Ekonomika
Holt, nějak se s tak vysokou poptávkou vypořádat musí...
To auto se mi vždycky líbilo, design je i po těch letech pořád pěkný. Interiér vypadá docela kvalitně, motory jsou velmi povedené a splehlivé a kufr štědrý. Bohužel nabídka prostoru na zadním sedadle je doslova zoufalá a dalším zásadním problémem jsou jízdní vlastnosti. Tak přeposilované a naprosto necitlivé řízení se jen tak nevidí. Divné je i naladění podvozku, které nezvládá krátké nerovnosti. Omezení nabídky motorů jen na naftu je nepochopitelné, stejně jako přehnaně sebevědomá cenová politika - při tak vysokém stáří modelu. Škoda, že už tu dávno není Ottimo a neodpustitelné faux paux je v Evropě absence kombíku (předtím ho Fiat po řadu desetiletí v tomto segmentu vždy nabízel). Podtrženo a sečteno je Bravo představitelná volba jen pro fanatické příznivce značky. Bohužel, radost z toho vůbec nemám 😒 😢 :no: :no: :no: Fiate, už konečně přestaň fňukat a brblat poraženěcké řeči a začni konečně něco dělat! X-tá pětistovka není dlouhodobější řešení!!!
Fiat už Bravo víceméně odpískal a ví, že žádné velké prodeje se už konat nebudou. Takže když už nějaký ten kus prodají, tak na něm nechtějí zbytečně ještě prodělat.
...za pár dní z Marchionneho stejně vyleze, že Bravo byl "omyl" a že přijde nové Bravo, které to Golfu nandá, až budou všichni čučet.
Chudák Fiat (Alfa, Lancia), s takovym blbem v čele 8-s
Chudák Fiat (Alfa, Lancia), s takovym blbem v čele 8-s
Máš pravdu, že s nějakým slibem světlých zítřků SM určitě přijde. Ale nazývat jej blbem bych si nedovolil, má málo peněz, velké dluhy a musí směřovat rozvoj tam, kde má šanci vydělávat a to jsou především značky kolem Chrysleru s e😜anzí v US, v Jižní Americe, v Rusku etc. Takže značky a modely kolem Fiatu musí jít zákonitě do kytek. Je to pro Evropana kruté, ale schopný manažer se nemůže chovat jinak. Postavit nové Brávo a snažit se prorazit na evropském trhu je nesmysl, zoufale nízké marže, tvrdá a velmi rozsáhlá konkurence, zbídačená pověst automobilky i prodejní síť na tomto kontinentu nedávají ekonomickou šanci prorazit a lít peníze do takových ztrátových podniků by absolvoval jen nezodpovědný magor a to SM není. 😄
co to meleš za hovadiny ty troubo? máš po ránu kocovinu?
Marchione právě dobře ví že proti Golfu a spol. je těžké bojovat a proto možná nové Bravo nebude a raději udělají nějaký crossover nebo něco podobného....
Jinak pro tvoji informaci - před příchodem Marchioneho prodával Fiat asi tak půlku aut co dnes a byl v mínusu.... Dnes je to dvakrát tak velká automobilka a VYDĚLÁVÁ peníze....
Takového "blba" by chtěla ve vedení každá firma....
Tvůj ranní pšouk je vůbec ta největší hovadina, co jsem tady od tebe za poslední rok četl.... 8-s
Marchione právě dobře ví že proti Golfu a spol. je těžké bojovat a proto možná nové Bravo nebude a raději udělají nějaký crossover nebo něco podobného....
Jinak pro tvoji informaci - před příchodem Marchioneho prodával Fiat asi tak půlku aut co dnes a byl v mínusu.... Dnes je to dvakrát tak velká automobilka a VYDĚLÁVÁ peníze....
Takového "blba" by chtěla ve vedení každá firma....
Tvůj ranní pšouk je vůbec ta největší hovadina, co jsem tady od tebe za poslední rok četl.... 8-s
Pokud automobilka neumí udělat model do nižší střední , je něco špatně.To okecat nejde a Fiat to neumí, tedy ne snad vyrobit, ale prodat.:no:
Je divné že ostatní tuhle třídu vyrábí a prodávájí, okecávat tady můžeš co chceš a můžeš mít v dalších věcech pravdu, ale to na věcech nic nemění a zákazník který chce tuhle třídu, případně o jednu níže si v budoucnu v "klasice" nemá co koupit.Tečka.
Je divné že ostatní tuhle třídu vyrábí a prodávájí, okecávat tady můžeš co chceš a můžeš mít v dalších věcech pravdu, ale to na věcech nic nemění a zákazník který chce tuhle třídu, případně o jednu níže si v budoucnu v "klasice" nemá co koupit.Tečka.
Uklidni se pšouku, Fiat je stejně velký, jako dřív, to, že "koupil" za prachy italských daňových poplatníků americkou automobilku, kterou "zachránil" před krachem pomocí peněz amerických daňových poplatníků, z něj velkou automobilku nedělá. A peníze vydělává (pokud vím) právě toliko jen ta americká automobilka a Ferrari.
Přesně tak. Samotný fiat prodává stále méně a méně, to samé Alfa a Lancia. jeidný, kdo prodává víc, jsou Ferrari a Maserati, ale to je v globálu koncernu Fuiat (bez chrysleru) jen plivnutí do stromovky....
To že dostali zadarmo od us vlády chrysler a zbytek spatili penězi z rpovozního zisku byl sice dobrý kauf, ale ona se jim tam brzdy zadrhnou kolečka.
Je poteba tam anlít prachy a ty nemaj, navíc nové projekty typu Dart či promaster nějak nešlaopou jak se čekalo...zbytek je zoufale zastaralý a pochází časot ještě z vývojového programu z let 06-010....což už je 4-8 let....udružují to jen facelifty a speciálními verzemi
To že dostali zadarmo od us vlády chrysler a zbytek spatili penězi z rpovozního zisku byl sice dobrý kauf, ale ona se jim tam brzdy zadrhnou kolečka.
Je poteba tam anlít prachy a ty nemaj, navíc nové projekty typu Dart či promaster nějak nešlaopou jak se čekalo...zbytek je zoufale zastaralý a pochází časot ještě z vývojového programu z let 06-010....což už je 4-8 let....udružují to jen facelifty a speciálními verzemi
Ještě k ceně, ona asi mimo ČR nebude zase tak špatná, jinde jsou auta dražší.....ale výběr je prostě bída.... a auto už má po sezóně.
Kusova vyroba nikdy nebyla levna a tohohle kousku se vyrabi mene nez nekterych modelu od Ferrari. >😁
segmenty v ktorych kedysi kraloval a vyhraval v nich ankety auta roka tak dnes ich opusta? preco? vie niekto skutocny dovod rezignacie fiatu z dvoch najpredavanejsich segmentov aut v eu? pre mna je to priznam sa stale zahada kam fiat smeruje a preco opusta tieto segmenty bez ktorych to nemoze nikomu v eu slapat
Jediné, v čem je Fiat před konkurencí, je nabídka užitkových aut a alternativních paliv.
Ono to není tak úplně MPV.. je to vlastně sympatickej kombík.
Jen se blbě jmenuje.
😉