Nesmíš to pít "čisté", Malibu je dobré maximálně tak na dámské koktejly.
Např.:
3 cl Malibu
1 cl bílého rumu
2 cl smetany ke šlehání (33%)
5 g cukru moučka (nebo cukrový sirup)
střik čerstvé citrónové šťávy
Vše krátce a prudce zatřepat v šejkru a na závěr mírně posypat strouhaným kokosem.
No jak bylo řečeno , většina těch modelů vychzela pořád tak nějak z Koree a jak oni sami říkají nám tu zůstane ten Opel. Nač mít tolik značek a modelů.
Ale takový Malibu se mi líbilo hodně a to Korea nebyla ne? Jen to byl prostě hodně globální model.
nic naplat, opět musíme pochválit koncern. Ten má v každé třídě ne dvě značky aut, ale 3-5, k tomu si ještě vzájemně lezou do zelí i modely v rámci jedné značky a celkem prodá všechno. :yes: / a chevy přišlo s tím, že mu v evropě moc konkuruje opel :-( /
...protože třeba Captiva je moc pěkný auto, Je fakt, že vlastně vezmeme li Cruze, tak toho už moc u těch osobáků nevyplodili vyjma té Captivy, která se mi fakt líbila, ale na druhou stranu chápu, že spousta lidí raději sáhla u těch zbývajících modelů po Opelu.
Je ale fakt, že sice pro majitele nejde teď o nic, ale do budoucna budou problém s náhradními díly prostě mít, protože spousta firem ty díly nebude chtít nakupovat, když se nebudou nová auta prodávat....to je prostě přímá úměra, tomu se ty lidi nevyhnou.
Nesmysl, mám Daewoo, jehož výroba skončila před 12 lety, a neexistuje díl, který by u nás nešel bez problému sehnat. A to jak originál, tak ve většině případů i druhovýroba a to hned několika značek.
Obávám se, že tuto informaci zaznamená asi tolik lidí, co před pár lety to, že podřadné korejské Daewoo bylo najednou mávnutím proutku jakž takž solidní americký mainstreamový Chevrolet.
A majitelé Camar a Corvett aspoň nebudou na cestách narážet na trapné pomníčky toho, jak jejich značka naprosto zabila své jméno ... Chevrolet Spark >:D
Na Chevrolete vidieť, že keď dvaja robia to isté, nie je to to isté. Koncern VW zobral značku Škoda, ktorá bola na Západe viac-menej na smiech, a urobil z nej značku serióznu. Podobne postupuje Renault s Daciou.
Opel, resp. jeho materský koncern General Motors, zobral mierne podpriemernú značku Daewoo a nahradil ju v Európe veľmi silnou značkou Chevrolet. Výsledok? Chevrolet sa stal v Európe synonymom lacných áut. Presný opak, čo ešte znamenal pred 15-20 rokmi.
Ale meno Chevrolet image kórejských áut predsa len posilnil. A to až tak, že začal ohrozovať značku Opel...
Vidieť, že Amíci na rozdiel od Nemcov majú problém so začlenením viacerých značiek do jedného koncernu. Nemci ich zvládnu bez problémov aj 8, Amíkom robia problémy aj dve.
to je zasadny problem Europy - my si proste potrebujeme honit triko nad znackou auta, nad znackou telefonu, nad znackou fenu na vlasy. Ludia v europe su v tomo hrozne zaprdeni. Amik si kupi auto podla toho na co to potrebuje.
Další co netuší, na co vše se lepí ve světě globální logo Chevroletu. To, že před příchodem Chevroletu do Evropy jsi znal akorát Camaro nebo Corvettu, je jenom Tvůj problém. BTW Daewoo logo tam nesměli amíci lepit po určitém datu, protože nebylo součástí prodeje (však i proto se přímo v Korei už pár let nejmenují auta Daewoo, i když ho tam amíci drželi do poslední chvíle).
A Tvá poznámka ohledně VW je úplně mimo mísu - tady šlo především o to, že Chevy vůbec neměl tak mizerné výsledky (řada zvučných Japonců tady toho prodala každý měsíc méně), ale Opel, který je permanentně ve fekáliích, pořád brčel, že ho brácha Daewrolet připravuje o zákazníky a naivně si myslí (viz aktuální trapné reklamy Opelu), že když se zbaví Chevroletu, že zákazníci Chevroletu poběží k nim kupovat to samé, ale za větší peníz. :no: