No netuším, kto tie články píše, ale je tam kopa chýb. Hlavne v motorizáciách. S5 mala od začiatku prepĺňaný 3.0TFSI - [odkaz] a verzia s atmosférickým 4.2FSI bola vyhradená pre Audi RS5 - [odkaz] Ak aj pri vrcholovej verzii upustia od V8, bude to krutý úder downsizingu. Navyše, ako test ukazuje 3.0TFSI neprináša absolútne žiadnu úsporu oproti 4.2FSI, skôr je tomu naopak. :yes:
Čo sa faceliftu týka, je celkom podarený ale hlavne očakávateľný. Žiadna nonkonformnosť v podobe výstredného dizajnu sa pri tak úspešne predávajúcom modely nečakala. Skôr by som povedal, že sa až príliš podobá A6.
S5 měla a bude mít 3,0 TFSI ve verzích Sportback a Cabriolet. V článku je zcela pravdivě uvedeno, že S5 Coupé dodnes drží osmiválec ve slabší verzi, než má RS 5.
Důkazem jsou naše starší články [odkaz] a [odkaz] , ověřit si to můžete i na českých stránkách Audi [odkaz] (německé už uvádí první informace k facelfitu)
Rozdiel pri S5 Cupe a S5 Sportback som skutočne prehliadol a a motorizácia je tam naozaj (z nepochopiteľných príčin) odlišná. Za to sa ospravedlňujem. :-) V tom prípade zjednotenie motorizácie u Cupe a Sportback S5 je pochopiteľne...ak teda kráľovská V8 ostane pre RS5 na ktorú časom facelit určite taktiež príde.
S5 coupé přišla znatelně dříve, než S5 sportback a S5 cabrio. Proto měla ještě V8, ale nověji uvedené verze S5 už byly s trendově s menšími, kompresorem foukanými, V6.
To ano, ale já i Matt26 máme na mysli skutečnost, že S5 Coupé v ten okamžik nesjednotila motorizaci s kabriem a Sportbackem, ale až do teď pokračovala s předchozím motorem.
To chápu, ale přijde mi logické, že to udělali až s nějakou celkovou rozsáhlejší změnou (facelift). Přece jen to není úplná sranda přejít u jednoho modelu z jediné motorizace na jinou-jedinou.
Ta polovina životního cyklu platí jen pro coupé...sportback je poměrně nový a hned tak výrazný facelift...poměrně necitlivé k nedávným kupcům Sportbacku...stejně necitlivé, jako když přišel do minulé A8 singleframe...za tohle Audi nemohu pochválit. :-!
můj příspěvek nebyl o designu...ten je u Audi vždy za 1+, ale o načasování faceliftu sportbacku...a to ještě u auta za 1,2 mega půl bídy, ale u osmy za 2,5 to tehdy přehnali
Neboj , o čem byl tvůj příspěvek jsem pochopil hned...
Ale tou citlivostí myslím i relativně minimální změny, které majitele předface verze A5 SB zase tolik "nepoškodí". A hlavně to zas tolik zákazníků neprožívá (jako třeba my tady). Podívej se např., jak se u Audi dobře prodávají končící generace modelů, a to jde o změnu generace, nikoli pouze facelift...
svata prostoto.. ten co si kupuje konciacu generaciu si ju kupuje lebo usetri, ten co si kupi novy model ktory ne na trhu chvilu, tak ho asi nasere ked audi zakratko hodi novy facelift. Lebo ten si to auto nekupuje kvoli zlave.. Mysli chlapce uz trochu
Tak to si zase objevil ameriku! >:D
Nenapadlo tě náhodou taky někdy, že existují i zákazníci (ať už ze soukromého, nebo firemního sektoru), kteří mají podobné změny v podstatě "na háku". Opravdu výrazné slevy (proti normálu) jsou zejména až po oficiálním představení nové generace, ale to už není ta delší doba před příchodem nové generace o kterém píšu...
Takže jak správně sebereflexivně píšeš: "Mysli chlapče..." ;-)
To taková M3 E90, čili sedan, ta se v předfaceliftovém vydání celé řady E9x dělala snad ještě kratší dobu a hned přišel facelift. Bylo to ale jen ku prospěchu věci. U nové A5 si tím nejsem jist, jelikož jsem tomuto modelu nikdy moc neholdoval...
A5 považuju za nejhezčí coupé střední třídy a vždy se za ní rád otočím, když ji vidím. A tento facelift dodal A5ce ještě větší šmrnc, podle mě. Za sebe říkám - dobrá práce :yes:
Tak to by si po dni, ztráveném v hlavním městě musel k chiropraktikovi. :-) Já zpozorním jen při A5 SB, protože než mě mine zadkem, tak si nejsem jistý, jestli to není A7, těch zatím v provozu není vidět moc.
Tak jelikož bydlím v menším městě, tak se s A5kami nesetkávám až tak často (tedy asi 3 tu pravidelně jezdí, ale že bych je vídal každý den, to ne). A i když tedy jsem tu viděl už i kousky jako Aston Martin DB9, tak taková A5ka (obzvláště jedna tu má krásnou barvu a k tomu moc pěkná kola) rozhodně oko potěší. Ale samozřejmě máš pravdu, ve větších městech (Praha, Brno, Ostrava,...) to je o krční páteř, tam člověk musí přejít na režim "otáčím se jen za Ferrari, Lambem, Rolls-Roycem, Bentley, Aston Martinem,.. (každému dle jeho chuti)" >:-[]
P.S. Těch A7ček jsem už taky pár viděl - za mě :yes:
no nieze by to uz bolo skarede auto...podla mna je to najkrajsie z relativne dostupnych aut vobec...ale tie predne svetla "ala A6" trosku zjemnili ten perfektny drsny vyzor predfaceliftovej verzie...
tiež mám taký pocit pri porovnaní pred a po faceliftu. tie nové svetlá sú super, evokujú taký nádych budúcnosti pre mňa, ale už to nepôsobí tak svalnato. možno je to spôsobené tým iným tvarom, neviem. v každom prípade je to pre mňa aj po facelifte najkrajšie audi desaťročia. :yes:
Tak toto auto ve mě žádné emoce nevyvolá na rozdíl od Seatu Ibiza 1,2TSI(autoemocion) -:). No a teď vážně. Nechť to má co chce, setrvačník,tři turba, brzdy z keramiky, titanové hrnky, automatické nevímco a spotřebu 2,5 litru , furt to bude Audi pro české vymaštěné rádoby podnikatele a jiné podobné případy co je jim už Octa malá a na Jaguára ještě nedorostli. Sere pes řekl by odborník a sedl by do svého vytuněného Fordu Sierra edice 1986.
umí jako málokdo a myslím že si ho Das Auto bude hejčkat ještě dlouho...Když se člověk ohlídne za jeho působností v koncernu, tak vopravdu kolbouk dolu a vůbec se nedivim že považuje zrovna A5 za svoje nejoblíbenější dílo....myslim že zrovna v tý Alfě by ho zas docela potřebovali :-)