Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i10 N Line přichází na český trh. Kolik stojí prcek s turbo tříválcem?

David Bureš David Bureš 2. 7. 2020 • 06:45
28
15
Zobrazit náhledy (28)
Hyundai i10 Hyundai i10 N Line Hyundai i10 N Line Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i Hyundai i10 1.0i

Nejmenší model v nabídce Hyundai se dočkal sportovně orientované varianty N Line. Tu jako jedinou pořídíte i s přeplňovaným tříválcem 1.0 T-GDI.

Minivozy už sice nejsou tak populární kategorie jako kdysi, Hyundai jim ale nadále věří. Proto letos na trh vstoupila nová generace modelu i10, která dokonce nyní rozšiřuje svoji nabídku. V rámci expanze sportovně orientované řady N Line se tohoto provedení dočkal právě i nejmenší model korejské značky. Hyundai i10 N Line pořídíte na českém trhu za ceny od 339.990 korun.

Tato částka se vztahuje na atmosférickou dvanáctistovku o výkonu 62 kW kombinovanou s pětistupňovým manuálem. Zajímavější je však cenovka přeplňovaného tříválce 1.0 T-GDI (73 kW), který je vyhrazen této verzi. Činí 369.990 korun, tedy jen o 30.000 korun více než v případě atmosférické jednotky.

Výbava i10 N Line v první řadě čítá sportovnější styl. Ten definuje svébytná maska chladiče, výrazný bodykit nebo dvojitá chromovaná koncovka výfuku. Kola jsou pak 16palcová, z lehkých slitin.

Co se pak týče výbavy, i10 N Line nechybí dojezdová rezerva, mlhovky, automatické přepínání tlumených a dálkových světel, šest airbagů, kožený volant nebo manuální klimatizace.

Dále je tu palubní počítač, tempomat, elektrické ovládání předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zadní parkovací čidla včetně kamery nebo multimediální systém ovládaný prostřednictvím osmipalcové dotykové obrazovky s funkcí Android Auto a Apple CarPlay.

K dispozici je navíc druhá úroveň N Line Style, za níž se připlácí 20.000 korun. Výměnou za tuto částku dostanete navíc automatickou klimatizaci, bezdrátové nabíjení chytrých telefonů, vyhřívání předních sedadel a volantu nebo elektrické ovládání zadních oken.

K ní si navíc můžete pořídit paket Premium za 30.000 korun čítající kontrastní barvu střechy, fixační síť v zavazadelníku, navigaci, rozpoznávání dopravních značek omezujících rychlost nebo funkci vzdálené správy vozu Bluelink.

Související články

Témata
Avatar - Blue Sun
3. 7. 2020 10:07
Re: Nezaujala
Záleží na tom, co považuješ za "dělo". Jistě, i10 nepoletí 250 km/h a neudělá stovku za pět sekund, ale do háje, k tomu taky malé auto není! Ale pořád má na tak malé auto dost vysoký výkon, aby se s tím dalo jezdit více než svižně. Pokud se hyundai dobře postaví i k nastavení podvozku, pak to může klidně být zábavné auto.
Ty už konečně vytáhni hlavu z pr*ele a zkus někdy i něco více, než tvé pitomé Polo a teoretické porovnávání čísel, kterým stejně vůbec nerozumíš.
3. 7. 2020 08:00
N-line
Krásně se to rýmuje s Henlein :-[]
Avatar - xxc
2. 7. 2020 20:32
Re: Nezaujala
Zalezi, aka dynamika, lebo v meste aj tak bude lepsi eup. A dialky vysokymi rychlostami, neviem ci by niekto v upe chcel absolvovat :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 7. 2020 20:05
Re: Nezaujala
auto vahovo okolo tony so 74kw v turbe zase az take delo nebude

tiupujem tu len o chlp lepsiu dynamiku ako o par kil tazsia a kusok dlhsia i20 s 1.0tgdi..

up gti s 85kw bude v tomto nadalej zrejme uplne inde a nema tu supera
Avatar - Emel
2. 7. 2020 19:42
Re: Sprinter
Smysl je jasný, ne? Prostě... je to drahé. Faceliftovaná i30 1.0T-GDI 88kW s šestikvaltem začíná na 340, i10 se stejným motorem a pětikvaltem na 370... a je to o dvě třídy menší auto. Jo, možná má ta i10 pár věcí navíc... litý kola a koncovky výfuku...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku