Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše? Stroj s komplikovaným názvem Bridge Girder Erection Machine LJ900/32 položí prefabrikát vozovky, než řeknete kung-pao.
Tady se jede dvacetidilný seriál na téma vezeme letadlo, ale v Číně je to bohužel i díky nám jiná liga. Za chvíli budeme rozvojová země a budeme jim utírat prde. le. Jojo se reme si do hnízda. Dáme jim technologie a cvrkáme si do kalhot z letadla a tam otáčí a staví mosty maličkem, v Japonsku mají díru do týdne zalitou a ještě se omluví i potkanům v kanále a tady se jezdí po tankodromu od nikud nikam a ještě to platíme jako
Š ů L I n i!!!!
A co by jsi chtěl ? Takováto infrastruktura je v evropě již dávno vyřešená. Takovýto kolos tady nikdo nepotřebuje a hlavně ho nikdo nezaplatí. V číně řeší infrastrukturu do míst, kde předtím vedla pouze maličká stezka a navíc polostátní firmy můžou utrácet za kdejakou kravinu, kterou jim vyrobí zase polostátní firma.
Jj se sovětským svazem na věčné časy ... až budou mít životní úroveň na té naší a privatizované hospodářství tak si povíme.
Je rozdíl most opravovat, navíc nad objektem v provozu a stavět nový na zelené louce. A také nevíme, jak dlouho, s kolika lidmi a za jaké peníze most na videu stavěli. Kromě toho ukazují jen položení jedné mostovky, ale ta se musí nějak na ten stroj zavěsit, což určitě není práce na pět minut. Je také možné, že za směnu nepoloží víc, než 3 - 4 mostovky, takže zase takové nadšení bych nesdílel. Apropó - pracuje se ve výškách bez jakéhokoli zajištění, jestli si tady toho nikdo nevšiml... :-) Číňanů je dost, že...
Koukám na konec videa a nevidím nikde nijak zajištěné pracovníky proti pádu z výšky, jestli myslíš, že jsou ty dva balkónky na rovných stranách pilíře dostačující, tak tě mohu ujistit, že nejsou. Otec na to koukal, dělal celý život BOZP a první na co upozornil, byla právě ta nezajištěnost.
Stačí si prohlédnout jedno reklamní video a hned je o jednoho odborníka víc. Nebude to spíš taky tím, že rekonstrukce vždycky trvá déle než novostavba ? Jak dlouho trvala komplet celá stavba se z videa stejně nedozvíme, jenom takovou třešničku na dortu. Což takhle udělat nějakou investigativní reportáž s konkrétními odbornými fakty k té Lysské rekonstrukci nadjezdu místo laciného štěku s Ukrajincem ? Že by byl Fokt z Lysé, zrovna tahle zmínka...
Fyzicky se nenadreme. V porovnani s vystavbou pyramid nebo stredovekem budovani hradu, je toto opravdu hracka. Stroj se ovlada nekolika tlacitky, na coz staci radne prospokoleny pupkac. Ti zmineni ukrajinci s michackou se nadrou vic.
Technika nam opravdu ulehcuje zivot. :yes:
Má 32 dvojmontáži, každá dvojmontáž je de facto jednou polnápravou, presnejšie by možno bolo napísať, že stroj má 16 osí, ale to je asi tiež diskutabilné...
kazda z napav nese po 2 kolech a je plne samostatne natocitelna v 360 stupnich, a tech samostatnych naprav je tam 32, proto se ten stroj menuje LJ900/32, ona totiz existuje i varianta 24, 34 a 40 ci verze ktera nema napravu zadnou a je staticka a posouva se postupne jen diky podperam, lisi se pak i nosnosti