Pěkně rychle to při smyku vystřelilo směrem pryč z trati :-) nicméně taky bych takhle chtěl hodiny blbnout na okruhu.
Sice není nikde na videu vidět, kdo to opravdu řídí, ale budu věřit titulku. :yes:
Tak od Autocaru i Chrise Harisse už víme, že je P1 rychlejší, schopnější, technicky vyspělejší a řidičsky více vtahující než 918, teď už jen musíme čekat, jak tím vším zamíchá LaFerrari :-)
Vzhľadom k tomu že Hammond je zo zZondy celý hin, a doposiaľ boli len pozitívne reakcie, nemyslím že by to bol až taký problém. >:D Ale na to LaFerarri som aj ja docela zvedavý. Skôr si však myslím, že sa tieto autá pohromade stretnú v niektorom Jeremyho sólo projektov mimo TG.
F70 to zcela jistě není. Je to LaFerrari. A jak miluju vše s koníkem , tak ten zvuk se mi tu až zas tak nezdá. Při srovnání s F50 je výsledek jasný a La tak trochu bručí, zatím co F50 zpívá.
Ten motor a zvuk...tomu se konkurence nepřibližuje. Jediné Ferrari může být tak puristické, že v dnešní době tam, kde ostatní přeplňují, nebo jdou cestou menších motorů, sází stále na atmosférický V12. Už by to chtělo první testy, aby se potvrdilo, jaká nirvána to v tom autě musí být :yes: Navíc je to i po stránce vzhledu zdaleka nejpovedenější auto z trojice, Manzoni odvedl skvělou práci.
918 už v podstatě konkurence není, P1 je o třídu výš ve všem. LaFerrari jsem zmínil jako rivala nepřímo výrazem ''ZATÍM", což znamenalo, že P1 nebude mít konkurenci do doby, než přijde LaFerrari, ale to tvůj mozínek opět nepochopil. LaFerrari je pro mě špička automobilového světa od doby, co ho představili a viděl jsem ho na vlastní oči.
Konkurence to papírově je, ale v reálu je P1 ve všech aspektech o tolik lepší, že jak se říká (i lidově) nemá konkurenci, tak je to myšleno ty pomatenče. Nemáš přehled a tudíž nechápeš souvislosti.
Jsou to naprosto seriózní aspekty, s tvým pomateným postojem ti bohužel nepomůžu >:D
Tak je to zejména rychlost ať už v zatáčkách tak i v přímém směru, mnohem nižší váha a vyšší výkon, je technicky i aerodynamicky vyspělejší, více vtahuje do děje, je lépe vyvážené a je i agilnější. Dále je tu lepší zvuk motoru, exotický design a v neposlední řadě na takové auto až překvapivá praktičnost a komfort. Zkrátka převyšuje všechna ostatní auta rozdílem třídy, včetně 918 Spyder. Znova tě odkážu na Autocar a na DRIVE, kde oba redaktoři potvrzují, že nikdy neřídili auto, které by se P1 byť jen přiblížilo. To smé Jeremy. Ale jak už jsi mě přesvědčil několikrát předtím, tvá schopnost přiznat si svou neinformovanost se rovná nule >:D A tos dole napsal tak dobrý příspěvek...
To, že Britové hodnotí svá auta lépe než ta ostatní je jeden velký ohromný předsudek ;-)
P1 je o úroveň výše než 918 Spyder a ty na tom nic nezměníš.
P1 zajede už brzo čas na TG trati a 918 rozdrtí a Jeremy si bude moci nechat své jméno místo Hammondova překřtění na Jennifer.
O technické vyspělosti P1 si může 918 nechat jen zdát.
To, že P1 jde furt do smyku je tím, že je vypnuta kontrola trakce a je to proto, aby řidič měl plnou kontrolu nad vozem či proto, aby si řidič užil co nejvíce zábavy. Na rychlost P1 v zatáčkách se nic nechytá, jak tvrdí řidiči co s P1 řádili - Chris Harris a Steve Sutcliffe.
McLaren P1 zajel na Nordschleife mnohem rychlejší kolo jak dosvědčili lidé, kteří mohli tu testovací jízdu sledovat. Mluví se o čase kolem 6:30-6:40.
LaFerrari bude z trojice nejryzejší auto a největší spouštěč emocí.
Haha ty čajová konvice, to jen dodává celé té show okolo P1 na pikantnosti, je to s rykem V8 skvělý zvuk, který dává najevo, že je to něco výjimečného. Všichni kdo auto řídili říkali, že je zvuk jeden z hlavních taháků auta. Koukni se výše na záznam z ostrého kola, abys měl představu o tom, co P1 skutečně umí.
Proti McLarenu nic nemám, ale vidět ho jako vrchol dokonalosti ?! Třeba na okruhu v Blyton Parku pojezdila "obyčejná" 911 GT3 McLaren 12C >:D Kolik které auto stojí a jak výkonné je, to už si každý najde sám....
Osobně mám rád puristická "mechanicky" fungující auta než technologický orchestrion s armádou asistentů na 4 kolech ;-)
Teď se snad bavíme o P1 ne? ;-) Jestli myslíš tu jízdu Autocaru na Blytonu tak tam GT3 12C nepojezdila, jen se ho slušně držela.
P1 je ten samý automobilový vrchol stejně jako kdysi F1 a to je neoddiskutovatelné.
Jaká auta myslíš těmi puristickými mechanickými auty? V každém puristickém autě se dají všechny asistenty vypnout, stejně tak v P1. Koukni se na to, jak s McLarenem jezdí Harris - jako vždycky pilu a bez jediné kontroly trakce nebo stability. Technologie umožňují právě ten posun v jízdním zážitku a schopnost vymáčknout ze stroje to nejlepší a jít až na úplnou hranu, aniž by tě auto zabilo (a auto s 900 koňmi by nemělo moc problémů), takže nějaké zpátečnické uvažování tady opravdu není na místě. Pamatuješ si, když vyjel právě F1? Byla to výkladní skříň nových technologií a vychytávek, stejně jako dnes P1. A z F1 se postupem času stala modla všech supersportů. P1 je díky své sofistikovanosti schopné zajet okruh rychle jako LM prototyp a po vypnutí všech kontrol se patřičně rozdovádět. Technologický orchestrion, který je hlavně o asistentech je třeba Mercedes třídy S, který bohužel předvádí směr k plně automatizovanému řízení, což beru jako zhoubu automobilové budoucnosti. Mac P1 předvádí naopak ten nejvíce puristický přístup pro ty, kteří milují řízení a hledají ten nejryzejší zážitek.
A pokud narážíš na novou 911 GT3, nepřijde ti, že se tam odehrálo taky dost změn? Např. Dvouspojková převodovka, elektrický posilovač, natáčení zadních kol,...a dělá to z GT3 horší auto? Já bych řekl, že naopak ;-) Pokud někdo volá po mechaničnosti, ať si pořídí GT86, ale já mám dojem, že takové auto už je vyhynulým druhem, což je ostatně vidět na prodejích. A podívej se, co se stalo zdánlivě ''mechanickému'' Zenvu v Top Gearu - naprostý propadák a důkaz, že technologická vyspělost je předností a ne naopak, jako to předvedli Dánové.
F1 bola modlou hlavne preto lebo v tej dobre proste nemala konkurenciu, ale P1 by som ako vrchol dokonalosti urcite nevidel, ked tu mame lepsie hypersporty od Pagani a Koenigseggu. ;-)
Pagani mám moc rád a Huayra je úžasné auto, ale P1 je v jiném vesmíru, stejně jako LaFerrari ;-) Koenigsegg se s takovými auty nemůže vůbec měřit, nenech se vysmát, je to de facto přemotorovaný nesofistikovaný křáp od výrobce, který jen slibuje a zůstává u prázdných slov. Je to podobná splasklá bublina jako Veyron, Venom, SSC, atd. To jsou jen předměty obdivu puberťáků, kteří skáčí do vzduchu při pohledu na teoretickou maximální rychlost. Nebuď blázen.
