Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat zdražil Bravo o 10.000 Kč, v nabídce je jen vznětový 1.6 MultiJet

Kompaktní Ital je dostupných ve třech stupních výbavy. Ta základní zahrnuje klimatizaci nebo centrální zamykání.
Zpět na článek
11. 4. 2014 17:16
11. 4. 2014 17:23
11. 4. 2014 19:26
11. 4. 2014 19:57
11. 4. 2014 21:14
15. 4. 2014 06:54
11. 4. 2014 22:48
12. 4. 2014 08:06
12. 4. 2014 09:40
12. 4. 2014 10:05
12. 4. 2014 10:34
12. 4. 2014 12:13
12. 4. 2014 17:09
12. 4. 2014 17:11
12. 4. 2014 19:12
12. 4. 2014 20:53
12. 4. 2014 21:06
11. 4. 2014 17:30
11. 4. 2014 17:36
11. 4. 2014 18:20
11. 4. 2014 19:14
12. 4. 2014 12:00
Avatar - Misanick
11. 4. 2014 17:16
Cena
Auto jako takové se mi vždycky docela líbilo, ale ta cena... Zvláště po sedmi letech ve výrobě :no: .
Rozbalit vlákno
16
11. 4. 2014 17:23
Re: Cena
Fiat a nižší střední je uzavřená kapitola. :no:
Avatar - 3_diamanty
11. 4. 2014 19:26
Re: Cena
obavam sa ze odchodom punta fiat uzavrie dalsiu kapitolu ktora je o triedu nizsie, kam len ten fiat speje?

segmenty v ktorych kedysi kraloval a vyhraval v nich ankety auta roka tak dnes ich opusta? preco? vie niekto skutocny dovod rezignacie fiatu z dvoch najpredavanejsich segmentov aut v eu? pre mna je to priznam sa stale zahada kam fiat smeruje a preco opusta tieto segmenty bez ktorych to nemoze nikomu v eu slapat
11. 4. 2014 19:57
Re: Cena
Několik strategických chyb + silná konkurence + vysoké výrobní náklady.
11. 4. 2014 21:14
Re: Cena
a znicena povest, ako automobilky, tak celej krajiny
15. 4. 2014 06:54
Re: Cena
S tou pověstí bych to tak divoce neviděl, ale ta cena je prostě o dost vyšší, než u konkurence. K tomu připočítejme minimální reklamu a neschopné dealery - a máme vymalováno...
Avatar - Ja Prvni 123
11. 4. 2014 22:48
Re: Cena
ano, ta cena je napadne nizka - vzdyt je to levnejsi nez Fabia!
12. 4. 2014 08:06
Re: Cena
Ale no tak. Základní cena 389 tisíc ? Vždyť i Golf začíná na nižší ceně ... o francouzích a korejcích se nemá smysl zmiňovat. Dražší než Bravo je asi jen Civic. Jenže ten je v nové generaci, zatímco Bravo je "výprodejový model". Když se člově podívá na skladové vozy, tak jde vidět, že prodejci se předzásobili levnějšími verzemi z minulého roku, aby měli co prodávat.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 4. 2014 09:40
Re: Cena
bóžínku... To je to kouzlo ceny "jiz od". Vybav Fabiu s 1.6 dieselem tak, aby byla srovnatelna se zakladni verzi Brava - a bude stat pres 400tis! A to ma jen 66kW, proti 77 zakladniho Brava. A je vevnitr asi tak polovicni. :-P
12. 4. 2014 10:05
Re: Cena
Průměrného zájemce o Fabii by nikdy nenapadlo koupit si diesel, takže většina kupujících odjíždí ze salónu s nějakou akční verzí MPI nebo TSI za necelých 300 tisíc. Podobně to dopadne, když vezmeme reálnou konkurenci z nižší střední třídy - např. C4, Mégane, Ceed atd. Za 350 tisíc odjíždí ze salónu. A Bravo se základní cenovkou 390 tisíc může smutně závidět ...
Avatar - Ja Prvni 123
12. 4. 2014 10:34
Re: Cena
to je uplne v pohode. Pokud takovy clovek neni zcela pod vlivem reklam a clanku, jako je tenhle, tak proste jde a koupi si stale jeste vetsi, spolehlivejsi a pritom levnejsi Punto v benzinu. ;-) A nebo Clio... nebo tak neco. :-p
12. 4. 2014 12:13
Re: Cena
Jenže pokud takový člověk požaduje karoserii kombi, tak prodejce Fiat může jen pokrčit rameny. Fiat je jediný větší výrobce, který tento typ karoserie ignoruje. To je mimochodem taky jeden z hlavním pilířů neúspěchu Brava. Vždyť i Honda nebo Toyota udělali pro Evropu kombíky a přitom pro ně není Evropa primárním trhem.
Jediné, v čem je Fiat před konkurencí, je nabídka užitkových aut a alternativních paliv.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 4. 2014 17:11
Re: Cena
to jmeno je blbe, to auto je super. A kdyby Ti to bylo malo, tak zkus Living. Neni uz tak hezkej, ale je to na kombi futral. ;-)
12. 4. 2014 19:12
Re: Cena
Ne. MPVéčka jdou úplně mimo mě - nedokážu si na to auto udělat názor v kontextu konkurence.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 4. 2014 20:53
Re: Cena
Hmm.. tak to zkus.
Ono to není tak úplně MPV.. je to vlastně sympatickej kombík.
Jen se blbě jmenuje.
;-)
12. 4. 2014 21:06
Re: Cena
Dle technických údajů to má výšku 1660 mm, takže jasné MPV ;-)
Avatar - twistedTSD
11. 4. 2014 17:30
Bravo Fiat!
Holt, nějak se s tak vysokou poptávkou vypořádat musí...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
11. 4. 2014 17:36
Re: Bravo Fiat!
Spíše bych řekl, že nechtějí jít pod náklady a ztrácet na každém prodaném kusu kalhoty. Řada konkurentů v poslední době potichu zdražila o 10-20 tis., naposledy myslím Golf v březnu zvedl ceny také o cca 10 000, jednorázové posílení kurzu koruny nikdo dlouhodobě nemůže brát na sebe.
11. 4. 2014 17:40
Bohužel již mimo hru
To auto se mi vždycky líbilo, design je i po těch letech pořád pěkný. Interiér vypadá docela kvalitně, motory jsou velmi povedené a splehlivé a kufr štědrý. Bohužel nabídka prostoru na zadním sedadle je doslova zoufalá a dalším zásadním problémem jsou jízdní vlastnosti. Tak přeposilované a naprosto necitlivé řízení se jen tak nevidí. Divné je i naladění podvozku, které nezvládá krátké nerovnosti. Omezení nabídky motorů jen na naftu je nepochopitelné, stejně jako přehnaně sebevědomá cenová politika - při tak vysokém stáří modelu. Škoda, že už tu dávno není Ottimo a neodpustitelné faux paux je v Evropě absence kombíku (předtím ho Fiat po řadu desetiletí v tomto segmentu vždy nabízel). Podtrženo a sečteno je Bravo představitelná volba jen pro fanatické příznivce značky. Bohužel, radost z toho vůbec nemám :-( :'-( :no: :no: :no: Fiate, už konečně přestaň fňukat a brblat poraženěcké řeči a začni konečně něco dělat! X-tá pětistovka není dlouhodobější řešení!!!
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2014 18:20
Vyzera to,
ze ho uz nechcu predavat :-O
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2014 19:14
Logické
Fiat už Bravo víceméně odpískal a ví, že žádné velké prodeje se už konat nebudou. Takže když už nějaký ten kus prodají, tak na něm nechtějí zbytečně ještě prodělat.
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2014 20:21
Bravooo, je to tu ...
... zase. Tak, ako som pisal, ani tyzden bez AR, Lancie, Fiatu a "Pytlika" Marchionneho.
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2014 06:14
To je v pohodě...
...za pár dní z Marchionneho stejně vyleze, že Bravo byl "omyl" a že přijde nové Bravo, které to Golfu nandá, až budou všichni čučet.
Chudák Fiat (Alfa, Lancia), s takovym blbem v čele 8-s
Rozbalit vlákno
6
12. 4. 2014 10:39
Re: To je v pohodě...
Máš pravdu, že s nějakým slibem světlých zítřků SM určitě přijde. Ale nazývat jej blbem bych si nedovolil, má málo peněz, velké dluhy a musí směřovat rozvoj tam, kde má šanci vydělávat a to jsou především značky kolem Chrysleru s expanzí v US, v Jižní Americe, v Rusku etc. Takže značky a modely kolem Fiatu musí jít zákonitě do kytek. Je to pro Evropana kruté, ale schopný manažer se nemůže chovat jinak. Postavit nové Brávo a snažit se prorazit na evropském trhu je nesmysl, zoufale nízké marže, tvrdá a velmi rozsáhlá konkurence, zbídačená pověst automobilky i prodejní síť na tomto kontinentu nedávají ekonomickou šanci prorazit a lít peníze do takových ztrátových podniků by absolvoval jen nezodpovědný magor a to SM není. :-)
12. 4. 2014 21:08
Re: To je v pohodě...
Lenze Marchionneho by mali nakopat ... za to, kolko dostal penazi a ulav od talianskej vlady a nakoniec zmizol do Ameriky.
12. 4. 2014 10:54
Re: To je v pohodě...
co to meleš za hovadiny ty troubo? máš po ránu kocovinu?

Marchione právě dobře ví že proti Golfu a spol. je těžké bojovat a proto možná nové Bravo nebude a raději udělají nějaký crossover nebo něco podobného....

Jinak pro tvoji informaci - před příchodem Marchioneho prodával Fiat asi tak půlku aut co dnes a byl v mínusu.... Dnes je to dvakrát tak velká automobilka a VYDĚLÁVÁ peníze....

Takového "blba" by chtěla ve vedení každá firma....

Tvůj ranní pšouk je vůbec ta největší hovadina, co jsem tady od tebe za poslední rok četl.... 8-s
12. 4. 2014 11:57
Re: To je v pohodě...
Pokud automobilka neumí udělat model do nižší střední , je něco špatně.To okecat nejde a Fiat to neumí, tedy ne snad vyrobit, ale prodat.:no:
Je divné že ostatní tuhle třídu vyrábí a prodávájí, okecávat tady můžeš co chceš a můžeš mít v dalších věcech pravdu, ale to na věcech nic nemění a zákazník který chce tuhle třídu, případně o jednu níže si v budoucnu v "klasice" nemá co koupit.Tečka.
12. 4. 2014 22:52
Re: To je v pohodě...
Uklidni se pšouku, Fiat je stejně velký, jako dřív, to, že "koupil" za prachy italských daňových poplatníků americkou automobilku, kterou "zachránil" před krachem pomocí peněz amerických daňových poplatníků, z něj velkou automobilku nedělá. A peníze vydělává (pokud vím) právě toliko jen ta americká automobilka a Ferrari.
Avatar - Barrichello
14. 4. 2014 09:57
Re: To je v pohodě...
Přesně tak. Samotný fiat prodává stále méně a méně, to samé Alfa a Lancia. jeidný, kdo prodává víc, jsou Ferrari a Maserati, ale to je v globálu koncernu Fuiat (bez chrysleru) jen plivnutí do stromovky....

To že dostali zadarmo od us vlády chrysler a zbytek spatili penězi z rpovozního zisku byl sice dobrý kauf, ale ona se jim tam brzdy zadrhnou kolečka.

Je poteba tam anlít prachy a ty nemaj, navíc nové projekty typu Dart či promaster nějak nešlaopou jak se čekalo...zbytek je zoufale zastaralý a pochází časot ještě z vývojového programu z let 06-010....což už je 4-8 let....udružují to jen facelifty a speciálními verzemi
12. 4. 2014 12:00
Cena
Ještě k ceně, ona asi mimo ČR nebude zase tak špatná, jinde jsou auta dražší.....ale výběr je prostě bída.... a auto už má po sezóně.
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2014 20:25
Nevim cemu se divite
Kusova vyroba nikdy nebyla levna a tohohle kousku se vyrabi mene nez nekterych modelu od Ferrari. >:D
Rozbalit vlákno
0