Céčkový Mercedes má po faceliftu, čehož byste si na pohled dost možná ani nevšimli. Jenže zatímco zvenku zůstalo skoro vše při starém, v útrobách se spousta věcí změnila.
Já mám takovej pocit, že se na těch autech projevuje čas tak nějak víc než by bylo zdrávo. Bez AMG paketu vypadají doslova strašně podpantoflácky, páprdovsky, usedle a úplně bez sexepýlu. Ještě že aspoň ty interiéry jsou fajn, pokud se teda do nich pustí kačka, jenže tohle taky nebyl ten případ.
To ovládání přes tu "myš" je strašný, měl jsem tu čest a celá ta oblast na palubce myš + kolečko je podle mě neergonomická.
Není co dodat, pojmenoval jsi to přesně tak, jak to je. Poslední MB co jsem měl bylo GLA a byl to skutečně "poslední" MB. Za tu navoněnou bídu (dřív nové Mercedesy uvnitř voněly, dnes smrdí jako Renaulty, plasty po 30 tisících vržou, asistenční systémy panikaří zbytečně dopředu, převodovka jalová, pomalá, zmatená a další a další) už platit ty ujeté peníze nehodlám.
Skutečně poslední = jako skutečně poslední, který jsem si pořídil pro upřesnění. Prohlásit o tom nedodělku, že je to poslední pořádný MB, to bych si musel nafackovat :D
Já jsem s testovací jízdou taky nebyl 2x spokojený.
Design se mi líbil, interiér asi nejlepší ve třídě, zpracování super.
Ale převodovka (zmateně podřazuje namísto využívání kroutícího momentu), řízení (houbovité) a podvozek (hodně měkký, ale občas třískne) slabší. Není to řidičské auto.
Tak mě se naopak C řídí krásně, dá se vybrat mezi podvozky, ideál AMG. Řízení je krásně čitelné a vyvážené. Převodovka by nemusela být tak zbytečně hektická, to je fakt.
Infotainment a jeho ovládání je zrovna u Lexu příšernost. Zda jsou sexy, je otázka osobního vkusu, největší fandy vidím mezi příznivci Predátora a Vetřelce. Slušně funguje IS, ale mizerný výběr motorizací. ES není téma pro D3 ani Jag, LS pak možná proti některým verzím prémie. RX si pak svoje příznivce najde a jedině LC je majstrštyk.
Alpina je přes všechny odlišnosti pouhý úpravce BMW.
...za dobrých a ne zase tak starých časů se v úvodu článku vždy řešilo podstatné a tím byla mechanika a až pak zbytek auta. Dnes se v úvodu řeší zbytek auta a mechanika se skrývá někde na konci. A v tomto případě je k tomu také dobrý důvod. Není se totiž čím chlubit. Malý čtyřválec doplněn ještě menším čtyřválcem....jak hluboko (díky ekoteroristům) ještě klesneme....jdu si uvařit kafé.... ;-\
Re: Typický článek reprezentující "novou dobu"....
na výrobu sklenené fl´aše potřebuješ mnoho CO2 !!!!!!!!!!!!!!
to si nikdo neuvědomuje jak snadné je vyrobit plastový kelímek a kolik energie si vyžádá roztavení skla :-!:-!:-!
Re: Typický článek reprezentující "novou dobu"....
Ok, ale skladba je tu leta letouci stejna. Podivej na autocar, autoexpress. Pokud nejde o prvni dojmy z neceho extrovniho, vzdy je skladba testu stejna. V Anglii, Nemecku, Americe i tady. ;-)
no, s tím jak je z dieselů pomalu zase sundáváno to stigma "nebezpečného a překonaného" konceptu motoru, zase se začínají objevovat kdysi klasické testy nafta vs. benzín, pravda nyní již benzín s nějakým elektrickým pomocníkem....
Test asi tak nějak potvrdil že klasika diesel je dnes (s téměř dokonalým vyčištěním od pevných částic a NOxů) pořád dál než ty různé mild-hybridy.... spotřeba nižší, ekologie lepší, životnost.... no spíš bych taky sázel na diesel....
Jasně, pokud to má častěji jezdit po městě a kratší trasy tak je možná ten hybrid lepší (rychleji se zahřeje a možná bude žrát i míň).... ale jakmile se vyrazí na delší štreku po dálnici (je to auto střední třídy, že... ty se na tohle kupují) tak diesel prostě vede....