F1 vyjelo v druhé zlaté éře supersportů a ty tvrdíš, že nemělo konkurenci? A co F50, Diablo, EB110, atd? Konkurenci jednoznačně měl, alespoň na papíře, ale byl tak vyspělý, že byl o třídu výš než ostatní = čiže neměl v praxi konkurenci jak se říká a to se teď opakuje s P1. Dynamicky, technologicky, aerodynamicky a jízdně je v jiném vesmíru než ostatní auta. Teď je řada na LaFerrari, aby do souboje promluvilo a já vím, že promluví výrazně.
...F1 vyjelo v druhé zlaté éře supersportů a ty tvrdíš, že nemělo konkurenci?... ...že byl o třídu výš než ostatní = čiže neměl v praxi konkurenci ...
No vidis sam si si aj odpovedal na tu otazku ktoru si mi polozil. :-)
Ty mi ale povedz preco podla teba je P1 v inom vesmire nez Huayra a Agera? A skus byt pri tom objektivny, chapem ze si pravdepodobne fanusik P1, ale ked si pozries fakty tak hadam nemozes tvrdit ze P1 je lepsie niez tie dve spominane auta. :/
Jsi snad tupý? Mít konkurenci NA PAPÍŘE je jedna věc, ale když je auto posléze tak dobré, že žádnou konkurenci V PRAXI nemá je věc jiná. Jak to mám napsat, abys to pochopil? Je to souboj předpokladů a následně výkonů a důkazů v reálném světě. Stejně jako měl F1 papírovou konkurenci v podobě F50, Diabla, EB110, atd. tak má P1 papírovou konkurenci v podobě LaFerrari, 918 Spyder, Huayry, Venena, atd.
Veyron, Agera, Venom atd. nejsou konkurence, pouze overpowered stroje určené k překonávání maximálních rychlostí, ale jízdně nejsou tak vybavené a schopné, o technologii ani nemluvím. P1 své papírové konkurenci utíká stejně jako kdysi F1, v technologiích, rychlosti, přilnavosti, aerodynamice, použitých materiálech a využitelnosti. Zatím je to one-car show a jak píšu - LaFerrari je jediné auto, které může P1 ještě ohrozit. Tady je pár testů a dojmů, ať jsi v obraze: [odkaz] [odkaz] + hodnocení P1 v TG jsi už určitě viděl. Všichni, co s tí autem jeli jsou přesvědčeni, že se svezení P1 ani zdaleka nic nepřiblížilo. A to jsou lidi, kteří měli tu čest řídit široko daleko veškerou konkurenci.
Jsem velký fanoušek P1 a ještě více obdivuji LaFerrari, ale nejsem žádný zaslepenec jen tak mimochodem. Jen mi leze na nervy, když někdo píše nesmysly kvůli svému nedostatečnému přehledu a zpochyňuje postavení péjedničky navzdory světovým nadšeným testům a recenzím.
Po prvej vete sa mi to uz ani nechcelo citat. Taketo osobne utoky mozno ficia u vas v rodine ale mna z toho laskavo vynechaj. :no:
F1 mal papierovu konkurenciu maximalne tak v tomto [odkaz] ale urcite nie v F50, diable alebo EB, tie boli daleko za nim.
"Veyron, Agera, Venom atd. nejsou konkurence, pouze overpowered stroje určené k překonávání maximálních rychlostí, ale jízdně nejsou tak vybavené a schopné, o technologii ani nemluvím." Ty si tymi autami isiel ze si si taky isty?
Ja postavenie P1ky ako konkurenta LaFerrari, Huayry a Agery nespochybnujem. Ale nebudem z neho robit nejaku modlu akou bolo svojho casu F1, pretoze P1ka neni ani zdaleka taka vynimocna. ;-)
O jakém osobním útoku mluvíš? To byla obyčejná otázka, protože mi podle tvé nechápavosti přišlo takové označení jako adekvátní člověku, který nedokáže pochopit rozdíl mezi papírovou a reálnou konkurencí, to jest všechno, tak mě tu laskavě neosočuj z útoků.
