Na těch solných pláních asi není sranda takové rychlosti doshnout. Zajimalo by mě nejrychlejší auto s pístovým motorem a pohonem kol, nesleduje to někdo?
Ehm, není to spíš opradu HODNĚ peněz "za nic"?
PS: Jaký má smysl investovat stovky hodin práce a spousty peněz, aby se Kia Ceed upravila na "nad300kilometrovou" rychlost? (upravit na tuto rychlost Octavii, nebo ten Ceed nebo ... cokoli takového stojí NÁSOBNĚ víc, než si koupit jednu "hotovku" - Porsche, Ferrari atd. :-)
Jasné, že to stojí veľa peňazí. Ale jednak, je fajn, ak automobilka dokáže osláviť výročia (a je tiež fajn, že napriek neustálym vyhrážkam VW ešte Škodu tak neškrtí), a okrem toho, ak sa s touto informáciu bude dobre pracovať, predstavuje podľa mňa dobrý marketingový potenciál. Určite si to nenechajú pre seba :-).
Naviac sa môžu naučiť niečo nové, čo môžu použiť pri vývoji rýchlostných verziach nových modelov Octavie a Fabie.
NEmyslím že by vw škodu (někdy) "škrtil" - je to JEHO firma (která dělá PŘESNĚ co on chce - rsp. škoda JE vw/vw JE škoda ;-)
NEmyslím že by se mohli cokoli "naučit a při vývoji pak využít" - know-how škody je dnes ze 100% vw (a to má díky koupi - STEJNÉ koupi jako byla koupě Škody auto - Lamborghini a Bentley a Bugatti myslím docela DOST zkušeností s vysokovýkonnými rychlými vozy ... Octavia upravená na vysoké rychlosti v reálu nejspíš NIČEMU a NEpomůže - je to jen (a z místních reakcí se zdá že ne špatná) reklama ;-)
Tak nevím,jestli se mám výsledné rychlosti na jezeře smát či plakat.Píše se rok 20011 a das auto Škoda jela po pěčlivé ůpravě jen 325km/h.Trochu zpět do historie,píše se rok 1938 a R. Carraciola se * po německé dálnici rychlostí 432,7km/h. ;-)
Ano srovnávám nesrovnatelné, jezero a dálnici, objem motůrku a motoru, rok 2011 a 1938. Proto je rekord R. Carracioli nepřekonatelný a "nesmrtelný".Jenže na jezeře pokud vím jezdí jen upravený speciály ;-) a Škoda rovněž.
Trapas. To bylo tak 255 reál, calibra je fakt otřesný zgarb, takže určitě jako každé staré auto v této rychlosti proměruje >:D
Taky měl určitě, jako každý správný tuner, nižší profil a tím menší obvod kol :-!
Prostě trapas.
A proto je rekord v její kategorii 348 km/h
zkus použít to, co máš po obou stranách nosu a přečíst si aspoň první odstavec.
Věřím, že u vás v Karle Varle jezdí rychleji polovina řidičů,ale na solných pláních je situace jiná.
Já na to káp, ty jsi cosworth! Já věděl, že podobný přiblblý styl psaní a myšlení už jsem někde viděl. Nějak ujíždíš na názvech F1 stájí a výrobců motorů, chce to víc kreativity ;-)
Jasně, kdyby ses toho ujmul ty, tak by kdeco jezdilo 500km/h co? Máme přece rok 2011. Jenže překonávat rychlosti 350+ bylo stejně těžké jak v roce 1938, tak v roce 2011.
Další Brouk pytlík... :-(:no:
Nechcem ti brať ilúzie, ale v roku 1938 chodili arabskí šejkovia na ťavách, teraz na zlatých A8-čkách, dvojičky odolali útoku King Konga, ale Al Ká´ida ich dala dole, atď... Rúbať si to 432 km/hod. v roku 1938 je asi niečo pre nás nepredstaviteľné.... Ale 325? Nie je to ani rekord a väčší záujem by vzbudil frajírek na Lambo, ktorý takto ušiel Polícii... ;-) 73 rokov je 73 rokov a vývoj a méty v medzivojnovom období boli iné ako teraz. Oslavovať niečo, čo tu už niekedy bolo? Takže kto tu je Pytlík??
