Něco takového nabízí i40. Jestli se to dá nazývat masáží. I nový Golf. Nejspíš půjde o podobné šidítko. A budou i další. Mne by spíš zajímaly vozy s odvětráváním sedadel. Vyhřívání má dnes kde co.
S tím "šidítkem" máte pravda - v (hodně) drahých vozech je to ale (vpodstatě) stejné.. "šidítko" (a PŘÍJEMNÉ to na delší cestě je i tak.. :-)
PS: Odvětrávání je (určitě) zatím vyhrazen jen (opravdu) "dražším" vozům...
Většinou masáž na cestách nepotřebuji. Navíc má tendenci odvádět pozornost. Jiná situace je, když se člověk nechá vozit. I tak dám přednost skutečné od člověka. Ale odvětrávání využívám pravidelně a kožené čalounění mi bez něj prakticky nedává smysl. Tedy hlavně kombinaci vyhřívání a odvětrávání. :-) Stejně jako klimatizace a vyhřívání volantu, tohle je věc, která by se měla rychle rozšířit. Nejvíc perplex jsem z absence v prémiových vozech.
Srovnávat jí s "normální" masáží (nejlepší jsem zažila ne v Evropě, ale na "různých" ostrovech v "různých" oceánech ;-) ) absolutně NElze..
..a co se týče používání te v autě - PŘESNĚ jak píšete, když "jsem vezena" často jí má puštěnu (skoro)celou cestu, když řídím sama tak jí využívám spíš až "po delší době" na "probuzení" nebo tak něco :-)
ON (opravdu) NENÍ (můj) Bůh ;-)
PR by to bylo, kdyby mi za to od Citroën něco "chodilo" - ne? (si představte že ONI dokonce /občas/ chtějí peníze po MNĚ :-)
Já JEN zmínila SVÉ auto.. ;-)
Hele OPRAVDU NEumíte napsat jiné sloveso? :no: ;-\
Podívejte se (ještě jednou a V KLIDU - s klidnou hlavou) na to co jsem napsala já a pak si přečtěte (třeba) tenhle SVŮJ příspěvek - tolik k tématu ;-)
PS: Vlastně ještě - jestli si po tomhle OPRAVDU příjdete "jako Bůh" tak..
..v pondělí ráno "šupitopresto" za panem doktorem :-)
S klidnou hlavou si přečti ten neskutečnej plevel, vedle který si může jako bůh připadat téměř každej.
A že to zrovna od tebe zamrzí...účelovou lež bych od Kylie nečekal. Madam, která občas prokáže slušnou vědomost o tom co píše, na první řádek nasmolí nesmysl, nacpe opět svojí garáž o jejíž obsah nikdo nestojí a tváří se ublíženě.
Doporučuji ti při stáletrvajícím pocitu prezentace svýho volantu...naleštit, vyfotit, daát na moje.auto a tam zasvěcen diskutovat. Tady, kde jsi vždy tvrdila, že nikdy!!! nevytahuješ svůj krám na stránkách jako první, zkus alespoň držet svoje vlastní slovo.
A prosím vás o jakou (že to) "účelovou LEŽ" (ve vašich představách) jako má jít??? :-)
A prosím vás o jakou (že to) "ublíženost" (ve vašich představách) jako má jít??? ;-)
PS: Nu většinou vytáhnete C5 jako první někdo jako VY - tady zrovná já (a zdá se že z VAŠEHO pohledu - tu nikdy nikdo nic horšího ještě nenapsal.. :-)
Mně prostě textík přišel tak celkově "o ničem" že jsem zmínila "zajímavější/dospělejší" kritérium týkající se sedaček - následně se ukázalo že textík "o ničem" (je tam NEskutečné množství CHYB) VÁS narozdíl od mé větičky evidentně "nechává v klidu" ;-)
PPS: Takže - doporučuji ještě jednou V KLIDU mrknout na moji krátkou (zcela BEZproblémovou) větičku a pak na vaše (fakt spíš PŘEHNANÉ) reakce..
Pěkný den :-)
Hele Kylie je zase zpátky !!! Dlouho jsem nečetl pod tímto nickem žádný příspěvek, ale vždy se mi líbily bojovné diskuze na www.tipcars.cz. U těch jsem se opravdu bavil. Především ty, které rozebíraly, jestli je Kylie muž či žena nebo ty, kde až do krve bránila značku Citroen.
vyhrievany volant? Praktickejsie ako sedadla...ked si v zime do auta sadnem na kratsiu trasu, nebudem sa vyzliekat a teplo od sedadiel pocitim cez saty az ked budem na konci cesty...volnat predsa nebudem drzat v (strikovanych >:D ) rukaviciach :-)
Vyhřívaný volant je fajn, ale dnes už jsou (celkem) běžná (dálkově ovládaná) "nezávislá" topení, která předehřejí CELÝ vůz - jako má Citroën C5 :yes:;-)
nezavisle kurenie je genialna vec, zima je hned prijemnejsia :-) ale volant to nevyhreje, ten ostane studeny. Takze idealna je kombinacia oboch (ak neratam sedadla, to povazujem za samozrejmost). zaroven vyhrievanie volantu je pomerne lacny doplnok. Teda aspon u mna bol, neviem ako sa to pohybuje v cennikoch inych automobiliek.
Ono se (mimo česko) NEprodává zas nějak "špatně" - minulé generace ca miblion ks a i tahle se prodává třeba LÉPE než (český TRVALÝ VLÁDCE žebříčku) škoda Superb..
..samozřejmě (trochu) "jiné" auto se NIKDY NEbude prodávat tak "masově" jako třeba Passat (u nějž VĚTŠINU prodejů dělají firemní prodeje...
Samozřejmě že (ne v česku :-) ale) "celkově" - právě na základě čísel z "Best Selling Cars - Matt´s Blog" zde (v článku) zveřejněných jsme to (není to tak dávno) ZDE "probírali" ;-)
(je fakt že lidí - koukajících na auta asi JEN "z českého pohledu" - trochu překvapených jako vy bylo "víc" :-)
PS: Já zrovna PRODEJe (CDéček nebo aut, prostě čehokoli) jako "kritérium kvality" moc NEberu (hodně lidí bohužel ano = pojem nejPRODÁVANĚJŠí často "splývá" s nejKVALITNĚJŠí" ;-)
PPS: NE"bojte" - mezi vozy nejsou tak "dramatické" prodejní rozdíly... :-)
..jako v použité technice :-)
SPRÁVNĚ - tak jako VW Passat "přejal" vrstvená protihluková skla, třeba.. ;-)
PS: (a teď "vážněji") Já jsem prostě "nadšena" že v tak levném voze může být "dohromady" tolik "plusů" ještě nedávno běžných jen ve vyšších třídách (bi-turbo motory nechme stranou, ale z výbavy ta vrstvená skla, masážní sedačky... nebo třeba to nezávislé topení) - a OPRAVDU raději topení pro celý vůz než "jen" volant (NIC proti vyhřívanému volantu! :-)
PPS: Tato generace C5 je "v druhé 1/2 životního cyklu", a přiznám že NEmám až takový přehled - ale kdo v polovině minulého desetiletí nabízel nezávislé topení (myslím "originál" od výrobce - dokoupit samozřejmě šlo.. ;-)
[odkaz] tak třeba u tohoto vozu je nezávislé, topení montované rovnou od výrobce (tlačítko u klimatizace)
[odkaz] vrstvená skla - taktéž rovnou od výrobce
A psát, že passat přejal od někoho něco, pardon to je ubohost, to bych potom mohl, říct, že vaše C5, od někoho "přejala" ty masážní sedadla, nezávislé topení atd.....
KLIDNĚ to formulujte "po svém" ;-)
JEN zmiňuji že protihluková bezpečnostní vrstvená skla (sklo folie sklo) které se poprvé objevily v minulé generaci vozu střední třídy C5 (od 2000/01) jsou fakt bezva a po pár letech je začal Volkswagen nabízet i do vozů Passat (a teď to naformulujte VY "neuboze" :-)
PS: Zvláštní jak (nejen) vás takový normální vůz jako C5 tak "vyvádí z míry" ;-)
Zkuste si ještě jednou přečíst můj příspěvek, DOMINANTNí info je, že ještě před vyhřívaným volantem upřednostňuji vyhřívání CELÉHO vozu - a teď POZOR (!) v té větě píši TAK JAK JSOU DNES CELKEM BĚŽNÁ běžná Běžná bĚžNá BĚŽná - CH-Á-P-E-T-E význam slova "běžná"? :-)
= takže šup přečíst celé vlákno (těch PÁR příspěvků) a SNAD vám "dojde" že..
..že váš styl "argumentace" je jaksi "trochumimo" ;-)
Mě C5 vyvádí z míry, protože ji "propagujete" úplně všude, taky by Vás nebavilo, kdybych za Vámi chodil a stále říkal jak mám nejlepší boty, že žádné jiné lepší nejsou (i když bych věděl že jsou).....
