Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mitsubishi i-MiEV - Jednou dojedem dál

Malé elektrické Mitsubushi. Jak se s ním jezdí a jak daleko jsme dojeli?
Zpět na článek
13. 1. 2012 10:42
13. 1. 2012 13:15
13. 1. 2012 20:20
13. 1. 2012 21:40
13. 1. 2012 23:47
14. 1. 2012 11:04
14. 1. 2012 09:02
14. 1. 2012 16:38
15. 1. 2012 11:28
15. 1. 2012 13:25
16. 1. 2012 13:49
16. 1. 2012 19:43
17. 1. 2012 10:49
15. 1. 2012 14:31
13. 1. 2012 16:06
13. 1. 2012 20:21
15. 1. 2012 11:21
13. 1. 2012 10:30
50kV rozvod na dobijanie?
no tak to by som chcel vidiet kde v meste je takato siet? nema to byt 50kW? pokial viem tak nie je az taky problem mat doma 64A/400V zasuvku, pricom 32A/400V je standart
s takouto nabijackou by to slo vyrazne rychlejsie ako smiesnych 10A resp 16A
Rozbalit vlákno
1
13. 1. 2012 10:58
Re: 50kV rozvod na dobijanie?
Trochu jsem to zřejmě popletl, údaje pro rychlodobíjení jsou: 380V, 125A, 50 kW. Děkuji!
Avatar - dicky
13. 1. 2012 10:42
sny
>:D :no: Tak na okraj: jen ze kdyby ciste nahodou pri vasem testovani do vas narazilo stredne velke auto nebo nepozorne suv moc sanci na preziti bych vam asi nedaval v tomto super E aute >:D
Deformacni zony jsou primo skvostne >:-[]
Tak i kdyby to stalo 100 000 kc a baterky vydrzeli 10 let a jezdilo zadarmo tak zdravi ma clovek jen jedno ze 8-s
A ve meste na okruhu 80 jezdite jeste ne? coz teto bubline v pohode staci na splacatění >:D
Jinak ve statech co jsou uz trochu dal jede vodik elektrika je uz docela dlouho mimo hru do budoucna :-O
Tak mozna v jinych autech se TI asi vsichni sejdou >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - dr.biker
13. 1. 2012 13:15
Re: sny
Co se ti nezdá na bezpečnosti tohoto elektromobilu? Pokud vím, tak byl testován minulý rok a obdržel čtyři hvězdičky v euro ncap, což je pořád standardní hodnota ve třídě mini aut do města. [odkaz]

Je to povedené malé mrštné auto, které díky svému pohonu neobtěžuje lidi ve městech hlukem a smradem z výfukových plynů. Zkoušel jsem Peugeot Ion na výstavišti a docela mě nadchl, škoda že stát nedotuje nákup takovýchto aut. 900 tisíc je opravdu moc za městské auto.
Avatar - WinDiesel
13. 1. 2012 20:20
Re: sny
A jak velkou dotaci ty chytrolíne bys chtěl? Bude Ti stačit 500 000 z mých daní aby to stálo za to? Nebo lépe 710000 aby to stálo 190000 (tolik stojí podobná auta)?
Ježiš na co máš to co ti sedí na krku?
13. 1. 2012 21:40
Re: sny
dotuje sa hodne inych blbosti, takze az tak tragicky by som to nevidel. Mimochodom, nie je tak davno, ked spotrebna dan pri nafte bola vyrazne nizsia ako u benzinu. Nie je aj to nejaka dotacia???
13. 1. 2012 23:47
Re: sny
To, že sa dotuje "hodne iných blbostí" neznamená, že treba dotovať novú, ale snažiť sa rušiť dotovanie tých stávajúcich ...
14. 1. 2012 11:04
Re: sny
mne to je jasne, len je scestne plakat na nejakou teoretickou podporu elektromobilou a popritom nevidiet dotovanie mnozstva inych blbosti ;-)
14. 1. 2012 09:02
Re: sny
Třeba cena FV panelů po useknutí dotací rapidně klesla...
Avatar - dr.biker
14. 1. 2012 16:38
Re: sny
Samozřejmě jsem tak velkou slevu nemyslel. Lepší tu strategii má vyřešenou Renault, kdy prodává elektrický Fluence za nějakých 600 tis. a baterie pronajímá za 2000 Kč měsíčně. Nevím to přesně, ale nějak tak to je. Což už není tak špatná nabídka, protože dnes natankuješ plnou nádrž např. do dieselového Superbu a 2000 Kč ti nestačí, většině řidičů nestačí pouze jedna nádrž na měsíc…
Avatar - Bristol
15. 1. 2012 11:28
Re: sny
i ten fluence za 600 tyček je stále dost drahý...ale pořád lepší než skoro mega za tohle...souhlasím s jinými...elektřina je dle mého slepá ulička-směšný reálný dojezd, nejistá spolehlivost a náklady na opravu, neexistuje dobíjecí síť-dobíjení jen doma a s tím že drtivá většina lidí nebydlí v domku a nemá garáž, a když se na to koukneme zeleným pohledem tak emise na výrobu a dopravu elektřiny máme stejně...takže jsme tam kde jsme byli...
Avatar - dr.biker
15. 1. 2012 13:25
Re: sny
Vím, že 600 tisíc za Fluence je docela dost, když jde pořídit i za poloviční cenu. Ale jak píši, pořád lepší jak 900 tisíc za malé městské auto. Elektřina není slepá ulička, jen to chce zdokonalit baterie a snížit jejich cenu, která prodražuje cenu elektromobilu a samozřejmě rozšířit stanoviště pro rychlo nabíjení nebo výměnu baterie. Jinak nějaký elektrický boom zatím nečekám, spalovací motor není zatím mrtev a stále je na něm co zdokonalovat, tedy snižovat spotřebu při stejném nebo dokonce větším výkonu, tak jak nám to předvádí poslední dobou automobilky.
Avatar - Bristol
16. 1. 2012 13:49
Re: sny
no jo ale dokážeš si představit hypoteticky: kdyby všichni přešli na elektromobily...tak bychom měli tak prudký nárust už tak dost brutální spotřeby energie....že nebudeme mít kde z čeho vyrábět...už teď jsou jaderné elektrárny velkou hrozbou a státy se jich spíše zbavují...trendem do budoucna bude pokus o snižování elektrické spotřeby...protože zemní plyn, uhlí a ropa dojdou...a z čeho chceš tu elektřinu pro nás a stamiliony elektromobilů vyrábět? z vody? slunce? to ti nebude stačit... ;-)
16. 1. 2012 19:43
Re: sny
keby bolo keby, ak k nejakej zmene pride, bude postupna. Ked ti dojde ropa a zemny plyn taktiez nebudes mat co naliat do auta ;-) Snaha o znizovanie spotreby el. energie je pekna, ale je to len zbozne zelanie. Vsetky sucasne stavby- administrativne budovy su v chladene klimatizaciami a na mnohych nemas moznost otvorit okno. Ale to uz je zasadny odklon od temy elektromobilita ;-)
17. 1. 2012 10:49
Re: sny
resis nesmysly, kdyby litali peceny kurata rovnou do pusy, nepotrebovali by jsem pribor >:D

na jednotnej typ pohonu nikdy neprejdou vsichni a uz vubec ne behem tak kratke chvile aby se mezitim nedala pohodlne vybudovat infrastruktura ;-) schvalne kolik benzinek tu bylo na zacatku 20 stoleti? jeste v 70-80 letech byl zazrak kdys byla v ceskych mestech alespon jedna na mesto s 30-20k a min obyvateli, a dnes ma takove mesto bezne 2-4 benzinky ;-)

jaderek se chce zbavovat pouze Japonsko a Nemecko, tolik k tem statum a zbavovani se jaderek, safra 2 zeme z asi 50-60 ktere stoji za rec, no tomu rikam odklon od jadra >:D beztak jim to casem docvakne a jadra se nakonec nezbavej, leda by se prislo s necim uzasnejsim ;-)

elektrina jiz dnes patri k nejdulezitejsi komodite a bude to tak i nadale, spotreba elektriny se sice snizuje, ale jn v oblastech spise domacich, celkove naopak poptavka po elektrine roste a rust bude i nadale
15. 1. 2012 14:31
Re: sny
elektricka energia mozno je slepa ulicka, faktom je, ze zatial realnu nahradu za aktualne paliva nemame. Spolahlivost by nemamal byt horsia voci sucasnym autam.

K zelenemu pohladu len tolko, ze vieme ake su emisie pri vyrobe el.energie a zrovnavame to s emisiami spalovacieho motora, ale akosi zabudame zapocitat bordel z tazby, prevozu a spracovania ropy (sem tam nejaka katastrofa ako napr. v mexickom zalive).

PS: klud nie som eko aktivista ani nic podobne, toto mini auto mne pripada ako blbost, na druhej strane mi dava zmysel elektricky renault kangoo ako dodavka urcena pre rozvozy v meste
13. 1. 2012 16:06
mhq
môj fungl nový OUTLANDER pri preberaní vozidla od predajcu ani len nenaštartoval 8-s
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
13. 1. 2012 20:21
Re: mhq
Šmarja to už jsem viděl, dej už s tím pokoj.
Avatar - Bristol
15. 1. 2012 11:21
Re: mhq
co je tohle za mentální video...?? :no: :no: 8-s
24. 1. 2012 15:54
900tisic a jeste hodnoceni prumer ?
Za auto pochybnych jizdnich vlastnosti, s minimalnim dojezdem, s garanci 1500 cyklu (150tisic km) a kdovi za jak dlouho ta baterka odejde casove...10 let ?
Vzhled smarta po explozi ?

Za ty prachy by mi vyslo levneji jezdit 10 let luxusnim taxikem 8-s
kdyby to melo hodnoceni 1,1 bude to jeste moc.
Rozbalit vlákno
0