Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia III: Premiéra v říjnu na autosalonu v Paříži, sedan prý bude

Chystaná třetí generace Škody Fabia má pro letošek připraveno několik překvapení. Některá budou příjemná, jiná už méně...
Zpět na článek
7. 5. 2014 15:01
7. 5. 2014 16:05
7. 5. 2014 16:22
7. 5. 2014 18:03
8. 5. 2014 06:32
8. 5. 2014 14:28
7. 5. 2014 15:06
7. 5. 2014 15:08
7. 5. 2014 15:27
7. 5. 2014 15:44
7. 5. 2014 16:05
7. 5. 2014 19:10
7. 5. 2014 17:27
7. 5. 2014 16:34
7. 5. 2014 21:16
9. 5. 2014 18:41
7. 5. 2014 15:12
7. 5. 2014 15:31
7. 5. 2014 17:48
7. 5. 2014 21:19
7. 5. 2014 22:43
7. 5. 2014 23:02
7. 5. 2014 23:15
8. 5. 2014 08:03
8. 5. 2014 12:37
8. 5. 2014 16:36
7. 5. 2014 23:44
9. 5. 2014 08:15
9. 5. 2014 08:13
7. 5. 2014 14:53
Teda jestli bude fakt dobrá...
Jestli ano, tak u nás doma máme vyřešenej problém s vánočním dárkem >:D Z těch útržků, co jsem zatím o FIII četl, tak věřím že se povede. A na výroky/soudy ohledně platformy si musíme ještě počkat, až fakt bude jasno. Ale za mě :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
8. 5. 2014 08:36
Re: Teda jestli bude fakt dobrá...
tak:
kolik procent z nich bude LPG/CNG [odkaz] tolik procent je VWAGÓN das ŠKODA dobrá a správná čekomobilka :-)

3ři či 4ři ??

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - kaa
8. 5. 2014 12:41
Re: Teda jestli bude fakt dobrá...
To bude asi žůžo, co motor to tříválec.
8. 5. 2014 13:00
Re: Teda jestli bude fakt dobrá...
Motor bude to jen tříválcový diesel :no:
Avatar - WinDiesel
8. 5. 2014 18:46
Re: Teda jestli bude fakt dobrá...
Dva největší idioti tady, Kharl-total-idiot a Irvin-Gordon total trotl ........ předháníte se v předvádění blbosti .............. tak jen tak dál.
8. 5. 2014 20:26
Re: Teda jestli bude fakt dobrá...
Tak se drž, najdi jsi dobrého lékaře a věř, že to dobře dopadne :yes: !

Na jízdu podle předpisů je 1.2 TSI úplně dostačující :yes: , takže ať žije benzín nadále.
Ta bohužel 1.4 TDI CR DPF jen tříválcový na tom zas o tolik líp nebude :'-( .

PS:- Bohužel těm již v srdci nebude 1.9 a 1.6 TDI, takže konec zábavy, konec emocí a konec bušení srdce ;-)

Omlouvám se vám , že jedno z největších svinstev je WinDiesel :yes:
7. 5. 2014 15:01
Clio
Než tohle,tak radši Clio :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kari.laz
7. 5. 2014 16:05
Re: Clio
Můžeš mi napsat tvé pocity z F III. Zrovna jsem jí chtěl otestovat u dealera, ale nikde jí neměli k dispozici. Nebo že by to bylo tím, že jí ještě nikdo ani neviděl, natož testoval? Ale určitě už s ní máš zkušenost, když jsi vynesl takový jednoznačný soud.
7. 5. 2014 16:22
Re: Clio
Přesně jsi to trefil. Spojka je jenom další z "borců", co žvaní a plkají a vůbec nevědí o čem. Proboha, jak může někdo napsat "než Fabii tak radši Clio" - vždyť to auto ještě žádný z nás naživo neviděl. Spojko, rozum do hrsti a prsty aspoň 10 cm nad klávesnici, než něco napíšeš!
7. 5. 2014 18:03
Re: Clio
spojko prokluzuješ ;-)
8. 5. 2014 06:32
Re: Clio
>:D :yes:

Madam - faše spojka fe skluzu >:D
8. 5. 2014 14:28
Re: Clio
Se Škodama mám špatnou zkušenost,s Renckem jen dobré,tak proto :yes: :-! Ale třeba se zlepší,ale nevěřím tomu,až bude projedu ji ;-) to je jasný
Avatar - Nadzvukovy
7. 5. 2014 15:02
Recyklácia ?
Super článok o budúcej Fabia 3. Len škoda že už x krát uvarený z tej istej vody. Nič proti Škode a marketingu. Keby som sa aspoň niečo nové dozvedel. :-( Chodil som sem rád. Pár tipov kam na zahraničné autoweby, by ma potešilo. Prosím okrem CZ/SK. Ďakujem.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2014 15:27
Re: Recyklácia ?
skoda web nie je pre kazdeho..... to je pravda

o nejakych specialnych strankach moc neviem ale par znamych stranok sem dam:

[odkaz] , [odkaz] , [odkaz] [odkaz] ... z nasich sa mi paci tato: [odkaz] a ceska tato: [odkaz]

kvalitne wallpapre najdes napriklad tu podla abecedy: [odkaz] ;-) alebo tu [odkaz]

indicka jednicka >:D [odkaz]
Avatar - šmoula nešika
7. 5. 2014 15:55
Re: Recyklácia ?
Já mám rád na spy photos paultan.org a pak je fajn ještě třeba worldcarfans.
7. 5. 2014 15:06
MQB
Nevim, proč by nemohla Fabie přijet na platformě MQB před Polem, když v roce 2008 dorazila Ibiza s novým podvozkem právě před Polem. Nicméně ani podvozek ze současného Pola/Ibizy by Fabii neměl nijak zásadně uškodit, hlavně aby to nebyla zase ta současná krabice...
Rozbalit vlákno
9
7. 5. 2014 15:08
Re: MQB
Přesně, všechno bude lepší než to co je Fabie nyní >:-[]
Avatar - Nadzvukovy
7. 5. 2014 15:27
Re: MQB
Možno preto, že Seat potrebovali " nakopnúť ", tak Ibize dali malý náskok vďaka technike. Škode naopak, trošku pristrihnúť krídla. Pre istotu aby Polo nebolo ohrozené Fabiou. Človek ak sa zamyslí, tak je to úplne jedno. Veď zo zisku profituje tak či tak VAG. Lenže národ, politika, marketing ... :-!
7. 5. 2014 15:44
Re: MQB
Protoze Fabia svou klientelu uz ma - ziskala ji pred 15 lety, kdyz dostala novej podvozek jako prvni z trojice :-)
Dneska uz to neni bohuzel nutne cpat do Skodovky za kazdou cenu to nejnovejsi.
Avatar - Nadzvukovy
7. 5. 2014 16:05
Re: MQB
Pamätám si na reportáž s vtedajším šéfom Škody, keď bolo v Nemecku šrotovné. Ten poznamenal ohľadom Fabie 2 : Momentálne nám robí obrovskú radosť ! A veď toto, vývoj dvojky vyšiel minimum, v poctate už niekoľko násobne bol späť. Zaplatili sa nové raznice a lacnejši interier na pohľad a tech. postup. výrobi. Ktorý biznismen by z toho nemal radosť ?
>:D
Avatar - John Doe
7. 5. 2014 19:10
Re: MQB
A to poznamenal aj s tými "hrubkami"? 8-s
7. 5. 2014 17:27
Re: MQB
To je individuální, jako nostalgie vs. progresivnost.

