Novinky
Než tohle,tak radši Clio :yes: >😒]
Můžeš mi napsat tvé pocity z F III. Zrovna jsem jí chtěl otestovat u dealera, ale nikde jí neměli k dispozici. Nebo že by to bylo tím, že jí ještě nikdo ani neviděl, natož testoval? Ale určitě už s ní máš zkušenost, když jsi vynesl takový jednoznačný soud.
Super článok o budúcej Fabia 3. Len škoda že už x krát uvarený z tej istej vody. Nič proti Škode a marketingu. Keby som sa aspoň niečo nové dozvedel. 😒 Chodil som sem rád. Pár tipov kam na zahraničné autoweby, by ma potešilo. Prosím okrem CZ/SK. Ďakujem.
skoda web nie je pre kazdeho..... to je pravda
o nejakych specialnych strankach moc neviem ale par znamych stranok sem dam😒br />
[odkaz] , [odkaz] , [odkaz] [odkaz] ... z nasich sa mi paci tato: [odkaz] a ceska tato: [odkaz]
kvalitne wallpapre najdes napriklad tu podla abecedy: [odkaz] 😉 alebo tu [odkaz]
indicka jednicka >😁 [odkaz]
o nejakych specialnych strankach moc neviem ale par znamych stranok sem dam😒br />
[odkaz] , [odkaz] , [odkaz] [odkaz] ... z nasich sa mi paci tato: [odkaz] a ceska tato: [odkaz]
kvalitne wallpapre najdes napriklad tu podla abecedy: [odkaz] 😉 alebo tu [odkaz]
indicka jednicka >😁 [odkaz]
Nevim, proč by nemohla Fabie přijet na platformě MQB před Polem, když v roce 2008 dorazila Ibiza s novým podvozkem právě před Polem. Nicméně ani podvozek ze současného Pola/Ibizy by Fabii neměl nijak zásadně uškodit, hlavně aby to nebyla zase ta současná krabice...
Možno preto, že Seat potrebovali " nakopnúť ", tak Ibize dali malý náskok vďaka technike. Škode naopak, trošku pristrihnúť krídla. Pre istotu aby Polo nebolo ohrozené Fabiou. Človek ak sa zamyslí, tak je to úplne jedno. Veď zo zisku profituje tak či tak VAG. Lenže národ, politika, marketing ... :-!
Protoze Fabia svou klientelu uz ma - ziskala ji pred 15 lety, kdyz dostala novej podvozek jako prvni z trojice 😄
Dneska uz to neni bohuzel nutne cpat do Skodovky za kazdou cenu to nejnovejsi.
Dneska uz to neni bohuzel nutne cpat do Skodovky za kazdou cenu to nejnovejsi.
Pamätám si na reportáž s vtedajším šéfom Škody, keď bolo v Nemecku šrotovné. Ten poznamenal ohľadom Fabie 2 : Momentálne nám robí obrovskú radosť ! A veď toto, vývoj dvojky vyšiel minimum, v poctate už niekoľko násobne bol späť. Zaplatili sa nové raznice a lacnejši interier na pohľad a tech. postup. výrobi. Ktorý biznismen by z toho nemal radosť ?
>😁
>😁
Říkalo se, že pro VW je prioritou MQB-B a tak MQB-0 nebude připravená včas (pro Fabii). Stejně z MQB přenesou některá vylepšení, takže těžko říct, o co budou zákazníci ochuzeni a jak moc je to bude pálit (například ušetření pár kilogramů na elektroinstalaci zase tolik lidí zajímat nebude). Není dobré zaměňovat platformy a podvozky.
Kromě ekonomické výhodnosti pro výrobce a potom možná levnější náhradní díly pro zákazníky ještě něco jiného ? Nevím jestli univerzální šablona může vyhovovat různým typům a charakterům aut. Není podstatné, jestli je něco "nové", nebo "staré", MQB či "BLA", ale jak to v reálném provozu funguje, to si myslím já.
přečti si někde, jak se změnily jízdní vlastnosti nového Golfu/Leonu/Octavie s novou platformou MQB oproti předchozím generacím a pochopíš 😉
Tak nevím, já nic zas tak převratného v jízdním projevu nezaznamenal. Jde především o úsporu nákladů.
No zrovna jizdnimi vlastnostmi nove octavie oproti predesle bych se kdovijak neohanel. Zasadni vyhoda a z ni vyplivajici vliv na jizdni vlastnosti je uspora hmotnosti. Jinak dneska jsem koukal na porad "garaz" kde srovnavali novou a jednickovou RS a ta nova pry hure brzdi a je nedotacivejsi.
A není lepší spíš osobní zkušenost po svezení než časopisové poloreklamní teorie ?
Urcite, ale ja vychazim z toho, co mam k dispozici. A celkove to nemeni nic na tom, ze samotna platforma zazrak s jizdnimi vlastnostmi neudela. A tomu s poloreklamni teorii nerozumim. Pochvalit jiz deset let neprodavany model na ukor novinky je nejaka reklama?
