Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo V40 T3 R-Design – Mimikry

Opravdu ostré Volvo V40 dostanete, pokud si připlatíte za paket R-Design. V případě zkoušené verze alespoň po stránce vzhledu.
Zpět na článek
30. 9. 2013 12:28
30. 9. 2013 13:06
30. 9. 2013 14:00
1. 10. 2013 13:49
30. 9. 2013 17:42
30. 9. 2013 17:50
30. 9. 2013 18:06
30. 9. 2013 20:21
11. 10. 2013 19:32
1. 4. 2014 13:34
Avatar - chup44
30. 9. 2013 12:28
Motor
Tomu autu by sa hodil silnejší motor, dizajn ne krásny a keby má aspoň dvojliter a 200 koní,hodilo by sa mu to viac :-) O šesťválci ani nehovorím ale inak je to paráda a to aj čo sa týka ceny za ten paket,podla mňa je primeraná,keď sa pozreme napr. do ceníku Mercedesu na AMG paket,tak toto je "za hubičku" >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Atlis
30. 9. 2013 13:06
Re: Motor
v tom ti predsa nikto nezabrani. paket r-design si mozes kupit prakticky ku kazdej motorizacii. po novom dokonca T4 nie je 1.6 EcoBoost ale nahradzuje ju novy dvojliter. no a ani majitelnia T3 nemusia plakat. 1.6EB sa predsa cez 200k da ladit uplne v pohode.
30. 9. 2013 14:00
Re: Motor
Šestivál (u volva napříč) pod haubnu kompaktního hatchbacku? Kde (nebo kdy?) to žiješ? Chápu, že lidé jsou skeptičtí vůči 4válcům v autech o 2 nebo 3 třídy větších, ale tady je pláč po chybějícím 6hrnku úplně mimo mísu.
30. 9. 2013 14:02
cena výkon ?
dle mě, krásný design, velmi slabí motor i těch 110 kw a cena o 200.000 Kč mimo realitu za T3 :-) za cca 550.000 je k mání 200 koňová ceed gt kterou jsem viděl na živo a vypadá úžasně, za cenu V40 T3 bych měl subaru brz a to je uplůně jiná liga :-)
mám nové auto cca 1 rok, ale u mě "vyhrála" rodina :-) kočárek atd... tak za 5 let, když se bude dařit
Rozbalit vlákno
50
30. 9. 2013 14:14
Re: cena výkon ?
Trochu hapruje čeština...slabÝ motor, ale hlavně...150 koní není vůbec málo a tahle foukaná 1,6 jezdí jako víno. Jsou i větší výkony, takže pláč na špatným místě. Pakliže srovnáváš s Kiou, tak spíš plakej nad tím, že si nekoupíš Volvo než nad faktem, že korejci cedník GT neprodají ani za 500k.
30. 9. 2013 14:22
Re: cena výkon ?
ahoj,

oj, máš pravdu hrubka jak kráva :-)

jinak, nechci tě urážet, ale tvůj příspěvek je fakt mimo, se divím, že na to vůbec reaguješ :-)
kia gt je konkurent v40 - rychlá stylovka
já nemusím nad ničím plakat, já mám nový auto, sice první v životě, ale platil jsem ho hotově, takže bez dluhu - tím narážím na tvé silácké řeči!!!
kia a hyunday je uplně někde jinde, než před 10 roky, nesmíš věřit všem článkům v novinách :-)
ceed gt se prodá tak 500 za rok, v40 t3 do 100 ks - v čr
volvo jsem chtěl cx 60, ale cena byla moc
čus
30. 9. 2013 14:28
Re: cena výkon ?
Jaký silácký řeči myslíš? Chtít aby se značka na úrovni subprémie prodávala za ceny korejskýho lowcostu přece nemůže chtít ani komunista...

A články jsou mi fuk, stejně jako počty prodanejch aut...důležitý je udělat si názor na vlastní kůži, než na základě testu Josefa Takyřídila... ;-)

P.S.: i kdyby jsi si na auto půjčil od babičky nic mi do toho není a nenarážel jsem na to co, za kolik a proč jsi kupoval. To je čistě tvá osobní věc.
Avatar - Atlis
30. 9. 2013 14:35
Re: cena výkon ?
ako vies, kolko sa ceedov gt v cr preda? docela by som si tipol, ze sa ich zatial viac ako 5 nepredalo ;-)
30. 9. 2013 15:30
Re: cena výkon ?
ahoj, nevím, byl to můj soukromej tip, asi jako tvůj tip - 5 ks
30. 9. 2013 15:36
Re: cena výkon ?
Ale jo, podle mě tolik, kolik je dealerství a za půl roku to budou prodávat jako předváděčky za 350 ;-)
Avatar - jazva
30. 9. 2013 14:36
Re: cena výkon ?
silácke reči tu predvádzaš hlavne ty. Skús sa previezť vo V40 a potom v Ceede. Sám uvidíš, že si nekonkurujú v ničom. Tam kde Ceed GT končí, V40 ešte len začína a nikto so zákazníkov Volva by o Ceed GT ani len nepremýšľal.
30. 9. 2013 15:34
Re: cena výkon ?
takovej krásnej slunej den a takhle se čertit? nezkoušel jsem se svézt a jsem přesvědčen, že ani ty tu zkušenost nemáš, takže co ti mám tak asi napsat :-)
myslíš, pružnost motoru, síla motoru, zrychlení 90 na 120?, podvozek, držení jízdní stopy ............ atd? a sno v neposlední řadě cena, ach jo - odpověz si sám
30. 9. 2013 15:38
Re: cena výkon ?
To, že ty jsi nejel neznamená, že nikdo jinej...bacha, spousta kluků tady jezdí, ví a umí. Umí tak, že by se kdekterá redakce zaradovala, kdyby pro ně testovali ;-)
30. 9. 2013 15:43
Re: cena výkon ?
já souhlasím, jen mi to připadá velmi velmi nepravděpodobné, jelikož se stále jedná o novinky a jestli jsou zastánci volva, típ spíš si nebudou projíždět kiu :-)
30. 9. 2013 15:52
Re: cena výkon ?
Nemyslím, že by byli zastánci Volva, to ale neznamená, že je nezajímá jak co jezdí. Proto sem přece chodíme a diskutujeme :-)
30. 9. 2013 16:32
Re: cena výkon ?
Stylovka od Kie je stejnej protimluv jako stylový oblečení koupené na tržnici od Vietnamce ;-)
30. 9. 2013 14:24
Re: cena výkon ?
teď jsem se koukal na tvůj profil, teda ty jseš dáreček - 20 příspěvků na auto.cz deně a u všech článků :-) tak už chápu!!!!
30. 9. 2013 14:25
Re: cena výkon ?
No, podle počtu příspěvků soudit kvalitu názoru se dá těžko...
30. 9. 2013 16:37
Re: cena výkon ?
Ty jsi zas musel být pěknej dáreček pro učitelku češtiny :-)
3. 10. 2013 10:32
Re: cena výkon ?
No vidíš, od tebe stačí jen 17 celkem a taky chápem :-)
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 14:18
Re: cena výkon ?
suhlasim.... zhodou okonosti som aj uvazoval ci tu vobec spominat ceed gt v tejto diskusii ale vidim ze nie som sam kto si vsima iste veci.... takze ano volvo V40 je krasne uzasne auto o tom ziadna.... ale konkretne za R paket sa priplaca vo verzii kinetic u nas 2650 eur.... basic verzia v zaklade ho mat nemoze no a lepsie vybavy ako momentum alebo summum tam su priplatky 2100 a 1650 eur.... fakticky je to v kazdej vybave dost... pritom zakladna cena 110KW T3ky V40 zakl. vybava BASE - sa pohybuje u nas od 23 600eur ( ceed GT 22 990eur ) ..zoberme vybavu na urovni ceedu GT a vezmime R packet aby to aj nejako vyzeralo a sme na cene 26 000-27 000 eur za auto so 110kw motorom .... ani nemusim dlho rozmyslat a dojde mi ze 5 dverovy ceed GT bude lakava volba a vyzera podla mna aj lepsie ako toto volvo ... ano viem .... niekto neriesi 3000 eur hore dole.... ale ciste teoreticky a papierovo je volvo drahe az trosku moc... co je skoda... lebo to auto sa mi ako take paci a v tej modrej od R designu vyzera krasne... aj ked na ceed GT to dravostou dizajnu nema to je fakt
30. 9. 2013 14:23
Re: cena výkon ?
Naštěstí kupci Volva nepřemýšlejí nad koupí Kie... ;-) To je trochu jinej level...
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 15:44
Re: cena výkon ?
to je pravda... rovnako ako kupci mercedesu neuvazuju o kupe audiny....

ale ber to z pohladu ako to napr vidim ja... mne je sympaticke aj volvo aj kia... obe znacky sa mi pacia a s oboma autami nemam problem..... ale financne su rozdiely dost velke a povedzme si pravdu za ceed GT sa nemusi dnes nikto nikde hanbit.... asi by som uprednostnil ceed GT kedze ma priaznivu cenu
30. 9. 2013 15:55
Re: cena výkon ?
Budeš-li mít 30kEUR a chtít hatch nižší střední...půjdeš do Kie nebo do Volva? Do prvního svezení budeš tvrdit cokoliv...potom bych se už nesázel ;-)

A zrovna M-B a Audi jsou konkurenčními automobilkami ve většině segmentů...je to stejná liga, tohle je extraliga a krajskej přebor :-)
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 15:56
Re: cena výkon ?
budem mat 25 tisic pojdem do kie..... budem mat 30 tak do volva..... lebo holatko volvo nebdue lepsie ako nadupana kia
30. 9. 2013 15:58
Re: cena výkon ?
Lepší není o výbavě přece, s motorem je to leckdy na vážkách...ale už se blížíš. Je to přesně jak píšeš. Pokud jsi ochoten to utratit, zapomeneš na Kiu :-)
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 16:03
Re: cena výkon ?
nie je to len o vybave... holatko volvo v cene 23 tisic eur nema zdaleka taky motor ako ceed GT .... a zase ked uz chcem lepsi motor cena narasta ako exponencialna funkcia
30. 9. 2013 16:07
Re: cena výkon ?
Viz. dole Jazva... ;-)
Avatar - jazva
30. 9. 2013 16:02
Re: cena výkon ?
Ten kto chce nadupaný Ceed, nebude rozmýšľať o základnom V40 a zase ten kto chce základný V40 nebude premýšľať nad nadupaným Ceedom... už tomu rozumieš? :-!
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 16:07
Re: cena výkon ?
never tomu.... ono zase az take rozdiely tam uz v kvalite a rozmeroch a celkovo v ponati auta ako takeho uz velmi nie su.... ano mas pravdu.... ok ... ale nie kazdy pozera na auta striktne cez sablonu .... ja napr nemam problem ci kia alebo volvo.... nemam nejaku sablonu podla coho vyberam ze toto je lepsie a toto je horsie.... mne slovo premia akosi neblokuje pohlad na ine auta...
30. 9. 2013 16:09
Re: cena výkon ?
Možná to napíšu jinak...základní prémiový auta se v našich končinách kupujou v zásadě jen jako company cars, reálný prodeje se odehrávají ve středních a vyšších výbavách, byť i se základnějšími jednotkami, spíš vzhledem k využití...(2-3. auto v rodině).

Kapišto? :-)
Avatar - jazva
30. 9. 2013 16:14
Re: cena výkon ?
Hrach na stenu, veterné mlyny... atd. :-)
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 16:18
Re: cena výkon ?
no jo ... ale neverim ze predokolku hatch v nizsej strednej si niekto silou mocou kupuje od volva len v strednych a top vybavach..... kupuju sa aj zaklady ... a je ich dost... nie sme v luxusnej triede a v nizsej strednej triede sa kupuje aj dost zakladnych A3-jok Aciek V40tiek a podobne..... mozno v luxusnej triede je samozrejmost ze auto v zakladnej cene sa fakticky ani nepreda a vzdy sa cena navysi o nejakych 200 - 300 tisic kc ale v triede beznych hatchov za pol miliona sa ani "premiove" ( audiny volva medaky ) nekupuju vzdy len v lepsich vybavach.... ano viem.... viem zase spekulujem ;-)

koniec koncov bazary su plne zakladnych BMW 1-niciek A3jok a podobne, takze ono sa to tiez kupuje....
30. 9. 2013 16:22
Re: cena výkon ?
Ano, jsou to obvykle služební auta Toppere :-)
1. 10. 2013 12:40
Re: cena výkon ?
Sedni si do těch aut, sáhni si na kůži na sedačkách, na čalounění dveří, zmáčkni pár čudlíků, chyť do ruky volant, pusť si audio,... a budeš vědět, o čem to je. Taky nemám proti Kie nic, ale prostě kdo chce Volvo, ten si ho jednoduše koupí a když bude zvažovat varianty, Kia mezi nimi zkrátka nebude.
Avatar - Atlis
30. 9. 2013 14:33
Re: cena výkon ?
si uplne mimo topper.

poprve treba si uvedomit, ze kym ceed sa kupuje hlavne v zakladnej ci strednej vybave, V40 vacsinou ide na predaj v plnej palbe a v cenniku su priplatky, o ktorych sa moze potencionalnemu klientovi kie iba snivat a pravdepodobne ani o ich existencii nevie.