Téma bot s vámi RÁDA prodiskutuji (co třeba Tod´s? :yes::-)
No a NEvím jak vy, ale já ZNÁM (a mnoho) LEPŠí vozy než je C5 V6 ;-)
(a klidně je můžeme "probrat" :-)
Já s Vámi o ničem diskutovat nechci, jen jsem uváděl příklad, proč mi leze na nervy spojení Citroën C5....díky vám, protože je snad v každém Vašem příspěvku.....samozřejmě že vím, že existují lepší vozy než C5 proto jsem napsal:
"taky by Vás nebavilo, kdybych za Vámi chodil a stále říkal jak mám nejlepší boty, že žádné jiné lepší nejsou (i když bych věděl že jsou)" = takže šup přečíst celé vlákno ;-)
Ok, nicméně to C5 tam bylo OPRAVDU celkem "okrajové" :-)
PS: Pokud si projdete (všechny) moje příspěvky, tak C5 bude reálně "hluboce" pod 10ti % z nich ;-)
PPS: Ale jinak (docela) "hezká snaha" na závěr :-)
A nechci nějak pochybovat botami značky Tod's, ale na většinu z modelů, si myslím že jaksi ještě nemám věk, no prostě chci vypadat tak jako kolik mi je a to by v tomto [odkaz] asi nešlo :-)
No sen MÁ být "vzdálený" ale "dosažitelný" (cíl) - si myslím já ;-)
Ano DO vozu typu 911 GT3 (třeba) - což ale NIC NEmění na skutečnosti, že MAJITEL toho vozu by měl "normálně" chodit... třeba v těch TOD´Skách :-)
Pěkný den (a splněný sen) přeji ;-)
Souhlasím, vyhřívanej volant je dobrá věc a osobně by se mi hodil. Sedačky jsou pro mě zbytečný, jednou jsem jel autem s vyhřívanýma seslema a nijak mě to nenadchlo ani to ve mě nevzbudilo touhu to mít...
Vyhřejvanej volant mam, super věc, krásně hřeje. když hřeje moc, jen snížím intenzitu a pohoda.
Věc co mi v 300C chyběla. V Jaguaru je super.
Vyhřejvaný sedačky beru u koženejch jako samozřejmost, měl už sem je v 01 Sebringu. Vepředu. 300c je mělo taky vepředu, jaguar je má i vzadu :yes::yes:
Kdo tvrdi, ze vyhrejvany sitzny nejsou potreba, tak je nikd nemel, nezazil a nevi jak fantasticka vec to je. Nekoupil bych jediny auto bez nich. Volant je samozrejme taky bajecna vec.
Vážená redakce, třetí nejlevnější auto s vyhřívanýma sedačkama je Fiat Punto za 200.300,- Kč. A čtvrté nejlevnější je Lada Kalina kombi za 202.900,- Kč :-)
Zase jedna odfláknutá práce redakce. Co takhle mrknout do konfigurátoru Fiatu Punto? Základní výbava, výchozí cena 194 900 (akce; ceník 204 900) Kč, šup a položka vyhřívání př. sedadel je za 5 400 + je k tomu nutné dokonfigurovat el. ovl. a vyhřívaná zrcátka za 3 100 a výškově stavitelné sedadlo řidiče za 2 300. Suma sumárum, na 4. místo tabulky jde s 205 700 Kč aktuální Fiat Punto.
Potřebuji nové auto. Můj hlavní požadavek je aby mělo škrabku... pomůže někdo?
A teď vážně. Pan Fokt se zachránil prvním odstavcem, protože po přečtení titulku už jsem ho málem odepsal. >:D Chtěl bych vidět člověka, který by vybíral mezi vozy podle toho zda má či nemá vyhřívaná sedadla.
To nemá co dělat s tukem. Musí ti fungovat topení. ;-) Vždy jsem byl hubený a nedělá mi problém chodit v 7 stupních v tričku s krátkým rukávem a krátkých kalhotách. Nebo si jít zaplavat do 4 stupňové vody (no, už je to delší doba, možná jsem až příliš vyměkl a zpohodlněl). No a někdo se klepe jako ratlík už při 10.
Vyhrievané sedačky radím medzi 3 veci, ktoré musí mať moje auto: automatická klíma, tempomat a vyhrievané sedačky (ESP či ABS je teraz povinné, takže je zbytočné ho dávať do zoznamu). Elektrické okná či ALU disky sú síce vítané, ale nie nutné.
Nerozumiem tomu, ako môžu byť vyhrievané sedačky pre niekoho zdravotné riziko. Treba ich však vedieť používať - len na pár minút po naštartovaní auta, pokiaľ sa nezohreje sedačka. Neverím, že sú ľudia, ktorí ich majú zapnuté desiatky minút či dokonca hodiny. Bol by to rovnaký nezmysel, ako si v lete nastaviť klímu na 16 stupňov - v záujme jej maximálneho využitia.
A ešte jedna rada - zvlášť ženy majú tendenciu si kľaknúť na sedačku, keď sa obracajú k deťom vzadu. Môže však prísť k poškodeniu drôtov v sedačke a tým aj pokazeniu vyhrievania. Takže na vyhrievaných sedačkách nekľačať ani nestáť - to platí samozrejme pre deti.
Až sedneš do zmrzlýho auta v 10ti pod nulou, tak je rychle využiješ, zejména u aut s koženejma sedačkama a dřevěným volantem. Ale to ty neznáš co, vo v Hjondé za 300 není >:D >:D >:D
Keď si kúpite základ aj s vyhrievaním sedadiel tak zaplatíte len 181 670,40 CZK a auto aj s klimatizáciou a vyhrievacom len za 196 809,60 CZK >:D Skoro zadarmo .. (ceny sú Slovenské)
z Tvých příspěvků je patrné, že Tobě neudělali nic ani jedni, ale zamysli se, než napíšeš takovou pokryteckou zprávu. Nacisti a Sověti udělali škod, že si to nedokážeš ani představit několika generacím. zkus wiki než auto cz, jestli se chceš dozvědět něco o historii :-(
Tak aby bolo jasné , najviac v komunizme trpeli práve Rusi a ľudia nemohli ovplyvniť to že sa Lenin dostal k Moci + voľby neboli brané do úvahy takže s tým občan nemohol urobiť nič + Po vojne ste si ich zvolili sami . ešte jedna vec ma zaráža , ako vôbec môžeš povedať že Nacisti nič zlé neurobili , vieš koľko ČS vojakov padlo v boji kvôli Hitlerovy (Lidice , Ležáky) , boli to tisícky a to je podľa teba v poriadku ? ... :-( Radím ti , pouvažuj nad tým o čom tu rozprávaš ! Ty Kok*t !
Obojí dvojí to byla havěť, spíš jde o to, že nacisti vždy měli lepší vybavení, lepší vedení atd. a k tomu se odráží to, co v dnešní době mohou v automobilovém průmyslu vyprodukovat němci a co rusové a mezi nimi je opravdu velký rozdíl.....
Srovnávám kvalitu armád x kvalitu automobilového průmyslu dnes.....rusové měli obrovskou armádu, ale nebyl nikdo kdo by jí dal perfektní vedení, její velikost neměla odpovidající protiváhu ve vedení generálů, techniku též neměli tak dobrou jako němci, se vším novým přišli tehdy, kdy už to zbytek světa dávno měl a to platí i pro dnešní dobu (tedy ve mnou zmiňovaném automobilovém průmyslu) a jestli zmiňuješ pomoc USA, no sám asi víš, jak na tom bylo po 89 západní Německo a jak na tom bylo východní po pomoci SSSR...ale nebudem tady řešit tyto věci. Nacisti byli svi.ně, slovama to snad ani nejde vyjádřit co všechno spáchali a co si budem povídat, komunisti nepáchali taková zvěrstva, ale zato se vyřádili dost po válce nemyslíš, hm?...Přeju pěkný den :-)
No jo, němci měli nejlepší tanky Tygr, akorát měli jeden menší problém - jezdili na benzín, takže akční rádius nula nula prd a byly těžký. Takže dieslový téčko jim umělo celkem slušně zatopit.
nějak si zapoměl na Koroljova nebo na to kdo měl první neutronovou bombu, na ekranoplány, na raketoplán Buran který obletěl zemi a sám přistál - vše řídil počítač a nosnou raketu Energija ihned po rozpadu sssr koupili američani ke zkoumání.
Stejně jako na vrtulníky Kamov či stíhačky suchoj.
Sami američani říkali že je sověti v 80. letech ve většině oblastní dohnali a někde předehnali, ale za cenu že sssr to zbrojení nebyl schopen ufinancovat.
Němci měli plno věcí prvních, to nikdo nepopírá.
Jenže po prohrané válce tam zbyly jen trosku a bez pomoci by tam hlady okusovali prkýnka.
Amerika to vždy projela na tom, že krátkodobý zisk jí zaslepil a dlouhodobýho hlediska na tom porodělala kalhoty, jak s německem, tak s japonskem, koreou atd.