Podla mna je jasne, ze nova Fabka MQB nedostane. Stejne, ako novy Superb nedostane Twindoor, aby nahodou nebol na prvy pohlad lepsi ako Passat. Na druhej strane si myslim, ze si neponecha terajsiu platformu, ale preberie tu z Pola a Ibizi, a to vzhladom na konstrukcnu nemozonost zastavby 6 stupnoveho manualu do PQ24, s cim PQ25 nema ziaden problem (ako dokazuje napr. S1 alebo nove Polo GTI). Uviezt totiz dnes na trh auto len s 5 stupnovou prevodovkou by bola samovrazda...
nic. Ale na tomto serveru je treba se z toho radovat. A je jedno z ceho! Proste koncern je hvezda... a dokonce i Skofin he nejlepsi. 😉
Napr. možnosti a ceny doplnkovej výbavy a bezpečnostných systémov. Keď je rovnaká platforma, tak sa tá doplnková výbava skladá už len ako lego...
Tak jestli bude Fabia III ve své kategorii taková jako Oktavia(taky III),tak bude nářez Škodovek.K Octavii,Rapidu a Yetimu přibude další superpovedený kousek a já přehodnotím svoji tabulku automoblek😁
Škodovka by asi lepšie urobila (ak by ale mohla), keby Fabiu III. urobila na platforme MQB, a to aj za cenu, že by počkala na premiéru nového Pola.
Na druhej strane, pokiaľ si spomínam, tak v roku 1996, keď bola predstavená Octavia I., tak bola prvá na novej platforme. Až po nej boli predstavené Golf 4, Toledo či Leon.
Celé to je možno len taký humbuk, aby predaje súčasnej Fabie príliš nespadli...
Na druhej strane, pokiaľ si spomínam, tak v roku 1996, keď bola predstavená Octavia I., tak bola prvá na novej platforme. Až po nej boli predstavené Golf 4, Toledo či Leon.
Celé to je možno len taký humbuk, aby predaje súčasnej Fabie príliš nespadli...
Ano. Aj Fabia 1 bola prvá na novej platforme. :-! Na tej platforme ktorú chceli pôvodne použiť pre Pol👋Fabiu/Ibizu aj pre ďalšiu generáciu. No nakoniec to zmenili a zostala len pre Fabiu 2 ...
No ja bych v tech platformach nic tak zasadniho nehledal. Naopak mam takovy pocit, ze kdyz dostane skodovka novou platformu, tak je kontrolovana, aby z ni nevytezila vic, nez ostatni koncernove vozy, zatimco kdyz dostanou platformu starou, kterou zbytek koncernu opousti, tak z ni muzou vytriskat co chteji a vysledek nemusi byt nutne horsi, nez moderni oklestenec.
Srovnání výhodnosti dieselových jen 1.4TDI a benzínových aut jasně dokazuje, co za tím vězí s maloobjemovým turbobenzínem 1.2 :yes😒br />
Pro mě jednoznačně TSI i MPI :yes: :-!
Pro mě jednoznačně TSI i MPI :yes: :-!
Treba trochu rozvíriť hladinu a upozorniť na jej existenciu a príchod nového modelu, inak by sa premiéra ďalšej generácie mohla odohrať bez povšimnutia. Myslím, že žiadny zázrak nikto nečaká a nebude prekvapením, keď ani nepríde. Proste bežná prax VW Group... Naoko pôjde o šikovné a možno i pekné auto, ale akonáhle sa postaví vedľa najnovšej konkurencie, lesk pohasne.
Na novú Fabiu sa už úprimne teším. Neviem, možno som len naivný, ale od jej dizajnu teda čakám menší zázrak, lebo pevne verím, že nepoužijú žiadne prvky z predošlej generácie. Alebo bude mať opäť A-stĺpik v štýle Swiftu? Bude viac zameraná na mladých s nejakým imidžovým výstrelkom, alebo to bude čisto koncernový low cost? Bude vyzerať ako menší Rapid Spaceback, alebo už sa Kabaň posúva zas ďalej? Kedy sa objavia prvé fotky maskovanej Fabie?
Toľko nezodpovedaných otázok... Vzrušujúce. >😁
Toľko nezodpovedaných otázok... Vzrušujúce. >😁
Asi si trošku naivný... 😄
Očekávám opět nepřeplácaný "kabaňovský" design bez zbytečných výstřelků, možná ale přecejen o trochu odvážnější než Octavia (po vzoru Vision D). Určitě ne černý A sloupek či podobné výrazné prvky - Fabia není Clio.
Zaplať pán bůh, že Fabia není a nebude Clio >😁 :yes:
že vždycky pod škodovkama - aktuálně octavia, teď teda prijde nařadu i fabia,se tak hrozně řeší základní motory, zadní nápravy atd. vždyť to tam cpe kde kdo (civic, P308, focus, auris) a u nich taková histerie nepanuje
Trefa. Znak na kapotě holt dělá divy...Mimochodem, takové Clio, pokud vím, stojí prakticky na podvozku minulé generace a nikomu to nevadilo.
