Novinky
mě ta přední maska, ale jinak moc hezký kapesní raketoplán
auto vahovo okolo tony so 74kw v turbe zase az take delo nebude
tiupujem tu len o chlp lepsiu dynamiku ako o par kil tazsia a kusok dlhsia i20 s 1.0tgdi..
up gti s 85kw bude v tomto nadalej zrejme uplne inde a nema tu supera
tiupujem tu len o chlp lepsiu dynamiku ako o par kil tazsia a kusok dlhsia i20 s 1.0tgdi..
up gti s 85kw bude v tomto nadalej zrejme uplne inde a nema tu supera
Zalezi, aka dynamika, lebo v meste aj tak bude lepsi eup. A dialky vysokymi rychlostami, neviem ci by niekto v upe chcel absolvovat 😄
Záleží na tom, co považuješ za "dělo". Jistě, i10 nepoletí 250 km/h a neudělá stovku za pět sekund, ale do háje, k tomu taky malé auto není! Ale pořád má na tak malé auto dost vysoký výkon, aby se s tím dalo jezdit více než svižně. Pokud se hyundai dobře postaví i k nastavení podvozku, pak to může klidně být zábavné auto.
Ty už konečně vytáhni hlavu z pr*ele a zkus někdy i něco více, než tvé pitomé Polo a teoretické porovnávání čísel, kterým stejně vůbec nerozumíš.
Ty už konečně vytáhni hlavu z pr*ele a zkus někdy i něco více, než tvé pitomé Polo a teoretické porovnávání čísel, kterým stejně vůbec nerozumíš.
Jako zábava s tím určitě bude větší, Ceed je na ten motor docela těžký. Sice jede překvapivě dobře, ale trhač asfaltu to není.
Otázka je kolik lidí si kupuje nový auto za 370k pro radost a kolik lidí by radši aby se jim tam vešel i nákup...
Nova i10 je podla mna idealne auto do velkomesta, ktore sa nestrati ani mimo mesta, podobny koncept ako Suzuki swift - zvonka male, zvnutra velke.