Trikrat v servisu, reseno na urovni technickeho centra Opel bez jakehokoliv reseni. To vse behem 2 mesicu od porizeni, 2500km. Servisni podpora nula, proklamace nahradniho auta pri poruse v zaruce nula... Auto se mi velmi libilo ale po letech jezdeni s koncernovymi vozy VW jsem byl zvykly na jinou kvalitu a poprodejni servisni podporu novych aut. Takze Opel nikdy vice, i kdyby bylo auto sebepovedenejsi v designu!
Rozbalit vlákno
0