Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota GT86 vs Subaru BRZ vs Scion FR-S: Designový trojboj

Které z trojice nových japonských kupé vás zaujalo nejvíce? Hlasujte!
Zpět na článek
3. 12. 2011 12:37
5. 12. 2011 08:33
3. 12. 2011 12:52
3. 12. 2011 16:05
3. 12. 2011 13:26
3. 12. 2011 17:46
4. 12. 2011 18:23
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2011 12:28
mne sa najviac paci toyota
vyzera aspon pre mna najprirodzenejsie a stylovo, subaru spredu vyzera skor ako mazda s logom subaru.

Toyota

:yes:
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2011 20:24
Re: mne sa najviac paci toyota
Ty vole, kde vidis jakykoli styl?
3. 12. 2011 12:31
japonske trojičky...
tak neviem pokial niekto nadaval,že trojičky z bratislavy su až moc identicke neviem čo zachrani toto...inak dobry napad,ale chcelo by to viac volnosti...toyota scion ešte dobre nech su rovnake,ale odlišit tak mierne subaru? neviem neviem ako to vezmu zakaznici...rovnake karoserie,rovnaky interier,dizajn kolies,snad aj farby rovnake auta...myslim,že nielen ja,ale všetci čakali viac...
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2011 20:25
Re: japonske trojičky...
Proc te to tak trapi, nekoupis si ani to Citigo a o tomhle si teprve muzes nechat leda tak zdat.
3. 12. 2011 12:37
Změna oka
Při samostatném představení jsem měl své odobní pořadí GT 86, Scion a BRZ. Nyní při tomto přímém srovnání se to přesně otočilo. Scion stále v neutrálním středu, první BRZ, "poslední" GT 86. Při tomto přímém porovnání mne nejvíce oslovila jednoduchost Subaru. Uvidíme kam matka Toyota pustí další verze a hlavně spekulované STi. Pokud to bude jako u Imprez, kde "civilní" verze jsou "nijaké" a STi jak voják speciální jednotky, tak jsem zvědav zde.
Rozbalit vlákno
2
4. 12. 2011 20:28
Re: Změna oka
Myslim, ze v Evrope najdes hezci a lepsi vozy, i za lepsi cenu.
5. 12. 2011 08:33
Re: Změna oka
Ano i ne. Pokud se budeme držet coupe zadokolky kolem 800 tis. tak ne. Pokud požadavek zobecníme na dvoudveřovou stylovku čí sport, tak ano.
3. 12. 2011 12:39
Tri kralove jdou...
Konence Japonci, Toyota a Subaru dokoncili svuj slib.

Volit ze kterych tri vozu je lepsi je nepodstatne, jelikoz barva jako: prussia blue ci ferrari red bude vzdy lepsi nez tato oranzovo hneda.

Interier pro mne je jednoznacne Scion...

Jinak barva by byla modra... asi co se mi libi nejvice je zdani cast tech to aut, a doufam, ze jich postupem casu uvidim alespon par na silnici.

:yes:
Rozbalit vlákno
2
4. 12. 2011 20:29
Re: Tri kralove jdou...
Jeden za 18, druhy bez dvou za dvacet, treti za 6x3.
Avatar - Vencos
5. 12. 2011 00:19
Re: Tri kralove jdou...
líbí se mi na Scionu to hnusné rádio a ty laciný čudlíky na topení :-)
Avatar - Ricardo
3. 12. 2011 12:52
Subaru
Kde je křídlo, kde je černé lízátko vpředu? Koncept byl hezký, toto je poněkud vykastrované. Pro Toyotu přiměřený design, Subaru se mělo odvázat víc...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2011 16:05
Re: Subaru
Vše je v příslušenství... Zaplať si >:D
4. 12. 2011 20:30
Re: Subaru
Dobra pripominka. Kdo maze, ten jede.
4. 12. 2011 20:30
Re: Subaru
Ty si jeste na lizatka? Nejlepsi je Chupa Chups.
3. 12. 2011 13:26
kompresor
tak prý bude mít toyota (a tím asi i subaru) v budoucnu kompresor a min 250 koní. to by mělo stačit všem rýpalům :-)