kym kia ceed gt predstavuje so svojim 1.6T 200k absolutny vrchol ponuky, vrcholom ponuky V40 je 2.5T R5 254k 4x4 v automate. kia sa takemu nieco ani nahodou nepriblizuje. to sa sice od noveho roka zmeni, no je viac ako pravdepodobne, ze novy vrcholny preplnovany dvojliter bude velmi daleko za moznostami ceedu.

takze topper. cele zle. volvo je premium a za premium sa plati. nemas na premium? zabudni na argumenty v style - ceed stoji 22tis E. nikoho, kto o V40 to absolutne nezaujima. ich cielove skupiny sa ani nahodou nepretinaju.
Avatar - jazva
30. 9. 2013 14:51
Re: cena výkon ?
aj keby sa ceed predával hlavne v top výbave, tak stále bude končiť pri cenách na ktorých V40 ešte len začína. takže si nekonkurujú ani teoreticky. Topper tradične úplne mimo... :-)
30. 9. 2013 15:39
Re: cena výkon ?
chudák jistý topper!!!

předem chci říct, že nejsem majitel vozu kia !!!
opět špatně, vrchol ponuky u kie je 3,8 V6 294 koní, kia má 21 modelů, volvo?
je to diskuze o jabkach a hruškách, mě se v40 líbí, jen má slabej motor a je to moc peněz, nic víc nic míň, čus
Avatar - jazva
30. 9. 2013 15:46
Re: cena výkon ?
Bavíme sa o Ceede a V40. A stojím si za tým, že tam kde Ceed končí, V40 len začína. Cenovo, image, motormi, proste všetkým...
30. 9. 2013 15:51
Re: cena výkon ?
Hrách na zeď, větrnej mlýn...atd :-)
Avatar - jazva
30. 9. 2013 15:58
Re: cena výkon ?
vidím to rovnako, ale nádej umiera posledná a ja mám dnes osvetovú chvíľku, tak sa snažím... ;-)
30. 9. 2013 16:00
Re: cena výkon ?
Řechták to bere vytržený z reality běžnýho světa...jakákoliv Kia nižší střední se za +20k prodá horkotěžko, Volvo v pohodě za +30k ;-)

Ale i chápu jak to myslí...
Avatar - jazva
30. 9. 2013 16:05
Re: cena výkon ?
Tak ale realitu spoznal na vlastnej koži, keď sám uznal, že na také XC 60 aké by chcel, proste nemá. To sa dá aplikovať aj na Ceed->V40...
30. 9. 2013 15:38
Re: cena výkon ?
chudák jistý topper!!!

předem chci říct, že nejsem majitel vozu kia !!!
opět špatně, vrchol ponuky u kie je 3,8 V6 294 koní, kia má 21 modelů, volvo?
je to diskuze o jabkach a hruškách, mě se v40 líbí, jen má slabej motor a je to moc peněz, nic víc nic míň, čus
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 16:01
Re: cena výkon ?
no vsetko je vec penazi... kebyze mam limit 25 tisic beriem ceed GT od kie... kebyze mam 30 tisic.... tak volvo by uz slo... ale za 23 000 zakladnu V40tku by som nebral ... to uz fakt skor GT ceed..... jasne ze volvo je celkovo lepsie lenze za cenu 27-28 000 bodaj by nebolo a ono pritom v tej cene 27 000 stejne nebude od ceeda GT silnejsie ani preistrannejsie to je ta sranda.... ale za 30 000 by sa nejaka motoricky poriadna V40 v R dizajne uz dala :yes:
Avatar - jazva
30. 9. 2013 16:10
Re: cena výkon ?
Pochop, že toto čo píšeš sa v reále nedeje. Chcem auto do mesta na nákupy a rozvoz detí do školy/skôlky, páči sa mi Volvo V40 (!!!mám na to!!!) tak si kúpim ten základ + nejaké veci presne v cene toho Ceedu GT. O Ceed GT ale ani nerozmýšľam, na čo by mi to bolo?!
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 16:26
Re: cena výkon ?
ano funguje to takto ako pises ale potom je tu aj dalsia skupina ludi... a to:

