Neboj sa, ak dospejú k reálnemu autu, určite na ňom nájdu nejaký kúsok línie alebo záhyb, o ktorom nás budú presviedčať, že je presne rovnaký ako bol na Vision E...
Nekecej. Redaktor jasně napsal, že je to první elektroauto od Škodovky!!!!!! Tak to nezpochybňuj a nemel nesmysly!!!!!! O auto je ohromný zájem a čekačka je minimálně 5 let!!!!!
No ja si myslím, že sa dívame na predobraz Kodiaqu coupé, samozrejme zčasti v showcar podobe, minimálne bočný profil by sa ale zhodovať mohol. Predpokladám hlavne iný predok aj zadok - bližší sériovému Kodiaqu a samozrejme interiér.
Samozřejmě nevím všechno, ale podle toho co vím, škodovka ani celé VW nemá žádný životaschopný projekt elektrického vozu. Zato investuje stovky mil € do marketingu neexistujících technologí. A to nemluvím o elektronice a software.
Viz. DigitalLab
Osobně bych si vsadil, že do roku 2019 začne mít Škoda problémy s odbytem a do roku 2023 tu Škoda vůbec nebude.
Bohužel :-(
dnes prave tento segment frci... proste crossovery/SUV.... lebo k comu by skode boli kupe-kabria ze? pritom nemysli si ze ma tento trend nejako tesi.. lebo sam by som rad videl od skody alebo kie nejaky pekny kabriolet... ale doba sa uz zmenila :'-( ... dnes musia vyrabat vyrobcovia len to co frci... nejake tie kusky "na paradu" su uz proste dnes neprijatelne.... a to aj od vyrobcov ktori ozaj nemaju hlboko do kapsy a ktori taketo vozy kedysi mali a hned niekolko ... ved sa len pozri ako dopadlo Z4 od bmw... lenze na co by dnes bmw aj vyvijako nastupcu tejto kusovky ze jo ked vedia ze toto dnes uz neleti ... pritom taka podobne draha X4 sa predava ako teple rozky... casy sa zmenili.. musis si zvyknut... ja ked idem autom a len tak zbezne si vsimam vozy naokolo tak uz takmer kazde druhe tretie auto je cross/SUV ( no schvalne vsimni si kolko ich uz dnes jazdi na cestach ) .. zato nejake to kabrio som nevidel snad uz aspon polroka ani kupatka uz moc nevidim ... stretnut take scirocco je dnes fakt vacsia rarita ako 4 nasobne drahsi cayenne ... no ale co spravime ;-)
Čo sa to furt melie o ... " predáva sa, ako teplé rožky" ?
V žiadnom obchode nevidim, ani v tych pekarenskych, že by niekto kupoval akosi inak teplé rožky, pečivo, ako to vychladnute.
A proč je v tom nadpisu zase ten stupidní vykřičník?
No nevím, mě tedy první škodovácký elektromobil vůbec nevzrušuje. Až dají pod kapotu pořádný spalovací motor, tak pak mě to teprve začne zajímat... :-O Jinak po stránce designu je to z boku docela pěkné, ale ten zadek a hlavně předek je velmi, velmi podivný... ;-\
Re: A proč je v tom nadpisu zase ten stupidní vykřičník?
Byls moc rychlej ;-) ještě jsem chtěl dopsat, že v kategoriích, kam škodovka zasahuje jsou její motory víc než dostatečné - řekněme od Oktávky nahoru. O Fabii bych to asi nenapsal.
Jo, mechanická ručka a manuální převodovka jako správné doplňky pořádného řidiče! >:-[]
Re: A proč je v tom nadpisu zase ten stupidní vykřičník?
