Tak to, že Francouzká auta jsou šmejdy ti potvrdí každý, kdo měl zkušenost. To je prostě fakt. Dacia má tu smůlu, že je součástí Francouzkého koncernu. My můžeme jenom děkovat všem svatým, že se to tenkrát nestalo Škodovce.
Mám každodenní francouzskou zkušenost a musím potvrdit, že zde píšeš neustále nesmysly. Chápu, že jsi se spálil, ale fakt to nesváděj na francouzská auta. Ta za tebe opravdu nemůžou...
je dnes defakto "nejprogresivnější" značka. Před pár lety byla "na umření" a teď má zhruba stejně široký výrobní program jako Škoda - chybí velká limuzína, zato má 7-mi místné MPV. Třeba jsem teď viděl před obchoďákem vedle sebe Dokker a Roomster - zatímco Roomster je takové podivné nepraktické "čudo" s pouze naznačenými šoupačkami, Dokker je tak nějak plnohodnotnější. Prostě velké praktické auto, které si na nic nemusí hrát. Stejně tak obrovská Lodgy. S těmi plasty vypadají ještě o něco praktičtěji. Takže Dacii fandím aby prodeje stále rostly, protože je to dnes už asi jediná skutečně "lidová" značka, ostatní dříve dostupné značky kašlou na praktičnost a jen se snaží prodat pár laciných cetek za přemrštěné ceny. Kvalita je taky v pohodě - strejdovo staré MCV už má nalítalo přes 100 tisíc, dost často s karavanem a nic se tam nevysypalo.
levné plastové díly šly vytrhnout rukou - škoda, že chybí foto. Na fotkách je vše slícováno také dokonale, tak nevím, zda redaktoři nepopletli názvy a netrhali FIII. Na druhé straně, každý plast, který je nacvaknutý musí jít vytrhnout rukou (pokud jde uchopit) nebo nějakým přípravkem. Ochranné prvky dveří na Kaktusu jdou měnit ručně. Jak se ale pozná levný plast, to nevím. Většinou je u všech aut stejný polyuretan a něco málo polypropylénu nebo polyetylénu. Jiný "plast" se nepoužívá. Na spínačích je použit termoset, který je také u všech aut stejný a většinou od stejného výrobce, Tudíž plasty ze zlata mají akorát šodovky, ostatní auta ne.