Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan Juke 1.2 DIG-T – Změny hlavně pod povrchem

Extravaganci se meze nekladou, jak dokazuje crossover Nissan Juke. I takové vozy ale stárnou, takže automobil prošel faceliftem a dostal nový motor.
Zpět na článek
27. 8. 2014 10:59
27. 8. 2014 12:14
27. 8. 2014 12:22
27. 8. 2014 18:29
27. 8. 2014 12:23
27. 8. 2014 11:15
27. 8. 2014 12:12
27. 8. 2014 12:14
27. 8. 2014 12:30
27. 8. 2014 12:32
27. 8. 2014 12:52
27. 8. 2014 16:03
27. 8. 2014 23:02
28. 8. 2014 21:06
neregistrovaný "SR20"
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 10:59
Extravagance?
Auto mi nepřijde nijak zvlášť extravagantní, ale vůbec mi nesedí přední světla, interiér pěkný a opět dle mě nijak extravagantní. Nevím, proč se redakce diví nedostatku charakteru a zvuku u 1,2t. Gradace výkonu patří spíš k atmosférám, ne?
Spotřeba pod zátěží je ovšem děs a zásadní důvod proč nechtít tento motor.
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Stefič
27. 8. 2014 11:13
Re: Extravagance?
Co se ti nezdá na spotřebě? Když tomu šlapeš na krk, tak to žere. Ale to je snad normální. Pokud chceš jezdit brzda-plyn ve městě, zaplatíš to. Na tom není nic překvapivého.
S FII 1,2 TSI jsem v Praze jezdil za 12. Ano, jezdil jsem jako prase. Ale také jsem to uměl za 5,5 mimo město...
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 11:31
Re: Extravagance?
Autoři píšou, že se dá snad i za 14. Tobě to možná přijde normální, mě ne.Není jedním z důvodů downsizingu spotřeba? K čemu je spotřeba při ekojízdě, když při mírném zvýšení tempa pojedu jak s dvoulitrem? Tenhle motor podle testu má větší výkyvy než třeba 1,2TSI.
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2014 11:35
Re: Extravagance?
spotreba bude nizsia na papieri ale ak turbo zacnes vyuzivat a tlacit na to tak bude vyssia ako podobne vykonne auto bez turba... v tom je ta finta... ze ono to akoze zere 6 litrov povedzme s lahkou nohou po rovinkach.... ale realne ked na to sliapnes tak pojdes za 8..... co sa ti s beznou atmosferou nestane, tam tie vykyvy take velke nie su.... papier znesie vsetko.... a no to vyzera fajn ked napisu ze to zerie 5,9 .......u viacerych typov aut s downsizingovym turbom nejazdis za menej ako u beznych atmosfer ( vid fiatacky dvojvalec v malej f500 ktory realne jazdi za 6 litrov a zerie tolko jak nas lancer 1,6 ) ... ak neratam nejake eko jazdy na spotrebu ale takto v praxi verim ze nikto nejazdi ....

v praxi je ta spotreba nektorych downsizingovych motorov uplne inde ako udava papier.... a cim mensi objem a silenjsie turbo tym su zda sa rozdiely vacsie.... vid spominana f500 ktora jazdi so spotrebou atmosferickej 1,6tky
Avatar - fOE
27. 8. 2014 12:14
Re: Extravagance?
Testu jsem cetl jiz nekolik a toto je prvni ktery by apetit takto hodnotil. Uprimne mam podezreni jestli si spotreba s lepsim zajetim casem nesedne. ;-)
27. 8. 2014 12:22
Re: Extravagance?
Ono je to přeci jen vyšší auto a u těch je prostě spotřeba vyšší, zejména pokud se honí ....
27. 8. 2014 13:29
Re: Extravagance?
To pravděpodobně o kousek sedne. Mě u tohoto motoru překvapil rozptyl spotřeby. Dá se jezdit za velmi málo, i za mnoho, aniž by tomu nárůst rychlosti a intenzity zrychlování odpovídal.
Avatar - Stefič
27. 8. 2014 12:38
Re: Extravagance?
podle mě s tím dvounásobkem to tam redaktor jentak plácnul. Žádným testem to podloženo není.
A nezapomeňme, že normovaná spotřeba je něco jiného než reálná spotřeba. Všichni přece víme, že jde o ekolimity. Reálný provoz nikoho nezajímá.
Avatar - Ji/Ri
27. 8. 2014 16:38
Re: Extravagance?
...jsi právě přiletěl z Marsu? Co píšeš nedává vůbec smysl.
Ale:

Pro tvou informaci: turbobenzíny JSOU závislé na stylu jízdy a spotřeba se může několikanásobit. A novinářská spotřeba 7,5 s autem této konstrukce na 18kách kolech je výborná. Reálně na 16kách při normální jízdě budeš mezi 4,6 až 6, stačí?
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 17:12
Re: Extravagance?
Zkus se hodit do klidu. Ondra píše, že závislost spotřeby na stylu jízdy je nadnormálně výrazná. Jak víš, že při normální jízdě budeš do 6? Kdyby jo, není se o čem bavit.Otázka je, čemu říkáš normální jízda.
Avatar - Ji/Ri
27. 8. 2014 17:48
Re: Extravagance?
Jsem vklidu. Možná jsem měl dát smajla... :-) normální jízda je lehce dynamická předpisová... tzn. město 50-60, obec 70-90, dálnice 110-130.... ;-) ...jinak: 18ky zvyšují spotřebu tak o kolik odhadem? litr? litrapůl?
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 18:04
Re: Extravagance?
ok :-) já bych vliv osmnáctek viděl na max. půl litru.(205vs.225). Jak říká Ondra, spotřeba roste neúměrně k zrychlování, ve srovnání s konkurencí,to je oč mi běží.Vycházím jen z testu.Kdyby byl běžný průměr svižné jízdy 7-7,5, nevidím v tom nijaký problém.Ale pochopil jsem to z testu jinak.
28. 8. 2014 14:12
Re: Extravagance?
I půl litru je možná přehnané. Ono dost záleží i na gumách. Já šel na svém autě z 205/55/16 na 225/45/17 a spotřeba se nijak nezvýšila, možná šla ještě dokonce o deci dolů.
Avatar - salamoon
28. 8. 2014 14:23
Re: Extravagance?
jediny dovod downsizingu su normy EU ohladom co2...
Avatar - KANKUNEN
27. 8. 2014 11:28
Re: Extravagance?
Přesně, na tomto autě jsou extravagantní světla, jinak jsou to povedené moderní tvary.
27. 8. 2014 12:03
Re: Extravagance?
Já ti nevim, přijde mi to pořád přinejmenším nevzhledné >:D
Avatar - Emel
27. 8. 2014 18:29
Re: Extravagance?
... a čtenáři co si opravdu neberou servítky ho označují za abstraktní ;-)
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 18:32
Re: Extravagance?
>:D >:D Uber,nebo někoho urazíš!
27. 8. 2014 20:25
Re: Extravagance?
Slovo abstraktní snad nikoho neurazí, ale je na Juke velmi měkké >:D :yes:
Avatar - woody-alien
27. 8. 2014 20:55
Re: Extravagance?
Abstraktní, to už je fakt přes čáru, ale já to říkám pořád, že v diskusích prostě chybí trochu kultury vyjadřování. Proč být hned sprostý... :-! >:D
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 21:20
Re: Extravagance?
>:D >:D Zrovna od Emela bych tak zákeřný útok nečekal, musel dnes mít asi hrozný den.Ale ani to ho neomlouvá , hulváta.
Avatar - woody-alien
27. 8. 2014 21:27
Re: Extravagance?
>:D Však se ne nadarmo říká, že člověk se pořádně projeví až pod tlakem.... >:-[] No nic, projednou to ještě přehlédneme. ;-)
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 21:32
Re: Extravagance?
No, seš dost tolerantní, u mě je to na hate list. ;-)
Avatar - woody-alien
27. 8. 2014 21:39
Re: Extravagance?
>:D >:D Jsi krutý. >:-[]
Avatar - pelikoš
28. 8. 2014 01:56
Re: Extravagance?
fakt je ten,že to auto je syrový a po zajetí si fakt sedne a i ten rozptyl bude jiný
27. 8. 2014 12:00
Re: Extravagance?
Mně osobně přijde kombinace vínové barvy a bílých doplňků či čelní světlomety rozdělené na více část výrazně extravagantní, ostatně jako pojetí celého vozu. Samozřejmě auto je v dnešní době mnohem méně neobvyklé, než když přišlo na trh, pořád je pro mě ale v mnohém exotem.

Co se týče motoru, tak mě to udivuje zejména vzhledem ke konkurenci, taková dvanáctistovka e-THP či i nejnovější 1.2 TSI mají výraznější projev.
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 12:11
Re: Extravagance?
Mě se barevná kombinace vcelku líbí.Máte pravdu, že větší extravagance to byla v době vzniku a i se světly souhlasím.Motor tedy asi jednoznačně průšvih- jízda s ním nic moc a umí žrát jak třílitr.
Avatar - fOE
27. 8. 2014 12:23
Re: Extravagance?
Souhlas, k cervene bych volil spise cernou. Bile zase jde pekne k modre
[odkaz]

Co me ale prekvapuje je ze se auto predvadelo v zlute (s cernymi doplnky, btw. taky super kombinace) ale zadnej dealer si takto auto nenakonfiguroval. Sama sed, bila, cerna, sed, sed, cerna... ;-\
27. 8. 2014 12:38
Re: Extravagance?
To jako, že u toho víc řvou? Kultivovanost a tichý chod asi může být někdy nežádaná. Nebo to je podložené nějakým měřením ve srovnatelných autech (stejná hmotnost,...).
27. 8. 2014 13:23
Re: Extravagance?
No spíše že se nadšeněji vytáčí, mají pocitově výraznější zátah, hbitější reakce atd. :-)
Avatar - Ji/Ri
27. 8. 2014 16:40
Re: Extravagance?
...vykoupené spotřebou.... Ondro, v této disciplíně se motáme furt kolem studny....
27. 8. 2014 12:15
Re: Extravagance?
to je najzákernejšie na dawne, že ešte urobia vola z teba, že ti žerie malé 12. Dá sa 6? Dá. Dodebatované.
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 12:20
Re: Extravagance?
Zdá se ale, že TSI fungují (co do spotřeby) líp.
27. 8. 2014 12:40
Re: Extravagance?
Protože u koncernu jedeš při 130 km/hod jen 120. Pak to míň žere a víc pocitově jede.
Avatar - miromen
27. 8. 2014 12:50
Re: Extravagance?
Vytahni si už ten kopirak z hlavy protože ty nesmysly ktere tu pořad pišeš už jseu trapne.
Na tom že Renault nema tak dobre turbobenziny jako konkurence stejně nic nezměniš.
27. 8. 2014 13:05
Re: Extravagance?
Zkus to rozdejchat. Trošku ztrácíš nervy.
Avatar - miromen
27. 8. 2014 13:18
Re: Extravagance?
Věř tomu že v tvem připadě to rozhodně neni o nervech.
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 13:20
Re: Extravagance?
On toho ztratil víc, nejen nervy.Třeba i soudnost.
Avatar - miromen
27. 8. 2014 14:11
Re: Extravagance?
Hm vidim že maš velmi špatny přehled nebo je v tom něco jineho protože pogo26 a soudnost nejde doromady.
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 14:51
Re: Extravagance?
Nemyslel jsem samozřejmě Poga , ale tebe. Zejména díky slepé lásce k TSI .
Avatar - miromen
27. 8. 2014 14:59
Re: Extravagance?
Ma laska k TSI neni slepa. Pokud mysliš jen mě a ne poga tak tě upřimně lituji.
29. 8. 2014 08:45
Re: Extravagance?
Pises blbosti........................

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Mozes si pozriet v technickych udajoch v testoch a zistis, ze VW ma jeden s najpresnejsich tachometrov........

Otazocka na com jazdis ty ?
Avatar - woody-alien
27. 8. 2014 13:20
Re: Extravagance?
Zase se nenech vyděsit čísly z testování......mám totožný motor (85kW/190Nm) v úplně jinak (na práci) zaměřeném autě a po ujetí prvních 4.000 km je celková průměrná spotřeba pod 7 litry. Samozřejmě, už z podstaty toho auta s ním nejezdím na silnicích rallye, ale jezdím dost svižně včetně častého předjíždění a auto bývá naloženo na hranici nosnosti. Takže shrnuto, já jsem zatím s projevem i spotřebou u tohohle motoru spokojen. A jestli mi někde v kopci s plnou zátěží ukazuje okamžitou spotřebu 15, 20 litrů, to je možný, ale mě zajímá jen a pouze spotřeba celková. Nejsem si jistej, že by v podobným autě a při stejném stylu jízdy bylo třeba TSI nějak výrazně úspornější, spíš bych řekl že ne.
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 13:24
Re: Extravagance?
Jestli ti žere při svižné jízdě, naložený 7L, tak není co řešit.Z testu to vypadá dost jinak.
Avatar - fOE
27. 8. 2014 11:15
Interier
Tak jsem se konecne dockal :-)
Zajima me autorovo subjektivni hodnoceni kvality materialu na palube (meli jste zakladni sedadla nebo priplatkova? EDIT: ptam se a nenapadne me mrknout do galerie, takze vidim ze priplatkova => jak je hodnotite?) a ergonomie interieru, logika ovladani atd. Trosku ohodnotit vybavu vozu vzhledem k cene a konkurenci by taky nebylo od veci, Acenta uz neni na vybavu uplne chuda. ;-)
Rozbalit vlákno
7
27. 8. 2014 11:56
Re: Interier
Materiály v interiéru nejsou zrovna hodnotné, nijak mě však neurážely. Co se týče sedadel, tak ani při delší cestě mě z nic záda nebolela, celkově k nim nemám zásadnější připomínky. Ergonomie interiéru obecně není zlá, na ovládání radia a navigace si člověk zvykne poměrně rychle, klimatizace je rovněž po ruce, zbytek člověk řeší na volantu. Chce to chvíli zvyku, ale pak už to problém není. Celkově mi interiér poměrně vyhovoval. Být z lepších materiálů, tak nemám zásadnějších výtek.
Avatar - fOE
27. 8. 2014 12:12
Re: Interier
Diky, jaka konkurence vas napadne v teto tride-netride s lepsim interierem? K cemu by jste juke prirovnal?
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 12:14
Re: Interier
I když to není otázka na mě- Captur, Soul?
Avatar - fOE
27. 8. 2014 12:30
Re: Interier
Diky za navrhy, ale ani Captur ani Sould nesedl vnejsim designem. Juke jo.
27. 8. 2014 13:26
Re: Interier
No osobně mi i jízdně asi více sedí Juke, byť nejsem zrovna fanoušek tohoto motoru. Co se týče interiéru, tak ani jedno z těchto aut výrazně nevyniká zpracováním či materiály, v tomto jim je interiér Juku velmi podobný.
27. 8. 2014 12:32
Re: Interier
Pokial ide o sedadla tak Juke neponuka moznost priplatit si za lepsie alebo nejako ine sedadla. Vo vyssich vybavach tam moze byt koza, ale sedadlo je to iste.
Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze operadlo je celkom dobre, ponuka priemernu podporu v bedernej casti ako aj v oblasti ramien. Nie je zial moznost bedrovej opierky. Zato sedak je pomerne rozmerny, ale tvar a rozmery bocnej podpory boli pre mna problemom. Pocitovo sa sedi "na sedadle" a bocna podpora je vyraznejsia v strede sedaku a celkovo som mal dojem, ze sedim na gulatine - ako na prevratenom strome.
Avatar - fOE
27. 8. 2014 12:52
Re: Interier
Vdaka za koment. V Juku som uz mal moznost posediet, ale len par minut a bez jazdy, takze tazko mi sudit (ne)fungovanie bocneho vedenia. Inak sedadiel su aspon v nemecku 3 verzie, neviem ci su rozdielne aj niecim inym nez potahom, ale su zakladne, priplatkove a priplatkove kozene.
Avatar - Merrill
27. 8. 2014 11:32
hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
[odkaz]
Rozbalit vlákno
16
27. 8. 2014 12:46
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Je na tom stejně jako Toyota Corolla, VW Beetle, Veloster, 500L nebo Mazda 5 a další.
27. 8. 2014 17:18
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Ne, není, je na tom hůř - pokud tedy srovnáváš s Beetle 2013 a ne s modelem 2005, to bys mně pobavil. Beetle 2013 je Top Safety Pick, Juke ne, neboť ve small overlap je poor.
27. 8. 2014 14:34
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Já do toho nerad kecám, ale small overlap je test pro test. Na světě je jen velmi málo aut, která jsou schopna v tomto testu dosáhnout na špičkové hodnocení a bude ještě dlouho trvt, než se to změní. Dělat závěry na základě špatného výsledku jednoho ne-moc realistického testu je podle mně hloupost. Juke stojí v základu tři kila a za ty peníze je to dobrá volba pro hermafrodity, kteří mají neskutečnou touhu vypadat jinak, než ostatní.
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 14:52
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Neměl bys nějakej příklad toho hermafrodita?
27. 8. 2014 17:20
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Jo, je v reklamě na Juke, co jela předloni v TV, najdi si to na YT. Takovej asi černoch (nebo černoška) v dámskejch šatech s rtěnkou na hubě... No humus, jak říkám najdi si to, mně z toho bylo tehdá šoufl, já tyhle úchylárny nemusím...
Avatar - fOE
27. 8. 2014 16:17
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Hermafrodit? Povidej, prehanej kterej to je
[odkaz]
27. 8. 2014 17:47
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Fůj, tak jsem to našel, spešl pro tebe, je to na konci:

[odkaz]
Enjoy 8-s
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 18:10
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Dík, zajímavá reklama, hlavně vyvrcholující pračky >:D . Transsexuál mě až tak jak tebe neuráží, dokud mi neleze do postele. Ale vzít si z toho, že je to auto pro sexuální menšiny... :-O >:-[]
Avatar - Emel
27. 8. 2014 18:27
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Na druhou stranu je zajímavé, že se značka sama a dobrovolně identifikuje s takovýma skupinama...
Avatar - woody-alien
27. 8. 2014 21:37
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Zřejmě to kreativci trochu přehvízdli.... ;-) Na druhou stranu, tak prudkou reakci bych třeba od mariachiho nečekal. Jasně, můžu mít Jukea za hnusný auto, ale pokud by mi sednul, žádná "transka" mě neodradí. >:D To bych už si (například) po shlédnutí klipu těžko ještě někdy mohl v autě pustit I Want to Break Free. >:-[]
27. 8. 2014 22:27
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Pokud by mi sedl, tak by mně transka v reklamě taky neodradila. Ale přiznám se bez mučení, že Joke mi nesedl už jen vzhledově, takže projížďku s ním jsem spíš utrpěl :-)
Avatar - woody-alien
27. 8. 2014 22:41
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Chápu....aneb jak řekl "náš člověk z Inglewoodu": Hele, krysa z kanálu může chutnat jako jahody, ale já se to nedozvím, protože jí nikdy žrát nebudu. >:D ;-)
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 23:04
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
To je hezký,to řekl S.L. v historkách? >:D
28. 8. 2014 08:00
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Dobře >:D :yes:
Avatar - Emel
28. 8. 2014 08:57
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Mě taky ne, stejně jako skvělá reklama na pitomý auto... ale jak znám kreativce, tak za každou se***u toho klipu stojí hodiny přemýšlení... tak bych rád věděl, co se jim honilo hlavou :-)
27. 8. 2014 22:27
Re: hoši, nechci vám kazit nadšení, ale..
Jo, ty pračky mně taky dostaly >:D
Avatar - Kolouš
27. 8. 2014 16:03
Fleetové auto
Onehdá jsem četl, že Nissan proklamuje, že chce konkurovat zavedeným evropským značkám ve fleetovém prodeji a dodali, že počítají i s Jukem.
Pobavilo mne to.
Komu to chtějí prodávat jako flotilové auto? Firmě co vyrábí lentilky a bublifuky???
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2014 23:02
Hezký test
Jen tak dále :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2014 23:17
Maximální exhibicionista
Juke má v sobě tolik emocí, jako všechny Octavie na parkovišti před Olympií dohromady >:-[] ;-)

S těmi litry zavazadelníku je to tak trochu ostuda pro Nissan, nahnat tolik litrů ve stejném voze?

Juke jde zcela mimo můj pohled na automobily, jenže to je dáno požadavkem na praktičnost. Čistě podle vzhledu vůz chápu velmi pozitivně a přesně si dokážu představit cílovou skupinu.

Excentrický městský crossover, myslím, že nikdo lepší kousek ve své nabídce nemá. Soul působí značně prvoplánovitě a staví na doplňcích. Juke je zajímavý sám o sobě a nádherná kola věc pouze podtrhují. Z vozu přímo čiší linie 370Z. Jsem nadšený, tohle Nissanu vyšlo maximálně. FL přitom oživil detaily.

No uznejte sami, tohle prostě žádnými slovy nevyjádřite: [odkaz]

Nissan Juke :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - _Karel_
27. 8. 2014 23:26
Re: Maximální exhibicionista
Za mě určitě (v této kategorii) Soul. Prvoplánový mi nepřijde vůbec, spíš jednoduchý,bez kudrlinek, až skoro Volkswagenovsky.
Avatar - 3_diamanty
28. 8. 2014 10:04
Re: Maximální exhibicionista
soul je paradicka.... hlavne ten priestor v nom je uzasny... tam mozes sediet vpredu aj vzadu aj v klobuku ... ta vzdusnost je jak v rollse ( [odkaz] pan tester sa v tom aute doslova straca ) .. presny opak tesneho juke kde dozadu si sadne snad len dieta v predskolskom veku...... obe auta su jasne pre inu klientelu.... juke je skor mestsky excentrik pre mladu kocku s dietatom ktore roznesie do skolky a poobede odbehne do fitnesscentra... soul vidim uz skor chlapsky ... pre pragmaticky zmyslajuceho otecka ktory nechce vyzerat na 50 ale ma zenu deti a chce im aj ponuknut patricny komfort a priestor a to v stylovom baleni.....

obe auta mieria inam... v podstate si ani priamo nekonkuruju ... uz len preto aky je rozdiel v ich vnutornom priestore.... kde soul je neprovnatelne vzdusnejsi a vacsi.... a dokaze plnit aj take ulohy ake juke nedokaze.... a naopak..... juke bude zase lepsi na nieco kde uz zase soul na to je az zbytocny
Avatar - WinDiesel
28. 8. 2014 15:03
Re: Maximální exhibicionista
Soul .............................. KŘEČ.
Nissan Juke .................. nesnesitelná lehkost bytí ... :-)
Avatar - rohYpnol
28. 8. 2014 16:26
Re: Maximální exhibicionista
křečí bych to nenazýval, ale Soul dokáže být stejně tak excetrický, jako trapně nudný. A vše záleží na barvě auta, zvolených doplňcích, velikosti kol. Jinak řečeno - základní linie nejsou nijak zvláštně přitažlivé.
Avatar - _Karel_
28. 8. 2014 17:20
Re: Maximální exhibicionista
Vím, že se tady Soul líbí málokomu.A uznávám, že je to o barvě. Bílo-červená mi přijde super, v některých- zvláště jednobarevných- je to slabé. Křeči vůbec nerozumím, vzhledem k velmi jednoduchým tvarům.
neregistrovaný "SR20"
28. 8. 2014 21:06
Re: Maximální exhibicionista
Toz, ja sa hlasim. Ja mozem Soul aj Juke.
:-)
Avatar - 3_diamanty
28. 8. 2014 09:55
Re: Maximální exhibicionista
pride mi trosku zvlastne ze stale musis spominat skodovku ....... aj ked sa jedna o uplne jine auto z jine tridy ;-) jak rika pan Kroupa ;-) v starom dobrom mareckovi
Avatar - WinDiesel
28. 8. 2014 15:02
Re: Maximální exhibicionista
Nepochopils, to nebylo o škodách ale o něčem čemu se říká CHARISMA. Česky se dá použít výraz ŠARM. Octavie a Juke jsou 2 totální protipóly, tak to bylo myšleno.
Avatar - rohYpnol
28. 8. 2014 16:18
Re: Maximální exhibicionista
:yes: lépe bych to nenapsal
Avatar - white label
28. 8. 2014 21:13
Re: Maximální exhibicionista
Tak to je trochu smutné... ;-)
Avatar - rohYpnol
28. 8. 2014 21:21
Re: Maximální exhibicionista
A proč? Mám snad mít patent na rozum?
Avatar - Emel
28. 8. 2014 20:02
Re: Maximální exhibicionista
Hele já nevím, charisma je zase něco jiného... to se nedá získat tak, že na auto navěsíš ozdoby na stromeček a přidáš další dva páry světel.

Ale samozřejmě záleží, jestli máš charisma spojené spíš se sebevědomým chlapíkem v obleku, nebo s vysmátým huličem ;-)
Avatar - white label
28. 8. 2014 21:14
Re: Maximální exhibicionista
Souhlas, zejména s tím prvním odstavcem.