Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Víme první: Nová Škoda se jmenuje Rapid, možná bude i kombi

Česká automobilka zveřejnila v Pekingu první informace o novém modelu.
Zpět na článek
22. 4. 2012 15:03
22. 4. 2012 16:05
22. 4. 2012 15:54
22. 4. 2012 16:30
22. 4. 2012 19:07
23. 4. 2012 09:20
22. 4. 2012 15:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Starfighter
22. 4. 2012 15:20
Re: hurá...
Mám ti pogratulovat k vítězství? ;-)
22. 4. 2012 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
22. 4. 2012 15:19
Na tom obrázku
vypadá bohužel o dost hůř, než na studii. Doufal jsem, že zvítězí rozum, předek bude více plochý, čelní sklo nebude protažené až do střechy a mezi koly a blatníkem bude více, jak ty cca 3cm. Doufejme alespoň, že tam nebudou kelímky okolo přístrojů, čísla vzhůru nohama a na palubce analogový budík. A že v tom nebude chybět ruční brzda!
Rozbalit vlákno
7
22. 4. 2012 16:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
22. 4. 2012 16:24
Re: Na tom obrázku
Jdi domů, živočichu.
22. 4. 2012 17:01
Re: Na tom obrázku
No ty ses vyznamenal.. tohle JE studie MissionL
22. 4. 2012 19:30
Re: Na tom obrázku
Zatím jde o studii a věřte, že to ještě stihnou nějakým detailem "vylepšit". Nikdy nevypadá sériovka tak dobře, jako studie. Minimálně to podtrhnou menšími koly, vraženými do podběhů, jako u Fábie. Nedělám si iluze...
22. 4. 2012 20:49
Re: Na tom obrázku
Mensi kola, normalni kliky a strechu. Zbytek bych rad videl ponechanej. Rapid je dobry meno :yes:
Avatar - Ada je zase tady
24. 4. 2012 00:04
Re: Na tom obrázku
Rapid je jméno, které nic nepokazí, ale asi ani nepřinese. To, co jsem nahoře napsal, za tím stojím. Aby to vypadalo podobně dobře, jako designová studie, museli by to mít nižší masku - podobně jako Octavia model 1997, menší kola a vyšší blatníky - pokud by výrobce dělal péra rovnou o 2cm delší, vzhledu toho vozu by to jen prospělo. Kola, vražená přesně "na míru" do blatníků nesluší žádnému vozu. Natož pokud vůz tahá břicho po zemi jako tady [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2012 15:54
super
vravel som ze rapid mi na nu sedi :yes: pekne meno :yes:

na tuto skodu sa velmi tesim ;-)
Rozbalit vlákno
1
22. 4. 2012 16:30
Re: super
Jo, super, že to jméno je "Rapid". Tentokrát sa tebou i souhlasím, i mě se to jméno líbí ;-)
22. 4. 2012 16:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
27
22. 4. 2012 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Astene
22. 4. 2012 16:45
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Omyl. Indický Rapid je jiné auto s podobným základem.
22. 4. 2012 16:52
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Indický Rapid je přelepené Volkswagen Polo sedan.Rapid a Toledo co jsou v Evropě s tím nemají nic společného. :-! Podvozek je jak u Roomsteru-vpředu FII a vzadu OI.
22. 4. 2012 18:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 4. 2012 19:31
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
On píše o podvozku a ty o platformě. Dva odlišné pojmy. Mmj Dixík má pravdu. ;-)
22. 4. 2012 19:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 4. 2012 19:50
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Indický rapid a ten český jsou dvě odlišné auta. ;-)

Ty píšeš o tom indickém, ten se tu prodávat nebude. :-!
22. 4. 2012 20:21
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Žádný podvozek PQ25 neexistuje. Šermujete tady s označením platformy. Polo Sedan (v Indii prodáváno i jako Škoda Rapid) i chystaný model (Škoda Rapid/Seat Toledo) využívá prvky platforem PQ25 (přední náprava) i PQ34 (zadní náprava).
23. 4. 2012 08:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 4. 2012 09:21
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Proč tu ze sebe děláš dobrovolně osla? 8-s
23. 4. 2012 22:22
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Na jedné platformě můžeš mít různě řešené podvozky, pokud je daná platforma dokáže pojmout. To, že vozy sdílí platformu, neznamená, že sdílí třeba i nápravy a jejich zavěšení. Klidně můžeš mít auta na stejné platformě, jedno s vlečenou zadní nápravou a druhé s víceprvkovým zavěšením. Vem si třeba R32, TT quattro, nebo Octavii 4x4, vše na PQ34. Oproti předokolkám měly víceprvek (myslím, že čtyřprvek).
23. 4. 2012 10:55
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Pravdu možná má. Třeba já ale z jeho formulace fakt nevím, jestli o tom podvozku (předek z Fabky, zadek z Oktávky) mluví v souvislosti:
a) se zdejším modelem,
b) s indickým modelem,
c) s oběma modely.
Přičemž c) mi připadá nepravděpodobné, protože tam naznačuje, že se ty modely právě v tomhle liší. Takže jak to je? Zajímá mě zdejší model.
23. 4. 2012 22:38
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Mluví o zdejším. Indický je překapotované VW. Český přebírá podvozek Roomsteru, což je derivát PQ34. Je tam stará platforma, protože umožňuje vlečku - ta je převzatá z první generace Octavie. PQ35 vyžaduje nezávislé zavěšení. Nevím, jak je to u MQB, tam jsem četl jen o přední nápravě - buď nebyla připravená, byla by moc drahá, nebo neumožňuje vlečku. Pokud se pletu, tak mne někdo opravte.
Avatar - twistedTSD
22. 4. 2012 16:54
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Někdo kdo chodí na odborný automobilový web by snad mohl vědět, že indický Rapid nijak nesouvisí s tím evropským. A proč píšeš Caps Lockem a tapetuješ, to je mi záhadou. :no:
22. 4. 2012 17:19
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Rapid vzniklý z Volkswagenu Vento/Polo Sedan a Rapid/Toledo jsou úplně jiná auta s řadou společných komponent. Užité jsou stejné nápravy, jsou ale jiné rozvory apod.

Rapid/Toledo má uspořádání stejné jako u Roomsteru, přední náprava má ale rozšířený rozchod. Vento/Polo Sedan přeznačkované na Škodu s ksichtem Fabie má rozvor o cca 60mm kratší.
22. 4. 2012 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 4. 2012 14:13
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
jo jo tys na to kápl, jseš hodně všímavý :-)
22. 4. 2012 18:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
22. 4. 2012 20:13
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Taky jsem z nedavnych fotek uvazoval o podvozku noveho Rapida a zacal jsem si myslet ze to bude podvozek jak u Octavky I. A ono to tak asi opravdu bude ;-) Sazim na to, ze to bude opravdu lacine auto, kam se clovek podiva ;-)
22. 4. 2012 20:23
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Klíd, ten už se tu neukáže, stydí se za sebe někde v koutě. ;-)
24. 4. 2012 19:36
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
tak to, pokud vím, není. Zadek má bejt z OI, to jo, ale předek z NOVÝHO Pola, kterej se od toho staršího (co má např. Fabie a Roomster) liší. Minimálně tím, že je širší, podrobnosti nevím.
22. 4. 2012 18:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 4. 2012 19:37
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Píšeš sem nesmysly.

A vůbec ti to nedochází. Začni používat to, co nosíš na krku. :-!
22. 4. 2012 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 4. 2012 19:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 4. 2012 19:52
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Superb má podvozek z Golfu. Platforma je upravená PQ46 (Passat, Sharan). ;-)
Avatar - twistedTSD
22. 4. 2012 20:07
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
Možná jsem se příliš rozohnil, což při neslušné formě tvého příspěvku není překvapivé. Mluvit o Rapidu jako o derivátu Pola sedan nicméně považuji za hloupost.
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2012 19:07
pekne auto
nepochybujem o tom, ze to bude pekne auto - mam rad spolahlive auta a auta ktore su pre ludi a nie na paradu, rapid bude urcite bomba a som zvedavy ako to zamava s poctami predanych octavii u nas aj v cechach - nedivil by som sa keby sa rapid stal bestsellerom a vystriedal na cele octaviu :yes: Octavia je totiz oproti predchodkyni uz skutocne obludna a draha a tak chtiac nechtiac musi prist skoda s niecim lacnejsim mensim, co mna osobne tesi :yes:

Zase je tu kopec prispevkov ake to bude skarede ake to bude smiesne, ake to bude nekvalitne hole auto a ake to bude na nic, nerozumiem ludom ktori ustavicne su nespokoni - ale cinania a ludia ktori sa venuju cinskej medicine by hned vedeli ze tito ludia maju pecen ( jatra ) a zlcnik v tahu lebo tam sa kumuluje hnev zlost a potreba ustavicnebyt nespokojny.

Ved nikto nikoho nenuti to kupovat, auticko to bude opat super ale ked sa niekomu nepaci jeho vec, ale pisat sem a vysmievat sa mu a chvalit sa ze ja mam take alebo onake je dokaz ludkskej slabosti a choroby ludskeho vnutra a organov. Cinania maju na to akupunkturu ktora lieci taketo individua ;-) mnohym ju mozem len odporucit, dusevne aj fyzicky z mnohych spravi konecne ludi, lebo opic je tu dost.

rapid

:yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
23. 4. 2012 17:20
Re: pekne auto
Octavia je TAAAK strašně obludná a drahá, že je jedním z nejprodávanějších evropských modelů a je v TOP 10 mnoha evroských států... >:-[] no nic, Picanto je Picanto, viď ;-)
22. 4. 2012 20:36
VÍME PRVNÍ!!!!!!!!
divim se, ze jste tam nanacpali jeste sto vykricniku, jak jsem se snazil v nadpisu ja. Proboha.. je tohle seriozni web, nebo bleskovej bulvar?!?! to vam za to tyhle titulky stoji?!... je mi z toho smutno :-(

ad Rapid.. nakonec, proc ne?
Rozbalit vlákno
6
22. 4. 2012 20:57
Re: VÍME PRVNÍ!!!!!!!!
Taky me to hned napadlo. Bulvarizace ACZ, jakozto celeho ceskeho internetu(toho navstevovaneho), je zjevna a bohuzel neodvratitelna. Viz treba seznam, tam je to posledni roky mazec- a ty jejich diskuse, samej revolucionista.. ..teplakovej
22. 4. 2012 22:15
Re: VÍME PRVNÍ!!!!!!!!
No, jestli tím spíš nemysleli, že je to to první, co o tom autu skutečně vědí.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 4. 2012 11:03
Re: VÍME PRVNÍ!!!!!!!!
Je to jednoduché - nejen, že jsme největší automobilový web u nás, ale také přinášíme nejzajímavější informace. Byli jsme skutečně první, tak proč se za to stydět? :-)
23. 4. 2012 14:16
Re: VÍME PRVNÍ!!!!!!!!
ty seš kok.ot!!!!!
23. 4. 2012 19:16
Re: VÍME PRVNÍ!!!!!!!!
>:D >:D >:D to bolo krute >:D
23. 4. 2012 22:46
Re: VÍME PRVNÍ!!!!!!!!
Niečo tu smrdí.
Možno najväčší web. Ale plný sračiek.
Najzaujímavejšie informácie? Kde? Nič, len bulvár.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
23. 4. 2012 07:27
Rapid Coupe
Ještě jste zapomněli na variantu Coupe o, které jste také psali.
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2012 08:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
23. 4. 2012 09:22
Re: STJNÁ HAUBNA, STEJNÝ BOČNÍ PROFIL, STEJNÝ KUFR, STEJNÉ Z
Komentuješ něco, co opravdu není českým rapidem. Zkus to pochopit, protože čím dřív na to přijdeš, tím rychleji si uvědomíš svoji blbost.
24. 4. 2012 14:53
Re: STJNÁ HAUBNA, STEJNÝ BOČNÍ PROFIL, STEJNÝ KUFR, STEJNÉ Z
Hele, není to hle blb zdravy rozum s jiným nickem? Už dlouho tady nebyl, ten styl je podobnej.....nejlepší nediskutovat, dát na hate list, bohužel titulek je jako kráva, to se nedá přehlédnout....
Avatar - twistedTSD
23. 4. 2012 13:51
Re: STJNÁ HAUBNA, STEJNÝ BOČNÍ PROFIL, STEJNÝ KUFR, STEJNÉ Z
[odkaz]

[odkaz]

?

PS: Vřele doporučuji přečíst toto: [odkaz] (alespoň základní pravidla)
24. 4. 2012 14:24
Re: STJNÁ HAUBNA, STEJNÝ BOČNÍ PROFIL, STEJNÝ KUFR, STEJNÉ Z
Ty nejseš malej blb, ale dost velký hovado, ty "gůgle".....když něčemu nerozumíš, tak nás tady nepoučuj a ušetři si ty debilní nápisy v titulku.
23. 4. 2012 09:20
Staroba
To auto mi uz teraz pripada nejake stare, opozerane :no: , ked ho uz po XYkrat vidim ako nove/premierove/tajne/odhalene/prezraden… a to som ho este nevidel na ulici.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
23. 4. 2012 11:16
Nějak nechápu strategii VW
prodávat po světě různá auta pod stejným jménem, nebo naopak stejná auta pod různými jmény. Je to strašný guláš a uniká mi smysl. Jedno auto pod několika názvy prodávají i jiné automobilky, pokud se zjistí že na cílovém trhu by byl název nevhodný (hanlivý), ale proč pod jedním jménem jsou různá auta?
Rozbalit vlákno
2
23. 4. 2012 23:14
Re: Nějak nechápu strategii VW
Je to guláš, ale čemu to vadí? Myslíš si, že si nějaký Ind objedná auto z EU a bude pak překvapen, co mu to přivezli? :-) Podle mne má celkově Škoda zvláštní systém pojmenovávání, ale jak jsem napsal, čemu vadí shoda jmen různých produktů pro silně separované trhy? Vedle "Citigo" je tohle jen drobný přehmat. ;-)
24. 4. 2012 14:51
Re: Nějak nechápu strategii VW
Hlavně když je to zase Volkswagen (potažmo škodovka), který to takhle dělá....když už nechám stranou provařený FIAT s jeho Freemonty a Lanciemi 300 (či jak se to jmenuje, tak se stačí podívat třeba na GM včetně značek typu Opel, Vauxhall nebo i Renault, který mimo jiné prodává Dacie třeba v Rusku nebo v Latinské Americe jako Renaulty a v Evropě jako Dacie.....a když zůstaneme v rámci koncernu, US Passat je taky dost jiný auto než Passat evropský.

Indický Rapid je důsledkem požadavku trhu - prostě pro Rusko vyvinutý Polo sedan se tam nelíbí, naopak oblá maska a z indického hlediska reprezentativnější vzhled stejně jako v tamějších médiích avizovaná lepší sedadla (prý víc místa než v Polu...) je tam populárnější. Indická obliba škodovek je možná překvapující a pro mně jako normálního člověka bez komplexů méněcennosti i příjemná. Pobavil mně trojtest Rapid, Vento a Verna. Moderátorka měla za zády všechny tři, nejdřív luskla prstem a zmizel VW (protože je drahý, chladný a hůř nastaveny z hlediska jízdních vlastností...), potom luskla podruhé a zmizel Hyundai (méně pohodlný, horší a méně výkoný motor, horší jízdní vlastnosti, stísněněnjší inerier a podivnější design...), no a zbyl Rapid jako nejlepší z tohodle trojlístku. S ohledem na to, že dalšími lídry v téhle prudce se rozvíjející kategorii v Indii jsou sedan z Fiesty a Honda City, které představují špičku kategorie, tak je na tom škodovka hodně dobře. A že byji VW dusil? Ani náhodou, protože z toho má prachy a to zajímá vedení koncernu daleko víc, než, jetsli je v Indii populárnější auto s českou nebo německou značkou....

Zajímavé je, že v Indii se používá pro tusím Oktávii jméno Laura a v Čině Rui Ming - to tady ale nikomu nevadí....asi tak daleko obzot většiny "diskutujících" nesahá.