Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Vision E je venku. Toto je první elektromobil z Mladé Boleslavi!

Další novinka, která nevydržela až do autosalonové premiéry. Škoda Vision E je venku!
Zpět na článek
17. 4. 2017 21:47
18. 4. 2017 07:31
18. 4. 2017 08:01
18. 4. 2017 09:26
17. 4. 2017 22:06
17. 4. 2017 22:57
18. 4. 2017 08:44
18. 4. 2017 09:19
18. 4. 2017 09:21
18. 4. 2017 07:23
18. 4. 2017 09:59
18. 4. 2017 10:32
18. 4. 2017 12:11
18. 4. 2017 10:22
18. 4. 2017 10:31
18. 4. 2017 14:27
18. 4. 2017 17:57
18. 4. 2017 08:32
18. 4. 2017 08:54
18. 4. 2017 09:05
18. 4. 2017 11:38
18. 4. 2017 09:26
18. 4. 2017 09:33
18. 4. 2017 11:54
18. 4. 2017 11:53
18. 4. 2017 13:27
18. 4. 2017 09:26
17. 4. 2017 21:47
Realita ?
Dyť je to jen malůvka
Rozbalit vlákno
5
17. 4. 2017 23:08
Re: Realita ?
Neboj sa, ak dospejú k reálnemu autu, určite na ňom nájdu nejaký kúsok línie alebo záhyb, o ktorom nás budú presviedčať, že je presne rovnaký ako bol na Vision E...
18. 4. 2017 07:31
Re: Realita ?
Nekecej. Redaktor jasně napsal, že je to první elektroauto od Škodovky!!!!!! Tak to nezpochybňuj a nemel nesmysly!!!!!! O auto je ohromný zájem a čekačka je minimálně 5 let!!!!!
Avatar - Joky
18. 4. 2017 08:01
Re: Realita ?
čekačka bude možná i delší... protože to nikdy nevyrobí...umi dělat jen levárny s emisemi
Avatar - wakantanka
18. 4. 2017 09:53
Re: Realita ?
No ja si myslím, že sa dívame na predobraz Kodiaqu coupé, samozrejme zčasti v showcar podobe, minimálne bočný profil by sa ale zhodovať mohol. Predpokladám hlavne iný predok aj zadok - bližší sériovému Kodiaqu a samozrejme interiér.
18. 4. 2017 09:26
Re: Realita ?
Samozřejmě nevím všechno, ale podle toho co vím, škodovka ani celé VW nemá žádný životaschopný projekt elektrického vozu. Zato investuje stovky mil € do marketingu neexistujících technologí. A to nemluvím o elektronice a software.
Viz. DigitalLab
Osobně bych si vsadil, že do roku 2019 začne mít Škoda problémy s odbytem a do roku 2023 tu Škoda vůbec nebude.
Bohužel :-(
17. 4. 2017 22:06
X4
Hlavně aby Škodovka nezačala dělat obludy typu X4ky a X6ky. Ta záď mi to tady trochu evokuje.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Egi
17. 4. 2017 22:57
Re: X4
Ať si dělá co chce. nevím, proč kdokoliv by měl radit jakékoliv firmě, co má nebo nemá vyrábět. vydělává-li jí to peníze, má dobrý důvod k výrobě.
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2017 08:44
Re: X4
dnes prave tento segment frci... proste crossovery/SUV.... lebo k comu by skode boli kupe-kabria ze? pritom nemysli si ze ma tento trend nejako tesi.. lebo sam by som rad videl od skody alebo kie nejaky pekny kabriolet... ale doba sa uz zmenila :'-( ... dnes musia vyrabat vyrobcovia len to co frci... nejake tie kusky "na paradu" su uz proste dnes neprijatelne.... a to aj od vyrobcov ktori ozaj nemaju hlboko do kapsy a ktori taketo vozy kedysi mali a hned niekolko ... ved sa len pozri ako dopadlo Z4 od bmw... lenze na co by dnes bmw aj vyvijako nastupcu tejto kusovky ze jo ked vedia ze toto dnes uz neleti ... pritom taka podobne draha X4 sa predava ako teple rozky... casy sa zmenili.. musis si zvyknut... ja ked idem autom a len tak zbezne si vsimam vozy naokolo tak uz takmer kazde druhe tretie auto je cross/SUV ( no schvalne vsimni si kolko ich uz dnes jazdi na cestach ) .. zato nejake to kabrio som nevidel snad uz aspon polroka ani kupatka uz moc nevidim ... stretnut take scirocco je dnes fakt vacsia rarita ako 4 nasobne drahsi cayenne ... no ale co spravime ;-)
Avatar - Lackey
18. 4. 2017 09:19
Re: X4
Čo sa to furt melie o ... " predáva sa, ako teplé rožky" ?
V žiadnom obchode nevidim, ani v tych pekarenskych, že by niekto kupoval akosi inak teplé rožky, pečivo, ako to vychladnute.
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2017 09:21
Re: X4
to je taka metafora... ;-) ... tak sa zvykne vraviet ... ti starsi vedia co tento pojem znamena ;-)
17. 4. 2017 23:00
Sklenená strecha
rieši problém čo s prebytkom elektriny, pôjde do klimatizácie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
17. 4. 2017 23:53
4kW klimatizace zkrátí dojezd na 26km
no nekupte ten skleník... >:D
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2017 00:26
A proč je v tom nadpisu zase ten stupidní vykřičník?
No nevím, mě tedy první škodovácký elektromobil vůbec nevzrušuje. Až dají pod kapotu pořádný spalovací motor, tak pak mě to teprve začne zajímat... :-O Jinak po stránce designu je to z boku docela pěkné, ale ten zadek a hlavně předek je velmi, velmi podivný... ;-\
Rozbalit vlákno
6
18. 4. 2017 08:06
Re: A proč je v tom nadpisu zase ten stupidní vykřičník?
Škodoviek so spalovacím motorom maš k dispozícii neúrekom
18. 4. 2017 08:18
Re: A proč je v tom nadpisu zase ten stupidní vykřičník?
A ktorý je poriadny?
Avatar - _Karel_
18. 4. 2017 10:13
Re: A proč je v tom nadpisu zase ten stupidní vykřičník?
Vzhledem k tomu, že Arese má doma 1,4tsi, tak se dá považovat za "pořádné" velká část.
18. 4. 2017 10:16
Re: A proč je v tom nadpisu zase ten stupidní vykřičník?
:-) >:D V tom prípade je aj ten elektromotor poriadnym motorom a mechanická ručná brzda naviac by znamenala raj v garáži
Avatar - _Karel_
18. 4. 2017 10:20
Re: A proč je v tom nadpisu zase ten stupidní vykřičník?
Byls moc rychlej ;-) ještě jsem chtěl dopsat, že v kategoriích, kam škodovka zasahuje jsou její motory víc než dostatečné - řekněme od Oktávky nahoru. O Fabii bych to asi nenapsal.
Jo, mechanická ručka a manuální převodovka jako správné doplňky pořádného řidiče! >:-[]
19. 4. 2017 07:52
Re: A proč je v tom nadpisu zase ten stupidní vykřičník?
Aj u tej fabie sa dá vybrať, samozrejme za nejakú protihodnotu v podobe príplatku :-) . Možno kvlôi nemu zavedú v príplatkoch ručný sytič a tlačítko na zapnutie ventilátora ako sme si dorábali do stodvadciaškou a stopätiek >:D >:-[]
Avatar - jozephko
18. 4. 2017 07:05
Kabaňa bola asi fakt škoda...
Zaujímavé - tento futuristický koncept vyzerá oveľa prijateľnejšie ako súčasná Octávka...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
18. 4. 2017 07:23
Jo
Jako designové cvičení žáka střední průmyslové školy OK. Jako koncept reálného auta vcelku směšné, ale na realitu se ke Škodě nikdy nechodilo...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
18. 4. 2017 09:59
Re: Jo
Ano, toho žáka průmyslovky teď koupilo bmw, aby jim dělal šéfdesignéra, jak asi v tomto kontextu může působit hodnocení nějakého nýmanda Blue Sun z internetových diskusí... >:D :no:
Avatar - Blue Sun
18. 4. 2017 10:32
Re: Jo
To jsi mi to natřel, stejně bezejmenný nýmande z internetových diskusí. Ne, že by od tebe člověk mohl čekat cokoli inteligentního...
Avatar - Dinar
18. 4. 2017 12:11
Re: Jo
Ano, natřel, jsi ubohý, stejně jako tvůj koment, inteligente.
Avatar - Emel
18. 4. 2017 10:22
Re: Jo
Jak myslíš tu poslední větu? Škodovácké koncepty bývají relativně blízko produkčním autům... ať už je to Rapid, Yeti nebo Superb.

Tohle je pořád hodně koncepční, určitě se dost věcí změní a zmizí spousta těch křišťálových cerepetiček, ale jinak to klidně může být poměrně blízko reálnému autu.
Avatar - Blue Sun
18. 4. 2017 10:31
Re: Jo
Jak které. Visiony obecně byly hodně daleko od reality. A tenhle zrovna používá designové myšlení stávajících aut, tedy něco, co za pět let bude zcela mimo realitu.
Avatar - Emel
18. 4. 2017 14:27
Re: Jo
Vision C je základní linkou Superb, jen má divná přední světla a je to sedan.
Vision S je víceméně produkční Kodiaq, jen s pár ozdobami navíc.
Vision D je předobraz Rapidu a zároveň i Octavie, s kastlí, která je něco mezi spacebackem a liftem

Asi záleží s čím srovnáváš, mně všechny tyhle prototypy přijdou relativně blízké sériové produkci... mám v hlavě třeba pár prototypů Renaultu, které se ve finále nepodobaly ničemu, co kdy spatřilo světlo světa jako produkční vůz.
Avatar - white label
18. 4. 2017 17:57
Re: Jo
Souhlas.
P.S. Mimochodem, viděl jsem teď naživo nový Superb kombi Sportline!, a to je fakt pěkné auto, dokonce včetně (mimořádně prostorného) interiéru.
Ve vrcholné benzínové verzi bych (za ty prachy) těžko hledal lepší rodinné kombi.
Avatar - Ada je zase tady
18. 4. 2017 08:32
Nepoužívejte příslušenství elektromobilů Tesla!
Jak to vidí ČEZ: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
18. 4. 2017 09:34
Re: Nepoužívejte příslušenství elektromobilů Tesla!
Máš to (jako vždy) špatně, asi záměrně. Nepoužívejte NEORIGINÁLNÍ a NEAUTORIZOVANÉ příslušenství...
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2017 08:32
pekne
ciste linie... efektne hrany... kukadla stihle a male... ostre linky... vizualne akoby z jedneho kusu .... zaroven aj na pohlad posobi vcelku kompaktne ... sanka dole... nic nemenit a rovno z toho spravit seriovku a skoda ma opat zarobene :yes:

v tejto podobe nema chybu.. a mne sa to paci uz na pohlad ovela viac ako napr kusky od tesly ... tak snad sa to dostane do vyroby :yes:
Rozbalit vlákno
3
18. 4. 2017 08:54
Re: pekne
Tak koncepty jim relativně jdou, on i koncept Škoda Vision S je nádherný a reálný produkční Kodiaq je katastrofa. Takže si odmysli vše, co je na tom konceptu zajímavé, tvarově to zdeformuj, přidej kupu plastu na místa kde je teď křišťál, či jeho imitace a škrabku a máš plus mínus realitu.
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2017 09:05
Re: pekne
kedze je to elektromobil tak verim ze niektore detaily uz nebudu menit... kedze elektrovozy "znesu" aj odvaznejsi dizajn ... ale uvidime.. kusok mi nesedi ta kapota... ten vyvyseny stred ktory konci pri celnom skle tak nejak nijako nenavazujuc na nic... proste akoby bol len zbytocne vyvseny bez nejakej funkcie ... z kabiny to asi rusive nebude samozrejme... kedze je pod zornym polom oka ale pri tomto pohlade sikmo spredu to vyzera divne ked to konci tak nejak vyvysene akoby priamo az pred celnym sklom ... uz len tam dat do toho vyvysenia "dieru" a la WRX sti ... lenze toto nie je benzinak co uz .. ja cakam ze v seriovke prave taka kostrbata kapota uz nebude ale zadok by podla mna presiel bez zmeny....
Avatar - Barry Lyndon
18. 4. 2017 11:38
Re: pekne
nemyslím, že Kodiaq je katastrofa. Až v rámci faceliftu doladí rozchod o pár decimetrů na úroveň šířky karoserie, tak to bude docela pěkné SUV.
Avatar - Mrakoplas
18. 4. 2017 09:19
Slepá maska.
Všimly jste si té jakoby zaslepené masky chlazení? Že se Tesla nestydí takhle kopírovat. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2017 09:25
Re: Slepá maska.
ze ty mas tam v texte hrubku jak bejk ale pssst :-) ... tak samozrejme elektroauta uz klasicke "chladice" nemaju ze jo.. takze tomu sa podriaduju aj ich masky ... vsimni si aku masku ma tiez kia soul EV alebo leaf .. tiez su "slepe" o nejakom kopirovani je asi zbytocne hovorit... kedze kazde elektroauto ma uz takuto masku
18. 4. 2017 09:26
Ne, děkuji
Proč proboha vymýšlí škodovka podobné hovadiny? Proč neudělá elektromobil v podobě rodinného kombi? S dojezdem 500 km a cenou do milionu by se rázem stala nejprodávanějším elektromobilem v Evropě. S crossovery běžte do háje.
Rozbalit vlákno
5
18. 4. 2017 09:33
Re: Ne, děkuji
Ty by sis koupil předražený elektromobil s malým dojezdem od Škody jako rodinné kombi?
Skoda chce útočit na ty co mají přebytečné peníze a to asi nebudou zrovna ti co kupují kombi užitkáče za co nejméně.
18. 4. 2017 11:54
Re: Ne, děkuji
Jo, koupil. 500 km není malý dojezd a elektrické rodinné kombi by znamenalo možnost mít jenom jedno auto a ne dvě jako dnes.
18. 4. 2017 10:11
Re: Ne, děkuji
Do 1 000 000 Kč??? Ty jsi z hodně levného kraje.

Jenom ty baterky stojí minimálně 1 000 000 .
18. 4. 2017 11:53
Re: Ne, děkuji
Ne, už ne. Teď stojí 1 kWh asi 200 dolarů (to je včetně technologií okolo, nejen články). Na dojezd 500 km by to chtělo v rodinném kombi kolem 70 kWh, tedy asi 14000 dolarů za baterii. Suma sumárum asi 400 000 Kč. Zbytek musí jít udělat do půl milionu (ostatně Octavie za půl mega se prodávají se ziskem a docela solidní výbavou) a nějaký ten zisk a je to.
18. 4. 2017 13:27
Re: Ne, děkuji
Pak resit jeste slozite dobijeni a casem pokles vykonu baterii. Kdyz u benzinaku za 10 let resis uz jen to ze to vlastne jezdi skoro zadarmo, ze to ma odslouzeno, tak tohle bude nerentabilni opravovat a vymenovat baterie. Proste k nicemu. Navratnost takoveto investice do baterek je tak 200tis km, coz je uplny nesmysl.
18. 4. 2017 09:26
Vítejte v postfaktické době,
není důležité co je,a le co by eventuálně možná taky mohlo být kdyby....
(klikat, klikat a klikat --VI. I. Uljanov)
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2017 09:26
Studie
Co je to za Rapid s prvky Superbu, Seatu?? Tyhle sranda auta od AZNP mě dostávají do kolen. Článek jsem nečetl. V Blesku dávaj aspoň něco vkusného s holkama, takže není čas.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Brumbal
18. 4. 2017 09:48
Preklep autora clanku
Stavba strechy prave vubec rychle neklesa tak jak v pripade X4/X6. Koncept Skodovky ma klesajici hranu strechy za zadnimy sedadly o proti X4/X6 kde strecha klesa uz za prednimy sedacky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
18. 4. 2017 09:53
Krása s výhradou...
