Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda ve Frankfurtu: Mise A-entry a navíc tajemný Alldrive 4x4

Škoda vydržela dva roky bez velké premiéry sériového vozu! Napětí se stupňuje.
Zpět na článek
19. 9. 2011 16:15
19. 9. 2011 16:38
19. 9. 2011 17:05
19. 9. 2011 17:18
19. 9. 2011 21:04
19. 9. 2011 17:15
20. 9. 2011 08:49
20. 9. 2011 08:59
19. 9. 2011 20:55
19. 9. 2011 22:06
19. 9. 2011 23:46
20. 9. 2011 08:47
20. 9. 2011 09:08
20. 9. 2011 13:05
19. 9. 2011 22:10
20. 9. 2011 08:26
19. 9. 2011 17:41
19. 9. 2011 17:59
19. 9. 2011 19:09
19. 9. 2011 19:56
19. 9. 2011 20:15
19. 9. 2011 16:15
Mezera???
Kde Škodavidí mezeru mezi Fabií a Octávií. Šak tam žádná třída není, kam by šlo něco vměstnat. Tento tah celkem nechápu.
Pokud někdo víte, jak ta mezera vypadá a které auta tam jsou, popřípadě, nějaké plány jiných automobilek, rád si to přečtu.
Rozbalit vlákno
19
19. 9. 2011 16:38
Re: Mezera???
Osobně to vidím tak, že Fabia zůstane tam, kde je tedy "B" segment, nový Rapid bude v nižší střední "C" a OIII bude větší a posune se do segmentu "D", tedy střední třídy. No a pak už stačí posunout příští Superb do vyšší střední a nebude konkurovat přímo Passatu :yes: ;-)
19. 9. 2011 17:05
Re: Mezera???
Tak passatovi má konkurovat teď, ale je to kvůli vw group nemožné.
19. 9. 2011 17:18
Re: Mezera???
JJ tohle je tak trochu nedořešený, bratrovražedný boj. Nicméně VW nemá ve vyšší střední nic, takže by tam Superb pěkně padnul :yes: Až v luxusní třídě Phaeton, tak by se to hezky doplnilo ;-)
Avatar - Choochoo
19. 9. 2011 21:04
Re: Mezera???
Spis bych to videl, tak ze se nam Fabie bude zmensovat, aby dohanela klesajici cenu. Model mezi bude mensi nez OII a pri zachovani ceny se zase vice vydela ;-)
19. 9. 2011 17:15
Re: Mezera???
Je to místo OII Tour. :-! Začátek výroby 22KT/12.Motory 1.6 TDI CR 77 KW a 1.6 MPi 77 KW.Jinak OIII bude větší než OII.

OIII má náběh výroby 45KT/12.
19. 9. 2011 23:44
Re: Mezera???
Já tu mám na papíře jiné motory, tak nepiš prosímtě hovadiny...
20. 9. 2011 08:49
Re: Mezera???
To by mě zajímaly jaké.
20. 9. 2011 13:03
Re: Mezera???
Si počkej, až bude na trhu.
20. 9. 2011 08:59
Re: Mezera???
To by souhlasilo ;-) :-!
19. 9. 2011 17:42
Re: Mezera???
Tady nejde vůbec o definování nějaké třídy.
Podívej se na Fabii, podívej se na Octavii. Připadá ti, že je Fabia stejně velká jako Octavie? Není, ani zvenku, ani zevnitř. Rozdíly jsou poměrně markantní. Proč by se mezi ně nemohl vměstnat nějaký další model? Automobilka má přece nabízet alternativy svým zákazníkům a ne vyplňovat svými modely nějaké nesmyslné třídy. Tento přístup je již dávno přežitý.
19. 9. 2011 20:40
Re: Souhlasím,
ale viděl bych to jinak:

Mission L = Octavia III.
Škoda Lauretta (bude odvozená od VW Polo sedan - vyfocená při testech v Indii) = A-entry.

To by dávalo smysl.
19. 9. 2011 20:55
Re: Souhlasím,
Mission L je A-Entry.Je to místo OII Tour.

OIII je na nové platformě s Golfem VII.
19. 9. 2011 22:06
Re: A jak
víš, že Mission L není na platformě Golf VII (MQB)? To poznáš vod voka?
20. 9. 2011 08:47
Re: A jak
Mám svůj zdroj informací. :-!
20. 9. 2011 09:08
Re: A jak
Vůbec je neposlouchej. Ti by nepoznali krávu od auta >:D Prej Mission L s podvozkem Golfu VII >:D >:D >:D Bych chtěl vidět,jak by to auto s víceprvkovou zadní nápravou prodávali pod 17000 euro >:D

Tady předseda představenstva oficiálně představí Mission L jako skorosériový model nástupce Octavie Tour, modelu mezi Fábií a Octávií a někteří "ufologové" začnou okamžitě špekulovat, že to vlastně bude letadlo >:D

Pro méně znalé upozorňuji, že rozdíl mezi Fábií a Octávií není jen ve velikosti! >:D Ale hlavně v technologii výroby (rozumněj výsledné technologické kvalitě)!
20. 9. 2011 13:05
Re: A jak
Bych řekl, že je rozdíl mezi "podvozkemm z GVII" a platformou MQB, kterou má i GVII a je stavěna jako univerzální. Takže i A-Entry může stát na MQB, akorát bez víceprvku a s jiným rozchodem a rozvorem. ;-)
20. 9. 2011 08:26
Re: A jak
To máš sice pravdu, nicméně většině lidí, kupujících si takováto auta, je to úplně fuk a pečou na to, do které škatulky to zrovna podle parametrů patří, jak už tady i někdo přede mnou podobně reagoval. Mně se tenhle koncept/model líbí z produkce škodovky asi zatím nejvíc, protože je vyváženej a celkem oku lahodící, narozdíl od vysoké úzké fábie, nebo oktávie napasovaný na podvozku golfa s komickým metrovým zadním převisem, atd. Tady nic takového už není, je to model stavěný takto od počátku a vypadá to, že bude i celkem praktický. Podle mě o toto bude obrovský zájem, možnávětší než o oktávii - pokud ovšem nenasadí krutou cenu, jak je u tuzemské automobilky a jejích prodejců u nás zvykem. :-O
Avatar - petrumr
19. 9. 2011 17:41
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
19. 9. 2011 17:59
Re: roomster
a nezapomeň na šířku, tam by to taky chtělo přidat tak 5-8cm ;-) aby to bylo použitelné pro rodinu :yes:
Avatar - petrumr
19. 9. 2011 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Special-line
19. 9. 2011 19:36
Re: roomster
A tak v tomhle směru s tebou moc nesouhlasím spíš bych ty cm přidal, těch 5 cm při prakování neodhadneš. Jasný když tam chyběj tak platíš, ale i tak :-)
Avatar - petrumr
19. 9. 2011 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Special-line
19. 9. 2011 20:10
Re: roomster
Nějak si asi sedím na vedení:)
Avatar - petrumr
19. 9. 2011 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Special-line
19. 9. 2011 20:21
Re: roomster
Jo takhle >:D No to je fakt dneska jsou auta pořád větší a vozíky, skoro stejný. To samý je u naší Octávky. V zrcátkách vnějších nic moc nevidíš a v zadním skle nic když tam není vysokej náklad. Zbývá jen couvat s otevřeným kufrem ;-)
19. 9. 2011 22:18
Vítejte v domově důchodců
Přátelé, Škoda si zvolila seniorský styl a proto začne být (pro mě) zajímavá takza 30 let. Nazdar kluci!
Rozbalit vlákno
6
20. 9. 2011 06:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2011 09:10
Re: Vítejte v domově důchodců
No někdo k tomu dozraje dřív,někdo později ;-)
20. 9. 2011 11:53
Re: Vítejte v domově důchodců
Tento názor 100% sdílím. Je to usedlé, ničím nepřitažlivé auto.
21. 9. 2011 07:49
Re: Vítejte v domově důchodců
Ty považuješ Mission L za seniorský styl?
Avatar - white label
21. 9. 2011 09:45
Re: Vítejte v domově důchodců
Asi si ještě nevšiml, že u nás mají senioři v oblibě hlavně design ala Civic 8.G. >:-[]
Avatar - white label
21. 9. 2011 09:50
Re: Vítejte v domově důchodců
Z toho si (ty kluku ušatá) nic nedělej, určitě nejsi sám, kdo potřebuje k celkové vyzrálosti "trošku" delší čas... ;-)