Paříž 2014
Gangrel
4
to není možný, "voni" to fauvé musej narvat i do příspěvku o Dacii... :-!
Gilgit
Chlebodárci je treba se nejak zavdecit.
Vyzerá to pekne. Za ty prachy no nekup to. >😁
Tak musím říct, že tohle se Dacii povedlo :yes:
jj, naprostý souhlas. Bohužel, francouzká kvalita zůstává. Takže finalně nelze jinak než 8-s :no:
máš aj nejakú súčasnú skúsenosť, alebo furt budeš omielať o vylietanej P306 :-!
Tak to, že Francouzká auta jsou šmejdy ti potvrdí každý, kdo měl zkušenost. To je prostě fakt. Dacia má tu smůlu, že je součástí Francouzkého koncernu. My můžeme jenom děkovat všem svatým, že se to tenkrát nestalo Škodovce.
Gilgit
Tak to, že maros je diskusní šmejd ti potvrdí každý, kdo měl zkušenost.
Mám každodenní francouzskou zkušenost a musím potvrdit, že zde píšeš neustále nesmysly. Chápu, že jsi se spálil, ale fakt to nesváděj na francouzská auta. Ta za tebe opravdu nemůžou...
Gilgit
Na rozdíl od redaktora, ze verze Stepway opticky modelu Lodgy pomohla, i kdyz samozrejme zádný zázrak se s tím udelat nedá. Ale to je na okraj, kazdý má jiný vkus.
Nepresná je ovsem následující informace :"Kvůli tomu Dacia rozhoduje, že jeden z těchto vozů skončí." Pripomínám, ze nekolik dní pred parízským autosalónem nekterá média (Les Echos, Automotive News) psala, ze Renault (nikoliv Dacia) uvazuje, zda by nekterý ze trech modelu Lodgy, Dokker a Logan MVC nemel skoncit. Lodgy by byl logický kandidát, prodej v jeho segmentu sel dolu, Lodgy nesplnuje ocekávání firmy Renault a manazeri firmy Renault sami priznávají, ze mnoha zákazníkum se design Lodgy nelíbí. Momentálne ovsem není nic rozhodnuto,. Pokud je predstavena verze Lodgy Stepway, tak je logické ze zároven nebylo rozhodnuto o konci toho modelu.
Nepresná je ovsem následující informace :"Kvůli tomu Dacia rozhoduje, že jeden z těchto vozů skončí." Pripomínám, ze nekolik dní pred parízským autosalónem nekterá média (Les Echos, Automotive News) psala, ze Renault (nikoliv Dacia) uvazuje, zda by nekterý ze trech modelu Lodgy, Dokker a Logan MVC nemel skoncit. Lodgy by byl logický kandidát, prodej v jeho segmentu sel dolu, Lodgy nesplnuje ocekávání firmy Renault a manazeri firmy Renault sami priznávají, ze mnoha zákazníkum se design Lodgy nelíbí. Momentálne ovsem není nic rozhodnuto,. Pokud je predstavena verze Lodgy Stepway, tak je logické ze zároven nebylo rozhodnuto o konci toho modelu.
Manažeři Renaultu by měli spáchat rituální sebevraždu, jen tak by odčinili, co napáchali. ;-\
Gilgit
marosi, kdyz se clovek podívá na francouzský prumysl, at jiz je to prumysl automobilový, vlaky TGV a jiné veci, a potom se precte ty nesmysly které píses, tak je celkem jasné tu rituální sebevrazdu bys mel spáchat spís ty. Na tom nic nemení fakt, ze se nekdy nejaká firma dostane do problému.
Tvoje slova "Dacia má tu smůlu, že je součástí francouzkého koncernu", jiste myslís jako legraci, protoze objektivne videno je to nesmysl.
Pokus se osvobodit tvuj mozek o tech chorých, smesných a objektivne vyvratitelných antifrancoouzských zvratku a zacít se chovat normálne.
Tvoje slova "Dacia má tu smůlu, že je součástí francouzkého koncernu", jiste myslís jako legraci, protoze objektivne videno je to nesmysl.
Pokus se osvobodit tvuj mozek o tech chorých, smesných a objektivne vyvratitelných antifrancoouzských zvratku a zacít se chovat normálne.
je dnes defakto "nejprogresivnější" značka. Před pár lety byla "na umření" a teď má zhruba stejně široký výrobní program jako Škoda - chybí velká limuzína, zato má 7-mi místné MPV. Třeba jsem teď viděl před obchoďákem vedle sebe Dokker a Roomster - zatímco Roomster je takové podivné nepraktické "čudo" s pouze naznačenými šoupačkami, Dokker je tak nějak plnohodnotnější. Prostě velké praktické auto, které si na nic nemusí hrát. Stejně tak obrovská Lodgy. S těmi plasty vypadají ještě o něco praktičtěji. Takže Dacii fandím aby prodeje stále rostly, protože je to dnes už asi jediná skutečně "lidová" značka, ostatní dříve dostupné značky kašlou na praktičnost a jen se snaží prodat pár laciných cetek za přemrštěné ceny. Kvalita je taky v pohodě - strejdovo staré MCV už má nalítalo přes 100 tisíc, dost často s karavanem a nic se tam nevysypalo.
levné plastové díly šly vytrhnout rukou - škoda, že chybí foto. Na fotkách je vše slícováno také dokonale, tak nevím, zda redaktoři nepopletli názvy a netrhali FIII. Na druhé straně, každý plast, který je nacvaknutý musí jít vytrhnout rukou (pokud jde uchopit) nebo nějakým přípravkem. Ochranné prvky dveří na Kaktusu jdou měnit ručně. Jak se ale pozná levný plast, to nevím. Většinou je u všech aut stejný polyuretan a něco málo polypropylénu nebo polyetylénu. Jiný "plast" se nepoužívá. Na spínačích je použit termoset, který je také u všech aut stejný a většinou od stejného výrobce, Tudíž plasty ze zlata mají akorát šodovky, ostatní auta ne.