... nebal bych se kliknout ani na jednicku. BMW v posledni dobe vypousti kde co jen ne design co se zalibi hned, ale zalibi se casem a casem presvedci stale vic a vic lidi. Za me davam :yes: oboum, trojka je ale hezci.
Obě jsou taková, jaká mají dnes BMW být a obě jsou pěkná, samozřejmě 3er působí doslova dospělým dojmem, 1er je prostě junior, jak ds to konečně naznačuje už začátek tohoto souvětí. :-)
Já to sestavil napůl podle designu a napůl podle toho, co bych chtěl v "garáži". Třeba, zastavím-li se hned u první dvojice, tak 5er považuji za prodesignovanější než 7er, nicméně to posazení kabiny lehce vzad společně s tou spíše arogantní, než agresivní přídí, to mě prostě nenechává vklidu, přesto jak je pětka krásná a vyvážená. Když na to tak koukám, tak tu Z4 bych možná strčil až za trojku, nikdy jsem si u téhle letní kárky nebyl jistej těma zadníma partiema.
Jo, předek 7er je její designově nejslabší část, až pak (se zřetelným odstupem) zadek. Profil je lepší, ale ve světlých barvách působí dost přerostle a na BMW i poměrně "těžce"...
Ty Banglovy záchvěvy, jak píše Ham., vnímám nejvíce z boku nad a za zadním kolem. Jinak právě ta "těžkost" kombinovaná s umírněnými křivkami se mi na 7er líbí, včetně ledvin v nadměrné velikosti. Mnohem více se mi nelíbí masiv u RR, což je sice überauto, které nelze se sedmou srovnávat, ale pozornost si vynutí jen svou velikostí a rozměry chromované masky.
5GT je obludka, stejně jako např. u MB řada R, hodně kontroverze přináší i x1 a x6. x1 doplácí na nepříliš baworácký dyzajn a x6 je svým až arogantním vzezřením už za čarou únosnosti, byť pro mnohé kult. Velká shoda názorů dle diskutérů zde, je na novou 3, 5 a 7 což je opravdu radost pohledět. U 6 mě některé rozporuplné reakce překvapily, což bylo asi tou razantní proměnou. 1 je přijímána spíše negativně. Pokud bych měl vybrat ten nej, bez ohledu na třídu, pak je to asi "dreier", to je prostě čirá automobilová krása, jasná definice racionality, techniky a to vše zabaleno v respektované "německé uniformě".
6 - asi (přicházející) M
5 - určitě M (tedy ještě raději Alpina B5 Bi-Turbo)
X6 - možná bych zkusila ActiveHybrid (nebo počkala na tri-turbo..
7 - 760i (jen) pro ten motor..
3 - 335i (jaká bude M3 netuším, takže 335i - to "stačí" :-)
5GT - za "pár let" VÝBORNÉ auto (na důchod ;-)
Z4 - pěkné, snad i moc pěkné, ale ... do téhle "hračky" by mi možná stačil motor 28i
1 - M1 se mi sice líbí, ale k tomuhle autu mi pasuje verze 123d
X3 a X1 mne (moc) NE"berou" :-)
Promiň, hned v prvním řádku, jsem slovo v závorce špatně přečetl a misinterpretoval. Z tvé strany je tedy vše vpořádku, tedy doufám, v Alpinách se generačně neorientuji.
Ano, jde o "stávající" modely Alpina..
..která je mi MOC "sympatická" - kombinace (skoro)brutálních výkonů a přitom kultivovanosti (u "dárce orgánů" NEvídané) mne docela "fascinuje", hyptonizuje, přitahuje.. :-)
PS: Úúúúplná novinka (která se myslím ještě neprodává) u ALPINA je B6 - to bych, z výše uvedených důvodů, možná ještě raději než verzi "M" ;-)
Tak z toho, co jsem mel moznost aspon trochu poznat:
Z4 - staci i 23i (pokud je jeste v nabidce), ideal je jakykoliv vice-nez-ctyrvalec (fakt tu soucasnou nabidku neznam)
1 - presne tak
X1 - mne treba zrovna bere a 23d obzvlast
Bratři z jedne staje a přesto jasně identifikovatelni. :yes: Uhrančivou 3 ktera nenecha nikoho chladnym ? Nebo snad hravou ale přesto lstivou 1 ? Ne ne tudy cesta nevede. Vim jen jedno a to že chci BMW. :yes::yes::yes: