Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Koleos 2012: Nové fotky

Do druhého poločasu dostane Renault Koleos značně pozměněný design přídě.
Zpět na článek
8. 9. 2011 08:04
8. 9. 2011 11:13
8. 9. 2011 11:34
8. 9. 2011 12:31
8. 9. 2011 14:25
8. 9. 2011 15:54
8. 9. 2011 20:04
8. 9. 2011 12:48
8. 9. 2011 15:56
8. 9. 2011 08:26
8. 9. 2011 20:39
8. 9. 2011 11:00
8. 9. 2011 12:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 9. 2011 13:07
8. 9. 2011 13:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 9. 2011 13:11
8. 9. 2011 13:29
8. 9. 2011 13:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 9. 2011 23:07
9. 9. 2011 00:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 9. 2011 13:02
8. 9. 2011 15:09
8. 9. 2011 15:32
8. 9. 2011 15:40
8. 9. 2011 17:30
8. 9. 2011 13:13
8. 9. 2011 15:13
8. 9. 2011 15:56
8. 9. 2011 16:02
8. 9. 2011 17:56
8. 9. 2011 23:17
10. 9. 2011 20:10
8. 9. 2011 08:04
hmm
Sorry ale na to aby sa to zacalo masivne predavat potrebuje Koleos uplne novy dizajn. Ved si to porovnajte s napr IX-35 alebo Sportage... Koleos im dizajnom nesiaha ani po clenky...
Rozbalit vlákno
8
8. 9. 2011 11:13
Re: hmm
Koleos taky není vozítko na nákupy po městě, jako tebou zmiňované hračky. Tam je vše jen o prvoplánovém designu. Třeba Sportage je už dnes tragedie. Jemu krása vydržela asi 14 dní. Ale i tak se tento FL nepovedl. Před FL to bylo lepší.
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2011 11:34
Re: hmm
krasa vydrzala sportagu 14dni? tak ako je mozne ze predaje sportage v cechach, na slovensku aj celej europe stupaju?

nemas nahodou len potrebu si rypnut lebo zavidis uspech korejskym znackam?

sportage je nadherne auto a v triede mensich SUV je jeho dizajn jedinecny

;-)

