Zatím jsem měl možnost vyzkoušet jenom jednoturbový hatch na několika stech km. A podle toho si umím představit, že tohle bude hodně zajímavá rodinná alternativa. Kdo dneska půjde pro Octavii Kombi s uchrchlaným pětikvaltovým 1.6 TDI je jouda. Astra i v jednoturbu je tišší, rychlejší i úspornější. A fantastická inteligentní světla nebo navi jsou taky někde jinde, než obstarožní xenony v Octavii. Je toho víc.Famózní příplatkové Komfortní sedačky. A zajímavý věci do výbavy za rozumnou cenu.
A tohle píšu, i když Opel nemusím.
Po strašné dynastii děsivých dieselů od Opelu je tohle hodně dobrá zpráva a jestli se Opel opře do Insignie jako do Astry, máme tady renesanci jedné už polomrtvé evropské automobilky :yes::yes::yes:
Jel jsem v Irsku Golf z půjčovny. Motor vcelku ušel ale kombinace řízení vpravo a 5-kvaltu byla opravdu dost bídná ....... Jsem pravák. Nakonec jsme ale takhle projezdili celé Irsko ... :-)
Opel už se rychle zotavuje. 1,6 CDTi je jejich opravdu první diesel, ostatní bylo od Fiatu (1,3, 1,9, 2,0) nebo od Isuzu (1,7, 2,0, 2,2). Užitková vozidla mají stále motory od Renaultu (1,6, 2,3) nebo Fiatu (Combo 1,6).
Je vidět že od 1,6 jsou velká očekávání, JIŽ nahradil 1,3 / 1,7 / 1,9 / částečně 2,0 a povedl se.
BRAVO !!!!!!!!!!!!!!
No mít cizí motory je ekonomicky většinou výhodné. Ale hrdost na značku je tatam, imidž v háji (nyní zkouší motory BMW Toyota) a nakonec nikdy nedostaneš přesně co chceš.
Musím to vyzkoušet, naposledy jsem zkoušel malý 1,5 SKY - D Mazda - úžasné. Tichoučké, brutálně silné. Pokud bude 1,6 CDTi podobně povedený nebo dokonce lepší, není divu že prodeje dieselů v Evropě zůstávají stabilní.
PS - Opel nasadil od začátku DPF/SCR - s touto kombinací se dají nízko držet jak emise CO2 tak emise NOx - skvělý a chytrý tah od Opelu.
Nijak přehnaně nebudu obhajovat Octavii, ale 1,6 TDi je "vstupní" motor a máš možnost jít do 2,0 TDi, kde si bude stěžovat opravdu jen málokdo...
Každopádně je potřeba novou Astru pochválit, jde komplexně o velmi povedený model a věřím, že Opel bude v nižší střední hrát jedny z prvních houslí ;-)
Jo no...když si u novýho auta přihodíš skoro 100 litrů, tak máš 2.0 TDI....
Co jsem tak viděl, tak i dost firem cpe do služebních aut ty 1.6 diesely, které během pár let zaplaví bazarový trh.
Nevím, jak moc velký rozdíl v odhlučenění a interiéru má Octavia a Fabia 2, ale v té Fabce je to s tím motorem utrpení.
Diesel v autě nižší střední třídy je blamáž bez ohledu na typ nebo značku... Je to nepohodlné, neekonomické a jako bonus je to i pohroma pro životní prostředí (hlavně prosím nereagujte sazemi z TSI, to už je už příliš ohraná písnička)
Video? Tie amaterske videa co sem davaju su uplne ubohe a nic nehovoriace. Sem chodim len sporadicky kvoli textu, videa su des a hruza. Na videa treba chodit [odkaz] , kde clovek najde naozaj nezavisle informacie a dojmy.
Kubo samozrejme tiez.. Inak dobre videa ma slovensky autozurnal, co chodi na TA3 s Misom Karpatom. Tiez pekne spracovane videa, maju aj YT kanal, kde hned v sobotu zverejnuju cely diel.
V nižší střední je hodně živo, nejsou zde prakticky nepodařené modely až na Focus, který vypadl ze hry a jakýs takýs smysl dává především v ST...
Nicméně Opel ostatním doslov vypálil rybník. Nová Astra možná není tak extrémně univerzální nabídkou jako Golf, Octavia a Leon, ale celkově je o generaci modernějším a vyspělejším vozem, přestože by měla touto generací mazat manko... Ne, nová generace Astry tak nějak přeskočila jednu vývojovou etapu a je na absolutním třídním vrcholu.
Astra :yes::yes::yes:
P.S. Další, kdo dvoulitrový diesel hodil přes palubu. Tvrdím to stále - dvoulitr je v téhle třídě a výkonu přežitkem doby. Renault s 1.6 dCi předběhl ostatní, Opel se přidává nyní... Tak za 5 let to dojde i koncernu VAG, do té doby se budou majitelé Octavií hrdě plácat, jak jejich dvoulitrová Oktáva s obstarožním dvoulitrem hraje první housle >:D >:D
JJ, Opel se zvedá, ale ještě ten marketing. alespoň v ČR. Virtuální věčně akční ceníky, trapnejch 24hodin Opel, kde se vyprodávají auta za stejný ceny co celej rok. (je to tak, kdo nesouhlasí, neví nic) anebo ležáky na skladě. To všechno je trošku out, když už auta jsou dobrá.
Co naplat, když my fanoušci a stejně tak novináři astru chválí. Co naplat, že je Astra auto roku. Když paka z českýho zastoupení nemají na webu dostupnej konfigurátor. Kolik už měsíců se to auto prodává? A když jdem jim to napsal, odpověděl mi nějakej klaun, že to není tak lehký a bla bla. To o něčem vypovídá. Minimálně to kazí dojem ze značky hned při prvním webovým čuchnutí. Pokud nezvládnou tohle, kolik ještě věcí, které konkurence zvládá, nedávají? ...Škoda
Tohle je společné s Renaultem. Já se domnívám, že to je dáno porevolučním vývojem, kdy po revoluci tu byl prázdný trh a auta začal prodávat kdejaký blb. A v rozkvětu to fungovalo, pečení holubi sami padali, auta se prodávala takřka sama a dealeři prosperovali.
Jenže pak se někdo rozhlédl a zamyslel, vznikla krize (která tu stále bují jak nádor), a rázem bylo po prodejích... Dnes by se měli díky nasycenosti trhu snažit zlepšovat péči o zákazníky, pracovat na komunikaci se zákazníkem a pracovat na kvalitě vlastních služeb. Jenže mezi těmi dealery jsou stále ty stejné, porevoluční rychlokvašky... 8-s8-s
Vše nádherně vynikne při porovnání se Škodou a jejich stránkami, konfigurátorem... Informace člověk získává okamžitě, stránky jsou rychlé, přehledné, struktura plochá, takže požadované informace má člověk na jedno dvě kliknutí...
Pak se člověk podívá na web třeba Citroenu a chce se mu brečet >:-[] Ne kvůli obsahu, ale kvůli té formě...
Tak za tu prvni větu si naliskej , no naliskej to je na pořadnou ranu. Napsat že v teto třidě nejsou nepodařene modely až na Focus ktery patři ve třidě k tomu nejlepšimu , muže napsat akorat tak absolutni trotl. Tahle nova Astra je pro obyčeny dav opravdu dobry mix ale kvalit Focusu nedosahuje ani nahodou. To v čem vynikala předchozi Astra jako komfort či odhlučněni zde nova ustoupila a v oddilu jizda akorat tak došlo ke zlepšeni ktere ovšem na tu špičku rozhodně nestači. Prostě levnějši řešeni a uspora ktera nejde na prvni pohled znat se někde musela projevit.
Focus má klady, ale mizérie v interiéru jej sráží. Tak to zkrátka je a současná generace se z toho nikdy nevymaní. Ostatní konkurenti v zásadě nemají slabá místa, FOcus jednoznačně slabé místo má. Takže nafackovat by si měl maximálně tak Ford :-!
V nižší střední třídě jsou i přes svý stáří dvě auta, se kterými se musí jakýkoliv nováček popasovat: Golf a Focus
Současný Focus je mimochodem výborný auto, bez ohledu na to co tu tak trochu platonicky píšeš. ;-)
Ano, ale jedině Focus měl příšernou kvalitu materiálů a naprosto prohospodařenou prostornost. Kvalita se s FL v zásadě vyřešila, prostornost přirozeně ne.
Příšernou je zřejmě zbytečně silné slovo, ale kvalita zpracování interiéru je u Focusu opravdu výraznou slabinou už od jeho I. g. Viděl bych to spíš na třídní podprůměr..., teď po faceliftu sice mírné zlepšení, ale i tak to sotva stačí na průměr.
To platilo zejmena u prvni generace Focuse. Ten součastny je na tom lepe než takovy G6 a to docela evidentně. Za mě hlavni slabina interieru nejen Focusu byly předni sedačky.
No ja si třeba pod zpracovanim představuji i to jak je interier oddolny vuči pazvukum a zde G6 a teď nemluvim jen za sebe nebyla žadna slava. Pokud bych měl hovořit o zapracovani ruznych lišt , pasovani přechodnych časti atd. tak u moji G6 třeba nepěkně nelicoval deklik z boku kde jsou pojistky nebo rozdilne spary na sloupku řizeni.Tohle třeba u Focuse nenajdeš.
No , ale to už bude spiš o vkusu atp.
Když , ale budu konkretni tak např. takove madla dveři u G6 byly dosti chatrne a skřipaly jen se na ně člověk podival. Středovy panel na tom nebyl o moc lepe. A pak takove přechody teplot , interier dal pěkně najevo. Ikdyž po par metrech byl klid. Ostřejši jizda v zatačkach mu taky nedělala dobře. A to si někteři uživatele stěžovalo na ruzne pazvuky i během normalni jizdy. Tohle třeba teď ve Focusu vubec neznam. A upřimně jsem dost zaskočen protože jsem to od Fordu nečekal. U něj mě , ale kladně překvapuje vice věci po tom co jsem několik roku vlastnil prvni generaci.
Možná jsem mě napsat spíš - cítíš to, než cítíš se.
Aha, takže ty už nemáš G6, ale současný Focus. Tak tos měl říct hned.
Víš co je zajímavé, že v době kdy si měl G6 jsi jej tu mnohokrát obhajoval "do krve" a absolutně žádnou kritiku jsem od tebe na něj nikdy nečetl, naopak. Kdyby ti tehdy kdokoli napsal, že má Focus lépe zpracovaný interiér, než G6, tak vyletíš jak čert z krabičky a nejednou, když máš pro změnu aktuální Focus se dočítám, že tvůj G6 byl vlastně křáp a hvězdou je pro změnu Focus, kterého máš shodou okolností zrovna v garáži. >:D
No, nic ve zlém, jen slušný příklad syndromu vlastní garáže... >:-[];-)
Hele na Golfa jsem tu napsal kritiku , to si dobře pamatuji , ale v jine oblasti , hlavně co se jizdnich vlastnosti tyče. Jinak ty vyše zminěne věci ja neberu jako nedostatky a je to spiš takove porovnani. Jinak podrobněji co a jak chodim psat na jine forum a tam nejen tohle zaznělo. Stejně tak jako věci ktere se mi teď nelibi na Focusu. O něm jsem i zde něco napsal , ale jak pišu , hlavně chodim a přispivam jinde. Kdybych tohle měl brat jako kritiku tak jsem při vybirani auta vynechal salon VW a to jsem neudělal ikdyž jsem skončil u Forda. Kvality Golfa znam stejně tak jako jsem prošel jine salony.
Právě kvalita zpracování (nikoli designu) interiéru jedničky dobrá rozhodně nebyla, přečti si dobové recenze, nebo uživatelské recenze. Ano, facelifty to zpravidla (částečně) zachraňovaly, ale nikdy to "nevytrhly". ;-)
Přestože se mi konkrétně FoFo II po faceliftu vyloženě líbil a celkově mám pro Focuse něco jako slabost, tak bych řekl, že interiér u něj musíš spíš přežít než si ho užít. No a facelift dvojky, ehm, no [odkaz]
Ale nejvíc mě drtilo "vylepšení" přístrojovky v oblíbené fordovské stříbřence.[odkaz] ;-)
Tak u jedničky byl hlavně problem pro olizovača , protože neměla žaden měkčeny plast a to ani Ghia. Pokud jde o zpracovani tak je pravda , že to nebylo na nejhorši urovni. Jinak u Fordu platilo , nevim jak je to dnes , že zakladni vybavy byly dost ošizeny nejen interierově , ale např. na tlumicich materialech.
Sakra . už je to dlouho co jsem měl jedničku focuse. Ale je fakt , že interier byla jedna z jeho největšich slabin. Mě osobně na něm nejvic vadili předevšim sedadla. Když jsem přesedl do G6 tak jsem byl doslova v raji.
Tak já miromena zrovna moc nečtu, na můj vkus až příliš "předvídatelné" reakce, ale aspoň už vím, proč se (nejen) interiér Focusu najednou tak zásadně změnil k lepšímu... >:-[];-)
To bylo na mou žadost. >:D
Ale važně pro mě velka změna , už po prvnim seznameni , kdy jsem si řekl , že to snad ani neni Ford a po usednuti jsem malem vyběhl před salon jestli nejsem nahodou u VW. >:D
Ale neboj u všech modelu to zřejmě platit nebude. Trochu jsem si prolezl i Fiestu FL a tam to vypadalo , že je vše při starem.
Jako ve směru , že nižši středni je v evropě vic pod drobnohledem ? Jinak mě u Fiesty zaraži jeji dlouhodobe vysoke prodeje. Osobně bych v teto třidě určitě po Fiestě nešahl a zde bych dal přednost i Fabii ač cokoliv z MB jsem si zakazal.
Ty jsi dokazal leda tak velke kulove a ani se neni čemu divit , když je realita jina. Až budeš při smyslech tak se ještě jednou zajdi posadit ať pořad neopakuješ stejnou blbost. Mě to stačilo jednou zrovna u těchto 2 aut...
A to nehovořim o tom , že v teto třidě jsou zastupci kteři dokaži byt ještě skromnějši. Opět osobni zkušenost. Takže Focus mizerie a pak tu mame zřejmě total error.
jistě, tento jediný test sem dáváš neustále... A jediné co z testu vyplývá je, že to místo je podélně opravdu srovnatelné. Což je pochvalou pro Fabii, ale těžkým KO pro Focus 8-s
Mam ti tu snad nafotit čisla kde se např. ve srovnani s G7 piše o rozdilnosti před koleny 3cm ? Je to jak je pro většinu prokoncernovy platek ve SM. To že podelna prostornost je slabina Focusu je jedna věc , ale dělat z toho něco co neni je prostě tvoje zbožne přani.
Taky se mi libi jak si s přichodem Megana z něj dělal jasnou trefu a dělo třidy a najednou se ti to začina svinsky rozpadat. A to si vem , že u toho Megana to vypada na amputaci chodidel a při nastupovani musiš prodělat akrobaticky kurz.
Ty seš zralej na chocholouška. Ve srovnávačce Golf/Megane je malá kabina Meganu nepodstatná, protože dobře a pohodlně jezdí atd. Ale Focus s téměř identickou prostorností"prokoučoval jednu ze zásadních disciplín" a vypadl ze hry. >:D >:D >:D
Kurňa miromene, přestaň psát "tim svym kratkym haviřovskym zobakem", kdo to má po tobě číst :-!
P.S.: Já si nemyslím, že je Focus nepodařený model, a to mám tvojí "oblíbenou" Toyotu. Jen mám pocit, že je u hatchbacku trošku menší kufr než u konkurence. A už taky není takový odstup v podvozku jako byl mezi Focusem 1 (vlastnil jsem ho) a zbytkem světa.
Ale nepovedený fakt není, ale ani bych nenapsal, že je nejlepší. Tak to k.rva ani omylem! Dneska se ty rozdíly postupně stíraj, ať chceš nebo ne.
Nicméně urážet někoho, že je trotl, kvůli jinému názoru fakt nemusíš, OK?
S moji ČJ těžko něco udělam....bohužel.
Jinak pokud jde čistě o podvozek jedničkoveho Focuse , tak ja ho až tak bombasticky nevidim. FOFO1 byl předevšim řidičske auto.
No uraženi. Když jsem četl ten blabol , tak mi zustal rozum stat. Tohle napsat nějaky "buzik" na e-mimino tak se tomu možna zasměju. Auto ma sve kvality předvest hlavně za pohybu na silnici , tedy tam k čemu je určene. A zde nejen Astra za Focusem pokulhava. A to je dalši věc na kterou mam jiny nazor než ty. Stale jsou mezi ruznymi modely ve třidě dost velke až zasadni rozdily. To že se auta k sobě přibližuji už se piše pěkně dlouho , stejně tak jako to že dnešni auta prd vydrži.
to miromen: já když čtu tu tvojí "kratkou" češtinu, tak mám před očima kámoše z Ostravy a úplně ho slyším :-)
Hele ten podvozek Focusu 1 - nesrovnávej s dnešníma autama, ale s těma, proti kterým tehdy stál. A to musíš uznat, že to bylo jak z jinýho světa. Osobně bych Focuse klidně mohl, ale schválně mi poraď co za motor proti Astře 1,4 Turbo 92kW.
Protože jak Opel tak Ford jsou auta, kde dostanu slušnou slevu při koupi :-)
P.S. Nikde jsem nenapsal, že je Astra lepší než Focus, jen tak mimochodem :-)
Neboj nesrovnavam s auty ktere jsou generačně nove. Ale třeba naklony karoserie u něj byly docela velke a v tomhle směru razantně pomohlo sniženi podvozku. Např. Astra G se tolik nenaklaněla. Ani přilnavost mi nepřišla buhvi jaka. Naopak takova ovladatelnost byla skvěla a řidič měl pocit , že řidi auto o třidu niže. Z tuha jdouci pedaly pro mě parada , tužši řizeni ktere bylo pro někoho nekomfortni byl pro mě valky klad.
No proti opli 1.4T 92kw Focus nic nenabidne. Musiš vychazet z toho co je.
"nejsou zde prakticky nepodařené modely až na Focus, který vypadl ze hry"
Fordy nemusím, ale tohle je blábol. V čem je natolik děsný, že ho řadíš mezi nepodařené, zatímco prakticky zbytek konkurence mezi podařené?
"nová generace Astry tak nějak přeskočila jednu vývojovou etapu a je na absolutním třídním vrcholu"
Kterou vývojovou etapu přesně Astra přeskočila? O co v ní šlo?
Absolutní třídní vrchol by znamenal, že je Astra nejlepší ve všem. Což tedy rozhodně není.
"dvoulitr je v téhle třídě a výkonu přežitkem doby"
Ale no tak. Nevidím důvod proč hanit šíři nabídky. Je to o povedenosti motoru, nikoliv jeho objemu. Kdyby byl v Astře třílitrový naftový šestiválec, který by byl výborně sladěn se zbytkem auta, rozhodně bych to kvitoval jako dobrou nabídku.
Přeskočila vývojovou etapu generace neúměrného katování costů a šla rovnou do generace, kde je vše uděláno s rozumem a citem. Přeskočila vývojovou etapu zoufalého infotainmentu při přechodu z tlačítek.
Astra je moderní, ale modernost není na obtíž. Nabízí skvěle se hodící a praktické výbavové prvky, které jsou reálně pořízeníhodné. Prostě se nehonila za holubem na střeše, ale veškerou péči věnovala zajíci v hrsti. A jak je vidět, je to znát.
Jak Astra přeskočila generace? Googlite nenech se vysmát, takhle se píše za chlebíčky, ale ne s rozumem.
Astra je solidní auto a vedle Mégane nejnovější počin ve třídě. Takže to chce schladit hlavu. Letos velky FL Golfu, příští rok nový Focus. Taky Civic, C4...
Takže fakt, že Astra zapůsobila interiérem někoho je potřeba brát z tohoto pohledu. Je to takový krok, že udává ton na budoucích 6 let?
Ne, Googlite tím si nejsem jistý, tím, že tu Rohypnol popisuje teoreticky svý nadšení, protože se mu auto líbí a vydává to nesmyslně za objektivitu si jistý jsem ;-)
"interiér Opelu stál na naprostém vrcholu už v předešlé generaci"
Ty jsi jak kafemlejnek. Naprostý vrchol? Tedy mezi mainstreamem úplně nejlepší? Jak tohle víš? Podle čeho to hodnotíš? Máš zkušenosti s veškerou konkurencí, že tu smažíš takové jednoznačné soudy?
Takže nakonec jde jen o tvoji dojmologii? Ono to z těch tvých příspěvků totiž vůbec nevypadalo. Trefně to napsal webpaja, jako kdybys dělal na brožuře pro Opel. Úplně stejně nablblé a naivní texty, jak jsi před časem stvořil v té otřesné oslavě Tucsonu na blogu.
