kratka verzia sa mi celkom dizajnom pozdava a je to vcelku stylovka ale tato predlzena je ozaj trosku akoby umelo "dorobena" a nema uz tu jednoliatost kratsieho celku .... ale zase kto potrebuje maxikufor asi nepozera na superdizajn a styl a tak v pripade tohto stahovaka uz bude skor asi vitazit rozum ako srdce ... chapem ze mnoho ludi v praxi pojde prave do neho iba kvoli kufru... lebo urcite to nebudu tie kukadla ani dizajn ani nejaka povest znacky ;-) ... xlv by mohol prekvapit ... 720 litrov je ozaj slusne cislo ... neviem ci vobec mame aj nieco podobne rozmerovo aj cenovo s vacsou hodnotou kufra ....
preco sa zase kazde nove SUVecko ukazuje v tej pompeznej bielej ( navyse to cele vizualne zazdili tie tmave kolesa ) ... ked v ostrej cervenej na striebornych elektronoch bude aj toto "dorobene" xlv ovela krajsim kuskom ako v tej bielej... ale to je jedno ok.... dizajn tu nebude hlavne lakadlo a dovod na kupu...
Tipujem, že toto bude primárne určené skôr na domáci kórejský resp. druhý domáci indický trh. A tam ten design asi veľmi nikto riešiť nebude. Prednosť má úžitková hodnota oproti obstarávacej cene a prevádzkovým nákladom.
Já asi moc příspěvků, kde bych chválil korejský auta neprodukuju.
Ale je ve mě asi dost úchylná část, které se líbí SsangYongy. Od Mussa přes Korando až po Rhodius. Já vím, že je to obludnost, ale nemůžu s tím nic dělat....
Prostě jsou tak ujetý, že to chce uznání. Fakt vostrý. >:D >:D >:D
sem tam stretnem to "najnovsie" korando na nejakych ruskych alebo ukrajinskych znackach kdesi pri obchodakoch ( ale bolo aj u nas isty cas v predaji pred par rokmi ) a podla mna je tento model taka sikovna kulicka.... stale moc pekne auto .... nie kazdy ssangyong je zase podivny a vizualne extremny .... najdu sa aj pekne kusky ;-) .. korando je inak vcelku oblubene v britanii co viem..a yongy jazdia v slusnych poctoch aj v spanielsku .... pomaly sa tie modely dostavaju do povedomia a k zakaznikom... len skoda ze u nas je ssangyong vlastne uz odpisany.. ale snad sa vrati... veril som ze pride tivoli aj k nam ale nic... skoda... ale hadam sa casom vratia aj do strednej europy ... ved taky rexton je dodnes velmi slusny offroad... a co na to ze je stary... ani taky defik nebol novinka ale obcas treba aj taketo vozy... vozy na prakticke pouzitie...
mne sa napriklad model tivoli paci... ale toto xlv je ozaj uz "opat" kusok zvlastne ... ale kedze je to ssangyong tak to uz kazdy berie v pohode ... ze tak to ma byt >:D
Mozna, že se to pár uchylum bude líbit,ale normální většina by po takovém monstru netouzila. Škoda, že jsou u SsY nepoucitelni, ale dělají si to sami. Myslím, že navrhnout pekne nebo osklive auto dá stejnou práci ....
V tomto prípade budeš ten úchyl ty, dizajn tohto Ssangyongu nie je pekný, ale nie je na ňom nič, čím by sa nejak zvlášť líšil od konkurencie. Proste ide s dobou, v ktorej je zaujímavé a hnusné to isté...
Zepredu se mi to vcelku libi, interier me nijak neurazi. Kde vzali tech 720 l v zavazadlovem prostoru, to skutecne nevim (ze by kouzla s dvojitou podlahou jako u Skodovek atp.?). Ovsem bocni pohled a zezadu je to opravdu velka obludnost. Ta kola asi nejsou nejmensi, ale proc cerna, kdyz ta barva opticky zmensuje? Ty hektary plechu vlastne uz od b-sloupku jsou hodne dekadentni.
A dotaz na autora ... plasty tvrdi? Tak kdybychom to ozivotnili, tak mozna plasti tvrdi:-) Nic ve zlem, stane se.