Alfa prý stále plánuje otevřený sportovní model a to i přesto, že spolupráce s Mazdou v tomto případě nepadá v úvahu. Bude pro něj použita vlastní technika.
Jinými slovy to znamená, že nebude.... Kecy, kecy a opět kecy, tak jak je to už posledních pár let u Alfy zvykem (bohužel). Nechat takhle chátrat bezmála kultovní značku je naprosto trestuhodné. Pořád vypouští zprávy co bude a pořád nic není :-O
Tato kazdotyzdenna liturgia o future AR, Fiat, Lancia na auto.cz. je fakt uz trapna.
Pripomina mi to skryte PR pre vytunelovanu firmu.
Problem je v tom, ze Marchionne, "otec" tychto nevyliecitelne chorych znaciek nechce o eutanazii ani pocut.
Vsak preco, ked mu za tuto udrziavanu komu este aj platia.
bylo nebylo, v jedné zemi byla jedna automobilka a ta každý rok vydávala plány na nové modely, ale nové modely nepřicházely a automobilka chřadla... a zazvonil konec a pohádky je konec 8-s
Alfa prý stále plánuje ...mají být... měla by být modulární ... by ji měl ... měl by být ... až v roce 2016 ... měl být údajným ... :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(
Ano, nástupce 159 příjde jako první (nová Giulia), ale rozhodně se vyvaruje chyb, které stopadesátdevítku pohřbily - hrozivé otylosti a nepřijatelných benzinových motorů vzniklých na bázi agregátů GM. A hlavně, nová Giulia bude ZADOkolka! ;-):yes::yes::yes:
ja bych v tomto pripade pockal se slovy "bude", "prijde" a "rozhodne" - neni vylouceno ani to, ze az tyto kazdodenni zpravy o planech alfy prestanou lid bavit tak alfu jako znacku lehkym mavnutim ruky poslou hned do muzea.
Pořád lepší, než Golf VII... je to nová generace, protože ten "novej" nemá rezervu a má červené pleksisklo.
>:-[]
Ať je to jak chce.. tohle je krásný.
Nevím, kdy se to začne vyrábět... ale krásný to je.
A když řeknu, že budu od příštího týdne vyrábět supersport s motorem uprostřed a výkonem 777 koní... bude to taky tak super?
"Tohle" je 4 roky starý koncept Pininfarina 2uettottanta, ale to jako fanoušek jistě víš.
Pokud bys dohlédl dál než na to rudé plexisklo, přes které se zřejmě díváš na produkci VW... pak bys zaznamenal, že technicky je G7 nová generace se vším všudy...
Co má dekáda planých slibů a neuskutečněných plánů alfy romeo společného s golfem VII? Chápu, že někteří intelektuálně slabší, jak někam aspoň jednou denně nenacpou vw nebo rapid (viz. další tvoje mentální exhibice níže), pak mají pocit, že promarnili den, ale je to opravdu jenom hloupé. :-!
Přesně, někteří italobijci už Alfě zvoní umíráčkem, ale já pořád věřím, že jejich škodolibá radost je předčasná. Je třeba si uvědomit, že peníze na vývoj a zavedení výroby budoucích novinek Alfy má Fiat k dispozici teprve pár týdnů (po převzetí celého Chrysleru). A zázračné vzkřísení, kterým již prochází Maserati ukazuje, že něco podobného se klidně může podařit (a já věřím, že podaří) i Alfě! Ale prostě to ještě bude tak rok a půl až dva roky trvat, než se ukáží nějaké první hmatatelné výsledky. Ano, je to ještě dlouhá doba, ale dřív prostě prvotřídní auto nedovyvinete, i kdybyste se stavěli na hlavu.
Takže ještě musíme chtě nechtě zatnout zuby, ale na sklonku roku 2015 by měl dorazit jeden z nejlepších a nejkrásnějších sedanů střední třídy, nová Giulia! Už použití tohoto legendárního jména je pro Alfu závazkem, aby opět vyvinula něco podobně úžasného, jako byl sedan tohoto jména z let 1962-1977. Vždyť po desetiletích budou konečně vyslyšeny modlitby alfistů celého světa za sedan s pravou alfáckou koncepcí, s pohonem ZADNÍCH kol! Buďto se to Alfě povede a bude to megabomba, nebo to bude její konec. A Italové se vždy v takových osudových chvílích dokázali vybičovat k neuvěřitelným výkonům. Tak jim ještě dejme šanci! ;-):yes: Alfácký vývoj už prý konečně začíná pracovat na plné obrátky. Konec konců, naděje umírá poslední...
P.S. Krmení motoristické veřejnosti neustále novými plány modelové ofenzivy je určitě kontroverzní strategie, ale alespoň se díky tomu o této legendární značce pořád mezi motoristickými fanoušky mluví. A o to asi také šlo :-!
Fiat žádné peníze nemá, fiat bude splácet úvěry, tj. nechce se mi věřit, že by zbytek peněz investoval do modelu, kterých se prodá pár tisíc oproti nějaké nové "masovce", na které by něco vidělal...
Tie posledne auta su podpriemerne tak mozno rozmermy kufra - co je rozhodne dolezite. Dost robia aj predsudky, ja by som si tiez nikdy nekupil Renault alebo Peugeot.
Nedavno sme mali z pozicovne zakladnu Octaviu. Proti nasej Alfe to posobilo v mnohom primitivne , nudne, az lacno ALE .... velky kufor, prakticky interier, ziadne vyznamne nedostatky a to bola len zakladna vybava a motorizacia. Hlavne tie prve 2 veci alfa moc nema.
Me se libi jak je plna diskuse "tak uz teda dost" nastvanych lidi kteri, a ruku na srdce, by si tu novou alfu stejne nekoupili. Ja sice taky ne, ale to neznamena ze tu budu plivat siru. Hodne z lidi zde tvrdi ze znacka je mrtva atd... ja rikam, ze mrtvou by se naopak stala kdyby se vratila s produktem ktery nebude na urovni. Takze radeji pozdeji s snad budouci legendou nez ted s tuctovym modelem. Vypusteni nepodarku by totiz jmenu alfy uskodilo rozhodne vic nez nevypusteni par let niceho, a zrovna tak rozumim tomu ze znovuoziveni znacky je obrovsky projekt ktery bude stat mld Euro do vyvoje, reklamy, investice do tovaren atd. To se neda uspechat a zadnej manazer si to uspechani a podceneni neceho takove neveme na triko, pripadny neuspech bude jeho neuspech.
Přesně tak, Alfa nyní dostává úplně poslední šanci na záchranu a žádný reparát by se už nekonal (určitě tedy ne pod křídly Fiatu). Proto si nemůže dovolit absolutně žádnou chybu. Tak hlavně ať se to Talošům podaří alespoň tak dobře jako s Maserati! :-):yes::yes::yes:
Souhlas s tím, že udělají-li chybu a jakýkoliv další model nebude ve své třídě špičkový, pak bude konec alfy neodvratný. Tedy opatrnost je na místě. Na druhé straně je tu čas, dekáda bez alf, a čas je klíčový, každý rok navíc bez aut v autosalonech dává zákazníkům na alfu zapomenout, její zákazníci si v mezidobí koupí jedno dvě auta jiných značek a dostat je zpět bude velmi velmi těžké.
To ano. Uvidíme. AR umí v důležitých chvílích supr modely, ale když není technika, chuť, čas a peníze, tak i nezáživné. A technika je teď (už snad konečně) na úrovni, prachy snad taky. Akorát ty věčné sliby pana Marchionneho už nefungují a celé je to pěkná habaďura. Doufám, že se teď AR ještě pokusí propagovat Giuliettu, která není na své generační stáří nijak moc zastaralá, a reklama v Německu na faceliftovanou verzi Guty dává naději (v ČR reklama naposled v roce 2010 po zisku Auta roku). Co je ovšem nadevše jasné, je vynikající historie AR a její čerpatelnost, zvláště ce se týče generace Spideru z roku 66 - [odkaz] - zde snad jen možná vznikne nový roadster od fiatu (odkazy by tu byly), tedy dva italské z dvou projektů, z nichž ten s Mazdou má označení MaFia, a za neshodami Mazda x Alfa může mimo jiné stát i rozdělení amerického trhu.
Uvidíme, jestli je AR stále schopná, jestli je schopný Marchionne, a dál půjde o marketing, reklamu. A nejen Giulietta je pro italskou automobilku jasný důkaz, že se tuto oblast nevyplatí podceňovat.
Jakoby Fiat u taliánských brandů udělal dva světy. Jeden s agresivním rozšiřováním portfolia, který roste v násobcích (Mase), spolu s pravidelným chrlením modelů, inovací a umělým snižováním výroby kvůli exkluzivitě (Ferrari).
Druhej fungující na neustálý derivaci úspěsný lifestyleový "pětistovky" bez ohledu na impact tradičnímu italskýmu vytříbenýmu vkusu spolu s teoretickou modelovou ofenzívou AR, která kdyby dopadla dle prvních dvou-tří verzí slibů už by dnes byla po faceliftu a čekala na nástupce. Celá jedna generace zcela vypuštěna...
Jak píše Dinar, pokud do dvou let nepřijde opravdová bomba, která bude na nebo nad úrovní stávající prémie je vymalováno. Reklamní sdělení už pak bude jen plakátem v dávno zavřeným obchoďáku.
On má Fiat stále přece jenom alibi v tom, že se soustředil na převzetí Chrysleru, což určitě nebylo jednoduché. To se mu ale nedávno konečně podařilo, takže teď se ukáže, jak to s obrozením AR myslí vážně.
Z nasej Alfy som mal zo zaciatku obavy, ale po dlhodobych skusenostiach jej uz vcelku verim. Technika sa mi zda dost dobra a je skoda ze si to takto kazia svojim debilnym pristupom. Nemecke automobilky maju o dost lepsi marketing aj schopnost ako zamaskovat prusery.
Mne teda staci ked budu k dispozicii nahradne diely este nejaku dobu, to by nemal byt problem :-)