mam limit 24 000 eur... chcem krasne imidzove auto s vybavou ktore uputa kdekolvek a kohokolvek a ktore bude aj prakticke a zaroven nebude na kazdom rohu.... to mi splni aj ceed [odkaz] aj volvo [odkaz] a teraz babo rad.... ktore.... pacia sa mi obe.... nemam problem s oboma, obe su na centimeter rovnako priestranne velke aj razvor a podobne.... obe su pekne..
Avatar - jazva
30. 9. 2013 16:35
Re: cena výkon ?
bože Topper. Odmysli si značky a rozmýšľaj. postavil by si vedľa seba 200 koňový skoro hotheč v plnej výbave a 120 koňovú 1,6ku bez výbavy?! Ešte raz. Ten kto bude chcieť za 23000 ojro skoro hotheč Ceed GT, nebude o základnom V40 ani uvažovať.
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 16:37
Re: cena výkon ?
23 600 stoji 150 konove T3 volvo, nie zakladne 120 konove.... ;-)

zakladne 120 konove stoji "len" nieco cez 21 000 eur

a 150 koni a 200 az taky velky rozdiel nie je... obe auta su proste silne krasne a kvalitne... ja vazne neviem... ale mal by som problem ci T3 volvo alebo ceed GT... chcelo by to vyskusat osobne
Avatar - jazva
30. 9. 2013 16:46
Re: cena výkon ?
A čo to mení na situácii? To že je to tebe jedno, či volvo, alebo kia ešte neznamená, že to tak vnímajú všetci. Neuraz sa, ale ty nie si ani pre jednu značku relevantný zákazník, čiže ti to fakt môže byť jedno. A ver, že aj im je jedno, že tebe je to jedno. To že si tu vystaval teoretickú situáciu o kupcovi s 24t budgetom, ktorý sa rozhoduje medzi Ceed GT a V40 ešte neznamená, že to takto funguje aj v reálnom svete. Viac ti k tomu už nemám čo napísať.
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 16:47
Re: cena výkon ?
no ale som ta zahnal do kuta :-) , aj ked len ciste teoreticky ... situacia aku som vykreslil je ciste realne mozna... a ja samozrejme nie som kupec... ale mozno niekto iny kto takto rozmysla bude..... a najde sa takyto pripad ;-)

ok viem ako to myslis... kto ma prachy pojde do volva a nerozmysla nad kiou ale ono to tak platit vzdy nebude.... a koumakov je dnes uz spusta... imidz akosi uz nehraje prve husle ako pred 15-20 rokmi.... kazdy chce za svoje peniaze proste co najlepsi kus auta pre seba.... raz pride doba kedy logo na kapote uz nebude podstatne
30. 9. 2013 16:51
Re: cena výkon ?
Některý věci prostě nevysvětlíš :-) Topper nikdy nepochopí, že pokud chce srovnávat Ceed GT s V40 (v reálu se samozřejmě mezi těmito 2 vozy nikdo rozhodovat nebude), tak musí srovnat alespoň V40 T4, která ale v solidní výbavě vyjde na nějkých 750 tis. Kč. A když někdo ušudlí 500 tis. na Ceeda, těžko asi dosáhne na V40. A ten kdo má 750 tis. a víc o Ceedu ani neuvažuje.
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 16:54
Re: cena výkon ?
ale nie... v pohode... ja to chapem... len proste bavime sa v istych cenovych relaciach a ja osobne by som fakt ( nakolko su mi obe auta sympaticke a pacia sa mi ) asi mal problem ci volvo alebo ceed GT.... nehadam sa s nikym ktore je lepsie ci horsie.... riesim ciste situaciu za mam 24tisic eur a obe auta sa mi pacia .... a chcem niektore z nich.... ale to chce skusit osobne uz... neda sa to takto >:D
1. 10. 2013 14:04
Re: cena výkon ?
Základní rozdíl je skutečně v tom, že asi málokdo bude na jedné straně srovnávat Kiu GT a na druhé V40-ku. Tedy přinejmenším ze strany cílové skupiny Volva nebo jeho stávajících zákazníků.

Ano, z druhé strany je to docela možné, protože dát 540tKč za vrcholnou Kiu (což je ceníková cena skutečně mimo mísu),u Vás skoro 600tKč, nebo si něco připlatit a mít Volvo, to je výzva. Nehledě na to, že proti té Kii si můžu cca. od 21.500 EUR reálně koupit HH naprosto jiné úrovně - FoFo ST.
30. 9. 2013 17:23
konkurent V40
ahoj,

přečetl jsem celou diskuzi a pochopil jsem že asi srovnávat ceeda gt a v40 asi nejde, jelokož je to jiná cílovka - ok, o tom diskuze je

nicméně, kdo je konkurent v40? mb A, bmw 1, civik R type, golf R ? protože to je jiná cenová kategorie.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - šmoula nešika
30. 9. 2013 17:27
Re: konkurent V40
Samozřejmě půjde o motorizaci, blízko asi bude MB A, taky jednička, ale to je zadokolka...
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 17:29
Re: konkurent V40
priamym konkurentom V40tky aspon teda na papieri su podla mna tieto auta:

audi A3, MB A, BMW 1, golf, potom aj alfa giulietta , ale v neposlednom rade aj japonci ako impreza, civic a urcite by som tu ratal aj s novou mazdou 3 ....

stejne realne vzdy rozhodnu peniaze a sympatie a poziadavky majitela co od auta ocakava... takze tych konkurentov moze byt aj viac ako len ti "papierovi" s ktorymi sa tu kazdy ohana .... [odkaz]
30. 9. 2013 17:52
Re: konkurent V40
diky za odpověd, audi A3, no jo :-)
1. 10. 2013 13:49
Re: konkurent V40
No tak technicky, výkonově a rozměrově je nejblíž určitě Focus 1,6EB HB Titanium z kterého Volvo hodně vychází. Docela bych to nazval pěkně zabaleným Focusem.
Úsměvná je například kritika asymetrické řadičky a ruční brzdy ve Focusu + zavazadlový prostor, tady je klid po pěšině. Ale ono je to vlastně od počátku v pohodě. >:D Pěkný kousek.
Avatar - Ham.
30. 9. 2013 17:42
Re: konkurent V40
Tady máš prémiové hatche
[odkaz]
Avatar - Kjirka
2. 10. 2013 16:02
Re: konkurent V40
GOLF R je konkurentem V 40 ??? To si děláš srandu ? Myslels asi GTI, ne ?
30. 9. 2013 17:50
díky
díky, alfa mě nenapadla
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 18:06
Re: díky
chcel som napisat aj toto: [odkaz] ale nakolko sa jedna ciste o hybrid tak asi to nebude priamy konkurent premioveho segmentu v tejto triede s klasickym pohonom ;-)
Avatar - romgator
30. 9. 2013 18:32
Jsem rád, že se Volvo snaží
díky tomu to nemusí být auto pro starší ročníky. Líbí se mi. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 18:52
Re: Jsem rád, že se Volvo snaží
tu mame pokracovanie ;-) testu [odkaz]

skutocne o vyzivne informacie o tomto aute nie je nudza... skoda len ze nie je aj video.. auto je inak v R dizajne krasne to ano :yes:
Avatar - Kjirka
30. 9. 2013 20:21
krásný auto ?
nemůžu si pomoct, auto sice nevypadá zle, ale ty přední lampy mi připomínaj korejský auta z doby tak před deseti lety. Ty jsou prostě strašný. A ta šajze optika to ještě umocňuje. A bohužel takových obludných světel má Volvo v repertoáru víc. Ale za ty prachy, že jo ... :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 22:31
Re: krásný auto ?
mozno sa dockame skoreho faceliftu ako v pripade vacsej S60tky kde tie svetla zmenili a vyzera to hned lepsie .... ja by som rozhodne bral ceeda GT za tie prachy ....

inak podobnost s korejcami tam vidim aj tuto:

[odkaz] vs [odkaz] ... stupajuca linka dveri ako aj bocne zadne okienko a linia auta su dost podobne... akurat kombik je samozejme dlhsi a proporcne zadny previs je uz dlhsi ale vsimnime si tvar zadneho okienka ... liniu dveri..... doslova ako cez kopirak, keby bolo volvo V40 v overzii kombi tak by bolo potiahnute trosku dozadu a vyzeralo by ako ceed kombi zboku
1. 10. 2013 12:50
Re: krásný auto ?
Problém je, když nějaký umělec od importéra nakonfiguruje takovýhle kus... Naložené výbavou, ale bez xenonů. Nechápu a ani nechápu, kdo by si to koupil.
Avatar - petr164
11. 10. 2013 19:32
ano bez ale
Zkrátka tato volví kreace je takový antigolf, což znamená, že potěří aktivního řidiče bez proděravění šrajtofle a s bonusem značně neotřelosti. Jo a poznámka k tvrdým podvozkům na českých tankodromech křičí svou pravdivou naléhavostí...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Julča
1. 4. 2014 13:34
No uvidíme!
Manželka ho má objednaný v Liberci za 599t Kč! Jsem jen zvědavý jestli ji bude těch 150koní stačit!? ;-\
Rozbalit vlákno
0