Řek bych, že ty jsi moula, co v životě ničeho nic nedosáhl, v autě jel nejvíce tak 150, takže jaksi tvá šedá kůra mozková není sto pobrat, co to je jet 325km/h v relativně málo upraveném běžném autě.
čo by si "řek" je pre mňa úplne nepodstatné. inak čo je v tvojom ponímaní relatívne málo upravené auto?? Asi to isté, ako: si relatívne inteligentný chalan, Pardo, ale nič to nemení na fakte, že si vúl... ;-)
Relativně upravené auto je takové, které má v podstatě sériový podvozek, sériovou karoserii, motor, jež má sériový blok... To ti musím všechno vysvětlovat?
Ale jo, ty jsi tady ten borec přece. 325km/h není pro tebe žádná rychlost, tak co ti mám já co říkat, hm? ;-)
Ty jsi sice slovák, ale to je jedno. Nesnáším jednu velice fajn českou, ale asi i slovenskou vlastnost (to bude asi tím prokletým spojením našich vlastí). Když někdo udělá úspěch (je jedno kde, čím, jak a proč), ale prostě jej udělá, tak by mu všude klepali na rameno, jaký je borec. V ČR a SK? Kdeže, nic jsi nedokázal, jsi nula, tamten to uměl lépe, já bych to na tvém místě udělal líp... Zkrátka u piva v hospodě, nebo na internetu v diskuzi je každý borec, ale něco dokázat, to ne. Takže až něco dokážeš, dostaneš se na stránky internetových deníků, tak přijď, do té doby sklop uší, mlč, naslouchej starším a zkušenějším a pouč se z chyb druhých, ale rozhodně nikoho nehaň za jeho úspěch.
325km/h je ze základu ze sériového motoru úspěch, navíc rekord třídy není daleko. Jen tak dál, kucí Britští :yes:
A vy dva moulové s tyrelem, až se příště budete zase plkat a srovnávat nesrovnatelné, tak to jděte praktikovat jinde. Tady na to není, jak vidíš, nikdo zvědavý.
A v ČEM vidíte ten úspěch?? Stálo to (dle jejich vyjádření) měsíce a měsíce plánování, stovky hodin práce (a SPOUSTY peněz) a CO to přineslo?? ;-)
PS: Upravit model nižší střední třídy (jakékoli značky) na takovouto rychlost jistě JDE (ale PROČ, když s maličkými úpravami touto rychlostí jede dost SÉRIOVĚ vyráběných vozů? :-)
PPS: Je to (trochu) takový "rekord pro rekord" (tedy oni zatím ani NEpřekonali ten rekord ;-)
Aha, takže podle tvé logiky jsou všichni ti, kdo se podobných akcí zúčastňují vlastně blbci! Tak jim běž říct, proč upravují běžná auta, aby jela více, když si přece mohou koupit Corvettu, která takhle pojede bez úprav, to si chtěla říct? Nenapadlo tě třeba, že jde hlavně o tu soutěživost? Že koupit si novou rychlou káru umí každý jouza? Navíc zde hraje důležitý faktor peníze, ti nadšenci tam nemají na nové auta a vsadím se, že by je ani nechtěli. Mají radost ze své práce, že něco oni vytvořili. Ale to ty asi nikdy nepochopíš.
U té Octavie je situace odlišná. Tam se vše točí hlavně okolo reklamy a propagace, ale i tam jsou ti chlapi soutěživí a ten rekord chtějí pokořit. I kdyby se jim to nepovedlo, tak je úspěch jet s běžným autem, relativně málo upraveným 325km/h na poměrně malé ploše (jedna míle je poměrně krátká dráha). Takže museli řešit určitě mnoho problémů, navíc jsou tam poprvé.