F1 konkurenci v F50, Diablu a EB110 MĚL. Jestli chceš brát srovnání jen podle maximálky, tak se spolu nemáme o čem bavit.
"Veyron, Agera, Venom atd. nejsou konkurence, pouze overpowered stroje určené k překonávání maximálních rychlostí, ale jízdně nejsou tak vybavené a schopné, o technologii ani nemluvím." Ty si tymi autami isiel ze si si taky isty?''
Děláš si srandu? Jasně jsem ti napsal, že tyhle auta lidé co je řidili ani jako konkurenty kvůli jejich zaměření na rovinky a top speedy neuvádějí. Přečti si recenze ať víš, kam je zařazovat. Otázka jestli jsem s těmi auty jel je poněkud už trapná nezdá se ti?
P1 je bez diskuze výjimečná, jen se kolem ní za tak krátký čas ještě nestačil vytvořit ten status legendy a ikony, ale to se všechno změní ;-) Zatím se McLaren může ''spokojit'' s označeními jako je ''game-changer'', ''nothing even comes close to P1'', ''ultimate supercar'', ''first true supercar of 21st century'' což jsou dojmy přesně v tom stylu, jako před dvaceti lety na adresu ef-jedničky.
F50, EB, diablo NEBOLI konkurencia F1 ani co sa vykonu tyka, ani rychlosti, ani ceny, skratka v nicom, F1 bol o stupen vyssie, ako som pisal skor jediny papierovy super by mohol byt Isdera Commendatore ale tych sa vyrobilo len zopar takze realneho konkurenta F1 naozaj nemalo.
Otazka ci si s tymi autami isiel je na mieste kedze sa tu tvaris akoby si o nich vedel prve posledne. Noze mi sem hod nejake porovnanie P1 napr s Agerou, aby si to tvrdenie ze Agera je premotorovane auto ktore je v zakrutach na nic aj niecim podlozil.
"P1 je bez diskuze výjimečná, jen se kolem ní za tak krátký čas ještě nestačil vytvořit ten status legendy a ikony, ale to se všechno změní" Sorry ale tu uz znies uplne jak Topper ktory tu pravidelne chodi slintat nad Hyundai/Kia a sa dusuje ako to vsetkym natru atd.
A na zaver, ak je podla teba nazvat niekoho tupym len na zaklade nejakej specifickej nevedomosti (podla teba) adekvatne, tak sa nemame viac o com bavit. :no:
No když tu pořád omíláš tu snůšku nesmyslů a ignoruješ fakta, která ti zde vypisuju, tak se spolu opravdu nemáme o čem bavit...rovněž to, jak sis přeopravil to s tou tupostí a stáhnul to sám na sebe je také vtipné :-) Vyvracíš jasné argumenty a nedokážes vytáhnout jedinou podloženou věc, naopak k tomu vyzýváš mě.
Sám moc dobře víš, že P1 vyjelo nedávno a těch testů a srovnání opravdu moc není. Pokud ale na tom trváš, tak tohle by mělo posloužit dobře: [odkaz]
Pokud si myslíš, že soutěží P1 a Agera ve stejné třídě, tak jsi obyčejný laik, nezlob se na mě. Obecně se moc dobře ví, že první Koenigseggy uměly jen rovinky, v zatáčkách to byla vždy katastrofa a v TG si udělalo CCX ostudu, když mu musea samotná produkce přidělat zadní spoiler, aby se dostalo alespoň do cíle. Novější Koenigseggy jsou na tom o něco líp, ale stále platí za neagilní a nepodajná auta. Značka pořád slibuje hory doly, jak bude na okruzích konkurenceschopná a jak překoná 450 za hodinu, ale stále - skutek utek. Koenigsegg nemá potřebné know-how, správnou filozofii ani nadání pro uskutečnění komplexního projektu jako je P1, LaFerrari, atd. a to je suchý, čistý fakt. Proto proti sobě ani v těch nejšílenějších snech nestojí.
Ake fakty mi tu vypisujes? Ziadal som ta o nejake priame zrovnanie P1 s Agerou alebo Huayrou a doteraz si sa na to nezmohol. Ak nic take nemas tak nechapem kde beries tu istotu s ktorou to tu prezentujes.
A dalej nechapem co som si mal preopravit, proste si ma nazval tupym pretoze som (podla teba) nieco nevedel. To by podla mna v slusnej diskusii byt nemalo. ;-)
"Sám moc dobře víš, že P1 vyjelo nedávno a těch testů a srovnání opravdu moc není. Pokud ale na tom trváš, tak tohle by mělo posloužit dobře: [odkaz]" Sam si priznal ze moc zrovnani nieje, ale napriek tomu tvrdis ze P1 je ten naj naj naj hypersport, a Agera ani Huayra nan nema, a ako dokaz mi tu das zrovnanie s 918. >:-[] >:-[]
Ano CCX bolo zname tym ze sa ovladalo velmi tazko, ale ja som tu CCX nikde ani nespominal. Agera uz tymito neduhmi netrpi. ;-)
Když někdo napíše ''jsi snad tupý?'' a ''jsi tupý'', je to rozdíl ;-)
Přímé srovnání mezi P1 a Huayrou, Agerou, atd. ještě logicky na světě není, to neznamená, že nemůžeš srovnávat verdikty a dojmy, které jasně mluví ve prospěch P1. Ve všem. Pročti si články na Autocar, DRIVE, TG nebo GTspirit. Všude se dočteš, že P1 nechává konkurenci daleko za sebou, takže logicky i ty tvé Koenigseggy a spol.chápeš?
Ty prostě odmítáš přijmout fakt, že se P1 tak povedl, přiznej si to.
A ta Agera je na okruhu pořád laxní, podvozkově na nejlepší nestačí...
Ano je v tom maly rozdiel, ale do slusnej diskusie to skratka nepatri.
"Přímé srovnání mezi P1 a Huayrou, Agerou, atd. ještě logicky na světě není, to neznamená, že nemůžeš srovnávat verdikty a dojmy" A v tom je to, ty tvrdis ze P1 je proste naj hypersport a o triedu lepsie nez hocico ine na zaklade dojmov, vdaka ze si to uz priznal. :-)
A napis mi kde pisem nieco negativne o P1, kludne mozes citovat, ja naopak suhlasim ze P1 sa podaril, ale skratka odmietam to zeby bolo o triedu lepsie nez cokolvek ine. Pozri, urobme kompromis, tj pockame si na nejake priame zrovnanie P1 s konkurenciou a potom budeme vynasat nejake sudy, dobre? ;-)
Verdikty a dojmy od redaktorů samozřejmě z jízdy s P1, to ti opravdu musím přepisovat každou informaci nebo nerozumíš česky? Když ti někdo zhodnotí auto a porovná s konkurencí nepřímo tak to nějak ubírá na váze? Opravdu nechápu tvé uvažování...
Ty odmítáš uznat, že je P1 benchmark z důvodu, že jsi neviděl drag race s konkurenty a podobné věci? Nebo mi to vysvětli...když ti lidi, kteří mají tu čest se svézt s každým autem co vyjede napíší, že P1 odskočilo konkurenci o světelné roky tak to zpochybníš? Nebo čekáš na sprint mezi P1 a Agerou a potvrzení času z 0-100? >:D Harris jel už s Agerou, to samé Jeremy a nikdo z nich neřekl, že by se na P1 jakkoliv chytala. Simple as that.
Já s tebou souhlasím v tom, že si počkáme na časy z Nordschleife, z trati TG, kde pojede P1 proti 918 a potom se pobavíme. Chci tě tu vidět, až tu pár věcí budeš muset připustit ;-)
Jen tak mimochodem, LaFerrari je stejně všechny porazí díky těm neměřitelným faktorům, které se na papír nevejdou (emoce, nadšení a vtažení řidiče) ;-) To je můj skromný tip.
Neviem preco sem furt tahas 918, ja som o 918 nic netvrdil, a som si isty ze P1 ju na NS porazi.
Takisto neviem preco pises o zrychleni a sprinte. Ja pravdaze hovorim o porovnani na okruhu. O tom sa cely cas bavime, nie? Ty tvrdis ze P1 je na okruhu rychlejsie nez hocico ine, ja tvrdim ze Agera a Huayra (a asi aj LaFerrari) sa mu minimalne vyrovnaju, alebo ho aj porazia. A dovtedy kym take zrovnanie nieje k dispozicii tak sa o tom nema cenu bavit.
Aj ti ludia o ktorych pises ze sa v tom zviezli a hovoria o tom v superlativoch, tiez to je len subjektivny dojem, ak nemali moznost priameho zrovnania s konkurenciou tak taky test vobec nevypoveda o tom ci je to auto lepsie alebo horsie nez konkurencia.
Ak teda P1 porazi na NS naozaj vsetky ostatne auta s rozdielom triedy, ako to tvrdis ty tak vtedy naozaj tych par veci "budem musiet pripustit", ja si viem priznat chybu. Ale dovtedy si stojim za svojim, ze P1 je proste na urovni LaFerrari, a Agera/Huayra su minimalne rovnako dobre, ak nie lepsie.
Agera na okruhu rychlejší kvůli nedostatečné trakci a ne tak zvládnutému podovozku být nemůže, neblázni. Pagani v Dunsfoldu zajelo skvělý čas, to bez diskuze, ale P1 jí smete a teď sem zavleču zas 918 (je to přeci jen hlavní konkurence společně s LaFerrari), které Huayru dle mě porazí taky.
Vsadíme se? Pagani zajelo 1:13, já tipuju čas pro P1 za 1:08. Až P1 porazí všechno v dohledu, tak doufám, že se tu v diskuzi objevíš ;-)
Jak může být dojem a verdikt člověka, který se svezl jak s P1 a Agerou nevypovídající? Snad ví a pamatuje si, jak se auta chovala, jak reagovala a tak dále a následně je srovnat? Harris je jeden z nejpovolanějších redaktorů a ten hodnotí sakra objektivně. Jediná subjektivní věc, o které můžeme spekulovat je design. Mimochodem všímáš si, že Koenigsegg s Agerou ještě nezajel čas vůbec nikde? To taky vypovídá o ''kvalitách'' toho auta ;-) Top Gearu to na trať ze strachu radši také nepůjčili. Je to jak píšu - Koenigsegg jsou samé kecy a sliby, planá slova, kdežto konkurence válí a nebojí se dokázat své kvality.
Nikde som nepocul ani necital o problemoch s podvozkom v suvislosti s Agerou, mas na to nejaky relevantny zdroj? Rad sa o tom nieco nove dozviem. Na youtube su naopak recenzie v ktorych ludia chvalia ze Koenigsegg sa poucil a ze Agera R je omnoho prijemnejsia na riadenie nez CCX.
918 je nepochybne skvely stroj, a spomedzi konkurentov je moj jasny favorit, ale zas bolo by naivne si mysliet ze dokaze udrzat krok s P1 alebo LaFerrari, uz len kvoli vykonovemu deficitu.
Chcelo by to niekoho kto by zasiel NS aj s Agerou R, aby sa to dalo porovnat. ;-\
:yes: Nová GT3 za krátkou dobu od uvedení už pojezdila mnohem víc aut než jen MP4-12c. Na GT3 nestačí praktický žádné auto se srovnatelným výkonem a auta s daleko vyšším výkonem s ní mohou jenom na drag-race, na dráze dostanou sodu jako ta 12C. Také je to auto pro "zapálené řidiče" a občas od jejich "zapálení" dokonce blafne >:-[] .