cize tvoj nazor zrejme maju ludia u * ked to kupuju viac a viac >:-[]
8. 9. 2011 12:31
Re: hmm
Cena dělá svoje. Duster se taky velice dobře prodává.
Avatar - gld
8. 9. 2011 14:25
Re: hmm
Cena robí svoje, ale to nič nemení na fakte, že sportage má veľmi podarený dizajn.
8. 9. 2011 20:04
Re: hmm
"de gustibus non disputandum" design je velmi subjektivna vec. Osobne design noveho Sportage nehodnotim vysoko, je to skor taky "wow" efekt a po chvili zacne nudit. Napr. FL Koleosa vysiel a je to lepsie podla mna. Hoci stale je tam urcita disproporcia medzi vyskou a sirkou... zaujimala by ma este informacia ohladom vahy, ci presiel pocas FL aj odtucnovacou kurou :-) bo ta by su Koleosu viac pridala nez zmena svetiel...
Avatar - KANKUNEN
8. 9. 2011 12:48
Re: hmm
Prvoplánovaný je výraz pro lidi co se jim něco líbí, ale nemají z toho radost.
Podobně jako nepodléhající starnutí je výraz pro auto co není hezké, ale je si třeba zdůvodnit, že je to dobře.
Avatar - kari.laz
8. 9. 2011 15:56
Re: hmm
Tak zrovna tebou zmiňované dva kusy patří k největším obludám, co lze na silnici mezi SUV a auty obecně spatřit. Konkurovat jim mohl lehce Koleos před FL. Nyní to sice taky není žádné terno, pořád bída, ale oproti tebou zmiňovaných designových paskvilech je to nádhera.
Avatar - -TEAC-
8. 9. 2011 08:26
Koleos
já bych to přejmenoval na Qashqoleos >:D
Rozbalit vlákno
2
8. 9. 2011 08:27
Re: Koleos
Tak je to stejny koncern ;-)
8. 9. 2011 08:31
Hm ... nič moc teda
No ... mne sa rozhodne viac páčil predfaceliftový tvar. Toto je také ... divné.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - -TEAC-
8. 9. 2011 08:37
Re: Hm ... nič moc teda
pro mě naopak,krok kupředu ale tak malej že bude k ničemu.
8. 9. 2011 11:06
Re: Hm ... nič moc teda
pro me je ted ta prid hezci (ne hezka), ale ta zad je mnou porad nepochopena... chtit SUV, tak Renault urcite nepripada ani do sirsiho vyberu
8. 9. 2011 12:58
Re: Hm ... nič moc teda
Zas jeden tlčhuba, čo súdi podľa letmého pohľadu na fotky. Ver tomu, kupovať reálne auto, budeš zvažovať všetko. V SUV-triede celkovo veľa krásy nie je, a za úvahu určite stojí viac vecí ako je iba vzhľad.
8. 9. 2011 13:41
Re: Hm ... nič moc teda
To je jasny, ale dneska je nabidka tak siroka, ze ti malokdy vyjde jen jedna jasna volba, takze subjektivni vnimani ti to stejne rozhodne. A kdyz jsem auto vybiral, tak ver, ze bylo par kousku, ktery prave kvuli designu zmizely z papiru velice rychle. Nevidim duvod, proc by stejna situace nemohla nastat i v tomto pripade. Musim zase souhlasit, ze tahle trida celkove krasou zrovna neoplyva. A k tomu posuzovani podle fotek... jiste sis vsiml, ze trnem v pate je mi nejvice prave zad, ktera facelift nedostala, tudiz jsem jiz mel moznost ji zhlidnout na vlastni oci ;-)
Avatar - jozephko
8. 9. 2011 09:49
Vyzerá ako autíčko pre Barbie
Ak si kúpim výrobok za niekoľko desiatok tisíc eur (a je jedno aký), tak by mal vyzerať trochu seriózne, a nie ako nafúknutý model lacného detského autíčka z Číny. Niet sa čo diviť, že sa kupci nehrnú. Ako kupca si viem predstaviť akurát tak nejakú mladú "čaju z Polusu".
Rozbalit vlákno
1
8. 9. 2011 13:01
Re: Vyzerá ako autíčko pre Barbie
Tak predstavivosť máš v tom prípade krute obmedzenú.
Nevidel som na cestách veľa Koleosov, ale tie, čo som vide, šoférovali zväčša muži po štyridsiatke. Ak niekomu nejde primárne o formu a image, tak môže uvažovať pragmaticky. V reáli je toto auto viac ako schopné a medzi SUV ponúka snáď najpriestrannejšiu kabínu, ktorá nemá ďaleko k MPV. Krásavec to nie je, ale zatratenie si rozhodne nezaslúži. Samsung-neSamsung...
8. 9. 2011 10:03
Víc Samsung, než Renault
Osobně si myslím, že je jasně vidět, na které trhy je tento vůz orientován. Spíš, než do Evropy se podívá do Asie. Přední maska dost připomíná Ssayong (nebo jak se to vlastně jmenuje)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
8. 9. 2011 11:00
lepšie
Vyzerá teraz lepšie, ale zas už úplne bez akejkoľvek Renault identity.
A čo takto? [odkaz]
