Sice chápu, že plug-in přijde automobilkám jako skvělé řešení, jak se vyhnout prodělečné elektromobilitě a přesto vykázat minimální emise, ale z pohledu zákazníka je jejich vnucování idiotským trendem. Kdo nemá podmínky k nabijení, nebo to vyfasuje a nabíjet nechce, stejně neušetří ani korunu. Ale ke 4x4 se jinak nedostane.
Pro městká autíčka, kde hybdiní pohon má jakýs takýs význam, je tato technika příliš složitá a nákladná, a u větších aut, pohybujích se většinou mimo město a na dálnicích se jedná jen o zbytečná balast navíc.... :-(:no:
Ja jsem s tim "zbytecnym balastem navic" prijel minuly tyden z Chorvatska. Trasa cca 2500 km bez dobijeni, spotreba rovne 4 litry (podle tankovani). Moje auto je sice trochu extrem, ale uz bys mohl zacit akceptovat fakt, ze ten "balast" funguje i jinde nez ve meste...
Chargerem V8 bych se nekdy rad svezl. Bez legrace. Jel jsem jen V6 a ten mel nejaky problem, ze se obcas vypnuly dva valce a zacal za jizdy cely skakat (volant cca o 1-1,5cm nahoru a dolu), resenim bylo zastavit a vypnout a zapnout auto.
Jinak si troufam tvrdit, ze by to 1,9TDI za 4,5-5 nedala, protoze jsme se trochu projizdeli i po Alpach, ale to je spis na diskusi u piva.
Jo a auto mam na MACZ, muzes se tam podivat. Fabie to neni ;-)
To měl někdo nějaký rozjebaný no, většinou když to hlásí cylinder missfire tak sou v tahu svíčky nebo cívky.
Mě je to jezdí OK jak na LPG tak na benzín. Taky sem si to LPG nechal dělat u borce kterýho mam 160 km od baráku, ale kterej vím že to opravdu umí a dělal tehle aut asi 60.
Juknu se :-)
Jak jsem koukal, tak moji 4x4 Limited s 9st. automatem ZF, 2.0 Mulijet odpískali....
Auto bude mít 3 válec, obyčejný 6st. automat a na zadku bude jen elektromotor, takže jak dojde baterka tak mi na sněhu auto ze 4x4 přejde na 4x2 . boží... A to se nebavím o váze auta, kdy teď má moje auto bez řidiče 1580kg
Takže si Renegade nechám a doplním garáž Dodge Chargerem nebo Challengerem Hemi, ceny začínají být zajímavé a dolar půjde dolů :-)