A co víc bych asi měl pro objektivní porovnání udělat, než osobně vyzkoušet?? To si představuješ chemický rozbor plastů nebo co jako?? Nebo sehnat 1000-hlavé stádo do autosalonů a dělat statistický rozbor??
Na to, abys zjistil, ze interier Focusu stoji za prd nemusis cekat na novy. Vzdycky to tak u Fordu bylo. A jestli se to zmeni, pravdepodobne zase uberou nekde jinde (jizda) a spadnou mezi ostatni, kde vzdycky povede Golf, protoze te proste "nicim nena.ere". Mel jsem Focuse II, mam S-maxe a objednany novy Galaxy. Ale urcite ne kvuli kvalite interieru :-).
Bohajeho to myslíš vážně? Teď se tedy obyčejné mainstreamové Astry, připravené pro prodej milionům lidí, dělají s rozumem a citem? Není náhodou třeba ještě šlechetné srdce na pravém místě a dýchnutí poctivosti každého robota a dělníka?
A předpokládám, že konkurence v generaci, kterou u Opelu tak chytře přeskočili, bouchala ty své popelnice bezcitně ad hoc z dílů, co jim nahodile přistávaly na páse... Nezlob se na mě, ale píšeš neskutečné bláboly.
Nebo tohle: "Prostě se nehonila za holubem na střeše, ale veškerou péči věnovala zajíci v hrsti."
Kde jsi na tohle přišel? Odkud víš, že VEŠKEROU PÉČI věnovali u Opelu "zajíci v hrsti"? Že tedy za "holubem na střeše" neudělali ani krok. Dělal jsi na vývoji? Měl jsi v garáži novou Astru rozebranou do posledního šroubku?
Jo, takže kde konkurence nahradila víceprvek torzkou u základních modelů, má ji Opel u všech modelů. Kde Ford dává jako základ foukaný litr, dává ho Opel taky a k tomu s 5MT. Kde má Renault jako atmo alternativu 1.6 atmo, má Opel 1.4 atmo. Kde konkurence zavádí adaptivní tlumiče, Astra od nich upouští.
Nevím jestli to s tím zajícem v hrsti má mít nějakou pointu... asi ne.
Ty máš zjevně máš hokej i v příslovích, s holubem na střeše se pojí vrabec v hrsti
(což by v tomto případě místy docela sedělo, viz torzka, nebo adaptivní tlumiče), vzpomínaný zajíc (nikoli v hrsti, ale v pytli) je docela jiný příběh. ;-)
Astra měla torzku vždycky a na rozdíl od konkurence to s ní taky vždycky uměla. Od minulé generace má navíc astra wattův přímovod, což auto zbytečně neprodražuje a komfort... zkus se proje, já teda rozdíl od víceprvku nepoznám.
Adaptivní tlumiče jsou jiná pohádka. V géčku byly příplatkové dofoukávací bazmeky, v háčku i jéčku byly adaptivní tlumiče se vším všudy. Troufám si tvrdit že z nich Astra resp. její kupci prostě vyrostli a zapadá to přesně do toho co tady rohypnol na začátku píše. Vyhla se ořezávání výrobních nákladů ale ne tak že by tyhle fičůry vyškrtla z repertoáru jako konkurence, astra je prostě už dávno nepotřebuje protože má svoje funkční a levné řešení.
Mixuješ dvě věci dohromady. Adaptivní podvozek tu v Astře byl po dvě generace, přes 10 let a nyní dožívá v Astře GTC/OPC, nepředpokládám že po oznámení nového OPC (kéžby GTC) by v ní chyběl, pro rodinné verze astry které jsou teď k mání je to nonsens.
No a multilink je něco co Astra NIKDY neměla a přesto byl její podvozek i ve sportovních verzích vždy chválen = nikdy nikomu nechyběl. Nerozumím tomu proč by měl Opel do Astry cpát nově multilink, když se wattův přímovod osvědčil a sklízí úspěchy jak funkčně tak marketingově.
Jak mohla Astra vyrůst z něčeho co nikdy neměla? >:-[]
Torzka se dá nastavit na komfort, nebo naopak na sport, takže pro základní, nebo naopak sportovní verze s ním nemusí být problém (viz i MRS). Co (ve srovnání s multilinkem) neumí, je univerzálnost, tedy být relativně komfortní a sportovní zároveň.
Takže pokud je multilink opravdu dobře udělaný, torzka se mu v tomto ohledu prostě nevyrovná a čarovat neumí ani tebou démonizovaný Opel v případě Astry.
A o velmi podobný příběh jde i u adaptivního podvozku s možností nastavení různých režimů. Nevidím jediný důvod mluvit tady dokonce o nonsensu (takový výraz je v tomto případě úplně mimo), a to ani v případě rodinně orientovaných verzí. Prostě je to něco, co není nutné, ale pro někoho může být logicky žádoucí a je ochoten si za to připlatit.
Případné "marketingové úspěchy" nemusí mít (obecně) se skutečně použitou technikou nic společného, naopak se marketing obvykle snaží přesvědčit, že právě značka za kterou kopou, to umí minimálně stejně dobře i s méně sofistikovanou (levnější) technikou, nebo-li, i když na vás šetříme, tak to stejně (většinou) nepoznáte, čehož pravděpodobně budeš zářným příkladem. ;-)
Vyrostla z experimentování s podvozkem. Adaptivní podvozek je v rodinném 5dv hatchi či kombi zhovadilost (prověřeno na dvou generacích) a wattův přímovod je jak komfortem tak jízdními vlastnostmi třídní trefa do černého.
Adaptivní podvozek je nejen u kompaktním hb skvělá věc (osobně prověřeno), tím spíš pokud nechceš trpět při pohledu na malé disky a balonový rozměr pneumatik.
Pěkně jsi to rozjel, tolik humoru v pár příspěvcích, ale pořád to ještě není dokonalé, pojď do toho prsama a zjev nám Pravdu, všechno ve třídě je ukostkatovanýlouend jen astra má DUŠI! >:D >:D
focus je jeden z najuspesnejsich modelov svojho segmentu navzdory vzhladu a priestornosti... takze z hry urcite nevypadol... prave naopak.... vzdy bol je a bude jej pevnou sucastou ... vypadlo nam akurat bravo ;-) .. kdeze su tie casy ked fiat v tomto segmente vyhraval tituly auto roka... velka skoda .. no co uz...snad to aspon z casti zachrani nove tipo ... uvidime
astra hatch je momentalne jasne numero uno vo svojom segmente... ale popravde kombik mi pride uz prerasteny a tazko tu uz hovorit o nejakom kompaktnom kombiku ked to ma 4,7 metra... oplu uz hodne chyba nejaky mensi sikovnejsi a obratnejsi kombik ( kratsi aspon o 15-20cm ) ... kedze s astrou kombi to uz podla mna rozmerovo kusok prehnali... lebo nie kazdy kto tuzi po kombiku chce zrovna uz takuto jachtu... uvidime co na to corsa v novej generacii... pride mi ze kombik od corsy je uz nevyhnutny kedze kombik od astry uz defakto nahana insigniu .. a o nejakej kompaktnosti tu uz ozaj nemoze byt ani rec
Focus rozhodně ze hry nevypadl, stále patří ke špičce, kromě toho, že neplýtvá prostorem ((C) auto.cz), mu není co vytýkat. A pokud jde o Astru, ano povedla se (až na tu záď, zejména u kombíku), ale není to žádná revoluce. Jde spíše o důkladnou modernizaci předchozí generace, odstranění jejích nedostatků.
Promiň, ale pokud bych uvažoval o autě této třídy v naftě, tak si vždycky raději koupím dvoulitr, než vyhoněnou 1,6. Nebo tady najednou přestalo zde oblíbené objem ničím nenahradíš? Tímto způsobem tady za chvíli budeme mít podmotorované auta typu I40/Optima, Talisman atd?
A proč to musíš posuzovat optikou nejsilnější motorizace??
Já to beru tak, že tyhle 1.6 a 1.7 jsou moderní náhradou za běžné dvoulitry. Bohužel proti silným verzím dvoulitrů pak Talisman nebo Korejci nemají co postavit, ale vadí to vlastně někomu, když naprostá většina dostane "to své" a ty diesely 1.6 a 1.7 jsou vesměs vydařené?
Já to beru, jako základní naftová motorizace ok, ale co dál? Jde mi spíš o to, že celkem povedená auta znevýhodní proti konkurenci mizernou nabídkou motorizací,
Dávam si facku a ospravedlňujem sa autorovi. Problém vôbec nemusí byť v tom, že by nevedel počítať percentá, on môže byť skrátka cudzinec. Ak je Búr ([odkaz] tak v jeho jazyku (afrikánština) motor znamená auto, potom by tá váha sedela.
Není nejmenších pochyb, že nová Astra je velmi dobré auto, ale efektivitou využití prostoru na konkurenty VW Group prostě nemá. Stačí se podívat, jak dlouhý rozvor a jak obrovskou celkovou délku to auto potřebuje, aby se vyrovnalo Golfu Variant, Leonu ST či Octavii Combi. A ta hloubka zavazadlového prostoru je opravdu zoufalá, nemluvě o tom, že to jeho "nerozšíření" za zadníji podběhy někdy může být opravdu nepraktické. Zdaleka nejvíc mě ovšem vadí design. Zatímco hatchback se velice povedl, vzhled zádě kombíků je opravdu strašný. Ten zadek prostě vypadá strašně těžkopádně! Ačkoliv se to designéři snažili zoufale maskovat klesající úrovní zadních oken, lištou, křidélky po stranách zadnícho okna atd, tak to auto působí těžkopádně a jakoby "nafouknutě". Tomu se bohužel říká absolutní kombíková designová prohra... :-!
Sice vůbec nevím, co je na perfektně designované Octavii Combi nebo ješě krásnějším Leonu ST "zrůdného", ale tvůj názor ti samozřejmě neberu! :-)
P.S. Dobrý design zadku kombíku se pozná podle naprosto přirozeného tvarového a proporčního spojení se zbytekm karoserie. Takový zadek potom nepotřebuje žádné "maskování" jako v případě této Astry. A při opravdu dobrém využití prostoru stačí na velmi prostornou kabinu i kufr kolem 550 l rozvor kolem 2,63 m a délka kolem 4,5 m.
To není maskování, ale design (nemusí se ti líbit) Jako důkaz nesmyslnosti tvého tvrzení je tu Opel Adam s velmi podobně řešeným posledním sloupkem a koncem střechy. Anebo ten zase maskuje, jak je maličký? >:D
na octavii? Napriklad tie zadne utopene kolesa. A zeby mala octavia lepsie vyuzity priestor vo vnutri sa tiez neda hovorit, mam osobnu skusenost a ten kufor nie je bohvie co.. Nejde len o litre ale aj o vyuzitelnost tych litrov. Dalsia vec je dizajn interieru, kde octaviu s tou zehliacou doskou miesto palubky deklasuje nielen golf ale aj leon. Cize octavku by som nebral ako nejaky repre vzor koncernu sku sto radsej s golfom.
Když všechno sedí je to nuda. Předpokládám, že jsi si našel opravdu ošklivý děvče, ale dělá ti dobře jak je jiná než ty hezký. Jsi tak trochu teoretik života...téměř na jistotu ;-)
auto pekne.... keby takto vzhladovo aj rozmerovo vyzeralo auto posadene o triedu vyssie ( insignia ) nemam s tym problem... lenze na nizsiu strednu triedu kde sa tocime okolo golfa je to uz moc prerastene a rozmerovo uz moc nesikovne ... skoda... pritom hatch je ozaj moc sikovny a podla mna top auto segmentu :yes:
k tej zadi: .... 4,7 metrov dlhe auto na razvore aky ma ozaj nemoze vyzerat na zadok lahucko ako pierko ... ja tu vidim istu prerastenost... velke auto na malom podvozku ... docela skoda lebo opel mohol postavit radsej kompaktnejsie 4,5 metrove kombi ktore by vyzeralo vizualne lahsie a sikovnejsie
Mě přijde že Opel se u Astry snažil postavit "Golfa" jen se jim to tolik nepovedlo. Prostě auto ktere nema zasadni chybu , na druhou stranu nic proč bych si ji měl pořidit.
Jinak mě docela zaraži vzhled kombiku. Sice HB mě nějak nedostal , zvlašť po podařenem předchudci , ale tenhle kombik z obrazku na mě pusobi jako by ho navrhovali někde v pohřebnim ustavu. Černa barva by dilo dokonalo uplně.
Ano, trefil jsi to naprosto přesně - ten zadek s podivně "přilepenou" a zakulacenou střechou strašně připomíná pohřební vůz (či možná karoserii pohřebního koňského kočáru). V černé barvně už mu k dokonalosti budou chybět jen nějaké zlaté ozdobné linky! :-) Fakt nechápu, jak někdo tento designový návrh mohl pustit do výroby!
auto ktore nema zasadnu chybu sa dnes snazi postavit snad kazdy .... nielen astra... navyse astra uz posledne dve generacie vizualne golfu davno usla o cely parnik ... a ani sa ho nesnazi v nicom uz napodobnit.... hatch od astry je ozaj krasny ale na kombiku uz vidim istu "clnkovitost dizajnu" ... skratka akesi velke previsy aj celkovu dlzku voci razvoru
Ahoj,
když došla řeč na záď auta a hatch...mě se kombi líbí zezadu víc...na obrázkách to není vidět, ale u hatche je podivná designová změť nad posledním sloupkem. Strašně moc malých plošek na malém kousku. Zkus si zvětšit nějaký obrázek, ale nejlepší je to na autě zblízka, fakt je to dost divný. Čekal jsem, jak to bude na kombi a celkem jsem si oddechl, když jsem viděl zadní sloupek ala Adam. :-)
ktore male plosky mas na mysli? [odkaz] ... podla mna je to vcelku ciste a elegantne s tym prevedenim zadneho stlpika aj u hatchu
kombik od astry je fajn ale krucinal preco nie je aspon o 10cm kratsi ten zadok... skoda ... uz ho moc natiahli podla mna ... ako celok uz posobi az moc natiahnuto a obrovsky.. pritom razvor ziadna slava .. vcelku priemer triedy
No tam jak se stýká střecha, zadní dveře, jejich okno, blatník, zadní spoiler a ten plastík a navíc ta lišta. na fotkách to tak nevypadá, ale ve skutečnosti je to asi vidět víc. Musel bys teď vedle ní stát...hlavně ta ten kousek lišty je tam navíc.
