Budešasi divněj typ, když chceš auto se srovnatelnou cenou, ale o 60kw slabším motorem, 2s horším zrychlením a o litr větší spotřebou, než je 3,6 FSI... ;-\
Dost pochybuji, že 3.0V6 bude žrát víc než 3.6FSI... Máme ve firmě Superba 3,6FSI a běžně jezdí za 13l. BTW kombinace u 3.0V6 je psaná 9.4l (teorie) nahoře v článku a 3.6FSI 220kW 9.3l (teorie), tak kde máš o litr větší spotřebu? Což je v podstatě totožné a v reálu to bude pořád 12-13l/100km.
Bylo by to doplnění nabídky mezi 2.0TSI 155kw a 3.6FSI 220KW :yes:
Jenže to by Brusel musel přestat s přiblblou metodikou měření emisí :no:
Podle mne mezi těmito modely není dost místa. Sice je ten dvoulitr citelně slabší, ale dynamicky je na tom dobře. Šestiválce také nekupuje tolik lidí, tak proč si je ředit několika verzemi, které jen zvedají náklady na výrobu. Navíc brzy dorazí nová generace 2.0 TFSI, která bude opět silnější. Jsem rád, že je v nabídce alespoň ta 3.6.
Neznám nabídku VW v Číně, ale spekuluji, že jim tenhle agregát dali, aby jim nemuseli dát 3.6, ze které by toho mohli víc okoukat.