Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Víme první: Nová Škoda se jmenuje Rapid, možná bude i kombi

Jiří Červenka
Diskuze (60)
Česká automobilka zveřejnila v Pekingu první informace o novém modelu.

Nový kompaktní model značky Škoda ponese modelové označení Rapid. Prozradili to dnes na autosalonu China Auto Show 2012 zástupci mladoboleslavské automobilky.

V médiích i mezi odbornou veřejností se spekulovalo o několika možných názvech, ale právě Rapid byl všeobecně považován za nejpravděpodobnější. Překvapením jsou naopak informace o další karosářské variantě. Rapid by se mohl vyrábět nejen jako liftback s výklopnou zadní stěnou, ale i jako kombi. Přinejmenším pro Evropu.

Od roku 2013 se bude Škoda Rapid vyrábět i v Číně, tamní zákazníci ale budou kompaktní liftback znát pod jiným jménem.

Další podrobnosti o novém Rapidu najdete v článku Škoda Rapid u nás jako liftback, v Číně klasický sedan.

Jiří Červenka
Diskuze (60)
24. 4. 2012 19:36
Re: TAKŽE TO NENÍ NIC JINÉHO NEŽ DERIVÁT INDICKÉHO DNUSU, AL
tak to, pokud vím, není. Zadek má bejt z OI, to jo, ale předek z NOVÝHO Pola, kterej se od toho staršího (co má např. Fabie a Roomster) liší. Minimálně tím, že je širší, podrobnosti nevím.
24. 4. 2012 14:53
Re: STJNÁ HAUBNA, STEJNÝ BOČNÍ PROFIL, STEJNÝ KUFR, STEJNÉ Z
Hele, není to hle blb zdravy rozum s jiným nickem? Už dlouho tady nebyl, ten styl je podobnej.....nejlepší nediskutovat, dát na hate list, bohužel titulek je jako kráva, to se nedá přehlédnout....
24. 4. 2012 14:51
Re: Nějak nechápu strategii VW
Hlavně když je to zase Volkswagen (potažmo škodovka), který to takhle dělá....když už nechám stranou provařený FIAT s jeho Freemonty a Lanciemi 300 (či jak se to jmenuje, tak se stačí podívat třeba na GM včetně značek typu Opel, Vauxhall nebo i Renault, který mimo jiné prodává Dacie třeba v Rusku nebo v Latinské Americe jako Renaulty a v Evropě jako Dacie.....a když zůstaneme v rámci koncernu, US Passat je taky dost jiný auto než Passat evropský.

Indický Rapid je důsledkem požadavku trhu - prostě pro Rusko vyvinutý Polo sedan se tam nelíbí, naopak oblá maska a z indického hlediska reprezentativnější vzhled stejně jako v tamějších médiích avizovaná lepší sedadla (prý víc místa než v Polu...) je tam populárnější. Indická obliba škodovek je možná překvapující a pro mně jako normálního člověka bez komplexů méněcennosti i příjemná. Pobavil mně trojtest Rapid, Vento a Verna. Moderátorka měla za zády všechny tři, nejdřív luskla prstem a zmizel VW (protože je drahý, chladný a hůř nastaveny z hlediska jízdních vlastností...), potom luskla podruhé a zmizel Hyundai (méně pohodlný, horší a méně výkoný motor, horší jízdní vlastnosti, stísněněnjší inerier a podivnější design...), no a zbyl Rapid jako nejlepší z tohodle trojlístku. S ohledem na to, že dalšími lídry v téhle prudce se rozvíjející kategorii v Indii jsou sedan z Fiesty a Honda City, které představují špičku kategorie, tak je na tom škodovka hodně dobře. A že byji VW dusil? Ani náhodou, protože z toho má prachy a to zajímá vedení koncernu daleko víc, než, jetsli je v Indii populárnější auto s českou nebo německou značkou....

Zajímavé je, že v Indii se používá pro tusím Oktávii jméno Laura a v Čině Rui Ming - to tady ale nikomu nevadí....asi tak daleko obzot většiny "diskutujících" nesahá.
24. 4. 2012 14:24
Re: STJNÁ HAUBNA, STEJNÝ BOČNÍ PROFIL, STEJNÝ KUFR, STEJNÉ Z
Ty nejseš malej blb, ale dost velký hovado, ty "gůgle".....když něčemu nerozumíš, tak nás tady nepoučuj a ušetři si ty debilní nápisy v titulku.
Avatar - Ada je zase tady
24. 4. 2012 00:04
Re: Na tom obrázku
Rapid je jméno, které nic nepokazí, ale asi ani nepřinese. To, co jsem nahoře napsal, za tím stojím. Aby to vypadalo podobně dobře, jako designová studie, museli by to mít nižší masku - podobně jako Octavia model 1997, menší kola a vyšší blatníky - pokud by výrobce dělal péra rovnou o 2cm delší, vzhledu toho vozu by to jen prospělo. Kola, vražená přesně "na míru" do blatníků nesluší žádnému vozu. Natož pokud vůz tahá břicho po zemi jako tady [odkaz]