Sice se to nikde v textu zprávy neobjevuje, ale myslím, že z rysů konceptu je všem jasné, že se jedná ještě o plnohodnotné dílo designerského týmu pod vedením pana Kabaně.
Tato práce znovu dokazuje, že tento tým dokázal vtisknout současným škodovkám snadno identifikovatelný, atraktivní design. Vision-E lze snadno a s čistým svědomím označit za designové dílo nejlepší světové úrovně v oblasti velkosériových vozů: neztrácí základní parametry soudobých škodovek a nabízí ještě o trochu více uhlazenější design, který je mi bližší, než (téměř) přemíra hran např. na Kodiaqu.
Výhradu mám k čelní stěně: pokud mají všechna elektroauta vypadat vepředu jako Tesla, prosím, nemohu ničeho namítat. Přesto si myslím, že bylo možno přední stěnu designovat tak, aby už nyní ukázala charakteristickou podobu elektrických škodovek za dva- tři roky. To by bylo nanejvýš užitečné....
Rozbalit vlákno
6
18. 4. 2017 10:16
Re: Krása s výhradou...
Těžko může ukázat, jak budou vypadat elektrické Škodovky za dva-tři roky. Pokud se nepletu, tak ještě žádné nebudou. I toto je jen koncept. I když se PR Škodovky z toho snaží dělat první elektroškodovku. A na jiných webech se dokonce píše o nejprémiovější a nejrychlejší škodovce všech dob. První elektroškodovka bude v prodeji v roce 2021. To je dost dlouhá doba na podstatné změny v designu Škodovek. Ale hlavní asi bude technika. Uvidíme, co VW do té doby stihne vyvinout. Zatím jsou ty jejich parametry dojezdu, výkonu a ceny jen na papíře.
Avatar - Emel
18. 4. 2017 10:29
Re: Krása s výhradou...
Někde jsem četl, že vývoj Fabie trvá cca. 3,5 roku. Předpokládám, že u elektromobilu to bude víc, ze zřejmých důvodů. Takže pokud to má být hotové 2020, tak se k té finální podobě budou muset přiblížit už relativně brzo... protože od kastle se odvíjí palubka apod. a to taky potřebuje svůj čas.
18. 4. 2017 10:40
Re: Krása s výhradou...
Ber to tak, že tento koncept je určen pro dnešní dobu. Je třeba ukázat, že Škodovka je ekologická značka. Zvláště v Číně je to teď hodně důležité. Dokonce tam všichni větší výrobci dostali nařízeno vyrábět elektroauta. Realita je taková, že VW elektroauta podcenil a nic nemá. Proto se teď na první elektroškodovku bude 4-5 let čekat a předpokládám, že s tímto konceptem nebude mít nic společného.
18. 4. 2017 11:55
Re: Krása s výhradou...
Ale má. Nový eGolf je ve skutečnosti jeden z nejschopnějších elektromobilů v Evropě...
18. 4. 2017 12:07
Re: Krása s výhradou...
Tak si ho za ten milión kup i s tím max dojezdem 300 km. Ale dle tebe není problém za ten samý milión udělat kombíka s dojezdem 500 km.
Avatar - Emel
18. 4. 2017 14:21
Re: Krása s výhradou...
Nevím jak v Číně, ale v Evropě koncernu elektroauta nijak zvlášť nechybí. Zkusím se za domácí úkol podívat, kolik se jich v Číně prodalo.
18. 4. 2017 10:06
Jenom baterky budou za 1 000 000 a více.
A této cenové relaci odpovídá crossover.
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2017 10:52
kdyby se škodovka zaměřila na výrobu levných eketromobilů ud
:-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
18. 4. 2017 15:04
Re: kdyby se škodovka zaměřila na výrobu levných eketromobil
Levný elektromobil je s ohledem na cenu baterií tak trochu oxymóron...