Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i10 N Line přichází na český trh. Kolik stojí prcek s turbo tříválcem?

David Bureš
Diskuze (15)

Nejmenší model v nabídce Hyundai se dočkal sportovně orientované varianty N Line. Tu jako jedinou pořídíte i s přeplňovaným tříválcem 1.0 T-GDI.

Minivozy už sice nejsou tak populární kategorie jako kdysi, Hyundai jim ale nadále věří. Proto letos na trh vstoupila nová generace modelu i10, která dokonce nyní rozšiřuje svoji nabídku. V rámci expanze sportovně orientované řady N Line se tohoto provedení dočkal právě i nejmenší model korejské značky. Hyundai i10 N Line pořídíte na českém trhu za ceny od 339.990 korun.

Tato částka se vztahuje na atmosférickou dvanáctistovku o výkonu 62 kW kombinovanou s pětistupňovým manuálem. Zajímavější je však cenovka přeplňovaného tříválce 1.0 T-GDI (73 kW), který je vyhrazen této verzi. Činí 369.990 korun, tedy jen o 30.000 korun více než v případě atmosférické jednotky.

Výbava i10 N Line v první řadě čítá sportovnější styl. Ten definuje svébytná maska chladiče, výrazný bodykit nebo dvojitá chromovaná koncovka výfuku. Kola jsou pak 16palcová, z lehkých slitin.

Co se pak týče výbavy, i10 N Line nechybí dojezdová rezerva, mlhovky, automatické přepínání tlumených a dálkových světel, šest airbagů, kožený volant nebo manuální klimatizace.

Dále je tu palubní počítač, tempomat, elektrické ovládání předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zadní parkovací čidla včetně kamery nebo multimediální systém ovládaný prostřednictvím osmipalcové dotykové obrazovky s funkcí Android Auto a Apple CarPlay.

K dispozici je navíc druhá úroveň N Line Style, za níž se připlácí 20.000 korun. Výměnou za tuto částku dostanete navíc automatickou klimatizaci, bezdrátové nabíjení chytrých telefonů, vyhřívání předních sedadel a volantu nebo elektrické ovládání zadních oken.

K ní si navíc můžete pořídit paket Premium za 30.000 korun čítající kontrastní barvu střechy, fixační síť v zavazadelníku, navigaci, rozpoznávání dopravních značek omezujících rychlost nebo funkci vzdálené správy vozu Bluelink.

David Bureš
Diskuze (15)

Doporučujeme

Avatar - Blue Sun
3. 7. 2020 10:07
Re: Nezaujala
Záleží na tom, co považuješ za "dělo". Jistě, i10 nepoletí 250 km/h a neudělá stovku za pět sekund, ale do háje, k tomu taky malé auto není! Ale pořád má na tak malé auto dost vysoký výkon, aby se s tím dalo jezdit více než svižně. Pokud se hyundai dobře postaví i k nastavení podvozku, pak to může klidně být zábavné auto.
Ty už konečně vytáhni hlavu z pr*ele a zkus někdy i něco více, než tvé pitomé Polo a teoretické porovnávání čísel, kterým stejně vůbec nerozumíš.
3. 7. 2020 08:00
N-line
Krásně se to rýmuje s Henlein :-[]
Avatar - xxc
2. 7. 2020 20:32
Re: Nezaujala
Zalezi, aka dynamika, lebo v meste aj tak bude lepsi eup. A dialky vysokymi rychlostami, neviem ci by niekto v upe chcel absolvovat :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 7. 2020 20:05
Re: Nezaujala
auto vahovo okolo tony so 74kw v turbe zase az take delo nebude

tiupujem tu len o chlp lepsiu dynamiku ako o par kil tazsia a kusok dlhsia i20 s 1.0tgdi..

up gti s 85kw bude v tomto nadalej zrejme uplne inde a nema tu supera
Avatar - Emel
2. 7. 2020 19:42
Re: Sprinter
Smysl je jasný, ne? Prostě... je to drahé. Faceliftovaná i30 1.0T-GDI 88kW s šestikvaltem začíná na 340, i10 se stejným motorem a pětikvaltem na 370... a je to o dvě třídy menší auto. Jo, možná má ta i10 pár věcí navíc... litý kola a koncovky výfuku...