Jestli ano, tak u nás doma máme vyřešenej problém s vánočním dárkem >:D Z těch útržků, co jsem zatím o FIII četl, tak věřím že se povede. A na výroky/soudy ohledně platformy si musíme ještě počkat, až fakt bude jasno. Ale za mě :yes::yes::yes:
Tak se drž, najdi jsi dobrého lékaře a věř, že to dobře dopadne :yes: !
Na jízdu podle předpisů je 1.2 TSI úplně dostačující :yes: , takže ať žije benzín nadále.
Ta bohužel 1.4 TDI CR DPF jen tříválcový na tom zas o tolik líp nebude :'-( .
PS:- Bohužel těm již v srdci nebude 1.9 a 1.6 TDI, takže konec zábavy, konec emocí a konec bušení srdce ;-)
Omlouvám se vám , že jedno z největších svinstev je WinDiesel :yes:
Můžeš mi napsat tvé pocity z F III. Zrovna jsem jí chtěl otestovat u dealera, ale nikde jí neměli k dispozici. Nebo že by to bylo tím, že jí ještě nikdo ani neviděl, natož testoval? Ale určitě už s ní máš zkušenost, když jsi vynesl takový jednoznačný soud.
Přesně jsi to trefil. Spojka je jenom další z "borců", co žvaní a plkají a vůbec nevědí o čem. Proboha, jak může někdo napsat "než Fabii tak radši Clio" - vždyť to auto ještě žádný z nás naživo neviděl. Spojko, rozum do hrsti a prsty aspoň 10 cm nad klávesnici, než něco napíšeš!
Super článok o budúcej Fabia 3. Len škoda že už x krát uvarený z tej istej vody. Nič proti Škode a marketingu. Keby som sa aspoň niečo nové dozvedel. :-( Chodil som sem rád. Pár tipov kam na zahraničné autoweby, by ma potešilo. Prosím okrem CZ/SK. Ďakujem.
Nevim, proč by nemohla Fabie přijet na platformě MQB před Polem, když v roce 2008 dorazila Ibiza s novým podvozkem právě před Polem. Nicméně ani podvozek ze současného Pola/Ibizy by Fabii neměl nijak zásadně uškodit, hlavně aby to nebyla zase ta současná krabice...
Možno preto, že Seat potrebovali " nakopnúť ", tak Ibize dali malý náskok vďaka technike. Škode naopak, trošku pristrihnúť krídla. Pre istotu aby Polo nebolo ohrozené Fabiou. Človek ak sa zamyslí, tak je to úplne jedno. Veď zo zisku profituje tak či tak VAG. Lenže národ, politika, marketing ... :-!
Protoze Fabia svou klientelu uz ma - ziskala ji pred 15 lety, kdyz dostala novej podvozek jako prvni z trojice :-)
Dneska uz to neni bohuzel nutne cpat do Skodovky za kazdou cenu to nejnovejsi.
Pamätám si na reportáž s vtedajším šéfom Škody, keď bolo v Nemecku šrotovné. Ten poznamenal ohľadom Fabie 2 : Momentálne nám robí obrovskú radosť ! A veď toto, vývoj dvojky vyšiel minimum, v poctate už niekoľko násobne bol späť. Zaplatili sa nové raznice a lacnejši interier na pohľad a tech. postup. výrobi. Ktorý biznismen by z toho nemal radosť ?
>:D
Říkalo se, že pro VW je prioritou MQB-B a tak MQB-0 nebude připravená včas (pro Fabii). Stejně z MQB přenesou některá vylepšení, takže těžko říct, o co budou zákazníci ochuzeni a jak moc je to bude pálit (například ušetření pár kilogramů na elektroinstalaci zase tolik lidí zajímat nebude). Není dobré zaměňovat platformy a podvozky.
Kromě ekonomické výhodnosti pro výrobce a potom možná levnější náhradní díly pro zákazníky ještě něco jiného ? Nevím jestli univerzální šablona může vyhovovat různým typům a charakterům aut. Není podstatné, jestli je něco "nové", nebo "staré", MQB či "BLA", ale jak to v reálném provozu funguje, to si myslím já.
No zrovna jizdnimi vlastnostmi nove octavie oproti predesle bych se kdovijak neohanel. Zasadni vyhoda a z ni vyplivajici vliv na jizdni vlastnosti je uspora hmotnosti. Jinak dneska jsem koukal na porad "garaz" kde srovnavali novou a jednickovou RS a ta nova pry hure brzdi a je nedotacivejsi.
Urcite, ale ja vychazim z toho, co mam k dispozici. A celkove to nemeni nic na tom, ze samotna platforma zazrak s jizdnimi vlastnostmi neudela. A tomu s poloreklamni teorii nerozumim. Pochvalit jiz deset let neprodavany model na ukor novinky je nejaka reklama?
Podla mna je jasne, ze nova Fabka MQB nedostane. Stejne, ako novy Superb nedostane Twindoor, aby nahodou nebol na prvy pohlad lepsi ako Passat. Na druhej strane si myslim, ze si neponecha terajsiu platformu, ale preberie tu z Pola a Ibizi, a to vzhladom na konstrukcnu nemozonost zastavby 6 stupnoveho manualu do PQ24, s cim PQ25 nema ziaden problem (ako dokazuje napr. S1 alebo nove Polo GTI). Uviezt totiz dnes na trh auto len s 5 stupnovou prevodovkou by bola samovrazda...
Nový Passat bude pěkná nuda, jen evoluce a jako v případě toho vyráběného. Na druhou stranu proč to měnit, někdo má ten konzervativní design rád. Superb bude daleko odvázanější, už se těším :-). No v Německu asi nebudou nadšením tleskat až jim bude Superb kazit prodeje na úkor |Passatu.
Jak píšeš, jde o peníze. Pointa však je, že je to aktuální platforma. Tedy podporuje všechny nové hračky. U starší platformy je to otázka toho, co přenesou, jestli něco přenesou.
Tak jestli bude Fabia III ve své kategorii taková jako Oktavia(taky III),tak bude nářez Škodovek.K Octavii,Rapidu a Yetimu přibude další superpovedený kousek a já přehodnotím svoji tabulku automoblek:-D
Škodovka by asi lepšie urobila (ak by ale mohla), keby Fabiu III. urobila na platforme MQB, a to aj za cenu, že by počkala na premiéru nového Pola.
Na druhej strane, pokiaľ si spomínam, tak v roku 1996, keď bola predstavená Octavia I., tak bola prvá na novej platforme. Až po nej boli predstavené Golf 4, Toledo či Leon.
Celé to je možno len taký humbuk, aby predaje súčasnej Fabie príliš nespadli...
Ano. Aj Fabia 1 bola prvá na novej platforme. :-! Na tej platforme ktorú chceli pôvodne použiť pre Polo/Fabiu/Ibizu aj pre ďalšiu generáciu. No nakoniec to zmenili a zostala len pre Fabiu 2 ...
No ja bych v tech platformach nic tak zasadniho nehledal. Naopak mam takovy pocit, ze kdyz dostane skodovka novou platformu, tak je kontrolovana, aby z ni nevytezila vic, nez ostatni koncernove vozy, zatimco kdyz dostanou platformu starou, kterou zbytek koncernu opousti, tak z ni muzou vytriskat co chteji a vysledek nemusi byt nutne horsi, nez moderni oklestenec.
Treba trochu rozvíriť hladinu a upozorniť na jej existenciu a príchod nového modelu, inak by sa premiéra ďalšej generácie mohla odohrať bez povšimnutia. Myslím, že žiadny zázrak nikto nečaká a nebude prekvapením, keď ani nepríde. Proste bežná prax VW Group... Naoko pôjde o šikovné a možno i pekné auto, ale akonáhle sa postaví vedľa najnovšej konkurencie, lesk pohasne.
Na novú Fabiu sa už úprimne teším. Neviem, možno som len naivný, ale od jej dizajnu teda čakám menší zázrak, lebo pevne verím, že nepoužijú žiadne prvky z predošlej generácie. Alebo bude mať opäť A-stĺpik v štýle Swiftu? Bude viac zameraná na mladých s nejakým imidžovým výstrelkom, alebo to bude čisto koncernový low cost? Bude vyzerať ako menší Rapid Spaceback, alebo už sa Kabaň posúva zas ďalej? Kedy sa objavia prvé fotky maskovanej Fabie?
Toľko nezodpovedaných otázok... Vzrušujúce. >:D
Očekávám opět nepřeplácaný "kabaňovský" design bez zbytečných výstřelků, možná ale přecejen o trochu odvážnější než Octavia (po vzoru Vision D). Určitě ne černý A sloupek či podobné výrazné prvky - Fabia není Clio.
No ne, tak jsem to nemyslel. Mě se nové Clio celkem líbí, až na ten vycizelovaný obrovský kosočtverec - to je ten výstřelek. Btw design Fabky půjde ve šlépějích Rapidu a OIII ;-)
že vždycky pod škodovkama - aktuálně octavia, teď teda prijde nařadu i fabia,se tak hrozně řeší základní motory, zadní nápravy atd. vždyť to tam cpe kde kdo (civic, P308, focus, auris) a u nich taková histerie nepanuje
Jo, vzpomínám si, že před pár lety tady byl citovanej nějakej jinej australák, kterej tvrdil, že už další rok přijedou tři nové Alfy >:D
Co se týká výroků z AP strany, tak bych byl hodně opatrný v jejich přebírání a aplikování na trh EMEA. V AP jsou obecně oblíbené sedany a Škoda má továrnu v Číně, kde je může klidně vyrábět jen pro AP trhy, stejně tak tam může používat jinou platformu, než v EMEA, takže vlastně jsem chtěl napsat....klííííd :-)
Nevím, jestli chytání mladoboleslavské ozvěny z odrazů Austrálie má vůbec nějaký význam. Pokud se článkem přináší nové informace, plní objektivní roli. Pokud nepřináší nic nového, přijde mi to jako plnění nikde nepředepsaných a nikde nestanovených neexistujících norem, na každý víkend, svátek, volno, musí vyjít článek o Škodě >:-[]
Díky Rapidu si Škoda rozvázala ruce. Všichni kritici Fabie II by měli vyzkoušet vozy této třídy a pak teprv začít kritizovat. Hurvajz možná nepobral úplně mnoho krásy díky proporcím, jenže je to jeden z nejprostornějších modelů své třídy.
Fabia tak coby nejlevnější cesta k rodinnému vozu dokázala obstát, s karoserií kombi v zásadě nemá dodnes konkurenci. Nicméně doba se mění a objevilo se spousta lowendových alternativ, především Dacia. Fabia tedy vlastně ztratila nesporný trumf, zájemci o levný vůz pro rodinu v zásadě mají možnost volby dříve nevídanou, od Loganu kombi, přes Lodgy, P 301, C-Elyseé, ...
Nasazení Rapida, který plní funkci dostupného vozu pro rodinu tedy dává prostor pro novou Fabii, která už nemusí brát ohled na kompromisy kvůli prostornosti, nemusí plnit roli vozu pro všechny. Designéři tedy mají prostor k tomu, aby vytvořili vzhledově čistý kus. Otázkou je, jak volnou ruku dostanou s ohledem na nastavení ceny modelu.
Pokud nebude MQB, bude to docela škoda. Z druhé strany, Škoda vždy dokázala z horších věcí vytěžit často téměř víc než VW z modernější techniky, takže ani starší řešení nemusí znamenat odsouzení k neúspěchu.
Podle mě koncern zřejmě mírně přehodnotil svoji obchodní strategii a zjistil, že je výhodnější více "vytěžit" starší techniku, než za každou cenu sjednocovat a unifikovat.
Škoda dokázala z horších věcí vytěžit víc než VW. Tak sláva VW už není etalon teď je to škoda. Jo já vím. A silonky taky vymysleli Češi. >:D Holt lžeme si do kapsy jak jsme úžasní.