Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Spider bude, ale ne od Mazdy

Michal Fokt Michal Fokt 3. 4. 2014 • 23:07
36
39
Zobrazit náhledy (36)
Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider Alfa Romeo Spider
Alfa prý stále plánuje otevřený sportovní model a to i přesto, že spolupráce s Mazdou v tomto případě nepadá v úvahu. Bude pro něj použita vlastní technika.

Dobře dva roky jsme žili v představě, že automobilky Mazda a Alfa Romeo pracují na projektu sportovního roadsteru MX-5/Spider společně, ale vše nyní naznačuje tomu, že to není pravda. Z kooperace vznikne nejspíš otevřený sporťák značky Abarth, protože Alfy Romeo mají být kvůli zajištění patřičné image vyráběny výhradně v Itálii. Tím pádem se zdálo být zřejmé, že si v Miláně budou muset vystačit s (poměrně drahým) 4C a 4C Spider.

Německý Auto Bild však nyní přichází s informací, že Alfa Romeo plánuje model Spider (nebo Duetto, chcete-li) i nadále. K jeho realizaci ale použije takříkajíc domácích zdrojů, platformu s pohonem zadních kol nevyjímaje. Tu údajně u Fiatu označují Giorgio a měla by být modulární a vysoce flexibilní, roadster by ji měl sdílet nejen se sedanem střední třídy Giulia (2017), ale také se dvěma chystanými crossovery (2017-2018) a "amerikami" Chrysler 300 a Dodge Charger.

Filozofie Spideru se nemění - měl by být lehký, přiměřeně výkonný a dvoumístný. Prodávat se má však až v roce 2016, tedy o rok později, než se proslýchalo v době, kdy měl být údajným dvojčetem Mazdy MX-5.

Související články

Témata
4. 4. 2014 20:48
Re: Delirium tremens
Tato kazdotyzdenna liturgia o future AR, Fiat, Lancia na auto.cz. je fakt uz trapna.
Pripomina mi to skryte PR pre vytunelovanu firmu.
Problem je v tom, ze Marchionne, "otec" tychto nevyliecitelne chorych znaciek nechce o eutanazii ani pocut.
Vsak preco, ked mu za tuto udrziavanu komu este aj platia.

;-\ ;-\ ;-\
4. 4. 2014 20:26
Ako je uz zvykom na auto.cz kazdy tyzden ...
Co Alfa Romeo, co Fiat, co Marchionne, ... bla, bla, bla. :-( :-( :-(
Avatar - standajlk
4. 4. 2014 14:37
Re: Alfa
ja bych v tomto pripade pockal se slovy "bude", "prijde" a "rozhodne" - neni vylouceno ani to, ze az tyto kazdodenni zpravy o planech alfy prestanou lid bavit tak alfu jako znacku lehkym mavnutim ruky poslou hned do muzea.
4. 4. 2014 13:12
Re: Alfa is dead
Tie posledne auta su podpriemerne tak mozno rozmermy kufra - co je rozhodne dolezite. Dost robia aj predsudky, ja by som si tiez nikdy nekupil Renault alebo Peugeot.

Nedavno sme mali z pozicovne zakladnu Octaviu. Proti nasej Alfe to posobilo v mnohom primitivne , nudne, az lacno ALE .... velky kufor, prakticky interier, ziadne vyznamne nedostatky a to bola len zakladna vybava a motorizacia. Hlavne tie prve 2 veci alfa moc nema.
4. 4. 2014 13:05
dobra technika a neschopny management
Z nasej Alfy som mal zo zaciatku obavy, ale po dlhodobych skusenostiach jej uz vcelku verim. Technika sa mi zda dost dobra a je skoda ze si to takto kazia svojim debilnym pristupom. Nemecke automobilky maju o dost lepsi marketing aj schopnost ako zamaskovat prusery.
Mne teda staci ked budu k dispozicii nahradne diely este nejaku dobu, to by nemal byt problem :-)
Články odjinud