Žádný úplně sprinter to nebude, ale určitě takto malé auto se 100 koníky už bude umět slušně pobavit. Navíc mu to i sluší. Na okresky to bude naprosto dostačující. Možná škoda, že tam nedali šestikvalt, přecijen mít kraší odstupňování nižších kvaltů by vzhledem k malému motoru bylo lepší. Ale zapať pán bůh za ten manuál i v tomto provedení. :yes:
Na druhou stranu to má za 369 tisíc podobnou výbavu a stejný motor jako Ceed Fresh s paketem Connect - za 385 tisíc (a ten má navíc ten šestikvalt a elektrický okna vzadu).
Jako zábava s tím určitě bude větší, Ceed je na ten motor docela těžký. Sice jede překvapivě dobře, ale trhač asfaltu to není.
Otázka je kolik lidí si kupuje nový auto za 370k pro radost a kolik lidí by radši aby se jim tam vešel i nákup...
Smysl je jasný, ne? Prostě... je to drahé. Faceliftovaná i30 1.0T-GDI 88kW s šestikvaltem začíná na 340, i10 se stejným motorem a pětikvaltem na 370... a je to o dvě třídy menší auto. Jo, možná má ta i10 pár věcí navíc... litý kola a koncovky výfuku...
Záleží na tom, co považuješ za "dělo". Jistě, i10 nepoletí 250 km/h a neudělá stovku za pět sekund, ale do háje, k tomu taky malé auto není! Ale pořád má na tak malé auto dost vysoký výkon, aby se s tím dalo jezdit více než svižně. Pokud se hyundai dobře postaví i k nastavení podvozku, pak to může klidně být zábavné auto.
Ty už konečně vytáhni hlavu z pr*ele a zkus někdy i něco více, než tvé pitomé Polo a teoretické porovnávání čísel, kterým stejně vůbec nerozumíš.