Sorry, ale logika některých lidí zde je fakt na bodu mrazu v některých věcech...
Logika je u HODNĚ lidí "těsně nad bodem mrazu" - to se SHODNEME :-)
NEjsem fanynka tuningu, ale samozřejmě ne nějaká "absolutní", tohle je ale TOTALní přestavba na něco ZCELA jiného než je původní konstrukce vozu (asi jako byste Ferrari předělával na MPV). No a tady se nabízí otázka prostě PROČ?? ;-)
PS: A nabízí se i odpověď: opravdu JEN pro tu reklamu (a NEmusíte mi vysvětlovat, že to ty chlapy "baví" - jedno zda "zrychlují" Octavii nebo Imprezu, chápu že to JE docela "zábava".. :-)
.. ale TAKÉ docela "ekonomický NEsmysl", který NIC NEpřinese.. ;-)
>:D už ztrácím sílu... Tento projekt měl přinést především reklamu, propagaci značky Škoda a oslavit 10 let značky vRS na britském trhu, co je na tom těžkého pochopit? Takže tahat sem ekonomiku... :no:
,,NEmusíte mi vysvětlovat, že to ty chlapy "baví" - jedno zda "zrychlují" Octavii nebo Imprezu, chápu že to JE docela "zábava"..."- tak o čem se tady bavíme?
Ostatně zvyšovat výkon a zrychlovat běžné vozy je myšlenka snad stejně stará, jako automobilismus sám ;-) A je jedno jestli to dělá taťka rodiny o víkendech, aby si v Bonneville prostě jen s kamarády zablbnul, nebo automobilka, která tuto událost využila k propagaci svého produktu.
Ta reklama s dortem byla o HODNĚ lepší (a asi i "smysluplnější" ;-)
PS: My stále o DVOU věcech - přestavovat Imprezu na VYSOKORYCHLOSTNí automobil je také BLBOST (předělávat ho na "ještě LEPŠí automobil" - to je JINÁ!
(ROZUMÍME si? :-)
"Rekord třídy není daleko." AHA, takže my sa tu chvastáme, že sme NEúspešní... vďaka, v tom sa zhodneme... zopakujem ti to ešte raz. V dnešnom svete techniky, s dnešnými možnosťami vývoja je to ľahšie zrealizovateľné ako v tom spomínanom roku 1938... pretože tento dnešný NErekord si viem hravo predstaviť. Aj ísť rýchlosťou nad 310 km/hod. Ale ísť nad 400 km/hod. v roku 1938 - tak to si k..va predstaviť veľmi neviem. Ani toho "samovraha" ktorý v tom sedel. A preto jeho môžem klepať na rameno... Ale nejakého pašáka, ktorý po mesiacoch príprav vlastne nesplnil plán mám obdivovať?
P.S.: argument typu "dokáž to, čo on" je argument malých ľudí... Pretože tak argumentovať môže jazdec z tej Oktávky. Ty akurát môžeš obhajovať jeho neúspech, ale to je dané tým, že neúspešný človek má neúspešný vzor - ale to ti nevyčítam.... ;-);-)
Pořád se tady oháníš Rudou Carraciolou. Já to samozřejmě taky uznávám. Tehdy to muselo být něco šíleného, běžné auta jezdila maximálně sotva stovkou a on si to pádí přes 400km/h, šílené.
Ty děláš, jako by by ta rychlost 325km/ byla něco obyčejného. Kolik běžných aut tolik dokáže jet i v dnešní době? Dost málo. A když už jsem ti říkal, že rychlosti 350+ bylo těžké překonávat jak v roce 1938, tak i v roce 2011, tak ti to asi nedošlo. Vem si jen kauzu Veyronu, technologický Everest a jen tak překonat 400 nešlo. Připočti X další firem jako SSC, které se o snaží čtyřstovku výrazněji překonat. Stále ti to nedochází?
O jakém plánu zde mluvíš, popleto? Pokud vím, tak si dali plán překonat 300km/h, který splnili. Údaj o rekordu ve dvoulitrové třídě připsala redakce ke článku. Já myslím, že ti kluci jsou na těch 325km/h právem pyšní. Že ty to nedokážeš pochopit, je věc druhá, o to smutnější.
,,argument typu "dokáž to, čo on" je argument malých ľudí" neříkám přímo, že si máš vytunit Octávii a překonat ho, opět si nic nepochopil. Udělej něco velkého, něco, za co by tě pochválilo víc lidí. Ne jen stará v posteli, žes byl v noci dobrý. V tom je ten rozdíl. Když mě budeš brát za slovo a schovávat se za tvými rádoby moudry, tak pravdu neošálíš.
ja sa ním oháňam, len preto lebo chalanisko hore niečo napísal, celkom logické a vy "všadeboli" ste ho vyvesili za k..ta na nástenku. Podľa teba je 325 km/hod. niečo neobvyklého? OK, veľa ľudí nejde ani 200 km/hod., ale taktiež sú sériové autá, ktoré to dokážu. A vlastne ťa nechápem prečo to argumentuješ sériovými vozmi v sériových podmienkach. Toto sa neodohralo na diaľnici Praha - Brno. To auto bolo upravené a malo na to adekvátne podmienky. tu sa predsa nedohodli škodováci v piatok pri pive, že podme si dať šprint na letisku... A k tomu plánu: ak bol ich plán prekonať 300 km/hod a nešli na rekord, tak načo to robili? Ako predajný argument? Aký? Robili sme niečo, ale nie preto, aby sme boli najlepší? To má byť nové motto? Argumenty s litrami batožinového priestoru už dochádzajú? OK. Ak majú byť právom pyšní na to, že spravili niečo, čo tu už raz bolo, tak to fakt nechápem.
--
Inak ťa obdivujem, že vieš odhadnúť ľudí. Ako vieš, že ktokoľvek z prispievateľov (v tomto prípade ja) nie je vo svojom fachu dobrý? Alebo dokonca nadpriemerne dobrý? dokonca špička? Podľa toho, že tu niečo kritizuje? To akože nemôžem kritizovať kuchára, lebo neviem variť? alebo hokejistov, lebo neviem hrať hokej? to je trochu na hlavu. ale keď sa na to pozriem inak, možno ma chváli viac žien, nie len moja stará... ale čo ty o tom vieš...
Nepochopil si nic, ani fakt, že to Britské zastoupení Škody udělalo jako oslavu desetiletého výročí Škod vRS, primární cíl byl teto fakt oslavit, zviditelnit sebe a Škodu obecně. To, že se jim podařil slušný výsledek, je bonus navíc. Jsi tak natvrdlý, nebo to jen hraješ?
Úspěšný člověk, který si úspěch vydobyl sám, tak by nikdy cizí úspěch neshazoval, tak jako ty. Kritizovat vše, to je výsada Čechů a Slováků. A ty jsi toho jasným příkladem. Nedělám si ale plané naděje, takže věřím, že to ty nikdy nepochopíš.
máš pravdu, úspech treba osláviť... ale toto nie je úspech... ;-) alebo na úspech máme iný názor... pretože toto je len lacná reklama... už vid´m tú reklamu... špeciál sa preháňa po jazere, dole v rohu zabliká rýchlosť 320 km/hod a zrazu sek a šťastný otecko príde domov a z najväčšieho kufra v triede vyloví dve bagety a šalát... >:D
Kdyby tam byli popáté a jezdili by pořád to samé, tak by se mluvilo o neúspěchu, nebo kdyby jim to kleklo po pár jízdách, jasně, zprznili to, ale takhle? Auto jede, zajeli slušnou rychlost, tak to lze brát za úspěch, nevím kde pořád vidíš problém.
P.S. ten konec tvého příspěvku sis mohl odpustit, směješ se jemu asi jen ty ;-)
Já bych řekla, že dnes je to JEDNOZNAČNĚ jednodušší .-)
PS: Máme docela dost "sériových" modelů, které (téměř) takové rychlosti dosahují
(a přiznávám že mi poněkud UNIKÁ smysl, dosáhnout takové rychlosti s modelem typu "rodinný liftback nižší střední třídy" - a tohle je BEZ ohledu na značku ;-)
Omlouvat se můžete (i když nevím jistě proč) - tohle totiž NEní "bubost" (no EKONOMICKÁ rozhodně ANO ... a vlastně i "technická", nebo to NIC NEpřinese ... prostě ... je to (do jisté míry) jako byste vyrobil "nejrychlejší autobus" (zcela MIMO jakékoli reálné použití) - jistě, BUDE to "rekordní" autobus, ale ... (je asi tak TISÍC "smysluplnějších" a dokonce i "zábavnějších" činností ... myslím ohledně AUT! :-)
Že je tisíc "smysluplnějších" a navíc i "zábavnějších" AUTO"věcí" - tak to se SHODNEME :-)
PS: Na tom že je BEZVA draze a složitě přestavovat Ceed nebo Auris nebo Octavii na rychlosti vymezené pro Ferrari a spol ale NE! ;-)
NEchte toho (wrc sleduji a mám ráda roky, pravda F1 u mne trošičku "upadlo" ;-) ), podstata závodění určitě NEní v přestavbách vozů nižší střední třídy na Ferrari (alespoň dle MNE tedy NE ... dle vás ano? :-)
Ne? A na okruzích se děje co? Obyčejná Octavia v Octavia Cupu, auta ve WTCC, auta v DTM, nebo třeba Megane trophy, ale tam je od Megana jen design karbonové kastle, jinak je to závodní speciál. Všechny tyhle příklady jsou větší či menší přestavby úplně běžných aut, které nebyly primárně vyvíjeny k závodění, na závodní speciály. U te Octavie je to obdobné, akorát, že ta byla přestavěna na poměrně specifický druh závodu, žádný jiný rozdíl v tom není.
Prosím, argument o přestavbě čehosi na Ferrari si už odpusť, silně mě irituje.
Octavia Cup? NO problem! DTM? Jistě!
PS: Vy opravdu NE"cítíte" rozdíl? ;-)
PPS: NEjde o Ferrari (vůz již původně STAVĚNÝ na vysoké rychlosti - doplňte si klidně JINOU značku) - jde o to, že původní určení vozu Octavia (a Ceed a Auris a já nevím co) je ZÁSADNĚ jiné než "vůz pro maximální rychlost" = jde tedy NE o tuning či vylepšení, ale o něco jako "naprosté přesměrování" vozu/původní konstrukce vozu na (úplně) JINÝ účel ... a to je ten nesmysl (takovéhle akce)
Připomnělo mi to dávný dotaz čtenáře v jednom automagazínu týkající se také Octavie. Jestli by šlo upravit tohle a támhle to a vylepšit tamto a ... a ODPOVĚĎ?
"Nebylo by lepší koupit si rovnou jiné auto?" :-)
Tak TAKHLE nějak to "vidím/cítím" i zde..
Pěkný den
Jaký rozdíl? Pokud opravdu chápeš to co já chci říct, což jsem ti předvedl na příkladech a ty souhlasíš, tak nechápu, co ti přijde na rychlostní Octavii podivného. Když už ti jde o ty primární účely použití a konstrukce vozu. Octavia Cup- Octavia byla primárně určena a vyvinuta na okruhy (nebo do WRC...)? Nebyla. Úplně tak stejně nebyla určena na solné pláně, aby vyvinula rychlostní rekordy. Určení je stejné- vyhrát, vůz je stejný, jen typ závodu je jiný, v OC musí být rychla na okruhu, na soli v přímce. Žádný jiná rozdíl tam není. Stejně jako by se našlo X jiných vhodnějších vozů do OC, tak na tu sůl, ale z nějakých důvodů se prostě zvolilo takhle. Já v tom nevidím problém, dělá se to po celém světě, jen u náš to má parta šmoulů problém pochopit. Tak už?
No, já ale (zaprvé) NEjsem Šmoulinka a také (zadruhé) nejsem "od vás" ;-)
"Zvolilo se" - neb to je REKLAMA (a tam "prioritnější" než smysl bývají JINÉ věci :-)
"Změna" běžné Octavie na vůz pro Octavia Cup je řekněme "tuningem", v tomto případě to je jako předělat Ferrari na kombík či něco takového (i TAKOVÉ "šílenosti" tu už bylo, ale MNĚ prostě příjdou "nesmyslné"
Mně prostě příjde "smysluplnější" a "víc se mi líbí", když třeba Ruf přestavuje Porsche (případně z dílů Porsche staví vlastní model) předělané na VELMi vysoký výkon a VELMi vysoké rychlosti - to ANO (přestavba Lamborghini na MPV - to mne NEoslovuje ;-)
No ja ted nevim jestli se smat nebo plakat nad tvim komentarem. Je taky potrebovat si uvedomit jaky je rozdil mezi asfaltem a piskem. a hlavne si uvedomit a prcist si o kolik byl zvysen vykon seriove octavky vRS. ja kdybych se svou 1.6 ibizou jel na solne jezero tak budu rad kdyz pojedu stopade a na dalnici vklidu udelam 180-190 (docela uspech na 13let stary auto) na solnem jezere je minimalne o 20% vetsi valivy odpor. a ted si nejspise polozis otazku proc by tam jezdili. Jednoduche nikde na svete nenajdes tak velky rovny otevreny prostor. takze 325km/h je docela hodne na temer seriove auto. Jestli si nekdy videl TopGear zkouseli tam seriova americka auta, presne to byl novej charger srt8 corvette c06 a camaro ss nove....camaro s 5.2 jelo 153 m/hod corvette 162mil/hod a charger 146mil/hod na V8 V8 a V6 tak kde asi bude ten zadrhel co?
Oni se Škodou nejezdili na Sahaře,ale na solným jezeře a tvrdost povrchu = asfalt.Ty opravdu popadni atlas světa,zapni googl a studuj ;-) S ibizou je problém letět stopade i volným pádem. :-)
Brouku pytlíku, až zase budeš chrlit své nesmyslné moudra, tak je tlač někde jinde, nikdo na ty plky není zvědavý. Zakomplexované všudybudy mám nejraději... :no:
Zavři knihu od O. Sekory a půjč si u vás na dědině v knihovně Ottův naučný slovník a čti a čti.Začni samozřejmě od písmene A a pokud nevíš,tak abeceda končí (v Česku) písmenem Ž.Dokonce tam najdeš i co znamená slovo komplex,ale těžko věudybudy-to je asi tvé domácí oslovení,nebo znamená .... :-)
Všudybud? Neznáš? Napovím ti... Jan Amos Komenský? Jeho stěžejní dílo?
No nevím, kdo je tady moula, ale já to nebudu, když tohle, na rozdíl do tebe, znám. Takže bych ti radil následující. Spadni z hrušky, začni se chovat a diskutovat jako normální člověk a ne jako kret*n, co si myslíš, že sežral všechnu moudrost světa. Začni třeba tím, že uznáš cizí úspěch (já vím, v ČR se to nenosí, ale zkus to), zkus uznat někdy i názor ostatních, že přeci jen ty nemáš absolutní pravdu, ti ostatní nejsou až takoví primitivové a lecčemu se od nich nového dovíš. Třeba to, kdo to je Všudybud.
NEtrapte ho Všudybud(em) - to je na autofóru trochu NEfér (nejspíš VĚTŠINA lidí ani NEví o jaké mluvíte knížce - a NEní divu. Znáte třeba C. MENGERa? Ne? Ale to je naprostý ZÁKLAD ... oboru kterému se věnoval ho zná každý a i 90 let po smrti jeho definice mohou být "do kamene tesány" - vy ho opravdu NEznáte? Já třeba MILUJi Aria z BACHova BWV 988 - NAPROSTÁ klasika, co říkáte? Také se vám tak líbí? ;-)
PS: Nevidíte vy se tak trochu jako Poutník? :-)
Nechtěl jsem, aby to takhle vyznělo. Že to nezná on, neznamená, že já neznám něco, co zná on >:D Nejsem vševědoucí, ale zase když něco neznám, tak si to vyhledám a blbě o tom neplkám, abych posléze nevypadal jako blbec- tak jako teď tyrell.
Nevypadáš jako blb už proto,že jím jsi.Opravdu mě nezajíma dílo Komenskýho a proto nemám potřebu a snahu něco o něm vyhledat.Pro mě a myslím si že i pro většinu jsou daleko čitelnější jiní autoři než Ámos.Zde je podstatnější "rekord" Škody a o něm si myslím své. :-!
Ty jsi tady ten tupec, co srovnává nesrovnatelné. Nejde tady vůbec o Komenského (ten výraz jsem použil prostě jen protože mě napadl), tady jde o to, že každý normální člověk si výraz, který nezná vyhledá, aby následně nedal najevo svou hloupost. Tak jako jsi to udělal ty.
O počínání Škody si mysli své, mě je to šumák, ale není mi jedno, když čtu bludy v diskuzi od troubů, což jsi ty, tak se mé reakci nesmíš divit.
tve ego jak je vidno ponekud prekracuje tvou schopnost vezt jakoukoli debatu bez urazek a napadani ciziho nazoru. A jak uz jsem naznacil v predchozim komentari nechtel jsem napadnout tvuj nazor ani ti vnucovat pravdu jen je to poopraveni faktu. o tom je debata a vidis jde to i bez osobniho napadani at uz me(dle tveho nazoru nevzdelance) ci meho auta, ktere v mem komentari slouzi poze jako prirovnani a potom co jsemsi ze sveho auta udelal sam srandu nebylo nutne ho urazlive napadnout. slunce v pazi, mesic v kebuli ;-)
Stále nevím co znamená výraz všudybudy a Komenský se svojí staročeštinou raději exuloval.Pozorně jsem zrakem prohlédl svojí zahradu a o hrušce ani památka.A jaký úspěch máš ty hytráčku na mysli?To že upravená Škoda jela jen 325?Tak to je opravdu úspěch,který musí každý závidět >:D
Tak že to nevíš nevadí, spíš je smutné, že si to ani neumíš najít a stále ze sebe děláš blba, no ale toho už jsi ze sebe udělal v téhle diskuzi dostatečně, takže to je fuk ;-)
A na jakém stroji byl tento rekord zaregistrován?Na speciálním jízdním kole a to v roce 1995 a kde jinde,než v Bonneville,.Ano,je to vyschlé slané jezero. :-! Tak nevím,ale nějak mi ten "rekord" Škody uniká .... je to jen :no:
Už se nauč číst... Celou dobu jel před ním speciálně upravený dragster, který mu dělal aerodynamický kryt... Nejrychlejší kolo, pouze kolo, dosáhlo v roce 2010 222km/h a to ještě při sjezdu z hory.
No tak ale ty Ťuňťo, je jasný že před cyklistou jel drag,ale jde o pointu.Číst snad umí i kdejaký somálec,ale i ten chápe,že Škoda neudělala nic ze světa zázraků. :-! Zřejmě nebudeš somálec.
No, že sa tu vytiahnu litre batožinového priestoru, tak to som tu vážne nečakal... :-) Len ma zaujíma využiteľný objem kufra, keď tam mal padák... si to nejako nedomyslel.
Dobre RS (really stupid???) teraz ho skús otvoriť bez toho aby si ho dal dole a daj tam bedničku jablek... a potom zistíš jeho využiteľnosť... (to len tak na okraj)
Ty jsi snad ještě blbější, než jsem si myslel. Jak bys chtěl umisťovat padák do kufru >:D
Chlape, běž raději sbírat jablka, tam nikoho svou prudkou inteligencí neohrožuješ ;-)
S čím vylezeš příště? S nejrychlejší praním válcem? Jo ona je to diskuze o Škodě, tak pojďme honem vyhrabat co nejvíc blbostí, jen abychom to zlehčili, to jest logika tyrellova :no:
NEvkládejte mi do úst co jsem NEřekla (navíc takovou BUBOST! :no:
Neb máte evidentní problém pochopit PODSTATU mých slov, tak ještě jednou:
"NEmá smysl (draze a náročně) přestavovat "tuctové" auto nižší střední třídy na rychlostní supervůz"
PS: Teď by to mohla pochopit i vaše logika ;-)
Ano pak je blbost (ano blbost, čili ***smus, nedostatek duševních schopností - jedná se o odborné slovo a ne vulgarismus, navíc je to nádherný český výraz, který si nezaslouží žádnou deformaci a malformaci) upravovat auta na rally, závody 24h nebo i taková NASCAR. Všechny tyhle auta pocházejí ze sériových vozů, postupnou přestavbu se upraví na požadované specifikace. Třeba taková WRC (FIA) požaduje pro vytvoření speciálu, aby výchozím modelem bylo sériové auto.
Navíc nevím, jak jste přišla na drahou přestavbu. Úprava motoru - turbo Garrett G-05 stojí cca 20 000,- Kč, vyrobit jednoduchou klec je otázka 50 000,- Kč, kompletní sada pro instalaci padáku stojí 10 000,- Kč a to jsou ty nejdražší komponenty.
Jinak dodám, že dnes v Octávii dosáhli 215 mph (344 km/h)
Víte, kdyby tohle (tuhle přestavbu) dělala "parta nadšenců nebo studentů techniky nebo tak něco) tak TAKÉ řeknu, že si mohli vybrat "vhodnější" základ, ale "budiž" (snad bych jim i držela palce).
Tohle jen "skáčete (trochu NEsmyslně - JAKÉ je spojení maximální rychlosti a Škody? ať Octavie či jíného modelu?) na špek" - marketingu ... tak snad jen: "Dobrou chuť" :-)
PS: Reklama s dortem byla nápaditá (a vtipná), tohle je jen "obubovák" (nemající "ŽÁDNOU logiku" ;-)
PPS: U vozu typu Octavia snad rekord typu - vešlo se do ní dohromady 35 lidí, nebo tak něco - NEmám ráda ani TAKOVÉ rekordy, ale ten by měl "smysl" (nějakou SOUVISLOST)
Pěkný den :-)
Hmmmm, no já si tedy NEmyslím že tahle "legrácka" (reklama) stála 170 tisíc (korun českých :-)
NEznáme se, tak jen "velestručně" - MNĚ NEmusíte vysvětlovat jak je to s vozy WRC (apod. ;-)
Mně se JEN nezdá "totální přestavba" rodinného liftbacku nižší střední třídy na VYSOKOrychlostní vůz - že to je prostě "až moc" (jste-li FANOUŠEK značky, CHÁPU že vás - byť trošičku "absurdní" rekord - TĚŠí :-)
To je! (ale tohle je trochu něco JINÉHO :-)
PS: UPRAVIT vůz - jistě ANO, tohle ale již není "posun/vylepšení" to je "předělání" na něco čím Octavia nikdy NEbude :-|