Jo, vzpomínám si, že před pár lety tady byl citovanej nějakej jinej australák, kterej tvrdil, že už další rok přijedou tři nové Alfy >😁
Co se týká výroků z AP strany, tak bych byl hodně opatrný v jejich přebírání a aplikování na trh EMEA. V AP jsou obecně oblíbené sedany a Škoda má továrnu v Číně, kde je může klidně vyrábět jen pro AP trhy, stejně tak tam může používat jinou platformu, než v EMEA, takže vlastně jsem chtěl napsat....klííííd 😄
Co se týká výroků z AP strany, tak bych byl hodně opatrný v jejich přebírání a aplikování na trh EMEA. V AP jsou obecně oblíbené sedany a Škoda má továrnu v Číně, kde je může klidně vyrábět jen pro AP trhy, stejně tak tam může používat jinou platformu, než v EMEA, takže vlastně jsem chtěl napsat....klííííd 😄
Nevím, jestli chytání mladoboleslavské ozvěny z odrazů Austrálie má vůbec nějaký význam. Pokud se článkem přináší nové informace, plní objektivní roli. Pokud nepřináší nic nového, přijde mi to jako plnění nikde nepředepsaných a nikde nestanovených neexistujících norem, na každý víkend, svátek, volno, musí vyjít článek o Škodě >😒]
Díky Rapidu si Škoda rozvázala ruce. Všichni kritici Fabie II by měli vyzkoušet vozy této třídy a pak teprv začít kritizovat. Hurvajz možná nepobral úplně mnoho krásy díky proporcím, jenže je to jeden z nejprostornějších modelů své třídy.
Fabia tak coby nejlevnější cesta k rodinnému vozu dokázala obstát, s karoserií kombi v zásadě nemá dodnes konkurenci. Nicméně doba se mění a objevilo se spousta lowendových alternativ, především Dacia. Fabia tedy vlastně ztratila nesporný trumf, zájemci o levný vůz pro rodinu v zásadě mají možnost volby dříve nevídanou, od Loganu kombi, přes Lodgy, P 301, C-Elyseé, ...
Nasazení Rapida, který plní funkci dostupného vozu pro rodinu tedy dává prostor pro novou Fabii, která už nemusí brát ohled na kompromisy kvůli prostornosti, nemusí plnit roli vozu pro všechny. Designéři tedy mají prostor k tomu, aby vytvořili vzhledově čistý kus. Otázkou je, jak volnou ruku dostanou s ohledem na nastavení ceny modelu.
Pokud nebude MQB, bude to docela škoda. Z druhé strany, Škoda vždy dokázala z horších věcí vytěžit často téměř víc než VW z modernější techniky, takže ani starší řešení nemusí znamenat odsouzení k neúspěchu.
Podle mě koncern zřejmě mírně přehodnotil svoji obchodní strategii a zjistil, že je výhodnější více "vytěžit" starší techniku, než za každou cenu sjednocovat a unifikovat.
Fabia tak coby nejlevnější cesta k rodinnému vozu dokázala obstát, s karoserií kombi v zásadě nemá dodnes konkurenci. Nicméně doba se mění a objevilo se spousta lowendových alternativ, především Dacia. Fabia tedy vlastně ztratila nesporný trumf, zájemci o levný vůz pro rodinu v zásadě mají možnost volby dříve nevídanou, od Loganu kombi, přes Lodgy, P 301, C-Elyseé, ...
Nasazení Rapida, který plní funkci dostupného vozu pro rodinu tedy dává prostor pro novou Fabii, která už nemusí brát ohled na kompromisy kvůli prostornosti, nemusí plnit roli vozu pro všechny. Designéři tedy mají prostor k tomu, aby vytvořili vzhledově čistý kus. Otázkou je, jak volnou ruku dostanou s ohledem na nastavení ceny modelu.
Pokud nebude MQB, bude to docela škoda. Z druhé strany, Škoda vždy dokázala z horších věcí vytěžit často téměř víc než VW z modernější techniky, takže ani starší řešení nemusí znamenat odsouzení k neúspěchu.
Podle mě koncern zřejmě mírně přehodnotil svoji obchodní strategii a zjistil, že je výhodnější více "vytěžit" starší techniku, než za každou cenu sjednocovat a unifikovat.
3ři či 4ři ??
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Na jízdu podle předpisů je 1.2 TSI úplně dostačující :yes: , takže ať žije benzín nadále.
Ta bohužel 1.4 TDI CR DPF jen tříválcový na tom zas o tolik líp nebude 😢 .
PS:- Bohužel těm již v srdci nebude 1.9 a 1.6 TDI, takže konec zábavy, konec emocí a konec bušení srdce 😉
Omlouvám se vám , že jedno z největších svinstev je WinDiesel :yes: