Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Up! je Světové auto roku 2012

Výsledky letošního ročníku ankety Světové auto roku (World Car of the Year) byly tak jako tradičně zveřejněny v průběhu autosalonu v New Yorku.
Zpět na článek
6. 4. 2012 08:58
6. 4. 2012 09:19
6. 4. 2012 09:25
6. 4. 2012 10:44
6. 4. 2012 11:31
6. 4. 2012 12:27
6. 4. 2012 10:02
6. 4. 2012 10:17
6. 4. 2012 10:28
6. 4. 2012 10:43
6. 4. 2012 10:52
6. 4. 2012 11:13
6. 4. 2012 11:26
6. 4. 2012 11:33
6. 4. 2012 11:49
6. 4. 2012 11:19
6. 4. 2012 11:23
6. 4. 2012 11:26
6. 4. 2012 11:30
6. 4. 2012 11:33
6. 4. 2012 11:46
6. 4. 2012 11:53
6. 4. 2012 12:13
6. 4. 2012 12:22
6. 4. 2012 15:08
6. 4. 2012 15:17
6. 4. 2012 15:49
6. 4. 2012 15:57
6. 4. 2012 16:13
6. 4. 2012 16:37
6. 4. 2012 16:54
6. 4. 2012 16:59
6. 4. 2012 18:53
6. 4. 2012 18:57
6. 4. 2012 19:21
6. 4. 2012 19:34
6. 4. 2012 19:47
6. 4. 2012 20:32
6. 4. 2012 11:34
6. 4. 2012 11:37
6. 4. 2012 11:48
6. 4. 2012 11:55
6. 4. 2012 12:13
6. 4. 2012 12:23
6. 4. 2012 15:02
6. 4. 2012 15:18
6. 4. 2012 15:41
6. 4. 2012 16:00
6. 4. 2012 16:08
6. 4. 2012 17:19
6. 4. 2012 18:53
6. 4. 2012 11:52
6. 4. 2012 11:54
6. 4. 2012 15:40
6. 4. 2012 11:27
6. 4. 2012 10:21
6. 4. 2012 10:25
6. 4. 2012 10:42
6. 4. 2012 17:23
7. 4. 2012 11:28
7. 4. 2012 16:06
8. 4. 2012 16:22
6. 4. 2012 13:41
6. 4. 2012 15:25
6. 4. 2012 15:48
6. 4. 2012 17:43
6. 4. 2012 21:25
6. 4. 2012 22:11
6. 4. 2012 22:25
6. 4. 2012 22:09
6. 4. 2012 22:29
6. 4. 2012 23:08
6. 4. 2012 23:48
6. 4. 2012 22:41
6. 4. 2012 21:04
7. 4. 2012 12:12
7. 4. 2012 11:49
6. 4. 2012 19:22
6. 4. 2012 19:48
6. 4. 2012 19:57
6. 4. 2012 20:25
6. 4. 2012 20:44
6. 4. 2012 20:59
6. 4. 2012 21:34
7. 4. 2012 11:42
7. 4. 2012 12:17
6. 4. 2012 10:34
6. 4. 2012 10:45
6. 4. 2012 11:03
6. 4. 2012 11:14
6. 4. 2012 11:31
6. 4. 2012 11:34
6. 4. 2012 11:41
6. 4. 2012 11:44
6. 4. 2012 11:46
6. 4. 2012 11:55
6. 4. 2012 11:56
6. 4. 2012 12:05
6. 4. 2012 12:24
6. 4. 2012 13:12
6. 4. 2012 11:25
6. 4. 2012 13:05
6. 4. 2012 13:19
6. 4. 2012 15:43
6. 4. 2012 13:47
6. 4. 2012 14:17
6. 4. 2012 14:14
6. 4. 2012 18:21
6. 4. 2012 19:23
6. 4. 2012 07:40
Praktické a pekné ...
Up sa v celku vydaril a je vidieť, že po "improvizáciách" typu Fox sa VW poučil a už nič nenechal na náhodu ....

Videl som naživo na parkovisku i na ceste a musím povedať, že vyzerá v celku dobre. Dizajnovo je síce toto vozidlo také umiernenejšie, taká Kia Picanto je podľa mňa štýlovejšia, ale v tomto segmente sa cení viac úžitková hodnota, ako dizajnové revolúcie ...

Taká Ampera je určite dizajnovo nápaditejšia, ale jej úžitková hodnota je mizivá ...

Vítam návrat zdravého rozumu, kedy vyhráva praktické auto pre ľudí.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 09:38
Re: Praktické a pekné ...
Ehm - ten text (speciálně ta poslední věta) je vtip/ironie, nebo to bylo myšleno VÁŽNĚ?? (že Up je auto? praktické. a "pro lidi" :-)
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 09:38
Re: Praktické a pekné ...
Zato užitková hodnota tohohle přerostlého Auixmu, do kterýho dáš dvě igelitky je úžasná >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 09:47
Re: Praktické a pekné ...
..a někteří tohle autíčko (prý připravwují i speciální hybridní verzi - bude možnost přepnout na šlapací pohon) nazývají i automobilem, no věřil byste tomu..? ;-)
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 09:50
Re: Praktické a pekné ...
Jojo, šlapací verze určitě bude. Spotřeba 1,1 Litru na sto kilometrů

Taky bude mohla být zelená verze 7 UP a jako prémiovej dárek by k tomu byl karton stejnojmené břečky od Pepsi Coly >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:00
Re: Praktické a pekné ...
No kdyby alespoň 7 UPů (myslím těchto "jakoaut") mělo spořebu jako jedno ... BMW 335d například - tak "budiž", ale těch 1.1 litru na sto v té "šlapací" variantě jsou samozřejmě jen sliby-chyby - četla jsem text z prvních presentačních jízd pro novináře v Holandsku (placatější místo nenašli), prý "šlapali" jak diví (některé recenzenty s horší kondičkou sbíraly během testu připravené sanitní vozy) a pod 2 litry se nikdo NEdostal! :-|
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 10:03
Re: Praktické a pekné ...
1,1 litru bude při laboratorních podmínkách (rozuměj fouká orkán do zad) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:13
Re: Praktické a pekné ...
Myslíte když máte vystrčenou příplatkovou plachtu (velikosti pánského kapesníku) pro tyto "jízdy správným směrem"? :-)
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 10:16
Re: Praktické a pekné ...
Přesně tak >:D
Avatar - escorpion
6. 4. 2012 11:28
Re: Praktické a pekné ...
Do mesta ideál a je praktické. Za mňa UP :yes:
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 12:00
Re: Praktické a pekné ...
(ne špatná) městká auta tu byla již dáááávno (docela "revoluční" bylo kdysi první Renault Twingo), ale tyto (právě jen) MĚSTSKÁ vozítka "tvwačit" jako SVĚTový VŮZ ROKU?!?
PS: Asi "milionkrát" zajímavější mi příjde třeba nové BMW 3 - se "správným" motorem vynikající "na cokoli" od jízdy do města přes zakroucené okresky po jízdu vysokou rychlostí dálnicí - FAKT se najde někdo kdo jen jakkoli "vzdáleně" podobně vidí Mii Citi-go Up?? ;-\
DĚSivý úpadek (automobilismu :-|
Avatar - Stefič
6. 4. 2012 12:22
Re: Praktické a pekné ...
budoucnost automobilismu bude vypadat nějak takto [odkaz] Jen si k tomu bude nutné dokoupit paket "Celta".
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 16:06
Re: Praktické a pekné ...
Myslím že jste (co se VELIKOSTi vozidla týče) ještě VÝRAZNÝM OPTIMISTou ;-)
6. 4. 2012 17:10
Re: Praktické a pekné ...
Stačí se podívat na i-Real od Toyoty.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 18:47
Re: Praktické a pekné ...
Ano - tam někam jsme (budeme) "tlačeni" :-|
6. 4. 2012 08:57
Sbalit vlákno
0
Reagovat
Zajímalo by mě,...
...jestli by Up! vyhrál, pokud by nenesl znak VW, ale třeba takového Peugeotu.
Odpovím si sám, nevyhrál! Tím ovšem netvrdím, že je to nějak špatné auto, nicméně konkurence podobné vozy nabízí už léta a nikdy z toho takový humbuk nebyl.
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Blue Sun
6. 4. 2012 09:21
Re: Zajímalo by mě,...
No, zrovna ve světě znak VW zase tolik neznamená, jako v samotné Evropě. Naopak bych řekl, že třeba pro americkou část populace je spíš přitěžující skutečností, jak přilepšující. Pravdou je, že tahle trojice se opravdu, přinejmenším prostorově, povedla.
6. 4. 2012 09:36
Re: Zajímalo by mě,...
Jenže o tomhle nerozhodují lidé, ale novináři a lidé z oboru, hádám. A Volkswagen je jedna ze dvou největších automobilek na světě, takže nepochybuji o tom, že i tenhle aspekt v tom hrál roli, možná významnější, než samotné auto, které toho oproti konkurenci zas tolik nenabízí (a ještě za celkem vysokou cenu), navíc přichází v době, kdy se podobné produkty konkurence na trhu už dávno etablovali.
Ale jak už jsem psal, auto je to dobré (ještě aby ne, když je to VW), jen si myslím, že docela dost přeceňované.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 09:51
Re: Zajímalo by mě,...
Mám takový pocit, že Volkswagen je jedna ze TŘÍ největších automobilek na světě (stále ještě je "až" třetí, ne? ;-)
PS: A nejlepším HYBRIDem roku bude ta připravovaná "softhybridní" verze vw UP (kde se po aktivaci START/STOP systému z podlahy vysune šlapací pohon :-)
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 09:58
Re: Zajímalo by mě,...
Nebudou za příplatek ještě dřevěné tyče por lepší odpych při startu? Otevřeš vokýnka a krásně se odštouchneš >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:04
Re: Zajímalo by mě,...
Ano, jsou v nabídce příplatkové výbavy (stejně jako plachta na střechu - když jedete "správným směrem" kam vítr fouká..
PS: A některé TUNINGové firmy prý připravují do nabídky ULTRA-HYBRIDní verzi se samostřílem (vystřelíte lano vybavené speciální přísavkou, přichytnete se za OPRAVDOVÉ auto jedoucí před vámi a při "správném" využití systému se lze dostat až na kombinovanou spotřebu 1,1 litru na 100 km :yes:
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 10:05
Re: Zajímalo by mě,...
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:21
Re: Zajímalo by mě,...
No nejsem si jistá že to je na 3 :yes: - ;-)
On totiž ADAC vydal upozornění, že v pro UP rychlostech přes 160 km/h, pokud byla příchytka vystřelena za vlhkého deštivého počasí, někdy dochází k nenadálému uvolnění VPS (variabilní příchytný systém) a UP jehož řízení není uzpůsobeno těmto pro něj "nadsvětelným" rychlostem se v tu chvíli mění v (cosi jako) BOLID :-)

[odkaz]
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 09:57
Re: Zajímalo by mě,...
A největší automobilky, jako je Toyota nebo GM nebyly zastoupeny v top 3 a toyota neměla ani jedno auto v TOP10. Takže na té tvé konspirační teorii je něco špatně. Takže pokud nepochybuješ o tom, že v tom hrála svou roli velikost automobilky, tak jak to, že Toyota tam nebyla vůbec v TOP 10.
Prostě se 64 novinářů z 25 zemí shodli na tom, že to bude UP!.
Stejně tak jako se shodli, že v roce
2005 to bude Audi A6,
2006 BMW 3er,
2007 Lexus LS 460,
2008 Mazda 2
2009 VW Golf VI
2010 VW Polo
2011 Nisan Leaf
6. 4. 2012 10:17
Re: Zajímalo by mě,...
Tak VW je především také velký zákulisní hráč, který vynakládá velké prostředky na propagaci svých produktů, tomu se GM ani Toyota nemohou rovnat. Mimochodem pojďme si trochu zaspekulovat, zajímalo by mě, jestli si opravdun myslíš, že by Up! vyhrál i tehdy, pokud by to byl produkt nějaké jiné (menší) automobilky (třeba už ten zmíněný Peugeot, Mitsubishi, Opel).
Navíc v případě Up! je to vítězství trochu divné i z pohledu velmi úzkého zaměření (doma máme auto zhruba stejně malé, takže mám s touto třídou aut dost zkušeností a nemyslím si, že je to takový zázrak, jak se všeobecně věří).
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 10:28
Re: Zajímalo by mě,...
Já si naopak mylsím, že kdyby ten UP měl na kapotě cokoliv jiného, než VW, tak by to najednou polovině diskutujících pod tímto článkem nevadilo. Já proti tomu autu nic nemám. Nejsem cílová skupina A segmentu, ale když se rozhodli, že vyhraje UP, tak k tomu asi měli nějaké důvody. A propagace VW není nijak jiná, než propagace jiných značek. Obzvláště u nás je VW žabař ve srovnání s všudypřítomnou reklamou na korejská auta.
6. 4. 2012 10:35
Re: Zajímalo by mě,...
Uz si zmen avatara, kedze sluzis vw viac ako pezotu :-)
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 11:00
Re: Zajímalo by mě,...
Profoukni si mozkovody. Většina i méně inteligentních jedinců dokáže pochopit, že se někomu může líbit více aut. Pak je pár jedinců, co je evidentně ještě pod touto vývojovou čárou, kteří si "myslí" že když mám v Avataru Peugeot (protože mám peugeot, měl jsem peugeot a ted budu manželce kupovat peugeot), že se mi nemůže líbit nic jiného a že všechno ostatní musím kritizovat a naopak, že nemůžu kritizovat peugeot. Myslím, že nemá cenu to tu vysvětlovat, protože jsem to psal několikrát, ale někomu to pořád ještě mozkovody nepustili na správné místo, aby mu to došlo. ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:39
Re: Zajímalo by mě,...
Nevím jak se "profukují mozkovwody", ale vy byste to (asi) "potřeboval jako sůl" :-)
Pro začátek doporučuji projet se (nějakým - jakýmkoli) AUTEM a pak Seat Mii a pak (nějakým - jakýmkoli) AUTEM a pak škoda Citi-go a pak (nějakým - jakýmkoli) AUTEM a pak vw Up a pak (už jen AUTY předpokládám... ;-)
..a pak se vraťte k psaní příspěvků na AUTO.cz :-)
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 13:55
Re: Zajímalo by mě,...
Těžkö můžeš vědět, jak se pröfukují mözkövödy, když je nemáš. ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 15:31
Re: Zajímalo by mě,...
No tak to tedy FAKT NEmám - mých 125 bilionů synapsí funguje "bezúdržbově" (a to pro celou jejich "plánovanou" životnost ;-)
PS: Jak často si to (ty "mözkövödy") necháte "profukovat" VY? Co nějaký "odkalkovač" nechtělo by to už použít?? Mám pocit že tam začínáte mít nějaké "koncernovwé usazeniny" - které zdá se narušují "optimální" vnímání, rsp. přeměňují vnímání na vwnímání. Doporučila bych OKAMŽITÝ "pröfuk" ;-)
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 15:49
Re: Zajímalo by mě,...
EvidENtně by úDRžbu PÖtřeBÖvali a tÖ RöVnöU GeneRÁLNí.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 16:05
Re: Zajímalo by mě,...
Evidentě ZOUFALE NEsmyslný příspěvwek.. ;-)
PS: To FAKT NEzvwládnete připustit že seat MII a škoda CITI-GO a vw UP jako SVĚTové AUTO jsou "docela bubý nápad"? Že celkem "univerzální" (motory i karoseriemi až OBROVSKÉ požadavky na RŮZNÁ auta na výbornou pokrývající) nové BMW 3 by bylo daleko "lepším" (důstojnějším, "správnějším") SVĚTovým AUTEM :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:42
Re: Zajímalo by mě,...
Bubost! Když je (jako)světovým vozem roku prcek (čti NE"normální" auto) této velikosti, je úplně fuk jestli je ze Žiliny (nebo kde se i10 vyrábí), Bratislavy, Kolína nebo odkudkoli - je to (už) "moc" (NE-auto :no: :-|
PS: A že se i v takto EXTRÉMNím (jednoznačném) případě najdou "šílenci", kteří tuto (jasnou) DEGRADACI automobilismu "obhajují" je VELMI SMUTNÉ :no: :-|
PPS: NEexistuje "opravdový" fanda do aut, který by Mii; C-go; Up prohlásil za AUTO!
(možná je to - na svou velikost - slušná "náhražka" auto, to nevím/NEpřu se, ale NEJ-lepší/-progresivnější/-zajímavější nové auto to PROSTĚ NENí - howgh ;-)
Avatar - Choochoo
6. 4. 2012 14:09
Re: Zajímalo by mě,...
:yes: Takovy susky by vyhravat nemeli, jestli to neni anketa social cars ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 15:35
Re: Zajímalo by mě,...
Otázkou se jeví, jestli tohle je NEJ "social cars" ;-)
..podobná NE-auta z KOLÍNa jsou stavěna i na MINIMÁLNí náklady na servis (prvních 100.000 km snad do 6.000 kč)
6. 4. 2012 17:17
Re: Zajímalo by mě,...
Možná proto, že neměli takové předsudky jako někteří komentující?:)

Na druhou stranu, i když to pravděpodobně není tenhle případ - jak je možné, že spoustě automobilových fandů přirostly k srdci legendy jako brouk, fiat 500/600, mini... a třeba takové twingo RS je auto dělané pro zábavu...

Ale upřímně, osobně bych nezvolil ani jedno z finálové trojky, protože v nich nevidím příliš velký přínos.
Avatar - Blue Sun
6. 4. 2012 13:18
Re: Zajímalo by mě,...
A americký novinář snad není člověk nebo co?
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 09:41
Re: Zajímalo by mě,...
No ale tohle přece NEmůže být SVĚTOVÉ auto!!! 8-s
PS: Na svou dobu "povedení prckové" tu již byli dáááávno PŘED tím než u vw seat škoda udělali první malé auto - ale ... chápu že "světovým autem" nebude nějaký model třeba vyšší střední třídy apod., ale tohle (ne)auto?!? ;-\
I kdyby bylo "sebepovedenější", tak NEeee! :no: 8-s :no: ;-\ :no: :-| :no: ;-\ :no: 8-s :no:
Avatar - white label
6. 4. 2012 10:11
Re: Zajímalo by mě,...
Tak to si rozhodně nemyslím, stačí se podívat na (evropské) tituly Auta roku, kde je VW relativně velmi málo úspěšný..., a to má v Evropě větší vliv, než celkově ve světě.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:26
Re: Zajímalo by mě,...
To si rozhodně myslím, stačí se podívat na světové Auto roku Volkswagen Polo (už tam je to "jen tak tak" - spíš už "přes míru") a tohle je prostě (ultra)"bubost" TAKových rozměrů, že Mii, C-go, Up jak NEJ(lepší letošní novinkové) auto roku NEbudete "obhajovwat" snad ani vy, nebo? :-)
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 10:29
Re: Zajímalo by mě,...
A mazda 2 v roce 2008 ti nevadí?
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:38
Re: Zajímalo by mě,...
Viz právě ten příspěvek na který reagujete. Mazda 2 je STEJNÁ třída = rozvor náprav/velikost vozu jako vw Polo = už tam je to "jen tak tak" (čti: je to "MÁLO")
Ale bratislavské Mii; C-go; Up jsou vozy ještě O TŘÍDU MENŠí - vwíte? ;-)
PS: Vám se (snad) tahle trojička jako SVĚTové auto "líbí"?? :-)
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 11:04
Re: Zajímalo by mě,...
Takže mazdu 2 vnímáš z tvého pohledu taky jako "nutné zlo" protože je na tvém "pomezí" nebo ti vadí jen polo "na pomezí". Že ti vadí UP se nedivím, protože i kdyby to mělo 5 metrů, 400 koní, náhon 4x4 a hlavně Biturbo a spotřebu 3 litry a na kapotě cokoliv z koncernu, tak to bude stejně vždycky špatně.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:11
Re: Zajímalo by mě,...
Zase jakési "pvwekroucení"??
Když vyhraje auto z kategorie "malé vozy", tedy vw Polo nebo Mazda 2, příjde mi to "jen tak tak", rsp. MÁLO (mělo by vyhrát alespoň trochu "normální" auto - jakékoli POVEDENÉ auto/značku nespecifikuji - 100x "lepší" vítěz by dle mne bylo Scirocco, než tahle NE-auta ... už CHÁPETE o čem mluvím? :-)
Když vyhraje NE-auto jako bratislavské Mii; C-go; Up = je to už MOC (nesmysl ;-)
PS: Tak (už) POCHOPIL? :-)
PPS: (a jak už jsme se ptala) VÁM se (snad) tahle 3ička jako SVĚTové AUTO "líbí"??
PPPS: Jinak tenhle váš příspěvek je/byl docela DOST "mimo" (nezdá se vám? ;-)
6. 4. 2012 10:28
Re: Zajímalo by mě,...
...že koľko novinári dostali aby zvolili VW Up? Nielenže konkurencia tu bola ešte skôr než sa koncert VW rozhodol vyrábať malé autá do mesta, ale aj ponúkajú omnoho lepšie vybavené, krajšie, priestrannejšie a lacnejšie autá. Ak by mal niekto záujem o malé auto do mesta určite by nesiahol po Up ale dal by prednosť autám ako Kia Picanto, Hyundai i10, Dacia Sandero, Renault Twingo.
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 10:34
Re: Zajímalo by mě,...
Zkus se nejdříve podívat na to, co ty NSF vůbec nabízí. Ukaž mi, které z tebou jmenovaných aut je prostornější. Nebo mi ukaž, kde ztrácí na výbavě. Třeba tam, že má i CitySafety, které nikdo jiný nemá ? >:D
A to sandero se ti tam dostalo jak? Nějak jsi si popletl jeho třídu.
To že se ti to nelíbí je normální, mě se zase nelíbí i10 ani picanto.
6. 4. 2012 11:00
Re: Zajímalo by mě,...
Že by VW uplácel, si nemyslím, teda aspoň v to doufám, protože to rozhodně nemají zapotřebí. Nicméně nalhávat si, že všichni motorističtí novináři jsou objektivní, je naivní, navíc těch, kteří velebí právě koncern z Wolfsburgu za každou cenu, je pořád dost. Ten můj údiv se tákal i samotné kategorie A, která je v praxi hrozně přeceňovaná. Když ale minulý rok vyhrálo auto, které k ujetí 200 km potřebuje 2 dny, asi se není letošnímu vítězi co divit ;-)
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 11:06
Re: Zajímalo by mě,...
Taky nejsem příznivcem toho, aby se tolik upřednostňovali co nejdostupnější, nejekologictější auta, ale rozhodně si nemyslím, že by tam měl vliv to, že se jedná o VW. Jde o novináře z celého světa. A ne všude je VW vnímán tak kladně jako v Evropě.
6. 4. 2012 11:13
Re: Zajímalo by mě,...
Tak novináři z 25 zemí mi zas nepřijdou jako moc reprezentativní vzorek vzhledem k tomu, že většina z nich byla jistě z Evropy. Já si myslím, že tím, že vyhrál Up!, "zabili" novináři dvě mouchy jednou ranou, vyhrála jak "ekologie", tak VW, u kterého se vždycky nějaké ty plusové bodíky novinářům hodí.
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 11:24
Re: Zajímalo by mě,...
Tvůj problém je v tom, že nedokážeš přejít přes to, že vyhrál VW a pořád si to něčím zdůvodňuješ. Nic podobně malého tam nebylo, tak to holt hodily na UP!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:33
Re: Zajímalo by mě,...
..no tentokrát je to "zdůvodnění si" VÍCE než snadné.. >:-[]
PS: NEvěřila bych, že se najde někdo kdo bude taková NE-auta jako jsou pidivozy Mii, Citi-go a Up "obhajovat" jako (že to jsou) NEJ auto roku - vy asi NEmáte rád auta jako taková, že? Že propagujete TAKovéto jejich "náhvwažky" :-)
6. 4. 2012 11:41
Re: Zajímalo by mě,...
Já si snažím zdůvodnit to, proč vyhrálo auto, které není ničím vyjímečné (a to zejména tím, do jaké kategorie spadá) a ještě k tomu všemu je to VW, jehož produktům v určitých médiích přisuzují až nadpřirozené schopnosti. Nic víc.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:55
Re: Zajímalo by mě,...
Ale to je JASNÉ - že se najdou EXTRÉMní EXTRÉMisté, kteří "obhajují" (?!?) vítězství naprosté automobilové konfekce (no spíš "něčeho z asijského tržiště" než konfekce ;-\ ), prostě "přepravní krabice" presentované jako AUTO (navíc "roku" ;-) ) to bych před začátkem diskuze (ani po NE"uvwěřitelných" zkušenostech z dříve) NEvěřila - no "kvwesnout" (čti klesnout) se dá evidentně nejen "na dno" :-)
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 13:56
Re: Zajímalo by mě,...
Kdyby jsi napsal jen první část, tak by to stačilo.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 15:14
Re: Zajímalo by mě,...
Sorry, škoda CITO-GO, seat MII a volkswagen UP jak (nej-) SVĚTové AUTO - to je (na mne) prostě "příliš" (to už není ani "demagogie", to je KONEC automobilismu, SMRTelná urážka každého fanouška aut - TAK to (alespoň) "cítím"/vidím JÁ
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 15:26
Re: Zajímalo by mě,...
PřečTI si na Cö ReaGUJEš. Já bY JSEM takY UP! NeZvöLIL a NEMÁM pRöBLém s tÍm, žE Se tÖ DöST LiDEM (ne)LÍBÍ, žE(VY)hrálo AutÖ z tŘÍdy miNI. Ale xanga REaGUJE ve SMYslu, žE se Mu NelíBí AuTo z MIni SEGmenTU a PöŘád tam TEn PÖD(text) "HlaVNě tÖ je VW a PrÖtÖ tÖ (vy)HRálÖ"

PS: tÖbě jE jEdnÖ Cö bY to (vy)HRálÖ, HLAVNĚ abY tÖ (NE)bylö z kÖncerNU VW
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 16:01
Re: Zajímalo by mě,...
Vaše "míchání písmenek" NEMÁ smyslu - víte to? :-)
Vaše PS je také NEsmysl - víte to? (NEjde o vw, PRIMÁRNÍ je to "pidi-příměstské" auto - a mimochodem KDYŽ už "ocenit" takové auto, tak asi Renault Twingo - jakožto REVOLUČNí počit v segmentu - před DVACETI lety!!! ;-)
PS: NEvymýšlejte bubosti a NE"kličkujte" od PODSTATY :-)
PPS: Tak co VY osobně? Pro VÁS je citi-go, mii a up "optimální" NEJlepší SVĚTové AUTO? ;-)
(já bych letos volila BMW 3 :yes: :-)
6. 4. 2012 16:35
Re: Zajímalo by mě,...
Jó bychaři. >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 16:41
Re: Zajímalo by mě,...
To jste si ale POPLETL význam ono používá BYCH - tady mluvit o "bychaření" je NEsmysl ;-)
Tady VOLÍTE SVĚTové AUTO - já (letos) BMW 3 (neb "splňuje" naprosto VŠE co si pod tím pojmem představuji/co od takového auta "lze očekávat" :yes: :-)
..což Cito-go "ani náhodou"/dokonce "ani vzdáááááleně" NE
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 16:36
Re: Zajímalo by mě,...
Ty jsi tak tupá, že to není možný. Já už jsem se pokusil psát v tvém nářečí v domnění, že ti to dojde, ale bohužel jsem se mýlil.

Hned v prvním řádku píšu "Já bY JSEM takY UP! NeZvöLIL"

Co je proboha na tom nepochopitelného, že dokážeš vyplodit otázku
"Tak co VY osobně? Pro VÁS je citi-go, mii a up "optimální" NEJlepší SVĚTové AUTO? "

NE NENÍ A OPAKUJI, ŽE BY JSEM HO NEZVOLIL.
za mě by byla finálová trojice Audi A6, Porsche 911 a Range Rover Evoque. Nad konečným pořadím by jsem musel déle bádat.

PS: Ty písmenka jsou stejně nesmyslný jako ty tvoje zkomolený písmenka.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 16:44
Re: Zajímalo by mě,...
URÁŽKU jak argument "mibluji" :yes: ;-)
Mohu se zeptat PROČ tedy (v průběhu celé diskuze v mnoha příspěvcích) se tak stavíte "za Cito-go; Up; Mii jako SVĚTové AUTO?? :-)
Měla to být nějaká EXTRÉMní "ironie" (kterou jsou - klidně přiznávám - NEpochopila? Nebo ty auta považujete FAKT za... SVĚTová AUTA? ;-)
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 17:15
Re: Zajímalo by mě,...
Nemám slov. V reakci na tebe tady končím. Nejsi schopná pochopit NIC. Opakuji NIC.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 18:49
Re: Zajímalo by mě,...
Hmm, takže "klasika" = BEZ odpovědi/vysvětlení.. :-|
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:08
Re: Zajímalo by mě,...
Nu loňský vítěz byl alespoň "výrazně inovativní" - na Mii, C-go či Up jsou zajímavé snad jen ty softHYBRIDní a ULTRA-HYBRIDní verze ;-)
(viz 9:51 a 10:04 :-)
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 08:58
Lepší
už fakt vybrat nemohli >:D >:D :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
6. 4. 2012 09:19
Re: Lepší
Znalec se v tobě nezapře...
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 09:37
Re: Lepší
No z finálového výběru zcela jasně Range Rover. Ale jinak bych měl ještě úplně jiné favority. Tohle šidítko pro děti je úsměvný, takovej přerostlej Aixam >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 09:43
Re: Lepší
Ano, naprosto SOUHLASím - "dál" už to opravdu asi NEjde ... C-go, Mii, Up je AUTO ROKU >:D >:-[] >:D >:-[]
..a já jsem asi "trochu v šoku" :-)
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 09:54
Re: Lepší
NO správně měla vyhrát Šáde SH*TY-GO >:D To je totiž nejlepší malolitrážní vůz na světě. Zejména v pistáciově zelené edici DELI vybavené přípatkovým navigačním systémem PR-DELI >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:51
Re: Lepší
Ano, v DELI verzi je přímo "k nakousnutí" ;-)
6. 4. 2012 09:25
KUP UP!
Milé. Tak si říkám, než obžebrávat okresní bazary, není lepší vejít do jedné z překrásných prodejen VOLKSWAGENu a vybrat jednoho nového, doslova světového Upa? Konkurence zadupaná do země už na výrobních linkách, třídní image vozu strmě stoupá do výšin kádvojky, nic nebrání tomu, aby se z Upu a jeho bráchů stali garážoví kolonizátoři Evropy. Nebo bys snad chtěl jezdit pandou? Nelži si do kapsy, ty přece moc dobře víš, že tě intuitivně přitahují výhradně vítězové, akorát holt se ti to s odkazem na svůj splečenský status obtížně veřejně přiznává.

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE

P.S. Devětsetjedenáctka nemohla vyhrát už z toho principu, že je navždy autem sluneční soustavy :yes:
Rozbalit vlákno
4
6. 4. 2012 10:44
Re: KUP UP!
Tvoje zelanie bolo naplnene...vyhrala "dřevěná tříkolka z liberty Mělník" :-)

[odkaz]
6. 4. 2012 11:31
Re: KUP UP!
Hrozná podpásovka >:D
6. 4. 2012 09:48
Duvenblejt
Vzhledem k tomu, že je to nezajímavá pitomá jebka, která ani nemá čalouněný kufr a do zadu se nedá při mé postavě ani kloudně dostat, myslím, že COTY dostálo své tradici a pro VW to bylo dooost drahý. Nenapadá mě jediný důvod, proč by tahle excelem voškubaná nezáživná vošklivá pixla měla být Auto Roku... Že je to na trhu a že to někdo koupí, prosím, proti gustu... ale Auto Roku? Když ani zdaleka není nejlepší ani mezi malými auty a mezi všemi auty už vůbec ne? Prostě... asi to bylo drahý...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 09:51
Re: Duvenblejt
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 10:00
Re: Duvenblejt
Zrovna jsem číhal, kdy se objeví první "myslitel", co začne psát, jak to bylo zpalacené >:D >:D >:D
Avatar - VDC
6. 4. 2012 10:02
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
48
6. 4. 2012 10:17
Re: lupo
Aspoň si ty auta vyzkoušej, než tu něco plácneš. 8-s
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:28
Re: lupo
>:D >:-[] >:D >:-[] >:D
FAKT zkoušíte/chcete "obhajovwat" i TOHLE?!?!? ;-)
6. 4. 2012 10:43
Re: lupo
Asi si opět nepochopila na co reaguju. :-! :no:
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:52
Re: lupo
..no tak VWysvětlujte.. :-)
6. 4. 2012 11:13
Re: lupo
Asi tolik, že Lupo se s Upem opravdu srovnávat nedá. Tedy dá, ale rozdíl pozná i slepý. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:26
Re: lupo
Já myslím že (v kotextu toho "O ČEM JE ŘEČ/článek" - tedy AUTO ROKU) se to srovnávat "dá" = v obou případech naprostý Naprostý NAPROSTÝ NEsmysl :-)
PS: Ani Lupo ani Mii a jeho "soukmenovwci" NEjsou auta (a NEJ- auta roku - to je všem autofanouškům POLÍČEK do tváře a SMRTelná urážka automobilismu vůbec..
..kdokoli kdo má auta jen trochu "doopravdy" rád NEmůže "obhajovat" (a je úplně jedno jestli NEauta z KOLÍNa, Bratislavy nebo "odkudkoli") jako VŮZ ROKU!
(a v tom jsou Lupo; C-go; Mii či Up ZCELA stejné = NEjsou to AUTA!!!
6. 4. 2012 11:33
Re: lupo
Zase tolik textu, zase k ničemu. :-! :no:
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:49
Re: lupo
Nojo - (už zase) MÁTE PRAVDU ;-)
PS: Jsou holt "fandovwé" kteří NEprojeví vztah k autům ani v takovémto "příkladně" EXTRÉMně EXTRÉMním případě (čti NADřadí svou "lásku k vw" nad "lásku k autům" jako takovým :-|
Avatar - VDC
6. 4. 2012 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2012 11:23
Re: lupo
Lupo je především extrémně malé auto ve všech směrech. Nějaký tapicírung na dveřích na dojmu z těch aut nic nezmění.
Avatar - VDC
6. 4. 2012 11:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:30
Re: lupo
Ano, dojem z těch (jako)aut nic NEzmění = takového PIKSLY nemohou být NEJ auty (neb jsou spíše těmi "pikslami/přibližovadly" než AUTY)!
PS: To ve své době VĚTŠí "revoluci" snad (určitě) přinesl Renault Twingo (ale pochopitelně i ten nazvat AUTEM ROKU by byla...
..z "obhajování" tohoto "posledního vwítězství" koncernu je snad "lehce šoufl" i těm NEJ"zarputilějším"... ;-)
6. 4. 2012 11:33
Re: lupo
Myslíš, si, že když to tu napíšeš ještě asi stokrát, tak se výsledek ankety změní? 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:46
Re: lupo
Ano, TAKHLE to totiž (na téhle planetě) "funguje" ;-)
= když VŠICHNI na světě vyjádří "znechucení" z výsledku ankety, je ŠANCE že příště to bude už "lepší"
6. 4. 2012 11:53
Re: lupo
Hm, až na to, že se tady vyjadrřuje znechuceně dokola jen pár jedinců. Ty osobně jsi to sem stihla napsat 15x. Patnáckrát.

A stejně je ti to k ničemu. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 12:13
Re: lupo
...však já psala VŠICHNI ;-)
PS: A to si představte, že se tu najdou jedinci, kteří se vwyjadřují přesně "naopak" než já (tuhle auto-BUBOST roku mají tendenci spíš... no oCITUJI vám jednoho:

GRATULUJI K ÚSPĚCHU, UKAZUJE SE ŽE UP A JEHO BRATŘÍČCI JSOU PŘESNĚ TAKOVÍ, JACÍ MAJÍ BÝT :yes:

No vwěřil byste tomu, že tohle dokáže napsat "fanda do aut"? :-)
6. 4. 2012 12:22
Re: lupo
Fandovství do aut znamená, že člověk musí fandit jen určitým autům či určité značce?
To jsou teda perly. 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 15:08
Re: lupo
To tedy JSOU (k čemu se ten váš text "vztahuje"?? - já napsala PŘESNÝ OPAK ;-)
Že jsou dokonce TAK "zasvwpení" jedinci, že i TAKové NE-auto jako je bratislavská trojice seat MII, škoda CITI-GO a volkswagen UP oslavwují jako NEJ SVĚTové AUTO roku :-)
PS: Já bych tedy NEchtěla aby příští generace pidiaut z KOLÍNa byla (jako) SVĚTové AUTO (č. 1 ;-)
PPS: Navíc letos byl ve finále pro takové označení VYNIKAJÍCÍ kandidát - BMW 3 :yes:
..a ta plechová NE-auto "hvwůza" z Bratislavy ho porazila (NE"chutné", že?
6. 4. 2012 15:17
Re: lupo
Už se jen opakuješ jak poškrábaný elpíčko. :-! :no:
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 15:49
Re: lupo
:no: 8-s
Ve 12:22 jste napsal (naprostou) BUBOST (která se k nijak k ničemu NEvztahuje) + teď se to snažíte už jen "okecat" :-|
PS: Prostě Citi-go jako SVĚTové AUTO je "trapasděsběshrůzakatastrofa" - a že se to někdo (kdo se vydává za "fandu do aut", nebo alespoň za někoho kdo se o AUTA "zajímá") snaží "hájit" je snad ještě horší ;-\
Fuj fuj fuj - tahle antiAUTO "ultrahyperdemagogie" je na mne už MOC :no: :-|
Tohle je fakt JEN "glorifikace" VW (ostatně JAK TO, že nevyhrál Seat Mii? Nebo škoda Citi-go?? :-)
6. 4. 2012 15:57
Re: lupo
Co tu plkáš? 8-s
Za tím, co jsem napsal si stojím. Tys napsala kravinu.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 16:13
Re: lupo
Ale za ČÍM "si stojíte"?? :-) JAK to "s čímkoli" co bylo předtím napsáno "souvisí"?? Na to jste (opakovaně) NEodpověděl/NEvysvětlil - raději píšete perly jako "CO TU PLKÁŠ", "NEPŘEDPOKLÁDÁM ŽE BY TO TVŮJ MOZEČEK MOHL ZPRACOVAT" apod.
Takže: Váš příspěveček ve 12:22 znamená CO (vztahuje se k ČEMU)?
(umíte to "vwysvětlit"? Nebo už zůstanete "klasicky" u urážek? ;-)
6. 4. 2012 16:37
Re: lupo
Dobré auta jsou ve všech kategoriích, stejně jako špatné. A platí to tak u všeho.

Je zcestný a hloupý názor, prohlašovat, že existuje jen jedno nejlepší.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 16:54
Re: lupo
Hm - takže CO měl znamenat ten VÁŠ příspěvek ve 12:22 se už asi NEdozvím (jedu domů - "pa" :-)
6. 4. 2012 16:59
Re: lupo
Mělo to znamenat to, že fanda do aut může klidně milovat svoji starou plechovku v podobě naleštěného eMBéčka, starého Fiatu pět set, či nového Hyundaie. A pořád to bude rovnocenný automobilový fanda.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 18:53
Re: lupo
Hmm - o moc "logičtěji" to (jako reakce) NEpůsobí (dle mne MŮŽE fanda do aut "miblovat" svoji starou plechovku "jakékoliv" značky, ale NEmůže "propagovat/oslavovat" jako SVĚTové AUTO něco jako škoda Citi-go apod. ;-\
6. 4. 2012 18:57
Re: lupo
A proč by nemohl?
Uveď jeden rozumný důvod.

I když ty jako naturalizovaný Germán máš utkvělou představu, neustále někomu něco "správného" diktovat.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:21
Re: lupo
To s tím Germán (a jestě "naturalizovaný") - no comment :-|
PS: A důvody jsem opakovaně uvedla - tohle není AUTO
(navíc není nijak "výjímečné" - to snad šlo říci před 20ti lety o RENAULTu Twingo)
6. 4. 2012 19:34
Re: lupo
Jo, to jsou právě ty tvý "naprosto nejsprávnější důvody". 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:47
Re: lupo
No ano - JSOU ;-)
Je to naprosté automobilové MINIMUM ("dolů" už to NEjde) = proč z toho dělat SVĚTOVÉ AUTO?? :-|
Má to v nabídce JEDEN litrový tříválec ("dolů" už to moc NEjde, je to vhodné do příměstského provozu, ani nějak "superúsporný" NENí - něčím "progresivní" revoluční "zajímavý/výjímečný" také NEee) = proč z toho dělat "světový" motor?? :-|
PS: Ostatně PROČ vy tohle NE(moc)AUTO jako SVĚTOVÉ AUTO tak "obhajujet"? FAKT to tak vidíte? VY byste vybral také "tohle"?? Tohle je VAŠE "světové auto roku"??
6. 4. 2012 20:32
Re: lupo
Dneska se opakuješ už asi po pětadvácáté.

Dokud nepochopíš to, oc ti tam dole napsal Ham, je zbytečné na tebe jakkoliv reagovat. Jsi nic, než jen zakomplexovaný človček s vlivem na nic. :-!
Avatar - VDC
6. 4. 2012 11:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2012 11:37
Re: lupo
Och, já zapomněl, Lupo mělo sportovní sesle v kůži. 8-s :no:

PS: To bude asi fotka modelu GTI, který se cenově dostal někam k 400 tis Kč, co?
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:48
Re: lupo
To víte, ten "tapicírung na dveřích"... ;-)
PS: Ono je to totiž možná skoro NAOPAK, Lupo bylo možná "pečlivěji" udělané než ten bratislavský Seat, škoda, vw...
6. 4. 2012 11:55
Re: lupo
Kdepak, žádná sláva to nebyla. Na obrázku to nevypadá tak zle, ale v reálu bída.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 12:13
Re: lupo
Upřímnou soustrast.. :-|
..za to že jste s vw Lupo asi jezdil.. :-)
6. 4. 2012 12:23
Re: lupo
Já se projel v kde čem, dokonce i v Trabantu. Tohle mi můžeš leda tak závidět. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 15:02
Re: lupo
Ale KDEPAK.. ;-)
..i my máme příbuzenstvo - které je dnes "důsledně" GOLFové, ale ještě před pár lety.. Nicméně je fakt že jsem "to" NEřidila, jen se (v tomto ORIGINALním 2dveřovém kombi - no KDO něco takového děla(l)? JEN Aston Martin a Trabant! :-) ) kousek svezla..
Snad JEDINÝ motor na světě (navíc BENZÍNový!) který svým (pa)zvukem může soupeřit s "tradičním" Pumpe Düse :yes: ;-)
A pamatuji si i "geniální" řazení: "kvrdláním pod volantem nahoru dolů nižší (?) rychlosti, pak PŘITÁHNOUT k sobě (!) a tam byly vyšší (?) rychlostí - no fakt GENIÁLNÍ řadička :yes: :yes: :-)
Ach a do benzínu se nějak přilévalo trochu oleje (?) nebo něco takového, ne?!? No prostě "perla na perlu" ;-)
PS: Nicméně to VW Lupo nevzniklo před 60ti či kolika lety (cca stejně s Citroën DS) v OSTBLOCKu, ale "nedávno" = ta UPŘÍMNÁ SOUSTRAST je zcela na místě (ostatně patří i všem "nadšencům" pro letošní SVĚTové AUTO :-)
6. 4. 2012 15:18
Re: lupo
Zase reaguješ naprosto zcestně. :no:
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 15:41
Re: lupo
??? 8-s
PS: Tak (no nejen) tentokrát si to napište fakt leda SÁM SOBĚ! :no: ;-\
6. 4. 2012 16:00
Re: lupo
Ani nepředpokádám, že by to ten tvůj mozeček mohl zpracovat. :-!
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 17:19
Re: lupo
To už jsi měla praktikovat dávno pod každým článkem.
Avatar - VDC
6. 4. 2012 11:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2012 11:54
Re: lupo
Až na to, že součaný Up! v maximální výbavě se na cenu Lupa GTI může dívat z hodně velký dálky.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 15:40
Re: lupo
No uvidíme až příjde VWUPGTi ;-)
6. 4. 2012 10:21
Vyhrál VW?
Tak to znamená jedno, je to všechno zaplacený, uplacený, neférový apod.
Tydlety plačky zde můžeme číst při jakémkoliv úspěchu koncernu.

Já osobně jsem tipoval RR, ale jak vidím, anketa se stále posunuje někam více k masovějším vozům a tam byl vítěz možný jen jeden.

Gratuluji k úspěchu, ukazuje se, že Up! a jeho bratříčci jsou přesně takoví, jací mají být. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 18:55
Re: Vyhrál VW?
Rozhodně NE-gratuluji - škoda Citi-go jako SVĚTové AUTO mne naopak spíš "uráží" ;-\
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 10:25
Marketing
Tací inteligentní diskutéři, kteří dávno vědí, že VW má nejlepší marketing na světě a stále se diví, že Up! Je Up. Znalcům autosvěta přece musí být na první dobrou jasné, že nejlepší marketing prostě a jednoduše zvolí název UP a v tu chvíli je dané, že auto nemůže skončit DOWN prostě proto, že je UP. Pokud by na tom nebylo někomu něco jasné tak se stačí podívat do slovníku. On ten marketing VW zase není taková velká věda. A až japonského nebo italského předsedu poroty vystřídá Němec, Rakušák nebo Čech, to snad ani anketu v zájmu zachování Vašeho křehkého zdraví nečtěte......
Rozbalit vlákno
74
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:31
Re: Marketing
Tak stále ještě (jakž takž) "použitelnou" anketu Engine of the Year nemilosrdně "odstřelíte" a TOHLE (vw UP, C-go, Mii) vidíte jak (nejlepší/-zajímavější/-progresivnější na trh uvedené) AUTO ROKU?!?!? :-)
6. 4. 2012 10:42
Re: Marketing
Neberte ty ankety moc vážně a npeřikládejte jim takovou důležitost. Zákazníci si stejně vyberou podle sebe, ne podle nějakých anket. Stačí se podívat, jak "výborně" se prodává vítěz minulého roku, Nissan Leaf.
Co se týče Engine of the Year, tak ta se dama dehonestovala tím, že v roce 2001 ocenila v jedné z kategorií 1.4 TDI a letos napříč kategoriemi dvouválec TwinAir.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 10:56
Re: Marketing
To je přesně ono - z 8mi kategorií "dle objemu" a tří dalších kdy v každé kategorii je 6 finalistů najdete "tu a tam" nějakou BUBOST (vy jste z posledních 12ti let jmenoval 2 a jistě by se našlo ještě něco dalšího, ale je to "tu a tam" z 66ti motorů které jsou vyhlášeny "něco málo" - tady je jedno auto roku = a letos je to FAKT (ať si každý doplní sám ;-)
6. 4. 2012 17:23
Re: Marketing
Už jsi zapomněla na V10 TDI? Ten vyhrál dvakrát. A těch hloupostí bude víc.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 18:59
Re: Marketing
Ale jistě že tam najdeme i další - což ale NIC NEmění na tom co jsem napsala.. :-)
...aneb poměr "odpovídajících" výsledků versus tu a tam pár bubostí je ještě celkem "přijatelný" - zatímco tady je to BUBOST s velkým B (nebo vám pidiNEauto škoda Citi-go jako SVĚTové AUTO příjde "ok"? ;-)
Do MÝCH představ o něčem jako SVĚTové auto letos nejlépe "zapadá" (požadavky splňuje) BMW 3 (které dovede být dokonce i ÚSPORNĚJŠí než to NEmoc auto z Bratilavy..
7. 4. 2012 11:28
Re: Marketing
Obě ankety mi přijdou stejně irelevantní. Podívej se na stránky VW, kde tam má vyvěšená svá ocenění? Najdeš u Audi zmínku o tom, že A8 vytvořila nový rekord v ocenění Euro Car Body? A tam nehlasují novináři, ale konstruktéři. To jsou věci, které patří do tiskových zpráv. Mají je u modelů? Mají je v reklamách? Nemají. Nevsadil bych si na to, ale mám pocit, že v reklamách neoperují ani s titulem Evropské auto roku. A to dělá řada automobilek. Proč uplácet anketu, kterou stejně většina lidí nesleduje, když to nepoužiješ v reklamě?

Je mi jasné, o co ti jde, Up! prostě není dost auto. Tak si jdi stěžovat novinářům, kteří hlasovali. Tyhle ankety jsou mi, slušně řečeno, u pozadí. ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2012 12:17
Re: Marketing
Jsem ráda že "je jasné o co mi jde" - že Up Mii Citi-go NEjsou (moc) AUTA jsem napsala v průběhu diskuze asi "sto80pětkrát" ;-)
PS: Jak jsem již (také DOST-krát) napsala, jediná "jakžtakž" použitelná anketa se mi jeví EOTY - hodnocení v jednotlivých "litrážích" jsou povětšinou "správně"/použitelná ... NEsmysl "pro masy" je ten aritmetický výsledek (jako)celkového vítěze (to je fakt BUBOST), ale ty "jednotlivé" kategorie - tam to víceméně "sedí" (i přes OPAKOVANÉ "snahy" více místních diskutujích se podařilo najít JEDNOTKY výsledků které NE"seděly" - ročně jich je v "základních" kategoriích dle litráže 8 x 6 = "úspěšnost" (správnost) výsledků je "vysoce PŘES" 90%? :-)
7. 4. 2012 16:06
Re: Marketing
Mezi těmito anketami je i jistý filosofický rozdíl - novinka versus dostupný na trhu. Kdyby EOTY zohledňovala jen novinky, tak budou její výsledky podle mne horší.
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2012 18:08
Re: Marketing
Určitě. SOUHLASím..
PS: Což u motorů naštěstí "nejde"
PPS: Já výsledky EOTY sleduji od prvního ročníku a domnívám se že to je "rozumná" ZÁKLADní ifno jak pro "totálního začátečníka", tak "slušný přehled" pro trochu "zkušenější"...
..vím že se tu někdo "odvolával" na "Ward´s AutoWorld (Magazine)" a jeho "Ward´s 10 Best Engines" (asi Ham.? nebo snad VY? :-) ) mně osobně třeba EOTY příjde daleko "lepší" ... tady jsou ty uvozovky ZCELA na místě ;-) nicméně nenacházím jiné slovo než "lepší" :-)
8. 4. 2012 16:22
Re: Marketing
Já určitě ne.
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 13:41
Re: Marketing
Jakžtakž použitelné ankety ty má VW nejraději... V dokonalé úctě F.P. >:-[]
PS: EOTY také není špatná >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 14:50
Re: Marketing
No v EOTY (kterou vy - narozdíl od tohoto "pavýsledku") NE"berete" se stále najde VĚTŠINA "správných" (realitě odpovídajících) výsledků - prostě ve většina kategorií "to sedí" ... tady je jedno SVĚTové AUTO (a jestli to má být NEauto, tedy příměstské pidiauto - a je fuk jestli z Kolína či Bratislavy - je to :no: 8-s :no:
PS: Mně by letos přišlo "přiměřené" BMW 3 (je to vůz "akorát", který DOBŘE poslouží jak do toho města kde s vhodnou motorizací nemá ani vyšší spotřebu než NEauta Citi-go; Mii; Up (!) a výborně poslouží i na jakýchkoli silnicích/-čkách i dálnicích = prostě AUTO "jak má být" ...
..což o Cigi-go NEřeknete "naplno" ani VY >:-[]
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 15:25
Re: Marketing
Koukám, že třídy aut ti nic neříkají.
Podle tvé logiky bych mohl rozvíjet teorie, že třeba:
Mini je lepší než Up!,
Golf je lepší než Mini,
3er je lepší než Golf,
A6 je lepší než 3er,
7er je lepší než A6,
Panamera je lepší než 7er.
Sakriš, je něco lepší než Panamera? >:-[] A proč nevyhrála?
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 15:41
Re: Marketing
Než Panamera je lepších věcí, natažená 911ka se žravejma motorama, který nebejt dvojspoky žerou víc jak letitý americký OHV >:D >:D
To je fakt výhra v loterii
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 15:48
Re: Marketing
Lepších věcí? Tak nějaký sedan který je lepší jmenuj, rád se pobavím. A pak jmenuj nějaký sedan s cca 400kW který má menší spotřebu. To se teprv nasmějeme.
6. 4. 2012 16:03
Re: Marketing
Hemi s dodělaným turbem! >:-[]
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 17:24
Re: Marketing
ale prd s turbem. Ty nevíš, že barik je diskusní mistr v montování kompresorů. Vždycky když se ukázalo, že ani obří motor v jeho amerických autech na poloviční Evropský přeplňovaný nestačil, tak vytáhl informaci o možnosti namontování kompresoru.
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 17:43
Re: Marketing
Lenivý Hemík s kompresorem? To je jako pivovarskému valachovi dát závodní sedlo a myslet si, že vyhraje Velkou národní steeplechase v Liverpoolu >:-[]
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 17:51
Re: Marketing
Ted už ti z hlavy neřeknu, které články to byly, ale když tam barik vyzdvihoval Ameriky a sešlo se mu tolik argumentů, kde bylo vidět, že prostě i obrovský motor v Americe nestačí, tak začal montovat turba a LPG (To zase kvůli spotřebě)
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 20:59
Re: Marketing
Sranda je když ten obrovský motor žere to samý nebo méně než motor ze sekačky(popř. z dehtové sklízecí mlátičky) dopovaný fénem :-)

A 8st. ZF, perla německého automobilového průmyslu se montuje v USA už i do pickupů. Vidlák z křupanova má ve svým trucku kterej má na korbě slámu pro koně stejnou převodvoku jako zákazník Audi A8. Prča co...

Aby vám brzo nezbyly jen očka pro pláč, až ty HEMI s vypínáním válců, systémem start and stop a 8st. převodovkou budou žrát méně než prémiové přetechnizované motory :-) >:D >:D >:D
Pak ještě bude čas pokecat si o bzrdách Brembo, vzdchových podvozcích, magnetických tlumičích nebo kdo měl v roce v roce 95 víceprvkovou zadní a kdo tam měl kus trubky a tvrdil, že ten jeho vůz střední třídy je evropský etalon jízdních vlastností :o))

Časy se mění chlapci, kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp.... >:-[]
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 21:07
Re: Marketing
Lenivý Hemík s výkony 370-400 HP pro 5,7 (dle modelu) a 465-480 (6,4) se zrychení 4,6 - 5,5 s dle modelu.

Opravdu lenivé káry, škoda že si dají ke svačině 85% toho, co se na čeckých silnicích pohybují vč. supermoderních prémiových vozů, které sou bohužel vybaveny z 90% z výroby - dle perferencí jejich šetřivých majitelů - dehtovými motory typu 3,0 V6 nebo slabšími R4(R5).

A jaksi 2tunový sedan s 3,0 V6 CRD který má zrychlení z nuly na sto za 4 s sem ještě neměl to potěšení spatřit....A myslím že ho hned tak neuvidím.

Takže slovo o lenivosti je hodně, ale hodně nepovedené a doslova úsměvné ve srovnání se stavem českého vozového parku, aspon že už se rozšířily ty DSG a 6ti a 8st. automaty, protože když tam byly ještě forklacky, tak něž s tím CRD někteří jedinci zařadili dvojku, tak lenivé HEMI bylo už na dalších semaforech >:D >:D
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 21:25
Re: Marketing
Tak jednak i dehet dá dnes u prémie 4,7 a má poloviční spotřebu než ten Hemík
druhak, těch 4,6s si u prémie posvačí i prostý řadový pětiválec (4,1 sec.), lepší motory (V8, V10, V12) pak Hemíka rozlousknou jak burský oříšek.
Nikdo tady neporovnává stav českého vozového parku, to bychom mohli skončit u Š120. Pokud něco má 6 litrů a žere to jak protržený tak musí odvest ekv. výkon. No a to je ten problém, jako protržený žere, výkony ani ne jako pětivál.

>:-[]
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 21:48
Re: Marketing
Ten pětivál se zrychlením 4,1 s chci vidět - v autě co má 2 tuny prosím. Pojd mi ho předsvýst.

Prosím neargumentovat prdítkem střední třídy se 1400 kg....

Když nacpu HEMI do auta typu Jetta s dvojspojkou, bude mi zrychlovat za 3,6 :-)
Ale to není předmětem debaty.

Jo žere to jak protržený - 5,7 ka v aktuální verzi cca 11,7 litrů na sto průměr, až tam dají 8st. ZF je počítáno se spotřebou 10,9 na sto.
U 6,4 aktuálně cca 14,2, pokud by tam byla ZF tak 13,5.Německé V8 benzín totiž jezdí za 8 litrů, já zapoměl. Panamera je toho naprostý důkaz, všude svítí údaj 8 litrů, hahaha... Možná tak v tém snu ale. Asi proto si tu všichni volí prémii v dieslu, na spočítání benzínových verzů ti postačení vypůjčení chlapečka průměrných znalostí z první třídy základní školy

Tady zas někdo perlí... V12 rozlouskne V8ku jako oříšek....
To je výrok dne.
Asi jako kdybych napsal že Superb 3,6 V6 rozlouskne 1,4TSI jako malinu...

žel k tvé smůle - takový W12 6,0 v Phaetonu s porovnáním s 6,4 V8 HEMI - W12 6,0 Paheton má výkon 450 HP a 6,4 HEMI 470 HP. To je rozlousknutí - tomu říkám dritvá převaha....:-)
toč. moment 560 NM u W12 a 630 NM u V8.....
Zajímavý vid
ŽIj si dál ve snu že to žere i trávu kolem cesty....Aspon je se čemu smát. >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 21:56
Re: Marketing
S tím 5ti-válcem by mne to také zajímalo - jeden POVEDENÝ bych znala, z nějakého "záhadného" důvodu se ale do ŽÁDNÉHO "normálního" auta NEdává (a ten DŮVOD by mne docela HODNĚ zajímal.. ;-)
PS: Zajímavé že jsou (taky)autofandové, kteří "bojují" PROTI motorům typu V8 HEMi apod. (a naopak jim NEvadí NEauta jako škoda Citigo :-)
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 22:11
Re: Marketing
Proti Hemi nebojuji, jen říkám, že vysokovýkonné evropské motory jsou o něco lepší, nic víc, nic méně.
Je zajímavé, že v CZ jsem ještě neviděl mikroauto a v Rakousku jich dlouhá léta jezdí mraky. Jak tam můžeš žít?
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 23:28
Re: Marketing
Docela DOBŘE, děkuji "za optání" ;-)
Jak to s těmi (pidi)auty je, určitě sám DOBŘE víte (to jsou druhá/třetí) auta (no "vozítka") v rodině :-)
Bavili jsme se že bychom do budoucna také mírně "změnili" vozový park - a pořídili si (asi) jedno (asi) HYBRIDní auto ;-)
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 22:16
Re: Marketing
UP je přeci německý, od hodných stýčků z Vlkohardu a HEMi od zlých amíků a ted ještě pod vedením Serjožy Makarona z Itálie. To nemůže žádný příznivec německé dokonalosti přeci obdivovat. Co není německé je špatné. Tečka. Hotovo.

Žere to jak tank, nezatáčí to, nebrzdí to a vůbec je to technicky zastaralé. Smůla je že tyto muzeální kousky poráží ty prémiové muzeální vykopávky(zdravím Phaeton) , žijící jen z náročného číského trhu, kde se stále ještě prodává 30 let stará Jetta >:D >:D >:D >:D >:D
A který ještě před faceliftem v roce 2010 měli pakrovacího asistanta tím, že to sklápelo zrcátka při couvání a vzádu blikaly tečky podle toho jak daleko byla kára od překážky.
Čéče, tohle mlěi ty americké vykopávky taky, ovšem v roce 2004 :-)
:-)
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 22:25
Re: Marketing
Netvrdím, že rozdíl je propastný, ale je. A uznávají jej i samotní Amíci, prémiový sedan od D3 je v US určitě brán jako lepší zboží než třeba sebevybavenější cadi a jsou ochotni si za to připlatit (dtto třeba Lexus).
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 22:39
Re: Marketing
Caddy aktuálně žádný prémiový luxusní sedan nemá, mimo CTS. XTS není v prodeji a ostatní už není v prodeji >:D
Takže logické.

NO Lexus D3 zdatně poráží i přes lonskou krizi japonců....z trhu D3 začíná v USA uškubovat velkými modely i Hyundai a pak sou tu ještě záškodníci typu Jaguar. Halt D3 to nemá v USA lehké >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 23:36
Re: Marketing
No to s tím "co není německé..." bych snad měla (kdyžtak) "právo" říkat já (a já VÍM že to je "bubost" :-)
..rsp. u aut to snad platí pro Porsche a Wiesmann a ... ale "vzívat" obecně (všechny) modely/motory D3 je BUBOST dokonce VELKÝCH rozměrů ,-)
PS: MOC pěkná druhá část vašeho příspěvku :yes: :-)
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 22:09
Re: Marketing
No to je ten problém, HEMI do Jetty nenacpeš a za 3,6 zrychlovat nebude. Protože abys tam takový ingot nacpal tak bys musel posílit úplně všechno okolo a z 1,5 tunového auta automaticky uděláš auto přes 2 tuny. Přeplňované evropské motory mají výhodu jednak v tom, že mají menší hmotnost a celé auto vyjde lehčí a jednak v tom, že mají lepší účinnost. Oba tyto aspekty v kombinaci vedou k tomu, že mají o něco nižší spotřebu (samozřejmě ne poloviční) a zároveň lepší dynamické parametry.

Ke spotřebě, ano Panemera za 8l nejezdí, když pojede s trvalým využití 400kW tak bude jistě brát 90l na sto, když pojede ustálenou 100 tak bude brát 10l. Nejsilnější Hemík ve stejných režimech bude mít o 5%-10% horší spotřebu, to je prostě dané o něco horší účinností motoru bez přeplňování a nutností tahat sebou přebytečné sádlo (zvýšená hmotnost). A ze stejného důvodu (vyšší hmotnost) bude mít horší dynamické parametry.
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 22:23
Re: Marketing
On to tam ani nikdo cpát nepotřebuje, že.

Na běžný cestování je auto typu Jettta s 400-500 HP V8kou k ničemu, a na radost z jízdy a blbnutí si koupí v americe každej káru typu Camaro, Mustang, Genesis atd....ne nabušenej sedan střední třídy.
To dělá akorát evropa.

Jistě že přeplnovaný motor má lepší parametry než atmosféra, kdyby je neměl, ztrácí smysl úplně. Ale jde to i bez přeplnování, a když už , tak rozhodně je lepší cesta kterou jde Jaguar (kompresory) než turba.

Není pochyb o tom které řešení je spolehlivější a z pohledu petrolheada lepší. Stačí porovnat zvuk kompresorvé V8, z toho mrazí po těle když se kompresor roztočí a oproti tomu jekot turba vyhnaného otáčkama....
Nebe a dudy.
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 22:29
Re: Marketing
Jo, a proto si nejbohatší Amíci rádi připlatí a kupují Porsche, Ferrari, Lambo, D3 a jsou tam brány jak top.
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 22:35
Re: Marketing
Tak Lambo a spol sou jiný level, o tom nebyla řeč, myslel sem mezi masovými kárami.

JO D3 sou TOP a pořáží je Lexus, Infinity a někdy i Cadillac >:D

V Tabulce celkových prodejů modelů bez rozdílu značky nejsou ani v TOP 35 >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 22:53
Re: Marketing
Dal sem si tu práci a našel ti Tabulku - prodeje za únor 2012 - nejlepší prémie je 44. místo pro BMW 3. Pro tvojí info - tím tam jezdístudenti na středních, holky a prostě maldá generace, žádný úspěšný byznysmen. 8103 ks

Další prémie obsazuje skvělé 66. místo. Mercedes třídy C.
79 - MB E
81 - BMW 5
94 - Mercedes M
99 - BMW X5
106 BMW X3
109 - Audi A4
134 - MB GLK
137 - MB GL
149 BMW 7 - 1123
150 Audi A5 - 1119 ks
dál už to myslím nemá smysl....

Skutečně masivní úspěch.

Jediný audi v TOP 150...a auta pod 150. pozici je prodej menší jak 1000 ks za měsíc....
>:D

149 pozice pro luxusní sedan BMW 7 - 1 123 ks; A8 a S-kláda někde v dálii za ním
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 23:08
Re: Marketing
No ještě si vypiš ceny za které se ta auta prodávají. A pak se podívej jak se prodávají Ameriky (to ještě většina těch nejlevnějších z Koreje) v EU, 71. místo Chevrolet Matiz jedno z nejlevnějším aut vůbec, 88 místo Chevrolet Aveo, 108 místo Cruze, 134. Captiva, 141 Orlando..
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 23:20
Re: Marketing
To nejsou ameriky, to je bývalé Daewoo. To můžeš za ameriku rovnou považovat evropský Fordy, Oply, dřív i Saaby atd.

Opravdový ameriky sou akorát Cadillac, Corvette, Camaro, Jeepy, přeznačkovaný Lancie a Freemont + pak nefiko dovoz všeho ostatního.

Jenže v USA ameriky frčí. A ted víc jak kdy jindy.
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 23:48
Re: Marketing
Tak pokud to bereš takto tak nejprodávanější Amerikou jsou v Evropě Freemont na 171 místě a Wrangler na 211 místě.
No ještě aby v US nefrčely Ameriky, to by byl pěkný průšvih...
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 23:39
Re: Marketing
:yes: :-)
PS: Po zábavném ránu se (soft)HYBRIDním (čti šlapacím) vw UP přišel den "s vw fanatiky", ale večer "rozporuplné" pocity bohatě "nahradí" = vaše "americké" příspěvky se (mi) TAK "příjemně" čtou.. :-)
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 22:41
Re: Marketing
Kompresor je lepší z hlediska sportovní charakteristiky (odezva na plyn), průběhu výkonu i max. výkonu ovšem za cenu stejné účinnosti jako atmosféra nebo i trochu horší a tedy za cenu vyšší spotřeby. Turbo naopak účinnost zvyšuje (měrnou spotřebu snižuje) ale má problémy z hlediska odezvy na plyn, a je méně spolehlivé než kompresor. Samozřejmě Evropa umí jak kompresory tak turba tak jejich kombinace. ;-)
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 22:55
Re: Marketing
Amerika taky umí turba (2,4 R4 v Neonu, Caliberu) a i další ale nějak o to nebyl moc zájem, vyjma závodníků a rádobyzávodníků.....
Avatar - Barrichello
8. 4. 2012 16:33
Re: Marketing
Ono se stačí podívat jak moc D3 válcovala to HEMI:
Katalog 2007:
Audi A6 4,2 FSI - 350 HP ; 440 NM; 5,9 s ; 10,9 L průměr
BMW 550i, 4,8 V8; 367 HP, 490 NM; 5,5s; 11,1 L průměr
MB E500; 5,5V8; 388 HP; 530 NM; 5,3 s; 11,4 průměr

Takže jediný kdo válcuje 5,7 HEMI s 360 HP, 525 Nm; 6,2s a 11,9 průměr je tak ten MB.
Audi má o 10HP menší výkon, o 85 Nm méně, zrychluje líp o 0,2s a žere o litr méně; BMW má víc o 7 HP, toč. moment menší o 35 NM, zrychluje líp o 0,7 s a žere o 0,8 litru méně....

Tomu říkám válcování jak brno....ta spotřeba D3 je vskutku zázračná při menší objemu....a jestli ten výkon dostane někdo z 5,7 nebo 4,2 je fuk, podstatný jsou právě ta spotřeba a zrychlení u toho motoru vedle spolehlivosti a výdrže.

A tam ty moderní agregáty D3 teda nekralujou žádným masivní způsobem.
Nehledě k faktu že 300C je ze všech těch aut největší a nejtěžší, protože rozměry aktakuje o třídu větší konkurenci. Takže pohánět to HEMi o něco lehčí a menší auto, je ta spotřeba někde u rozdílu 0,5 litru na sto km a to už je hodně směšný.
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 20:53
Re: Marketing
Jojo, je potřeba vždycky vytáhnout ten nejsilnějí model. Ten volí 99,9% zákazníků Panamery, hahaha.

Co takhle Panamera se základní V8 a manuálem? Dohledej si parametry zrychlení a spotřeby, pak se zasmějeme.
Když to srovnáme s OHV o vyšším objemu a s 5ti stupnovým automatem >:D >:D >:D
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 21:04
Re: Marketing
Hlavně se podívej kolik jezdí Panamer v nejvyšší specifikaci turbo, já v Praze skoro jinou nepotkávám. I tak je základní Panamera pořád auto které má jízdní vlastnosti z jiné galaxie.
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 21:13
Re: Marketing
O jízdních vlastnotech nikdo nemluvil, byla řeč o spotřebě.... >:D Nepřekrucuj nám tu fakta.

To si štastný muž že vidíš jen turba, určitě vidíš i samé Cayneny turba a Touaregy a X5 M a X6 M atd.

Já bohužel vídám z 70% kousky s nápisy 3,0 d , a v případě Panamer většinou Panameru S....ono jich tu teda v praze zas extra moc nejezdí, naopak MB S, A8 sou na každým rohu...

Stačí se podívat do statistik SDA jaké palivo vede u "prémie" a složení je zcela jasné.

Pravda, tuhle sem viděl zřejmě šetřivého spoluobčana v bílé X6, která krásně blikala červeně a znam i pár podobných X5, ale pořád tyto šedý dovozy sou jen zrnko v moři dehtové prémie...
7. 4. 2012 12:06
Re: Marketing
Jen tě trochu poupravím. Nevím kdy, ale byl tu článek o tom, kolik a jakých verzí Panamery se prodává. Světe div se, asi z 85% šlo o tu nejsilnější variantu. Tehdy ještě, myslím, nebyl diesel na trhu. Jak je to teď, nevím. Ale nějaké dramatické změny neočekávám.
Avatar - Ham.
7. 4. 2012 12:12
Re: Marketing
Vloni bylo z 50 Panamer 6 dieselů, 44 benzínů a z nich velká většina Turbo.
Avatar - Barrichello
8. 4. 2012 16:10
Re: Marketing
NO a to víš jak? z SDA nejde vyčíst zda to bylo turbo či ne...
7. 4. 2012 11:49
Re: Marketing
A jak vůbec tu spotřebu poměřujete? U Porsche je známá věc, že tolik neoptimalizuje na nízké zátěže, pro ně je priorita vysoká zátěž, protože na to jsou ta auta stavěná. Na papíře si SLK 350 dá Boxster k snídani, ale v reálném světě...
Avatar - Barrichello
8. 4. 2012 16:11
Re: Marketing
Podle průměrné spotřeby samozřejmě a podle údajů udávaných výrobcem...
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:03
Re: Marketing
Právě proto že VÍM co to jsou "třídy aut" a hlavně CO je ten HLAVNí rozdíl mezi nimi, tak proto nad tím že se světovým AUTEM stal vw UP (jak to že se auty roku nestal Seat Mii a škoda CITY-go? ;-) ) docela "urazilo" (a snad ještě VÍCE, že jsou lidé co TAKovou automobilovou HRŮŮŮŮŮZU děs BĚS katastrofu ÚPADEK "podporují" :-|
K těm vašim srovnáním tříd automobilů jste dospěl JAKže?!? :-)
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 19:22
Re: Marketing
To je ovšem tvá specifická logika, prostě někdo (novináři) usoudil, že Up! je ve své třídě auto které je z novinek nejlepší, určitě jej neporovnávali se zástupci jiných tříd protože to je nesmysl. No a asi ten náskok ve třídě mini byl dostatečný na celkové vítězství, určitě platí, že 911 je jasný vítěz mezi novinkami ve sportovních autech, 3er mezi novinkami ve střední třídě etc. Ale vítěz může být jenom jeden a že volba padla na mini kategorii je prostě dané tím, že je to anketa a jako taková má velmi vágní pravidla která určitě nevylučují malá auta a zbytek je osobní názor party motoristických žurnalistů kteří tyto ankety organizují s jediným cílem, zviditelnit sebe a své periodikum. Ani jedno z aut které vidím v anketě nepřináší nic převratného z hlediska techniky nebo technologie, takže volba může klidně proběhnout hozením mince protože porovnávat auta různých aut z principu nelze, ovšem ankety snesou všechno takže vlastně lze.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:41
Re: Marketing
To je ovšem VAŠE specifická logika - v TÉTO anketě napak MUSÍTE brát v úvahu VŠECHNY kategorie automobilů ;-)
PS: A to že jsou dnes "tlačeny" takovéto NEauta (a NEmotory) JÁ považuji za VELMI SMUTNÉ ;-\
6. 4. 2012 19:45
Re: Marketing
Ty akorát nedovedeš pochopit volbu poroty. To je celý. A to je taky jen tvůj problém.
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 19:48
Re: Marketing
Já nic nemusím, z finálové desítky je jasné, že všechny kategorie, kde byla nějaká významnější novinka novináři do úvahy vzali.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:51
Re: Marketing
Ok, "ten kdo vybírá" MUSÍ brát do úvahy VŠECHNY kategorie vozů.. ;-)
PS: A jestli jim (a vám zdá se "taktéž") vyšlo "nejzajímavější" NEauto škoda citigo, tak ... by asi měli změnit povolání :-)
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 19:57
Re: Marketing
Novináři asi klidně mohou změnit povolání a příště organizovat anketu o nejlepší kuchyňský robot, to jim určitě nečiní problém, ale hlavně ty by jsi se měla už začít léčit ze své VWfóbie.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 20:07
Re: Marketing
Tak TOHLE s vw-fobií věru NEmá nic společného (STEJNĚ "na hlavu" mi to příjde jestli se SVĚTOVÝM AUTEM stane příští generace NEmocAUT z Kolína ;-)
PS: Jak jsem psala, už u aut typu VW Polo je to "jen tak tak" (a pochopím že vítězem takovýchto "univerzálních" anket není třeba Porsche 911 - i když je to trochu ŠKODA ;-) ), ale NEříkejte že tohle "jako"auto z Bratislavy vás osobně nějak "bere" (nebo že ho považujete třeba za "technicky zajímavé" či jakkoli "progresivní")
PPS: Prostě se stavíte "proti" mému názoru ("za" škodu citigo seat mii vw up) spíš jen "ze zvwyku"? :-)
6. 4. 2012 20:19
Re: Marketing
A to je přesně ono, ty si myslíš, jak se tady proti tobě někdo staví a přitom se tady stavíš do "vyhraněné" pozice jen ty sama. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 20:39
Re: Marketing
No JÁ to NEnapsala - já jen reaguji
(a příjde mi NEuvěřitelné, že existuje průnik množin "jsem fanda do aut" a "tříválec jednolitr škoda citigo vw up seat mii je SVĚTOVÉ AUTO roku"
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 20:25
Re: Marketing
Rozdíl mezi námi asi je, že když někdo zvolí miss universe a mě se dotyčná nebude líbit tak mě to nechá absolutně chladným, stejně mě nechá chladným volba TwinAiru motorem roku a Up! autem roku. To, že mě se líbí 911 je přece o něčem jiném, asi každý rozumí, že v krizi kdy si 911 nemůže dovolit ani 1 promile obyvatel tak auto této kategorie těžko vyhraje.

A když šermuješ technickou zajímavostí, nevidím mezi letošními kandidáty jediné auto, jedinou technickou novinku které by měly být nějakým průlomem a to včetně třeba té 911. Takže je to jen o té fóbii.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 20:37
Re: Marketing
TĚŽKO to může být o nějaké fobii, když JEDINÝM důvodem je, že je to pidi(ne)auto (NE"tlačte" to "násilím" někam ... co s velikostívůbec "pojetím" a vozu nemá nic společného ;-\
PS: A miss Univerze mne NEzajímá (auta ano) = vadí mi to kam je "masové vnímání" aut "tlačeno"
(popravdě stejně mne mrzí TOTÁLNÍ "úpadek" probíhající v hudební branži a co vím něco málo o audiovizuální technice, tak tam probíhá stejný "úpadek"..
..rovná se "sečteno/podtrženo", opravdu se mi NElíbí "kam to směřuje" (jen "dolů") - a MÉ "minimální minimum" pro to co je "opravdové" auto je vw Polo (a i to je dost "na hraně")
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 20:44
Re: Marketing
No a co? Pidi auta jsou také auta. Za pět let možná budou vyhrávat dvoumístná elektroauta dlouhá 2m, široká 1,20m a co jako? Vsadím se, že když vloni vyhrál podobný chcípák Leaf, že jsi pod patřičný článek nenapsala ani popel, protože fóbii nemáš na typ/třídu auta ale na značku VW.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 20:51
Re: Marketing
No právě že NEjsou - tak jako se staly "náhražky" skoro "normální" v potravinách (a dnes už máme "plně NÁHRAŽKOVITÉ" potraviny - třeba některé salámy atd.) tak za náhražku "opravdových" AUTomobilů považuji vozy typu (tříválec 1litr) škoda Citogo
Pozor - NEmám problém že taková (ne moc)auta "existují", ale takovéto "protlačování" je anketami (a nazvat tuto EVIDENTNÍ náhražku SVĚTOVÉ AUTO roku) je "více než špatné" (pro mne přímo "urážející" :-|
PS: Ale s těmi elektroauty souhlasím - opravdu směřujeme OD aut jak je známe (a je nejspíš jen otázkou času kdy bude definitivně ZRUŠENA neomezená rychlost na německých dálnicích - už dnes je to "dost omezené" oproti dobám kdy jsem začínala řídit ... a to zas TAK dáávno ještě NEní ;-)
PPS: NEtlačte to stále (sorry ale FAKT HLOUPĚ) na vw - tohle nemá co dělat s vw (nebyla jsem "nadšena" z vítězství vw Polo, ale "toť vše" - tady to považuji za OPRAVDOVOU DEGRADACI ... a je skoro "k nevíře" že vy ne! :-|
A co se Leaf týče, NEbere mne, ale (jak VÍTE) já hodnotím "progresivitu" docela VYSOKO (a BUDOUCNOST je právě taková = přespříští generace LEAFu a jemu podobných aut už se bude líbit i vám - záběr elekromotorů je FANTASTICKÝ ... a očekávám že jejich dojezd i výkon se časem výrazně Výrazně VÝRAZNĚ zlepší = už o "příští" generaci budu možná mít REÁLný nákupní zájem i já (a když ne příští tak prostě "přespříští".. :-)
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 20:59
Re: Marketing
Smiř se s tím, že tvá diagnóza je VW fóbie, přiznání je totiž první krok k úspěšné léčbě. Když vyhraje EOTY TwinAir, tedy motor do sekačky na trávu tak anketu obhajuješ vlastním tělem, když COTY vyhraje prcek od VW, který patří do stejné motoristické kategorie, tak se chováš jak 14letá fanynka Martina Maxy, když jí oznámily, že Maxa nevyhrál anketu a zlatého slavíka a vyhrál Karel Gott.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 21:12
Re: Marketing
Nojo "překrucovat" překrucovat PŘEKRUCOVWAT ;-\
Tu NEsmyslnou rubriku Eoty o jakýsi "jako" NEJlepší motor celkově jsme už probírali = VÍTE že ta mne NE"bere" (to je NEsmyslný "aritmetický" vítěz = může vyhrát i takový NEmotor jako je 2válec
A za to jak neustále UHÝBÁTE od PODSTATY (že SVĚTOVÝM AUTEM roku je "pidivůz" - tak si třeba "představwujte" že je od FIATu například) vám dávám :no:
PS: A co se týče "zpěváků" jakými jsou Maxa a Gott - tak NEzpívat by (dnes) měli OBA DVA ;-)
VYSVĚTLIVKA: "Die goldene Stimme aus Prag" byl VÝBORNÝ třeba když v roce 1969 nahrával vánoční album, je opravdu VELMI povedené = psala jsem recenzi na "horu" 20ti či kolika vánočních nahrávek a tahle jeho starší (má ještě jedno, to už tak dobré zdaleka NEbylo), docela "uspělo" dokonce ve srovnání podobných "napříč planetou" ... ale zpět "BYL výroborný", dnes už začíná být "karikatura" jako byl koncem kariéry třeba Pavarotti (v době kdy vyprodával sportovní haly - a přitom zpíval už FAKT DĚSNĚ ... naopak jeho starší nahrávky oper pro DECCA a PHILIPS byly a jsou VYNIKAJÍCÍ.. :yes:
..Maxa byl "hrozný" (zpěvák) asi (od)vždycky.. :-)
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 21:34
Re: Marketing
Podkategorie v COTY vyhrála 911, Evoque etc. Jaký je rozdíl od EOTY? Odpovím si sám, vůbec žádný tam také hlavní kategorii vyhrál pidimotorek (navíc se ukazuje, že velmi mizerný ve své kategorii) a podkategorie vyhrály některé slušnější motory. VW Fóbie.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 21:52
Re: Marketing
Nojo - co čekat od člena uskupení VW mánie
PS: Tak jak se vám TAKový "typ" diskuze líbí? ;-)
NAPOSLED - NE"bere" mne jako SVĚTOVÉ AUTO ani vw Polo (je to doslova "jen tak tak" abych ostře NEkritizovala, u NEaut typu Cito-go už "musím" ...
...a je VELMI smutné, že někdo kdo se auty tak zabývá (má přehled) jako vy utíká v diskuzi doslova VŠUDE kam to jen jde - místo aby se k tomu "postavil čelem"
PPS: Vás snad seat Mii (jakkoliv) "bere"? Vy to NEpovažujete (STEJNĚ jako ten dvouválec mezi motory) za "urážku"??
(horší verze je, že tak jsou spoluobčasné "připravováni" na dobu která příjde - že "lepší" auta budou jen pro ... a zbylá TOTÁLní většina bude jezdit ... vozy jako Citigo s motory jako ... jako má Citigo :-)
Avatar - Ham.
7. 4. 2012 11:42
Re: Marketing
Chápu, že se ti coby zavilé zastánkyni anket, kterými šermuješ v každé diskuzi, hroutí svět. Ono vzít nejlepší auto světa z COTY a dát do něj nejlepší motor světa z EOTY tak to je fakt nářez. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2012 12:08
Re: Marketing
"Zavilé zastánkyni ANKET"???? NEzbláznil jste se?? JAK jste (k takové bubosti) došel??? 8-s
Pokud se pamatuji, občas zmíním JEDINOU anketu (a i VY víte, že "s výhradami" = zmiňuji se o ní jako že je JEDINÁ "jakž/takž" ještě použitelná"
(konkrétně ty "celkové" výsledky označuji za BUBOST - "lze" použí(va)t hodnocení v jednotlivých kategoriích dle objemu..
PS: Vy taky "použijete" co vás napadne.. :-|
..to chcete "odvést" od ZÁKLADního dotazu (týkajícího se celé této diskuze): "VÁS snad mii citigo a up nějak "bere"? VY to (vyhlášení SVĚTovým NEJ) stejně jako DVOUválec mezi motory NEberete ta "smutelnou urážku" všem autofandům? ;-)
Avatar - Ham.
7. 4. 2012 12:17
Re: Marketing
Nevím proč by mě měly urážet novinářské ankety. To bych asi musel být permanentně uražený. Spíš je potřeba zbavit se fóbie a uvidíš, že to bude v pohodě. >:D
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2012 12:23
Re: Marketing
??? a tohle je text ČEHO se týkající ??? ;-)
PS: Nic? :-)
PPS: CO to mělo znamenat (ten NAPROSTO NEsmyslný text) že já mám být: "ZAVILÁ ZASTÁNKYNĚ anket"?? ;-)
PPPS: No když VÁS ne, tak MNE 2válcový motor a pidiNE(moc)auto presentované jako NEJ SVĚTOVÉ výrobky prostě "uráží"
Avatar - Missouri
6. 4. 2012 10:34
Top Gear
Tak to jsem zvědav, co na to řekne Jeremy Clarkson. Jestlipak bude podle něj tahle krabička s kolečkama dost cool, aby vůbec stála za umístění na tabuli s propadáky...? 8-s Mohl by třeba otestovat dieselovou verzi, ať je nějaká švanda. >:D
Rozbalit vlákno
1
6. 4. 2012 10:45
Re: Top Gear
Naštestí pro Clarksona dieselová verze Upu nevyrábí a asi ani nikdy nebude vyrábět :-)
Avatar - strýček BOB
6. 4. 2012 10:43
Vítěz...
Konečné pořadí v tabulce má jeden jedinou vadu, nevyhrálo toto [odkaz] ani toto [odkaz] což pro místní koncernobijce a rejže klub znamená nástup do zbraně...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:02
Re: Vítěz...
To jste ale (hodně) ŠPATNĚ pochopil! Ono spíš mělo vyhrát něco jako toto

[odkaz]
Avatar - kari.laz
6. 4. 2012 11:17
Re: Vítěz...
Raději toto.

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 11:42
Re: Vítěz...
:yes: :-)
Ok! To je PŘESNĚ ta "správná" diskuze - OBÉ to (a ne špatná) AUTA!
Avatar - sendador
6. 4. 2012 12:13
Re: Vítěz...
spis tohle
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 15:39
Re: Vítěz...
Vypadlo mi tam "jsou" - OBÉ to jsou (a ne špatná) AUTA! ;-)
PS: Nicméně letošním "pravým" SVĚTovým AUTEM by asi mělo opravu být "finálové" BMW 3 - splňuje totiž VŠE = ve "správných" motorizacích NENí až tak drahé, ve "správných" motorizacích umí být "pěkně" RYCHLÉ, ve "správných" motorizacích umí být SUPER úsporné (nemají na něj ani tyto bratislavské auto NAPODOBENINY mii, citi-go a up zvwané..), prostě nové BMW 3 je SVĚTové AUTO :yes: :-)
6. 4. 2012 11:03
?
To uz snad nemysli vazne. Up asi neni spatne auto (nejel jsem v nem, nemuzu posoudit), rozhodne se mi teda vzhledove moc nezamlouva. Interier je podle me hrozny. Setrilo se na kazdem miste. A hlavne, Up neprinasi do sveta aut absolutne nic noveho. Vzdycky jsem myslel, ze auto roku ma byt aspon trochu vyjimecne auto a ne oskubana pixla do mesta. :no:
Rozbalit vlákno
11
6. 4. 2012 11:14
Re: ?
Právě proto by ses v něm mohl aspoň svézt, než vyneseš soudy. ;-)
6. 4. 2012 11:31
Re: ?
Jo, tak me pouc. V cem je lepsi oproti Pande? Oproti Picantu? Oproti Sparku? Oproti Twingu?
6. 4. 2012 11:34
Re: ?
Polož si otázku opačně, v čem jsou ti ostatní lepší? ;-)
6. 4. 2012 11:41
Re: ?
Tak hlavne se mi vsechny vic libi, ale to je jen muj osobni nazor. Ale - maji aspon calounene dvere a kufr, lepsi interier, muzes treba otevrit okno spolujezdce, nabizi aspon nejakou nabidku motoru, atd.
6. 4. 2012 11:44
Re: ?
>:D
Tyhle argumenty jsou už tak nějak vyčpělé, nemyslíš? ;-)

Hlavně jsou ty auta vevnitř malé, bezpečnost taky moc nepobraly a zbytek je taky tak nějak přežitý.

No hlavně že maj jeden čudlík navíc a koberec v kufru na podbězích, jo a nejsou od VW.
6. 4. 2012 11:46
Re: ?
A jo, ja zapomnel ze UP je naprosty obr >:D A ma hvezdu navic kvuli ESP :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Vycitas mi moje argumenty a sam napises "zbytek je taky tak nejak prezity" >:D >:D :yes:
Avatar - KANKUNEN
6. 4. 2012 11:55
Re: ?
Jak se vám klucí hádá o autě nad 70 let a pro řidičky co jezdí ve městě od strachu do 40.
6. 4. 2012 11:56
Re: ?
No hlavně že máš jasno a vše si pro sebe dokážeš obhájit. ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 12:05
Re: ?
Sorry, ale "obhajovat" volkswagen Up (škodu Citi-go, seat Mii) jako "SVĚTové auto" = NAPROSTÉ "zoufalstwví" a TOTÁLNí degradaci automobilismu :-|
Takový člověk NEmůže mít "rád" auta (jako taková)! ;-\
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 13:12
Re: ?
...byste stručně a JASNĚ řekl tomu kdo "oslavwuje" (seat) Mii, (škodu) Citi-go a (volkswagen) Up jako SVĚTové AUTO?? Tak to ANO :yes: :-)
Avatar - KANKUNEN
6. 4. 2012 11:25
Velorex
vítězí jako auto roku a ještě bych do toho narval dvouválec od Fiatu a dva kýble na blití.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 13:16
Re: Velorex
No ano - dvouválec jako NEJlepší motor roku 2012 a seat MII, škodu CITI-GO a volkwagen UP jako AUTA roku - to je opravdu (definitivní) KONEC automobilismu ;-)
Avatar - shamal
6. 4. 2012 11:29
Co je to Svět?
Tak bez ohledu na to jestli je momentálním vítězem VW, bez ohledu na to jestli mám tuhle značku rád nebo ne a bez ohledu jestli si myslím, že malá auta jsou dobrá anebo ne se ptám, jak může být "Světovým autem" něco co se bude prodávat jen v Evropě. Ba co víc co je tak říkajíc ušité na míru evropskému trhu s malými auty. Anebo s tím VW půjde do USA? BMW řady 3 a Porsche 911 tuhle podmínku splňují beze zbytku. Navíc opravdu u VW Up postrádám jakoukoli invenci nebo inovaci, je to velmi podobné kolínským trojčatům, která už jsou ovšem nějaký ten pátek na trhu. Naopak oceňuji jednoduchý design, který je do jisté míry v dnešní módě oblin, hran a funkci postrádajících serepetiček milým osvěžením.

...a PS: Vám co máte problém s malými auty... Prášek už jste si vzali?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 12:06
Re: Co je to Svět?
(už) DVA!
PS: Zvažuji třetí :-)
Avatar - Blue Sun
6. 4. 2012 13:24
Re: Co je to Svět?
A proč zrovna do USA? Proč ne třeba do Jižní Ameriky, do Afriky či Asie? Taky splní podmínku dodávání na dva kontinenty, ne? A zrovna třeba v jižních krajích VW nemá vůbec špatnou pozici.
Avatar - shamal
6. 4. 2012 13:53
Re: Co je to Svět?
A ono se to v Asii a Africe už prodává? V jižní Americe se tohle auto zatím taky neprodává - na místní poměry je totiž moc malé. Tam chtějí třeba něco obyčejnějšího, ale většího - za stejné peníze.
6. 4. 2012 13:56
Re: Co je to Svět?
Asi proto trhá v Brazílii Fox prodejní rekordy, co? 8-s
Avatar - Blue Sun
6. 4. 2012 14:40
Re: Co je to Svět?
A ty víš, kde všude se prodává a kde se bude prodávat do konce května? Ono stačí dát ho do Ruska a v té chvíli máš podmínku dvou kontinentů splněnou.
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 15:42
Re: Co je to Svět?
Jo akorát na ruskech "cestách" to vydrží tak 35 000 km a bude to na odpis >:D
6. 4. 2012 16:14
Re: Co je to Svět?
Proto jsou Ruáci po koncernových autech jako diví, co? 8-s
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 16:20
Re: Co je to Svět?
SPRÁVNÁ přípomínka - výborná argumentace! Kdo by mohl nevzpomenout takový "zkušený" vyprofilovaný náročný trh :-)
PS: Jestli má být takové NE-auto (příměstské přibližovadlo s jedním motorem v nabídce) jakým jsou trojčata z Bratislavy (ostatně neměla by být) SVĚTovým AUTEM (i škoda Citi-go? a Seat Mii?? ;-) ), jde to s tím SVĚTem pěkně do... :-)
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 20:50
Re: Co je to Svět?
Po kterejch? Po Polu, Foxu a Lupu, čéče to tam jezdí na každým rohu....

Kdo má v rusku prachy, jezdí v Bentley, RR, Ferrari, Lexusu, Cadillacu atd....kdo má méně prachů v MB?BMW a AUDI a kdo prachy nemá jezdí v Geely a spol, Ladě, Renaultu, ZAZu a ojetinách.

Ten zbytek uprostřed??? To sou opravdu famozní čísla, ono střední třída v rusku je opravdu hodně silná >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 20:58
Re: Co je to Svět?
:-)
PS: Prý tam docela "frčí" (v těch "normálních" třídách) NE až tak vw jako zde, ale (trochu překvapivě) Mitsubishi (jsme někde slyšela..
Avatar - Blue Sun
6. 4. 2012 17:43
Re: Co je to Svět?
Rusko není jen Sibiř, pane znalče... ale to byste měl vědět.
Avatar - Barrichello
6. 4. 2012 20:55
Re: Co je to Svět?
Ono stačí zajet 60 km za ceduli Moskva konec - není potřeba jezdit na sibiř >:D :-)
7. 4. 2012 12:07
Re: Co je to Svět?
Ty si v Rusku nebyl, žejo. ;-)
Avatar - Emel
6. 4. 2012 13:05
COTY
Světové auto roku je pro mě jen takový chudý příbuzný evropského auta roku... zdaleka nemá takovou tradici. Budu se muset podívat, jaké za tím jsou rozdíly.

Co se Up! týče... proč ne, malá auta jsou obecně v anketách často dobře hodnocena. Je pravda, že Up! nepřináší nic moc nového, snad jen systém aktivního brzdění je v minivozech novinkou. Titul zřejmě získal za svou komplexnost... dobrá prostornost, dobrá bezpečnost, přijatelná motorizace a svébytný design.
Rozbalit vlákno
0
6. 4. 2012 13:19
Autíčko roku
Ještě, že od příštího roku se tahle anketa přejmenuje na - Autíčko roku :-) :yes: Nemá cenu se ani rozepisovat, jestli to tedy znamená, že UP je lepší než 911.., ale k zamyšlení tahleta anketa určitě je. Domnívám se totiž, že vypovídací hodnotu tahle anketa nemá vůbec žádnou. Dokonce se domnívám, že soutěž mezi 911, trojkou a Upem je snad nepovedený vtip, v lepším případě než bulvární klání. Vždyť přece, pokud chci v jakékoli discíplíně najít nejlepšího, musím poměřovat jen mezi poměřitelnými.
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Blue Sun
6. 4. 2012 13:26
Re: Autíčko roku
No... a na straně druhé - co přináší trojka a 911 tak zásadního, kromě stopátého recyklátu sebe samých? Up! (jakkoli to auto moc nemám rád) aspoň vnáší do malých vozů prostor, variabilitu a celkem slušnou použitelnost i mimo dopravní zácpu.
Avatar - Stefič
6. 4. 2012 13:37
Re: Autíčko roku
já ti nevím, ale ty, jak ty říkáš, recykláty přinášely do světa aut vždycky pokrok, zejména v oblasti elektronických doplňků.
Na druhé strany co nového přináší Up? Použitelnost ve městě? To snad pramení z velikosti, nemyslíš? Variabilitu? Jakou a kde? Kufr na igelitku, reálný prostor pro 2 lidi. Je to prostě normální nákupní taška, kterých se dnes vyrábí mraky. Nic víc. Nemusí to být špatné auto, ale jako Auto roku...? To snad ne.
Avatar - Blue Sun
6. 4. 2012 13:54
Re: Autíčko roku
Jenže je to pořád to samé auto... 911 vypadá pořád stejně, jezdí pořád stejně a je zkrátka posouvána vpřed jen tou nezbytnou mírou evoluce. Pro mě fakt nic, co by stálo za ocenění. Totéž trojka, která jen přebírá "novinky" z vyšších řad.
A Up je, na rozdíl od mnohých miniaut, dobře použitelný i MIMO město, což je to, co jsem víceméně v příspěvku naznačil (ale asi ses v antiVW zaslepenosti neobtěžoval u čtení přemýšlet).
Avatar - Stefič
6. 4. 2012 15:19
Re: Autíčko roku
nejsem antivw zaslepenec, takže tvoje útoky jsou zbytečné a rozhodně nejsou na místě.
V čem je to auto použitelnější mimo město než auta konkurence? Motor 1.0? Ohromný zavazadelník? Pohodlně se svezou 4 dospělé osoby? Co tam ještě máš? Odpovím za tebe - nic. Znovu ti opakuji. Je to nákupní taška. To BMW 3 aspoň přináší ty tvoje inovace z vyšších verzí. Tohle prdítko ale nepřináší ani to. Tady prostě není co obdivovat, nic převratného. Ani technologicky ani designově
6. 4. 2012 15:35
Re: Autíčko roku
Kufr má větší než cokoliv z konkurence, prostor v kabině taky. To jsou nevyvratitelné fakta.
Technologicky má Up! novou modulární platformu, která dovoluje zástavbu různých pohonů a velké možnosti variability. Tohle třídní konkurenti nemají.

