tak mozno by to chcelo uviest ineho konkurenta a takeho ktory ma manual ;-) .... uz len z hladiska ferovosti porovnania dynamickych hodnot by to bolo lepsie riesenie
Chapu.
Mel jste moznost si sednout do Juke kdyz jej nedavno kolega testoval? Jsou plasty ve stejne (ne)kvalite nebo je na tom Note jeste hur?
Jinak jak bych autu pul hvezdy pridal tak vam bych pul hvezdy ubral >:-[] Kratke pane Micka, kratke. Chapu ze auto.cz chce vydavat nove testy kazdy den (kde podobnou kadenci konkurence nezvlada), ale zase tim trpi obsaznost testu.
Mno nic, jako nazor vazeneho ctenare si jej jiste vemete k srdci a priste(!), priste to bude delsi >:D
Juke jsem si prošel a vyjde to stejně. Ony nejsou nekvalitní, naopak si myslím, že budou dlouho vypadat stejně, ale jinak zdařile navržený design tím trochu ztrácí šmrnc. Japonci to ale zkrátka dělají takhle...
Japonci? Fabia III nemá měkčené plasty též a tam jste se nad kvalitou interiéru rozplývali jak máslo na pánvi >:-[] U Rapidu je tvrdý interiér taky podle vás kvalitní (ačkoliv plasty jsou hodně laciné a náchylné na poškrábání). Octavia má vvrdé plastové výplně celých dveří...
Tak proč zase to "japonci to takhle dělají" :-O ? Dělají to tak téměř VŠICHNI.
Koukam, ze pan Micka na tyhle poznamky nejak nereaguje... No jo, jako jsou koncernovy kW silnejsi nez ostatni, i nemeckej tvrdej plast je kvalitnejsi nez ten japonskej... :-)
Souhlasil s tebou a z tvého příspěvku čtu, že tvrdé plasty => nekvalitní interiér. Viz: "Fabia III nemá měkčené plasty též a tam jste se nad kvalitou interiéru rozplývali jak máslo na pánvi" A na rozdíl od kilowattu, není plast jako plast, tvrdý, nebo měkčený.
Pokud se Futuristy dotklo, že jsem to napsal pod něj, tak se omlouvám. Nebo snad to, že jsem si snad jeho příspěvek mylně vyložil jako přitakání. Otázka nebyla ani mířena na konkrétního člověka, v daném bodě diskuze mne zkrátka napadla.
Citoval jsem snad část o Rapidu? Klidně ses mohl snažit říct, že i bez měkčených plastů může být interiér kvalitní, ale redaktor, jak to čtu, má problém s provedením (povrchová úprava atp.) - nevypadá to tak dobře. Naopak píše: "Ony nejsou nekvalitní..."
Note se mi designem velice libi, prid auta je designove napadita a pritom nepusobi rusive, velice povedene. Navic super, ze zad tematicky ani provedenim nezaostava.
Kompresorova jednadvojka vypada jako povedeny motor, tady se ucte kluci od citroenu jak ma vypadat 1.2L trivalec v roce 2014 a DS3 se vam bude prodavat o rad lip.
Prostornost perfektni. Klasicky chalupar odveze naprosto vse se spotrebou podobnou k hospodskyma legendama opredene 1.9tdi. Celkove myslim, ze u starsi generace by auto mohlo mit velky uspech. Zamrzi tvrde plasty v interieru, ale jestli je to srovnatelne s Jukem tak sice davam jednu hvezdu dolu, ale 4 hvezdy z 5 tam za zbytek vlastnosti ponecham. :yes:
No dle testu si clovek udela tak max obrazek o subjektivnich pocitech testera, dle dat je ale kompresorova jednotka o 2s rychlejsi z 0-100 coz neni zanedbatelne a jiste bude pruznejsi + usetreny litr az litr a pul (na dalnici) pozna v penezence kazdy, vzdyt to taky je usetreno az 25% nakladu za palivo. V tom svetle mi neprijde priplatek 35tis jako neco co bych nedal, naopak.
No a ma poznamka o citroenu se prave vztahuje na jeho zakladni dva atmo motory v DS3 treba: jedou podobne ale zerou vic.
Myslím, že kvality tohoto vozu dost nevyzněly. Objektivně vzato ve třídě jde najít lepší vůz stěží. Atraktivnější? Ano, to bezpochyby ano, třeba Clio.
Ale vůz, který je kvalitní, prostorností vyniká a nabízí solidní variabilitu, navíc je reálně schopný jezdit za všech okolností pod 6 s dostatečnou dynamikou?
tak urcite:-) Nissan dokaze udelat hezky interier, viz treba novy Qashqai, nova Tiida ci Altima. Nicmene , Note , Mcra ci predchozi Qashqai, skutecne takovy trochu "trznicovy"interier z 90.let. Pritom Note vypada celkove velmi pekne.Skoda, ael chapu , ze pro nekoho to muze byt v pohode.