ten kusok chromovej listy nie je navic... ale konci subezne na urovni odtrhovej hrany stresneho spojlera ... zvladli do dokonale ... ziadny mix malych plosok ani takto z velkej fotky nevidim... nehladal by som tu ziadne chyby lebo tu ani nie su... aj ked v pohode... nemusi sa ti to prevedenie pacit... niekomu sa cierne stlpiky pripadne chromovane linky nepacia.... v pohode
Chromovou lištu máj jen nejvyšší verze.
Hele, fakt jsem si toho všiml, přímo u auta jsem to ukázal několika lidem nezávisle na sobě a všichni to uznali. Ale je to je můj názor, sámi si toho nevšimli.
Jinak souhlasím, že na fotkách to zdaleka tak nevypadá. koukni na to, až uvidíš někde auto, jestli si vzpomeneš. Ale tragédie to není. A tohle auto je jako celek fkat moc dobrý, je to jen detail.
za pokus to stoji.... ale predpokladam ze nic zahadne neuvidim.... pride mi ze posuvas pojem detailista na novu a vyssiu uroven.... v dobrom ;-) ... pritom staci sa pozriet na CX3ku od mazdy... ta ma uz z dialky viditelnejsie komplikovanejsi zadny stlpik a pritom na nej som ziadny problem tiez nenasiel .... a ak by tam aj bolo 10 malych plosok... vadi to niecomu? podla mna nie... ani dizajnu ani funkcnosti... nicomu.... obcas mozno tiez hladam chyby kde nie su ale tentokrat si o level vyssie ako ja.... toto je uz fakt moc ;-)
strašidelný design Dsploupku převzatý z Opelu Adam ve stylu
a má jediné štěstí, že největší konkurent VW Golf variant není ani ve své sedmé generaci žádný krasavec. Z německých kombíků nižší střední třídy vypadá s velkým náskokem daleko nejlépe Škoda Octavia (byť i ta vypadá lépe jako liftback). Kde jsou ty časy, kdy combi bývala hezčí než základní hatchbacky (např. taková Astra G).
Re: strašidelný design Dsploupku převzatý z Opelu Adam ve st
najkrajsi kombik v triede je momentalne asi leon .... velmi vysoko hodnotim aj megane a ceed ... a tato astra na diskoch nevyzera aspon na fotkach tiez zle.... ale pride mi akoby uz skor nahanala insigniu a mondeo ako golfa .... v bielej na plechacoch to ale dost mozno uz bude neskutocne prerasteny cln ... velke kola na fotkach to ako tak zachranuju ale v praxi sa obavam ze taka pohladna asi nebude ... na zapadnutych kolach to bude natiahnuty megacln ... uvidime... kazdopadne hatch je ovela lepsie zvladnuty ... vizualne defakto bezchybny
Re: strašidelný design Dsploupku převzatý z Opelu Adam ve st
Leon s těmi jeho rádoby akčními bočními prolisy se mi subjektivně nelíbí, ale uznávám, že je to menšinový názor a většině člověků se líbí, takže je z německých kombíků "objektivně" s Octavií cca nastejno...
Re: strašidelný design Dsploupku převzatý z Opelu Adam ve st
u kombikov je to este zapeklitejsie ako u hatchov.... kedze su voci hatchom vyrazenejsie vzhladovo modifikovatelne a odlisitelne... moc sa mi paci aj tipo kombi ( zatial z fotiek je to ok ) ale popravde neviem ci ho radit k plnohodnotnej nizsej strednej ku astre golfu ceedu alebo kam vlastne .... ale paci sa mi ze nie je prerastene a nejake umelo natiahnute .... podobny smrnc ma prave aj leon... ktory posobi v kombiku velmi kompaktne a az geometricky cisto a uhladene.... velku pochvalu si zasluzi rozhodne aj novy megane kombi za tvarovu vyvazenost... je ozaj presvedcivy ... ale nazivo som tie kusky ( tipo kombi , astra kombi , megane kombi ) este nevidel tak sa necham prekvapit aka nakoniec bude realita...
Re: strašidelný design Dsploupku převzatý z Opelu Adam ve st
Za mne hlasuji v kombíku pro LEON.
Jen je až moc placatý a nízký..ale design Seatu vyšel skvěle.
Astra vypadá jako kombi mnohem hůř než předchozí generace , zadek je divný.
Prostorově celkem ok , tunel na lyže tam je.. ;-)
Interier fajn.
Bohužel ta děsivá řadící páka má tvar šílený...!
Jel jsem s tímto výtvorem designera a klasická koule , kterou jsem měl v Astře před 10 lety byla poklad.
Dílo převzaté z automatu do manuálu nepatří. :no:
Re: strašidelný design Dsploupku převzatý z Opelu Adam ve st
ja to vidim tiez na leon..... momentalne v mojom rebricku asi najkrajsi kombik v nizsej strednej triede... len zrovna nesmie byt v bielej a na 15tkach.... ;-) .. ale ono kazde auto v tejto triede ma v bielej a na 15tkach dost solidny vizualny problem ... naopak bordovy leon na 18tkach je uz ozaj supa... alebo octavia RS.... ci ceed v pakete GT line...
astru kombik som sice na prvych ofiko fotkach spred nejakeho tyzdna chvalil ale cim sa na ten jej kombik pozeram viacej tym sa mi pozdava voci hatchu menem a menej... a pride mi akysi skratka prerasteny s velkymi prevismi a clnkovitym dizajnom .. vsetko to umocnuje este ta masivna plocha D stlpika vzadu ... ktory naopak neposobi odlahcene ale akoby zadnej casti vizualne na velkosti a vahe pridaval.... neviem .. asi to chce vidiet nazivo ale trosku ma mrzi ze kompaktnost astry kombi spred dvoch generacii je akosi fuc
Teraz som si vsimol, ze na stranke kde je text, uvodna fotka a par fotiek dole vo "filme" pod nou, tak na uvodnej fotke pribudli šípky ! Takze fotky sa uz daju pozerat priamo bez prechodu do tej najd€bilnejsie urobenej galerie fotiek, aku som kedy na webe videl !
Za tuto moznost - pozerat fotky priamo, bez prisprostatej galerie, maju chalani u mna velke PLUS !