BMW 3 je pořád BMW 3. Žádná revoluce, jen postupná evoluce.
6. 4. 2012 15:43
Re: Autíčko roku
A na to hlavní si zapoměl, co ostatní konkurenti nemají (lídři trhu) :

Jeden motor v nabídce, jeden jediný. Za to si tu cenu zaslouží. :yes:
Ten tříválec, co táhne od volnoběhu (dle redaktůrků ACZ)
6. 4. 2012 16:07
Re: Autíčko roku
A vidíš to, přesto mu to na vítězství stačilo. ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 16:15
Re: Autíčko roku
No a mj. PROTO si to zaslouží KRITIKU (a NE "oslavwu"!! :-)
PS: Neb když začneme být TAKHLE NEnávwoční, tak to je "cesta do .." ;-)
6. 4. 2012 16:38
Re: Autíčko roku
Ty ze zásady kritizuješ vše co má něco společného s VW. Zbytek tě prakticky nezajímá. Jsi tím tady známá, proto tě nikdo prakticky nečte a nebere vážně. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 16:52
Re: Autíčko roku
Opět ÚNIK od PODSTATY? :-)
Stejně "bubé" SVĚTové AUTO by mi přišla Kia Picanto, Peugeot 107, Ford Ka, Chevrolet Spark a bůhví jak se to všechno jmenuje... ;-)
Jak už jsem napsala - i malé auto typu vw Polo či Mazda 2 mi příjdou (jako SVĚTové AUTO) "jen tak tak" (spíš MÁLO), ale "budiž" - menší (ten doslova NEJmenší auta s NEJjednoduší technikou vůbec) už jsou prostě MOC (málo). A s nějakým "znáčkem na kapotě" kam se to snažíte tlačit to přece nemá žádnou souvislost.
Že taková levná jednoduchá autíčka existují je ok, ale pojmenovat to jako SVĚTové AUTO - to považuji za URÁŽKU (všech co AUTA rádi mají).
PS: Už jste se zase pasoval na "mluvčího" VŠECH čtenářů? :-)
6. 4. 2012 17:01
Re: Autíčko roku
Marně tápu, kdo tě tady "má rád" a na nikoho si nemůžu vzpomenout.

Nechť se tímto klidně někdo přihlásí. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:10
Re: Autíčko roku
Nojo - to se lidem co říkají věci narovinu (a navíc porušují "klišé") stává ;-)
PS: Mně by přišlo MNOHEM horší kdyby "táhla s proudem" jako vy a... byla na tom stejně, ne-li "hůř" :-)
PPS: A speciálně tady na auto.cz je to HODNĚ o "my jsme koncernovwí" a kdo není s námi je PROTI nám (vás "takyautofandů" kteří "skončili" tam kde se má s auty spíš ZAČÍNAT, tedy u Volkswagen a nikam "dál" jít NEchtějí je tu docela dost a DOST ;-)
NICMÉNĚ ZDE jsme u "rozporu" jestli příměstské pidiNEauto jakým je škoda City-go má být SVĚTOVÝM AUTEM = a dle mne NE (v ŽÁDNÉM případě - daleko lepší "univerzálním" a SVĚTOVÝM vozem je např. BMW 3..
..jehož levné verze jsou, mimo česko, i cenově celkem "dostupné", úsporné verze jsou snad ÚSPORNĚJŠí než jediná NEmotorizace SEATu Mii, ty svižné jsou v reálném provozu naopak skoro "konkurenceschopné" i drahým supersportům, nabídek variant karoserií také je/bude "až až" = prostě to JE ...
..velmi dobrý kandidát na SVĚTOVÉ AUTO
(vw up/škoda citigo/seat mii jsou "jen tak tak" opravdová auta, které snad mohou být "zajímavé" JEN v příměstském provozu, k NIČEMU jinému jsou NEpoužitelné, což ostatně potvrzuje nabídka jednoho motoru na samém SPODNÍM okraji celosvětové nabídky = prostě něco takového by nazýváno SVĚTOVÉ AUTO být v žádném případě být NEmělo!!!!!!!!!!!!!!
Je to totální DEGRADACE významu slova AUTO :-|
6. 4. 2012 19:20
Re: Autíčko roku
Už asi po dvacáté sem píšeš stejnou blbost. 8-s
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:22
Re: Autíčko roku
DEFINUJte "bubost"
6. 4. 2012 19:23
Re: Autíčko roku
Přestaň si tu hrát na samozvaného arbitra, jsi tím jenom k smíchu, či spíše k pláči. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:26
Re: Autíčko roku
DEFINUJte (onu) "bubost" (jinak ten "samozvaný" budete asi SPÍŠ VY ;-)
PS: A to že "napadáte" mé "ohrnutí nosu" nad tím že naprosté AUTOmobilové minimum jakým trojice vozů z Bratislavy vybavená jedním litrovým tříválcem - TOHLE fakt "propagujete" o TOMHLE chcete mluvit jako o (světovém) AUTĚ? 8-s
6. 4. 2012 19:38
Re: Autíčko roku
Stavíš se na zadní kvůli něčemu, co nechápeš. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:42
Re: Autíčko roku
DEFINUJte (onu) "bubost"
6. 4. 2012 19:46
Re: Autíčko roku
Diktuj si někomu jinému. Ale vím, tady tě stejně nikdo neposlouchá. Takže takový napoleonský komplex. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:49
Re: Autíčko roku
Hmm - takže něco ("nelichotivého") NAPÍŠETE a co to mělo znamenat ... sám NEvíte.
6. 4. 2012 19:51
Re: Autíčko roku
To, že něco nevíš, či že ti uniká podstata, to sem píšeš dokolečka od rána. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:54
Re: Autíčko roku
NE Ne ne - to jste si "popletl", to VY NEvíte co mělo znamenat co VY sám jste napsal.. ;-)
PS: A tohle (že NEauto škoda citigo bylO vyhlášeno SVĚTovým AUTEM) mne "fakt dostalo" a OPRAVDU to cítím jako DĚSný "úpadek"/degradaci automobilismu
6. 4. 2012 20:27
Re: Autíčko roku
Proboha, vzpamatuj se, žádná škoda CitiGo vyhlášena autem roku nebyla. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 20:34
Re: Autíčko roku
Proboha JAK TO že NEee???
Avatar - Blue Sun
6. 4. 2012 17:45
Re: Autíčko roku
:yes:
Ty jo... v životě by mě nenapadlo, že budu obhajovat Volkswagen... >:D
6. 4. 2012 17:56
Re: Autíčko roku
Překvapuješ. >:D
Ses asi blbě vyspal, ne? >:-[] >:D
Avatar - Blue Sun
6. 4. 2012 18:56
Re: Autíčko roku
Asi >:D A nebo mám, s vidinou blížící se dovolené, lepší náladu.
Ne, já nemám problém ocenit dobré auto.
6. 4. 2012 18:59
Re: Autíčko roku
No od tebe ta poslední věta zní jako krutý ironický vtip! >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2012 19:26
Re: Autíčko roku
Já tedy skutečnost že se "dobré" (to je za 3) pidi(skoro)auto stalo SVĚTOVÝM AUTEM moc NEoceňuji..
..naopak trendu kdy z dřívějšího vítěze VW Polo dál "snižujeme" na naprosté automobilové MINIMUM seat Mii/škoda citigo bych se docela "obávala" (i když "níž" už to NEjde.. ;-\
..alespoň "zatím" ;-)
Avatar - Blue Sun
6. 4. 2012 17:49
Re: Autíčko roku
No, co třeba výrazně lepší jízdní vlastnosti? Ani to ne? Dva lidi v něm odjedou cestu naprosto v pohodě, aniž by se postrkovali rameny... to u mnohých mini nejde. I čtyři se v něm, bez zavazadel, bez problémů přepraví na delší vzdálenost, protože podélné místo není rovno nule, na rozdíl od jiných.
A naopak, tohle miniauto přináší jiné novinky... jossalito ti popsal platformu, já přidám CitySafety (to taky jiní ve třídě nemají).
Stejně je mi jasné, že nic neuznáš...
7. 4. 2012 11:05
Re: Autíčko roku
Iste, kto sa nechce nechať presvedčiť, toho nepresvedčíš.

Ja sa len divím, koľko je tu rečí o jednej mediálnej bubline, zakrátko sa na to zabudne, iba VW to tu a tam pripomenie v nejakej reklame...

Mňa osobne VW Up! tiež príliš nenadchol, ale niektoré jeho prednosti treba uznať. Napríklad kvality podvozka, nevyskúšal som síce, ale počujem len chválu. Vnútorný priestor - hlavne vpredu je ponuka miesta ako o dve triedy vyššie. No a nedá sa nepochváliť dizajn exteriéru - aj keď proporcie celkom nie, ale črty štúdií si zachoval, je odlišný od konkurencie a sympatický.

Naopak u mňa veľa stráca na spracovaní interiéru (príliš veľa holého plechu, brr...) a celkovo šetrením na nesprávnych miestach (v trojdverovej verzii sklápanie operadiel bez pamäte, podivné elktroovládanie predných okien, alebo kryt batožinového priestoru bez dvoch šnúrok za pár centov...)

Úzky výber motorizácií je možno tiež mínusom, ale začínam ho vidieť trochu pozitívne - de facto totiž ukazuje, že nie je nutné disponovať množstvom koní a vrcholom krútiaceho momentu v nebeských výšinách, aby auto jazdilo svižne, malo vzhľadom na reálnu premávku dostatočnú akceleráciu, a dobre zvládalo aj jazdu pod plným zaťažením. Poslednými rokmi si zvykáme, že autá sú stále výkonnejšie a rýchlejšie, napriek stále rastúcej váhe.

Ale na čo je to dobré?

Drvivá väčšina z nás nie je schopná potenciál pohonu nijak využiť, ba dokonca jeho využívanie často vedie k hrubému porušovaniu dopravných predpisov, obmedzovaniu či ohrozovaniu ostatných na ceste a dokonca aj k tomu najhoršiemu - nehodám, ujmám na zdraví a smrti.

Ešte nedávno sme jazdili s max. 30-50 kW pod kapotou, a stačilo nám. Akcelerácia na stovku okolo 20 s, maximálka niečo cez 140...
Dnes je 100 kW málo, a čo nespraví stovku za 10 sekúnd, pomaly už ani nie je auto...

Som rád, že s VW Up! sa Volkswagen drží pri zemi a montuje do neho strojovňu, ktorú možno označiť veľmi sympatickým prívlastkom: IDEÁLNA. :yes:
6. 4. 2012 13:26
Re: Autíčko roku
Když vyhrála pětistovka, tak to bylo vše v pořádku, co? >:D
6. 4. 2012 13:47
Re: Autíčko roku
Právě proto jsem to sem dal, najdi si ten článek. Tohle je totiž jen překopírovaná reakce GTI-ho na výhru F500.
6. 4. 2012 13:58
Re: Autíčko roku
GTI ti nedá spát. >:D

Slušná shíza. :yes:
6. 4. 2012 14:17
Re: Autíčko roku
Spíš to ukazuje na absurdnost a účelovost jeho příspěvků, viz. dnes výše.

To tvé zvolání jsi měl adresovat asi jemu:
"Když vyhrála pětistovka, tak to bylo vše v pořádku, co?" Nebo vlastně v nepořádku?? >:D

Já na nějaký výhry ódy nikdy nepěju.
6. 4. 2012 14:28
Re: Autíčko roku
GTIho musíš umět číst.
Sám by jistojistě zvolil 911, taky to tam napsal. ;-)
Avatar - Choochoo
6. 4. 2012 14:14
Anketa
Nechapu jak to mohlo vyhrat, kdyz to nema turbo a tudis to netahne vodcpodu >:D
Na druhou stranu je pro kupujici ostatnich aut dobre, ze pri koupi cehokoli jineho budou mit doma minimalne auto roku >:D
To uz jsem myslel ze vetsi komedii nez s vw a jejich TSI nezaziji, tohle ale predci i ty nejcernejsi mury >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
6. 4. 2012 18:21
Re: Anketa
Predsa len UP bude mat 1,0TSI! :-)
Avatar - pumpkin
6. 4. 2012 19:23
...a nech!
Aj najväčší odporca Volkswagenu by mal oceniť ako oni vedia spraviť, s prepáčením, aj z ho.vna tortu. Za to majú u mňa :yes: . Čo tam po tom že nerobia revolučné autá, alebo sa nesnažia prísť s niečim odvážnym, novým. Plechovka Up! spolu so svojimi súrodencami zrejme výrazne zamieša karty v segmente malých áut.
Neprajník teda nie som, ale osobne nevidím dôvod sa rozhodnúť pre UP! a stále mám pocit že Lupo/Arosa bolo lepšie navrhnuté, aj keď drahšie auto.

Pre mňa je Autom roku 2012 (pokojne aj celosvetovým) revolučný Renault Zoe.
Dočkali sme sa dôstojného kompaktného elektromobilu so sviežim dizajnom, bez výrazných kompromisov a bez astronomickej ceny ( u nás bohužiaľ nie). Jednoducho, budúcnosť dorazila.
Takže za tento pokrok len dodám, bravo Renault! :yes:

P.S.: Nerozumiem prečo sú pod článkom fotky konceptu. Realita je predsa iná. ;-)
Rozbalit vlákno
0