Pro tu konzervativní část té "klientely" to nutné opravdu není.
7. 5. 2014 16:34
Re: MQB
Říkalo se, že pro VW je prioritou MQB-B a tak MQB-0 nebude připravená včas (pro Fabii). Stejně z MQB přenesou některá vylepšení, takže těžko říct, o co budou zákazníci ochuzeni a jak moc je to bude pálit (například ušetření pár kilogramů na elektroinstalaci zase tolik lidí zajímat nebude). Není dobré zaměňovat platformy a podvozky.
7. 5. 2014 21:16
Re: MQB
Ešte by to chcelo rozoznávať medzi platformou a podvozkom.
9. 5. 2014 18:41
Re: MQB
S tou MQB uvidime, ci budu mat k zakaznikom Fabie uctu, alebo sa budu chovat len ako ortodoxni biznismeni?
7. 5. 2014 15:10
Co je na tom MQB tak zázračného ?
Kromě ekonomické výhodnosti pro výrobce a potom možná levnější náhradní díly pro zákazníky ještě něco jiného ? Nevím jestli univerzální šablona může vyhovovat různým typům a charakterům aut. Není podstatné, jestli je něco "nové", nebo "staré", MQB či "BLA", ale jak to v reálném provozu funguje, to si myslím já.
Rozbalit vlákno
13
7. 5. 2014 15:14
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
přečti si někde, jak se změnily jízdní vlastnosti nového Golfu/Leonu/Octavie s novou platformou MQB oproti předchozím generacím a pochopíš ;-)
7. 5. 2014 15:25
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
Tak nevím, já nic zas tak převratného v jízdním projevu nezaznamenal. Jde především o úsporu nákladů.
8. 5. 2014 08:01
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
Jj s tím souhlasím, žádný zázračný rozdíl tam neni. Naopak bych řekl, že OII jela pocitově lépe než OIII, obě lift s 2.0TDi ;-)
7. 5. 2014 16:33
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
No zrovna jizdnimi vlastnostmi nove octavie oproti predesle bych se kdovijak neohanel. Zasadni vyhoda a z ni vyplivajici vliv na jizdni vlastnosti je uspora hmotnosti. Jinak dneska jsem koukal na porad "garaz" kde srovnavali novou a jednickovou RS a ta nova pry hure brzdi a je nedotacivejsi.
7. 5. 2014 20:22
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
A není lepší spíš osobní zkušenost po svezení než časopisové poloreklamní teorie ?
7. 5. 2014 21:10
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
Urcite, ale ja vychazim z toho, co mam k dispozici. A celkove to nemeni nic na tom, ze samotna platforma zazrak s jizdnimi vlastnostmi neudela. A tomu s poloreklamni teorii nerozumim. Pochvalit jiz deset let neprodavany model na ukor novinky je nejaka reklama?
Avatar - Anonym
7. 5. 2014 21:57
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
Podla mna je jasne, ze nova Fabka MQB nedostane. Stejne, ako novy Superb nedostane Twindoor, aby nahodou nebol na prvy pohlad lepsi ako Passat. Na druhej strane si myslim, ze si neponecha terajsiu platformu, ale preberie tu z Pola a Ibizi, a to vzhladom na konstrukcnu nemozonost zastavby 6 stupnoveho manualu do PQ24, s cim PQ25 nema ziaden problem (ako dokazuje napr. S1 alebo nove Polo GTI). Uviezt totiz dnes na trh auto len s 5 stupnovou prevodovkou by bola samovrazda...
Avatar - Ja Prvni 123
7. 5. 2014 23:02
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
nic. Ale na tomto serveru je treba se z toho radovat. A je jedno z ceho! Proste koncern je hvezda... a dokonce i Skofin he nejlepsi. ;-)
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2014 00:13
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
Trochu off topic...
8. 5. 2014 13:18
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
Trochu mindrák, no... Co naděláš. >:D
7. 5. 2014 23:37
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
Nový Passat bude pěkná nuda, jen evoluce a jako v případě toho vyráběného. Na druhou stranu proč to měnit, někdo má ten konzervativní design rád. Superb bude daleko odvázanější, už se těším :-). No v Německu asi nebudou nadšením tleskat až jim bude Superb kazit prodeje na úkor |Passatu.
Avatar - jozephko
7. 5. 2014 16:11
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
Napr. možnosti a ceny doplnkovej výbavy a bezpečnostných systémov. Keď je rovnaká platforma, tak sa tá doplnková výbava skladá už len ako lego...
7. 5. 2014 16:45
Re: Co je na tom MQB tak zázračného ?
Jak píšeš, jde o peníze. Pointa však je, že je to aktuální platforma. Tedy podporuje všechny nové hračky. U starší platformy je to otázka toho, co přenesou, jestli něco přenesou.
Avatar - The Spešl Uan
7. 5. 2014 15:12
3
Tak jestli bude Fabia III ve své kategorii taková jako Oktavia(taky III),tak bude nářez Škodovek.K Octavii,Rapidu a Yetimu přibude další superpovedený kousek a já přehodnotím svoji tabulku automoblek:-D
Rozbalit vlákno
3
7. 5. 2014 17:48
Re: 3
Nevím, že na to vůbec reaguješ >:D Typickej troll >:-[]
7. 5. 2014 21:19
Re: 3
Definuj význam slova "superpovedený". Týmto prívlastkom by som, ako chápem jeho význam ja, neoznačil žiadny z modelov Škoda.
Avatar - jozephko
7. 5. 2014 16:09
S Fabiou mali radšej počkať na Polo
Škodovka by asi lepšie urobila (ak by ale mohla), keby Fabiu III. urobila na platforme MQB, a to aj za cenu, že by počkala na premiéru nového Pola.
Na druhej strane, pokiaľ si spomínam, tak v roku 1996, keď bola predstavená Octavia I., tak bola prvá na novej platforme. Až po nej boli predstavené Golf 4, Toledo či Leon.
Celé to je možno len taký humbuk, aby predaje súčasnej Fabie príliš nespadli...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Nadzvukovy
7. 5. 2014 16:20
Re: S Fabiou mali radšej počkať na Polo
Ano. Aj Fabia 1 bola prvá na novej platforme. :-! Na tej platforme ktorú chceli pôvodne použiť pre Polo/Fabiu/Ibizu aj pre ďalšiu generáciu. No nakoniec to zmenili a zostala len pre Fabiu 2 ...
7. 5. 2014 16:36
Re: S Fabiou mali radšej počkať na Polo
No ja bych v tech platformach nic tak zasadniho nehledal. Naopak mam takovy pocit, ze kdyz dostane skodovka novou platformu, tak je kontrolovana, aby z ni nevytezila vic, nez ostatni koncernove vozy, zatimco kdyz dostanou platformu starou, kterou zbytek koncernu opousti, tak z ni muzou vytriskat co chteji a vysledek nemusi byt nutne horsi, nez moderni oklestenec.
Avatar - Typhoon
7. 5. 2014 19:47
Re: S Fabiou mali radšej počkať na Polo
No hlavně, aby z toho zase nebyla platforma grass snake (německy Landnatter)
7. 5. 2014 17:24
Škoda Fabia III patří benzín
Srovnání výhodnosti dieselových jen 1.4TDI a benzínových aut jasně dokazuje, co za tím vězí s maloobjemovým turbobenzínem 1.2 :yes:

Pro mě jednoznačně TSI i MPI :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2014 21:23
Reči sa hovoria, chlieb sa je...
Treba trochu rozvíriť hladinu a upozorniť na jej existenciu a príchod nového modelu, inak by sa premiéra ďalšej generácie mohla odohrať bez povšimnutia. Myslím, že žiadny zázrak nikto nečaká a nebude prekvapením, keď ani nepríde. Proste bežná prax VW Group... Naoko pôjde o šikovné a možno i pekné auto, ale akonáhle sa postaví vedľa najnovšej konkurencie, lesk pohasne.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2014 00:16
Re: Reči sa hovoria, chlieb sa je...
Jo, premiéry nové generace jednoho z nejprodávanějších českých vozů by si dozajista nikdo ani nevšiml. >:-[]
Avatar - Ji/Ri
8. 5. 2014 00:49
Re: Reči sa hovoria, chlieb sa je...
:yes:
Avatar - pumpkin
7. 5. 2014 22:43
Dizajn?
Na novú Fabiu sa už úprimne teším. Neviem, možno som len naivný, ale od jej dizajnu teda čakám menší zázrak, lebo pevne verím, že nepoužijú žiadne prvky z predošlej generácie. Alebo bude mať opäť A-stĺpik v štýle Swiftu? Bude viac zameraná na mladých s nejakým imidžovým výstrelkom, alebo to bude čisto koncernový low cost? Bude vyzerať ako menší Rapid Spaceback, alebo už sa Kabaň posúva zas ďalej? Kedy sa objavia prvé fotky maskovanej Fabie?
Toľko nezodpovedaných otázok... Vzrušujúce. >:D
Rozbalit vlákno
6
7. 5. 2014 23:02
Re: Dizajn?
Asi si trošku naivný... :-)
Avatar - pumpkin
7. 5. 2014 23:15
Re: Dizajn?
A v čom konkrétne? Je pravda, že z NFS som bol sklamaný. Asi som čakal viac.
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2014 00:21
Re: Dizajn?
Očekávám opět nepřeplácaný "kabaňovský" design bez zbytečných výstřelků, možná ale přecejen o trochu odvážnější než Octavia (po vzoru Vision D). Určitě ne černý A sloupek či podobné výrazné prvky - Fabia není Clio.
8. 5. 2014 08:03
Re: Dizajn?
Zaplať pán bůh, že Fabia není a nebude Clio >:D :yes:
8. 5. 2014 12:37
Re: Dizajn?
Vidíš to. A právě to Clio má jednoduchý, čístý design bez zbytečných výstřelků. :-)
8. 5. 2014 16:36
Re: Dizajn?
No ne, tak jsem to nemyslel. Mě se nové Clio celkem líbí, až na ten vycizelovaný obrovský kosočtverec - to je ten výstřelek. Btw design Fabky půjde ve šlépějích Rapidu a OIII ;-)
7. 5. 2014 23:44
já nevim
že vždycky pod škodovkama - aktuálně octavia, teď teda prijde nařadu i fabia,se tak hrozně řeší základní motory, zadní nápravy atd. vždyť to tam cpe kde kdo (civic, P308, focus, auris) a u nich taková histerie nepanuje
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2014 00:29
Re: já nevim
Trefa. Znak na kapotě holt dělá divy...Mimochodem, takové Clio, pokud vím, stojí prakticky na podvozku minulé generace a nikomu to nevadilo.
9. 5. 2014 08:15
Re: já nevim
Tím jsi chtěl říci co? Že Clio někdy vypadalo jak tramvaj? Vyšší než širší?
9. 5. 2014 08:13
Re: já nevim
Cože to má Focus společného se zadní napravou Octavie. Nedivím se že jsi nadpis svého příspěvku začal slovem nevím. Bude toho asi hodně co nevíš.
8. 5. 2014 06:38
Australáci, ty to znaj, Fabiema jezdívaj
Jo, vzpomínám si, že před pár lety tady byl citovanej nějakej jinej australák, kterej tvrdil, že už další rok přijedou tři nové Alfy >:D

Co se týká výroků z AP strany, tak bych byl hodně opatrný v jejich přebírání a aplikování na trh EMEA. V AP jsou obecně oblíbené sedany a Škoda má továrnu v Číně, kde je může klidně vyrábět jen pro AP trhy, stejně tak tam může používat jinou platformu, než v EMEA, takže vlastně jsem chtěl napsat....klííííd :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
8. 5. 2014 16:22
Informační echo
Nevím, jestli chytání mladoboleslavské ozvěny z odrazů Austrálie má vůbec nějaký význam. Pokud se článkem přináší nové informace, plní objektivní roli. Pokud nepřináší nic nového, přijde mi to jako plnění nikde nepředepsaných a nikde nestanovených neexistujících norem, na každý víkend, svátek, volno, musí vyjít článek o Škodě >:-[]
Rozbalit vlákno
1
9. 5. 2014 12:09
Re: Informační echo
...nebo nějakej negativní blog o Škodě, viď?
Taky plníš normy?
Avatar - rohYpnol
8. 5. 2014 16:35
Škoda skvěle rozehrála zápas
Díky Rapidu si Škoda rozvázala ruce. Všichni kritici Fabie II by měli vyzkoušet vozy této třídy a pak teprv začít kritizovat. Hurvajz možná nepobral úplně mnoho krásy díky proporcím, jenže je to jeden z nejprostornějších modelů své třídy.

Fabia tak coby nejlevnější cesta k rodinnému vozu dokázala obstát, s karoserií kombi v zásadě nemá dodnes konkurenci. Nicméně doba se mění a objevilo se spousta lowendových alternativ, především Dacia. Fabia tedy vlastně ztratila nesporný trumf, zájemci o levný vůz pro rodinu v zásadě mají možnost volby dříve nevídanou, od Loganu kombi, přes Lodgy, P 301, C-Elyseé, ...

Nasazení Rapida, který plní funkci dostupného vozu pro rodinu tedy dává prostor pro novou Fabii, která už nemusí brát ohled na kompromisy kvůli prostornosti, nemusí plnit roli vozu pro všechny. Designéři tedy mají prostor k tomu, aby vytvořili vzhledově čistý kus. Otázkou je, jak volnou ruku dostanou s ohledem na nastavení ceny modelu.

Pokud nebude MQB, bude to docela škoda. Z druhé strany, Škoda vždy dokázala z horších věcí vytěžit často téměř víc než VW z modernější techniky, takže ani starší řešení nemusí znamenat odsouzení k neúspěchu.

Podle mě koncern zřejmě mírně přehodnotil svoji obchodní strategii a zjistil, že je výhodnější více "vytěžit" starší techniku, než za každou cenu sjednocovat a unifikovat.
Rozbalit vlákno
1
9. 5. 2014 08:21
Re: Škoda skvěle rozehrála zápas
Škoda dokázala z horších věcí vytěžit víc než VW. Tak sláva VW už není etalon teď je to škoda. Jo já vím. A silonky taky vymysleli Češi. >:D Holt lžeme si do kapsy jak jsme úžasní.