ještě zdroj: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2011 20:31
Re: kompresor
Slibeneho se vejde nejvic.
3. 12. 2011 16:12
Mocně emočně
je to z pohledu jasné - Toyota..... Zachovala se k Subaru jako nevlastní matka a upřednostnila svoje dítě, před adoptovaným odchovancem FHI. Po dlouhé diskuzi bez Scionu snad nebudeme rozebírat táhlé dlouhé, abychom ještě více nevzrušili část populace odloživší právě své gamepady, ale nutno Toyotě přiznat, že tuhle "bratrovraždu" provedla skvěle.
Základní motorizace bude zcela pro zábavu postačující a tady - přiznejme si - většina lidí - kupců - sáhne po "líbivějším" kabátku.....Budiž.
Pak tu bude část těch, kteří si počkají na "lapač hrdliček"
[odkaz]
a až tak moc na vzhled nedají a těm bude upozaděnější vzhled Subaru srdečně jedno, protože je řízení prostě baví.....
asi jako tady:
[odkaz]
(doufám, že to nebyli vývojáři z Vlkohrádku
;-) )
Rozbalit vlákno
7
3. 12. 2011 17:29
Re: Mocně emočně
Jak psal figurka. Věřím, že se u Subaru odváží zase až u vrcholové verze.

Reklama "lapač hrdliček" je z nejpovedenějších reklam vůbec...já sám ale zatím na svůj první úlovek čekám >:D
Avatar - T613
3. 12. 2011 19:00
Re: Mocně emočně
třeba já bych upřednostnil kabátek Subaru ;-)
3. 12. 2011 19:08
Re: Mocně emočně
Subaru je tady za "elegána ve smokingu" - skrytá síla. Mně k tomu 147kW výkonu víc sedí Toyota. Až tam bude 221kW -třeba - tak je Subaru jasná volba. Nečekáš - máš.......(to je pro tuzery...)
Avatar - T613
3. 12. 2011 19:33
Re: Mocně emočně
tak ono vybírat si mezi těmi třemi je jako si vybírat mezi trojčaty, víceméně je to jedno a jde jen o ty správné feromony :-)
4. 12. 2011 20:33
Re: Mocně emočně
Kdo ti zacvakl koule?
4. 12. 2011 20:32
Re: Mocně emočně
Ale kdez, tohle jsou auta po zkrachovaný milovníky, ale mladý holky jdou spis na Cayenne.
3. 12. 2011 17:46
DESIGNOVÁ TOMBOLA
Nenech si vnutit myšlénku, že ti, co to tlučou vedle za kopcem to neumí, a že ti praví mistři žijí na dalekém východě. Seš snad křtěnej Vltavou, ne? Tak kdybys potřeboval vědět, jak má vypadat (super)moderní sportovní eurokára pro kluka, co si to každej den rozdává s celým světem, podívej se sem - [odkaz] Tohle je auto, na jehož karoserii nenajdeš chybku. Auto, jehož karoserie překračuje hranice, boří tradice a přináší úchvatnou novost.

To nahoře je výkonová liga Fabie RS a designový svět který Evropě nemá co dát. Ano, možná právě tohle považuješ za dokonalej odvaz... načepejřenej vrabčák. No... jak vidíš, tak například SCIROCCO holt zase umí vypadat jako kára s diplomem z Harvardu. Teď už jde jenom o to, jak chceš jednou vypadat ty...

BRAVWO VOLKSWAGEN - [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
40
Avatar - T613
3. 12. 2011 18:43
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
jsem zvědav kolik mentálů ti na tuhle provokačku skočí
Avatar - Stefič
3. 12. 2011 18:52
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
už opakuje to samé asi potřetí. Senilita nebo snad Alzheimerova choroba?
3. 12. 2011 20:21
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Drž to trochu při zdi. Na diskuse jsi nastoupil (test MB-CL - Panský kočár) s udivující myšlénkou, že slušný člověk by si takové auto nikdy nekoupil. Tím ses mezi lidmi se schopností uvahy dokonale znemožnil. Pokud tu chceš psát předmětné nesmysly, či si tu masturbovat štítnou žlázu sentecemi o senilitě diskusních kolegů, prosím, ale před nick si pak dej zkratku "B". Bé jako... Bohnice :-!

Věnuj se tu autům, rozpal to tu doruda, zaujmi brilatním příspěvkem na adresu horních mušketýrů. Psát je o čem. Jenže ty nemáš psát čím. A nyní opravdu nemám na mysli tvé ruce...
Avatar - Stefič
3. 12. 2011 21:20
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
stále dokola, stále dokola a zase stále dokola >:D >:D >:D Už na první diskuzi o Toyotě GT 86 jsi ze sebe udělal úplného blbce a koukám, že jsi se stále nepoučil >:D
A nepoukazuji na senilitu kolegů nýbrž na senilitu tvou. To prosím důrazně rozlišuj >:D
Možná bys konečně mohl odpovědět na otázku kolegy Slavek-TDM, jak souvisí tocivy moment na motoru se stalym prevodem auta. Tohle z tebe nějak nemohl vypáčit >:D >:D
3. 12. 2011 19:01
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Já věřím, že to tu snad čtou i lidi, co mají rozhled a vědomí reality a kteří tak jako ty vyjádří než souhlas. Uznávám, že úrověň jak techniky tak designu zrovna toho horního ROCCA je drtící, avšak to snad nemůže těšit opravdu jen tebou předznačené euromentály... O ně ale nejde.

Je to paradox, to, co přitahuje voči u coupé, to je boční silueta, jenže to je to nejjednodušší, avšak to, co o i autu coupé vypovídá, to je především jeho příď. Přitom, když se člověk podívá třeba na Caymana, abychom v porovnání dodrželi obdobné tvary, vypadá to tak jednoduše, přirozeně. No jo, jenomže to holt umí na celém světě takhle špičkově akorát v Zuffenhausenu.

Vedle toho musíme otevřeně přiznat, že asijská estetika je prostě jiná, a v tom jí musíme fandit, přece by bylo proti přírodě, aby tam kluci jásali nad tvarem přídě caymana a horní toyotu nechali bez povšimnutí. Svůj k svému... Docela by mě tamní (obdobná) diskuse na obdobném portálu zajímala.
3. 12. 2011 19:09
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
hezké.... Dnes ráno dávali na Primě srovnání dvou ostrých Golfistů - taky povedená vlčata.
3. 12. 2011 19:41
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Viděl jsem, akorát u těch výfuků bych volil tu tradici po stranách.
3. 12. 2011 20:15
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
:yes: ani u STR Jeepu se mi to nelíbí - nevím co tím básníci chtějí říci....
3. 12. 2011 20:16
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Přesně.
3. 12. 2011 20:28
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
velectěný pane GTI,jen takovou malou připomínku....jak už sám článek napovídá,představovány jsou v něm tři vozy,z nihž ani jeden nenese logo Vámi opěvovaného výrobce,takže Váš příspěvek ohledně Shira je naprosto irelevantní a( jak se pomalu stává pravidlem) byl jsem vložen za učelem prachsprosté provokace.nic víc.Shiro je sice karosářsky povedené,ale interierově se jedná o paskvil(muj subjektivní dojem).,navíc Shiro není tak docela pravověrné kupátko(chybí mu linie kufru),takře bych jej spíše zařadil do skupiny třídveřových hatchbacku,po boku např:Focus ST,Megane RS(i když jízdně nedosahuje kvalit ani jednoho z nich).přeji hezký den.
3. 12. 2011 20:45
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Velmi oceňuji tvojí klasickou výchovu, ta formální, věřím, že přesto upřímná pokora, včetně oslovení je však v dnešní době už tak trochu přežitkem, stačí standardní slušnost a přiměřená diskusní úcta. Jinak díky za přání hezkého dne. Ujišťuji tě, že mi ho nemohou zkazit ani horní tři mušketýři ani ty. Tobě ovšem, jak tě čtu, VOLKSWAGEN SCIROCCO rozhodil sandál dokonale. Uznávám, VW ROCCO má razanci tlakové vlny bomby Little Boy. U mně si ovšem nestěžuj, já to tu jenom píši...

Velmi se současně mýlíš, domníváš-li se, že diskusní vlákno se musí striktně držet modelu auta v článku. Je to právě naopak, a to zejména u produkce z jiných, kulturně tolik tolik vzdálených kontinentů, vždyť právě designová, estetická, technická, výkonová a materiálová konfrontace je dokonalým diskusním garážovým kořením.

Přeji hezké sny.
Avatar - Ondore
3. 12. 2011 21:10
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Slovami našeho diskusného kolegu Dinara: "vwobie je hrozná nemoc, jakmile jednou posedne mozek postiženého, neubrání se tento a volkswagen cpe a cpe všude..." Vraj na to nie sú lieky a lobotómia očividne nepomáha :-! ;-)
3. 12. 2011 22:52
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
sorry GTI ,vačšinou som s tebou zajedno,ale dnes ne e ;-) scirroco je vo svojom KRAL,ale toto su rwd,zadny nahon je zadny nahon...je to uplne iny pocit z jazdy,ina zabava...inak odkaz jeden či druhy :yes:
3. 12. 2011 23:06
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Skromně připomínám, že dnes je tu na tapetě design. Proto jsem sem vrhnul tu evropskou (super)mainstreamovou dokonalost v podobě modelu VW SCIROCCO, a to tedy proto, abychom si všichni (a jistě rádi) uvědomili, v jakých výšinách je dnes design evropských kompaktních sportovních aut (tedy některých...) a jak to tlučou jinde...

Samozřejmě, že technika je na velkou diskusi, nebráním se jí, ale nechme tohle téma na jindy, kochejme se nyní dokonalou vskutku dechberoucí krásou modelu SCIROCCO a buďme hrdí na evropské tradice a hlavně na to, že v Evropě (alespoň v autech) nestojíme na místě, že nepřešlapujeme, že umíme světu ukázat, co je (super)moderní krása.

P.S. Jasně, ty odkazy, to je dokonalý nářez. Nic pro vyměklé povahy a vyměklé mozky :-) :yes:
3. 12. 2011 23:56
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
takže znovu.v článku uvedené vozy jsou kupátka,takže pokud by jste pane GTI k nim chtěl přirovnat cituji:"evropskou (super)mainstreamovou dokonalost......"měl by jste spíše sáhnout po např.Peugeotu RCZ,neb se také honosí kupé karoserií.VW Shirocco není kupé,tudíž zde nemá co dělat.
4. 12. 2011 12:55
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
ono dnes je pravda,že napriklad spominane scirocco či megane a astra 3dv ,už niesu typicka hatchbacky,išlo sa trošku dalej...nizka silueta bočny profil v mnohom pripomina kupečka...trojčata od toyoty su sympaticke vzhladom,ale to je asi všetko ,pretože tie tvary tu už boli...
Avatar - GM.rja
4. 12. 2011 13:27
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Má pravdu, ten chlapec, skopčáci jsou nám přece bližší. Jsou tak blízcí, že se tady v osmatřicátém na téměř sedm let usídlili a chtěli nás vyhladit (to teda nevím proč, když jsou to takoví kámoši a super sousedi).
Takže bych si raději koupil káru od automobilky z dalekého východu, tam tyto úmysly s naším malým národem nikdy neměli :-!
4. 12. 2011 13:31
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
já ti jako nechci oponovat, protože to my - češi neslyšíme rádi - ale -
němce jsme si sem pozvali my - kdysi dávno - ve 13.stol. - k zalidnění pohraničí - páč se feudálům nedostávalo dělného lidu..... Byli pozváni, dostali výhody atd. atd. To se pak projevilo na demografickém vývoji. Proto jich bylo v pohraničí mnohem víc, než nás. Za Rakouska to nevadilo - měli dobré postavení a nic se nedělo. Problém přišel za Tatíčka Masaryka, kdy byli odtrženi od domoviny. Češi trvali na státních "historických" hranicích - demografické návrhy byly svrženy ze stolu. No a vygradovalo to v roce 1938 a pak v roce 1945. Všimni si jednoho - neobhajuji je ani nehodnotím - jen ti nastiňuji, že jaksi jejich vina, že tady byli to úplně nebyla......
Avatar - GM.rja
4. 12. 2011 14:43
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
To máš pravdu, pohraničí byl spletenec, který nakonec musel celkem dnešními měřítky celkem násilně vyřešit odsun. To ale nic nemění přece na tom, že do vnitrozemí je nikdo v osmatřicátém nezval. Ale jinak díky za korektní reakci.
Příspěvek byl pouze na celkem nevhodné spojení z jednoho poněmčeného mozku - jsi středoevropan, musíš milovat německá auta, protože jinak jsi ubožák a póvl 8-s
4. 12. 2011 14:14
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Koukám, že máš dokonalej brajgl nejen v garáži, ale i v dějepise. Diskusi na toto téma (v tvém zájmu) odložme do doby, až ve škole dokončíte dějiny světa alespoň do roku 1945. Jak tě tak čtu, opakuješ si zatím látku někde z období neandrtálců...

Nahoře velmi silně akcentuji to, aby se lidoprosťáčci tvého ražení pokusili něčím zamyslet a aby si uvědomili, že žijí v krajině, kde se vyráběla, vyrábí a věřme, že vyrábět i nadále budou nejlepší a nejkrásnějšíá auta, auta střižená přesně na naše voči, na náš vkus a na naše představy. Současně pak je zcela přirozené, že estetika evropské produkce nejvíce harmonizuje očím evropských obyvatel. A zase estetika aut z dálného východu samozřejmě odráží vnímání krásy očima tamních lidí. To je poměrně přehledná logika, tisíciletími prověřená praxe, která poprvé v dějinách narazila až u ligy diskusních prosťáčků na auto.cz, jimž to esteticky nejbližší je pokud možno z co možná nejvzdálenějších krajů. O tom, proč tomu tak je, jsme tu již mnoho nadiskutovali. A jak je patrné na tvém odstrašujícím názorovém příkladu, ještě nenastala doba všeobecného poučeného vědomí. Stále je tu ještě mnoho těch, co si v cizích botách šlapou po vlastních kuřích vočích...

P.S. "Bychaři" mají síň žalmů o dveře dál...
Avatar - GM.rja
4. 12. 2011 14:49
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Pod hormadou žvástů nerozlišuješ "subjektivní" a "objektivní", generalizuješ svoje představy a sny a arogantně přehlížíš názory jiných. Přesně toto evokuje dobu výše zmíněnou - to jsi ale nepochopil (nedivím se, AH to taky tenkrát nechápal).
4. 12. 2011 15:16
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
To co zde píšeš, to nejsou názory člověka, který něco ví, ty píšeš přece výhradně nemysly příznačné jen tvému vskutku podmraženému nevyzrálému a nezkušenému vědomí. Přiznávám, že rysem jediného a správného postoje k takovýmto garážovým filosofům je arogance, dokonce bych schvaloval i diskusní opovržení, neboť doslovná otřesná argumentace druhou světovou válkou v době, kdy s Německem a dalšími státy tvoříme dobrovolnou Unii nic jiného ani nezaslouží. Patříš k nejnižšímu diskusnímu patru, které tu vůbec existuje. Ve zkratce by se toto patro dalo označit jako klub nevzdělaných, tupých jedinců bez znalostí, bez rozhledu a naštěstí ovšem i bez... naděje.

P.S. Nahoře píši o kontinentálním vkusu, o kontinentální estetice. Tvůj argument je Sudety, AH, a rok 1937. Zkus mokrý hadry :-!
Avatar - GM.rja
4. 12. 2011 16:34
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Rok 1938, všeznalý génie >:D >:D >:D
A přirovnání bylo k Tvé osobě, stejné chování, stejný rozum - stále nedokážeš pochopit. No, komu není shůry dáno, v salůnu fxfágnu nekoupí...
4. 12. 2011 17:02
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Koukám, už začínáš nabírat na smajlíky, teče ti do bot, co? Nahoře píši o rozdílném kontinentálním vkusu. V Evropě, v Asii, a ty proti této vývojové dějinné přirozenosti argumentuješ historickou zkušeností mezi našimi národy a právě tohle je pro tebe v rovině nákupu auta rozhodující a proto (jak píšeš) bys raději volil japonskou produkci než německou, neboť dle tebe (ty všeznalče) japonsko neusilovalo o naše vyhlazení. Zkus ty hadry, jiné řešení vlastně ani není.
Avatar - GM.rja
4. 12. 2011 18:25
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Ne, může to být i bez nich a s povděkem kvituji, že i Ty dokážeš napsat příspěvek bez "Brawwvvo Sh.twagen". Jen mě pobavilo, že v rozčilení nedokážeš opsat číslovku.

No, já tady ze sebe nedělal všeznalce a trumpetu evro-názoru, to je Tvůj "píseček". Stejně jako ponižování a nevybíravé nadávky.

A nakonec, nenapadal bych tady nikoho ze zaplaceného provokatérství, to je přece jenom především Tvůj "job". Nebo platí málo?

Díky, super jsem se pobavil. Tak zase někdy...
4. 12. 2011 20:24
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Opět uhýbáš. My dva jsme nyní přece diskutovali o tom, že já tvrdím, že existuje kontinentální vkus. A ty argumentuješ tím, že "eurovkus" je nesmysl a rozhodné že je jen to, jaké má národ historické zkušenosti s národem, z "jehož produkce" by sis mněl pořídit vůz, a tedy že ty bys po zkušenostech s němci koupil raději vůz z asie, neboť tamní národy nikdy neusilovaly o naše vyhlazení.

Chováš se tu jak čestný předseda nějaké podivné politické strany - "nic než národ" dělíš národy na ty, které ti mohou vyrobit auto a které ne. Zaujímáš zásadně nevyzrálé, odsouzeníhodné postoje!
4. 12. 2011 16:47
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Já prostě pořád nedokážu pochopit jak člověk s úsudkem a aspoň trochou rozumu (Dle stylu psaní ,nikoliv obsahu bys tyto vlastnosti měl mít) ,může porovnávat tyto auta(kupé s náhonem na zadní kola s atmosférou postavenou na vlastní platformě s nízkým těžištěm a konstrukcí předurčenou na sportovní vlastnosti) s krabicoidní přemotorovanou předokolkou ,která stojí na platformě lidového povozu s dizajnem z doby kamené. (fabia RS) ... Scirocco je výhradně dizajnový konkurent ! Nic víc a lepšího oproti těmto autům nenabízí.

Jsou dva druhy lidí co kupují tento segment automobilové produkce. A) Člověk hledící hlavně na dizajn a na to jak se za nějakým autem otočí co nejvíce roštěnek a malých klůků ze zastávky. B) Člověk ,který kašle na mínění ostatních a chce hlavně auto ,které má výborný podvozek, motor a skvěle se řídí.... Ano člověk A si vezme šíro a možná pár šáhne i po subaru nebo toyotě. No a člověk B vezme vždy Toybaru ! Uvědom si to ... věřím ,že jsi rozumný člověk ,pouze píšeš nesmysly a záměrně se snažíš vyvolávat tyto reakce ,jen z důvodu ,že jsi za to placen.
4. 12. 2011 17:09
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Podle mně jsi placenej provokatér, a píšeš tu programově nesmysly, přitom víš, že SCIROCCO je ve své konfiguraci karoserie (a nyní jde právě o design) tím, kdo celému světu ukazuje, kam se kompaktní kupíčka v Evropě vyvinula. Snažit se vypadat jako cayman je přece tak jednoduché... Podívej se na to, jak to zde dělají ti, kteří tvoří auta pro vkus evropanů - zmíněný ROCCO, to je absolutní špička, ale podívej se i na Mégana coupé, koneckonců podívej se na coupé od Peugeotu. Třeba právě ten Peugeot, vždyť to je ukázka, kam se může posunou tradiční kompaktní coupé styl, ale proč já ti to píši, když ty tohle všechno jistě víš a jen programově provokuješ, protože jsi za to placený.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
esenbe - druhý odstavec je,s prominutím,nesmysl,evidentně jsi v Sciroccu nejel,páč bys jinak takovou krávovinu nenapsal ;-)
4. 12. 2011 21:14
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Jel jsem v mnoha přemotorovaných předokolkách - výsledek bude stejný. Samosebou nečekám ,že zrovna ty by jsi souhlasil ,když jsis ten zázrak koupil ve dvou exemplářích >:D
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Jenže já ptal,zda jsi jel konkrétně v Sciroccu?
Kdo mě zná,moc dobře ví,že nejsem ,,koncernový onanista,,a spíš nadržuji ,,japoncům,,konkrétně Nissanu.
Správně jsi uvedl,že máme dvě,takže,na rozdíl od tebe,dobře vím,že přemotorovaná rozhodně nejsou a HLAVNĚ podvozek je silnou stránkou šíra ;-)
Šíro považuji za zázrak jen z toho důvodu,že po dlouhé době vytvořil VW opravdu pěkný auto s velmi dobrými jízdními vlastnostmi,automobilový zázrak,aspoň pro mě, máme,ale nemá logo VW.

btw : předokolka = výsledek bude stejný?
:-O
4. 12. 2011 22:14
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
No tak jel jsem například v focusu ST ,který má vepředu alespoň elektronický samosvor nebo co to. Ale stejně to nikdy nebude mít na zadokolku. Takže jsem předpokládal ,že scirocco na tom bude podobně.Možná díky absenci té chytré věcičky i hůře.

Nicméně jsem nikde neřekl ,že je to špatné auto. Je to určitě hezké auto :yes: a dá se krásně používat každý den. Ale v porovnáním s technikou v tomhle toybaru to působí jako chlapec z lepší rodiny co se omylem dostal na elitní školu. Chodí tam a vypadá jako ti ostatní ,ale nenosí breitlingy a každý den ho nevyzvedává rolls royce. A děti z bohatých rodin se mu za zády smějí .
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
A ST je přemotorovaný? :-O
2,0TSI el.samosvor nemá,eRko ale jo a navíc i bez toho ta kára jezdí velmi dobře a hlavně jen na okruhu jsem byl za přítomnost samosvoru rád.
Jak předo,tak i zadohrab má své klady a zápory,takže bych netvrdil,že JEN zadokolka je cool.
Jestli Toyota GT86 či Subaru BRZ budou ,,lepší,, než šíro se teprvé pozná,zatím v nich nikdo z nás nejel,takže to přirovnání k lepší rodině je trochu unáhlený.
Papírově budou méně výkonné,ale tuším,že se v nich bude muset řidič pořádně ,,snažit,,a to bude asi víc ,,zábavné,, i když slovo ,,zábava v autě,,strašně nerad píšu,protože pro každýho to může znamenat úplně něco jinýho.
Já obou japoncům fandím,sleduju to od začátku (i Alfu 4 C) a jsem zvědavej na první testy,určitě se v nich budu chtít projet,bohužel se těch aut u nás moc neprodá.My o takových autech víc kecáme,než je kupujeme,drtivá většina raději skočí po něčem tuctovým,s malou spotřebou a obrovským kufrem ;-\
Avatar - white label
4. 12. 2011 23:10
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Focus (II) ST žádný "elektronický samosvor" neměl, skutečný samosvor měl až Focus RS.
Zadek není všechno, viz třeba srovnávačky 370 Z se zmíněným roccem R, Focusem RS, Meganem RS (ale i Clio RS), ve kterých se ve finále "smály" spíš ty předokolky.
Avatar - Ondore
5. 12. 2011 01:26
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Pridaj pls nejaké linky na tie srovnávačky 370Z vs. rocco r, mne to vyhodilo linky na need for speed :-)
5. 12. 2011 08:40
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Subaru, Subaru, Subaru je vždy a všude nejlepší... >:D >:D
4. 12. 2011 20:22
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Tebe plati koncern? Mam ten pocit, jinak bys tady nehazel tema hovnama kterym rikas slova.
Avatar - Vencos
5. 12. 2011 00:31
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Ale opravdu, proč, proč bychom si měli kupovat taková auta? Ano,jistě se tyhle "trojčata" budou báječně vyjímat driftujíce po špatné straně rýžového pole,ale jak to bude vypadat před rozestavěným domem na vesnici? Před panelákem na Jižáku? Copak máme v evropě tak špatná auta,abychom si museli kupovat nějáká z japonska? Však se podívejte,jak to vypadá. Jakýsi mišmaš, spoustu všeho,ale vlastně nic... nejsou to pěkná auta. Možná by se tak mohlo zdát, jsme-li patnáctiletý fanda tuningu a manga komixů. Jsme?
6. 12. 2011 00:54
Re: DESIGNOVÁ TOMBOLA
Folchsvágn skvělej, o tom žádná, ale ruku na srdce, tady s tim trojjediným autem se šlo docela naproti evropskýmu/americkýmu? vkusu (pravda, s přivřenejma očima a s pohledem pouze na kastli, uvnitř je to zase saigon) a to auto neni uplně ošklivý a neladný. Skoro by se dalo říct že je i hezký...ne že by tam nebyly protivný detaily (zadní svítilny jak po zásahu tuningový firmy, světelný origami mezi vejfukama, komický křidýlko...), ale celek je poměrně slušnej, z profilu/ánfasu to je ladný/dravý...škoda že je v takový aviváži s tim mrdníkem uvnitř.
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2011 19:19
GTI-ho uloha je jasna
GTI-uloha je jasna

pod kazdym clankom pisat o VW aj ked to nie je na mieste

proste ked je rec o toyote alebo lexuse alebo aston martine vzdy si najde dovod porovnavat to s vw a nalezite okomentovat a ostatnych ktori nemaju ten isty nazor ako on nazyvat menej cennymi a slepymi a robit z nich chudakov.

GTI je jeste vetsi blbec nez jsme doufali :yes:

ze mam pravdu GTI? si tupec a riadny, kolko mas IQ ? mas ho aspon tolko co ma tvoj stary golf kilowattov? pochybujem , musis byt riadny lekvar v beznom zivote nemas to lahke nezavidim
Rozbalit vlákno
10
3. 12. 2011 19:25
Re: GTI-ho uloha je jasna
Slovy jako blbec či tupec, bych v tvém případě vůbec nešermoval. Tys moc rozumu, což sám popřít nemůžeš, bohužel nepobral. Neukazuj prstem na druhé, ztrapňuješ pouze sám sebe primitive. :-!
Když ti řeknu, že GTI má IQ asi dvonásobek toho tvého, nejspíš to nebudeš schopen vůbec pochopit.

Jinak něco k autům. Nejedná se o designový trojboj, ale o "najdi pět rozdílů".
NSF od koncernu je proti těmto jednovaječným trojčatům ukázka odlišnosti.
3. 12. 2011 22:57
Re: GTI-ho uloha je jasna
noo konečne podomna nikto nič nenapisal ,škoda :-! tolko kritiky na bratislavske trojčata a tu mame fun cars a su rovnake ako vajce vajcu,dobre subaru trošku odlišili,ale je mi luto,že rozdielou ju minimum....inak suhlas retorika GTI-ho nesadne každemu,ale ja osobne mam rad VW group a fandim im krok vedla som u nich už nejaky čas nezaznamenal...aj ked viem že tymto som si podpisal ulohu posluhovača prispievatela menom GTI....
3. 12. 2011 23:08
Re: GTI-ho uloha je jasna
>:D Nezapomeň mu nosit švestičky ze zahrádky. ;-)
Avatar - T613
3. 12. 2011 19:36
Re: GTI-ho uloha je jasna
jestli je GTI tupec, tak by mě zajímalo kde na tom pomyslném žebříčku jsi ty? A vůbec - už jsi dneska něco kupoval?
3. 12. 2011 21:01
Re: GTI-ho uloha je jasna
V siahodlhých, podľa mojho názoru platených, príspevkoch gti-ho je toľko alogizmov, že až. Akonáhle ho na ne niekto, slušne upozorní, snaží z nich okamžite vykľučkovať, zaviesť debatu úplne iným smerom, samozrejme za sprievodu pošmesných a znevažujúcich poznámok na adresu diskusného protivníka. Nemôžem si jednoducho pomôcť, ale znova musím vysloviť moju domnienku.Gti vykazuje vačšinu rysov typickú pre duševne nemocných jedincov. Ješitnosť, chválenkárstvo, velikášstvo, vzťahovačnosť, atď. Nehovoriac o tom, že tým, že jeho píspevky stále naberajú na agresívnosti, naplňajú podstatu šírenia nenávisti proti skupine obyvateľov, ponižovanie, potlačovanie slobody vyjadrovania, a pod. Skrátka, je tam toho toľko, že aj ten najobyčajnejší právnik by na ňom spravil raketovú kariéru. Podobným spôsobom ako gti, sa zviditelnil v politike u nás, na Slovensku Mečiar, Slota, Fico..u vás tuším Sládek, Rath, Zeman.. Všetci spomenutí sú vynikajúco vybavení rétorickými schopnosťami po vzore dávnych sofistov. Ich prejav teda okrem trblietavej formy postráda akúkoľvek vnútornú konzistentosť. A tak isto býva spravidla okorenený hrubým odporom voči akýmkoľvek protivníkom. Ostatne, gti má schopnosť točiť akurát o estetickej funkcii automobilov systémom: páči, nepáči, typickým pre nižšiu rozumovú vrtsvu obyvateľstva, čo výrazne spochybňuje jeho zaradenie medzi elitu národa, medzi ktorú sa on veľmi rád zaraďuje.
Avatar - white label
3. 12. 2011 21:20
Re: GTI-ho uloha je jasna
Ale to je reakce o něčem úplně jiném, než psal Tatrovák.
Tady jde o to, že někdo jehož příspěvky vykazují pravidelně a objektivně úroveň "IQ tykve", tady označuje někoho jiného za tupce/blbce. Na GTIho jsou názory různé, což teď neřeším, ale hloupější, než Topper, je tu aktuálně snad jen nick "zdravý rozum", přesto nemám potřebu nazývat ho tupcem/blbcem...
V diskusi zpravidla platí nepřímá úměra mezi schopností věcně argumentovat a silnými slovy... ;-)
3. 12. 2011 21:50
Re: GTI-ho uloha je jasna
Reagoval som na toppera, plus dalších prispievateľov pod ním. Zo samej pokory som moj prispevok umiestnil na koniec vlakna. Ono, tému vlákna nastolil topper a je širokospektrálna, od iq, po tykve. Proste ma nasrdilo to večné spupné naparovanie sa gti-ho. K tej tvojej poslednej vete. O nej by sa dalo diskutovat hodiny. Napadá ma otazka. Ak niekto dokáže presvedčiť ostatných o svojej pravde bez sprostých slov, za akým účelom používa pravý opak? Gti, podla toho čo čítam, má vzdelanie humanitného charakteru, ciže od aut má velmi ďaleko. Okrem pár, tu prítomných chalanov od fachu, stojí v zástupe nás ostatných, laických fanúšikov s vlastnými obmedzenými skúsennosťami.
Avatar - white label
3. 12. 2011 22:15
Re: GTI-ho uloha je jasna
To co jsem napsal v předchozí reakci platí víceméně obecně a pro všechny, reakci Tatrováka nevnímám jako nějakou všeobecnější obhajobu GTIho, ale mnohem spíš, jako trefnou poznámku k vyjádření (obsahu i formě) toppera...
3. 12. 2011 22:36
Re: GTI-ho uloha je jasna
Ona ta ješitnost, chlouba / vychloubačnost (to je strašný slovo), velikášství a vztahovačnost jsou vlastnosti typický pro český národ. To ale přece neznamená, že jsme všichni duševně choří. Jde jen o mix špatných vlastností všech postkomustických národů. Za pár generací se to zlepší.
4. 12. 2011 20:23
Re: GTI-ho uloha je jasna
I ty jeden krikloune.
4. 12. 2011 18:23
Stejná auta
Proč dělají stejné auto pod třemi značkami? Myslím, že by Toyotě stačilo vyrobit jedno, ovšem za přispění nějakého jiného dizajnéra... :-)
Rozbalit vlákno
1