Ďakujem ! :yes:
PS: kiez by ste mali taketo dobre napady aj dalej, kolegovci diskuteri by vam dali asi pekne dlhy zoznam... >:-[] Ale vsetka cest, nejako zacat treba. Díky. ;-)
Edit: Skoda len, ze ked kliknem na nejaku tu fotku z toho pasu / mozajky z dola, tak galeriu aj tak otvara. ;-\ Nedalo by sa to este vylepsit tak, ze by tu fotku otvorilo priamo na tej istej stranke a v pripade potreby este detailnejsej fotky, ze by ste na nu tiez hodili "tlacitko" zväcsit fotku na plnu velkost ?
Za toto by bolo jo sakra velke DÍKY ... :-)
Ano to je opravdu plus. Jeste by si mohli odpustit reklamni obrazky s figuranty, petkrat stejne pohledy zboku a misto toho dat poradne fotky interieru ... treba palubka focena ze zadniho prostredniho mista, nebo z mista hlavove ridice (popr. po sklopeni predniho operadla), pohled na zadni radu sedadel po otevreni dveri, pohled na sklopena zadni sedadla+ kufr, detail infotainmentu a kaplicky pristroju ... zkratka to auto poradne nafotit a neprebirat nic nerikajici reklamni obrazky.
Tak nevím... Nepochybuju, že nová Astra bude úspěšná, že technika bude špičková, že paleta motorů bude dostačující, ale...
Nemůžu se zbavit pocitu, že ten design je nějakej divnej. Měl jsem tu možnost se svézt v krátký v černé barvě, a tam mě nic nezaujalo ani neurazilo. Ale ten kombík, nevím proč, když se podívám na zadek, vidím Ssangyong Rodius. Ani ta světla mě neuchvátila, na můj vkus taková velká, co k tomu zadku nejdou. Předek je pro mne takovej lifting minulé generace, která se mi líbí. Vnitřek mi malinko nesedí, ten kaskádovitý střed, spodek mi přijde násilně naroubovaný na vršek, středové výdechy, jakoby měly zamaskovat, že designér nevěděl, co s prázdným místem. Ale je to můj názor.
Každopádně uvidíme, jak si s novým Meganem (až přijde grandtour) povedou. Držím palce.
Megan je prcek , prostorově špatně vyřešené ale pěkné auto.
Astra je na tom s prostorem lépe , ale design je snad pouze průměrný.
Ani se nedivím , že se zvedá prodej SUV..
Vyšší auta nahrazují čím dál víc placatější jezevčíky kombíky.
Prodeje např.Hondy CR-V jsou jasnou odpovědí.
Auto co už není kasické SUV ale crossover čí zvýšený kombík má úspěch.
Od SUV si představuji něco jiného , ale pak je možné volit jiné auta.
suhlas.. no kup si dnes hatch ked je vzadu mensi ako kdejake mensie stare auto... a potom ze preco nam rastie predaj SUV ked dnesne hatche su vzadu tlustucke malicke a si v nich doslova oblepeny tym autom samotnym .... uprimne si uz vobec neviem predstavit ako do meganu vojdu dozadu 3 dospeli ked je to papierovo zrejme 5 miestne auto... dost nechapem tymto hatchom.. razvory velke ale vzadu priestor pod uroven fabie... pritom kratsie a vyssie ASX do neho sa posadis dozadu aj v klobuku ... docela smutne kam to hatche dotiahli ale su cim dalej tym menej prakticke co slusne nahrava prave SUVeckam ... ja som to uz pisal... dnes by som uz radsej volil vitaru .. je kompaktnejsia ako mnohe hatche a zaroven ovela priestrannejsia a sikovnejsia a nestrati sa na rozdiel od nizkych hatchov ani mimo kvalitne cesty ktore u nas stale moc nemame :yes:
Megane není prcek. To auto není určené pro převoz 4 nebo 5 dospělých lidí. Na to je střední třída nebo jinej segment. Já Megana už jezdil, a za sebe si sednu v pohodě. A dvě děti, 8 a 12, byly naprosto spokojené. A toho si je Renault vědom. To auto cílí na pohodu cestujících vpředu. Uvidíme, jestli Grandtour bude mít prodlouženej rozvor. Podle mě kombík je rodinnější varianta. Buď jsi bezdětný, stačí HB, nebo máš děti, a koupíš kombíka. A pokud máš potřebu vozit dospělé, asi neuvažuješ o nižší střední třídě. Jak už jsem psal jinde, já vezl v autě 4 dospělé za posledních 10 let asi jen jednou. Tím ovšem neříkám, že jiná auta v nižší střední nemají vzadu víc místa na nohy. Ty snad jezdíš často plně obsazen s dospělými?
Jinak SUV je sice vyšší, ale neznamená to větší prostor. Např. Kadjar je naprosto srovnatelnej s Meganem Grandtour III. A až přijde nový Koleos, tak uvidíme.
ono vacsina SUV je vacsia ako hatche len zrovna kadjar je opat nestastny priklad... renault to ma asi v genoch alebo co s tou mizeriou vzadu .... ale 900mm vyska vzadu nad hlavou u kadjara je u SUV tragikomedia ktoru prekona nejeden bezny hatch ... sportage ma tam toho miesta o 9cm viac... tigi o 7cm viac , ASX tiez o 7cm viac ...... kadjar je co do priestornosti priklad ako sa SUV zrovna nerobi ... alebo dost mozno vo francii maju ludia iny vyskovy priemer ... tazko povedat... inak si tu mizeriu priestoru v kadjari vzadu na vysku neviem vysvetlit...
Většina kompaktních SUV je prostorově srovnatelná se svým kompaktem. Srovnej si Golf a Tiguan, popř. jiný příklady. A jestli potřebuješ nad hlavou spoustu místa na klobouk, pak ano, Kadjar je nízkej. V tom případě ale místo SUV doporučuju osobní dodávku... :-)
tak potom kadjar je vzadu vyskovo vlastne poddimenzovany a je doslova az pod urovnou beznych hatchov .... je to tak... pozeram ze megane ma vzadu na vysku ovela viac miesta ako kadjar.... pritom by som na pohlad povedal ze kadjar musi vzadu byt proste na vysku priestornejsi... ale je to len opticky klam.... 900mm je kazdopadne hodnota nehodna SUV... za ktoru by sa hanbil aj nejeden maly hatch .. skoda ze renault to vzdy s niecim prekaucuje.... maval v minulosti praktickejsie vozy... neviem co sa stalo
za mna ale urcite radsej tigi asx sportage alebo tucson .. tie vzadu odnesu aj vysokych dospelych co sa od aut tychto rozmerov tak nejak aj ocakava
Nevím, co očekáváš od kompaktních SUV ty, ale že by to byla auta určená na odvoz dospělé posádky, to si fakt nemyslím. Ale to nemá smysl rozebírat. Topre, seděl jsi aspoň v jednom z těch aut, o kterých píšeš?
2 dospělé vzadu dám kidně i do Mustanga...alespoň na kratší cestu. Ale jak se z docela kloudně vypadajícího auta udělá kombi, jako v tomto případě, tak se to vše akorát zkazí a vypadá jak opuchlé *.
Sorry, ale ve srovnání s Golfem, Leonem nebo třeba cee´dem nový Mégane na zadním místech působí, jako by se jednalo o segment menší auto. Tak to prostě je a rozčilování a zapírání příznivců Renaultu na tom nic nezmění. Aby ale nedošlo k nedorozumění - ve všem ostaním se mi nový Mégane moc líbí a jeho verze kombi je rozhodně stokrát hezčí, než ta nová Astra Caravan. A díky o 4 cm prodlouženému rozvoru už Megane Grandtour nemá problém ani s tím místem vzadu. :-!
Občas jedu na chatu či na výlet , a vezu vzadu 2 děti na sedačkách a babičku nebo dědu..
Do Tourana je dám i do CR-V.
Megan ani Astra vzadu 3 lidi nepřevezou. Možná 3 děti. ;-\
Jarosi, a ty jsi jel někdy v Meganu s rodinou? Ja muzu soudit jen Grandtoura, a to kazdou generaci, a nikdy jsem nemel problem, kdyz jsem sedel mezi detmi v sedackach. At jsem to byl ja, manzelka, nebo mama. Vzdycky jsme si relativne pohodlne sedli. A ted, kdyz uz maj kluci podsedaky, neni vubec problem. Grandtour III ma prodlouzenej rozvor, a co se sirky tyce, jen pro zajimavost, ten Megane je dost sirokej, dokonce vzadu jen o 2cm uzsi nez Superb II nebo nynejsi Octavia III. A tam jsem nikdy necetl, ze by si nekdo stezoval.
Novou generaci jsem jeste ve trech lidech vzadu nezkousel, ale je pravda, ze je uzsi. Jenze zas uz odpadnou ty detsky sedacky...
A ve kterym autě nižší střední třídy se mezi dva Isofixy vejde dospělá osoba? Mimochodem, já o Isofixech nic nepsal,ty sedačky se daj připoutat i pásem, když víš, že pojedeš v pěti lidech. No ale to ty, jako největší znalec, jistě víš. :-)
Me prijde hatch velmi pekny, tomu kombi jsem musel chvili prichazet na chut, ale nakonec docela ok. Nicmene jsou i hezci kusy
Ted jen pockat, nez trosku vystrizlivi z titulu auta roku a zacnou na to davat nejake rozumne slevy a pujdu si to projet.
Primárně auto musí dobře jezdit , ale jsme lidé a co se mi nelíbí nekupuji.
Taky asi nesbalíš babu , která se ti nelíbí , ale dobře vaří nebo uklízí , že?
>:D
Tak o Oploch sa hovorí a píše zväčša len dobré a napriek mojim osobným výhradám asi nie neprávom, ale dizajnovo Opel nadobúda podivnú tvár a možno v snahe o originalitu a nápadirosť siaha k nekonvenčným dizajnovým prvkom. Nemôžem si pomôcť ale ten rustikálny "D" stĺpik spolu s líniou strechy resp. hornej hrany okien je neskutočne hnusný a zráža inak dosť dobré dojmy z auta na minimum...
Jak som už niekoľkokrát písal, večná škoda upadajúcich a aj tých už prakticky neexistujúcich talianskych dizajnérskych štúdií - ich prácu proste interní dizajnéri automobiliek často absolútne nezvládajú. A nie je to iba tento prípad, dizajn proste ide dolu vodou globálne... Česť výnimkám.
Vidím to naprosto stejně a je mi to líto, protože hatchback se opravdu povedl. Ale u kombíku je od sloupku B dozadu všechno úplně špatně - horní linie skel příliš klesá, takže je nad ní moc plechu, zadní okno na úrovni kufru je moc krátké, sklo 5. dveří moc vyklenuté a korunu tomu dává kočárový D sloupek a k tomu všemu ještě přidali ty černé lišty po stranách zadního okna. Veškerá tato křečovitá snaha zamaskovat příliš dlouhý zadní převis se ale naprosto minula účinkem, naopak ještě na špatné proporce karoserie upozornila... ;-\ :'-(:-(:no:
Začiernený posledný stĺpik Meganu mi príde o niečo lepší. Ale tie malé tretie okná...už len čakám, kto príde bez tretieho bočného na kombíku, prípadne len zvonku plechu nalepí kúsok skla kvôli optickému efektu...
Dneska treska ? :-)
Nie, dnes proste suhlas s viacerymi tvojimi komentami. ;-)
Tiez s nevôlou sledujem zmensovanie okienok medzi C a D stlpikom aj u nasich... ;-\
...a bohuzial, s Q2-ou to zaklincovali na brutal ! :-!
- rozdelene okno v 2. pare dveri - proste Audi-absurdita. Fuj ! 8-s
Noooo... ;-\ Mala zaujimave späťáky a aj vcelku slusny interier, znamy ju mal V6 2,5 Ecotec Sedan. Lenze vraj to bola najnevydarenejsia Vectra vsetkych cias. ;-\
Ale ta presklena plocha bola brutalna :-) Lenze vies - viac zeleza = väcsia torzna tuhost = väcsie predpoklady pre volnejsie ladenia podvozka bez toho, aby si sa bal, ze ti bude auto vrzgat...atd.. ;-)
S tou tuhosťou to nemusí byť pravda, keby konštruktéri chceli, spravia 5 cm stlpiky rovako pevne alebo pevnejšie ako tie velke plochy plechu, len skratka je jednoduchšie zvariť dva velké jednoduché výlisky ako sa babrať s nosnou štruktúrou štíhleho stlpika.
No fakt je ten, že to neustále zmenšování bočních oken na úrovni kufru u kombíků se v segmentu C i D šíří jako epidemie. Páni desigéři jakoby se styděli, že mají navrhnout kombík, tak se křečovitě snaží to maskovat za nějaký přerostlý hatchback či co. Ale proboha proč, co je na kombíku tak špatného nebo odsouzeníhodného?!! 8-s
Ty tu opelovskou kombíkovou hrůzu považuješ za "dynamickou"?! >:D >:D Vždyť to působí, jakoby ta nebohá Astra měla na zádech obrovský batoh zdobený několika cingrlátky! 8-s
K desingu má každý svůj názor to chápu.
Ale proč třeba nesmyslně úzský oplastovaný kufr v Superbu 2 kombi byl vždy chválený, za to jak drtí konkurenci neuvěřitelným objemem a tady jsou plasty na bocích haněné, že se mohlo místo využít při převozu rozměrnějších předmětů? :no::no:
nelíbí, prostě, ne. Jednotlivosti nejsou špatné, dynamická linka, moderní detaily, ale jako celek mi ten kombík prostě nefunguje, divné proporce, nejen kastle k dlouhému rozvoru, ale např. zadních světel k velikosti zádě, plus ta "extravagantní" chromovaná lišta protažená do zadních dveří. Je to takové nějaké... no, divné, křečovitě snaživé.
Ale samo mluvím o designu, jaká je astra auto, netuším.
Mám z toho naprosto stejnej pocit. A ta protažená chromovaná lišta namísto avizovaného odlehčení zádě ve mě vyvolává dojem pickupu s nasazeným hardtopem. Nemůžu si pomoct. Zkrátka být (jak píše autor) nezaměnitelný taky nemusí být vždycky výhra.