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 9. 2011 12:36
Re: lepšie
Na automobily bez Renault identity jsem si zvykl. Pokud by se bral v úvahu "Avantime style", byl by posledním skutečným Renaultem aktuální Espace... doufám, že dojde k nápravě (kupříkladu prostřednictvím realizací nosných prvků z posledních studií).
8. 9. 2011 13:07
Re: lepšie
Koleos faceliftom trochu stratil tvár, na druhej strane tvorcom nemožno uprieť snahu zapáčiť sa širšiemu publiku, čo sa im bez pochýb podarilo. Táto tvár vyzerá rozhodne priateľskejšie ako tá predchádzajúca.
Neviem, či si to niekto všimol, ale porovnávané autá na dvojobrázkoch vykazujú ešte jeden rozdiel - kolesá. Faceliftovaný model disponuje kolesami podstatne väčšieho rozmeru a aj prepracovanejšie disky pomáhajú jeho vzhľadu. A povedal by som, že dosť výrazne. [odkaz] "Kačací" kukuč sa úplne stratil.
Inak pri pohľade na nový predok ma ihneď napadla podobnosť s týmto autom: [odkaz] Spomína to aj Blood Jonny vyššie a je to fakt, tá podoba je dosť veľká.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 9. 2011 13:35
Re: lepšie
Příď je š***tější a má zdařilejší architekturu. Změnu tvarů vnímám jako žádoucí, byť jsem s Koleem nikdy velký problém neměl (spíše s jeho jménem, kterého sériový model není hoden - [odkaz] ).
8. 9. 2011 13:11
Re: lepšie
Doufám, že Renault už má to nejhorší období za sebou / alespoň z hlediska designu /. Místo Pelaty se do Renaultu vrátil z Nissanu Tavares a ten bude chtít mnohem víc oddělit Dacii a Renault. Renault se tak zbaví aut jako Thalia, která je srážela dolů. Navíc si Tavares brousí zuby na techniku z Infinity a plánuje vstup do prémiových vod. Zvednutí image Renaultu bude jeho hlavní úkol, kvalita už je v pohodě. Pro mě osobně je příslibem A. Lo, jako šéfdesigner exteriéru.
8. 9. 2011 13:29
Re: lepšie
Renault potrebuje uviesť novú Lagunu, Koleos, Espace, Modus, Clio, hneď potom aj Megane a čím skôr aj Latitude - je to väčšina portfólia a ak to vezme za správny koniec, úroveň a image pôjdu hore.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 9. 2011 13:32
Re: lepšie
Představa Renaultu s technikou Infiniti a bez lowendově zaměřených modelů je více než lákavá (byť levné vozy ke značce patří...). Ještě by to chtělo nějaký model pro udobření s futuristy, které si značka vychovala a jež změnou stylu odkopla pryč...
8. 9. 2011 23:07
Re: lepšie
Mě si Renault získal prvním Twingem. V době uvedení neměl konkurenci a Renault to s ním mohl dotáhnout mnohem dál. Clio jsem pak koupil v podstatě kvůli lásce k Twingu. Pak přišel další model, který mě dostal - Mégane II HB - designově nejpovedenější kompakt posledních 20 let, za těch 10 let vzhledově nezestárl ani o minutu. Opět si myslím, že Renault z Mégana II mohl dostat víc. Grand Scénica III jsem kupoval už jen proto, protože v komplexu je pořád nejlepším MPV. Kvůli designu to rozhodně nebylo. Další auto by mohlo být nějaké SUV / kočárky snad už vozit nebudu / a doufám, že mě Renault nedonutí jít jinam.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 9. 2011 00:26
Re: lepšie
Naprostý souhlas s prvním Twingem - to auto je velmi nadčasové a myslím, že druhá generace je silně nedostatečným nástupcem. První generace mi přišla jako mikro-MPV... dodnes se za ní s potěšením ohlédnu.
8. 9. 2011 13:02
Re: lepšie
To snáď nemyslíš vážne? Väčší nezmysel ako SUV na nízkprofilových športových gumách sa snáď ani nedá spraviť.
8. 9. 2011 15:09
Re: lepšie
A co jich pritom jezdi...
8. 9. 2011 15:32
Re: lepšie
Je to obraz majiteľa.
Avatar - pumpkin
8. 9. 2011 15:40
Re: lepšie
To som uviedol len ako zaujímavosť že čo sa dá z Koleosu vytĺcť. O praktickej stránke nepíšem. ;-)
8. 9. 2011 17:30
Re: lepšie
Správne - nebolo by čo napísať. ;-)
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2011 11:38
mne sa po tej inovacii koleos paci
na bezne jazdenie aj polne cesty alebo k chate je to stale lepsie ako nejaka octavka scout s obrovskymi prevismi karoserie a mizernou manevrovatelnostou.

Dizajn je vec vkusu a o praktickosti tohto renaultu nemam pochybnosti, auto ucel splni a navonok posobi neokukane a moderne ;-)

s dieslom dci a stvorkolke a peknej farbe je to sympaticke auto :yes: , bestseller to nebude ale auto ucel splni a navyse to nie je masovka ako yeti, posobi jedinecne.
Rozbalit vlákno
3
8. 9. 2011 13:09
Re: mne sa po tej inovacii koleos paci
Yeti je masovka? A myslím, že Yeti pôsobí podobne jedinečne - je dosť výrazný na to, aby sa nestratil v dave. Dizajnovo najvydarenejšia Škoda.
Avatar - kari.laz
8. 9. 2011 16:00
Re: mne sa po tej inovacii koleos paci
proč ne masovka jako Sportage, nebo ix35? Nebo to snad nejsou masovky?
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2011 20:00
Re: mne sa po tej inovacii koleos paci
skus si pozriet kolko sa u vas aj u nas preda Yeti a kolko sportageov a pochopis pojem masovka ;-)
Avatar - kosmonaut
8. 9. 2011 13:13
Tragédie
Jako jel jsem v tom a na svoji kategorii to nejede vůbec špatně, ale ten vzhled je katastrofální. Především tyhle pohledy, to je snad špatný vtip:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Takhle bych si představoval Ladu Nivu pro prodej v Mongolsku, hnus :no:
Rozbalit vlákno
3
8. 9. 2011 13:33
Re: Tragédie
No, je to taký súdoček, zase to vyvažuje ponukou priestoru.
Ale je fakt, že tento dizajn zďaleka nie je to pravé orechové a najviac brzdí jeho predaje. Renault by mal zabudnúť na kórejský dizajn a ísť vlastnou cestou. Inšpirovať by sa mohol u Citroenu - umiernenosť prináša úspech, viď. nový C4.
Avatar - kosmonaut
8. 9. 2011 13:39
Re: Tragédie
Tak třeba Laguna mi přijde jako vynikající designová cesta, a to ve všech 3 generacích. Z francouzských konkurentů je zdaleka nejvíce "francouzská" a vedle Accordu ji dodnes beru jako nejlepší nabídku středního mainstreamu. Podobně 3 generace Clia. Uvidíme...
8. 9. 2011 15:33
Re: Tragédie
Koleos je kórejská cesta.
8. 9. 2011 14:52
Na co všechno člověk musí v životě rezignovat,
aby koupil a vystavoval se na silnicích s něčím takovýmto?:)
Rozbalit vlákno
1
8. 9. 2011 15:35
Re: Na co všechno člověk musí v životě rezignovat,
Stačí nevšímať si kreténov, čo na toto auto ukazujú prstom a smejú sa bez toho, aby o ňom čokoľvek vedeli. :-!
8. 9. 2011 15:13
ale
to je ale škaredá Santa Féééééé. Hyundai forever.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
8. 9. 2011 16:02
Re: ale
Santa Fe je poslední hezké auto od Hyundai. Dál už to jsou paskvily.
8. 9. 2011 17:56
NERENAULT
No zažíváme v Evropě vskutku podivuhodné designové (k)roky. K hornímu produktu se v rámci zachování slušné diskuse snad ani nebudu vyjadřovat. Co mne však rmoutí v obecnější rovině, to je to, že klasické euromainstreamové automobilky postupně jedna za druhou rezignují na své jedinečnosti a doslova se vyprodávají za to, že mohou s odřenejma ušima udržet jakéstakés modelové portfolio. Na německé dálnici jsem například nedávno potkal freemonta. Upřímně píši, že to byl pro mne doslova vizuální šok.

Renault... legendární výrobce, jen namátkou - R16, R5, R8, Fuego... a my tu dnes máme jásat nad latitůdou a koleosem. Konfrontuj například s naší Škodou - jedinečný špičkový rukopis, dokonale tvořená modelová řada. Umíš si představit, že by třeba Škoda nalepila na suzuki SX4 (nic proti) své logo a dozadu napsala - Yeti?

Přitom, když člověk spatří návrhy nového Twinga, musí ocenit tušenou vizuální potenci. Tak kde je zakopanej pes, to je opravdu na tom Renault tak špatně, že neumí postavit nic na úrovni Yetiho či TIGIho?
Rozbalit vlákno
8
Re: NERENAULT
Milej zlatej, jak říká Jára, Játy je snad nejzrůdnější počin v automobilovém světě za posledních 15 let. Tak brzdi. Koleos je proti němu futuristický zázrak designu.
A Tiguan? Rádoby pěkně vykalkulovaný exteriér, který se dá jakš takš ze zavřenými očimi zkousnout krutě zabije humpolácký až hnusný interér.
Rencek je jen střední proud, nehrajíc si na něco víc než tvůj symbol automobilového světa. Ale ten není o nic lepší.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
8. 9. 2011 19:55
Re: NERENAULT
Přesně tak, nějaký designový odkaz stylu značky by tam měl být a Freemont, Latitýda nebo právě Koleos jsou příklady, jak se to nemá dělat. Něco jiného jsou promyšlené výrobní aliance (např. PSA a Fiat při výrobě užitkový vozidel nebo spolupráce v koncernu, např. Sharan, Alhambra) to je ta cesta ke snížení nákladů, ale hororové hrůzy freemony, chryslie apod. jsou opravdu slepou ulicí, resp. cestou k zániku značky...
Už jen ty počty prodaných kusů, rentabilní to asi bude, ale nějak extra ziskové dle mě asi ne a ničit si pověst jen díky fajfce v nabídce SUV na trhu mi přijde jako hulvátství.
8. 9. 2011 20:20
Re: NERENAULT
Ani prípady Sharan/Alhambra nie sú ktoviečo, a to nespomínam Exeo...
Seat má byť Seat a nie prebastlené niečo. Altea bola dobrým počinom, zlé bolo len pokračovanie.
8. 9. 2011 20:13
Re: NERENAULT
Máš kus pravdy, ale v niektorých veciach nesúhlasím.

Určite súhlasím s tým, že prelepovanie znakov na kapotách je podivným a nepekným dôsledkom globalizácie a sústavného šetrenia nákladov. Môžeme si však za to čiastočne sami, sme tak zhýčkaní a nároční, že dnešný automobil pripomína skôr robota ako dopravný prostriedok. Plus sa zapája naša slávna únia - nezmyselný tlak na čistotu výfukových plynov a takzvanú bezpečnosť predražujú vývoj viac ako je zdravé. Dôsledkom sú rovnaké tanky, jazdiace po cestách pod rozličnými značkami. A tradícia, tá sa už vytráca celkom.

Portfólio Škody má od dokonalosti ďaleko, v modelovom rade sú značné medzery. Hlavne medzi Fabou a Octaviou je veľký odstup, túto medzeru nevyplní ani nový "lacný" model. Chýba malé MPV, Roomster je chabou náhražkou. Chýba už tradičný malý pick-up, chýby užitkáč ako je napríklad Fiorino, ak už má byť Caddy jediným zástupcom koncernu v triede. Chýba lacné (relatívne) športovo ladené kupé, Tudora je večná škoda.

Voči Škode má Renault o čosi kompletnejšiu ponuku, rad MPV je celý (vlastný), a klasické triedy vlastne tiež - cudzí je len Latitude a Koleos, a možno Fluence. Kríza ovplynila všetkých, nemyslím si, že je za tým nedostatok invencie - skôr obava z investícií. VW Group je podstatne silnejší v kramflekoch, môže si dovoliť viac riskovať aj v zlých časoch.

Dúfajme, že tento tred sa raz stane minulosťou. Dúfajme, že čím skôr.
8. 9. 2011 23:17
Re: NERENAULT
Nemá náhodou Renault víc modelů než VW.
Twingo
Wind
Modus - 2 varianty
Kangoo - 2 varianty
Thalia
Clio II
Clio - 3 varianty
Mégane - 4 varianty
Fluence
Laguna - 3 varianty
Scenic
Grand Scenic
Espace
Lattitude
Avatar - dr.biker
9. 9. 2011 18:30
Re: NERENAULT
Máš pravdu, Renault má větší nabídku vozidel, než Vw.
Volkswagen: 18
Polo 2x
Golf 3x
Jetta
Touran
Tiguan
Eos
Passat 2x
Passat CC
Sharan
Touareg
Phaeton
Scirocco
Caddy
Multivan

Renault má 24 modelů, započítal jsem i osobní verze dodávek.
Ale hlavně má Vw mezery, chybí mu (zatím) mini vůz, malé MPV¨, malý sedan a malé kombi. Ale je pravda, že něco nabízí jeho koncernové značky.
10. 9. 2011 20:10
Re: NERENAULT
Caddy 2x (Caddy a Caddy Maxi)
Avatar - Ada je zase tady
9. 9. 2011 01:23
Kdyby to nemělo na kapotě tu značku nekvality
a pod kapotou originální korejskou techniku, prodávalo by se to určitě mnohem lépe. :-!
Rozbalit vlákno
1
10. 9. 2011 20:09
Re: Kdyby to nemělo na kapotě tu značku nekvality
A ja som myslel, že väčšieho vola zo seba už urobiť nemôžeš...