Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai i10 N Line přichází na český trh. Kolik stojí prcek s turbo tříválcem?

15 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Žádný úplně sprinter to nebude, ale určitě takto malé auto se 100 koníky už bude umět slušně pobavit. Navíc mu to i sluší. Na okresky to bude naprosto dostačující. Možná škoda, že tam nedali šestikvalt, přecijen mít kraší odstupňování nižších kvaltů by vzhledem k malému motoru bylo lepší. Ale zapať pán bůh za ten manuál i v tomto provedení. :yes:
Jan Mares
Na druhou stranu to má za 369 tisíc podobnou výbavu a stejný motor jako Ceed Fresh s paketem Connect - za 385 tisíc (a ten má navíc ten šestikvalt a elektrický okna vzadu).
Jako zábava s tím určitě bude větší, Ceed je na ten motor docela těžký. Sice jede překvapivě dobře, ale trhač asfaltu to není.
Otázka je kolik lidí si kupuje nový auto za 370k pro radost a kolik lidí by radši aby se jim tam vešel i nákup...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ti, kdo chtějí malé auto mají alespoň na výběr. Určitě se nějaká cílovka najde
TondaSverak
Když se vešel nákup do Fabky I, tak sem se vejde taky..
cudzinec11
ja som v i10 sedel a bol velmi milo prekvapeny - je tam fakt miesto pre styroch dospelých a plasty sice tvrde, ale na urovni. Jedine kufor je maly.

Nova i10 je podla mna idealne auto do velkomesta, ktore sa nestrati ani mimo mesta, podobny koncept ako Suzuki swift - zvonka male, zvnutra velke.
Avatar - SKAY
SKAY
Buď menší vůz z vrcholu ceník nebo větší ze spodu ceníku. Pěkný prcek.
Avatar - miromen
miromen
Docela mi unika smysl tveho přispěvku.
Avatar - Emel
Emel
Smysl je jasný, ne? Prostě... je to drahé. Faceliftovaná i30 1.0T-GDI 88kW s šestikvaltem začíná na 340, i10 se stejným motorem a pětikvaltem na 370... a je to o dvě třídy menší auto. Jo, možná má ta i10 pár věcí navíc... litý kola a koncovky výfuku...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Musím říct že hyundai N line se mi líbí taky. To se jim daří. Převodovky škoda, ale myslím že to bude dobré vozítko.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
na rozdiel od uzkeho picanta uz docela dospele miniauto :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
mě ta přední maska, ale jinak moc hezký kapesní raketoplán
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
auto vahovo okolo tony so 74kw v turbe zase az take delo nebude

tiupujem tu len o chlp lepsiu dynamiku ako o par kil tazsia a kusok dlhsia i20 s 1.0tgdi..

up gti s 85kw bude v tomto nadalej zrejme uplne inde a nema tu supera
Avatar - xxc
xxc
Zalezi, aka dynamika, lebo v meste aj tak bude lepsi eup. A dialky vysokymi rychlostami, neviem ci by niekto v upe chcel absolvovat 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Záleží na tom, co považuješ za "dělo". Jistě, i10 nepoletí 250 km/h a neudělá stovku za pět sekund, ale do háje, k tomu taky malé auto není! Ale pořád má na tak malé auto dost vysoký výkon, aby se s tím dalo jezdit více než svižně. Pokud se hyundai dobře postaví i k nastavení podvozku, pak to může klidně být zábavné auto.
Ty už konečně vytáhni hlavu z pr*ele a zkus někdy i něco více, než tvé pitomé Polo a teoretické porovnávání čísel, kterým stejně vůbec nerozumíš.
Gagarin235
Krásně se to rýmuje s Henlein 😒]