opravte ma niekto ak sa mýlim, ale nehovoril daný pán pred rokom či dvoma, že prinesú elektro za cenu dieslu? Dnes už je to 10-15 % nad cenu naftového superbu, teda predpokladám že ten superb s ktorým operuje je 2,0 TDI 4x4, DSG, L&K. Takže štartovacia cena tohto vehikla bude na cca 1,5 mil. KČ ?
Takhle se tu o Cupra nesmíš vyjadřovat, protože tu má zastánce, co nesnese, když jí nevychvaluješ. Tak pozor , pozor.
Uděláme to jinak, Cupra vezme do vleku Tatrovku, to se smí. ;-)
Nema nato byt konkurenciou golfu mazdy3 ceedu a pod. Jej interier je plastovo biedny, jazdne vlastnosti priemer(ako kazda skodovka s vleckou), motory bieda, automaty detto, cena ako u kunkurencie. Takze jedine kufor a skrabka na lad.
Tak tohle ale není o národu, ČR je sice důležitý trh, ale ani zdaleka ne většinový.
Mrknul jsem na čísla do výroční zprávy za 2017 a bylo to 2:1 pro kombík... tj. Octavia má největší podíl kombi ze všech modelů, u Superbu je to jen mírná převaha kombi, u Fabie je naopak +50% krátké.
PS: čísla za výrobu v ČR, při započtení zahraničí se to otáčí, protože v Číně kombík zřejmě nemají...
Patrně kombík upřednostňují i jinde, protože vždycky a nebo skoro vždycky se nejřív uváděla nějaká základní varianta ( hb, lb, sedan atd.) a pak s odstupem jakoby praktičtější varianta combi. Možná k tomu maj nějakej výrobní důvod, nebo se Škoda rozhodla změnit zažité postupy. Rozhodně by bylo zajímavý dozvědět se, proč se rozhodli zrovna takhle.
"Určitě si pamatujete na koncept Vision RS, z něhož se pak stala sériová Scala. A rozdíly byly minimální. Myslím, že se bude v případě Visionu iV historie tak trochu opakovat." = ešte nevieme, čo z toho použijeme, ale minule sa nám to podarilo super, tak aj teraz to určite tak bude.
"Řekněme, že v budoucnu se technologie kamer u našich dražších modelů skutečně objeví. A pokud jde o dveře, sériová verze našeho elektromobilu dostane v prvé řadě praktické dveře." = nič také nečakajte, bude to klasika.
"Nemůžeme prodávat cenově nedostupný produkt s nekonkurenceschopným dojezdem. A sériová podoba Visionu iV přijede ve správný čas." = takže horizont je na úrovni 5 rokov, viac? Asi ani sami nevedia. Konkurencia, ktorá už EV vyrába, bude zase o kúsok ďalej. Technologicky, aj cenovo.
"...cena by se měla pohybovat nějakých deset až patnáct procent nad vznětovým modelem kategorie superbu." = cena bude na úrovni súčasného Leafu, čiže bude začínať niekde blízko milióna Kč.
Tak teraz fakt neviem, či vôbec je nejaký dôvod tešiť sa na sériovú podobu iVisiona tešiť...
Když pominu, že odpovídá zcela logicky a podobně jak u takových studií ostatní zástupci automobilek, tak bych se rád zeptal, která konkurence už má podobné EV a jak víš, že bude technologicky dál?
Nissaan Leaf, BMW i3, so sériovými EV naberá skúsenosti napr. Hyundai/KIA... U škodovky pôjde o X rokov stále o prvotinu.
Čo sa odpovedí týka, nepoukazujem na to, že by odpovedal z cesty, ale že vlastne nič konkrétne nepovedal, len klasické marketingové kecy, vpodstate len že raz elektrická Škoda bude. Čakal som, že sa pochváli aspoň tým, že sériová výroba je na spadnutie, ale stále sú veľmi opatrní a kým ostatní do toho proste idú, tak toto je stále také naťahovanie a prešľapovanie na mieste. Dizajnová štúdia je vlastne len maketa, o pohone a technike celkovo môžu napísať a nakecať čo chcú. Takže by som sa ani nedivil, keby na sériovom iVisione ani nezačali robiť a toto bol len marketing na udržanie pozornosti.
- Mezi konceptem a sériovku budou minimální rozdíly, pokud zapomenete na kamery a proti směru jízdy otevírané dveře. Takže dvě nejzajimavější věci jsou v tahu.
- Bude to suveréně nejdražší Škodovka se suveréně nejkratším dojezdem reálných 300 km.
- Na Scalu kombi zapomeňte, vám stačí hatchback.
Slušná porce arogance naučená od německého vorstandu: Kdo chce s vlky z Vlkohradu býti, musí s nimi výti - Váš zatím jen vlček, ale bude ze mne Vlk.
Tak je to německá firma,patří jim..takže mají i svůj managment,médiím říkají co chcou/potřebují říct.Třeba to jak (zatím)nemají technologie..a tak čekají na to správné načasování.
Každý, kdo má všech 5 pohromadě, bude rád, že kamery místo vnějších zpětných zrcátek a protisměrné boční dveře se nedostanou do sériové výroby! Opravdu není oč stát :-)
Proč ? Podmínka ovšem je, že to musí být dobře a poctivě navrženo a vyrobeno, pak problém nevidím. To je ovšem problém pro výrobce.
Ale když pan Vlček mele cosi o tom, že auto dostane především praktické dveře, tedy standardní ... to je na pár facek. Vždyť přeci právě proti sobě se otevírající dveře jsou pro uživatele praktické. Jeho řešení je výhodné pro výrobce, tedy praktické pro něho.
Riešenie bez B-stĺpika vyskúšal na B-Maxe Ford, a veľmi sa to neujalo. Naopak, spôsobovalo to problém, pri nastupovaní dozadu alebo manipulácii s detskými sedačkami alebo nejakou batožinou B-stĺpik chýba, nie je sa čoho chytiť; operadlo predného sedadla na to nemá najvhodnejší tvar a polohu. Opačne otvárané dvere nájdeš na Opli Meriva, a tiež sa nestretli s veľkým úspechom, naopak, to riešenie má viac nevýhod ako výhod. Široký otvorený priestor vyzerá na výstave skvelo, v reálnom svete nie je žiadny dôvod ho chcieť.
Hlavním úkolem managementu každé a.s. je zajistit nejlépe růst vyplácené dividendy. Hlavní povinností pana Vlčka je prodávat se ziskem produkty svého zaměstnavatele, tedy je to prodavač aut, který musí prodat.
Já jsem potenciální zákazník, který od něho může auto koupit. Jestliže mi pan Vlček, jakožto potenciálnímu zákazníkovi okopává kotníky svými arogantními poučkami o tom, co pro mne je a co není vhodné, rozhodně se jako uctivý prodejce aut nechová.
Pan Vlček je dobrý ředitel a prima chlap, to víme :-):yes: Ale ať se koukám jak se koukám na Váš příspěvek, tak kolik chvály jsem nečekal. Mluví jako hvězda, vypadá jako hvězda, tak to bude hvězda >:D Stačilo říct že je fajn, ale dobrá :yes:
V jeho příspěvcích zde na diskusích se to hemží hnojem a dalšími vulgarismy a v jeho nicku sedí moucha, která na exkrementy ráda sedá. Pravděpodobně to tedy bude řidič ***cucu.Ti taky většinou netuší, že si jeden celosvětově slavný malíř v návalu zoufalství uřízl ucho... :-)
Řízení nějakého stroje vyžaduje alespoň elementární znalosti, už jenom ON-OFF máš dva úkoly. Podle slovního vyjadřování bych si proto tak jistý nebyl. Ale to nevadí, buďme shovívaví. Mach a Šebestová se také nesmáli Horkáčkovi s Pažoutem, i když byli v 3B již dospělí. Osobně si myslím, že se holdenovi Škoda líbí. Ale nějak to neumí dát najevo. Víš jak 8 letý Pepíček taky zavrtí hlavou, že si s Aničkou hrát nechce. Přitom by za to dal nevím co.
Taky mám ten dojem. Škodovky ve svém podvědomí vlastně obdivuje, ale všemi silami svého vědomí se to snaží vytěsnit a popřít, a proto tady na diskusích vypouští na Boleslavské takové primitivně agresivní plky.
Arese,máš ty vůbec nějakou sebereflexi?Ano,titulovat lidi dobytkem je opravdu špatný,do diskusí to nepatří..na tom se shodnem..ale v zásadě má pravdu,škodofky se více méně opravdu jen fasují.Ale nazývat svých možná i stovky tisíc..?.. spoluobčanů k undama ..to neodsoudíš,to je podle tebe v pořádku?Moucha ti v nicku vadí,co rokytuv nick?Třeba moji sousedi mají od minulého roku i30, mají z ní radost,řekl bys jim do očí co jsou,že mají Hyundai?Jste vůbec normální?!Jste fakt jak členové nějaké sekty !
Hele, příšerné image značky Hyundai v ČR má na svědomí vlastně jeden jediný člověk, a ten teď byl chválabohu od značky konečně odejit. Pokud se nyní Hyundai konečně chytne za nos a bude na našem trhu chovat standardně, tj. slušně, nikdo proti této značce neřekne křivé slovo. Stačí si srovnat, jaké bezproblémové image má v Česku Kia! Víš, jak se to říká - jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá! ;-)
Ta drsná říkanka se zemanovskou "pasy" je jen reakce naštvaných Čechů, pro které se už všudepřítomný agresivní marketing českého zastoupení Hyundaie stal prostě nesnesitelným. Normální sebeobranná reakce ve stylu "na hrubý pytel hrubá záplata"!
No nevím,je to na úhlu pohledu.Viděl jsi třeba reklamu na novou Toyotu Corolla v USA?..udělat to zde,tak to nepřežiješ.Když pominu škodofku,která v ČR hraje v prodejích svou vlastní soutěž..tak prodej Hyundai není špatná..druhé místo..s takovou image to jde,ne?Řekl bych,že to moc lidí nevnímá, neřeší..možná na par diskusích.Mě se třeba daleko víc dotkl snad největší podvod v automobilovém průmyslu v dějinách..zavřená půlka vedení..a protože je škodofka německá,tak i její aktivní podíl na tomto zločinu..a to vědomě či nevědomě.Tohle je pro mě tragická image a ztráta důvěry.Nějaká reklama..vtipný, úplně bezpředmětný.No tak teď je vaše arcizlo odstraněno,budete vidět.. ;-)
Jenže ty diskuse odráží náladu ve společnosti. Ona totiž mimořádná "obliba" V.V. se neprojevuje jen na tomto webu, kam chodí opravdu většinou jen automobilový nadšenci. Ale najdi si třeba včerejší diskusi pod zprávou o odvolání V.V. na iDnesu, kam chodí i automobiloví neználci. Velmi kritické názory na působení V.V. a marketing čekého Hyundaie tam ovšem zaznívají úplně stejně, jako tady! :-!
To jsou zase kecy. Hloupá reklama je jen hloupá reklama, takových denně vidím dvanáct do tuctu. Mě se taky jejich kampaně vůbec nelíbí, ale ty děláš, jako by to bylo střílení do lidí kulometem. Všechno ženeš do extrému - obecně. ;-)
Ano, Rokyta a spol jsou k hyundaii stejní dobytci, jako Holden ke škodě. A to, co vyčítáš aresemu děláš sám.
To s tím fasovanim je stokrát vyvrácený nesmysl.
V diskuzích na různých webech..pokud je to článek o Hyundai/škodě..téměř vždy a všude to vře ;-) to je pravda.Sám za sebe.. marketing Hyundai mě nezajímá..s výjimkou pár dílů "Předražená tradice"..to mě přišlo vtipný.Jinak..nevím,nějak to neregistruju.Osoba V.V..tak to už mě nezajímá vůbec.Zde v diskusích občas reaguji na žvásty o tom,jaké jsou Hyundai střepy .. všichni víme,že to tak není.Toď vše..
Nemám fy Hyundai rád, ale auta beru. Jsou to normální auta, mají svoje chyby i pozitiva. Já jen, že něco vyčítáš Aresemu, a přitom ty sám - hyundaie se hodně zastáváš, ale když dojde na koncern, svoji "objektivitu" nějak ztrácíš.
Objektivitu ztrácím?No možná trošičku.Z části kvůli časté neobjektitě autorů,protože se z koncernu/škodofky dělá to co rozhodně není,vychvalují se u ní samozřejmosti,jakoby "tají" nedostatky.Taky zčásti kvůli téhle sektě,co se zde tak hulvátsky prezentuje.Hyundai je neskutečně rychle se rozvíjející automobilka.Její technologie jsou to nejvíc co můžeš v současné době mít.Když škodovka příští rok..nebo kdy..vítězoslavně ukáže první opravdové el.auto,tak Hyundai začne dodávat zhruba 1000 vodíkových kamionů do Švýcarska.A když pak tady nějakej ..chytráček začne plácat,skládat verše a začne se vulgárně vyjadřovat ke spoluobčanům..tak se směješ a sem tam něco i napíšeš.Ale nehaž mě prosím do stejného pytle..to opravdu ne.
Nevím, jestli jsi "tak se směješ" mířil na mě? To snad ne?!
Básničkám lidské spodiny Googelita plným hovínek, šulínků a pod. se tu směje zase jen duševní spodina.
Ne, nemyslím to na tebe..na nikoho.Bylo to myšleno tak,že se nad jejich příspěvky člověk může jen trpce pousmát a zakroutit hlavou..a samozřejmě si i něco myslet.Ono jde třeba i o to,že tyhle diskuse jsou anonymní.. kdyby zde byla uvedena konkrétní jména,tak by to nikdo nenapsal..no i když..;-)