Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První jízda v novém Audi A3. Koncernové bratry v jednom zásadním detailu překonává

Audi A3 byla poslední z letošních koncernových novinek, kterou jsme si ještě nevyzkoušeli. První jízdy však už máme konečně za sebou a říkáme, A3 v jedním zásadním aspektu své sourozence překonává.
Zpět na článek
19. 6. 2020 20:25
19. 6. 2020 21:09
19. 6. 2020 21:16
20. 6. 2020 03:27
20. 6. 2020 10:28
20. 6. 2020 18:26
21. 6. 2020 11:22
21. 6. 2020 11:40
21. 6. 2020 16:42
19. 6. 2020 20:25
Design
Nemozem si pomoct, ale ten design je strasne disproporcny. Obrovske svetla a maska, opuchnuty naraznik ako keby s predhryzom...take nieco si horko-tazko viem predstavit na aute o 2 triedy vacsom ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CICERO
19. 6. 2020 20:54
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
20. 6. 2020 21:50
Re: 35 TFSI CO TO ZAS KUA JE !!!??? DELATE SI P*DEL ???
Audiško, a proš maš tak felká oši?
No abych tě lépe fiděla.

Audiško a proš maš tak felká uši?
Abych tě lépe slyšela.

A proš máš tak krátká rosfor?
Abych ne lesla to selí tumu ááá fýj, která uš ne muše byt fečí protošé ááá sex!
Avatar - _Karel_
19. 6. 2020 21:09
A3 SB
Konečně Audi, kterému stran vzhledu těžko co vytknout. Snad jen hloupý zub v předním světlometu, ale jinak testovaný kousek paráda.
Rozdíl v ceně proti Leonu/Golfu vypadá srandovně, ale obávám se, že základy nebudou stejně vybavený a reálně to bude mnohem víc.
Rozbalit vlákno
0
19. 6. 2020 21:16
Hnus
Nový Golf je škaredý, Octavia škaredšia, ale toto je úplný hnus.

To je neuveriteľné, ako spravili také pekné auto.

Ešte dobre, že aspoň na nový Leon sa dá pozerať.
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2020 03:20
No...nějak mi došel humor
Vevnitř se mi to řešení líbí a kvalitku doslova cejtíš i z těch fotek.
Ale zvenku...sakra.
O pár článků zpátky jsem se potýkal ve při se stádem japanofilních usmrkanců v diskusi o CTR. Prostě to CTR je hnusný tak, že vypadá, jako kdyby někdo, kdo už perník bere fakt dlouho, dostal po meganástřelu za úkol origami.
Málem jsem se pozvracel z toho hnoje...a teď tady čumím na Á-trojku a jasně vidím, že tentýž vysmaženec už dělá i pro Audi, akorát mu zatím svěřili jenom nárazníky a světla. Proboha doufal jsem, že ty upíří zuby jsem vděl naposled na Street Ka.
Podle mě osobně je to hodně špatný.
Co to sakra je? Nějakej vidláckej tuning z devadesátek? Nebo to má nasávat těma kráterama odpadky, hmyz a drobné ptactvo a po recyklaci je vyplivovat těma zadníma?
Je to zlo. Doba nasávacích otvorů se v současném automotive designu dostává do podobného extrému, jako kdysi velké ploutve u americkejch bouráků. Ale obávám se, že na tohle se za 60 let nebude vzpomínat s takovou nostalgií. :no:
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2020 03:26
Za ty nový označení motorizací u Audin
bych někoho nakopal do koulí. :-[]
Rozbalit vlákno
4
21. 6. 2020 23:32
Re: Za ty nový označení motorizací u Audin
Sice bych to neformulovat takto "pregnantně", ale jina s tebou naprosto souhlasím. Je to typický příklad současné hnusníé automobilové doby. Automobilka doufá, že si zákazník nevšimne, že si za 600 či více tisíc kupuje auto s trapným litrovým tříválcem pod kapotou... Je to podobný příklad trapného pokrytectví, jako ty odporné falešné výfuky... :-( :-( :-( :no: :no: :no:
Avatar - iudex
22. 6. 2020 10:17
Re: Za ty nový označení motorizací u Audin
Súhlas. Do očí bijúca snaha zamlčať objem a konfiguráciu motora a zmiasť zákazníka, aby moc nepátral, čo vlastne je pod kapotou. A ono sa im to aj darí, ja sa o autá zaujímam, ale som prd múdry z toho, čo je pod kapotou 40TFSI či 45TDI. A ich "prevodovú tabuľku" asi nebude nikto nosiť so sebou: https://www.audi.sk/…acovanie-motorov
Inak ako pozerám tú tabuľku výkonov, ani to nemá moc veľkú logiku. Napr. označenie 35 zahŕňa motory s výkonovým rozmedzím len 10 kW, ale 40 už zahŕňa 25 kW. 45 zase len 15.
A čo ak Audi predstaví motor s výkonom 162 kW? Do súčasnej tabuľky nezapadne, lebo 40 je len do 150 kW a 45 je až od 169 kW. Potom budú musieť niektorú kategóriu "predĺžiť", aby pojala aj nový motor. Teda tie kategórie ani nie sú fixné, ale sa budú v čase meniť. Ďalší zmätok a nemožnosť po pamäti zistiť motor. Ale ako som písal, to je zjavne cieľom. :no:
Avatar - white label
22. 6. 2020 13:46
Re: Za ty nový označení motorizací u Audin
Audi je na tom aktuálně v rámci D3 (v tomto ohledu) nejhůř, ale v principu se laik dnes dozví kulové i z označení motorizací u MB a BMW.
Avatar - iudex
22. 6. 2020 16:06
Re: Za ty nový označení motorizací u Audin
Jasné, ani BMW 330i už dávno nie trojliter, ale dvojliter, ale jednak už to tak dlhšiu dobu je a to značenie nejakú logiku aspoň má a aspoň niekde orientačne ten motor udáva, napr. 320d je dvojliter, 330d je trojliter (slabší) a M340d je ten silnejší. Proste nie je to určite ideál, ale aspoň sa tam človek, čo sa trochu zaujíma, zorientuje. Pri údaji 40TFSI alebo 45TFSI sa nezorientuje nikto, ani objem, ani výkon, nič, len fakt, že 45 bude výkonnejšie ako 40.
20. 6. 2020 03:27
Design
Za mě se tedy design interiéru ani exteriéru příliš nepovedl. Řešení výdechů klimatizace v zóně řidiče mi z designového hlediska přijde jako špatný vtip. Interiéry Audi léta patří k naprosté špičce a teď tohle...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - SKAY
20. 6. 2020 10:28
Re: Design
Ta maska semi líbi světla nikoliv aty vydechy klimatizace jak ovladace v olcitu. Celkove ,ale jakože jo :yes:
20. 6. 2020 10:35
Pouťovina
Pro každodenní používání velmi nepraktické - ty rádoby vstupy v náraznících zaslepený kryty s tou texturou plástve a další různé záhyby - to bude panečku radost čistit, to aby člověk měl soukromého čukra, co to bude po každé cestě půl dne čistit. Přímo z toho čiší snaha co nejvíce ořezat náklady - v S3 to bude průchozí, tady záslepka, aby se nemusel dělat nárazník pro S3. A ty výdechy ventilace kolem budíků - působí to jako když už je to přestalo bavit a prostě to nacpali na první místo, kam někdo ukázal. Začíná se to čím dál víc podobat laciný chamradi - dramatické záhyby a podobné blbosti bez užitku.
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2020 18:26
Chinese
To čo je nejaká čínska napodobnenina A trojky? A ten interier hrúza velebnosti.🤦‍♂️
Rozbalit vlákno
0
21. 6. 2020 11:22
audi
Nečekal bych, že to řeknu, ale mě se nová A3 nelíbí. Předně ty laciné falešné průduchy a falešný výfuk. To patří někam do Asie a ne k Audi. Audi pro mě bylo symbolem takové té umirněné elegance s hezkým designem. Ale tohle vypadá jako cílená stylovka. I když to už je asi problém všech automobilek součastnosti.
Dál je tu interiér. Nevím, co se s Audi asi za poslední 2 roky stalo. Šedá do interiéru jednoduše k Audi nepatří, působí to lacině, jako kdyby to bylo ve Fabii. Interiér v Audi byl vždy jednoduchý, ale elegantní, ať už to byly ty pěkně zabudované kulaté výfuky ventilace nebo příjemně měkký, černý plast, který nikde nevrzal, nedal se poškrábat.
Ale tohle je prostě stroze nudné. Nechápu to šedou kravinu přes celou palubovku, těch výfuků ventilace je moc a prostě to celkově nepůsobí jako od Audi. Nevědět to, tak řeknu, že je to MB nebo Honda.
A pak jsou tu sedačky. Určitě jsou pohodlné, ale takhle sterilně praktické patří snad do starých Range Roverů, aby se daly snadno vyčistit.
Samozřejmě tohle je jen volby výbavy. Ale když si vzpomenu na svojí první A3, tak z tohoto kusu sterilní nezáživnosti nemám ten "pocit z Audi".
A ještě k té hlučnosti. Tohle je věc kterou jsem ještě nedokázal rozluštit. Samozřejmě za to může povrch vozovky, ale nechápu, proč je to u Audi tak znatelný rozdíl. V ostatních autech je pořád určitá hlučnost, ale u Audi na dokonale hladkém asfaltu máte pocit, že jedete v elektromobilu, slyšíte až ohlušující ticho. Pak přijedete na horší asfalt a jste rázem někde ve starým Favoritu.
Rozbalit vlákno
2
21. 6. 2020 11:40
Re: audi
Problém je i v tom, že zmizela verze 3D, a zůstal jen Sportback, který byl vždy designově kompromisní. 5D se prostě Audi pořádně nepovedlo nikdy. Je to takový polokombík, asi jako Scala.
21. 6. 2020 16:42
Re: audi
Falešné výfuky má jenom S-Line. Nejumírněnější design má základní verze (ta bez označení). Co se týče interiéru, tak je v konfigurátoru spousta variant palubní desky, čalounění sedadel a podobně, tak jak je u prémiovek zvykem. Nezkoušel jsem to, ale věřím, že z toho lze udělat nějakou rozumnou kombinaci. Mně tam vadí to divné umístění výdechů. A taky ten panel klimatizace. Palec nahoru, že tam narozdíl od Golfu nebo Oktávky je, ale zdá se mi, že tam chybí možnost regulace intezity foukání ... klasický cklimatronic s otočnými ovladači byl prostě ergonomičtější. Otočit kolečkem je vždy rychlejší, než ťukat.
21. 6. 2020 14:54
Koncernové srovnání
Takže Škodovka je největší, nejtěžší, ale má nejlepší zrychlení, maximálku i spotřebu. Realita bude asi trochu jinde.
Rozbalit vlákno
1
21. 6. 2020 16:16
Re: Koncernové srovnání
Tak ono je potřeba uvažovat se všemi souvislostmi. Octavia má jako liftback přirozeně lepší aerodynamiku, navíc má užší kola než koncernoví sourozenci. Takže logicky má nejlepší maximálku. A díky těmto skutečnostem asi nejdále dojede v dojezdové zkoušce před měřením spotřeby a na válcích jí pak nastaví menší odpor. Co se týče zrychlení, to těžko, říct, tam může hrát roli zpřevodování. Oktávka má větší obvod kol než koncernoví sourozenci, takže je možné, že má například jiný koncový převod diferenciálu, nebo jiné odstupňování převodovek.
21. 6. 2020 23:37
Aha, takže normální nedotykové...
...a tedy bezpečné ovládací prvky jsou nyní v koncernu "luxusní zboží"! Tak tomu říkám "pokrok"! :-O Zatímco nová A3 má normální tlačítka, masový "řidičský pleps" se musí chtě nechtě nebezpečně prodotykovávat přes trapný tablet, protože je toto řešení pro výrobce levnější. Bravo! Ale já osobně si právě kvůli této ***ině další nové koncernové auto nekoupím.... Pokud tedy nesjednají nápravu! ;-\ ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - fOE
22. 6. 2020 15:19
Re: Aha, takže normální nedotykové...
No, zabavne je jak se ti autor snazi prodat jako neco extra to, co relevantni konkurence umi jeste lip. Ta se totiz nezbavila svych iDrive nebo MMI ovladacu a narozdil od audi nabizi dobu patlaci jen coby dalsi featuru, nevnucuje. Takze zadne "Audi nabizi vic nez", ale spravne "Audi nabizi min nez"...
... nez relevantni konkurence, nez zvyklo nabizet v minulosti.