Aj u tej fabie sa dá vybrať, samozrejme za nejakú protihodnotu v podobe príplatku :-) . Možno kvlôi nemu zavedú v príplatkoch ručný sytič a tlačítko na zapnutie ventilátora ako sme si dorábali do stodvadciaškou a stopätiek >:D >:-[]
Ano, toho žáka průmyslovky teď koupilo bmw, aby jim dělal šéfdesignéra, jak asi v tomto kontextu může působit hodnocení nějakého nýmanda Blue Sun z internetových diskusí... >:D:no:
Jak myslíš tu poslední větu? Škodovácké koncepty bývají relativně blízko produkčním autům... ať už je to Rapid, Yeti nebo Superb.
Tohle je pořád hodně koncepční, určitě se dost věcí změní a zmizí spousta těch křišťálových cerepetiček, ale jinak to klidně může být poměrně blízko reálnému autu.
Jak které. Visiony obecně byly hodně daleko od reality. A tenhle zrovna používá designové myšlení stávajících aut, tedy něco, co za pět let bude zcela mimo realitu.
Vision C je základní linkou Superb, jen má divná přední světla a je to sedan.
Vision S je víceméně produkční Kodiaq, jen s pár ozdobami navíc.
Vision D je předobraz Rapidu a zároveň i Octavie, s kastlí, která je něco mezi spacebackem a liftem
Asi záleží s čím srovnáváš, mně všechny tyhle prototypy přijdou relativně blízké sériové produkci... mám v hlavě třeba pár prototypů Renaultu, které se ve finále nepodobaly ničemu, co kdy spatřilo světlo světa jako produkční vůz.
Souhlas.
P.S. Mimochodem, viděl jsem teď naživo nový Superb kombi Sportline!, a to je fakt pěkné auto, dokonce včetně (mimořádně prostorného) interiéru.
Ve vrcholné benzínové verzi bych (za ty prachy) těžko hledal lepší rodinné kombi.
ciste linie... efektne hrany... kukadla stihle a male... ostre linky... vizualne akoby z jedneho kusu .... zaroven aj na pohlad posobi vcelku kompaktne ... sanka dole... nic nemenit a rovno z toho spravit seriovku a skoda ma opat zarobene :yes:
v tejto podobe nema chybu.. a mne sa to paci uz na pohlad ovela viac ako napr kusky od tesly ... tak snad sa to dostane do vyroby :yes:
Tak koncepty jim relativně jdou, on i koncept Škoda Vision S je nádherný a reálný produkční Kodiaq je katastrofa. Takže si odmysli vše, co je na tom konceptu zajímavé, tvarově to zdeformuj, přidej kupu plastu na místa kde je teď křišťál, či jeho imitace a škrabku a máš plus mínus realitu.
kedze je to elektromobil tak verim ze niektore detaily uz nebudu menit... kedze elektrovozy "znesu" aj odvaznejsi dizajn ... ale uvidime.. kusok mi nesedi ta kapota... ten vyvyseny stred ktory konci pri celnom skle tak nejak nijako nenavazujuc na nic... proste akoby bol len zbytocne vyvseny bez nejakej funkcie ... z kabiny to asi rusive nebude samozrejme... kedze je pod zornym polom oka ale pri tomto pohlade sikmo spredu to vyzera divne ked to konci tak nejak vyvysene akoby priamo az pred celnym sklom ... uz len tam dat do toho vyvysenia "dieru" a la WRX sti ... lenze toto nie je benzinak co uz .. ja cakam ze v seriovke prave taka kostrbata kapota uz nebude ale zadok by podla mna presiel bez zmeny....
ze ty mas tam v texte hrubku jak bejk ale pssst :-) ... tak samozrejme elektroauta uz klasicke "chladice" nemaju ze jo.. takze tomu sa podriaduju aj ich masky ... vsimni si aku masku ma tiez kia soul EV alebo leaf .. tiez su "slepe" o nejakom kopirovani je asi zbytocne hovorit... kedze kazde elektroauto ma uz takuto masku
Proč proboha vymýšlí škodovka podobné hovadiny? Proč neudělá elektromobil v podobě rodinného kombi? S dojezdem 500 km a cenou do milionu by se rázem stala nejprodávanějším elektromobilem v Evropě. S crossovery běžte do háje.
Ty by sis koupil předražený elektromobil s malým dojezdem od Škody jako rodinné kombi?
Skoda chce útočit na ty co mají přebytečné peníze a to asi nebudou zrovna ti co kupují kombi užitkáče za co nejméně.
Ne, už ne. Teď stojí 1 kWh asi 200 dolarů (to je včetně technologií okolo, nejen články). Na dojezd 500 km by to chtělo v rodinném kombi kolem 70 kWh, tedy asi 14000 dolarů za baterii. Suma sumárum asi 400 000 Kč. Zbytek musí jít udělat do půl milionu (ostatně Octavie za půl mega se prodávají se ziskem a docela solidní výbavou) a nějaký ten zisk a je to.
Pak resit jeste slozite dobijeni a casem pokles vykonu baterii. Kdyz u benzinaku za 10 let resis uz jen to ze to vlastne jezdi skoro zadarmo, ze to ma odslouzeno, tak tohle bude nerentabilni opravovat a vymenovat baterie. Proste k nicemu. Navratnost takoveto investice do baterek je tak 200tis km, coz je uplny nesmysl.
Co je to za Rapid s prvky Superbu, Seatu?? Tyhle sranda auta od AZNP mě dostávají do kolen. Článek jsem nečetl. V Blesku dávaj aspoň něco vkusného s holkama, takže není čas.
Stavba strechy prave vubec rychle neklesa tak jak v pripade X4/X6. Koncept Skodovky ma klesajici hranu strechy za zadnimy sedadly o proti X4/X6 kde strecha klesa uz za prednimy sedacky.
Sice se to nikde v textu zprávy neobjevuje, ale myslím, že z rysů konceptu je všem jasné, že se jedná ještě o plnohodnotné dílo designerského týmu pod vedením pana Kabaně.
Tato práce znovu dokazuje, že tento tým dokázal vtisknout současným škodovkám snadno identifikovatelný, atraktivní design. Vision-E lze snadno a s čistým svědomím označit za designové dílo nejlepší světové úrovně v oblasti velkosériových vozů: neztrácí základní parametry soudobých škodovek a nabízí ještě o trochu více uhlazenější design, který je mi bližší, než (téměř) přemíra hran např. na Kodiaqu.
Výhradu mám k čelní stěně: pokud mají všechna elektroauta vypadat vepředu jako Tesla, prosím, nemohu ničeho namítat. Přesto si myslím, že bylo možno přední stěnu designovat tak, aby už nyní ukázala charakteristickou podobu elektrických škodovek za dva- tři roky. To by bylo nanejvýš užitečné....
Těžko může ukázat, jak budou vypadat elektrické Škodovky za dva-tři roky. Pokud se nepletu, tak ještě žádné nebudou. I toto je jen koncept. I když se PR Škodovky z toho snaží dělat první elektroškodovku. A na jiných webech se dokonce píše o nejprémiovější a nejrychlejší škodovce všech dob. První elektroškodovka bude v prodeji v roce 2021. To je dost dlouhá doba na podstatné změny v designu Škodovek. Ale hlavní asi bude technika. Uvidíme, co VW do té doby stihne vyvinout. Zatím jsou ty jejich parametry dojezdu, výkonu a ceny jen na papíře.
Někde jsem četl, že vývoj Fabie trvá cca. 3,5 roku. Předpokládám, že u elektromobilu to bude víc, ze zřejmých důvodů. Takže pokud to má být hotové 2020, tak se k té finální podobě budou muset přiblížit už relativně brzo... protože od kastle se odvíjí palubka apod. a to taky potřebuje svůj čas.
Ber to tak, že tento koncept je určen pro dnešní dobu. Je třeba ukázat, že Škodovka je ekologická značka. Zvláště v Číně je to teď hodně důležité. Dokonce tam všichni větší výrobci dostali nařízeno vyrábět elektroauta. Realita je taková, že VW elektroauta podcenil a nic nemá. Proto se teď na první elektroškodovku bude 4-5 let čekat a předpokládám, že s tímto konceptem nebude mít nic společného.